Hirdetés
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Bluetooth hangszórók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Új hozzászólás Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
Igen. De most érted, ha lenne valami brutális ikerturbós 1,6-os, 200 feletti lóerővel, akkor azt mondom rendben. De így szánalmas.
Még azt bírom, amikor a gyerek tesz rá valami hangos kipufogót, leszedi a dísztárcsát, és a 60-70 lovas széthajtott szarjával (tök mindegy milyen típus) keménykedik a gimnázium körül, egyes-kettesben, aztán ha jön valami, akkor állóra kell fékeznie, mert az is csak úgy a kemény. Negyed órán belül már a sokadik körét teszi. Nyilván nem nekem akar tetszeni, hanem a gimnazista lányoknak, de ez akkor is gyenge. Az ülést meg sikerül úgy beállítani, hogy alig lát ki a kormány mögül. Szól a zene, már ha az annak nevezhető, persze nem sokcsatornás Dynaudio vagy BOSE, de valami hangos, de szar kínai. A gyereknek van olyan visszataszító hülye patkányfeje, hogy az borzalom.
Na most biztos nem ezek fognak 1,6-os S40, S80-akkal rohangálni, de azért ennyire alulmotorizálni nem kéne, nincs értelme.
-
CYBERIA
őstag
-
lajafix
addikt
nem valószínű hogy lesz belőle valami, a Saabot keselyűk lengik körül.
-
CYBERIA
őstag
-
tkazmer
addikt
amikor odakapcsoltam, éppen valami motoros műsor ment, úgyhogy ki is lőttem a tv-t, aztán végül '38-körül ismét bekapcsoltam, mert nem láttam, hogy motoros műsor lehetett volna az rtl-en, így az összehasonlítás utolsó 3 percét valóban elcsíptem
az rtl honlapon majd körülnézek, köszi a tippet! -
LOTR
addikt
rtl klubon volvo-teszt xc60 megy éppen az autós műsorban
-
CYBERIA
őstag
2.4 D
Tehát arról van szó, hogy ez az ÚJ D5 egyturbós változata, megegyező maximális nyomatékkal, és 175 lóerővel, alacsonyabb fogyasztással. -
CYBERIA
őstag
-
tkazmer
addikt
válasz
AMD Power #674 üzenetére
szerintem a 205 lovas már azért elég erős kell, hogy legyen...
ne érts félre, a 185 lóerős nem úgy általában kevés bele; jobban megy vele, mint az autók legnagyobb része, és azért önmagában sem egy lajhár...egyszerűen csak nem az a "120-nál még úgy fejbe váglak a fejtámlával, hogy 2km-át még sajog a fejed" dinamika jellemzi, és ennek a hiánya az, ami feltűnő.
egész egyszerűen furcsa volt, hogy adott esetben ugyanúgy pörög a motor, mint egy s60d5-ben, teljesen ugyanazt a hangot produkálja, mégsem húz az autó. nameg az automata többször vált vissza -
tkazmer
addikt
ma volt szerencsém egy xc90 d5-höz...
+ hatalmas autó
+ jó kilátás
+ természetesen kényelmes, és a szokásos volvo-elrendezés miatt nem jöttem zavarba semmilyen gomb láttán
+ autópályán eltűnnek előle, így 180 körül is könnyedén lehet haladni
- pörög, pörög a d5, de hatalmas a különbség az s60 d5 és az xc90 d5 dinamikája között - lassú
- nagy szélzaj
- a gps szokásos volvosan vacak, már ami a magyar utakat és az útinformációs rendszer nemlétét illeti. ausztriában állítólag kiváló, olyanokat csinál, hogy figyelmeztet: ha tovább mész, 20 percet várnod kell a dugóban, mert kugelknödeldorfban Franz, az útépítő feltúrta az aszfaltot.összességében kiváló autó, de erősebb motor kell a teljesebb prémium érzethez.
-
AMD Power
titán
Északi idill - Volvo XC60 teszt
De komoly kis gép lett ez.
-
CYBERIA
őstag
Legalább tudom, hogy nem magamnak írkálok
Hát a Volvo nincs az élen ebből a szempontból, de azt mondom, hogy még viszonylag így is elfogadható megbízhatóság szempontjából.
Most hírtelen ez a legfrissebb, ami itt van előttem, a listán nem olyan rossz helyen szerepelnek.Inkább a SAAB-okkal van több gond.
-
tkazmer
addikt
nem spammelsz, ha más nem, én biztosan olvaslak
csak nem mindenhez tudok hozzászólni.
ehhez viszont történetesen igen: hova kóbórolt a listán a volvo? nem épp kifejezetten megbízható autót szerettek volna gyártani? legalábbis ez a reklámjuk még épp azt reklámozza, hogy na a volvo aztán sosem hagy scerben...
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
+30 mm, összkerékhajtás, ami lényeges, eLDS differenciálmű, 2 literes 210 lovas turbómotor, ami még érdekes lehet.
Én sem sokat tudok svédül, csak mostanában kezdek belemélyedni.Itt van még egy kép a 9-5-ről, egész jónak tűnik a forma, még így álcázva is, kicsit lehetne hosszúkásabb a fara.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
[link]
Jól kirántja a sárból, pedig a gumik inkább aszfaltra valók. -
tkazmer
addikt
a biztonság, mint olyan, megmarad, ez nem vitás. az új d5 alapján a környezetvédelemmel sem lesz gond.
a többi meg hát...szerintem sem az xc60, sem pedig az s60 concept vagy az sc90 concept nem a hagyományokról szól, és nekem úgy tűnik, új tulajdonos nélkül is ebbe az irányba mennek tovább. -
tkazmer
addikt
igen, tudom miért gondolod negatívnak a pénzügyi befektetőket. bizonyos szempontból sok esetben tényleg nem is feltétlenül előnyös, ha pénzügyi befektetők vesznek birtokukba valamit.
viszont én szeretnék 10 év múlva venni egy vadi új volvótés ehhez az kell, hogy éves szinten ne veszítsen másfél milliárd dollárokat egy 6-7 milliárdot érő cég, mert akkor a tulajdonos nagyon hamar megunja a dolgot, legyen az szakmai vagy pénzügyi befektető.
és amiben a pénzügyi befektetők jobbak: folyamatoptimalizálás, racionalizálás, stb. megvan a tőkéjük, és megvan az elvárásuk, tudnak megfelelő szakembereket alkalmazni ezekhez a folyamatokhoz. tudom, ezek mögött a szavak mögött gyakran az van, hogy elküldenek néhány ezer dolgozót, becsuknak 1-2 gyárat, stb; de inkább ez, minthogy a teljes cég tönkremenjen.
a minőségen pedig kétlem, hogy negatív irányba változtatnának, elég komoly a verseny a prémium szegmens belépőkapujánál, ha visszafogják magukat, még a végén ki lesznek taszítva valami honda vagy franciák stb által. -
CYBERIA
őstag
OFF
Chris Bangle távozott a BMW-től
Remélem vége a nőies megjelenésű BMW-knek -
CYBERIA
őstag
Nálam a "pénzügyi", mint minőségjelző inkább negatív tulajdonságot jelez.
Nem feltétlenül a legnyereségesebb márka a legjobb, sőt.
Én inkább azt mondom, hogy a nyereségesség helyett inkább a igényes és érdekes autók gyártására helyezzék a hangsúlyt.A Subaru sem volt (eddig) valami nyereséges, mégis ahhoz képest, hogy japán, elég jó kocsikat gyártott. Ellenben pl. a Toyota (csak hogy a japánoknál maradjunk) gyártja a legtöbb autót minden márka közül, nekem mégsem kéne egy Toyota sem, de Lexus sem.
A BMW is egyre több autót ad el, mégis a régiek sokkal tetszetősebbek.
Rengeteg márka megszűnt, ami különleges autókat gyártott.Persze tudom, hogy itt is minden a pénz körül forog, az átlagos autót meg általában könnyebb eladni, mint a különlegeset. Meg aztán mindig újítani kell, mert különben csökken a kereslet, facelift-elni kell akkor is, ha egyébként csak rontani lehet a formán, meg ilyen dolgok.
Most is ez a Stuart Kerr ugye kitalálta, a maga hülyeségét, ki akarja irtani a Volvókból azt, ami hozzájuk tartozik, a stílust. Máshol kísérletezzen, ne itt b+
Az a legjobb stratégia, ha egy márka épít a múltjára, lásd Mini, Fiat 500, mind sikeres kiskocsik lettek, éppen amiatt, hogy az emberekben feltámasztották a régi jó érzéseket.
Most szerintetek, ha fogná magát pl. a Jeep, és holnaptól nagydarab szögletes terepjárók helyett gömbölyű crossoverekre helyezné a hangsúlyt, mert valami hülye kitalálja, hogy az jó, akkor az hogy nézne ki? -
tkazmer
addikt
-
CYBERIA
őstag
Én már nem is nagyon kommentálom, ezt a témát már kibeszéltük, én speckó jobban örülnék valami német tulajdonosnak, de még a francia is jobb, mint a kínai, mert legalább európai, ami nekem még jelent valamit.
-
CYBERIA
őstag
-
tkazmer
addikt
ebből majdnem biztosan következik, hogy a saab nem marad a cégcsoporton belül; annyiban kellemetlen, hogy ha ezt ennyire komolyan gondolják, akkor tényleg kérdéses, hogy mondjuk fél év múlva is két svéd márkáról beszélgetünk-e itt...
mod: indítványozom a modoknál, hogy nevezzék át a topicot mondjuk "nagy volvo és saab topic"-ra, hogy azok, akik saab topicot keresnek, is idetaláljanak
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
Végre megtaláltam a B8444S nyomatékgörbéjét, lehet éljenezni:B8444S
-
CYBERIA
őstag
Remélem nem probléma, hogy SAAB-os híreket is beteszek, nem akarok külön témát nyitni neki. Úgy vagyok vele, hogy ez is svéd, az is svéd.
-
CYBERIA
őstag
Egyébként bekerültek az aláírásomba is, ott a helyük.
-
tkazmer
addikt
most meg még milliókat költenek egy új modellre?
szerintem hiú ábránd azt várni, hogy megveszi valaki egy ilyen válság elején; megszüntetniük meg azért lenne nagy hülyeség, mert pl az ócska amerikai autómárkáikat némi saab technológiával legalább minimálisan fejleszthetnék minőségi szempontból.. -
CYBERIA
őstag
Remélem minél jobban hasonlítani fog az első 9-5 -höz, az a forma nagyon el volt találva.
Az viszont egyértelműen rossz hír, hogy Trollhättan helyett Rüsselsheim-ban tervezték, egy SAAB legyen trollhättani. -
CYBERIA
őstag
-
Csiszi11
újonc
Sziasztok!
Valószínű autócsere lesz és egy Volvo s40ben gondolkozom. Érdeklödni szeretnék a típussal kapcsolatban, mire kell oda figyelni, esetleg milyen típushibák vannak? Főleg 2003 évjáratú érdekelne 1.6 benzin 80Kw 109LE. Válaszotokat előre is köszönöm -
tkazmer
addikt
válasz
AMD Power #615 üzenetére
nekem nagyon tetszik!! főleg az, hogy a mercedes cls osztályába sorolható autót tervez a volvo
de maga a formatervezés is, bár az még nem tudom, hogy a középkonzolon mi a manó az a valami, amit a sebességváltó helyére tettek
össze is gyűjtöttem az összes képet róla, amit találtam a neten [link] -
AMD Power
titán
Négyajtós kupét tervez a Volvo?
Elég baba lett.
-
CYBERIA
őstag
válasz
fekeandras #613 üzenetére
Egy körre elvinném. Mondjuk a képen látható Heico-nak kevés köze van a dologhoz, bár az sem rossz.
Ez egy igazi éhezőművész.
Nem tudom, hogy létezik-e 3800+ 35W, de ha igen, akkor az is az.
-
fekeandras
őstag
-
tkazmer
addikt
az állítható hátsó ülések funkció nem lenne épp hülyeség, tekintve hogy a konkurenciának már van, náluk meg még nem láttam. na meg kényelmes dolog is
az ajtók nyílása meg tényleg érdekes, de ez bizonyosan megmarad concept car szinten, sorozatgyártásba ilyesmi semmiképp nem fog kerülni szerintem. -
CYBERIA
őstag
Nézegettem ezt a képet, és jó pár hasonlóságot fedeztem fel az S60 és a VCC között:
1. ahogy az ajtó nyílik
2. ahogy a középkonzol hátranyúlik
3. ahogy a tető átlátszikÉrdekesség még, hogy a képek alapján a hátsó ülések is állíthatóak, ülés- és háttámla is.
-
CYBERIA
őstag
-
LOTR
addikt
horzsol
ott van egy cikk a nissan gt r spec v-ről, hát ettől is megindult a nyálelválasztásom -
CYBERIA
őstag
-
tkazmer
addikt
azt azért ne felejtsük el, hogy az s40/v50 a 3-as bmw kategóriája (3 sedan/touring), míg méretet, árszabást és kényelmet, komfortérzetet tekintve az s60-as a 3-as és az 5ös bmw közé van pozícionálva (3-as bmw tetszés szerint helyettesíthető c mercivel, a4-el, IS-el, kinek mi tetszik
)
-
LOTR
addikt
azt hittem nagyobb v50, még nem ültem olyanban, de s60ban ha teljesen hátratolom az ülést nem tudom benyomni a pedálokat, pedig én is 186cm vagyok, viszont ha normálisan beállítom az ülést, akkor meg egy ugyan ilyen termet elég kényelmetlenül fér el hátul, 3 meg csak összezsúfolva, még kényelmetlenebbül
ezért jó az s80, az újnak a formája is nagyon jó, és pont ezen a részen van nagyobb hely benne
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Path of Exile (ARPG)
- Elektromos cigaretta 🔞
- EAFC 25
- Autós topik
- Xbox Series X|S
- Béta iOS-t használók topikja
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD+ 2TB HDD