- iPad topik
- Apple notebookok
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
válasz
sajtos365 #892 üzenetére
Ilyesmit szoktak h 6 ev vagy 160e km [amelyik elobb jon ], ez pl. a holland Amperak tipikus esete (nyilvan min. 150e-rel adjak el oket ide). Ezek 2012-tol tipusokra.
Nem nagyobb esely h abbol kell cserelni [jellemzoen nem az egeszet], mint egy benzines motor vmi hulye hiba miatt. De volt mar ra pelda - olyannal kell menni venni aki tud diagnosztikat kiolvasni. Mar ha hasznaltat veszel. Aki ujat vesz az tuti elobb csereli minthogy akkugondja lenne...[ Szerkesztve ]