Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Home server / házi szerver építése
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kompakt vízhűtés
- Apple MacBook
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz
Bander78 #44697 üzenetére
Nem tudom kell-e benne lenni gyárilag, de szerintem igen (biztos, hogy nincs benne?!)
Az a baj, hogy nagy valószínűséggel el fogod veszíteni a mélyeket egy másik szettel...sajnos sokan jártak már így. Persze meg lehet próbálni....
mod: haver G astrájában a gyári van egy Sony fejjel, és bőven jól szól, meg is lepődtem rajta... -
Daywalker
addikt
válasz
Bander78 #44695 üzenetére
Ha rám hallgatsz, nem bántod azt az első szettet, hacsak nem akarsz erősítőt.
Geza884: " A tervem az, hogy az ISO csatitól kötném be a Cordial-t, és vinném hátra az erősítőhöz"
Hogy mit szeretnél?! Most van erősítő vagy nincs a szettnek?! Ha van, akkor RCA-val viszed hátra és onnan megy hangszóróvezetéken előre. És akkor azt tudod csinálni, hogy az ajtónál lévő kábelnél összeforrasztod. De ennek nem sok értelmét látom, mert ha az ajtóban szar a kábel, az agyon fogja vágni az egészet.
Egyébként rendes gumi átvezető van, abban kell áthúzni a hangszórókábelt. Bármi más megoldás hülyeség, csak az ajtót kúrod szét és a kábel is mindig meg fog törni. A csatlakozót ki kell szedni és meg kell nézni hol van üres láb. Namármost vagy a lábakra forrasztod a kábelt és utána összedugod, vagy kifúrod az üres lábaknál és áthúzod benne a kábelt (persze a cordial fekete köpenyét lehúzod előtte, különben nem fog átférni, és külön a + és külön a - vezetéket húzod át). -
Bander78
tag
Sziasztok! G Astrában cserélném a gyári "szettet" (az első ajtókban lévő hangfalpárt). Nincsenek nagy igények, az Autohifi Centrum ezt ajánlotta: KICX STQ 6.2 23990.- Ft + beépítő keret. Ez mennyire jó döntés?
(A fejegységen még gondolkozok de az is max 30.000,- lesz, talán BT-s. de biztosan CD nélkül.) -
geza844
aktív tag
Na adódott egy kis gondom. Hétvégn szétszedtem az autót ugye (VW Polo 9N 3 ajtós), és a bitu lapozásról tettem is fel képeket. Na, ahol elakadtam, az a hangszórókábel (Cordial CLS 225) behúzása az ajtóba. Ugyanis sehogysem lehet szépen megcsinálni, vagy ki kell fúrni az ajtót (aztán beázik, szétrohad, nemjó), vagy a gyári csatlakozón keresztül átvinni valahogy az egészet, de az olyan összegbe kerül (ahhoz már szerelő kell, és sok-sok munkaóra), hogy annyit nem tudok rászánni. Beszéltem erről egy autóhifi boltossal (a tulajjal), és ő mondta, hogy egy 30k-s első szettnél (AS Radion 165) ő hozzá nem nyúlna a gyári hangszóróvezetékhez az ajtóban, még alapból sem, nemhogy ilyen esetben. Szóval. Úgy néz ki, használnom kell a gyári vezetéket az ajtóban. A tervem az, hogy az ISO csatitól kötném be a Cordial-t, és vinném hátra az erősítőhöz. A gyári kábel ugye nem túl hosszú az ajtótol a fejegységig, de ugye minél hosszabb, annál vastagabb kell, és akkor már a csomagtartóig vastag menne. Használjak ISO csati átalakítót, vagy vágjam le, és forrasszam rá a kábelt? Aztán még az sem világos, hogy az ISO csatitól hogy megy szét a kábel a mélyközépre, és a magasra, mert ugye mélyen van a műszerfal mögött minden. Gyári hangváltó szerintem nincs, mert a csipogókra van forrasztva egy pici kondi, ami gondolom felülátersztő szűrőnek van bekötve. Mindenképp bontsam ki az egészet, bogozzam ki a gyári kábeleket, és úgy kössem be a hangváltót, vagy mi legyen?
-
Osynho
addikt
válasz
barack1997 #44692 üzenetére
Sőt, sose vennék új komponenseket, de a kérdésből nekem az jött le, hogy újat keres a kolléga. Aztan, lehet, hogy nem, majd szól, ha úgy gondolja.
-
barack1997
senior tag
válasz
Osynho #44691 üzenetére
Esetleg használtan a régi Alpine-ok, nagyon jó ár/érték aránnyal bírnak. Múltkor egy DXZ778 vagy 788-as Clarion-t is hírdettek, USB-s 3 út aktív, nagyon jó cucc, valami 30 körül ment el. Persze minden attól függ, hogy mi az igény természetesen, ebben osztom a véleményed, de nem feltétlenül kell új, mert nagoyn megkérik az árát.
-
Osynho
addikt
válasz
atenza #44690 üzenetére
Na, az elejéről érdemes kezdeni.
Mi lesz még a rendszerben. Milyen hangszórók, kábelezés, erősítő, láda, szigetelés? Csak ezek ismeretében lehet belőni a fejegység számodra megfelelő tudását, hangminőségét.
Az jó középkategória olyan 60-70e környéke, a felső kategória 100e-nél kezdődik. És innen határ a csillagos ég.
-
atenza
senior tag
Sziasztok, abszolút laikusként, szeretném lecserélni egy Renault Twingo gen1-esben a gyári fejegységet (1 din-es). Keressek valakit aki megoldja ezt nekem, vagy én is ki tudom cserélni? A lényeg hogy szeretnék minőségi cuccot, és ha már veszek akkor bluetooth-t is tudjon.
Márkában a Pioneer-t preferálom, konkrét típust még nem néztem, de jól jönne egy kis segítség
-
fnsteam
tag
Sziasztok!
Áram fejlesztés előtt állok , a kérdésem az lenne , hogy hátra mekkora akkut érdemes betenni, hogy kiszolgálja az autó generátora ? Zenében kb 1000RMS , elöl egy exide 52AH akku van , az autó generátora 70A.
20-as körüli kábel van behúzva hátra , akku bekötésnél érdemes relésre megoldani a töltését (plusz persze külső töltőről időnként) ? Bekötésnél hátra kell húznom egy - vezetéket is ?Találtam pár akkut használtan , de a legtöbb 90AH körül mozog
-
Akos1994
aktív tag
válasz
kk831228 #44684 üzenetére
Nem tapasztalat, -csak egy vélemény- de én biztos, hogy nem vennék dupla olyan drágán bitulapot. Szerintem jobban jársz ha veszel 3mm-es hannot és a maradék pénzt pedig a még nem meglévő valamelyik komponensnek (fejegység/első szett/erősítő/hsz kábel/IC stb..) a pénzmagjához hozzácsapod. Még ha az én eléggé kicsi ajtóimra is számolok akkor is kijön 10k különbség.
-
kk831228
addikt
Szerintetek stp silver vagy hanno 830??
-
Daywalker
addikt
Kezd a f.szom tele lenni ezzel az Alpine Imprint+mikrofon kombóval. Képtelen jól beállítani a vágásokat. Vicc, hogy egyszerűen nem vágja meg a mélyládát és full tartományt nyom rá. És igen, minden jó helyre van bekötve. Kétmilliószor próbáltam, de nem akarja
Full fapad fos a programja is. Valaki használt már ilyet?
-
kigoi
senior tag
Valakinek nincs tippje arra hogy a focal 165kr és a 165kr2 közt miért van 30ezer forintos különbség?
Paramétereit elnézve szinte egyforma.
Kicsit alacsonyabb a kr2 nek az Fs értéke de amúgy kb megegyezik.
Ránézésre annyi a szembetűnő hogy a kr dóm porsapkás a kr2 meg aluminium fáziskúpos.
A kosár,mágnes,membrán,szél,pille ugyan az.
Hangváltója is úgy látom ugyan olyan és a magassugárzója is egyforma.Mi okozhat ilyen árkülönbséget és vajon hallani e valami különbséget köztük?
-
gabber01
addikt
válasz
Vassi95 #44677 üzenetére
Ejj, régen én is hasonlóan jártam. Időnként mintha kiesett volna a szub, pedig nem, szólt, csak sokkal gyengébben, mint egyébként. A hajamat téptem mire meglett a probléma. Valami minimálisan szétcsúszott az ISO csati valahogy, és emiatt ki-kiesett az egyik csatorna. Érdekes módon csak a subot érintette a dolog, mert a frontokból ugyanúgy jött a hang, onnan nem tapasztaltam problémát.
Na, lényeg a lényeg. Akkor minden ok.
-
-
mandras81
senior tag
válasz
gabber01 #44671 üzenetére
Mazda 323f. A 70A-es generátor annyira nem rossz egy ilyen kis kocsinál, vagy tévednék?
Akkor valószínű villamosságis lesz belőle...
Csak az fura, hogy semmi utólagos áramzabáló ketyere nincs beépítve, és így sem lenne elég neki a delej?
-
gabber01
addikt
válasz
mandras81 #44670 üzenetére
Milyen autó? Egyébként ez a kis kategóriás autóknál viszonylag eléggé tipikus jelenség (de még a nagyobbaknál is előfordul). Hibának nem mondanám, inkább a tipikus költséghatékonyság eredménye. Értsd: mindent a lehető legminimálisabbra terveznek, sokszor alul terveznek, így a későbbi aftermarket eszközök telepítésére nem igazán marad kapacitás. Jellemzően a generátor teljesítménye éppen elegendő, hogy mondjuk télen minden lehetséges fogyasztóval üzembiztos maradjon az autó, és ennyi. A kábelekkel úgyszintén ez a helyzet, a legtöbb túl vékony.
Amit tehetsz, feszszabályzó kivizsgálása, kábelek/testkábelek cserélése, generátor csere, de mindenekelőtt szerintem autóvillamosságis felkeresése. Túlságosan nagy akkunak addig megintcsak nem sok értelme van, amíg a generátor azonos marad, mert nem fogja tudni rendesen feltölteni, ami végső soron az akku ideje koráni elöregedését fogja maga után vonni. Ez persze használati szokásoktól is függ, mert ha hosszabb távokon használod az autót, kevés fogyasztóval olykor, akkor egy kisebb generátor is fel tud tölteni egy nagy akksit, de ez ugye belátható, hoyg nem túl praktikus és biztos megoldás.
-
Vassi95
csendes tag
A fejegységet írtam már, egy Pioneer DEH-3300UB, 1 pár RCA kimenettel. És csak olyan beállításokat látok, amiket írtam. :/
-
kigoi
senior tag
válasz
Vassi95 #44663 üzenetére
Le írhattad volna milyen fejegység.
Gondolom két rca-van egy fix front kimenet és egy változtatható amin rear vagy subwoofer megy.
A rear-t kéne megnézni hogy lehet e teljes sávszélességet ráengedni.
SW felejtős azon biztos nem lesz más csak mély.
A fej x-over beállításban ellenőrizd hogy milyen vágáson van a rear csatorna. -
Lusu
aktív tag
válasz
Nagyfejű #44658 üzenetére
Eddig az A oszlopon voltak rögzítve, majdnem fülmagasságban felém fordítva. Ahoz képest fényévekkel jobb a tere.
Kigoi:
Nem ment lejjebb, bár még csak egy jó fél órát hallgattam, egy két kósza hang legfeljebb. Eddig az én tapasztalataim szerint ez a legjobb elhelyezés nálam.Ha nem lesz meg a vizsga akkor fájdalomdíjnak pont jó lesz
-
Vassi95
csendes tag
A fejegységen minden nullára van állítva. Az RCA kimeneten, olyan lehetőségek vannak, hogy:
PREOUT: SW vagy REAR, illetve egy másik beállítás, hogy REAR Speaker: FULL vagy SW.
Ezek vannak, és hiába állítgatom őket, vagy a mélynyomó sem szól, vagy mint az előbb írtam csak a mélyek szólnak. A szűrők az erősítőn vannak beállítva. De telefonnal összekötve(jack/rca), ugyanilyen erősítő beállítások mellett szólnak rendesen a hangszórók. -
kigoi
senior tag
Na kíváncsi lettem a színpadra.
Nem lett nagyon alacsonyan így? Azért most jó pár centivel lentebb van mint volt így meg ugye lejjebb tolja a színpad magasságát is.Én is variálgatok,kiszemeltem a Focal 165KR-t,főleg a TNK miatt.
Ha sikeresen vizsgázom akkor megajándékozom magam vele,ha meg nem akkor meg lehet akkor is. -
Lusu
aktív tag
Na kérem, A oszlop tövében a magassugárzók felém fordítva, minél messzebb a fülemtől. Hát ezzel kellett volna kezdeni
Az időkorrekcióval még nem is foglalkoztam, de igencsak rendbevágta a színpadképet. Most már ki kell nyúlnom az ablakon ha a bal szélső hangszerekre akarok mutatni
-
Vassi95
csendes tag
Sziasztok! Van egy kis gondom az autóhifimmel.
Adott a rendszer, ami: Blaupunkt GTA 470 DSP erősítő, Hertz DSK 165.3 első szett, egy Alpine SWG-1044 mélynyomó és egy Pioneer DEH-3300UB fejegység. A front-ra van az első szett kötve, a rear-ra hídba a mélynyomó. A szűrők is be vannak állítva, előre a HP, hátulra a LP.
A gond az, hogy a magasak egyáltalán nem szólnak, az első szettből is csak a mély szól. Hiába tekergetem a frekvenciákat, csak a mélynyomó reagál rá, ami viszont nagyon szépen szól. A jelet a fejegység RCA kimeneteléről kapja, amit elosztok az erősítő előtt egy y kábellal.
A furcsa az, hogy az erősítőt összedugva a telefonommal, szóval a telefon adja a jelet az erősítőnek, szépen szól minden.
Valamit be kellene állítani még a fejegységen?
Bocsánat, ha hosszúra sikeredett.
Köszönöm a válaszokat. -
opeter70
senior tag
Van esetleg valakinek információja a Bass Laci által hirdetett Soundstream SA 164-ről? (nem a konkrét darabról, hanem általában a típusról)
Az érdekelne, hogy úgy általában az SA széria milyen hangminőséget képviselhet.
Már régóta szemezek vele, de bizonytalan vagyok.
Próbáltam utánanézni, de sajnos elég kevés infó van róla a weben, leginkább csak user manualokat találtam.geza844: Gratula! Szép munka! Jah, hát akinek le lehet szerelni a belső lemezt.....
-
geza844
aktív tag
Háááát... b.szki ez nem volt egyszerü...
Ajtó panel leszedés, ajtó szétszedése, mérés, szabás, elhelyezés, hőlégfúvózás, festékhengerezés... de legalább a jobb első már nagyjából kész van, persze még vezetékezni, hangszórót cserélni, összerakni... aztán a bal, aztán az erősitő, aztán a fejegység... holnap is szép napom lesz... nagyon kiváncsi leszek hogy szól majd!!!
Na most már megyek aludni, holnap korán kelek...
-
kigoi
senior tag
Valakinek tapasztalat,vélemény Focal 165KR-ről?
Hogy viszonyul az SQ-hoz? Milyen fajta zene fekhet neki jól? -
Osynho
addikt
Szétszedtem a kocsi hátulját, méricskéltem. Az erősítők 40-50cm-re lesznek az akksitól. A kérdésem az, hogy ilyen kis távolságon van-e hátránya egy 13-as tápkábelnek a 25-össel szemben.
Van mind a kettő, pénzt nem kell adnom értük, de a 25-öst baromi nehéz kezelni, az erősítőkbe nem fér be, nehezebb elrejteni, stb stb. Az erősítők 80, illetve 75A biztosítékosok. 4ohm-on lesznek hajtva.
-
Osynho
addikt
válasz
Peti66 #44631 üzenetére
Köszi! A KCE típussal nincs tapasztalatod? Az komolyabban néz ki képen. Magasnak, mélyközépnek fog kelleni valami jó hangú kábel. Eddig versenyben: Van Damme, Gladen Zero, Connection BT2, esetleg Kácsa. Ha van valakinek eladó, szóljon!
Kácsa hangszórókábelekkel találkoztál? Pl FLW sorozat?
-
Osynho
addikt
válasz
mandras81 #44627 üzenetére
Nem tudom mi a neve annak, amit használtam, de lehet, hogy amortson. A 10 lap volt 10e, ez 2,5nm. Nem tudom te hogy hoznád ki a feléből. :/
Könnyű vele dolgozni, sokat javult a hang, de nálam a kiemelő keret nem volt az igazi, így nem lett tökéletes az egész. Összehasonlítási alapom nincs, eddig egyszer szigeteltem.
-
Osynho
addikt
válasz
kk831228 #44625 üzenetére
Nem tudom, pár héten belül fogom megcsinálni 830-assal a szigetelést.
Nem hinném, hogy büdös lenne.
Más: hátul van az akksi, így jobb oldalon a küszöbben megy a tápkábel, de a bal küszöbben is van egy jókora köteg vezeték. Hol vigyem az rca-kat? Talán bal oldalon kisebb a zaj esélye. Az üléseket nem szívesen szedegetném ki.
-
Osynho
addikt
10e volt a 10db 50x50-es lap, amit használtam, tehát még csak nem is volt drága, az autóm sötétkék volt, kapta a meleget rendesen. Szag nem jött. De nem is ajánlaná gyakorlatilag az egész autóhifi "szakma", ha ilyen gondok lennének ezzel az anyaggal.
KRISSTUS: Igen, ezeket a szigetelőket ugyanolyan autóban, ugyanolyan rendszerrel kellene tesztelni, nagyon érdekelne a különbség. Volt is erről szó régebben, hogy hangminőség szempontjából megéri-e drága szigetelő anyagot venni. A hifizés sok-sok voodoo elemből áll, de a szobában ezeket könnyebb kipróbálni.
-
KRISSTUS
aktív tag
válasz
kk831228 #44616 üzenetére
Én a Cordobámba 2 félét raktam be (Amortson, Hanno PF820) a lemezek belső felére.
A javaslatom az volna, hogy Amortsont (2mm) vagy Hanno PF830 (3mm) rakj belülre mert ezek bitumen alapúak.
A lemez külső felére és esetleg a kárpitra Hanno PF820-ast (2mm) mert ez elvileg nem tartalmaz bitument.
De a 820-nak az a hátránya, hogy nehezen hajlik inkább eltörik/elreped. Igaz nekem csak hajszárító volt kéznél, lehet hogy hőléggel könnyebben munkálható.footy "Bitut szagolni?"
Ez a saját tapasztalatom, én ezért nem javaslom a kárpitra vagy az alá a lemezre.
Lehet, hogy pár hónap után már nem érezhető vagy megszokja az ember (az előző autóm "bituzás" után nem sokra rá eladtam). -
mandras81
senior tag
Sziasztok,
még egyáltalán nincs hifi a kocsiban, csak a gyári elől-hátul koax megoldás, de azt vettem észre, hogyha elektromosan fel-le húzom az ablakot, akkor a fényszórók el-elhalványulnak, miközben megy az ablakemelő motor. Kicsit megijedtem, mert mi lesz akkor így, ha bent lesz a zene is?
A gyári generátor 70A-es, és most egy 50Ah-s akksi van bent. Mi lehet a probléma? Testelne valahol az ablakemelő?
Bónusz kérdés: ehhez a generátorhoz mekkora lehet a legnagyobb akksi, ami még betehető? Hamarosan valószínű cserélnem kell.
-
kk831228
addikt
-
Lusu
aktív tag
Persze, jól szólt, csak nem mindegy, hogy valamit órákig hallgatok, vagy 3 számba belehallgatunk
Valószínűbb, hogy nem az inverzitás a baj, hanem az anyaga. Az enyém alu, a krx2 pedig kevlár.
Amúgy tegnap olyan tippet adtak, hogy aktív rendszer esetén a magassugárzók elhelyezése, minél messzebb, felénk fordítva. Holnap próba
-
KRISSTUS
aktív tag
válasz
kk831228 #44610 üzenetére
Szerintem a "leszedhető" ajtólemez vagyis a kárpit alatti lemez egyik oldalát elég leszigetelni. És ebből is inkább a belső felét. A Skodámba még a külső felét szigeteltem le (kárpit felölit) de utánna éreztem a bitumen szagát. A Seatomba már a belső felét bituztam itt már nem érezhető a szag. De ha mind két oldalát leszigeteled azzal biztos nem fogsz rontani a hangzáson. Én is azon gondolkozom, hogy leszigetelem kívülről is.
A kárpitot szerintem csak akkor bituzd ha "zizeg" -
tick
aktív tag
Sziasztok,
Régi swift-be szeretnék hátsó hangszórókat.
Most két nagyon egyszerű 12-es van bent, ráadásul azok is a csomi aljában, mivel nem kaptam hozzá konzolt.
Nagyobbat szeretnék (már ha ez egyben azt is jelenti hogy jobb is) amit kalaptartóba vágott helyre tennék.
Egy blaupunkt manchester 110 hajtaná.
15-20at szánnék a kettőre, mit ajánlotok?
Köszi -
Osynho
addikt
válasz
kk831228 #44608 üzenetére
Ott van feljebb 2 link. Úgy.
A bmw-nél az ajtó gyárilag zárt, így vagy az ajtón lévőre teszem, vagy az ajtópanelre, amit leszedek. A kettő elvileg összeér, szóval majdnem mindegy, de valószínűleg a panel jobban bírja a súlyt, mint az a kis takaró az ajtóban.
Szerk: Na, akkor szerencsés vagy. Gondolom az a lemez eltávolítható. Így simán beburkolhatod bituval, aztán, ha szerelni kell, csak kiszeded.
-
kk831228
addikt
-
Osynho
addikt
válasz
kk831228 #44604 üzenetére
Az semmit se fog érni. Nem nyeli el a rezgéseket, nem szigetel semmit, de a vizet megfogja a lemezen, ami nem túl jó dolog. Nem kensz semmit a bitumen lapokkal, ráragasztod a felületre és kész. A belső lemezre tehetsz valamit, hogy el lehessen távolítani, de pl az e46 esetében gyárilag van egy burkolat, arra tervezem rátenni a bitut.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Házimozi belépő szinten
- Battlefield 6
- Nők, nőügyek (18+)
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Home server / házi szerver építése
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Óra topik
- World of Warships
- További aktív témák...
- Samsung PM991 -512 gb m.2 Nvm-e SSD (2242)
- Samsung Galaxy A52s 5G 128GB 6GB RAM Dual (A528) Mobiltelefon
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: RYZEN 5 8400F/9600X +RTX 3060Ti/3080/3090/4060/4070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- 7 DARAB! DELL Latitude Laptop (Tartós-Golyóálló - AKÁR SULIBA IS ) 7410, 7430, 7440, 7320, 7320 x360
- Sony FE 24mm f1.4 GM
- Akció! Gigabyte Vision Z590 D Wi-Fi Alaplap! LGA 1200!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- Ritkaság! Hibátlan! Intel Core I9 13900KS Processzor!
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest