Hirdetés
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Bluetooth hangszórók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz
molnarpeter #12099 üzenetére
Igen az világos, de azt gondolnám, hogy ettől még nem lesz rögtön felejtős, és lehet még az a váltó nem felújításra szorulóan. A felújításról ilyen 2-300 ezres tételeket emlegetnek jellemzően, nem tudom hogy ez a Geartronicra is igaz-e, de ha igen akkor a 2 link közötti különbözetbe bőven belefér (tudom, a kibicnek minden olcsó, de én tényleg csak kíváncsiságból kérdezem).
-
zgospel
őstag
válasz
Kickass #12095 üzenetére
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy miért felejtős emiatt?
Az executiveot áruló neppernél vettem a mostani kocsimat több mint 5 éve. Átverés meg hitegetés nem volt, kerek-perec mondta aki velem foglalkozott, hogy melyik autónak mi a baja és mivel számolhatok, a kocsi nem volt preparálva és agyonkozmetikázva, minden sérülés jól látható volt. Igaza volt, váratlan dolgokba nem futottam bele, csak normál karbantartás és kopó cserék voltak. Viszont van ott enyhén simlisnek tűnő figura is (vagy csak nekem tűnik úgy), és a vásárlás után 3-4 héttel valaki ellopta az első lökhárítómat a kocsiról, ami lehet véletlen egybeesés is, de nekem gyanús hogy inkább leadott info a bontós havernak. Szóval érdemes picit gyanakodni szerintem.
Tőlem teljesen függetlenül egy családtag vett ott autót szintén, nála sem volt félrebeszélés, a hibákat jelezték, és jó kocsit vett ő is, az sem volt preparálva. Ez a 2 eset nem túl nagy merítés, de talán egy kis támpontot adhat. -
FeRRaR1
őstag
válasz
Kickass #12095 üzenetére
Valami már biztos volt, vagy váltócsere, felújítás vagy korábbi olaj cserék. Avagy rángat rosszul kapcsol hidegen és vagy melegen.
Amennyiben van valami váltó történet és hidegindításnál meg melegen is rendesen viselkedik, hibakódolvasás is volt, akkor is egyből cserélném a szöghajtás, haldex, hátsódiffi, váltó, motorolaj, hűtőfolyadék, fékfolyadékot. Nem tudom hogy a 3.2 láncos e de ha nem akkor a vezérlést is, meg a klíma szíjat is cserélném. Jobb a békesség meg a nyugodtan alvás.
Nekem idén volt cserélve eddig az olaj, fékfolyadék, haldex. Illetve megvettem az olajakat váltó átmosáshoz, hátsó diff és szöghajtáshoz. Hűtőfolyadék majd februárban lesz az éves szervizzel és akkor olajjal szűrőkkel megint. Egyedül a szervónak kell utánanéznem, mert ha az még nem volt cserélve megejtem azt is idén.
-
Kickass
őstag
válasz
FeRRaR1 #12094 üzenetére
Kopkodest nem pejorativan ertettem.
Ha idobe belefer es addig nem viszik el akkor mar csak kivancsisagbol is megnezem mindkettot (ebbol szokott nalam tortenni az impulzusvasarlas). Az Exe nekem is jobban tetszik, de eleg regota hirdetik. Valami oka biztos van. A legnagyobb kerdes szamomra inkabb hogy a motorolajon kivul a tobbi olajat/folyadekot milyen rendszereseggel csereltek, ha csereltek egyaltalan. Az Executive szervizkonyve eleg homalyos, de valami Haldex olaj csere mintha lett volna, kerdes hogy peldaul valtoban volt e valaha olaj cserelve, ha nem akkor kb mindketto felejtos.
Mindkettorol van karadat is, szoval korbe kell merni, ha erdemes veluk foglalkozni akkor az adatlapot lekerni.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Kickass #12093 üzenetére
Senki nem fogja köpködni őket, szép vasak. Az executive az más liga, sokkal jobban felszerelt, minőségibb bőr, radaros tempomattól kezdve minden... Bár fura mód a summum kicsit jobban tetszik külsőre, bár lehet hogy csak a jobb fotók meg felni miatt.
Szigorúan a hirdetést nézve nekem az Executive felé billen a mérleg nyelve, frissebb az eleje, hátulja. (Első alsó betétek már a króm csíkosak illetve hátul már a facelift felirat van) Jobb kiindulási alap, nagyon más autó egy fullos Executive mint egy "alap"-abb.
Bár a köcsög nepper érzés azért elkapott azt olvasvaViszont nagyon szigorúan benéznék az első lámpák mögé, hátsó kerékív meg alulról van e valami törés nyom, kártörténet, kilométer lekérdezés, szerviztörténet lekérdezés, stb...
A Summum őszintébb, 1 tulajos kicsit jobb állapotúnak tűnik, de az Executiveban több a lehetőség. Természetesen ha a fentiek le vannak csekkolva meg a próbaút megvan hidegen melegen. Egyébként nyugodtan el lehetne vinni egy márkaszervizes átnézésre ha hosszútávra tervezed...
-
Kickass
őstag
Csak kiváncsiságképp bedobok két S80-t nyilvános megköpködésre.
Néha elkalandozok, hogy kellene valami 4nél több hengeres nagyköbcentis szivó amig még van, de mivel gyakori használatban vannak nálunk az autók igy a 4.4 kiesett -
FeRRaR1
őstag
válasz
Kelecar #12087 üzenetére
Köszönöm, igen raktam bele pár extra szigetelést hogy hosszú utakon is tiszta maradjon a motortér, mehetek akármennyivel, esőben, hóban nem lesz koszos.
A kép legalján is körbe megy egy az is extra, meg a dupla oldalsó amit jelöltél, illetve van még egy hosszú csík a motorháztető oldalain és elején. Meg a lámpákon oldalt és alul
Elég jól sikerült, mindenki azt hiszi hogy gyári.
Úgy kezdtem hogy hideg motorra az egész motorteret + réseket beterítve eltolok egy flakon Autoglym Engine cleanert. Utána egy kis ecsettel meg egy hosszúval szépen eldolgozom mindenhova, amennyiben szükséges valahol kosz miatt akkor ott többször átmegyek.
Kefélés után hagyom 5 percet állni, majd kerti slaggal (nem magasnyomásúval) alaposan, 2-3 percig öblítem a motorteret, minden szögből, résekben, alaposan. 5 percet várok majd még egy öblítés.
Utána ronggyal vagy légfúvóval nagyjából leszárazolod.
Végül kap egy flakon Autoglym Vinyl rubbert, jól beterítve, résekbe, minden szögből a teljes fél litert.
Hagyom egy napot állni, de azonnal vezethető a kocsi. Sőt javaslom is hogy utána kapjon egy 15 perces menetet legalább.
Majd másnap vissza törlöm egy mikroszálassal a felesleget, az élekből, résekből is.
Egy héttel később kaphat még egy mikroszálast. Nagyjából ennyi. Amit változtattam hogy most már saját keverésű habbal tisztítom. De az eredmény kb ugyan az csak nem kerül szinte semmibe.
-
troll81
addikt
válasz
molnarpeter #12089 üzenetére
Köszönöm
az st max 1.3 körül fujnam meg rendes vagy szoftverrel.
-
troll81
addikt
Sziasztok a v70r 2 kiadáson a 2521ccm3 motoron milyen turbo van pontosan meg tudjátok mondani? Van esetleg valakinek? Cikkszam OEM szám bármi jól jönne.
FeRRaR1: gratulálok egy gyönyörű autód van ami jó is.
-
Sziasztok!
Egy 2012/01 S80 D3 tulajdonosa vagyok és klímával küszködők rég óta. Most elvileg megvan végre csinálva, de azt mondta a klíma szerelő, hogy van az a bizonyos “DrivE” gomb a műszerfalon ami nekem mindig be volt kapcsolva, de elvileg az leállítja a klímát hamar. Ebben lehet valami és pontosan az a gomb mire való? -
tibor.sz
tag
válasz
focvis #12077 üzenetére
Ennyi pénzért habozás nélkül én is előfizetnék. De nálunk a valóság az, hogy csak az assistance szolgáltatás éves díja 30.000 Ft körül van (vagy volt legalábbis 1-2 éve). És ebben a szervizelés természetesen nincs benne. Szóval itt egy kicsit másképp mennek a dolgok. Mint úgy általában minden.
-
troll81
addikt
válasz
molnarpeter #12076 üzenetére
Bontottkent vettem párat de még jön egy. Rossz vagy nem meg kellene nézni gépen így szabad szemre mint az ima kB. Szép szép de lehet semmit sem ér.
Semmiképp nem tenném össze magamnak jó lenne ha minél magasabb fordulaton is kiegyensúlyozott maradna. -
troll81
addikt
Sziasztok Volvo t5 a turbo felújítást hol érdemes Mo csinaltatni? Lenne 2 db és nem szeretnék rossz helyre menni a vele.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
tibor.sz #12073 üzenetére
Szerintem nem így lesz. Amennyiben ez potenciális veszély akkor mindet cserélni kell. Példás a Volvo hozzáállása mert egy belső ellenőrzésen derült ki, balesetet még nem okozott / súlyosbított. Azt írták a levélben hogy minden érintett autót visszahívnak. A legtöbb 5-10 év felettit itt se hordják márkaszervizbe, pedig ha aláírsz havi fizetéses rendszerbe egyáltalán nem jön ki sokra. Nekem pl most 28 font havonta, ebben benne van az éves műszaki, teljes átvizsgálás, olajak, szűrők, hűtő és fék folyadék. Csere autó, akár az is hogy háztól begyűjtik, itt hagyják a csere autót és vissza hozzák (eddig egyszer éltem vele). + 1 év assistance egész EU-ra.
-
tibor.sz
tag
válasz
FeRRaR1 #12064 üzenetére
Hát ez elég sok autót érint itthon is, azon belül ezen a fórumon is. Pl. engem is. Kíváncsi vagyok, hogy fogják ezt megoldani az itthoni márkaszervizek. Azon sem lepődnék meg, ha csak azokat a tulajokat értesítenék és csinálnák meg nekik a cserét, akik végig márkaszervizbe hordták az autót. Volt már ilyen szíjfeszítő esetében is. És az idősebb évjáratokat már nagyon kevesen hordják a durván túlárazott márkaszervizekbe...
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
molnarpeter #12069 üzenetére
Hmm. Valóban.
[link]
Igazából tolatóradar van benne hátul, de látni is szeretem a dolgokat.. Na meg elől végképp nem látni, aztán persze van még 1,5 méter, belül meg 10 centinek tűnik
Lehet külön venni szettet, de igazából csak két kamera kéne, egy előre egy hátra, aztán meg egy kapcsolóval eldönteni , hogy épp az elsőt vagy a hátsó képet akarom nézni.
Gyári navigáció úgysem ér semmit, az hasznosabb lenne. -
FeRRaR1
őstag
válasz
molnarpeter #12070 üzenetére
Még folynak a tárgyalások
13 évig PPF nélkül volt és csak a lökösök + tükrök + csomagtér ajtó alsó felét kellett újra fújni. Most közel tökéletes a fényezés 3 apró szinte láthatatlan hibát kell javítanom rajta majd ha lesz egy ráérős napom. Viszont a teli PPF normális helyen és 4-5 év garral horror. 4000 font környéke. Akár mennyire is szeretem / szeretném ennyiből már egy teli profi fényezés is kijön ahol voltam. Egyik ismerősöm most kezd PPF bizniszbe 700 kilométerre tőlem. Ő most tud szerezni olcsón fóliát és anyagárban megcsinálná ami nem lenne 1000 se.
Most minden friss úgy hogy egyenlőre kap egy mosást + waxot.
A cél full 3 lépcsős polír + PPF + kerámia.
Amihez már most minden itt van és csinálhatnám az a 3 lépcsős polír 3 réteg kerámia. Azért nem teszem fel mert kerámiára nem tapad úgy a PPF (meg más se) ahogy kéne.
Tart még a korona határ / karantén turmix is ami bármikor változhat. Szóval igen, PPF a cél de még nem tiszta hogy pontosan mikor / hogyan.
-
Atomgeszi
nagyúr
Volvo XC90 2007-es gyári felugró monitorosra rá lehet valahogy kötni tolatókamerát meg elől levő kamerát és aztán egy kapcsolóval kirakni a képét?
-
FeRRaR1
őstag
válasz
focvis #12065 üzenetére
Van második oldala, de csak annyit említ hogy ellenőrizd le a flexibilis drót részt, illetve az ülés háttámlájával legyen egy vonalban hogy ne hajoljon ki és beszállásnál. Nekem eddig is így volt egyébként megnéztem.
