Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Milyen széket vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Apple MacBook
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen házat vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikov
újonc
Sziasztok! A neten kutatva akadtam rá erre a fórumra, olvasva hozzászólásaitokat gondoltam beregisztrálok talán tudtok segiteni a problémámon.
Nemrégiben Németországból vásároltam egy 2001 évjáratú 140 Le-s, gyári benzin és CNG üzemű V70-et, amivel saját lábán jöttem haza. Az autó bal elején kisebb sérülés , lámpa, sárvédő cserés volt. Az ütközés miatt a légszűrőház is elmozdult helyéről...Lámpa csere, levegőszűrő vissza majd irány hazafelé. Benzinkútnál benzint és földgázt is tankoltam...igen igen, de földgáz üzemben leállt. Sebaj majd az autópályán nagyobb sebességnél beugrik....hát ott sem...de legalább benzinnel semmi gond...
Városban közlekedve vettem észre, mintha kicsit lomhább lenne a kelleténél , gondoltam az ütközés miatt az elektronika nem engedi teljes üzemben müködni....közben az autópályára értem és nyomtam a gázt.....de az csak nem akart reagálni ......a 140 Le-höz viszonyitva lassúnak,lomhának tünt....csak hazáig birja ki, reménykedtem. Mivel földgáz üzemben nem működött ezért sokszor megálltam tankolni....lassan de biztosan haza értem...legalább a kényelemmel nem volt gond!
Tudni kell, hogy benzin üzemben alapjáraton nagyon szépen duruzsol és a maximális fordulatot is könnyedén veszi....viszont terhelés (menetben) alatt valamiért lassú...
Irány a Volvo szerviz....teljes átvizsgálás
Új gyertyák, hibakód olvasása és törlése....majd újabb próbakör...
Semmiféle hibát nem jelez, olajfogyás nincs, légmennyiségmérő hibát sem mutat, nem füstöl és könnyedén indul..Pár hét után a szervizben is feladták a keresést.
Hát most itt tartok és várom a segitő szándékú ötleteket, javaslatokat. -
BBalu
csendes tag
Igen igen
2007-es 230k km-rel, hihetetlenül fullos egyedül az állítható futómű és a BLIS nincs benne, viszont a radaros tempomat ahogy FeRRaR1 is mondta rettentően kényelmes. Szintén imádom, hogy a kulcsot ki se kell vennem a zsebemből.Viszont fater szerint 180 fölött nem megy jobban mint a t6
Szerk.: Az autó az övé, beleszeretett a Volvoba a t6 után ő is, nekem csak az ünnepek alatt volt szerencsém rohangálni vele, de 99,9%-ban biztos vagyok benne, hogy a következő autóm is s80 lesz, egyszerűen tökéletes.Ami még eszembe jutott, mintha a lábtér kisebb lenne benne hátul mint az első generációban
-
Xmodule
őstag
Boldog Új esztendőt!
Azért az év utolsó napjára meg jutott egy kis meglepetés ma.
Arra lettem figyelmes hogy valami iszonyat súrolja a gumit. A szerencse hogy nem hárította fel a gumit.De azért ideiglenesen sikerült flexel levagni egy kis részt és a maradékot szépen helyre tettem. Csak pár centivel van lejjebb a bal oldal. Csere lesz amint lehet.
-
runner 125
nagyúr
Világos.
Helyes, nagyon stílusos, előítéletmentes márka a Volvo és az sem utolsó szempont, h nem minden sarkon áll egy.
_
Tovább falja a km-eteket az amerikai Irv a P1800-asával.
Elképesztő, 4 890 992 km van a Volvo-ban és csak 2x volt motorgenerál, ami azt jelenti, h a bontatlan gyári blokk legalább 1,5 - 2 millió km-t elment.
-
marsu
veterán
válasz
runner 125 #4086 üzenetére
Az oka, hogy eladtam, hogy kisebb / olcsóbb / kevesebb fogyasztású autóra cseréltem.
A lakás lett a fontosabb, mert tervben volt a lakáscsere még 2013-ban, de csak egy évvel később jött össze.
A későbbiekben még szívesen vennék Volvo-t, ha úgy alakul!
-
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #4083 üzenetére
+1
Ami nekünk volt/van Volvo flotta az:
2002 S80 D5: 388.000 Km
2004 S80 D5: 540.000 Km
2007 S80 D5: 380.000 Km
2007 S80 D5: 320.000 Km
2000 V70 T5: 280.000 KmVolt még pár, amire nem emlékszem, ezek amik az elmúlt 2 évben megfordultak nálunk. Az már más kérdés hogy az 540e helyett 180e varázsolódott oda a kereskedőnél ahova beadtuk annak idején.
Lekopogom, egyik sem hagyott ott minket sehol eddig, mindig megkapták ami jár nekik. Olajcsere korábban, amint valami rendetlenkedett csere vagy javítás egyből, nagyon szépen futott/fut mind. Ami különösen fontos a 2200 Km Anglia M.o. táv miatt, vagy az esetleges nyaralásokkor, tavaly pl 6000 Km két hét alatt.
Somasz
Én nem feltétlenül beszélnélek le a Volvokról, mivel ha ennyi pénzért autót veszel, az így is úgy is kockázatos lesz. Viszont mindenképpen állapotot vegyél, felejtsd el a kilométer óra állást és társait. Csak is a külső belső motor + váltó állapot számítson, motortér is nagyon árulkodó, plusz a 4 sarok a burkolatok alatt.
Ha találsz olyat ami megfelelő, akkor mehet a Volvo. Ha nem akkor ne vállalj feleslegesen nagyobb kockázatot, így is épp elég.
-
marsu
veterán
echterion tőlem vette az S60 2.4 T5 autóját, amit később gázosított ...
... ha minden igaz, akkor most eladó sorba került!
Bár azt gondolom az 500.000.- Ft kissé ár alatti, de ha ő enged, te pedig kicsit többet áldozol rá, talán meg tudtok egyezni.
2013 március 15 óta van nála, főleg autópályán használta. De a 250 lóerő, a kényelem, a felszereltség és a megbízhatóság megfizethetetlen!
Szerintem keresd meg őt, egy próbát megér!
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz
7600 GS #4080 üzenetére
Természetesen
Miután az S80 D5 Automata, radaros, dízel meg minden sátánista cuccal tele van tömve, akartam egy igazi férfias hobbi autót, az az több mint 4 henger, benzin, manuális váltó és kézifék, csak a klíma legyen auto 2 zónás, szerencsére ezek tökéletesen teljesültek.
-
FeRRaR1
őstag
T5 mehet, vagy 2.4T esetleg, bár a T5 a csúcs 5 hengeres. Elég jó konstrukció, mint ahogy egyel feljebb látod, 15 évesen is hasít irreálisan gyorsan. Kerülendő 5 hengeres Volvo motor nincs.
Azt még nem írtam, hogy azért egy nagy szervizre valót érdemes félretenni, hogy minimalizáld a kockázatot, menni kell vele egyet, nem e füstöl, rángat, többet meg kell nézni. Burkolatok, szőnyegek alá benézni, ne hogy egy totál kára tört felélesztett verzió legyen, rozsdát keresni veszélyes helyeken. Ezek együttese sem jelent garanciát, de sokkal jobbak lesznek az esélyeid
-
-
somasz
addikt
Sziasztok!
Ha 5 hengert szeretnék mindenképpen és ha lehet, turbót, benzinest, mit ajánlanátok? Melyik motor kerülendő mindenképpen? Kb. 500e körül néznék kocsit.
-
FeRRaR1
őstag
Tegnap meghajtottam a V70 T5-öt a Németeknél, 245 km/h de még ment volna, csak tele volt pakolva, és az állapota sem 100-as, na majd vissza felé, üresen, leszervizelve
Szerintem 260 meg lesz, de mindenesetre eszméletlen, ahogy végállásba fekteti a sebesség mutatót, és ez egy 15 éves autó.
Kellemes ünnepeket Mindenkinek
-
zsid
senior tag
Boldog Karácsonyt a topiclakóknak!
-
Xmodule
őstag
válasz
Xmodule #4059 üzenetére
Nos nem kis keresgélés után megtaláltam mitöl volt ez a rossz minöség az AUX csatlakozón. Itt van az alábbi leírás, ezt megcsináltam és most ugyan ugy szól mintha CD vagy rádió menne. Örörm é bódottá' van.
The volume of the external sound source AUX may be different from the volume of the internal sound sources such as the CD player or the radio.
To change the AUX volume level:1. While playing the radio or a CD, lower the audio volume to about one-quarter.
2. Switch to AUX mode on the audio system.
3. Connect the headphone output from your music player to the AUX input using a cable with a stereo 3.5mm miniplug at both ends.
4. Set your music player's headphone volume to three-quarters using the player's volume controls.
5. Press SOURCE, turn the SOURCE knob, select ADVANCED MENU and press SOURCE again.
6. Press the SOURCE knob, turn to AUDIO SETTINGS and press SOURCE.
7. Press the SOURCE knob, turn to AUX INPUT and press SOURCE.
8. Turn the volume knob to raise or lower the AUX Input Volume until you hear music at a comfortable level.
9. If there is distortion, lower your music player's headphone volume until the distortion goes away.
10. Finally, exit the menu and adjust the audio volume to a comfortable level.
-
FerNandor
őstag
Sziasztok, kérdezni szeretnék tőletek, mik a tapasztalatok. Mi kb egy ilyen reális ára?
[link]Mik a szokásos hibái? Mire kell figyelni?
Motornál mire kell figyelni? Ez turbós 1.9 renault motor ugye?
Van benne fedélzeti computer?
Milyen a fogyasztása? 5 sebességes ha jól látom, milyen fordulatokon üzemel 5-ben 90-100 körül meg 130-nál?
Nagyon tetszenek és nagyon jól néznek ki. -
Xmodule
őstag
Tudja valaki hogy a HU-650 es milyen fajta CD ket játszik le? Azt érdekelne hogy CD-RW olvas e? Sehol sem találtam erről információt.
-
LOTR
addikt
valóban összekevertem, másik autóban van, ott a h4-es izzónál, hogy lekapcsol a tompított, mikor az országúti van felkapcsolva
itt a volvonál nem így van, viszont a refinek nem túl jó a fénye és a sárgás színe miatt mintha nem is lehetne olyan messze ellátni vele, mint a xenonokkal - ez csak így szemre látszik, de hát úgyis az a lényeg
ezt a magasságállításos dolgot még majd ellenőrzöm egy alkalmas helyen -
Lizsó
csendes tag
Na akkor itt van a gond!!! Ezért nem látsz távolságival!
A tompított ugyanis SOHA nem kapcsolódhat le távolsági váltáskor! Mint írtam a távolsági fényszóró csak kiegészítés.Xenonnál ez veszélyes is. Gondold el, lekapcsolod a távolságit 90 km/h-s tempónál, és mire begyújt a tompított xenonod, és eléri azt a fényerőt, ami mellett látsz is, az kb. 3 másodperc. Ezalatt 75 métert gyakorlatilag vakon teszel meg....
-
Lizsó
csendes tag
Igen, a hátsó lengőkarokon van az érzékelő, így tud síkot érzékelni. Első lengőkarról ez nem menne....
A Volvoban gyári bi-xenon úgy működik, hogy a tompított fényszóród xenon izzós, amely mellett van egy jóval kisebb kiegészítő halogén távolsági fényszóró is.
Reflektorra kapcsolva (vagy villantva) a xenonos tompított is feljebb viszi a vetítési képet (billen), és mellette felkapcsolja a halogént is.Ha neked nem sokat jelent a reflektor felkapcsolása, nagyon könnyen lehet, hogy a xenon billentésed nem működik! Egyszerűen ellenőrizheted: egy falhoz közel állva, és figyelve a vetítési képet. Egyértelműen látszódik!
A refibe ne rakj xenon izzót, mert a villogtatástól igen hamar megadja majd magát. Nem csak az izzó, hanem az elektronika sem tolerálja...A xenon.hu-nál egyébként nem nagyon van jobb és megbízhatóbb szerintem. Én is náluk vásároltam projektoros S40-hez Canbusos SIEMENSHID xenon szettet, és soha nem volt vele gondom (4 évig volt meg az autóm). A 3 év gari is magáért beszél.
Csak tanács, hogy a gyári színhőmérsékleted kb. 4300 K, amelytől ne nagyon térj el, mert jelentősen romlik a fényerő.. (6000 K felejtős)
De a szett vásárlásánál a minőség a legfontosabb! -
akkor kivetnivaló nincs benne hogy xenont szereltettél
annyit azért megegyeznék hogy tudomásom szerint csak akkor változtathatsz a világító berendezéseken, ha az gyárilag engedélyezve van
tehát ha van egy autóból van xenon kivitel akkor egy másik ugyanolyat átalakíthatsz xenonosra mondjuk egy bontott gyári szettel
de ez az utángyártott dolog sehogy sem lesz szabályosde mondjuk a kpmnél megmondják telefonon, hívd fel őket
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Cseri81 #4058 üzenetére
Én ezt tettem D5 és T5-be is, igaz olcsóbban... Amit a kolléga írt, az igaz lehet, hogy ha régen volt cserélve, ha még nincs 1-2 éves akkor elég ha után töltetsz. Ugye vezérlés + vízpumpa cserénél teljesen lecserélték nekem kb 1 éve, most hogy beköszöntött a hideg, kicsit rá kellett töltenem, miután 3 hetet állt a kocsi, pont a minimumon volt.
T5-ben Total van mondjuk, otthon vettem, valami 700 Ft / liter volt annak idején. Mínusz 25 körül teljesít mind a kettő.
Egy kellemes sztori: Asszony elment beméretni a Molhoz a családi cirkálójukat, jön haza és mondja 7 fok. Mondom mínusz 7 nem? Mondja faterjának nem, plusz hét
Majd bef*stam a röhögéstől. De legalább biztos volt a dolgában
-
runner 125
nagyúr
válasz
Xmodule #4059 üzenetére
Sok múlik a kábelen is. Találtam otthon a fiókban egy jack - jack kábelt, ilyen rugósat, örültem milyen frankó lesz, vennem sem kell. Szokol szint rögtön lesújtott. Végül vettem egyet 2k-ért, azzal már rádió minőség volt.
Igaz ezt még a gyári fejnél próbáltam, a BLP-n van USB, SD slot, A2DP. -
Xmodule
őstag
V70 HU-650 könyök tartóban van aux bemenet ahova a telefont rá is kötöttem, de valamiért nagyon rossz minőségben hallatszik. Kb mintha kazettárol menne. CD és a rádió szépen szól. Esetleg ehhez lehet valami USB - s megoldást találni? Vagy vegyek újra írható CDt? De arra meg nem fér rá szerintem egy mix.
-
Cseri81
csendes tag
Sziasztok!
Volvo S80 T6-ban kellene a hűtővizem egy részét cserélnem, mert csak -7 fokos!
2000-es évjárat, a kérdésem milyen hűtőfolyadék mehet bele?
Köszönöm! -
FeRRaR1
őstag
Ez esetben ha nem Bi-xenon, szerintem próbálj ki egy fényerős osram vagy philipset, illetve legyen jól beállítva, ha nem opálos a búra akkor ezzel nagyon jónak kell lennie. Ha még nem volt dolgod utólagos xenon szettel, kérdezz körbe index xenonon, egyrészt ott vannak akik minőségi szetteket árulnak, másrészt tudnak felvilágosítást adni, de amiket én olvastam az utólagos szettekről az finoman szólva sem nyerte el a tetszésemet, villódzás, hamar kiégés, FM rádiót zavarhatja a ballaszt, stb...
Mindenképp próbáld ki amiket írtam mielőtt belevágnál, egyrészt olcsóbb, másrészt a távolsági fénynél nagyon helyén kell lennie az izzószálnak, értsd tized milliméteres pontossággal van meghatározva, és ezt tapasztalatból mondom, hogy a xenoné nem ott van ahol kell, sem a kínai csodáké, és ez távolságinál hatványozottan kijön, plusz oda a fénykürt, egy próbát mindenképpen megér.
-
FeRRaR1
őstag
Lehet, hogy csak szerencséd volt, vagy ha projektoros a lámpa, akkor nem néztek bele, és nem látták. Automata magasság állítás azt jelenti, hogy nincsen benne tekerő, és te nem tudod állítani. Nem tudom mikori az autód, de a leírásodból én arra következtetek, hogy egy emelt fényerejű osram a tompítottba + refibe, egy lámpa polírozás + egy magasság állítás (csavarokkal magán a lámpa testen) csodákra képes. Próbáld ki, én is szívtam az S80-al az elején, hihetetlenül lentre hordott, max állásban is, kapott egy polírt, plusz a tetején volt két csavar, azt áttekertem a végállásba, így most ha középen van a tekerő, akkor is kicsit magasabbra hord, mint eddig maxon, plusz megkapta a már említett izzókat, és azt kell hogy mondjam tökéletes lett.
Próbáltam én is sok mindent, emelt fényerejű kínai csodát, még az izzószál sem ott volt benne ahol kellett volna, és nem láttam vele messzebbre, csak magasabbra max. Osram, Philips, Hella, csak ezeket az izzókat szabad megvenni, Plusz egy kis lámpa karbantartás, és jobban fogsz látni, mint előtte bármikor. Teszel bele egy normális izzót és megmarad a fénykürt, kicsit magasabbra tekerés ha szükséges, és nagyon messzire fogsz látni. Annyit mondok, hogy a 2500 Lumen fényerejű nevesincs csoda fele olyan messzire hordott mint az 1500as sima Philips a refiben.
Index fórumon nézz utána, ott vannak ezzel foglalkozó emberkék.
-
LOTR
addikt
válasz
FeRRaR1 #4047 üzenetére
ha műszakin átment xenonnal, akkor az gondolom nevezhető legális xenonos megoldásnak?
fényszórómosó és automata magasságállítás is van
a jelenlegi országúti fényszóró nagyon gyenge, a tompított meg xenon, az pedig majdnem jobban világít, mint a refi
reflektort úgyis csak akkor használ bárki is -normális esetben- ha egyedül van az úton, és nem jön vele senki szemben
abban sajnos nem vagyok biztos, de szerintem jelenleg is 6000k-s van és ez teljesen jóazért köszi ezt az osram izzó tippet, utána kérdezek
de visszatérve az eredeti kérdésemhez, ha van valami ajánlott hely a beszerzésre szívesen veszem
-
FeRRaR1
őstag
Nem ide tartozik, én is gondoltam rá hogy Xenonosítom, amég utána nem olvastam, és rájöttem hogy illegális. Halogén lámpatestbe nem rakhatsz xenont, olyan meg hogy H7 xenon nem is létezik hivatalosan. Kell mellé fényszórómosó és automata magasság állítás is. Úgy hogy Osram Night Braker Unlimitedet tettem be, ez az elérhető legerősebb legális megoldás.
Na most hogy vége a jogi bla bla.nak, olvastam, hogy sok embernél még a rádiót is bezavarja a xenon szett, illetve nagyon vakítanak, mert szórják a fényt, és nem az útra. FF lámpákba egyáltalán nem ajánlott, projektorosokba egy jó beállítással talán, de még mindig illegális.
Másik: én is gondolkoztam a refin, de egyrészt nem lenne jó a vetítési képe, értsd nem látnál messzebbre, csak a fák lombját jobban. A másik gond, hogy megszűnik a fénykürt ezzel, mert idő kell neki mire a gáz fényt bocsát ki.
Megjegyzés: 6000K alapból is felejtős, mivel túl kék, nem hogy jobban, ha nem rosszabbul látsz mint egy 4000-4300-5000 szettel, de cserébe feltűnsz majd a jardnak.
Privát véleményem, hogy keresd meg a legjobb legális megoldást, és akkor nem küldik soron kívüli műszakira az autót, nem bírságolnak meg és nem fog mindenki neked anyázni, mikor este jössz szembe. Betettem az Osramot, illetve tekertem egyet a beállításokon, és jobb lett mint valaha reméltem (S80 2007).
-
LOTR
addikt
sziasztok
itt kérdezem, mert egy s60-ba menne, de ha van topik, ahol érdemesebb megkérdezni, akkor kérlek mondjátokhttp://www.xenon.hu/arlista.php
SiemensHID Advanced10 55W Xenon-szett (3 év garancia) Valódi Philips Fejjel!
H7, 6000K, Can-Bus-osilyen kellene egy a refibe is, innen lehet rendelni, vagy esetleg van preferált másik hely?
köszi -
FeRRaR1
őstag
válasz
7600 GS #4041 üzenetére
Így igaz, kesztyűtartó tetejére lett rögzítve az egység, de egy AUX kábelt kivezettem a könyöklőbe is, 12 Voltot megtoldottam kicsit, és hozzáforrasztottam a szivargyújtó hátuljához.
Elsőre tökéletesen működött, és azóta is. Grom nekem is túl drága volt, és mivel nekem csak egy szimpla AUX kellett ezért lett Yatour, szerencsés vétel volt így újonnan 12.000,- Viktor valutáért jutottam hozzá.
Szerk.: Annyi fejlesztés történt azóta, hogy rendeltem számléptetős AUX kábelt, így már könnyebben tudok számot váltani, ha éppen fut a navigáció, vagy éppen nem érek rá matatni a kijelzőn.
HU-803 sajnos AUX nélküli gyárilag.
-
7600 GS
addikt
válasz
runner 125 #4042 üzenetére
-
7600 GS
addikt
Volvo V70, HU-803 fejegység. Lehetne valahogy egy AUX bemenetet varázsolni hozzá?
-
FeRRaR1
őstag
Amiket írtál, azt mind ebayről rendeltem, viszont ugye én kint élek Angliában, így nem tudok neked rendelésben segíteni. Még az is bekavarhat, hogy nem mindegyik eladó szállít Magyarországra.
Asszony védő teszi is a dolgát, tegnap egy szétmorzsolódott rizs pufi kibontás
apokaliptikus végkifejletétől mentett meg
Már mindkét kocsiba betettem, mivel a 2. szett is megjött pár hete, hihetetlen jó dolog, nem is értem a gyártók miért nem kínálnak valami hasonló megoldást rá.
Most nem tudok mérges lenni rá, jövő nyáron bővül a családunk
-
tjojo
tag
válasz
FeRRaR1 #4038 üzenetére
A gond ott kezdődik, hogy nincs bankszámlám, közeli ismerősök között meg nincs olyan aki ebay-ezne (nincs paypal). Meg úgy alapból a rendelés menetét nem ismerem. De most jutott eszembe van itt a PH-n egy srác aki ebay-es rendelésekkel foglalkozik. Megkeresem. Úgy értettem a segítséget hogy valaki lerendelné nekem, aztán valamelyik ismerőssel elutaltattam volna neki az összeget. Nem fogalmaztam elég pontosan.
Egyébként az "asszony védő" kellene nekem is meg kiégett az összes izzó (wtf) a rádióban meg a klíma panelen se 100-asak, azokat cserélném (azt is te linkelted).
Szerk::
Meg is van az illető: Winner_hun, hátha másnak is szüksége lenne rá. -
FeRRaR1
őstag
Mit nem értesz rajta pontosan? Regisztrálj be, PayPalra is, kösd össze a bankkártyáddal, aztán mehet a rendelés. 250+ vásárláson vagyok túl, eddig mindig megkaptam mindent, és garanciáztatással sem volt gondom soha. Nem mellesleg a két jelenlegi Volvomat is ott vettem, licitálással
-
tjojo
tag
Tud valaki segíteni ebay-es rendelésben? Lenne pár apróság ami kellene, de nem értek én ehhez.
-
dgabro
tag
Nos, néhány hete írtam már, hogy aktuális az autóvásárlásom, és akadtak is kiszemeltek.
Ez a hétvége volt amikor el tudtam menni ismét megnézni az S80-at amit már korábban is linkeltem. , mert a magas ár ellenére izgatta a fantáziámat, és látnom kellett.
Igazság szerint nem csalódtunk benne.
A magas ár rejtélye is kiderült, ugyanis az autó nem minden áron eladó bárkinek. Egy igazi volvo őrült a jelenlegi tulaj a szó legjobb értelmében. És igen a kereskedéshez közve van a tulajnak, ezért a kereskedésben készült képek, és ezért játszik az autóbeszámítás is, mégis saját használatban, napi szinten használja az autót, hiszen ez az autója, viszont ha ez elmegy, egy új S80-ra cserélne.
Mindketten megállapítottuk, hogy természetesen az autó nem ér ennyit, és megbeszéltünk egy sokkal kedvezőbb árat, úgy, hogy az autómat is betudjuk számítani, és a téli-nyári gumikat is megkapom (persze cserébe én is adom az én autómhoz a nyári gumikat felnire szerelve).
A kérdésem még az lenne, hogy mégis mennyivel lehet bonyolultabb egy S60-hoz képest az autó szerelése, alkatrész ellátása és árai?
Gondolok itt mondjuk a futóműre. A motor gondolom ugyanaz az a 2.0T ami az S60-ban is van amiket nézegetek. (egyébként az eladó bontásra angliából is hozat be Volvo-kat, és épp a kert végében 2 db S60 állt ugyanezzel a 2.0T motorral, úgy, hogy az egyikben 80 (!) ezer KM van. Tehát az efféle pótalakatérsz legalább megoldott lenne
És ami még fontosabb: Miskolcon vagy a környékén ismertek jó Volvo szakit akire nyugodtan lehet rábízni ezeket az autókat? A jelenlegi szerelőim sem riadnak vissza tőle, de az az igazság, hogy nem kifejezett Volvo specialisták akár hogy is nézzük.
(Azért nem fixáltuk még le egyébként a dolgot, mert várok egy ismerős visszajelzésére, aki szólt, hogy hamarosan lesz egy 2008-as S60 Sport Editon eladó. Viszont árat nem tudott még mondani. Valószínűleg 2.5 millió körül kérnek majd érte, ami jelenleg nekem sok (mivel ott nem lesz autó beszámítás), de szeretném tudni konkrétan az összeget ott is. Az S80-at viszont gyakorlatilag minden nehézség nélkül meg tudom venni az autóbeszámítás mellett.
=============
Volt egy másik kiszemletem is (S60), amiről beszéltünk is, hogy ezt is milyen régen hirdetik. Hát fogják is.. Ez nem nyert.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #4032 üzenetére
Igen, ha kicsit nagyobb lendülettel volt leküldve, mondjuk gyorsan ablakmosót töltöttem indulás előtt, vagy a generátor csere miatt is sokat volt nyitogatva, szóval egy fél centivel lejjebb süllyedt mint egészséges, valakinek húznia kellett a kart, miközben a másik emelte...
No nagy szétszedésre nem kell gondolni, van egy nagyon erős ipari zsíroldó koncentrátumom, konyhákon használják itt, tényleg nagyon jó, azt felhígítva szoktam sprayként használni, szóval amit tudtam lepucoltam, utána átmentem mind a két záron aprólékosan magasnyomásúval, majd D2 (ez a neve) spray, megint magasnyomású, ez 3x majd a végén bő víz, kis száradás, aztán WD 40
Viszont úgy működik mint az álom.
Most visszagondolva kár volt megcsinálni, milyen jó kis lopásgátló lett volna, nem ám pajzs és társai
Egyébként nagyon komoly riasztók vannak mind a kettőben, le volt húzva az ablak félig, és rá volt zárva, benyúltam mert egyik ismerősömnek mutatni akartam valamit, és beriasztott, épp hogy az ujjaim belógtak, elemelést is érzékeli, minden ajtót, külön oldja külső belső zárakat, bentről sem lehet kinyitni, nagyon elégedett vagyok a rendszerükkel, nem mellesleg egy 15 éves autótól (S80 is ugyan ezt tudja)
Ebből a legtöbbet fater 2008-as mercije nem tudja, a többi márkáról amit próbáltam nem is beszélve...
-
runner 125
nagyúr
válasz
FeRRaR1 #4031 üzenetére
Zárja volt beállva?
Nekem is ki kellene pucolni valamikor, de annyira szűk helyen van, h bontás nélkül nehezen férnék hozzá.
Engem meg pont fordítva viccelt meg. Egyik felnyitást követően hiába nyomtam meg erősen lecsukást követően a motorháztetőt, nem kattant be teljesen a zár, ez által nem aktiválódott a riasztó (emlékeim szerint nem villogtak az indexek lezárásnál, csak az ajtózárak kattantak..) Volt vagy 1 óra, mire rájöttem h mi a franc lehet az oka... -
FeRRaR1
őstag
válasz
Zoli1222 #4029 üzenetére
Nálam ugyan ez van, V70, viszont ha még egyszer határozottabban behúzom, akkor már világít, szóval valószínűleg relé. Majd egyszer megoldom ezt is.
Más:
Ma kimostam a motorteret, szépen leápoltam a gumikat bőröket műanyagokat. Illetve megcsináltam a motorháztetőt, mert ha túl erősen lett levágva, akkor két emberes meló volt kinyitni, most úgy felpattan mint az álom, no meg kapott fagyálló szélvédő mosót mind a kettő -
Zoli1222
addikt
Sziasztok!
Vki esetleg megtudná mondani, h mi lehet a probléma? 2001-es Volvo v40, rükvercnél egyik tolató lámpa se világít, holott az izzókkal minden rendben. Esetleg biztosíték? Ha igen vajon melyik lehet?
-
runner 125
nagyúr
Gyári Volvo olajra nincs valakinek korrekt áras forrása?
MTF 97309 váltóolaj, illetve wss m2c204-a szervóolaj kellene.
-
Weareus
addikt
Üdv.
Tudja valaki, hogy első szériás V70 ajtaja és műszerfala berakható 850-esbe? -
FeRRaR1
őstag
válasz
gaborbol #4025 üzenetére
Persze, ott könnyebb, ahol maga az olaj adja a pénz értékét, nem a mögötte lévő arany, illetve Usa Dollárban megy a kereskedés is
Ha ott laknék, tuti csak a sor 6, V8 vagy V10 játszana
Egyébként most mindenhol esett az üzemanyag ára elég rendesen, az akcióktól eltekintve is.
-
FeRRaR1
őstag
Tankokat feltölteni Black Friday van, féláron a nafta éjfélig az Esso és BP kutakon. Mosom éppen a húszliteres kannákat
0,6 GBP ~ 235,- HUF Benzin
0,63 GBP ~ 250 ~ HUF DieselAngliában lévők előnyben.
-
gaborbol
őstag
válasz
Weareus #4020 üzenetére
Nekem se volt kilometerora for dilate am me to vizhifok, sot nem is engedte elinditani a kocsit harmadszorra.
Kivettem egy nap szabit mara, reggel kiszedtem csinaltam rola kepet, elkoccoltam a bontoba es kiszedtem harmat.
Az enyem 10.23 as verzio volt a legujabb meg amit talaltam az meg 24.4. azt szepen beletettem es minden viszza is jott lampakat is levette. Viszont amit tobben is irtak az is bejott,hogy az SRS error
Szepen kitorolltem es most minden jo.
Annyibol korrekt a Volvo hogy erre is kiterjesztettek a 10 ev 320.000 km garanciat, de abbol mar a 14. evevel nagyon kilog. Tervezesi hiba, tul kozel van a meleg motor hozza. -
FeRRaR1
őstag
Végre volt időm, hogy megkapják ami jár nekik. Négy és fél óra volt, de még nincsenek teljesen kész.
-
Weareus
addikt
válasz
gaborbol #4019 üzenetére
Nekem egy V70-nel volt ABS-problémám. Kiszedtem, meg lett forrasztva, és onnantól nem világított (és a menetbiztonsági elektronika sem világított), továbbá újra működött a sebességmutató (amely a V70-nél szintén az ABS-től kapja a jelet, és ezért nem mutatott semmit javítás előtt). Új ABS-vezérlőre 400 E (!!!) HUF-t mondtak, ami vicc. 500 Ft-ért forrasztotta meg egy ismerős. Vannak ABS-vezérlő javítására szakosodott emberkék a neten is, de egy 1 (azaz egy) órás munkáért simán elkérnek 20-30 ezret... Szerencsére én kaptam egy itteni fórumos kollégától segítséget, aki már csinált ilyet, és elküldte a konkrét javítási menetet, szerszámigényt és néhány fotót a nyáklap gyenge pontjairól, hogy miket érdemes árforrasztani.
-
gaborbol
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #4013 üzenetére
Lehet hogy régimódi vagyok, de miután kereket cseréltem, megyek egy karikát az utcába, kanyargok jobbra balra, és ráhúzok még egyszer.
Közben megjött a generátor is, nem tudom nekifogjak e...
Ezt találtam, nem annyira vészes, mondjuk ahhoz képest hogy viszonylag fent van a generátor nem is annyira egyszerű.
-
zsid
senior tag
válasz
runner 125 #4013 üzenetére
Anno amikor megvettem az S80-hoz az alufelniket elmentem a gumishoz ( ahova a céges kocsikat hordjuk) felgumiztattam, centiroztattam és indultam volna vidékre. Vecséstől a Maglódi útig jutottam, ott meg kellett állni, mert nekem is lelazultak a kerekek. És nem azért, mert nem húzták meg rendesen, hanem mert a régebbi S80-nál a féktárcsán van egy kitekerhető iránytartó tüske, annak a felnin lévő furatba kell illeszkednie. Elfelejtették lyukra tenni a felnit...
Majd az is kiderült, hogy rosszul volt kicentirozva a kerék.. -
gaborbol
őstag
Jovok haza ma melobol, egyszer csak elmegy a kilometer ora, fordulatszam mero meg a vizhofok, majd bedobja hogy
rake Failure Please Stop ASAP valamint kigyullad ABS es Service engine soon lampa is a muszerfalon.
Feknek semmi baja nem volt, nem is alltam felre, hazajottem leallitottam az udvarban. Megprobalom ujrainditani es nem engedi, nem idul el.
Valaki azt irta, hogy ki kell torolni a hibakodokat akkor megint hasznalhato egy darabig, vagy le kell huzni az aksikabelt, valaki meg azt irta hogy ha megnyomod a dudat akkor visszajonnek a muszerek es leveszi az osszes hibat mint ha mi sem tortent volna.
Megnyomtam a dudat es tenyleg, minden visszallt normalisra
Most olvasgatom a forumokat, es S40-S80-V70-XC70 1999-tol 2005 mindenkinel ugyan ez a gond, de megoldast meg nem talatam. Szerintem valami aksi/test/ csatlakozo gond lesz.
-
FeRRaR1
őstag
Köszönöm, hogy megnézted, találtam egy 160As példányt
Elmentettem ki tudja hogy leszek a használttal. Szerinted lehet belőle bármi bajom, ha egy 120-as példány kerül bele?
Mindemellett kíváncsian várom, cikkszám alapján hányas a mostani, mert beszerelve pont nem lehet megnézni.
-
Xmodule
őstag
Röviden: felraktam téli gumi szettet v70re. Mar uton haza felé 20km kb fura volt hogy picit ütött a kerék. na mondom ezt centirozni kell. masnap meloba be 60km egyre jobban üt...hm. gondoltam oke egyböl viszem melo utan gumishoz. ez nem jött össze mert csak masnapra adott idöpontot. hat jo. megyek haza felé már kb csak 10km volt hára a 60 ból de mar olyan szinten kopogott ütött hogy á mondom megállok ránézek mert szerintem mindjárt kiesik a kerék! Nem sokat tévedtem... történt ugyanis hogy elfelejtettem a bal elsö keréknél ráhuzni a csavarokat... a keréknek volt már egy 3cm -es járása összes csavar ki volt lazulva kézzel ki tudtam volna csavarni. egy csavart el is vesztettem. gyorsan meghuztam az összes csavart ott a helyszinen és hupp nincs semmi vibrálás ütés stb. szépen megy ahogy kell. aztán reggel mikor mentem a meloba kerestem a csavart de mar az ut vege felé ugy voltam vele hogy 60km -es tavon nagyreszt 80-100km/h autout ugy el repült az a csavar mint a huzat. erre jövök hazafelé utolso 20km -en van egy jobbra fordulás és nézem ez mi ott az ut közepén? hát a csavar!!
lol. megálltam felvettem behajtottam ennyi. tanulság 2x is ellenörzöm ezentul a csavarokat!
-
FeRRaR1
őstag
A legtöbb amit találtam ebayen V70-eshez az 120-as, amit vásároltam az is 120-as cikkszám alapján, illetve 140-est alig találtam, de amint kikerül a régi, meg fogom nézni, mert ha tényleg nagyobb mint 120, akkor lehet veszek egy másikat.
De ez kihagyhatatlan vétel volt, felújított darab, 8.000,- HUF átszámolva.
Elküldtem a képeket egy Volvo márkaszervizes szerelőnek, utánanézett ő is, azt mondta jó lesz, az eladót is megkérdeztem, ugyan úgy 2000-es V70 volt a donor, csak sima 2.4 szívó benzin, nekem meg a turbós T5 van, de a blokk ugyan az, azt mondta jó lesz. Nemsokára kiderül.
-
FeRRaR1
őstag
Ha van esetleg itt V70 T5 tulaj, vagy bárki más. Nem tudtok pontos infót a generátorról, most jövök egy Volvo és Saab szervizből, nem tudnak pontos árat mondani, amég nem tudják hány amperes a generátor, ahogy néztem lehet 80-100-120-140, új utángyártott bosch. 120-tól egészen 260 fontig plusz munkadíj, azért nem mindegy.
Illetve találtam egy szintén V70 2000 2.4 Benzines 20 szelepesből kibontottat, de csak ennyi a leírás, meg merjem e venni, ránézésre jónak tűnik, de az ugye nem jelent semmit.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #4003 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS X540SA-XX004D Notebook - 4 napot használt
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest