Hirdetés
- Izmos kis "2 az 1-ben" MoDT alaplapot villantott a Minisforum
- Az Enermax tényleg nem viccel, ha az új tápjának garanciaidejéről van szó
- Egybegép lesz vagy ház? A Corsair sem tudja eldönteni.
- A Qwertykeys új klaviatúrái szépek, igényesek és sokrétűek
- Összement a mosásban az ASUS új VGA-inak PCI Express 5.0 csatlakozója
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Az Enermax tényleg nem viccel, ha az új tápjának garanciaidejéről van szó
- Akciókamerák
- OLED TV topic
-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
gyapo11
#12476
üzenetére
Erre a feladatra viszont a legjobban ajánlott téma a blockly/scratch típusú grafikus nyelvek! Az elsős gyerekem játékot írt benne, mondjuk alapból is okos gyerek.

Van, ami rögtön arduino kódot generál, van, ami a firmata fw-en keresztül vezérli a lapot. Mindegyik tud XML-ben kódot exportálni, nyílt forrású, az XML-ből megpróbálhatsz byte kódot generálni a saját parser-edhez.
Vagy amit én csináltam, robohw kolléga programnyelvéhez hasonló byte kódos robot vezérlő nyelvet találtam ki, hasonló a harvard architektúrához, csak nagyon szűkített utasításkészlettel (15 utasítás). Ehhez hasonló robotot akartam építeni a gyerekeimnek, de csak a parser lett kész, a frontend még nem készült el eddig.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

ekkold