Balesetnél még nem okozott gondot, egy belső ellenőrzésnél bukott ki a dolog.
-
FeRRaR1
őstag
Nem tudom Magyarba hogy intézik a visszahívást vagy mi az ügy menete, de 2 millió autót hívnak vissza az EU-ban.
Én ma kaptam meg a levelet róla.
A biztonsági öv rögzítését cserélik ami az üléshez fogja. Eredetileg egy flexibilis drót, azt szolid fémre cserélik mert idővel a drót elgyengülhet a sok ki és beszállástól ha valaki olyan szögben használja.
-
csiry007
csendes tag
Sziasztok Volvo navigációt (RTI 2015os van most DVDn) hogy lehet frissíteni, okosítani?
-
BK87
senior tag
Sziasztok. Az egyik közeli ismerősömnek van egy 2005-ös Volvo S40 típusú autója, 1.6 dízel motorral. Olyan probléma van az autóval, hogy az autó egy idő után, amikor felmelegszik a motor, elkezd rángatni, és gyakran meg is áll. Voltunk szervizben, ott nem tudták megoldani, mivel ott nem jött elő a probléma, és hibakódot sem mutat. Szerintetek mi lehet a gond az autóval, tapasztalt már valaki hasonlót? Előre is köszönöm a segítséget.
-
rup1u5
nagyúr
Sziasztok!
Van itt valakinek 2003-as Volvo V40 2.0T? Tapasztalatokra, hibákra lennék kíváncsi. -
nesa
veterán
Hátha van itt valaki aki cserélni akar van itt nekem egy 2008-as Volvo V50 2.0D cserélném V70 re, nekünk valahogy ez nem passzol méretbe.
Mindene működik, amióta nálam van semmi komoly gondom nem volt vele, vezérlésbe 12.000km van, szervizkönyvbe is benne van, főbb hasznos extrák 2x digit klíma, 2x ülésfűtés, xenon, sok légzsák nemrég magyaríttattam a menüt, mindene hibátlanul működik ( a légzsákokat még nem próbáltam de bízok benne) olajat nem eszi, az olaj tiszta benne, majdnem mint egy benzinesbe, csere után sok ezer kilométeren keresztül kristály tiszta.
Dízel átkokat még az előző tulaj egy erre szakosodott sámánal kiűzette belőle.Hátha valakit érdekelne egy ilyen opció.
Hirdetni nem hirdettem sehol, nem szabadulni akarok, hanem egy nagyobbat ha van lehetőség, van mellette rendes méretű autóm is, szóval nem égetően sürgős.
Nincs bajom a márkával van a családba belőle bőven, így kb tudom mit akarok.[kép] -
troll81
addikt
sziasztok Volvo 850 T5 volt valakinek T-5 R5, 20V, Turbo 2319 cm³ 166 kW (226 PS) ez az eredeti t5?
ő az eredeti álca?
-
garambe
tag
válasz
molnarpeter #12053 üzenetére
Be van mattulva, amiatt szeretném cserélni. Polír nem nagyon segített rajta, mert van pár mely kavics nyom is.
-
haxxika
senior tag
Megvolt hétvégén az autóvásárlás havernak.
2 verda került végül megnézésre, ezek voltak a legnormálisabbak az adott ársávban.
Az egyik a fenti S60 amit korábban küldtem.
300nál volt egy motorgenerál, mert az Ivanicsos fiúk nem jelezték, hogy vezérlést is lassan kéne cserélni (szervizkönyv is mutatja, hogy végig oda hordták), úgyhogy hengerfej csere + szükséges sallangok. 370e-nél kapott egy 120ezret futott váltót + adaptáció. Komplett futómű felújítás, féltengelyek is cserélve.
Most van benne 421e, menet közben annyi zaj van csak, ami a motortér felől behallatszódik a nyest által megrágott motortér burkolaton. Teljesen simán megy, vajpuha a váltó, motornak nincs rendellenes hangja. Gyorsításnál ráz picit, még nem volt futómű beállítás a féltengely csere óta. Vezérlésben kb. 20e km van, olajcsere most időszerű.
Hibakód olvasóval kijött még a bal oldalon az egyik SRS szenzor hibádzik, valamint a csomagtér ajtó folyamatosan nyitva érzékel.
Ennek az ára volt 850e.Volt még egy V70 1.19M-ért, 2005 végi, de még D5244T motorral. Facelift belső külső, svédből jött pár éve. Motor kívülről rendben volt, az autó is jobb állapotban nézett ki.
Belül az ülés már nyöszögött, menet közben az utastérből folyamatosan rázott vmi, és gyorsításnál gyengén is alapjáraton olyan hangja volt a motornak, mintha egy Ikarus indulna meg a hatalmas süvítéssel. Futóműnél szintén lehetett vmi, mert hallani lehetett pattogásokat.
Hibakód olvasóval kezdődő kormányszög jeladó probléma volt, előzőekben is már bennemaradt, valamint törlés után is.Végül az S60-ért mentünk vissza. Amennyi hibája van és rá kell még fordítani, abból még bőven a másik ára alatt maradunk.
Pár fotó mosás és takarítás után az új tulajjal:Foglalkozni kell még a következőekkel:
mindkét első ajtóra belső panel
tükörben a sötétedésnek vége, kell egy másik majd átforrasztani,
csomiajtó
bal oldalt egyik srs szenzor (még kimérjük)
műanyag elemek átkenése feketére kint
lakatolás a meghúzott nyomoknál
teljes polír a karcok miatt.
jobbos ködlámpa.A tulaj örül, már le is tesztelte 400km-en
-
garambe
tag
Sziasztok!
Tudtok segíteni kérlek, hogy 2007-es S80-hoz lehet kapni első lámpaburat, vagy csak komplett lámpa testet?
Előre is köszi!
-
-
aero.
veterán
válasz
Oposzumtoszó #12048 üzenetére
Én csak annyit kérdezek, hogy van-e felesleges pénzed rá? Mondjuk 3x annyi, mint amennyiért veszed. Mindig van valami nyűgjük, lazán lehet szórni rá a százezreket. Én vettem egyet 5 éve, de már akkor is elég szar példányok voltak ennyiért. Egyik motorja sem kifejezetten atombiztos.
-
belaazallat
addikt
válasz
Oposzumtoszó #12048 üzenetére
Emlékeim szerint 9.5-öt nem ajánlották.
Dízelben nem vagyok otthon.
Viszont van egy 20 éves Volvo-m, ami megkímélt volt motorikusan, 6 évig alig használták előttem(6 év alatt ment 7500km-t), aminek következménye, sok kopó alkatrész most lett csere érett(6 éve van nálam). Egy ilyen idős autónál mindig számítani kell arra hogy valami elromlik. Ha vissza osztom 6 évre, akkor még mindig évi 100 E Ft alatt marad a szervizköltség, de én csak évi 7000-ret megyek vele.
-
válasz
belaazallat #12047 üzenetére
Szia!
2001-től néztem a modelleket. A 9-3 és a 9-5 is nagyon tetszik.
A fogyasztás miatt inkább dizelt vennék, mert ha jól láttam 2.0 körül vannak a benzinesek.
Meddig szeretném használni? Ameddig bírja. -
belaazallat
addikt
válasz
Oposzumtoszó #12043 üzenetére
Szia!
Melyik évjárat, melyik motorral. a múltkor általánosságban kaptál infókat, azok még most is érvényesek, konkrétum hiányában, mi sem tudunk konkrét választ adni.
Mennyi ideig szeretnéd használni?
-
Sziasztok!
Nagyon tetszenek a Saab-ok, főleg a régebbi modellek.(egyszer már jártam itt ez ügyben).
A kérdésem az lenne, hogy alacsony költségvetéssel érdemes e a márkába "belevágni"? (500-600 ezer ft.). Vagy inkább engedjem el?Előre is köszönöm!
-
haxxika
senior tag
Haver eldöntötte, hogy kell neki egy S60. Hétvégén megyünk megnézni az egyiket.
Szerintem nem riasztó, hogy már fel volt újítva az automata meg a motor, gondolom a vezérléssel előzőleg megkéstek. Előző tulaj Ivanicshoz hordta, mostani valamelyik Volvo szakihoz Pesten.
Nincs sok kép a hirdetésben, viszont itt meg itt azért írtak róla.Érdemes beleugrani? Egy megnézést szerintem mindenképp. Saját S60-om és a mögötte lévő 400e km (plusz családban másik kettő D5-el eddigi összesen 1M km alapján) nem félnék ettől.
#12039 Peti78
Ez? [link] -
Peti78
őstag
Vettem egy front grille-t, de első genes s60-hez nem találok videot arról, hogyan kell cserélni. Esetleg van valakinek info-ja?
-
FeRRaR1
őstag
válasz
belaazallat #12035 üzenetére
Azért tettem be hogy lássátok milyen amikor nincs kész, meg amikor kész lesz jövő héten
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
troll81 #12034 üzenetére
Olvasgattam a dolgokat, hajrá
Józan paraszti ésszel ezek a dolgok jutottak eszembe az átjárást illetően. Neten körülnézve minden jel arra mutat, hogy különösebb módosítás nélküli white block B5254T3. Talán az RS esetén nyúlt bele a Ford? Mintha rémlene valami.
Ford rebadged the engine as the 'Duratec ST' and applied variable valve timing to both camshafts, applied a lighter flywheel and performed a throttle recalibration. [link] nem egy tudományos forrás, de a semminél több
emiatt meg kéne nézni, ugyanolyan lendkereket és szíjtárcsát be lehet-e rakni, vagyis egyezik-e a főtengely mindkét vége - kellemetlen volna, ha más lenne a furat/menet, stb.
-
belaazallat
addikt
válasz
FeRRaR1 #12024 üzenetére
Majdnem jó a sorrend.
Most miért kellett betenni a tiedet, olyan kontrasztos a két autó. Csorog a nyálam a tied láttán.
(#12025) Peti78
Jelenlegi verdával ('99 V40) évi 7000km-t sem megyek. Mondhatni hobbi autó. Alacsonyabb benzin árnál beletankoltam a 100-as prémiumot. Egy tanknál kb 2500Ft volt különbség. -
troll81
addikt
válasz
molnarpeter #12033 üzenetére
Igen éppen 2 ilyen blokkot vadászok össze nem kis projekt sajnos... Jó még nézek mindent
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
troll81 #12032 üzenetére
Egy alternatív módszer jutott eszembe amúgy neked. Első, hogy ccm és furat, löket egyezzen. Aztán Autodoc vagy hasonló helyen kéne nézni pár kapcsolódó dolgot, hogy azonos cikkszám vagy sem, gondolok itt az utángyártott dolgokra, nem gyári cikkszámra. Lendkerék, nyugvó és hajtókar csapágyak, ékszíjtárcsa, esetleg maga a hajtórúd/dugattyú ha lehet találni... Ha teszem azt LuK saját cikkszámra ugyanolyan kuplung cucc kell, stb, akkor gyanús a főtengely egyezés. Ha ép a Ford blokkja, akkor át lehetne fűzni, és úgy papíron minden rendben
-
troll81
addikt
válasz
Peti78 #12030 üzenetére
Szívesen minden nap durom a szemetet
t5 alkatrészek után ez mellé csapom és annyi.
Általános kérdés
A Vida 2014d Ben benne van az összes volvo cikkszama az alkatrész hez
Mondjuk csak cikkszam miatt nem vennem meg de megkönnyítene az életem.azt csak meg veszem és megy? Valami csináld magad abras verzió is van benne? -
FeRRaR1
őstag
válasz
Peti78 #12030 üzenetére
Érdekes, mert én is gondolkoztam Dodge Ram-on mikor váltottam az XC90 V8-at
https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/202007171347138
Azon belül is egy ilyen Longhorn editionnel amiben valami brutális a bőr minőség és mennyiség. (Természetesen Hemi V8-al)
-
Peti78
őstag
válasz
FeRRaR1 #12027 üzenetére
A mobile-n volt egy 60 ezer km körül futott példány 16 ezer euroért, de talán 3-4 napig. Végig márkaszervizben foglalkoztak vele. Tip-top volt a képek alapján. Volt benne minden szép és jó. Csak a fekete szín ami rontotta az összképet.
Ha eltekintünk a gázosítástól, és a felszereltségtől, az általad említett szervizeket elvégezve nem lenne ez annyira rossz vétel mondjuk 2 misiért. Akkor legalább tudod, hogy ezek rendben vannak. De nyilván ezekre számítani kell. -
FeRRaR1
őstag
válasz
Peti78 #12026 üzenetére
Vezető ülés kb cserés, Executive-nak hirdeti pedig nem az csak ráaggatták a jeleket. Még első parkradar sincsen benne. Nem is láttam még ilyen V8-at. Se holttér figyelő. Égeti a ködlámpát a képekhez mer' az menő. Valószínűleg sárga izzók vagy besárgult búra / foncsor.
Engem zavarna a felni mert a gyári nagyon szép és 18-as, V8-on nem volt 17-es szóval nem gyári, és a téli szettet pozitívumnak írja, szóval ez valószínűleg a téli felnije volt és a másikat megtartotta / eladta külön. Ez egyéni preferencia de nekem a bézs / fekete belső sem tetszik, főleg az ajtókon. Akkor inkább full bézs vagy full fekete, de nem egyszerre. Ekkora futásnál már cserélve volt a Haldex ha működik az AWD, és cserélve / felújítva volt a váltó. Ezeket jó lenne leinformálni.
Az nem az a V8 amit itt keresnétek szerintem. 3 misi meg egyenesen vicces egy lefingott átalakított kitudja meddig érvényes tartályos, félmilliót futott 13 éves autóért. Én is majdnem egy évig kerestem mire megtaláltam a tökéletes példányt, azóta sem láttam jobbat.
Szerintem ez egy végeláthatatlan pénztemető lenne, és nagyon sokat kérne minden évben. Futómű, haldex, diff, szöghajtás, váltó, csapágyak, kormánymű, folyások, itt már minden játszik.
Sőt tegnap kerestem valakinek, és nem volt egy darab se eladó Angliában.
-
Peti78
őstag
válasz
FeRRaR1 #12024 üzenetére
Engem a felni nem zavar, ahogy a kipigogó szett sem, mert ezeket amúgy simán lehet cserélni. EZektől sokkal többet ér a dynaudio hangrendszer ami benne van. A többi amivel szerelték, egy kalap szar. Elmentem volna megnézni ezektől függetlenül, de a gázszett nem need.
APróság: mi az a ködlámpa szín? Kuka. Jobb első sárvédő máris mehetne javításra. A beltér gyászos színe cseréért kiált, az ülések borzasztóan el vannak hanyagolva. A motorháztető is tiszta lyuk, ahogy a lökhárító is. A grillrács viszont kifejezetten jól bírja.
Ami ebben az autóban tetszik, az a szín, és a hangrendszer. De a motortól eltekintve is túl sok a kompromisszum.
-
Peti78
őstag
válasz
belaazallat #12023 üzenetére
Igazi fillérbaszó "logika". Sose érdekelt mennyit kell tankolni az autóba. Premium autónál, legyen az akármennyi idős, nem illik ezt nézni. Ha nem lesz belátható időn belül egy jó V8, veszek egy 5.7-es Dodge Ram-et. Az is egy élmény
-
FeRRaR1
őstag
válasz
belaazallat #12019 üzenetére
-
Peti78
őstag
válasz
belaazallat #12019 üzenetére
V8-at akarok venni. Megörültem amikor felrakták jó a szín, a hangrendszer, és bár sok a km, de az nem érdekel.
De megláttam, hogy gázos... Sírni tudtam volna, mostanra feldolgoztam.nesa simán meggyalázták az autót. Úgy kuka az egész ahogy van. Az 5 liter benzint nem éri meg amivel felgyújtanám.
-
nesa
veterán
válasz
belaazallat #12019 üzenetére
Mi a baj, a gázpalack zavar?
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Valaki magyarázza el, hogy ezt miért kellett?
-
nesa
veterán
Ez egy standard 18x24 es motor szerintem amit mondtam abban is ilyen volt, ez annyiban különbözik ránézésre hogy hátsó kihajtású.
Kicsit több infó és ha megvannak a paraméterek cserélhető, a fogaskereket kell átraknod az új motorra.
Szerintem ez lehet az.
-
Ad@m
tag
Szia,
nagyon feszegetni nem akartam, így nem jött ki. (ha meg véletlen eltöröm akkor a hátsó világítást is ki kellene valahogy kötni mert ez a szerkezet jelez vissza, hogy nyitva vagy csukva van a csomagtartó.)
Nekem úgy tűnik hogy a motor érintkezői nem forrasztottak hanem lapkák és azok végett merev ahhoz hogy szét tudjam könnyen szedni. -
troll81
addikt
Egy kérdésem lenne
Jzda rs motor
Huba Hyda Huwa Hydb Hydc
Ez mind a b5254t block bol van és ezek változatai ami 2521ccm3 tehát volvo motor konkrétan.. Hosszas keresgélés után össze írtam melyik mikortol miben van..
Akkor a t2 t4 t6 t7 t10 t11 ezek mind negegyzhetnek a motor törzsben?
Akkor a hengerfej passzol ezek barmelyikehez? HYDA HUWA HUBA 8642289007 igazából ezt találtam ebből a indulok ki. A fotengelyek is passzolhatnak a b5254t block bármelyikén? Ott tartok olcsóbb elbontani egy volvo-t mint alkatrészt venni.. És itt a difi. A különböző motorkodok árban sokat befolyásolnak.
Nem feltétlen vennék akkor bontott főtengely ha az 7 800 eu az egész világ t5 s60 meg 1200 EU és abból meg ugye lehet pénzt csinálni.
Jó lenne ezt az információ t meg szerezni. Nem hiszem h ennyi felé motorkod mind más nem és más legyartott blockot takar.
Köszönöm a segítséget még kutakodom én is. -
Viktor8.
tag
Rendben, köszi a segítséget, remélem megszűnik a hang ha cserélek coolert.[Ezt a hangot adja a turbó]
-
-
FeRRaR1
őstag
Volvónál 3000 font volt opcionális extra. Én találtam egy messzi Volvo kereskedőt aki 600-ért árult 3 szettet, ami rajta volt azt meg eladtam 400-ért. Így kemény 200 fontomba került a váltás, és végre feltehettem a Pilot Sport 4 helyett a 4 S-t ami csak 19-től felfelé van
Most nem látok akcióban sehol, de ha nyitott szemmel jársz, néha ránézel ki lehet fogni.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
troll81 #12001 üzenetére
Hmmm, igazából nem vagyok annyira otthon turbós motor alkatrészekben, tuningban, azon belül meg hogy mit érdemes. Nekem ugye a szívó V8 van és ahhoz csak gyári Volvo alkatrészeket veszek, kivéve ha fejlesztek valamit mint kipu, fékek... De motortérbe még nem kellett semmihez hozzá nyúlni. Idén kapott egy új generátor / klíma szíjat, feszítőket, görgőket, gyári gyertyákat. 13 éves volt mind, de keveset futott, oda adták az eredeti szíjat meglepően jó volt, semmi repedezés vagy bármi hiba.
Pistonheads vagy egyéb ford / Volvo fórumokon indulnék el, ott hihetetlen mennyiségű infó van. Angol ebay mindig tele tuning cuccokkal. Illetve amit én itt csinálnék az az hogy keresnék egy szervizt akik versenyautó felkészítéssel, motor építéssel, turbós motorok tuningolásával foglalkoznak. Akár tanácsért, akár a munka egy részének elvégzéséért. Így most pl a Perfect touch performance-nál voltam. Amik ott voltak a garázsban a Volvóval együtt az Lamborghini Aventador, Mustang Shelby GT350, Porsche GT2 RS, Nissan Skyline, Ariel Atom V8... Építenek és tuningolnak motorokat, van 2 saját dyno-juk. Olyan munkát végeztek a Volvón is hogy le a kalappal. Még megyek hozzájuk idén
-
aneda
senior tag
válasz
Viktor8. #11998 üzenetére
Nekem ugyan a lyukas coolert erős fújó hang jelezte, de a leírt helyen megjelenő olaj egyértelműen jelzi, hogy coolert kell cserélj.
Jó bele a benzinesé is.
A füsttel én nem foglalkoznék, szerintem belefér, de lehet megszűnik ha a turbónak nem kell szétforognia magát a cooler végett. -
troll81
addikt
válasz
FeRRaR1 #12000 üzenetére
Már szedem az életmentő készletet össze hozzá. És remélem jobb lesz mit új korában és erősebb. A mai főtengely vadászat mellett
egy v8 xc90 re is akadtamolcsó de nem merek új projektbe fogni erre sok zseton lesz locsolva. Nem tudnál dobni angol bolt linkeket ahol árulnak rendes jó cuccokat st hez? Meg koszonnem
Motul olajból 5w30 bol mi lenne a favorit?
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 25
- Autós topik
- Xbox Series X|S
- Béta iOS-t használók topikja
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Fűnyíró topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro