Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkazmer
addikt
válasz
CYBERIA #1499 üzenetére
az xc90 fwd D3-ma nem egészen ilyen; 340Nm nyomaték 1750-3000 között.
[link]
az xc90 D5-je pedig a "klasszikus" 185LE, 400Nm D5 - amivel még nem igazán megy jól az autó. ez az fwd D3, ami ráadásul csak automata kiszerelésben jön majd, nem hiszem, hogy javítana a dinamikán... -
CYBERIA
őstag
Egy kisautóba 2,3 literes motor azért vicces lenne
Szerintem egy turbós 1.6-os bőven kiszolgál egy Mini méretű kocsit, ráadásul még vezethető is marad.(#1496) irsaab: giccsparádé
(#1497) tkazmer: műszaki adatok alapján olyan nagy különbség nincs a két motor között.
D5: 420 N·m @ 1500-3250 f/p
D3: 400 N·m @ 1400-3000 f/pD3-mal még egyikünk sem találkozott, úgyhogy kár lenne leírni. Főleg hogy ez is öthengeres.
De legalább most már ha jól tudom a D5 sem luxusadós...
-
tkazmer
addikt
szerintem a 205LE-s D5-tel is már elég jó lenne, de ezzel a 163LE-ssel még viccelni is rossz...
(#1494) CYBERIA
nekem volt szerencsém 185LE-s xc90hez, az a motor, ami az s60-ban élmény, ott egy küszködő, gyenge valami, ráadásul az automata sincs a helyzet magaslatán (szintén szemben az s60-nal) -
CYBERIA
őstag
Ez az a dombról legurulós fajta, ugye? Egy másik változatát ismerem:
XC90-hez: A D3 nyomatékban azért elég jó, ráadásul a fronthajtás kevesebb energiát emészt fel, mint a négykerékhajtás. Amúgy nem tudom D5-tel milyen az XC90, nem nagyon ismerem.
(#1491) irsaab: a Cooper S már most is 175 lóerős, szerintem egy ekkora autóba nem rossz. Azt meg senki nem mondta (tudtommal), hogy a SAAB nem használhat ennél erősebb változatot.
-
irsaab
csendes tag
DE mondjuk a BMW-nek is van mit tanulnia a SAAB-tól Ez egy jó párosítás sztem....
bár egy jó kérdés lesz első vagy hátsókerekes legyen a kocsi...... -
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
Ha a tempomattal együttműködik, akkor szerintem akármilyen sebességnél működik.
Mint mondtam ez is kikapcsolható, ráadásul nem az alapfelszereltség része.
Én még mindig nehezen tudok elképzelni olyan helyzetet, ahol a kocsi önálló fékezése akadályozza meg a vészhelyzet elkerülését, de nyilván ez a rendszer is csak annyira tévedhetetlen, mint maga sofőr. A biztonsági öv is olyan dolog, hogy előfordulhat olyan helyzet, amikor szerencsésebb ha nincs bekötve, de azt hiszem nem kell megmagyaráznom a hasznosságát.
Szerintem jogi következménye egy ilyen esetnek inkább az USÁ-ban lenne, ott szinte mindenért lehet perelni:
Az autópályán sétált, elütötték, emiatt beperelte a Google-t egy amerikai nő
-
LOTR
addikt
válasz
blint63 #1481 üzenetére
vonatkoztassunk már el az általam leírt szituációról, tudnék írni most másikat is, de nem akarok, mert nem az a lényeg
bármennyire kicsi, de akkor is van valószínűsége annak, hogy a rendszer befékez, miközben a sofőr nem akarna és az vezet balesethez a sofőr hibáján kívül, amiért senki más csak az autót gyártó cég a felelős
ahogy fejlődik a technika és vele együtt az utazást és biztonságot segítő rendszerek és ezekkel együtt a mesterséges intelligenciák, úgy szerintem egyre nagyobb figyelmet fognak kapni ezek jogi következményei isa korábbi kérdésem pedig:
ez az automata lefékezősdi bármekkora sebességnél működik, vagy csak egy bizonyos sebességhatár alatt? -
blint63
tag
Hibáztathatja, de ő volt a hibás, nem az okozta a vészhelyzetet és a balesetet hogy indokolatlanul befékezett az autó.
Az ilyen barmokért nem kár, szal fékezzen csak be.
Amúgy nagyon nehéz olyan helyzetet találni, amikor a fékezés hibás a balesetben, ott ált. van egy sokkal komolyabb hiba (átmegy a piroson, vasúton, stb.) -
LOTR
addikt
válasz
CYBERIA #1479 üzenetére
valóban nem túl életszerű, de előfordulhat
vonatos példa:
a sofőr siet, gyorsan megy előre, át a sorompón, mondjuk kiugrik elé egy vad, a rendszer befékez, a vonat elcsapja, a sofőr meghal, a család a gyártót hibáztatja, merthogy befékezett, pedig nem kellett volnaa leírt helyzet csak egy példa, lényegtelen, hogy mennyire életszerű, aki jártasabb a témában biztos tudna sokkal jobb példát mondani, de jogilag már sokkal fontosabb kérdéseket vet fel
mert a másik irányt, hogy a rendszernek fékeznie kellene, de nem teszi, azt jogilag simán el lehet intézni egy olyan "papírral", hogy felelősséget nem vállalnak érte - valószínűleg van is ilyesmi -, de azt már szerintem nem lehet, hogy mivan akkor ha fékez, pedig nem kellene és ez miatt történik meg a baleset
így már remélem érthetőbbsajnos a jelenlegi technika még nagyon nem tart ott, hogy egy okos és következetes mesterséges intelligenciát építsen be a gépekbe
-
CYBERIA
őstag
Az a baj ezekkel a példákkal, hogy nem életszerűek. Szerintem az emberek 99,999999 százaléka eleve nem is próbál meg átmenni ilyen sűrű keresztforgalomban a piroson. A vészhelyzetet eleve nem az okozná, hogy a számítógép befékez. A vonatos példát meg azért nem értem, mert a vonat oldalról jön, arra nem érzékeny a rendszer.
Egyébként is ki lehet kapcsolni ezeket a segédrendszereket (gyakorlatilag az ABS kivételével), szóval nem tudok olyan helyzetet elképzelni, ahol ezek megnehezítenék a továbbjutást.A „régi” S60 nekem is tetszik.
-
LOTR
addikt
válasz
CYBERIA #1475 üzenetére
nekem meg a 2003-as s60 tetszik a legjobban
amúgy ezek a vezetést segítő eszközök amik be is avatkoznak, ezek ha elterjednek azért szerintem lesznek jogi következményei
az mondjuk rendben van, hogy elvárni nem lehet tőlük, hogy ezek állítsák meg az autót -pl ha elbambul a vezető-, így elkerülve az ütközést - tehát egy ilyen balesetnek mondjuk még jogi következménye sem lehet, de ha pl:
valaki mondjuk egy kereszteződésben úgy gondolja, hogy átér még, mert látja, hogy oldalról jön egy autó, de valami hirtelen elékerül, ez a rendszer lelassítja az autót erre oldalról meg belemennek, volt is egy jó link az autós topikban [link] - durvább példája, hogy oldalról ami jön az egy vonat - akkor ki lesz a felelős?
valószínűleg ez a balesetek elég kicsi részét teszi ugyan ki (és valószínűleg sokkal többeken segít ennek a rendszernek a megléte), de akivel esetlegesen mégis megtörténik azt ez nem vigasztalja
vagy az egész okfejtésem egyelőre lényegtelen, mert ez a rendszer csak alacsony sebességnél működik? - ami nem lenne meglepő, mert a sebesség növekedésével talán jobban, mint exponenciálisan nagyobbnak kellene lennie a vezérlő számítógépek teljesítményének, ami annak fényében, hogy habár a mostani számítógépek is nagyon komoly teljesítményűek, de messze nem elegendőek ahhoz, hogy megoldják ezt a problémát -
Integra
titán
Volvo Polestar C30
na ezzzzz..... odab@sz -
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
blint63
tag
válasz
tkazmer #1466 üzenetére
Elég szolid volt, de éppen kint van a fél magyar képviselet, minden második szó a biztonság. Nem mondják el mi a gyár (kíváncsivá teszik a nézőt) majd kiírják, hogy XY Volvo Mo- de sztem kimondottan okos húzás volt, más kérdés, hogy annak való-e a volvo aki ilyen primitív műtudományos műsorokat néz. Megmondom őszintén a vége előtt írtam a hsz-t meglepődtem, hogy a fail-t berakták, de ügyesen lekommunikálták.
Egyáltalán nem rossz összességében, csak egy kicsit a magasabb értelmi színvonalat is meg lehetett volna célozni. -
blint63
tag
Úgy tűnik a hazai képviselet befizetett egy PR-filmre.
Azért a tv2 hozza a megszokott gusztustalan stílust.
-
CYBERIA
őstag
-
tibi666
senior tag
volvo s60 FAIL: [link]
-
tkazmer
addikt
tudtátok, hogy a volvo crash test centere most 10 éves? a facebookon van egy fickó, aki élőben közvetít róla, folyamatosan nyomatja a képeket, a videókat, stb stb, nemrég pl. egymásnak löktek egy '97-es és egy '09-es V70-est...
-
CYBERIA
őstag
D5 is hányféle volt már!
163, 180, 185, 205 lóerő ami kapásból beugrik.
A következő lesz vagy 220 lovas. -
LOTR
addikt
az a pillanatnyi meg átlagfogyszatásmérő nem túl pontos, tankolás után kell számolni a megtett km-ek arányában
amúgy autókra tipikusan jellemző, hogy az autó egy idő után átveszi azt a stílust ahogy a vezetője használja
aki folyton gyorsulgat, annak az autója fürgébb lesz, aki meg komótosan, nem gyorsít ki olyan hirtelen, annak meg lomhább lesz - a legújabb autókon nem tudom mennyire lesz ez jellemző, de amelyikekben vannak 100+ ezer km-ek azokra már bőven ez jellemző
bár nem hiszem, hogy az ilyen 2-3000 ccm-es motoroknál ez így kijön, inkább a kisebbekre jellemző -
CYBERIA
őstag
160 lovas.
Őszintén szólva sokallom a fogyasztást, ez még átlagfogyasztásnak sem kevés, nem hogy minimumnak.
Ráadásul akkor ez nem is a nagyturbós, hanem lättrycksturbo. Körülbelül 2000-tól már húznia kéne mindenképpen, te meg azt mondod majdnem 3000-től kezd el húzni.
Gyanúsan nagy eltérések ezek, még a T4-től is jobbat lehet várni. -
Sipi16
őstag
igen
-
Sipi16
őstag
válasz
CYBERIA #1437 üzenetére
Szerencsére nem az én kocsimról beszélünk. Én már biztos megváltam volna töle. Nekem a kocsinak a gazdaságosságával vannak "gondjaim". Mert városban azért pörgetni kell ha eredményt szeretnél, de akkor extra éhes. Amúgy meg konkrétan sehol nem tudod kihasználni a turbó elönyeit. Talán pályán elözésnél, de itt csak 110 a megengedett. Nyáron hosszú távon 90-nel azaz országúton se tudtuk 9.6L alá vinni a fogyasztást. Amit cikinek tartok. Vagy inkább az a helyes megfogalmazás, hogy az vegyen turbós volót aki Németországban lakik vagy aki szeret a benzinkútra járni...
Nem akarok ocsárolni, csak a fogyasztással nem vagyok megelégedve. Azt elismerem, hogy a súlytöblett miatt sokkal biztonságosabb mint a hondám.
-
CYBERIA
őstag
Igen, sajnos ez egy ilyen értelmetlen jogszabály, látszik mennyire volt képben a jogalkotó.
Ha a motor karakterisztikája miatt csalódtál akkor rosszul tetted, abban az időben közel sem volt ilyen kiforrott a turbók alkalmazása. Én éppen emiatt választottam a B5244T motort, azon viszonylag kicsi a turbó, így a teljesítménye még a T4-nél is kisebb, viszont a legnagyobb nyomaték már 1600-as fordulattól megvan.
-
Sipi16
őstag
-
CYBERIA
őstag
Nem a régi konstrukció a baja, hanem ugyanaz, mint ennek az 1,6 literes turbónak.
Tettek rá egy viszonylag nagy turbót, aminek előnye hogy magas fordulaton kicsi a fojtása tehát magas teljesítmény érhető el, viszont alacsony fordulaton kisebb a kipufogógáz sebessége, ami miatt nincs értékelhető töltés. Ez nem kedvez a hétköznapi vezetési szokásoknak, mert rákényszeríti az embert vagy a komótosabb gyorsulásra, vagy a magasabb fordulatszám-tartomány használatára. Ez utóbbi meg nem kedvez a fogyasztásnak.
Ilyen szempontból a VW TSI motorjai sokkal ügyesebbek, a 170 lóerős TSI ugyanennyi nyomatékot ad le, csak éppen 20%-kal alacsonyabb fordulatszámon, és 13%-kal kisebb lökettérfogatból.Szerintem egy 5 méteres „limuzinhoz” amúgy nem illik az a fajta idegbeteg viselkedés.
-
-
CYBERIA
őstag
válasz
CYBERIA #1432 üzenetére
Itt is azt írják nagyjából:
Opel Insignia Sports Tourer 1,6 Turbo Sport (2009) teszt
Opel Insignia Sports Tourer 1.6 turbo - 2009 -
CYBERIA
őstag
Őszintén? Én szinte csak 2200 alatt használom, a turbó alig tud felpörögni városban. Kivétel autópálya, de azt meg nagyon ritkán használom (ui. Kecskeméttől Délkeletre nincs autópálya, Nyugatra meg nem járok).
Egy 2,4 literes motort nem kell forgatni városban, mert alul is van használható nyomatéka.Ez az 1,6-os meg majdnem úgy viselkedik alacsony fordulaton, mint egy jobb szívó 1.6-os.
A 9-5 pedig biztos hogy 16 mázsa felett lesz, ehhez viszonyítsd a motort.Az S80 DRIVe-ról pedig eddig sem voltam túl jó véleménnyel.
A 250+ lóerő a másik véglet, az arany középút valahol a 2 literes motorok környékén lesz.
Egyébként röviden a témában szerintem ezt érdemes elolvasni: Teszt: Opel Insignia 1.6T Sports Tourer
-
Sipi16
őstag
válasz
CYBERIA #1430 üzenetére
Nem tudom, te sokat forgatod a kocsit 2200alatt? Nekem 4-esbe 1700fele van 50-nél de nem is várom, hogy ki tudjak vele löni. Ha elözni kell akkor meg helyzettöl függöen vissza 3 esetleg 2. Kellett a kicsi, de még használható motor a normák miatt. Papíron kecsegtetö a fogyasztása, de szerintem sok 70-80as út kell hozzá, hogy tartani lehessen. Ha átlagos közlekedésre kell akkor azzal is el lehet menni gond nélkül. Lásd volvo eDrive... A sportosságot 250+ Le-nél kell keresgélni. Szerintem.
-
CYBERIA
őstag
Dehogy nincs:SAAB 9-5 műszaki adatok
Hiába a turbó, nézd meg hogy 2200-as fordulattól adja le a legnagyobb nyomatékot, ebből azt hiszem lehet arra következtetni, hogy alacsony fordulatszámon mennyire döglött. Automata váltó nélkül elég kellemetlen lehet. Csak olyan meg nincs hozzá.
A 9,5-es gyorsulás szép adat, de városban nem ezt fogod érzékelni.
Egy második turbóval szerintem sokkal használhatóbb lenne. Meg drágább is. -
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
tkazmer
addikt
válasz
CYBERIA #1416 üzenetére
a célcsoport többsége le szokta cserélni az autóját 3-4 évente, ehhez nyújt ez a szolgáltatás egy remek hátteret: praktikusan berendezkedhetsz arra hosszútávon, hogy folyamatosan kifizetsz mondjuk havi 160at, és ezért lesz 3 évente egy új autód.
ha te ugyanazt az autót szeretnéd használni 10 évig, akkor persze utána kell számolni, hogy megéri-e, illetve meg kell őket kérdezni, hogy ők mit ajánlanak erre az esetre.
hogy azzal a minivel mi a helyzet, nem tudom, de mivel minden autó egyedi és emiatt minden autó más összegbe kerül, szerintem a legtisztább ha kérsz valamelyik ilyen cégtől (esetleg többtől) egy ajánlatot, az nem kér enni és te is tisztán látsz majd. -
CYBERIA
őstag
válasz
tkazmer #1414 üzenetére
Na most még azt nem értem, hogy ezeket csak három évig lehet használni? A szövegből úgy tűnt, hogy három év után értékesítik. Tehát ha te ugyanolyan kocsival szeretnél járni, akkor rendelnek egy ugyanolyan másikat?
A másik dolog az, hogy nekem egy Mini havi 160-ért nem tűnik olyan kevésnek.
-
CYBERIA
őstag
-
tkazmer
addikt
válasz
CYBERIA #1413 üzenetére
a pontos üzleti modellt nyilván nem ismerem, nincs ezzel foglalkozó cégem, az bizonyos, hogy a bérlőnek megéri, és mivel régóta működnek ilyen cégek, nyilván a bérbeadónak is. Bp-n pl. a "RO"-val kezdődő német rendszámú autók szinte bizonyos, hogy mind béreltek (nyilván előfordul, hogy valaki tényleg rosenheimből jött, de vicces lenne, ha a fél II. ker. hűvösvölgy vagy V. ker belváros odavalósi lenne
).
itt van pár cikk a dologgal kapcsolatban:
[link] [link] -
tkazmer
addikt
válasz
CYBERIA #1410 üzenetére
konfigurálás úgy működik, hogy megmondod, hogy milyen autót szeretnél és a bérbeadó cég rendel neked egy olyat.
a költségek meg úgy vannak, hogy (alapesetben) van egy havi vagy éves díj, és ebben benne van minden, a gps-es nyomkövetéstől a téligumin át a csereautó szolgáltatásig ha valami miatt az autónak szervízben kellene maradnia. nem alapesetben biztos lehet valamivel olcsóbban egy nem ilyen összetett csomagot választani, de pl. németországban a biztosító megköveteli már egy ilyen alig több mint 10milliós s60nál is a gps-t, tehát azon pl. biztosan nem lehet spórolni.
ezt a havi/évi 1 számlát meg a céged elszámolhatja költségként (bár az idén már csak az éves árbevétel 1%-ig), vagy ha magánszemélyként veszed akkor is kedvezőbb, mivel csak a német 19%-os áfát kell fizetned és nem a magyar 25%osat.
ami hátrány, hogyha többen vezetnétek akkor mindenkinek kell egy papír arról, hogy vezetheti, balesetnél mindig kell rendőrt hívni mert a német biztosító nem annyira szereti a magyar kárbejelentőt, illetve bizonyos országokba (pl. koszovó, albánia) nem nagyon lehet menni a rossz közbiztonság miatt. -
CYBERIA
őstag
válasz
tkazmer #1408 üzenetére
Na én nem nagyon vagyok képben ebben a témában, bérbeadásnál a konfigurálás hogy működik? Meg úgy általában mik a költségek?
Sipi16: hát igen, én is arra gondoltam. Mondjuk ezen a kocsin 850R felnik vannak
Greg54 is alakítgatta szépen a kocsiját, most úgy tudom eladósorba került.
YouTube
CarstylingMondjuk alapból sem olyan gyenge a motor, simán el lehet vele közlekedni. Mégsem 1.6D .
-
tkazmer
addikt
válasz
CYBERIA #1407 üzenetére
éppen azért gondolkodok így, hogy érdemes egy xenonra még azt a 300valamennyit rászánni, mert százezrekről van (lehet) szó , csak éppen eladásnál.
habár persze engem személy szerint bizonyosan nem érint, jelen állás szerint úgy néz ki, hogy semmi esély nincs arra, hogy magyar rendszámú autó tulajdonosa legyek a jövőben, jobban megéri külföldről bérelni, az eladás ott meg már a bérbeadó dolga -
CYBERIA
őstag
Hát az álmom egy V90 lenne, csak az a fehér hollóhoz hasonló tulajdonságokkal bír.
Amúgy egy izmosabb 740-nel is meglennék, egy 780-at meg legfeljebb csak a szoba közepére tudnék elképzelni, dísznektkazmer: 8,7-et ír a katalógus automatával (8,2 kézi váltóval), de olyan szempontból nem lényeges, hogy a kipörgésgátlót így is megdolgoztatja.
Ahogy nézem, a Momentum felszereltségben is olyan dolgok vannak amik jók, de ha százezrekről van szó, akkor már árnyalódik a helyzet.
Tudom, hogy vannak akik az alapján állítják össze az autót, hogy hogy lehet majd a legjobban eladni, ezek kvázi másoknak veszik az autót, de én egyfelől a magam ízlését tartom előbbre valónak, másfelől meg ha egyszer le lesz cserélve az autó, akkor a régi legfeljebb alkatrésznek fog menni vagy veteránnak, de használható állapotban nem kapja meg senki
Mondjuk az új S60-at amúgy sem kedvelem igazán, szóval csak elmélkedés az egész.blint63: év vége felé jön a 2 literes motor egy erősebb változata 240 lóerővel T5 néven, de hát az is csak 4 hengeres
-
tkazmer
addikt
válasz
CYBERIA #1403 üzenetére
az előző S60 tényleg jól megy, tapasztalat
de azért a 8.9mp és a 7.8mp között van különbség...(bár lehet, hogy 8.6 az előző S60 geatronic, 3 személlyel 8.9-et mértem)
a momentumot azért írtam mert egyrészt ahhoz már jön aktív utastérszűrés, ha jól sejtem az a textil/vinyl üléshuzat valami félbőr kombinációt takar, ugyan nem premium sound de már egy használható hifi jön vele, van benne tolatóradar (a képek alapján elég borzalmasan lehet ebből hátra kilátni, már az előző sem egy remek konstrukció ilyen szempontból, de ha lehet, ez még rosszabbnak tűnik) meg egy csomó hasznos apróság.
"kötelező" extra alatt meg elsősorban az ülésfűtést, és a xenont értettem (azt mondják az okosok anélkül nem nagyon lehet majd eladni - nem értek hozzá, nekem amúgy remek a hagyományos fényszóró is), esetleg még egy geatronic. ja és persze a metálfény, meg a díszítőbetétek
összesen szerintem 12-12.5 körül már egész jó összeállítást lehet kapni. -
CYBERIA
őstag
válasz
tkazmer #1402 üzenetére
Láttam a héten az előző S60-at gyorsulni, elég szépen vonszolta magát
Egyébként őszintén szólva nekem még az is sok, ami az alap változatban van, egyedül a Premium Sound Hangrendszer hiányzik meg az ülésfűtés. Legyenek jók az ülések, legyen jó a mechanika, nekem elég annyi. Egy 850 már nagyjából mindent tud, ami nekem kell, leszámítva a hátsókerékhajtást
-
tkazmer
addikt
válasz
CYBERIA #1401 üzenetére
talán még ugyanezen motor csak momentum felszereltséggel, a kinetic még elég fapados, bár az is igaz, hogy akkor a "kötelező" extrákkal már bőven 10 fölé menne az autó ára...
ami viszont botrányos, hogy a navigáció árát növelték, már 610.000Ft...ha a bmw meg tudta csinálni, hogy 3-400ezerért már kapható náluk navigáció, akkor nem tudom ők mit szerencsétlenkedneka D5 meg egész szép, 7.8mp-es gyorsulást produkál (automatával is!)
-
CYBERIA
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Trollok komolyan
- OTP Bank topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TCL LCD és LED TV-k
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- 2 TB-os Kingston NV3 M.2 SSD - 6000 MB/s olvasás
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest