Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #18363 üzenetére

    Az SM6.0 önmagában nem egy Polaris exkluzív valami. Az csak egy új shader nyelv. Annak vannak olyan dolgai, amelyeket bármelyik DX12-es hardver képes teljesíteni, és vannak kiterjesztései, amelyekhez speciális hardverek kellenek. Ezeknek a kiterjesztéseknek egy része lehetővé teszi, hogy áthozzák a fejlesztők a konzolos kódot. Például a barycentric, de ez egyébként ma is megtehető a GPUOpen kiterjesztésekkel, csak az ID például mondta, hogy amit erre írnak Vulkan kódot a Doomhoz és innentől minden játékukhoz, az nem lesz szabványos, tehát akkor sem fog futni nem AMD hardveren, ha a hardver esetleg tudja a magát az eljárást. Ezért jön szabványos formában. Emellett lesznek még további kiegészítések, amelyek még a GPUOpennek sem a részei. Például ordered atomics. Bár erre annyira nagy az igény, hogy hoz rá kiterjesztés az AMD még az SM6.0 előtt, de ez sem lesz szabványos.

    Az SM6.0 tehát önmagában nem clickbait, csak az teszi azzá, hogy nincs elég tudásotok felfogni, hogy mi van mögötte, így csak rövidítéseket tudtok rugózni.

Új hozzászólás Aktív témák