Hirdetés
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Bluetooth hangszórók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
truba
tag
A turbókra nézve szerintem a legjobb megoldás a szervizben végzett javítás, bár az ebay-es ötlet sem rossz.
Az olaj szintre nézve, mást nem tehetsz-csak figyelheted és reménykedhetsz. Ha esetleg sikerült így csökkentened az olajfogyást, akkor érdemes elgondolkodni a javításon, a fogyási mennyiség lehet olyan csekély is amikor nem kell még javíttatni.
Mákod volt, mondjuk az őz azért nem rénszarvas, így érthető a károdEgyébként az állat elment?; vagy előtted múlt ki a baleset helyén? Csak azért kérdezem mert nem szép látvány egy elütőt állat, aki még él.
-
zsid
senior tag
Egy audis szerelővel beszéltem, ahol ők újíttatnak fel, ott 80-85 000 szokott lenni ( az ő elmondása szerint, de gondolom ezek nem totálkáros turbók), én innen próbáltam saccolni egy középárat :[link], de megfordult a fejemben ez a lehetőség is :ebay. Ez már lehet olcsóbb, mintha mindkét turbót felújítom. Egyelőre beállítottam az olajszintet, aztán várok, hogy mekkora a fogyás, az új kartergáz-olajleválasztóval.
Az előbb elütöttem egy őzet. Mákom volt, mert csak 50-60km/h-val gurultam be a raktárparkba, és csak a rendszámtábla lett hullámos. A lökhárítónak semmi baja
-
zsid
senior tag
Én azért reménykedem még, mert nekem első perctől meg volt a kartergáz probléma. Az olajleválasztónál volt egy olajfolyás, meg fél köbméter olajsár, a visszavezető csövön pedig olajat tolt fel, ami egy repedés miatt a szelepfedélre/be folyt. Ezért is akarom mindenképp kitakarítani az intercoolert, mert áll benne a motorolaj. Ha az után is megmaradt a füstölés(ami nekem csak meleg motornál volt, alapjáraton) , akkor én is megyek turbógenerálra
A neten nézelődtem, találtam olyan céget akik 45-85 000 közé taksálnak egy "komolyabb problémától" mentes turbó felújítását. Nekem dupla csöcs lenne, a 2 turbófeltöltő miatt.
-
gaborbol
őstag
Ha allod postat es talalok egyett akkor kikuldom+ ha kell meg ez-az lehet megeri akar ha osszealltok tobben a postakoltsegre.
Legtobb kocsi serult szokott lenni, most hogy melette volt e valami nyugje vagy nem, nehez megmondani, de 2 eve bontozom, eddig minden szar mukodott.
-
truba
tag
válasz
gaborbol #1888 üzenetére
Sajnos azt hallottam, hogy a használt turbó lutri, pedig de örülnék egy 50-60$-os turbónak, még a posta költséget se bánnám. Így nem marad más mint a felújítás, ami a komplett belső részt jelenti, mondjuk a 130.000 ft.-os maximális ár esetleg olcsóbb is lehet a végén( ha nem kell minden alkatrészt cserélni) Bár ne kéne.
-
gaborbol
őstag
A komplett blokk mindenestul 200 dollar es minden valto pedig 100 dollar, garancia nincs.
kozben megtalatam a hivatalos arlistat:
Nekem viszont ma van a szulinapom, ugy hogy te fiztesz
A bontottal nekem semmi param sincs, mert olyan araon adja,hogy ha 2 rosszat hozok el az is boven belefer.
Masik pedig a bontott gyari sokszor jobb mint az utangyartott, vagy "javitott-felujitott".
-
gaborbol
őstag
Javitsatok ki de a lambda szonda az O2 szeszor nem?
Ha gondoljatok kikoccolok a bontoba es kiszedek par cuccot majd elpostazom.
Ha van turbo nem hiszem hogy tobb mint 50 dollar, o2 szenzor talan 5-10 dollar korul lehet persze ezek csak tipplet arak, es bontott...
Eddig amit elhoztam mind mukodott. Igazabol a posta ami draga.Kulonben elkeserito a minosege a kocsiknak. Tudom hogy mas "premium" marka is hasonloan szar, de hogy egy a4-es lapot meg lehetne tolteni a tipushibakkal meg a jol ismert gondokkal az fix. 10 eves, arban nem er semmit, viszont horror osszegeket bele lehet tolni.
-
zsid
senior tag
Olajfogyásom volt eddig, de ennek egy része betudható annak, hogy a kartergáz kivezetésnél engedett, és szép olajos volt a blokk alja. Majd elválik mi lesz, lélekben már felkészültem a turbófelújításra.
Lambda szondára 41 000 forintos árat mondtak, sajnos csere lesz, mert a diagnosztika szerint nem küld jelet -
truba
tag
Helló;
Köszi a linket, hasznos.
Egyébként pedig ha már a levegő csövekben állt az olaj, valamint az intercoolerben, akkor az már a turbó kezdő hibájára utal. Nekem is így kezdődött; először semmi füst, csak kicsi olaj a csövekben, majd enyhe füst alapjáraton-terhelésnél semmi, majd nagy füst hideg motornál-melegen égett olajszag, ez kb. 1500km alatt lett meg.A turbós szakik elmondása alapján a hiba, a turbó labirint tömítésének elégése, mivel nem jó a labirint, így a kipufogó gázok szabadon áramlanak át a kompresszor oldalra és közben a turbó kenőolajának kis részét olajgőz formában magukkal viszik, amit aztán a turbó szépen a levegőcsöveken keresztül benyom a motorba.
Turbó teszt: olajfogyást nézni, meghatározott km.-enként; ha kicsi akkor még van időd, ha nagy (mint nálam 1000km/ 1L) akkor pedig nincs.
Az intercooler mosását pedig inkább nem erőltetném; helyette inkább levegővel fújatnám ki, pl.1 báros nyomással, ez kihozza az olajat, nálam is ez volt.
Lambda szonda meg húzós, remélem nem kell cserélned.Nekem már csak a turbó javítás van vissza kb. 130.000 ft. és készen vagyok a kocsival.
Turbókról bővebben itt. -
tkazmer
addikt
hű gyerekek, nem tudom lesznek-e képek a lánglovagok.hu-n, de ma egy S60 telibe kapta a szalagkorlátot az M5ösön
=>az eleje gyakorlatilag megsemmisült, talán oltották is mert elég fekete volt, de az emberek kiszálltak belőle (az ajtaja nyitva volt, nem kivágva), tehát az utascella lényegében sértetlen volt. asszem ez A volvo biztonság -
zsid
senior tag
válasz
gaborbol #1880 üzenetére
Hi!
Volt alatta egy kis olajfolyás, meg igazából már tele volt olajsárral, a kartergáz vissazavezetőn meg már olajat nyomott fel. Szűrő nem volt benne, magát a műanyag testet kell cserélni. Nekem a levegőcsövek miatt nagyon tele van a motorház eleje, én azért nem férek hozzá semmihez, pedig 188 vagyok
#1881: Itt vettem, 9700 pénzbe került. A #1873-as hszben levő képen lábrázolt oil trap teljesen olyan kinézetre, mint az enyém, nemtom árban lesz-e különbség.
Attól félek a turbófelújításba én is bele fogok csúszni, de majd az még kiderül. Nálam az volt a fő gond, hogy meleg motornál, ha sokat ment alapjáraton, akkor elkezdett ( még nem annyira láthatóan, csak érezhetően ) füstölni. Kicseréltem ezt, legutóbb az összes levegőcső volt kitakarítva, következőnek az intercooler mosása jön ( mert abba is jutott olaj a kartergáz visszavezetés miatt ). Már valamennyit javult a helyzet, ha kimostam az intercoolert, lecseréltem a vezérlést és egy lambda szondát akkor derül ki igazán, hogy valamelyik turbóm is ludas-e a füstölésben. ( egyelőre remélem, hogy nem ).
-
gaborbol
őstag
Nem piskota
Folyt ott vagy miert kelett cserelni? A dobozba nem volt szuro igaz?
Utolso kep nagyon ut.
Amikor csinaltam a kormany szervo cseret es is azon gondolkodtam, hogy fel kene maszni a motorrterre. Annyira hosszu es szeles a motorhaz, hogy baszott nehez nehany dologhoz odaferni miatta ,pedig 190 vagyok es eleg hosszuak a kezeim.
-
zsid
senior tag
Hi!
Hétvégén újra belebújtunk a kocsiba. Korán reggel kicseréltük a 2 hátsó tárcsát és fékbetéteket, majd utána jött az igazi szívás. A kartergáz olajleválasztóját cseréltük, és mivel nem férni hozzá sehogy, lebontottuk a komplett szívósort. Nem volt egyszerű, de úgy tűnik megbirkóztunk a feladattal
Akit érdekel képek itt :[link]
-
gaborbol
őstag
válasz
Winner_hun #1877 üzenetére
Szep!
Egyszer biztos lesz valami oreg vasam a 60-as 70-es evekbol ,bar meg a konkret tipus nincs meg
-
Winner_hun
félisten
-
gaborbol
őstag
Ha valakit erdekel a DVD-az dobjon egy privatot.
-
gaborbol
őstag
Megmondom oszinten nem tudom ,hogy van e benne vagy nincs, tudom hogy nemlyik autogyarto viszzavezeti a kartelgazt a motorba, de hogy a volvo csinal e ilyet, es szuri e elotte, passz.
Ha rakeresek a V40 es szuro, nem hoz fel ilytet.
Holnap megnezem a volvo szerviz DVD-n, hatha talaok rajta valamit.(illetve neked ma este)
-
truba
tag
Szevasztok Volvo fanok.
Kérdésem a következő: valaki legyen szíves megmondani, hogy a B4204T motorkódú Volvo S40, 2000. évjáratú szgk. motorterében hol találom meg a kartergáz szűrőt, illetve, hogy van-e egyáltalán ilyen.
Segítségeteket előre is köszönöm.
-
gaborbol
őstag
Ma megtankoltam 22,5 lett az atlagfogyi ami pont 10,5 liternek felel meg.
(Computer szerint 22, de a tankolas-szamolas alapjan 22,5 tehat tobbet mond kicsivel a gep)Azota volt kozben, olaj-szuro-fek csere, kereknyomast megemeltem kicsivel, kezdem kiismerni a kocsit, es az elmult par napban erezhetoen jobban is megy, szerintem par napig a fek befogott picit.Meg nyektettem az udvarba a kormanyszervo miatt is szoval....
Szerintem ezt a tankot be fogom hozni 9,5 kore.Nektek mi a legjobb ertek amit sikerult belole kihozni?
-
zsid
senior tag
Hali
Nálam kartergázcső - szívócső csatlakozás nem volt tökéletes, aztán a blokk tetején megtette a hatását, úgyhogy tegnap motortér takarítás volt. A folytószelepet is ki akartam pucolni, de ahhoz, hogy hozzáférjek le kell bontani az egész szívósort, akkor meg már tömítés csere, úgyhogy azt legközelebb.
Közben jutott idő, egy kis ökörködésre is, tuning lefúvószelep helyett behekkeltünk egy fasípotAz eredmény: [link]
-
gaborbol
őstag
válasz
gaborbol #1858 üzenetére
Eloben ennyire nem veszes, a fenyviszonyok miatt talan az ules sokkal sotetebbnek- szurkebbnek tunik a kepen mint a valosagban.:
Viszont az eredeti szoknya is joval vilagosabb volt mint az ules, ki kene cserenem az uleseket, vagy marad a felujjitas,es akkor elfogyott a tennivalo
-
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #1857 üzenetére
Hivatalosan +13 merfoldtol van itteniek azt mondjak +20 mph ala nem szoktak allitani, ha makod van akkor is csak figyelmeztetes, ha nincs akkor 30 dollar.
Epitkezes-iskola ott csak +3 mat lehet tevedni es dupla vagy tripla bunti.
Nem is itt a gond, hanem, hogy a biztosito megemeli a biztositasodat, ha van 2-3 gyorshajtasod. Olyan a rendszer, biztositok-rendorseg-okmanyiroda mind ossze van kotve, szinte valos isoben tudjak latni egymas cuccait, nincs pardon.
Annyibol jo, hogy ha van pl 55-os korlatozas akkor arra mindenki radob 5-ot, tempomat es nincs tokoles, nincs lassu kamion, nincs tokolo nyugdijjas, ezt szokta meg mindenki, minden kocsi tudja gond nelkul, nagyon ritkan fordul elo, hogy kerulgetni kell.
Megjott vegre a kezifek borszoknya, tegnap ki is csereltem, lottem par kepet, de amikor teljesen osszeraktam es lenyomtam a gombot lemerult az aksi a gepben, ma potolom
Kicsit mas a szine az uj sokkal vilagosabb ertelem szeruen, de akar mikor beszalltam mindig a kirepedt szart lattam meg eloszor.
-
gaborbol
őstag
A srac azt irta, hogy jopar honap elteltevel is csak hajszal repedesek jottek elo, es csak ott ahol nagy volt a repedes.Nem tudom
Eleg sokat allt sajnos a kocsi amikor megvettem, amikor elhoztam telitankoltam, eleg sokat nyegtettem az udvarba, most par napja jarkalok vele olyan 90 Km/h korul nemi + varos, a fogyasztsa mero szerint 320 kilometer fogyasztasi atlaga 11L jelenleg.
A tulaj szerint Florida - DC vonalon tudja hozni a 8 liter alatti atlagot, hat majd nyar vegen kiderul, allitolag annyiszor megjarta mar a kocsi, hogymagatol letalal mar.
Remelem a kovetkezo tanknal legalabb kicsit javul a helyzet
Friss olaj, szurok, kereknyomas, normalis vezet melett persze. Mondjuk a fekek kicsit befoktak az elso nap a betet csere utan, de ez mar a multe
-
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #1850 üzenetére
2008 a gyartas eve rajta
Az a baj, hogy beleraktak ezt a speci cuccot, le se tudtam szedni sima olajszuro cserelo cuccal, rendelnem kellett egy 68-os vagy 86-os fejet, meg egy fel meteres racsinis szar, es azzal nagy nehezen lejott, de ugy meg volt huzva mint az atom
Ha nincs agyongyilkolva, talan lejott volna a sima leszedovel is.Szerintem ezzel csak a tulajt szivatjak meg, mert lejar a gar, eliviszi egy sima szervizbe, ott persze nincs speci kulcs, kicserelik csak az olajat, a szurot meg, hat majd legkozelebb valaki mas, es igy tovabb, es sose lesz kicserelve, te meg jarkalsz vele es nem is tudsz rola...
Azt le sem mertem fenykepzeni,hogy mi volt a szurohaz aljaba
Informatikus vagyok nem autoszerelo, de szeretek autot szerelni, amikor en csinalom akkor latom, rendszeresen mi, hogy nez ki, esetleg folyik valahol, mi mikor lett cserelve stb.
Ha meg Pecsett lennek akkor vinnem a szerelomhoz, mert benne 102%-os megbiztam es olyan aron dolgozott, hogy vicc volt.
3. autonak veszek valami amcsi vasat a 70-es evekbol, az lesz majd az igazi moka szerelni
-
gaborbol
őstag
válasz
gaborbol #1848 üzenetére
Ma befejeztem a kormanymu cseret, kicsereltem az olajat, fekeket, szuroket, vegre sajat laban all ....
Annyit jarkaltam a bontokba ,vagy ki volt repedezve, vagy mar nem volt meg, vagy a szine nem stimmelt, bar ha talanek megfelelot tuti atraknam...
Ezt lehet en is megcsinalom ezt valamelyik hetvegen, nezzetek meg a kepeket, szerintem nagyon latvanyos az ules javitasa. Igaz a szine kicsit modosul, de ott van a szeren. -
gaborbol
őstag
válasz
gaborbol #1817 üzenetére
Itt egy tipushibaja az S80-nak kozelrol. 99-00-01 az erintett evjarat.
Elmeletileg holnap jon a csere alkatresz...A 13-as kep
Azt a durva eletbe, nem semmi melo, holnap-szombaton meg megy vissza az uj akarom mondani a felujitott, mert az uj $900-1200 lenne.
Felujjitott $350, bontott meg $35, volt harom is a bontoba mind a 3 ugyan ott folyt mint az enyem.
-
gaborbol
őstag
Olvastam en is hogy a valto egyszereun nem birja a T6-ban, de a sima se a megbizhatosag mintakepe. Elso tulajos volt a kocsi amit vettem, odaadta a szamlakat 0-merfoldes koratol, van kozte egy $3600 dollaros automata valto javitas is ...
Mondjuk ez az o butasaga is volt, mert ha nalam elhasal akkor rakatok bele parszaz dollaert egy bontottat legyen $1000 legrosszabb esetben, abbol kijon 3 csere is, annyira csak nem balszerencses az ember hogy haromszor is becopja....
En manualissal meg sem vennem, annyira szeretem automata valtot.
Az olajcseret is megszivtam, mielott nekialltam volna rakerestem a biztonsag kedveert, persze a volvonak nem jo a rendes olajszuro, nekik kelett egy speci szurohazat csinalni-speci leszedo kulcs hozza...
Mindegy, mar uton van a kulcs,holnap-holnap utan itt kell lennie
Meg klimaszurot nem tudtam venni, azt lovok egyet ebayen, illetve volt helyben 57 dollaert, ebayen meg 10-20.Matol elkezdtem hasznalni, egyenore nagyon tetszik,mar lesem az elorejelzest jon a 3 napos hetvege, ha jo ido lesz akkor atnezek vele kanadaba.(egyenlore esot mondanak mind a harom napra)
Varosaban volt egy kis araszolas egybol 12,5 liter -
zsid
senior tag
válasz
gaborbol #1843 üzenetére
Csak ez, én láma, mindenhol néztem,csak ebayen nem. :-)
A kocsi '99 S80 T6 Executive Geartronic, navis csak magyar térkép nincs a CDs változathoz. Nekem egyedül az összkerék hiányzik(asszem az csak 2001től volt rendelhető geartronic-kal).
Pénteken sikerült beszélnem a fentebb említett autószerelővel. Lehet,hogy becsúszik egy motorgenerál. -
gaborbol
őstag
-
zsid
senior tag
válasz
gaborbol #1841 üzenetére
1999es, nem tud még mp3at játszani. Elöl 4 cds HU-801 "fejegység" van, abba szoktam pakolni a lemezeket, de jól jönne a hátsó 6-os tár is, amiben nem volt benne a cartrindge.
Én teljesen véletlenül lettem Volvo tulaj(ha megköveztek akkor is elmondom, hogy a nagy álom a BMW E38 volt
), megláttam megszerettem megvettem, és ő lett az enyém :
-
gaborbol
őstag
En direkt nem valsztottam a T6-ot.Kihasznalni en sem tudnam, biztositas is tobb lett volna, gondolom a fogyi is, legnagyobb megengedett sebesseg 110km/h a kornyekunkon, igaz nincs is mas szinte csak autopalya.
Eskuszom valamelyik bontoba, tudom is melyikbe lattam egyet bebaszva a hatso ulesre.
Hogy jo e, megvan e meg nem tudom, de ha megyek vissza es meglesz akkor elhozom ha gondolod, meglepne ha tobbet kernenek erte mint 30 dollar..
Nekem nem kell, sose halgattam meg cd-t kocsiba, inkabb megy az Mp3 kazetta atalakitorolGondolom a gyari cucc nem tud MP3-t lejatszani?
Esetleg:
[link]Elmegyek kicserelem az olajat-szuroket, meg vettem bor tisztito-apolo szettet, meglatjuk mit tud kezdeni vele.
-
zsid
senior tag
Helló!
Szerintem a T6 annyiban különbözhet a többi fajtásaitól, hogy padlógáznál valamivel jobban megy. Ez vajon megéri azt a többletköltséget, ami a nagyobb fogyasztásból ered?
Én az esetek 80%-ában autópályán/országúton használom a kocsimat. A sebességlimiteket betartva ~10liter/100km körüli fogyasztásokat produkál,ami egy ekkora autótol végülis nem sok. Városban viszont 12 alatt nem nagyon áll meg, még óvatosan használva sem. A legutóbbi pesti mérésem azt hiszem 13,8l/100 volt. Ehhez képest egy D5 eléggé barátságos fogyasztást tud produkálni.
Lehetséges, hogy a 4 sebességes Geartronic dob sokat a városi fogyasztásomon. Egy barátomnak S80 T5-je van 5 sebességes kézi váltóval, saját bevallása szerint, normálisan közlekedve 10 liter körüli fogyasztása volt Pesten (igaz az övé kevesebb egy hengerrel és egy turbóval).#1839: nekem kéne egy cartridge a hátsó CD táramba
-
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #1838 üzenetére
Ma voltam 4 bontoba, szinte sehol semmi,ami van kocsi ki vannak fosztva teljesen illetve ami kellett,ha nem is konnyen,de azert meglett.Igaz komolyabb cucc nem is kelett eddig szerencsere, csak aprosagok.50-70 dollaros szarok amit a bontobol elhoztam 15-20 ert.
Viszont a gombokat lemostam sima ablaktisztitoval, tobbet nem fognak ragadni
Most ugyan nem szurke hanem fekete, de egysem ragad.
Ha kell valami aprosag, akkor szolj bartan, szoktak jonni-menni,esetleg valaki hazaviszi borondbe, neha kuldok csomagot es ha belefer beledobom.
A fenyszoro is, hol ment hol nem, megneztem tegnap, elegett a csatlakozo mindjart ki is csereltem.
-
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #1833 üzenetére
Mar szereztem jobbakat a bontobol
Kormanyrol lehet vezerelni, elmeletileg hozza se kene nyulni azokhoz a gombokhoz..Legszuro haz zarodik nalad rendesen?
Van az egyik bontoba harom S60 meg egy S80, az osszesbol hianyzik a legszurohaz, meg a kezifek szoknya, kormany jobb oldalan a gombok, gyari szonyegek, meg most mar a radio gombok is
Az ulest nem tudom kicserelni, mert nem passzol a szin sajna. Az enyemek vajbor, a bontosak meg egeszen vilagos szurkek, annyira nem veszesek az enyemek, de ha lesz ...
Viszont ugy nez ki, hogy sikerult megszuntetni a folyast a kormanyszervo rendszerbol, de merget azert nem mernek ra venni. Holnap elnezek meg par bontoba aprosagokert, amit nem tudok beszerezni azt meg megrendelem a neten, vasarnap meg lecserelem amit le kell es ennyi.
Hetfotol elkezdem hasznalgatni, es ha bizonyit akkor elnezunk a Niagara Vizesesez valamelyik hetvegen
(16 ora oda-vissza )
-
válasz
tkazmer #1834 üzenetére
Hali!
előtte 210 lovas benzines lagunám volt, de annál sokkal jobb volt vezetni
ugye a hétköznapi helyzetekben nem annyira a csúcsteljesítmény, mint inkább a kellemes nyomaték számít, és abban nagyon jó volt
az újabb S80ból vezettem 185 lovasat, érzésre nem volt sokkal erősebbén vidéken parkolok egy társasház alatti parkolóházban és mindig beállnak a bejárattal szemben a szűk utcában, és ha nem centiztem ki hajszál pontosan, akkor valamelyik része hozzáért a falhoz
azért elég sokat vezettem már, tényleg nem bénázás volt, szörnyű a fordulóköre...meg ugye mellé a nagy hosszú orraegy régebbi 2003-2004 körüli T6-osban gondolkodok, csak előtte ki kellene próbálni, hogy tetszik-e
-
tkazmer
addikt
és gondolj bele, a korabeli s60asoknak a fordulóköre meg ha lehet, még rosszabb
ennek ellenére - nem tudom hol parkolsz -. pl. a roosevelt téri gresham parkolóházban azért lehet vele közlekedni.
a 163le nem volt nagyon kevés? vezettem 2007-es s80 185le-t, és azért annyira nem ragadtatott el...ami most kapható, a 205le-s már azért egy szimpatikusabbnak tűnő motor -
gaborbol
őstag
válasz
Avicularia #1830 üzenetére
Vicc volt csak leamardt a szmajli, meg ezekszerint nem jott at. Arra gondoltam, hogy a kiallitason nyugodtan kiszedhettel volna nekem ket uj borulest, meg par masik alkatreszt, biztos nem haragudtak volna meg erte.
Mondjuk a kormanyszervo alkatresszel megyult volna a bajod, mert le kell hozza ereszteni a segedalvazat, de biztos segitettek volna, szerintem a svedek segitokesz emberek, nem lett volna gondEn meg plane nem jarok arrafel kocsival, mert USA-ban elek
-
gaborbol
őstag
válasz
Avicularia #1827 üzenetére
Koszi!
Csinaltal am par kepet
A regi verdak nagyon szepek, nem is gondoltam volna hogy a volvo ennyire regi marka.
Az a vegtelen hosszu busz meg nagyon ut, nem is tudom hol lehet kihasznalni, talan repteren vagy valami gyarba.Ha tudom hogy mesz mondtam volna, hogy hozzal nekem ket elso ulest meg cuccot kormanyszervohoz, de most mar mindegy.
zsid: Koszi!
Van egy 3-4 mm res a tuzfal feloli oldalon, es hat kilatszik a legszuro
A gomb meg olyan nalam mintha lekopott vola a felso retege, tiszta karmolas es ragacsos az egesz. Szo szerint ragad az egesz.A valto szoknyaja egesz jo allapotban van, igaz szurke, a kezifeke nagyon gaz, erdekes az meg kremszinu bor mint a tobbi. A bontoba volt meg egy szurke, a kremszinu mar hianyzott
lehet elhozom a szurket szerintem nem nezne ki rosszul vagy marad ebay-en $19.99+ az uj posta.
-
zsid
senior tag
válasz
gaborbol #1823 üzenetére
A bekapcs gomb nekem is kicsit viseletes, szerintem azért mert anno túl puha anyagból készült. A légszűrőházat én is cserélni akarom,a fedele nem zár rendesen. Úgy látszik ez tipushiba :-)
Váltó- és kézifék bőrszoknyát a swedishautoparts.com on láttam elég tűrhető áron. -
gaborbol
őstag
válasz
Avicularia #1825 üzenetére
Hello,
Mindenkeppen toltsd fel oket valahova, megneznem oket.Koszi!
-
nekem is volt egy évig egy 2005-ös volvo S80 céges autóm 163le-s dízel.
gondolkoztam rajta, hogy megveszem mikor vissza kellett adni, de nem volt az igazi az ára.
gondolkozom rajta hogy esetleg visszatérek az S80-hoz, nézegetem a kínálatotami mondjuk nem tetszett, hogy nagyon rossz a fordulóköre az S80-nak, én egy szűk belváros közeli teremgarázsban parkolok, amibe igazi szenvedés volt vele bejutni, meg ott manőverezni.
próbáltam állíttatni a határolón vagy micsodán, hogy kicsit jobban alá lehessen szedni a kormányt, de akkor meg a 17-es nyári kerék (225-ös) beleért a kerékjáratbaa mostani terepjáróm nem sokkal rövidebb mint a volvo volt, de érzésre olyan mintha 1,5-méterrel rövidebb lenne, annyival jobban fordul
viszont utazni vele (sielés, nyaralás), meg munkaügyben hosszú utakra járkálni szenzációs volt
1000km-nél is többet ment egy tankolással és nagyon kényelmes, dinamikus volt -
gaborbol
őstag
Azt hiszem megoldottam a hifi rendszerben levo ventilator rejtejt, de ha valaki meg tudna erositeni annak orulnek.
Ha kinyitom a vezeto ajtot, akkor bekapcsolja a ventit automatikusan es a kis szellozo racson a hifi kozpen erezni is a kiaramlo levlegot tole, akkor is ha a hifi ki van kapcsolva, ha bezaroma kocsi, akkor jaratja par percig azta kikapcsolja.
Ha viszont az anyos ajtajat nyitom csak ki, akkor nem kapcsolja be a ventit.Annyira ossze van karmolva a hangero gomb,meg 2 masik gomb mintha Freddy Krueger hasznalta volna. Szoval, ha mar ugyis megyek a bontoba akkor ...
Kell egy masik legszuro haz is, mert valaki osszebarmolta a legszurohaz tetejet es nem zarodik rendesen, + hianyzik a bal oldali fenyszoro mosofeje,+ kezifek borszoknyaja, szinten szakadt.
-
CYBERIA
őstag
válasz
gaborbol #1819 üzenetére
A V8-as motorok voltak Yamahák. Talán egész pályafutásom során egyszer vagy kétszer láttam olyat. Ha belegondolok a mostani motorok már vegyes forrásból jönnek, az öthengeres dízeleket, és a hathengereseket leszámítva PSA és Ford motorokat építenek be.
Ráadásul a tulaj is kínai már. -
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #1818 üzenetére
2006-tol van bennuk yamaha is made in japan, mondjuk azert nem reklamalnek
Hat igen, nem dol ossze a vilag amig 15 dolcsiert tudok venni bontottat
Az eredeti tulaj a volvonal kapott a ket zarcserere egy 600 dollaros ajanlatot, sima szerviz megcsinalta volt 300 korul, en meg 30-bol es nem volt tobb mint 1 ora a ket csere.
Akkor lennek szomoru, ha 600-at kellett volna kidellazni a 2 valeo-ra
-
gaborbol
őstag
válasz
gaborbol #1815 üzenetére
Ma atkoccoltam egy masik Crazy Ray`s bontoba, S80 nem volt, volt viszont 3 tok ujszeru S60 par cucc kompatibilis, de sajna nem minden...
Vezeto ajto kozponti zarjat kis is emeltem, volt is meglepi, a hatsot mar csereltem, hatul sima csavar fogja a muanyag ablaksint, elol meg popszegecs a fem ajtosint, HELLO!
Latszott hogy mar probaltak kiszedni, csak nem sikerult nekikFurogep persze nalam se volt, csomagtarto kinyit, benne volt a kerekkulcs(na ez kulon megerne egy bejegyzest, hogy ezzel a lofax kerekkulcsnak csufolt viccel ember le nem szedi a kereket az fix, kell is bedobnom egy masikat, meg egy ketszer akkoraval is kuzdottem mire lejott.)
Viszont szepen ki tudtam annyira feszegetni vele az ajto meg az ablaksint, hogy ki tudjam szedni a zarat.
Otthon meg lazan lefurtam a pop szegecsuket, ki is jott a zar, ki is csereltem, hat 4 zarbol kaposbol ketto szar volt. Annyit mondanek csak: Valeo made in france.Volt Peugeot kocsim, nem kell bemutatni a valeot...Hehe
Balra a vezeto ajto jobbra vezeto mogotti utas ajto zarja.Eleg sokat allt a kocsi, ugy kelett bebikazni amikor elhozni, eleg betegesen indult mar masnap, mostanra viszont az aksi teljesen feladta.
Nem tudom hogy azert, mert a zarat basztatam, vagy valami leszivta, de olyan volt mintha a radio egysegbol egy venti hangjat hallottam volna menni, amig nem adtam ra a gyujtastAksi ki, VOLVO feliratok rajta minden fele, olyan mitha zsir uj lenne, datumot nem talatam meg rajta, de valahol kell lenni rajta, csak egy laza made in france feliratot a volvo alatt.
Akar hova nezek a kocsiba, made in france, germany, italy, a kezikonyvon es a jatek emelon kivul meg semmit nem talatam ami sved lett volna.
lehet hogy visszakoccolok a bontoba holnap es ha az ulesek passzolnak akkor elhozom a ket elso ulest, mert eleg szepek, az enyemek se annyira veszesek, de ki vannak mar repedezve, erdekes modon az anyos ules jobban.biztosan koverebb volt az asszony.
-
gaborbol
őstag
Ezek tenyleg nem veszes dolgok, futomubeallitas kivetelevel en szoktam ezeket csinalni.
Szelepfedel tomitest mult nyaron csereltem a masik kocsin. Szeretek a kocsikon dolgozni, jo erzes amikor kesz vagy valmivel es mukodik ahogy kell.
Egesz nap ugyis a monitort bamulom munkabol kifolyolag, jo neha felkapni a szerszamokat kicsit kuzdeni.
-
zsid
senior tag
válasz
CYBERIA #1812 üzenetére
Ha tudnál küldeni elérhetőséget azt nagyon megköszönném!
#gaborbol: is-is. Olajcsere,szűrők, hűtővíz, fék(tárcsa+betét) csere a kötelezők közül. Az extra: jelentkezett egy kis olajfolyás amit meg kellene szüntetni( szelepfedél tömítés szerintem,de majd kiderül ). Futómű beállításra kellene még elmennem. Nagyjából ennyi,lesz majd még pár apróság amit meg akarok csinálni, de azok már apróságok.
-
gaborbol
őstag
Hello,
koszi szepen!
Tiszta sor a sor 6 mar
Matthew's Volvo-n mar reggeltem masnap, VOLVO gyari szerelesi utmutato meg mar uton van, de kozben megtalatam PDF doksiba pont ami kellett.
Megkerdezek 2 szerelot, hogy bevallajak-e, ha igen mennyiert, aztan meg azis lehet, hogy nekiallok en magam, 1 nap alatt meg is lennek vele ahogy nezem
-
zsid
senior tag
válasz
gaborbol #1799 üzenetére
Szia!
A 2.8 biturbo T6 (nálunk 272LE) az biztos,hogy soros 6 hengeres,nekem is olyan van. Ha jól tudom 2001töl a 2.9es szivókat gyártják 2 feltöltővel T6 néven, és az is sor6.
Guglizz rá a "Volvo S80 manualra", az első találatok közt hozza majd a 2000/2001es manualt (asszem newcars.volvo.com/... ) ami elég jó, illetve a Matthew's Volvo site-on elég sok okosság van S80hoz(is).
Sok nyugis kilómétert az autóval:-) -
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #1804 üzenetére
A bontoba meg is szereztem a hatso ajto zarat, nem is volt tobb 30 percnel kicserelni, szerencsere jo is lett,ennyit a sikerrol.
"Képről nem tűnik rossznak, az alapján amilyen drasztikusan vezetted fel, valami rosszabbra számítottam"
Hat a java meg csak most jon...
Megemeltem az elejet es mar latom sajnos, hogy nem csak a tartalynal folyik, hanem a szervo racknel is.
Igazabol az ara a legkisebb gond, a nagyobb, hogy a motor mogott legallul van ez a szar, es meg kell emelni a motort, a seged alvazat meg leereszteni, egy csomo mindent lebontani, lemerni, kicserelni majd visszapakolni mindent.
Meglatjuk meddig jutok vele
-
CYBERIA
őstag
Hi!
Szerintem sorhatos motor, de ha meg tudod mutatni a két cylinder bank-et, akkor elhiszem hogy V6.
Éppen azért tűnik nagynak mert jóval hosszabb, mint egy V6.
200 forintos benzin tényleg egy vicc, itt majdnem a duplája néhány forint híján.
Képről nem tűnik rossznak, az alapján amilyen drasztikusan vezetted fel, valami rosszabbra számítottam. Ami hibás benne az tényleg filléres dolog, főleg az ottani pénzekhez képest.
-
gaborbol
őstag
Azert latszik hogy ez nem egy kimondott nepauto, amit ugy szerelgetni szoktak a kertbe a lelkes tulajok
Van egy amcsi kocsim SATURN marka kb a szuzukinak felel meg, olcso, fapad, nagy tomegben gyartottak, megvetes es kozrohely targya, de ha rakeresek valami alkatreszre komplett youtube videok jonnek fel, hogy kell kicserelni, az ara meg kb vicc kategoria.
Megneztem par dolgot ebayen, megrendeltem a gyari volo 2 dvd-s szerelesi utmutatot.
Kezifek borszoknya szarra van szakadva, gyari volvo borszoknya 20 dollar.
Kell egy hatso utas oldal kozponti zar, utangyartott 65 dollar.
Tukor mozgato joystick szerencsere ragaszthato, de komplett kapcsolosor lenne 10 dolcsiert,
Ugy nez ki a kormanyszervo kiegyenlito tartaj aljara menu gumicsonel szivarog az olaj egyszer biztosan, de ennyir egyszeru nem lehet...
Hogy meg hol szivarog nem tudom, mert meg kell emelnem hozza, de esik az eso, garazsbameg most nincs hely, legrosszab esetben kell egy power stearing rail hozza 300 dollaert vagy egy gumicso meg par tomites, majd kideul, de legalabb jo szar helyen van a motor mogott az fix. Lesz qrvapics@zas, meg jo hogy nem ertik a szomszedok.
Nem fog esni az eso szetboritom, es keresek cuccot bontoba itt helyben, aztan meglatjuk.
neha a bontoba olyan arat mondank, hogy fele annyiert megvan a netrol ,neha meg olyan hogy negyed ara a netesnek.De a bontoba nagy elmeny kimenni, ameddig a szem ellat kocsik,5-55 evesig minden fele fajta, keresgeled a megfelelot, ott egy, picsbe nem ilyen motor, a szin nem passzol, hoppa megvan ez kell szedjuk csak ki.
Tesom itt volt, vihettem en barhova, oceanhoz, washingtonba, kiugrottunk a bontoba, 2 hetig halgattam utanna, menjunk ki es szedjunk ki valamit, de nem kell semmi,de biztos azert mi lenne ha csak kineznenk?
Az is lehet ha latok egy ilyet kompletten 800 korul akkor megveszem alkatresznek
-
gaborbol
őstag
válasz
blint63 #1801 üzenetére
A tulaj szerint ha ovatosan banok vele 9.5 -10 liter tarthato.
Ha bent copnek vele minden nap varosba pl DC, vagy Baltimore, akkor 15-16 lazan.Amit hozza kell tenni, nalunk szinte mindenhol autopalya es autout van, meg a varosba is ahol lakom is 70 km/h-as korlatozas van autopalyan meg atlag 105 Km/h.Szoval nagyon optimalis a fogyasztas. Eddig 80 kilometert mentem vele, 9.2-re hozta ki a computer, de az elozo kocsi (3.8 L V6) a legjobb esetben is csak 14 literes atlagokat csinalt.
Most, hogy nalunk felment a benzin mar 201 Ft literje, de allitolag nemsokara csokkenni fog
Szerencsere vicces arban van a nafta, mindig vigyorgok mint a vadalma ha tankolni kell,munkatarsaim meg szitkozodnak ,hogy 50 ft-ot ment fel a benzin ara 1 ev alatt, pedig ha tudnak... Mondjuk S80-80 literes tank, szoval fer bele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Interactive Brokers társalgó
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Fűnyíró topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Mobil flották
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Terrán Synus resistor korall alapcserép (2 raklap) 550 Ft/db
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- HomeAssistant és SolarAssistant Center - spórolj pénzt automatizálással!
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD+ 2TB HDD
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!