Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
Nem akarok hülyeséget mondani, de mintha a csomagtartó környékén kellene keresni valamit.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Hát az biztos hogy se nem logikus, sem nem praktikus.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Váltóban? Elvileg azt nem szükséges lecserélni.
De ha mindenképpen le akarod cserélni, akkor talán eredeti Volvo olajat érdemes használni. Tudom hogy nem olcsó, de valószínűleg az már örök élet.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Ki is lett próbálva?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Jól van akkor. Mondjuk elég érdekes helyre került a doboz, a mai BT megoldások kifinomultabbak ilyen szempontból.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Egyetértek.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
de, én is valami ilyesmire tippeltem, főleg hogy ugye valami turbóval kapcsolatos probléma az mindigis volt, egyszer még valami visszahívásos akciót is csinált a volvo, hogy cseréljenek egy alkatrészt mert tűzveszélyes vagy mi...
amúgy az egyetlen hibajelenség a sziszegés, meg a leszabályzás után a váltó is rángatott egy pár km-en, de szerintem csak azért, mert nem olyan kigyorsításokhoz szokott, mint amilyenre váltottam, és kellett neki egy kis idő, hogy átálljon "kalapos nagypapa" vezetési stílusra (mert hogy egy idő után a rángatás megszűnt)úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
őstag
azt nem tudom honnan szerezhetsz, viszont azt helyeslem hogy gyárit keresel
200 ezret futott 5 éves S80 felnijét megnézte gumis, és tökéletes állapotban volt az összes
pedig azért ennyi idő alatt kapott hideget-meleget
ráadásul a téli gumiknak sem volt másik felni, hanem mindig át voltak szerelvecryptot minden termékemért elfogadom
-
CYBERIA
őstag
Nem lehúzás volt, de a benzines paletta legalján lévő leggyengébb kombinációról nem tudom mi jót mondhatnánk. Annyit esetleg, hogy a benzinesek közül talán ez fogyaszt a legkevesebbet (vagy a Mitsubishi-féle 1,8-as).
Egy tonnánál nagyobb tömeghez általában kevés egy szívó 1,6-os, akkor is ha valaki azt mondja hogy neki elég.
Alsó közepes kocsiknál ott tudják elszúrni hogy hiába a turbó, a teljesítmény jól hangzik, csak alacsony fordulaton kevés a nyomaték. A fogyasztás meg sok.
Érdekes még a Citroën C5 az 1,6-os szívóval (ami különben a jelenlegi 1,6-os benzinesek közül az egyik kedvencem), vagy a SAAB 9-5-ös az 1,6-os turbóval. Nem vezettem egyiket sem ilyen motorokkal, de van fogalmam róla hogy milyen az ilyen.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Sipi16
senior tag
De pont ez a szégyen, hogy beraknak egy kicsi turbós motort, mert az majd takarékos lesz és erre ugyan annyit eszik mint egy öthengeres szívó amitöl persze hosszabb élettartamot várunk el. Nem szeretem a benzines turbókat lehet hogy ez a legnagyobb bajom.
"Turbo är för volvoraggare, riktiga män har kompressor..."
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
gaborbol
őstag
Hello,
koszi szepen!
Tiszta sor a sor 6 mar
Matthew's Volvo-n mar reggeltem masnap, VOLVO gyari szerelesi utmutato meg mar uton van, de kozben megtalatam PDF doksiba pont ami kellett.
Megkerdezek 2 szerelot, hogy bevallajak-e, ha igen mennyiert, aztan meg azis lehet, hogy nekiallok en magam, 1 nap alatt meg is lennek vele ahogy nezem
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
Seres Károly. Csak érjen rá...
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
gaborbol
őstag
Ezek tenyleg nem veszes dolgok, futomubeallitas kivetelevel en szoktam ezeket csinalni.
Szelepfedel tomitest mult nyaron csereltem a masik kocsin. Szeretek a kocsikon dolgozni, jo erzes amikor kesz vagy valmivel es mukodik ahogy kell.
Egesz nap ugyis a monitort bamulom munkabol kifolyolag, jo neha felkapni a szerszamokat kicsit kuzdeni.
-
gaborbol
őstag
En direkt nem valsztottam a T6-ot.Kihasznalni en sem tudnam, biztositas is tobb lett volna, gondolom a fogyi is, legnagyobb megengedett sebesseg 110km/h a kornyekunkon, igaz nincs is mas szinte csak autopalya.
Eskuszom valamelyik bontoba, tudom is melyikbe lattam egyet bebaszva a hatso ulesre.
Hogy jo e, megvan e meg nem tudom, de ha megyek vissza es meglesz akkor elhozom ha gondolod, meglepne ha tobbet kernenek erte mint 30 dollar..
Nekem nem kell, sose halgattam meg cd-t kocsiba, inkabb megy az Mp3 kazetta atalakitorolGondolom a gyari cucc nem tud MP3-t lejatszani?
Esetleg:
[link]Elmegyek kicserelem az olajat-szuroket, meg vettem bor tisztito-apolo szettet, meglatjuk mit tud kezdeni vele.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Ertelek most mar, szoval csak ez kene:
Szep kocsi kulonben, es a tiedben van GPS is, T6 gondolom akkor!
A simaba nincs,ezert nekem sincs, egyenlore, de ha egyszer talalok egy szettet....(En 6 evig dolgoztam BMW markaszerviznek,akkor megfogadtam,hogy nekem olyan sose lesz )
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Nem piskota
Folyt ott vagy miert kelett cserelni? A dobozba nem volt szuro igaz?
Utolso kep nagyon ut.
Amikor csinaltam a kormany szervo cseret es is azon gondolkodtam, hogy fel kene maszni a motorrterre. Annyira hosszu es szeles a motorhaz, hogy baszott nehez nehany dologhoz odaferni miatta ,pedig 190 vagyok es eleg hosszuak a kezeim.
[ Szerkesztve ]
-
truba
tag
Helló;
Köszi a linket, hasznos.
Egyébként pedig ha már a levegő csövekben állt az olaj, valamint az intercoolerben, akkor az már a turbó kezdő hibájára utal. Nekem is így kezdődött; először semmi füst, csak kicsi olaj a csövekben, majd enyhe füst alapjáraton-terhelésnél semmi, majd nagy füst hideg motornál-melegen égett olajszag, ez kb. 1500km alatt lett meg.A turbós szakik elmondása alapján a hiba, a turbó labirint tömítésének elégése, mivel nem jó a labirint, így a kipufogó gázok szabadon áramlanak át a kompresszor oldalra és közben a turbó kenőolajának kis részét olajgőz formában magukkal viszik, amit aztán a turbó szépen a levegőcsöveken keresztül benyom a motorba.
Turbó teszt: olajfogyást nézni, meghatározott km.-enként; ha kicsi akkor még van időd, ha nagy (mint nálam 1000km/ 1L) akkor pedig nincs.
Az intercooler mosását pedig inkább nem erőltetném; helyette inkább levegővel fújatnám ki, pl.1 báros nyomással, ez kihozza az olajat, nálam is ez volt.
Lambda szonda meg húzós, remélem nem kell cserélned.Nekem már csak a turbó javítás van vissza kb. 130.000 ft. és készen vagyok a kocsival.
Turbókról bővebben itt. -
gaborbol
őstag
Javitsatok ki de a lambda szonda az O2 szeszor nem?
Ha gondoljatok kikoccolok a bontoba es kiszedek par cuccot majd elpostazom.
Ha van turbo nem hiszem hogy tobb mint 50 dollar, o2 szenzor talan 5-10 dollar korul lehet persze ezek csak tipplet arak, es bontott...
Eddig amit elhoztam mind mukodott. Igazabol a posta ami draga.Kulonben elkeserito a minosege a kocsiknak. Tudom hogy mas "premium" marka is hasonloan szar, de hogy egy a4-es lapot meg lehetne tolteni a tipushibakkal meg a jol ismert gondokkal az fix. 10 eves, arban nem er semmit, viszont horror osszegeket bele lehet tolni.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
A komplett blokk mindenestul 200 dollar es minden valto pedig 100 dollar, garancia nincs.
kozben megtalatam a hivatalos arlistat:
Nekem viszont ma van a szulinapom, ugy hogy te fiztesz
A bontottal nekem semmi param sincs, mert olyan araon adja,hogy ha 2 rosszat hozok el az is boven belefer.
Masik pedig a bontott gyari sokszor jobb mint az utangyartott, vagy "javitott-felujitott".
[ Szerkesztve ]
-
truba
tag
A turbókra nézve szerintem a legjobb megoldás a szervizben végzett javítás, bár az ebay-es ötlet sem rossz.
Az olaj szintre nézve, mást nem tehetsz-csak figyelheted és reménykedhetsz. Ha esetleg sikerült így csökkentened az olajfogyást, akkor érdemes elgondolkodni a javításon, a fogyási mennyiség lehet olyan csekély is amikor nem kell még javíttatni.
Mákod volt, mondjuk az őz azért nem rénszarvas, így érthető a károdEgyébként az állat elment?; vagy előtted múlt ki a baleset helyén? Csak azért kérdezem mert nem szép látvány egy elütőt állat, aki még él.
-
őstag
csak laikusként tippelek...
esetleg az nem lehet hogy a kisebbik szűri meg a durva szennyeződéseket, hogy az aktívszenes ezáltal tovább el tudja látnia feladatát, hogy kiszedje a levegőből a polleneket, ilyesmiket?
és azt ritkábban kell cserélni vagy iylesminem tudom, csak tipp
cryptot minden termékemért elfogadom
-
truba
tag
Az őzzel kapcsolatban, ennek örülök.
Más: szerinted nem lesz vastag melegen a 10W60? A 60-as olaj melegen iszonyú vastag, nehogy megszoruljon a motor. Ilyen olajat nagyon nagy terhelésű motorokban használnak, ott ahol sport terhelés van, rövid gyorsítások, sok váltás, stb. pl. túra sport.
Egyébként nézd meg a Haynes féle könyvet az nagyon jókat ír, nekem ez S40-nél max 5W-50-et enged. Én turbó javítás után ezt fogom használni.
De azért kíváncsi vagyok a te eredményeidre is, olajcsere után. -
gaborbol
őstag
Nem piskota arban van, 5k literje es kell 7+ bele.
Nalunk baszott olcso az olaj viszont hasznalattol fuggoen pl sok varos, rovid tavok akkor 3000 merfold, ha hosszu ut autopalya akkor max 5000 merfodenkent csere.
Nem veletlenul mennek el itt a kocsi 200-300 merfoldeket gond nelkul.Igaz nincs agyalas s autopalyan sem, 110km/h aztan hello, viszont mindenhova eljuthatsz autopalyan.
Mo on-meg 150K km van benne , hja az mar sok, muhaha ennyit tudok ra mondani.
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
Fejből gondoltam, de igen, 140. Végül is nem nagy különbség a 130-hoz képest, de úgyis itt is majdnem mindenki annyival megy.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Szerintem sem rossz, gondolom klímával.
Nekem nyaralás 1800 kilométere alatt kb. 9,5-re jött ki, 80% autópálya, 15% hegyes-dombos országút, meg 5% dugó (ott kb. 5 km/ó lehetett az átlagsebesség, viszonylag meredek terepen, összesen lehetett kb. 4 óra).
A városi fogyasztásom szerintem több mint neked, pedig egy hengerrel kevesebb van. Bár az is igaz hogy nem nyáron.
Egyébként amióta megvan az autó, azóta számolom kíváncsiságból a fogyasztást, minden blokkot eltettem amit a benzinkúton adtak. Amikor vettem a kocsit akkoriban 11 körüli átlaggal jártam, most csak télen megy 10 fölé. Hogy mi lett jobb azt nem tudom, szerintem megszoktam a kocsit.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
gaborbol
őstag
Nem jarkalok annyit a kocsival, illetve nincs mit csinalni rajta szerencsere
Pont azt akartam mondani, hogy nagyon szepen alakul a fogyasztasa.
Kicsivel tobbet hasznalom varosban mint kint es 9,5 alatt van a fogyasztas.
Mielott kirohogtok, nalunk a varosban is 2-3 sav es 70-80 as korlatozas,varoson kivul meg szinte csak autopalya van ott 110 a max, szoval tenyleg nagyon optimalis minden korulmeny.
Este szoktam vele menni par kort, akkor mar klima sem igen kell.CYBERIA: Az szep eredmeny. Ha vegre en is el tudok koccolni vele kanadaba egy hetvegre akkor megirom mit tud hosszu uton, de jelnleg melo van, most is melozom, csak varom hogy lefusson a mentes ...
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
Az az igazság hogy azért van már benne kilométer. Szerintem ha kicsit újabb lenne akkor ez sem ennyit enne, de valószínűleg egy kisebb szervizmunka is segítene rajta. Semmi extra, pár tízezerből ki lehetne hozni.
De túl sokat nem járok vele, hetente-kéthetente egy kör, úgyhogy túl sokat nem számít az a fogyasztás ami van, tulajdonképpen nekem így meg is felel a helyzet. Különösebben nem spórolok a benzinnel.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Német útminőség mellett lehet, hogy nem kezdett volna szétesni.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
blint63
tag
Az mondjuk lehet, nem is vettem észre, hogy a cikk pesti autóról szól, bpesten nem teheti meg az ember, hogy nem veszi fel azonnal a ritmust minden egyes lámpánál, ha nem akar kicseszni másokkal. És akkor tényleg szívóágon van egy 1.6-al, oda én se venném meg ekkora motorral, az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
Itt is 250 körül kéne lennie. Reálisabb lenne, mint így 400 körül.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Filmvilág
- HTPC (házimozi PC) topik
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!