Hirdetés
- Összement a mosásban az ASUS új VGA-inak PCI Express 5.0 csatlakozója
- Billentyűzet-választó: mechanikus vs membrános – kinek melyik a jobb?
- Sikerült önállóan 1 GHz-re és két magra ugrania Indiának
- Kiviszi a CES-re csúcskábelének prototípusát a HDMI LA
- Utánajártunk, hogy melyik memória mennyire drágulhat
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- E-book olvasók
- CPU léghűtés kibeszélő
- Milyen processzort vegyek?
- HTPC (házimozi PC) topik
- És akkor a memóriapánik után beköszöntött a HDD-pánik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Janos250
őstag
válasz
Teasüti
#3451
üzenetére
Igen, jól érted.
Nem biztos, hogy jó a javallatom, mert nincs energiám részleteiben átbogarászni a programod.
Talán: egy képkocka generálás egy class, paraméter a kocka adatait tároló vektor.
Egy képkocka adatait mindenképpen egy vektorban kell tárolnod, és egyszerre küldeni ki a szalagra, mert - ha jól emlékszem - talán
8-9 microsec lehet max a szalag következő ledjének az adatainak küldése között, mert ha hosszabb, akkor "elölről kezdi",
azaz ami pl. 10 microsec múlva érkezik, azt már újra az első led kapja el, mint "sajátját".
Tehát akkor:
Egy képkocka első szalagra, bele a vektorba.
A vektor kiküldése az első szalagra.
Egy képkocka második szalagra, UGYANABBA a vektorba (memória takarékosság)
A vektor kiküldése a második szalagra.Változók/memória:
Amit a classban "felül" deklarálsz, azok a példány élete során végig megmaradnak. Amit az egyik tagfüggvényben, az csak a tagfüggvény működése közben.
A class a paramétereket (többnyire) érték szerint veszi át, de pl. a vektort nem, hanem "hivatkozás szerint", azaz a címét veszi át, és a "kintit" használja, így nem foglal
külön memóriát. Ha kell, lehet olyat is, hogy valamely változóból ne jöjjön létre példányonként egy-egy, hanem összesen egy, és minden példány azt az egyet használja ("static").
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- Lexus, Toyota topik
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Autós topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S21 FE / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Samsung Galaxy S23 / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Samsung Galaxy S20 / 8/128GB / Kártyafüggetlen / 12HÓ Garancia
- Samsung Galaxy S20 Ultra / 12/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- iPhone 15 Pro Blue Titanium 128GB (Akku 88%)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2955, 100% Akksi
- Apple iPhone 14 Pro 512GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Dell XPS 13 9380 FHD, 16GB RAM, 256-512GB SSD, szép állapot, számla, garancia . Utolsó db.
- Assassin's Creed Shadows PS5 Játék
- 156 - Lenovo LOQ (15IRH8) - Intel Core i5-13505H, RTX 4060
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
ekkold

