Hirdetés
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Bluetooth hangszórók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Új hozzászólás Aktív témák
-
lajafix
addikt
"Szerk: én azért nem sok 150 kW feletti kocsit látok szaladgálni. Egyébként hülyeség, mitől különbözik egy 149 kW-os autó egy 151 kW-ostól, hogy kétszer annyit kelljen rá adózni?"
Abban hogy egyszerűen akarnak sok pénzt beszedni, csak a nyilvántartáson kell beállítani hogy a következő adófizetésnél *2 legyen ha teljesítmény nagyobb mint 200 Le.
-
lajafix
addikt
én a mondeokat megnéztem a használtauto.hu-n 1348 hirdetett mondeoból 11 darab erősebb 200 Le-nél. Ez 1% alatti 200 le felett csak az új 2.5T és a 3 literes szívó volt csak.
A vectránál szintúgy, 9 találat az 1300 hirdetettből.1% az átlagautók közül ha erősebb. A luxus / prémium kategória már más .
-
CYBERIA
őstag
Ha megméretnéd, tuti hogy jó ha 140 kW meglenne, persze vannak kivételek, olyan is van, ami több, mint amit gyárilag megadnak.
De azt nem tudom mit kell csinálni, hogy a mérést elfogadják.Szerk: én azért nem sok 150 kW feletti kocsit látok szaladgálni. Egyébként hülyeség, mitől különbözik egy 149 kW-os autó egy 151 kW-ostól, hogy kétszer annyit kelljen rá adózni?
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
Van itt valakinek 150 kW feletti teljesítményű járgánya?
-
CYBERIA
őstag
Na ezt nézzétek meg:[link]
Nekem kimondottan tetszik, el tudnám viselni a valóságban is.
-
CYBERIA
őstag
Mondjuk attól még, hogy nem az 1.6-os dízelt veszi, nem kell feltétlenül rámennie még a gatyájának is üzemanyagra. Nekem úgy tűnik, hogy feláldoznak egy kis presztízst a bevétel oltárán. Tudom, most szükség van rá.
Na most amiről beszélsz, az papíron (mérve) nem olyan gyönge 3000 alatt.
Alacsony fordulaton nem sokkal erősebb ennél a T4 sem, meg az 1.9D sem.
-
Sipi16
őstag
Van akinek tetszik a kocsi sport csomaggal, de nem akarja a gatyáját rákölteni benzinre. Azért ez a külső jobb a szemnek mint a "gyári" kinézet. Ez valahogy az "optikai tuningosoknak" való. Akinek nem arra van magömlése, hogy mennyire megy hanem arra, hogy milyen szép és milyen ritkán kell bele tankolni.
Az utóbi időben átértékelődtem és én sem látom értelmét a túl nagy motoroknak. Konkrétan turbót csak dízelre raknék. Jó dolog a benzines turbós, de aki turbós majmot vesz annak legyen pénze banánra is. Nekünk 2.0T-nk van 160 lovas változat és nem vagyok elájulva tőle. Mivel csak 3000 felett erős és amikor az utánfutó rajta van akkor kinek van kedve 400km-en ár pörgetni a kocsit...
Szerk: Éljen a sor 6!
-
CYBERIA
őstag
Szép, de azért a viccet nem értetted meg
Ugyanis arról van szó, hogy a DRIVe modellhez (ami alapvetően takarékos) lehet kérni R-Design -t (ami viszont sportos). Na most a kettő itt éppen megfér egy autóban, de van a dologban egy kis furcsaság. Miért akar valaki sportosnak látszani, miközben éppen spórolós?
Egy T5 mellé természetes, de még a 2.0-hoz is elmegy. Az 1.6D DRIVe mellé viszont a legkevésbé. -
CYBERIA
őstag
Volvo offers R-Design Sport Package on DRIVe Models
Volvo DRIVe R-Design - snål och tuff!
Volvo C30, S40, V50 DRIVe tuffare med R-design
Volvos Kina-vd: "Den blåögda tiden är förbi"
Shanghai: Geely behöver inte Saab!
"Volvo kan ryka när som helst"
Ska norska staten köpa Saab?
Prisbomber fra Volvo
Video: Fra gatebil til løpsbil -
PotyaPetya
csendes tag
Hali! hibakódot olvastak ki a zay u-ba, de azzal nem jutottunk előre. a csövek, kábelek jók, megfelelő csatlakozási pontokkal, max tényleg valami jeladó lehet a ludas, ma lesz csere amivel ki lehet próbálni már arra is gondultunk, hogy a nagy turbónyomás (1,5 bar-t mértünk, ami gyanúsan sok..., és akkor valszeg a vezérlőelektronikába is belenyúltak, hogy megegye az emelt nyomást) "elfújja" a gyertyákat, mert érzésre olyan a megtorpanás, mintha nem gyulladna be az üzemanyag, aztáz pár másodperc múlva (mikor kicsit esik a nyomás), már minden ok... nem értem igazából, na mindegy, ma már talán kiderül és akkor wrrrooaaammmm-wrrrooaaammmm...
Hát nem derült ki, de annyi biztos hogy az esetek 99%ában 2500-3000 közötti fordulatszám tartományban csinálja, kb bármelyik fokozatban.
nem ért.
-
CYBERIA
őstag
válasz
PotyaPetya #862 üzenetére
PowerShift-ről más lenne a véleményed
-
LOTR
addikt
válasz
PotyaPetya #862 üzenetére
ahhoz képest egy számítógépes vizsgálat aprópénz, lehet érdemes lenne elvinni és megnézetni
-
PotyaPetya
csendes tag
Hali!
Az automata az én 29 évemhez öreguras (saját felfogás, bocs), úgyhogy manual, 6 gang. Az az igazi (jelenleg) feeling, szeretek váltani, ne egy gép döntsön helyettem...
T5 se rossz, én is szemeztem vele, csak ez jó árban volt, nem volt szívem ott hagyni.
Csak van egy kis parája, hogy random elveszi a gázt, minden ok nélkül időnként megtorpan. Egyenlőre nem tudtunk rájönni a jelenség okára.
Valakinek esetleg valami ötlet, hogy mi lehet a baj? (remélem nem túl nagy para, mert nincs kedvem több százezret rákölteni)Üdv
-
7600 GS
addikt
válasz
PotyaPetya #848 üzenetére
Szia!
Az S60R-ed automata? Nekünk most egy Automata váltós V70 T5-ünk van ( 250 paci) 2000-res évjáratú-
Üdv.: 7600 GS
-
7600 GS
addikt
-
Balázzs
senior tag
Seres Károly-t ajánlom, csak volvokkal foglalkozik, több pozitív visszajelzés is van ha rákeresel neten, ha kell telefonszámát meg tudom adni.
alkatrész árak felől pedig itt érdeklődj:
-
Száncsó
tag
Sziasztok!
A segítségeteket kérném.
Egy 2003-as S60 D5-ösöm van. Az automata váltóval van problémám (kb.: 200e km van benne). Egyre gyakrabban csinálja, hogy kb.: 50km megtétele után Service üzemmódba vált, tehát nem vált fel csak 3-ig. Kisebb pihentetés (kb.: 15-20 perc) után újra jó (egy darabig).
Olvastam, hogy többeteknek volt ilyen problémája.
Tényleg csak váltócserével orvosolható?
A váltón kívül kell még valamit cserélni?
Ha esetleg egy jó szerelő elérhetőséget tudtok adni, azt megköszönném!Segítségeteket megköszönve, üdv:
Száncsó -
CYBERIA
őstag
válasz
PotyaPetya #856 üzenetére
Nem, én V70-es vagyok.
De az S60R legalább annyira tetszik, ha nem jobban
Sajnálom is, hogy leállott a gyártása.Lövésem sincs hol van ilyen fékhez alkatrész. Márkaszervizben biztos, azon kívül meg jó kérdés, talán kérdezd meg az indexes Volvo fórumon.
-
PotyaPetya
csendes tag
Cyberia: csak nem te is R tulaj vagy?
imádom a verdát, van pár kisebb hibája, de azok megcsinálása után már teljes egészében élvezhetem
tényleg nagyon jó a belső tér, meg amúgy az egész autó is, régebben nem gondoltam volna, hogy a volvo tud ilyet is.
Eddig egy 120 LE chevi aveot nyúztam, de az nagyon gyengusz volt nekem, érett a csere. aztán úgy alakult, hogy valahogy rátaláltam e típusra, és már november óta vadásztam egy megfelelő példányra.
Esetleg nem tudod, hogy hol lehetne beszerezni a gyári fékeket (tárcsa, betét), mert a bárdinál (ahol tetemes kedvezményem van) nem lehet ilyen méretű brembó tárcsát kapni. -
CYBERIA
őstag
Külalak miatt lóg ki, írtam hogy nem rosszabb, tehát minőségileg nem lóg ki
Öthengeres dízelt a C30-ba is lehet kérni, de nekem az a véleményem, hogy túl rövid és könnyű autó ez egy ekkora motorhoz, elég orrnehéz lenne. Ide lenne jó valami kicsi turbós motor, ami viszont jelenleg nincs.
-
Def26
félisten
C30 lenne az elsődleges Volvo, és erősen gondolkodunk még az S40 -ben. A kettő közül egy dolog húz csak a c30 felé, az pedig a hátsó qrva nagy szélvédő. Szvsz iszonyat jól néz ki.
Mire gondolsz, hogy kilóg a c30 a sorból? Minőségileg vagy ugy a külalak a csapott háta miatt?
-
CYBERIA
őstag
válasz
PotyaPetya #848 üzenetére
Üdvözöllek a klubban
Épp időben szeRezted be a gépet, nekem már a katalógust sem akarták kiküldeni
Még egyszer gratulálok, a belső tere valami elképesztően jó, imádom!
-
PotyaPetya
csendes tag
Üdv mindenkinek.
Már régóta passzív figyelője vagyok a témának, de most hogy már én is volvo tulaj lettem, itt az ideje, hogy aktívabb legyek
A sze"R"zemény egyébként valami frenetikus, büntet...
Örülök, hogy a volvo mellett döntöttem, remélem később sem bánom meg -
CYBERIA
őstag
Én azt mondom, hogy mindig szerencse kérdése, a népítéleten is vannak 1 meg 2 csillagos Corollák.
Alapvetően nem megbízhatatlanok a Volvók, a C30 sem, de fekete bárány lehet bármelyik márkánál, akár Volvo, akár Tojoda. Akinek a megbízhatóság az elsődleges szempont az Porschét vegyen, sokkal megbízhatóbb bármelyik japánnál
Én senkit semmilyen kocsira nem beszélek rá, de tudom ajánlani a Volvo márkát. A C30 a Volvón belül kicsit kilóg a sorból, de nem rosszabb, mint a többi, csak kevésbé praktikus.
„Milyenek egyáltalán a Volvó dízelek?”
PSA-FordMire vagy kíváncsi?
-
Def26
félisten
Hmm. Kicsit riasztó amit írsz, de ha jobban belegondolok ezek nem olyan vészes hibák nem? Nagy része "újraprogramozással" orvosolható.
Recsegő sebességváltó tűnik a legproblémásabb dolognak. Fene tudja, utánnanézek erre mit mondanak a tulajok.(Részemről elég gáz)
Corollára visszatérve (ami itt nagy OFF
) most van benne 83.000km és eddig SEMMI baja nem volt.
-
CYBERIA
őstag
Idézek a 2009-es használtautó katalógusból:
„
Szerviztapasztalatok:
A Volvo kisautója az S40/V50 család rövidített padlólemezére épül, műszaki megoldásainak többsége is megegyezik a nagyobb testvérekével. A motorvezérlő elektronika frissítése sok esetben megoldhatja az indítási nehézségeket. A központi számítógép lehet a felelős a rádió, a CD-lejátszó és az egyéb elektromos kényelmi berendezések hibás működéséért; a megoldás az újraprogramozás. A kipufogógáz visszavezető szelepe (EGR) szintén hibaforrás: elkoszolódhat, a tisztítást szakszervizben érdemes elvégeztetni. Több tulajdonos is panaszkodik a szélzajra és beázásra. A probléma általában abból adódik, hogy az elektromos ablakemelő nem húzza fel teljesen az oldalablakot, és a parányi résen beszökik az eső, s befúj a szél. Itt is a számítógép programozása segíthet. A napfénytetős autóknál nagy szélzajjal találkozhat a tulajdonos, de nem nyitott állapotban, hanem zártnál. A jelenségért a tömítés lehet a felelős. A kábelköteg hibája zárlatot szélsőséges esetben tüzet) okozhat, s előfordulhat, hogy a sebességváltó egyes fokozatba váltáskor recsegve és nehezen engedelmeskedik. A futómű felől érkező fémes zajok legtöbbször a fékhez vezetnek: a tárcsa és a porvédő összeérnek. A javítás egyszerű és gyors.Hibalehetőségek:
Zárlatos kábelköteg, hibás motorvezérlő elektronika, EGR-szelep meghibásodása (dízel), szélzaj és beázás az oldalablaknál, zajos napfénytető, rossz CD-lejátszó, fémes zajok a futómű felől, recsegő sebességváltó.
”Hozzátenném még azt, hogy a Toyota Corollánál a lista nem rövidebb.
-
Def26
félisten
Kérdésem lenne:
C30 -at szeretnénk venni kb. 4-5 hónap múlva. Még soha nem volt Volvónk most egy Toyota Corolla (2006) pörög alattunk. Ez az első fórum ahol úgymond infót gyüjtök róla. Nos, mi az ami re úgymond oda kell figyelni egy ilyen márkánál azon belül is a C30 -nál?
Vannak e olyan szériahibák vagy mittudomén amik kijönnek az első 1-200km után? Szervízre hova érdemes vinni? Milyen motorral érdemes venni? Milyenek egyáltalán a Volvó dízelek?Amugy 1.8 as motorral néztem ki, lízingre venném (cég nevére)
-
CYBERIA
őstag
Épp a római számokról olvastam, és csak most tűnt fel, hogy a latin XC 90-et jelent arab számokkal
-
CYBERIA
őstag
Volvo V60 – första skisserna på kombin
Ilyeneket ír, hogy az A4, a C-osztály, és a 3-as mellé pozicionálják, hossza 4,7 méter körül lesz. Aztán leírják, hogy a GTDi motorral mi van, lesz start-stop rendszer, PowerShift, elektromos szervó, DRIVe, zárható lesz a hűtőrács hidegben, sík lesz az alja, sok lesz benne a könnyűfém.
Biztonság szempontjából lesz „Collision Warning with Full Auto Brake” - ezt azt hiszem felesleges lefordítani - , meg a régi rendszerek továbbfejlesztései. -
CYBERIA
őstag
Passz, igazából azt sem tudom kinek a fejéből pattant ki az ötlet.
Én azért zárnám ki, hogy csak négyhengeresek lesznek mert OK, 180 lóerő négyhengeresből elfogadható, mondjuk a mostani szívó öthengeresek helyére. De az kizárnám, hogy a T6-ot is négyhengeres motorral pótolják, ez az autó ahhoz elég nagy, tegyünk értelmes motorokat is a motorháztető alá.
Még egy kétliteres turbós négyhengeres elfér az 1.6 mellé, 220 lóerő körül, de ha bevezetik a közvetlen befecskendezést az öthengereseknél is, akkor a mostaniaknál kb. >10%-kal erősebbek lesznek, alacsonyabb fogyasztás mellett.
Az én véleményem tehát az, hogy 300 lóerőhöz közelítve egyre nő a valószínűsége annak, hogy azt a teljesítményt öthengeres motorból hozzák ki.AMD Power: az is Horbury nevéhez fűződik.
-
tkazmer
addikt
ennyire komoly ez a "csak négy hengeres motorkat gyártunk mert csak" dolog?
én azért nagyon remélem, hogy elég hosszú idő van még hátra az új s60-as megjelenéséig ahhoz, hogy tegyenek bele egy rendes motort is...amire egyébként kíváncsi vagyok, hogy mit írnak majd a mostanában tapasztalható változásokról az aktuális LIV-ben
-
CYBERIA
őstag
Rajta, csak rosszul.
Az S60 vajmi keveset fog profitálni belőle, ha csak négyhengeres motorok lesznek hozzáNa, van egy jó hírem is, úgy látszik visszajön a Volvóhoz Peter Horbury, az a Peter Horbury, akinek sok vér helyett a 850 utáni Volvók tervezése tapad a kezéhez, az XC60 és a még útban lévő S60 kivételével. Ha ez egyensúlyt teremt, akkor csak azt mondhatom rá, hogy jó ötlet visszajönni.
Befejezték a Volvo S60-as gyártását
Horbury tillbaka som designchef hos Volvo
Peter Horbury gör comeback som designchef hos Volvo
Sista Volvo S60 rullade ut från fabriken i morse
Saabs plan B – bli underleverantör
Bilförsäljningen fortsätter nedåt – stort ras för Saab
Maud Olofsson är i USA för att rädda Saab -
CYBERIA
őstag
Kérem, végre eljutott a dolog addig, hogy meg tudom mutatni az új, a 205 lovas D5 nyomatékgörbéjét:
Tehát a kép bal oldalán a D5244T10, a jobb oldalán a D5244T4 teljesítmény- és nyomatékgörbéje tekinthető meg.
Pluß az S80 facelift-ről egy-két kép és video itt.
-
CYBERIA
őstag
Korosodó tradíció - Saab 9-3 SportCombi teszt
Távozik a Volvo vezető tervezője
Volvos Steve Mattin slutar
Steve Mattin slutar som designchef på Volvo!
Volvos designchef Steve Mattin slutar!
Volvo kan vinna på krisenTehát az a helyzet, hogy távozik a Volvo Chris Bangle-je. Kíváncsi vagyok ki lesz az új van Hooydonk, folytatja-e amit Mattin elkezdett, vagy egy visszafogottabb stílust fog képviselni?
-
CYBERIA
őstag
DB9 jól néz ki, de hát ebben kategóriában szinte minden.
Egyébként BMW-vel is az a bajom, mint az S60-nal, gyakorlatilag nincs sima felület az autón, mindenhol bugyrozódik, tele van hajlításokkal, hurkákkal - teljesen feleslegesen. Másik mániám a lámpa, ott lehet a legtöbbet nyerni vagy bukni forma szempontjából, pl. a 3-as, de főleg az 1-es BMW (írhattam volna az új E-Klassét is) is egyszerűbb lámpákkal sokkal jobban nézne ki, bár mégy úgy is nőiesen gömbölyded lenne. Nem sok mindent örökölnek ezek az E30-tól a négy keréken kívül, pedig az nagyon el volt találva.
„van, aki a kombikra esküszik. van aki számára a konzervativizmust jelentik.”
Nálam a felépítés nem szempont, viszont épp a konzervativizmus az, ami kiveszőben van az újabb Volvókból, én mindig is annak a híve voltam, hogy ha valaki elindul egy (jó) irányba, akkor tartózkodjon az éles váltásoktól, mert az új irányzat nem biztos, hogy jól áll. Eddig a visszafogott, komoly arculatú kocsikról volt híres a cég, erre most itt az XC60, jön az S60, friss fiatalos, lezser. Ezzel lehet, hogy növeli az eladását, de a régi stabil vásárlók egy részét elbizonytalanítja, valamint a márka arculatát is bizonytalanná teszi.
Ez az S60-ra tökéletesen igaz.
Mondd meg, hogy akinek a régi S60 jött be, az most mit kezdjen magával? Az új nem alternatíva, mert teljesen más, még csak szedánnak sem minősíthető egyértelműen, pedig a nevéből ugye arra lehetne következtetni. -
tkazmer
addikt
az xf számomra egy aston martin klón, legalábbis ami a hátulját illeti, és a sportos autókat tekintve számomra az aston martin db9 az etalon
egyébként ez a jaguar xj nekem is tetszik.az s60-ra visszatérve: az, hogy mi "volvos", szerintem elég relatív. én a magam részéről a biztonságot és a kényelmet, luxust, odafigyelést várom el tőlük némi környezettudatosság mellett olyan módon, hogy az még ne legyen olyan nagyon felvágós, sznob. van, aki a kombikra esküszik. van aki számára a konzervativizmust jelentik.
ez utóbbi kettőbe ugye nem fér bele az új s60, talán ha csinálnak belőle egy v60-t, akkor a kombikat igénylőknek megfelel.
szerintem formaterv szempontjából jó, hogy haladnak a korral, így nem vesznek el a süllyesztőben. és végső soron annyira talán nem is rossz ez a terv, legalábbis nekem jobban tetszik, mint 1-2 korábbi s60-t vizionáló kép [link] -
CYBERIA
őstag
Igen, hát ez egyértelmű, láttuk a képeket.
Érdekes, hogy neked pont már az indiai Tata berkeiben készült/befejezett XF tetszik, nekem jobban bejön az XJS, vagy az XJ enyhe 140-es Volvo beütéssel:
Ettől függetlenül jól fog kinézni az S60, csak abszolút nem illik egy VOLVO-hoz!!!
És nekem alapvetően ezzel van bajom. -
CYBERIA
őstag
Az, meg az hogy ragadsz bele.
Tisztításban tényleg jó, ebben már csak a műanyag jobb.
Egyébként számomra kevésbe kellemes az érintése, mint a szöveté, és amit még nagyon utálok a bőrben, az az, hogy kopik, de nem úgy, mint a szövet, hanem töredezik, repedezik, nyűgös. Tudom ápolás és minőség kérdése is, de a jelenség létezik.(#818) tkazmer: hát persze, hogy nem mindegy, de ha egy zsír új S60-ast dobtak volna ki (nem feltétlenül abban a stílusban, aminek a megjelenésére várunk), valószínűleg azt is vinnék. Bár mostanában nagy sláger a terepjárónak látszó, terepjárásra korlátozottan alkalmas közlekedési eszköz, a SUV és leszármazottjai, valószínűleg ez a divat is közrejátszik. Lehet benne valami, mert mindenki csinál ilyesmit: Q5, GLK, X3, és a többiek.
Ház: igen, ez már egy fokkal jobb, nekem igazából kétféle stílus tetszik: a népi és a klasszikus.
-
tkazmer
addikt
na de nem mindegy, hogy 1.5mrd $ a veszteség vagy csak mondjuk fele ennyi...
a házról: amire utaltam, az az, hogy nem nagyon létezik olyan ingatlan, amelyik olcsóbb, mint 1.5millió, bár valóban kicsit túlzás volt bp egyik legdrágább fejlesztését kiválasztani
de tessék, szerintem ez abszolut tetszetős, ráadásul ebből akár 5-6m2-is kijön olcsóbban, mint az az autóbőr: igaza van Sipi-nek, tisztítani a bőrt a legjobb, nyáron tényleg meleg tud lenni egy kicsit, de valahogy az esetek többségében - legalábbis a bézs bőr esetében, gondolom egy fekete kicsit más - szellőztetés nélkül is elég hamar lehül annyira, hogy ne úgy nézz ki, amikor kiszállsz, mintha egy medencében utaztál volna
télen meg ott az ülésfűtés, max-ra állítva elég hatékony. -
CYBERIA
őstag
Ja, piszok jó autó, de formaterv szempontjából sehol sincs a 850R-hez képest, semmi Volvós.
(#811) tkazmer: szerintem azért ahhoz kevés, hogy kirántsa őket a sárból.
Mi az a ház? Elhiszem, hogy k~ modern, de gusztustalan sz¤rul néz ki
A 740 limuzint meg kíváncsi vagyok, hogy ki használja és mire
Bőrrel kapcsolatosan nekem az a véleményem, hogy a szellőztetett bőr az, amit esetleg kiválasztanék, egyébként nem annyira szeretem kocsiba, kabátnak viszont annál inkább.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
lorcsi: enyhe PCC beütés.
sharpapa: R változat már amúgy sem. Még jó, hogy nem rég kérdezted, most itt a válasz.
Egyébként úgy is van, adjunk csak el mindent a kínaiaknak jó olcsón, kapjanak csak technikát, hadd hozzák be az olcsó szarjaikat. Vágjuk a fát magunk alatt, komolyan mondom. Most mintha nem lenne így is elég baja az iparnak, mintha nem lenne így is épp elég nagy a konkurencia, még a kínaiakat is erősítjük
Gratulálok.Persze még nem dőlt el semmi, remélem a pénzügyi szakemberek, managerek stb. gondolnak a jövőre is.
-
sharpapa
senior tag
Búcsúzik az S60
Kínai tulajdonosai is lehetnek majd a VolvónakNos, ez azt jelenti hogy én már sosem fogom tudni, milyen érzés a saját ízlésem szerint tökéletesen összerakott új S60 (R)-t átvenni.
-
lorcsi
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Béta iOS-t használók topikja
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Fűnyíró topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- További aktív témák...
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro