Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TBMC

    addikt

    sziasztok!

    nem tudom, ki mennyire emlékszik esetemre, több napon keresztül tárgyaltuk a dolgokat ;]
    adott volt egy Aquaban vásárolt lg42lf5800 TV, gyárilag infra vevő hibás volt, LG kicserélte az egységes, ezt követő pár napban összesen 5db pixelhiba jelentkezett rajta.. Az LG cserélte volna az aqua ezt nem fogadta el...

    a TV doboza nem volt meg, így az Aqua nem volt hajlandó beszállítani a TV,t pedig a szerződésében is benne van, hogy ő gondoskodik róla. Végül bevittem személyesen a Pólusba, kölcsönkért dobozban végül kérésükre, azt ígérték 1 hét míg megcsinálják max, mert kértük, ne kelljen már TV nélkül lennünk, cserekészüléket nem voltak hajlandóak biztosítani.
    Péntek óta telefonálgatok, azt ígérték hétfőre(jan 25) a TV nálam lesz. Hétfő óta telefonálgatok, a TV továbbra sincs sehol. Ja a mai napon már túl vagyunk a 27.-napon (tényleg max 1 hét lett belőle :F :U ), ma 17:00kor jött végre egy email (korábban minden híváskor azt az információt kaptam, miszerint a TV a központi szervízben van, amint visszaküldik hívnak, nade a központi szervízt számomra nem adják ki, nem tudtam velük kapcsolatba kerülni, kértem ők hívják fel, mikor lesz TV, nem voltak erre sem hajlandóak...) miszerint holnapi nap folyamán átvehető a TV a pólusba.
    Hívom őket, hogy fődarabot cseréltek vagy kijelzőt vagy mi történt, mivel semmiféle tájékoztatást nem kaptam.

    A válasz: megjavítottuk a kijelzőt...
    - letettem a telefont, hívtam LG-t közölték csak kijelző cserével javíthatják hivatalosan a TV-t. Ezt követően már emailben írtam az Aquanak, hogy nyoma legyen s így szeretném megkérdezni, hogy történt a kijelző javítása.
    Végül kiböktek annyit, hogy kicserélték a kijelzőt, majd kapok egy jegyzőkönyvet, hogy a hibás alkatrészt megjavították / kicserélték.

    Erre a következőt válaszolván (miután az LG márkaszervíz is ezt javasolta, hogy kérjem a hivatalos munkalapot, amely sorozatszamot s minden egyebet tartalmaz): "Szeretnem kerni a jegyzokonyv melle a hivatalos garancialis szerviz altal kiallitott munkalapot is , amely tartalmazza a beepitett alkatresz tipusat es eredetiseget. "

    S ezen levelemre csak ennyit válaszoltak végezetül:
    "Tisztelt Uram !

    A hatályos jogszabályok szerint cégünk teljesített minden kritériumot.
    A hatályos jogszabályok szerint a következő dolgokra kötelezett cégünk:

    A jótállás keretébe tartozó javítás esetén a forgalmazó, illetve a javítószolgálat a jótállási jegyen köteles feltüntetni:
    • a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját,
    • a hiba okát és a javítás módját,
    • a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját,
    • a jótállás - a kijavítás időtartamával meghosszabbított - új határidejét.

    Semmi egyebet nem kell nekünk Ön felé továbbítani!
    Megértését köszönjük! "

    Kicsit nekem sántít a dolog, nem értem miért ennyire ellenségesek, lehet, tényleg csak javították azt a kijelzőt -mint azt elmondták először is? - közben utánajártam, elvileg lehetséges a subpixelek javítása komplett kijelző csere nélkül is, de hivatalosan nem...
    Továbbá, honnan tudom, hogy amennyiben kijelzőpt cseréltek, hivatalos, EREDETI LG kijelző került a TV-mbe?

    Bocsi, hogy hosszúra sikeredett, válaszotokat előre is köszönöm!

    :R

Új hozzászólás Aktív témák