Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- ZIDOO médialejátszók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
Új hozzászólás Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
Én nem nagyvárosban lakom, tehát olyan, hogy dugó, meg csúcsforgalom nem létező fogalom. De ha nem megyek ki, akkor 13 fölött van úgy is, hogy nem taposom. Ellenben országúton 6 literrel is meg lehet tenni 100 kilométert, tempómattal még talán 5-tel is, ha valakinek sikerülne ezt felül (alul) múlni, akkor kérem, írja le a módját
.
Volt, hogy próbálkoztunk E85-tel is, de töményen nem jó, nagyon megdobja a fogyasztást.
240 volt az E85, a 95-ös benzin meg olyan 300 körül. Jelenleg sehogy nem éri meg, mert most a lukolajnál pl. 234,90 Ft egy liter 95-ös. -
Finwe
őstag
Ki találja ki milyen autó ez?
Finwe
-
CYBERIA
őstag
Nagy nehezen elkészült a magyar nyelvű Wikipédia Volvós cikke!
Itt van. -
-
pojakcs
senior tag
-
marsu
veterán
Sziasztok!
Egy Volvo 850 T5 2,5 20V 225LE autó mennyit fogyaszt 100-on?
Van valakinek ilyen?
-
AMD Power
titán
-
CYBERIA
őstag
Na, már a SAAB is eladó![link]
Szerintem most olcsón hozzá lehetne jutni. -
Integra
titán
szerintem kifejezetten jót tett, hogy szakítottak a bevett szokásokkal és be is jött nekik. hogy a belső nem tetszik, ez teljesen szubjektív, a piacnak bejött. nekem is tetszenek nagyon, mert jó ránézni és jó használni. néhány bosszantó dologtól eltekintve amiért én is vért követelnék...
próbáltam már mindet, de tulajokat érdemes első sorban megkérdezni, itt van pompi is, neki ilyen "szar" belsős 1.8as civicje van
nekem a klasszikus "pukkant" japó belsős, imádom.
a toyota és a honda is megfog maradni önálló cégként. a nagyok épp most buknak a toyota kivételével. badarság ezt a két japán céget összehasonlítani a többi nagy céggel ilyen téren, mert mindkét cég az alapítása óta az önállóságra törekszik mindig és mindenkor. talán a toyota kevésbé, de a hondánál ez örökség és semmi sem utal arra, hogy ezen változtatnának. a rovert is gatyába rázták, aztán eladták inkább, mert nem volt értelme. mint kiderült, ebben is igazuk volt.
de ez itt már nagyon off. 850r rulez -
LOTR
addikt
a renault kb 15, lehet 20 éve volt utoljára jó (vagyis akkor csinált értelmes kocsit), a francia autókkal egyetemben
a ford is sajnos csak egy ford.... (focus és a mondeo lehet, hogy egy üde színfolt, de abban a kategóriában több jobb választás is volt/van - már ha valaki nem cseréli évente az autóját, de azért általában nem ez a jellemző), a mustangra sem azt szokták mondani, hogy ford, hanem, hogy mustang, nem véletlen, shelby szintén - bár sajnos ezeket nem ismerem (még)japánoknál azért a toyota és a mazda az utóbbi néhány évben "szárnyal", nem tudom, hogy ez a "válság" hogy befolyásolja őket, de ha annyira negatívan, akkor ott már nagyon nagy bajok vannak
-
E-Maxx
tag
Főleg a mondeo, a sok cégesautó miatt....
Japánoknál az a baj, hogy 4 gyártó van, ha jobban megnézzük, honda, toyota,mazda,nissan.
Lexus,infinity az luxus, meg a másikoknak a része.
Nissant megvette rönó, toyota egyik legnagyobb.
Maradt a mazda, és a honda.Szerintem önmagukban nem maradnak sokáig.
Honda meg elbújhat az új accord, meg új civic belsejével.Egyiksem valami szép.Sőt.Mondjuk minőségi anyagok, de akkor is....
Sok cég erre rendezkedett be, de válság van....
Viccnek mondjuk szar, de itt még nem érezzük a dolgokat.
Ez szerintem nem 1-2 évet fog tartani, amit egy-két gyártó átvészel, hanem 5-6 évet, amit nem lesz egyszerű átvészelni....LOTR:Megane 1 még egész jó volt, peugeot 605 is jó volt talán.De nagyjából ennyi is...Citroen meg sosem volt valami nagy szám...
Fordnál nem a focus a húzószám euban, hanem a németoban lévő töménytelen mondeo, minden második cégautó mondeo, utána jön a passat, és csak harmadik a vectra....Ezt első kézből tudom, több éve odajárok minden hónapban/héten(mikor hogy).Focus csak itthon "sikeres", de itt is inkább astra, vagy golf...Egy ideig miután a ford megvette a volvot, akkor az is jó volt.De hipphopp, tönkrement a angyhal, volvonak meg semmire sincs pénze...
Toyota tuti nem bukik be egyhamar, én mazdát meg hondát féltem.Főleg ilyen autókat kiadni, mint aktuális mazda 2....Ok, szép dolog pl. az alapáras esp, de esküszöm, ezerszer inkább egy jazz, vagy egy yaris, mint az.... -
Integra
titán
nem, a z még nem rönó, hidd el. ahogy az r35 sem.
max ebből csöpögtetnek át dolgokat a rönónak.
a hondát nem fogja senki megvenni, ahhoz túl sok lábon áll a cég és túl stabil, mert eleve erre is rendezkedett be a cég. és úgy tűnik bejött nekik. de ezért cserébe sokat áldoztak be a mainstream felé nyitásban és a sportos vonal egyre gyengébb, mert nem kifizetődő.
ez van sajnos -
Integra
titán
nem is az európai fordnál volt a bukó igazán.
a focus és a mondeo erős vonal volt és jó autók.
amerikában viszont már a kutyát sem érdekli az amerikai autó, a japánok fényévekkel megverték őket. európában is csak a büntetővámok tartják vissza őket attól, hogy a piacot lenyomják. meg az európai németautó beidegződés. de így is folyamatosan teret nyernek. -
E-Maxx
tag
350z nissan, 370z rönó.
Hát pedig sajnos úgy tűnik a renault veszik meg a volvot, ő a legnagyobb esélyes rá, vagy pedig a tata....Azsejobb...
Hondát kéne megvegye mondjuk peugeot, megnézném, mennyire tetszene neked
De télleg, renault anno jó volt, peugeot is, kb 2002 óta viszont, mind3 francia, s a ford is egy kalap..... -
Integra
titán
na, a 350z/370z, az tisztán nissan.
a renault profitált igazán ebből a felvásárlásból. az olcsó szutyok dömpingáron adott modelljeivel elég tőkét halmozott fel, fényévekkel jobb volt az európai marketingje.
a nissan szerintem bukott a dolgon az almera és primera vonalon, nekem francia alkatrész nem kéne a japán verdámba az biztos.. látszik is a szopoda a modellpalettájukon, az egységes platformok, aztán ilyenkor születik az olyan hányás mint a tiida..
ez van.
de a nissan sportrészlegéhez nem nyúlhatnak. meg ugye a nissan motorjait rakosgatják roskadásik rönóba, vajon miért...
én nagyon nem örülnék neki, ha francia kézbe kerülne a volvo, mert szétrabolnák -
E-Maxx
tag
Nem az, hogy saját képére formálná, hanem elbaxná mint a nissant....
Lsd. 370Z,Qashqai,Qashqai 2 7 személlyel, meg még 66-ok rókabőr lehúzás....
Meg mióta renaulté a nissan, ott is nagyon nagy minőségbeli visszaesések vannak....Akkor sorry, rosszul tudtam.....
Még nem bukott a ford, de válság van, meg anyámtyúkja, nem adok neki 2 évet, hogy mindenét eladja, és behaljon.... -
CYBERIA
őstag
"De a legjobb az lenne, ha a Volvo(rendes volvo ag"
Nem ag, hanem AB.
Nem mintha számítana.
Az nem olyan biztos, hogy ha a Renault venné meg, akkor saját képére formálná a Volvo-kat.
LOTR: konkrétan arra, amire tkazmer
A Ford még nem bukott, de benne van a sárban.
Ha valamelyik európai gyártóról lenne szó, jobban izgatna.E-Maxx: a Focus például elég jól sikerült modell, szerintem. Vagy a Mustang.
-
E-Maxx
tag
De még ha lett volna vásárló, akkor nem is lett volna baj, de nem volt vásárló, mert nem csak az ue ford, hanem mindegyik ford személy nagyon elhanyagolt, elnagyolt,stb... lett....
BMW-nél is ez lesz előbb-utóbb, ha így folytatják(lsd. X1,új 5-ös, no V8(vagyis kiszorítják őket, V12-t is, V10-et is....)) -
Integra
titán
a ford a gigászi mivoltába bukott bele
nem volt technológiájuk, nem volt tqm, egyáltalán, a költséghatékonyság nem szerepelt a listán, ahogy a gyártási és tervezési folyamatok modernizálása sem.
összevásárolt márkákat a tőkéjéből azt remélve, hogy ezeket átemelve közös platformon megtudja oldani a dolgokat. belebuktak. -
Integra
titán
pedig a 850/960 tette a volvot naggyá.
ezek az újak már nem hozzák azt a különcséget amit a régiek sajnos
az xc60 meg egy vicc ahogy kinéz. uniszex városi magaskocsi lett
ráadásul a volvo is beleesik ugyanabba a hibába mint a legtöbb gyártó, van egy desing vonal és megpróbálja minden típusára ráhúzni, több-kevesebb sikerrel. -
E-Maxx
tag
Pfujjj....
XC60-at már sokat láttam, legalább 5-6-ot eddig, mióta megjelent, csak pesten....
Nekem újabbak közül a legfrisebb, ráncfelvarrt S40-V40-V50 tetszik, illetve S60-S80.De pl. az új S60-ról amiről egy-két ember linkelt képet, hányingerem lenne.Iszonyat ronda....
Bárcsak egy arab olajmágnás venné meg a volvot, és hagyná hogy ők fejlesszenek, de a pénzt ő adja....De a legjobb az lenne, ha a Volvo(rendes volvo ag,kamionok,buszok,stb....)venné vissza, akkor lenne az igazi, ha a renault venné meg, iszonyat dolgok születnének, én rögtön temetném is a volvot....Akkor kb megbízhatóságban, meg mindenben olyan autók születnének, mint a renault....
XC60 totál nőies, az elején a hűtőrácson az agyonhypeolt lefékező szarságnak az érzékelője ahogy ki van téve....Gyári sajtófotókon bezzeg nem teszik rá, hanem ps-el kivakarják....
Iszonyat szar..... -
tkazmer
addikt
szerintem arra gondolt, hogy a videon ugye s80-ast linkeltem, te viszont a hsz-emre válaszolva a 850-esről kezdtél beszélni
a 850-es nekem se nagyon tetszik; valahogy az én ízlésemnek sokkal jobban bejönnek az újabb volvók, az új s80-astól kezdve, de leginkább az xc60. abból egyébként ma - gazdasági válság ide vagy oda - láttam egyet az utakon -
CYBERIA
őstag
#459, #460, #461: nem rossz
-
pojakcs
senior tag
-
Integra
titán
-
Versus82
aktív tag
egy kis 5 hengeres szimfónia, 4000 felett is szép hanggal
[link]
-
AMD Power
titán
A Volvo XC60 biztonságból hozta az elvárhatót
Ezt az eredményt el is vártam.
-
CYBERIA
őstag
Az akkor is kamu, hogy azért nem fogy elég Volvo, mert túl sok az utcán a régi működőképes.
Én annyi különbséget látok a Ford és a Renault közt, hogy a Renault legalább európai gyártó, valamint jelenleg stabilabb az anyagi helyzete, mint a Ford-nak. Épp a napokban olvastam, hogy a Ford eladja a maradék Mazda részvényét, aztán pár nap múlva meg azt, hogy valamelyik franciaországi üzemét adja el. Nagy sz*rb*n vannak, az összes amerikai gyártó. Szóval valamennyi realitása van annak a dolognak, hogy a Volvo gazdát cserél.
Csak ne legyen ázsiai az új tulaj, mert azt szintén az öreg Volvósok szívnák meg.A FIAT technikai annyira nem látszik a mai SAAB-okon, ami meg van, az inkább előnyére válik, a TTiD elég jó motor.
-
lajafix
addikt
venni kell egy régi volvot és felújítani, aztán hadd szóljon. Én a renault meg a ford között túl nagy különbséget nem látok. Szvsz a mai saabokon nagyon látszik az opel és fiat technika, meg is van az eredménye
és kisebb autóik nincsenek, mint a volvonál az s40, c30.. régen volt 5 hengeres dízel másnak is, tudom. Az a baj hogy rohadt nehéz ma a piacon megmaradni független prémium/luxus gyártóként. A bmwnek és a mercedesnek megvan az évi milliós szériája ezért sikeresek, de ők olyan kicsi autókat is gyártanak, hogy 20 éve nem gondolta volna senki.
AMD: elég hype az 5*, főleg amikor azon múlik, hogy nincs kiragasztva jól látható helyen 1-2 matrica.
-
CYBERIA
őstag
A Renault nem lenne hülyeség, igazából ebben a presztízs kategóriában ők nincsenek jelen, a Vel Satis nem túl sikeres, a Laguna meg kicsit lejjebb van (a Nissan, illetve Infinity meg csak részben az övék, ráadásul kicsit az is más osztály, utóbbi Európában nem annyira elterjedt). Ráadásul az eredeti cégben, Volvo AB-ben van kb. 20% részesedésük, ha ez valamit számít.
Ellenérv az, hogy a Renault sem a konzervativizmusról híres.Én megvenném, de nincs annyi pénzem.
Régebben volt Audi, Mercedes-Benz 5 hengeres diesel, meg talán VW, manapság nem tudok róla.
Épp mostanában olvastam, hogy a GM meg akarja szüntetni a SAAB-ot, hát kösz, a piszkos, a kapitalista.
-
lajafix
addikt
önálló cégként a Volvo sem áll meg egyedül. Tetszik, nem tetszik ez a trend, túl kicsi a volumen.
Melyik európai tulajdonú autógyár részeként lehetne életképes? A három német kiesik, ugyanazon a piacon nyomulnak, a franciákkal esetleg? Van még más?
A Renaultval voltak a 90es évek elején tárgyalások, de a ford lett a nyerő végül.
Az erősebb dízel szvsz felesleges és tiszta ráfizetés lenne(főleg a mai válságos időszakban ), aki erőt akar az vegyen T6ot és etesse. ráadásul 5 hengeres dízel máshol nincs is, így unikum. (nem vagyok benne biztos
)
szerk: a 850es széria szögletessége nekem is jobban tetszik persze.
-
CYBERIA
őstag
válasz
AMD Power #443 üzenetére
A régi iskola nekem is jobban tetszik.
Szerintem mi akkor járnánk a legjobban, ha nem a Ford kezében lenne a vállalat, hanem vagy önálló lenne, vagy valamelyik nagy európai márka kezében lenne.Az meg nem csoda, hogy Oroszországban kevés a régi Volvo, 20 éve gyakorlatilag még az ország sem létezett. Most kezdenek feljönni, nagyon sok lett a milliomos.
Az meg egy gusztustalan dolog, amit Stuart Kerr csinál, támogatnám a leváltását, még mielőtt tönkretesz mindent. Azt is sajnálom, hogy annak idején a Volvo Cars kivált a Volvo AB-ből, azóta nem az igazi a dolog.
Szerk.: erősebb dízelről annyit, hogy bár a D5 nem gyenge, de egy D6 előtt nem sok akadály lenne. A T6-hoz hasonló méretben lazán 230 lóerő lehetne, és akkor nem mondtam sokat.
-
E-Maxx
tag
válasz
lnagy_s60 #444 üzenetére
Teljesen mindegy, mindegyik S60-ban ugyanaz a váltó van(mármint mindegyik geartronicban ugyanaz, illetve a sima automatákban is ugyanaz, manuálisoknál szintén ugyanolyan manuális, vagyis belül ugyanazok a váltók).
Akinél én voltam váltót javíttatni, mondta, hogy végülis kell cserélni benne olajat, de kb 5-600.000km után, vagy 8-10 év után, mikor már megalvadt.6 liter olaj van benne, ebből 3 cserélhető, 3-hoz nem lehet hozzáférni, és nem is cserélhető.Szóval az első 3-at lehet csak, a másikat egyáltalán nem.
-
lnagy_s60
csendes tag
Köszi! Sokat segítettél.
Egy valamit nem értek. A váltó olajcseréről egy szó sincs sehol sem.
Mondjuk én most lecseréltettem 120 000-nél. Lehet, hogy azoknak van igazuk, akik azt vallják, hogy élettartamos, mint a szervo?
Azért a váltóban van hőterhelés, mikor váltásnál örvénylik az olaj.Tényleg tud valaki valami jó kis anyagot az S60 automata váltó működéséről.
Kerestem javítási utasítást is a 2006 S60 volvóhoz, de nem találtam.
Amennyiben valakinek van és kölcsönadná, szívesen venném. -
AMD Power
titán
Saját csapdájába esett a Volvo
Az új igazgató azzal támasztotta alá hipotézisét, hogy Oroszországban, ahol csak elvétve látni régi Volvót, idén 10 százalékkal nőnek eladásaik, amivel megelőzik mind a három nagy német prémiumgyártót.Ez azért tényleg érdekes.
-
E-Maxx
tag
válasz
Gáborgyerek #435 üzenetére
Szia!
Ha visszaolvasol, nekem egy S60 2.4T-m van, automatával.
Most javíttattam meg, 1.5 hete az autót, nekem is az automata szart be.Szervízben 800k lett volna a csere, magán embernél 400k, de két mágnesszelep cserével 130k-ból mindennel együtt megúsztam.
Olajcsere sz@rt sem ér.Vagy a vezérlés, vagy a mágnesszelepek mentek el.Az utóbbi 100k-ból megvan, vezérlés kb 350-400.000.
Mond el a hibajelenséget, hátha tudok mondani rá valamit.
Egyébként keress meg nyugodtan priviben, tudok egy nagyon korrekt embert, aki csak automata váltóval foglalkozik, és iszonyat jó munkát végez, egyenesen a volvo márkakereskedésből küldtek hozzá.Reggel bevittem a szar autót, délután elhoztam a jót. -
Gáborgyerek
újonc
Szevasztok!
Nem keveset kerestem,h.megtaláljak egy volvo-s fórumot.Úgyhogy örülök nektek és üdv mindenkinek.
Természetesen volvo tulaj lettem, de egy csinos aut.váltó hibával.Nem komoly,de zavar.Aztán érdeklődni kezdtem a javítással kapcsolatban, és sokkot is kaptam az előrejelzésektől...Tudtok vmi korrekt helyet,akik ilyennel foglalkoznak?Vagy tényleg segíthet az olajcsere is? -
lnagy_s60
csendes tag
Köszi CYBERIA és pojaks!
Sikerült az óraállítás. Annyi volt a probléma, hogy a 12-es "bigyula" forgatásakor a vége felé egy kicsit erősebb ellenállás van és én ezen nem csavartam túl. Itt jön egy pici kattanás és akkor állítja az órát, illetve visszafelé a percet.
Amit továbbra is kérnék:
2006-os szervízkönyv magyar (angol,német) nyelvűből befotózni (mobillal) azt két oldalt ahol a 30000-kénti és ennek többszöröséhez tartozó műveleteket leírják. -
CYBERIA
őstag
válasz
AMD Power #421 üzenetére
Egyébként nem tudom, hogy vagytok vele, de Volvonak nem elég konzervatív a képen látható S60. Az XC60 sem az. Ugyanez vonatkozik a SAAB-okra is.
A legújabb V70/XC70 rendben lenne, de a hátsó lámpa nem az igazi, az első generációé jobban meg volt oldva.
A C30 bonyolult eset, nem is részletezem, hasonlíthatna jobban a 480-ra, az szép karcsú.
Az XC60-at említettem, túl gömbölyű, sok a felesleges ív.A többi nagyjából rendben van (S40, V50, C70, csak kicsit dundi), esetleg az XC90 első lámpáján lenne mit javítani.
A jelenlegi választékból az S80 és az S60, amiről igazán jó a véleményem.
Belső terek jók, a koncepcióé érdekes, meglátjuk mi sül ki belőle.
Szerintem ez van, más vélemény?
-
lnagy_s60
csendes tag
Sziasztok!
Két hete vettem egy S60 D5 -öt 2006 -os évjáratú Volvót.
Minden nagyon fain benne, csak az a baj, hogy francia nyelvű.
Az angol nyelvű kezelési utasítást le tudtam tölteni, de a szervízkönyvet nem találtam meg sehol.
Amennyiben valakinek van magyar (angol,német) nyelvű szervízkönyve ehhez az évjárathoz és azt a két oldalt ahol a 30000-kénti és ennek többszöröséhez tartozó műveleteket leírják, beszkennelné és elküldené nekem, megköszönném.Más.
Kislányos zavaromban benne felejtettem a sluszkulcsot az autóban és reggelre lemerült az aksi. Feltöltöttem, elindultam, úgy tűnik minden működik, csak az órát nem tudom beállítani.
Találkoztatok már ezzel a jelenséggel, esetleg tud valaki megoldást? -
CYBERIA
őstag
Bocs, lejárt a szerkesztés:
KÉP -
AMD Power
titán
-
CYBERIA
őstag
"De ebben a hóban jól jön..."
Hol van itt hó?Ha automata volt, akkor sem valószínű, egyes fokozatban kb. akkora az áttétel, mint manuálisnál, és még a leggyengébb benzinmotor is tud 140 Le / 220 Nm-t.
Ha a kipörgésgátló ki van kapcsolva, akkor azt már alapból jelzi.
Na mindegy, nem olyan lényeges dolog ez, de 200 Le első keréken nem marad meg.
Nagy gáz, kis kuplung, és máris tudod, hol a hajtás. Ha ez sem elég, akkor egy kis ívet kell adni a keréknek, kanyarban még jobban érezni.Ja, ajánlott irodalom: [link]
-
E-Maxx
tag
Az csak a poén kedvéért írtam.
Nem tudom, megmondom őszintén, de ültem már tuti elsőkerekes 200 lovasba, és nem sikerült kipörgetni, és műszerfal semmit nem jelzett, kipörgésgátló meg tuti ki volt kapcsolva.Szóval nem tudom mitől, de nem pörgettem ki azt sem.Ebből gondoltam, meg hittem idáig azt, hogy ez ugyanaz.Aztán pedig nem.
De ebben a hóban jól jön... -
E-Maxx
tag
Nah megúsztam 2db mágnesszelep cserével, de ez is 100k volt.
Viszont most örülök, mint majom a farkának, mert megtudtam valamit, amit eddig nem tudtam...
Sokkal olcsóbban vettem, mint amit ér az autó.
Mégpedig ez amiatt van, hogy ez összkerékhajtású, és a kereskedő is azt mondta, hogy első, egyik papírjában sincs róla nyom, semmit nem tudtam róla, és most, hogy a váltó miatt fel kellett emelni, és szétszedni, derült ki, hogy összkerékhajtású az autó....
Én meg kb 700-800-al olcsóbban vettem, mint a hasonló áru összkerekesek mennek. -
CYBERIA
őstag
Olyan nagy gond nincs ezekkel a PSA motorokkal. Csak az, hogy a PSA nem Volvo.
Annyira a nagy testvér sem biztosíték, lásd amerikai gyárak.SAAB-okról nehéz objektívan véleményt mondani, másik nagy kedvencem.
Ott az a baj, hogy elég régen piacon vannak a típusok, nagyon sürgős lenne az új 9-5 piacra dobása, de a GM úgy látszik késleltetni akarja.
A Volvo a praktikusabb, a SAAB a sportosabb, talán kicsit jobb a design.
Ott az 1.9 TTiD az FIAT származék, de nem baj, mert 180 lovas, 400 Nm. Érted, egy dízeltől...Ha valaki most akar SAAB-ot, akkor épp jókor, 1 000 000 környékén egész jó 9-5-ösöket adnak, talán a gazdasági válság, vagy mi az oka, nem tudom, de most nagyon olcsók.
Kb. ez a helyzet az 1. generációs V70-ekkel is. -
lajafix
addikt
nos a világ abban az irányba ment el, hogy nem képesek nagy testvér nélkül megélni a luxus/prémium autógyárak sem. (2 kiv erősíti a szabályt: Honda, BMW). Szerintem a Volvo a ford/pözsó 4 hengeresekkel az autói felét szereli minimum. Ez van, lehet sítrni hogy múlik el a világ dicsősége és hogy tűnnek el az igazi volvók.
-
CYBERIA
őstag
109 lóerő, 13-14 mázsához nem sok, de el lehet vele közlekedni.
LOTR: T5 annyit biztos kibír, mint a D5, ha nem többet.
Olyan nagyon sokkal többet nem forognak, a D5 5000-nél tilt, a T5 meg 6000-nél.
Olyan nagyon pörgetni sem kell, mert a 320 Nm már megvan 1500-nál.E-Maxx: hívd fel Seres Károlyt!
-
Balázzs
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nintendo Wii U
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Autós topik
- ZIDOO médialejátszók
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra