Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Llew
senior tag
1984 vagy 2400 ccm-es 5 hengeres volvo motorral fogjak javasolni, de abbol eleve szükebb a merites és a keretedbe nem biztos hogy belefér. Sajnos amúgy sem túl nagy a kereted, a V50 öregen sem a legolcsobb autó. Ha nem ragadzkodsz a volvo motorhoz akkor 1999 psa diesellel nezz, az 1600-os az állítólag gyenge a kocsihoz.
-
skt
tag
Sziasztok,
Autót szeretnék cserélni, és V50-en gondolkodom, főleg dízelben.
A keret 1.5 millió, jó lenne pappírozással + első esetleges kisebb szervizzel együtt.
Érdemes egyáltalán így ilyenben gondolkozni? Ha igen milyen évjáratban/ motorral?
Valamint bármilyen egyéb tanácsot javaslatot is szívesen fogadok (akár pozitív vagy negatív) . Előre is köszönöm! -
haxxika
senior tag
válasz
belaazallat #14096 üzenetére
Kárpit le és megmérném, hogy van-e jel a hangszórónál egy multiméterrel.
-
tibor.sz
tag
válasz
haxxika #14094 üzenetére
Közben elvittem egy ismerős szerelőhöz. Szétszedte, ahogy meglátta a zárat, rögtön mondta, hogy Ford zár és azok előszeretettel mennek tönkre. Ennek ellenére megnéztük a kábelköteget (már ahol lehetett), de azok nagyon patentnak tűntek. Kimértük a mikrokapcsolót is, az is jónak tűnt. Most venni fogok egy új zárat és kíváncsi leszek, hogy az működni fog-e. Ha nem, akkor el kell vinnem villamossági szakemberhez. És még ott van a kamera kérdése is, mert az se mindig működik.
-
haxxika
senior tag
válasz
tibor.sz #14093 üzenetére
Túrtam a netet és találtam egy ilyet: [link]
Hasonlóan ahogy szenvedtünk múltkor, srácnak is ugyanez volt a baja. Linken lévő posztban van egy videó linkelve, ott V70en csinálják meg, de az elképzelés itt is hasonló. Valszeg a kábelköteggel lesz ott valami, csak bontogatni kell és valszeg forrasztani. -
tibor.sz
tag
Sziasztok!
1. generációs (2011-es) V60. Amennyire én tudom, típushiba, hogy a hátsó kamera időnként nem működik, valahol van egy szálszakadás, érintkezési probléma, a márkaszerviz aranyáron árul is hozzá egy 20 cm-es kábelköteget.
Nekem sajnos a csomagtartóm nyitása is akadozik, erről már írtam is itt a fórumban, hol nyílik, hol nem, a mikrokapcsoló kattog, de a zár maga nem nyílik.
Most viszont legutóbb, mikor kinyílt a csomagtartó, megmozgattam a tető felől a csomagtérajtóba jövő kábelköteget és azóta működik a hátsó kamera és nyílik a csomagtartó is. Tehát elképzelhető, hogy a csomagtartó is azért nem nyílt, mert ott is elektromos érintkezési probléma van.
A kérdésem az lenne: van valakinek ötlete arra, hogy hol lehet ez az érintkezési probléma, hol hajlanak meg a drótok annyira, hogy ott megtörjenek, hol és hogyan álljak neki a keresgélésnek?
-
rongyi
aktív tag
válasz
Eugene Roe #14087 üzenetére
Mindkettő
-
rongyi
aktív tag
Sziasztok!
2017-es V60-hoz létezik gyári OBD2-es diag, ami hétköznapi usereknek is elérhető és nem horror áron van? Csak hibakód kiolvasása lenne a cél, semmi mókolás.
-
FeRRaR1
őstag
Negatívum: Vissza vittem a Volvo V8-at a garázsba mivel csöpögött valami. Váltó alatt, ezert arra gondoltam először (pánik), de aztán szárazon láttam hogy zöld, mondom akkor csak hűtő folyadék (nyugodt), aztán felemelve kiderült hogy kormány szervó folyadék (not great, not terrible).
Pozitívum: https://youtu.be/p2jgIHRUnfw?si
Háttérben mar ment 2 V10Lamborghini Aventador S.
Talán a legjobb gyári / utcai / szívó V12 hang.
(Szépség hiba hogy a gyári carbon szárnyra forged carbon utólagos szárny került, így kilóg kicsit a lóláb, de azért duzzogva elfogadnám)
-
-
FeRRaR1
őstag
Nem értem rá, így bepakoltam pár dolgot a kocsiba hogy cseréljék ki a szerelők az éves szerviz alatt. Mint aktív szenes antibakteriális kabin filter, gyertyák, meg pár apróság.
Mondtam hogy tartsák meg a gyertyákat, mivel hallottam rémhíreket hogy a Volvo meg sok másik garázs is az első 4-et cseréli csak mert nehezen hozzáférhető a hátsó sor. Kb 5 éve cseréltettem márkaszervizbe.Eléggé úgy tűnik hogy hátul a 17 éves gyári volt, elöl meg 4db 5 éves.
Mindegy is, nagyon élénk lett a kocsi, imádja a fordulatot, hihetetlen gyorsan reagál, szerintem jobb lett.
Márkaszerviz meg beveheti, bő nyállal. Nem értenek a ritka / régebbi autóikhoz. -
Peti78
őstag
Sziasztok!
Régen jártam erre, történt pár változás autó terén is, de maradt a Volvo.
A 2014 S80 D5 eladásra került, nagyon szerettem, teljesen problémamentes autó volt.
A napokban visszatértem a benzines vonalra.
-
tvrobi
csendes újonc
-
tvrobi
csendes újonc
-
tvrobi
csendes újonc
Üdv!
V70 2006-os kulcs.
Lötyög, sokszor kocogtatni kell hogy nyisson-zárjon.
Megvárható szakit tudnátok aki javítja?
Ez normális hogy így áll benne a kulcs szára? -
Rossi
addikt
Sziasztok!
3 napja hajtom az XC90-est, 675 km-t sikerült vele menni a hétvégén, és van pár furcsaság:
Kétszer kiírta indexelés közben 1-1 pillanatra, hogy bal irányjelző meghibásodás, pár óra különbséggel, de pontosan ugyanazon a helyen, egy autópálya-felhajtónál...
Rövid időre, 5-10 percre való leállításnál szintén kétszer produkálta, hogy a légrugó rendszerből bal elölről hangos, kattógó zajok jöttek elindulás közben pár másodpercig, de hibaüzenet semmi.
Van ötletetek?
Ezektől függetlenül nagyon tetszik az autó.
-
kirisz
tag
Üdv, első autóvásárlás előtt állok és a volvo c30 a kiszemelt példány. Dízel vonalon keresgélek, melyik típusok ajánlottak? A legtöbb itthon az c30 1.6 -ból található? Milyenek ezzel a tapasztalatok, én a 2010 utániakat néztem amik 85 kW, 116 LE-sek. Ezen kívül általános vélemények is érdekelnének kinek milyen tapasztalata van a c30-akkal? Akár kényelem, használhatóság, fogyasztás? Köszi a segítséget.
-
attis1990
csendes tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni.
Van egy 2017-es Volvo xc90-em és sem bluetooth-on sem wifin keresztül nem lehet vele internetre kapcsolódni.
Bluetooth kapcsolat létrejön a kocsi és a telefon közt zene, hívás, sms-ek stb. minden rendben megy, de bluetooth internet egyszerűen nincs (telefonon is engedélyeztem). A kocsi menüjében a kommunikáció fülön a bluetooth internet ki van szürkítve nem is lehet rákattintani. Ha megpróbálok a kiszürkített lehetőségre kattintani akkor elkezd gondolkodni, de nem történik végül semmi.Ha megpróbálok belépni a WIFI hotspot kapcsolódás fülre ott is amint megnyomom a gombot csak gondolkodik a rendszer de tovább nem lép, semmilyen wifi beállítást nem hoz elő.
Próbáltam usb-n keresztül is internet megosztást adni neki de arra sem reagált a rendszer.
Saját SIM modulja nincs az autónak, de úgy gondolom hogy nem is szükséges.
Egyszerűen nem tudom mit tehetnék.Köszönöm előre is a segítséget.
üdv:
Attila -
FeRRaR1
őstag
Igen szörnyen rosszak. Ismerősök voltak itt kétféle újjal is. Nevetségesen silány minőség. ráadásul még túlárazott is. De legalább a lábtér meg a szellőzők kéken világítanak ha már sorjás a műanyag
Legjobbat vagy semmit.
Volvo és Lexus egyértelműen jobb, de a BMW is ahogy írtad, pedig nem szeretem őket.
-
Rossi
addikt
válasz
FeRRaR1 #14067 üzenetére
Merci?
Katasztrófa, GLE-t tesztvezettem, a beltértől elment minden kedvem attól, hogy Mercim legyen.
Meg amiket hallani, hogy milyen problémákkal hordják vissza az új autókat a tulajok, GLE AMG modelleket...
BMW X3 M40i-ből ülök át XC90-be, de belső tér minőség és összeszerelés tekintetében szerintem pariban van a két márka, a design a Volvóban nekem még jobban be is jön, "prémiumabb" látvány.
És a legnagyobb poén, egy új X3 M40i annyiba került volna, mint az XC90 Ultimate B5... Nem is volt kérdés.
-
Rossi
addikt
válasz
zsoltip #14059 üzenetére
Szia!
Röviden: ezek közül egyértelműen a Volvo.
(Az első Volvóm még csak most érkezik, nem az elvakultság beszél belőlem.)Jelenleg épp egy Superb van nálam csereautóként, de csak megerősíti, amit 3 év és kb. 90.000 km "Arteonozás" (0 km-es, 280 lóerős R-Line volt), és előtte némi "Passatozás" kialakított bennem, hogy ezek a hosszított, toldott-foldott Golf alvázas VW szedánok/kombik ipari hulladékok.
A kaszni annyira nem merev, hogy egy fekvőrendőrön tekeredik, nyekereg, zörög.
A régen annyira hype-olt DSG váltó mára egy fogyasztásra és károsanyag kibocsátásra optimalizált hulladék lett, ami hiába egy komoly váltó műszakilag, engem halálra idegesített pl. az Arteon-ban, hogy -20 fokban is már 1500-as fordulatnál felváltott hideg motorral, emelkedőn...
Azt a váltót többet használtam manuál módban, mint automatában...
A Skoda beltere meg vállalhatatlan anyaghasználatban.
A fentiek természetesen az én szubjektív véleményemet türközik, nem akarok senkit megbántani.
DE! A felsoroltak közül a Volvo egy valóban prémium minőség, a többi határozottan nem az.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
zsoltip #14059 üzenetére
Nem nagyon ismerem / próbáltam új Vw és Skodákat. Ha a Porsche nem számít annak
Szerintem azt is írd le hogy mi lenne a felhasználás, illetve mik a szempontok.
Kényelem, sportosság, biztonság, felszereltség, garancia, Android auto, megbízhatóság, kezelhetőség és hogy ne idegesítsen semmi használat közben amiből volt jó pár mostanában a Vw-nek.... Én általában ezeket nézem.Leszűröd a két legjobbra, kipróbálod és amelyiket jobban élvezed / tetszik.
-
zsoltip
őstag
Üdv Fórumtársak!
Vásárlás előtt állok. Adott 5 kocsi. Tudnátok kérlek véleményeket, tapasztalatokat megosztani?
Köszönöm előre is.Skoda Superb Combi SCR L&K, fekete, dízel
2024.01., 7 km, 18 990 000 Ft
1 968 cm3 147 kW 200 LEVolkswagen Passat Variant R-Line, zöld, dízel
2024.02., 10 km, 17 200 000 Ft
1 968 cm3 110 kW 150 LEVolkswagen Arteon Shooting Brake, szürke, dízel
2023.02., 1 017 km, 19 900 000 Ft
1 968 cm3 147 kW 200 LESkoda Superb Combi SCR L&K, fekete, dízel
2023.05., 21 927 km, 16 790 000 Ft
1 968 cm3 110 kW 150 LEVolvo XC60 B5 MHEV Inscription, pezsgő, dízel
2022.11., 37 000 km, 18 500 000 Ft
1 969 cm3 145 kW 197 LE -
Eugene Roe
őstag
Sziasztok! Egy 2018-19-es automata D3-D4 V40-nél (150km alatt) mikre kell figyelni?
ha jól olvastam 2016-ra a legtöbb típushibát javították, és az automata váltó sem annyira szar már, mint 2012-16.
-
Rossi
addikt
Én is így gondolom.
A prémium szervizcsomag elvileg a kopóalkatrészekre is vonatkozik, ha esetleg a kiterjesztett gari nem vonatkozna a légrugóra.
Tegnap tesztvezettem egész nap egy nem légrugós XC90-et 20"-os felnivel, elég rosszminőségű utakon, a vállalhatóság határán volt a komfort és a futóműzaj, inkább a légrugóra szavaznék.
-
aneda
senior tag
Szerintem már volt ideje kiforrni magát a típusnak, nagy csodák nem lehetnek, amit a gari ne kezelne.
A légrugó/lengéscsillapító csere húzós lehet, és nem hiszem, hogy a gari vonatkozna rá mert kopó alkatrésznek is lehet tekinteni. Ettől függetlenül szerintem 160k-t ki kell bírjon és szerencsére hátul nincs egyben a lengéscsillapítóval. -
Rossi
addikt
válasz
BigBlackDog #14052 üzenetére
Max. 4 évig (~160.000 km), a garancia alapból 4 év, plusz 1 évet lehet venni.
-
Rossi
addikt
Üdv!
Készletről tervezünk venni (lízingelni) 2 db XC90 Ultimate Bright B5 Volvot, mivel elég nagy árengedményt lehet most kapni.
Bárkinek bármi jó tanács?
Légrugó pl. mennyire kerülendő?Előre is köszönöm!
-
Viktor8.
tag
Sziasztok! D5244T eur 3 D5-höz van egy teljesen új Febi [főtengely szíjtárcsám] conti csavarokkal. Eladtam a v70-et és megmaradt. Ha esetleg valakinek szüksége lenne rá 22E Ft-ért oda adom. Boltban 35 körül van az ára csavarral együtt. Posta Ok, amúgy Szentmártonkátán van helyileg. (érdemes időben cserélni, mert ha kiszakad a gumiágyból a szíjtárcsa és szakad a bordás szíj nagy eséllyel viszi magával a vezérműszíjat is)
-
haxxika
senior tag
válasz
tibor.sz #14047 üzenetére
Igen javítható.
Itt egy kis leírás, hogy miket okozhat.
Vdash is tudja javítani, mondjuk valszeg szép árat fognak rá mondani. -
atee_13
őstag
Üdv!
Egy ismerős c30 1.6 benzinese van és olyan jelenség van nála, hogy ha ment az autóval leáll és következőleg indítana benzinszagot érez. Hidegen nincs ilyen tünet. Üzemanyag rendszert átnézette, nem találtak szivárgást. Ez valami egyedi eset lesz vagy típusnál ismert jelenség esetleg?
-
robertka
tag
Sziasztok, a Volvo S60 1,6b motorjámak ami a 2-es Focusba is került a vezérlés cseréjénél írnak egy speciális szerszámot a lendkerék rögzítéséhez, aminek a száma 9997201 ezen a képen látható.
Szerintetek ez beszerezhető valahol vagy nem árulták soha külön?
Köszönöm! -
tibor.sz
tag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani Budapesten egy megbízható helyet, ahol van a Volvóhoz gyári diagnosztikájuk?
Már korábban részben írtam itt a fórumon, hogy a V60-am elektronikája kezd egy kicsit megbolondulni. Szórakozik az ütemanyag visszajelző illetve a még megtehető út visszajelzője, néha feladja a BLIS is, az első ajtónál nem működik a kulcsnélküli nyitás-zárás (egyszer a baloldali ajtónál jelentkezik, aztán magától megjavul, de akkor meg a jobboldali nem nyílik), gond van a csomagtér nyitásával is (ez persze lehet, hogy hardveres, ahogy nesa kolléga írta), a bal visszapillantó tükör sem akar mindig becsukódni stb.
Ahová én hordom szerelőhöz, ott is van valamilyen alapkütyüjük, de azt mondták, hogy az erre nem jó, gyári kell. Vagy ilyen csak a márkaszervizeknek van?
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
tvrobi #14027 üzenetére
Nem olyan dráma, de igen, ahogyan BBD is említette, ha UK-ban vagy akkor AutoGlym a barátod, érdemes nézni egy puha szálú kefét hozzá. Ápoló az alap, kell neki az UV protector, mert a Volvo-k bőrözése eléggé puha (mondjuk egy Audi-hoz képest). A gyári készlet is jó, bár még nem használtam, Autofinesse-t mondanám még, vagy Wolf.
Biztonsági övet és a szövet részét sima APC-vel, de csak lazásba, ilyen 1:50-be, max átmész rajta kétszer-háromszor.
A Vanish:
Előre is elnézést kérek a kiakadásért és kinek nem inge ne vegye magára, de tördelném el a kezét az olyan pénzéhes kozmetikásnak amelyik egyenesen Vanish/SuperClean és egyéb agresszív szerekkel megy neki mindennek, ez pusztán időhatékonyságról szól, hogy semmin se kelljen véletlenül se kétszer átmenni. Csak hogy értsd a felháborodásomat: Én amikor megyek a "tett helyszínére", van nálam bogároldóból 2 féle, samponból 5 féle, beltér tisztításra 3 különböző erősségű anyag, mindegyik kétféle hígitásban 1:50 és 1:30. Egy picit is tapasztaltabb kozmetikás első körben körbe járja az autót kívül-belül, hogy lássa mivel van dolga és úgy választja ki a vegyszert, a hígitást, stb. Nem kell rögtön ágyúval támadni a verébre...
Először is simán 10-20ml mosogatószert keverj el 500ml meleg(!) vízben és azzal fújd át a szövetet, aztán egy ronggyal átdörzsölöd és egy másik száraz ronggyal felitatod a nedvességet. Ha nem megy akkor jön a fújós kárpittisztító, de az majd akkor ha már megvannak azok a foltok amiket nem tudtál kiszedni. Némi kézimunka, de hidd el megéri. -
puhoska76
tag
Sziasztok van egy 2006-os volvom és a gondom a rádióval van mégpedig hol tudom kikapcsolni hogy a csatorna ne ugráljon át másikra? Enyém olaszul tud sajna .. Álltalában Rádió 1 megy de most átvette a kecskeméti gong is és állandóan átugrik a gong sávjára ha a városba megyek.
-
tvrobi
csendes újonc
válasz
BigBlackDog #14032 üzenetére
Vanish, igen, sima v.
Köszi -
BigBlackDog
veterán
válasz
tvrobi #14031 üzenetére
Vanish-el* csak óvatosan, iszonyatosan tud habzani.
De igen, foltok esetén én is szoktam alkalmazni néha. Ha viszont még nem koszos láthatóan, akkor nem vinném rá. Illetve egy tapasztalat; kárpittisztító gép nélkül hiába próbálsz foltot kiszedni, nem fog az eredmény jó lenni tippem szerint. A tisztítószer ugyan feloldja, de mivel nem szívja a kárpitból ki semmi sem, általában csak egy nagyobb átmérőjű, de gyengébb folt lesz az eredmény. Ugyanez a helyzet, ha a sok éve használt, de homogén felületet valahol elkezded tisztítani. Ott ugyan kivilágosodik, de foltos lesz, mivel a többi részen még ott van a sok éves maradék. Ez persze csak saját tapasztalat, nem törvényszerű, hogy Nálad is így fog működni.
* ahogy látom a wanish az valami ráncosodáseltüntető bőrkrém, szóval mertem feltételezni, hogy a szimpla V-s változatára gondolsz.
-
tvrobi
csendes újonc
válasz
BigBlackDog #14030 üzenetére
Akkor a textilre talán sima wanish is jó lehet?
Az ikeás szettről megoszlanak a vélemények -
BigBlackDog
veterán
válasz
tvrobi #14026 üzenetére
Nekem ugyanilyen színű és anyagú volt az S60-ban. A textil rész kárpittisztító géppel volt takarítva, mikor hozzám került, aztán a következő 1-1.5 évben nem igazán kellett. A bőrös részt bőrtisztítóval (Autoglym Leather Cleaner) takarítottam, majd bőrápolóval (Autoglym Leather Care Balm) kentem át és száradást követően kapott még egy réteg CarPro PERL-ös bevonatot. Ezt követően elég volt sokszor csak egy nedves ronggyal áttörölni (ez szerintem a Perlnek köszönhető).
Bőrápoló tekintetében sokan az Ikeás készletet ajánlották. Ha jól látom, árban kb. fele a linket Volvós készletnek (és talán nagyobb kiszerelésű is).
-
FeRRaR1
őstag
válasz
lhekszi #14023 üzenetére
Álltalában ABS jeladó és / vagy kábel. Diagnosztika kiírja melyik kerék pontosan. Nálam én csináltam magamnak. Megcseréltem a jobb és bal szenzort, hiba is ment vele a másik oldalra, rendeltem gyári újat, betettem azóta is jó, kb 2 éve.
Jeladó, kábel, maga a gyűrű... Itt kezdeném a kutakodást.
-
lhekszi
csendes tag
Sziasztok,
2007-es 1,6 d S40-em van. 3 hónapja van nálam. Kipörgésgátló szervízt ír ki a kocsi. Volt amikor leállítás-indítás segített neki és elfelejetette, nem villant fel a hiba, most viszont pár napja írja folyamatosan. Maga az autó megy, nem csörög, nem zörög, szép az alapjárat, pöccre indul (csillag garázs, hideg éjszaka után is ugyanúgy indul, mint a napsütéses szeptemberi napon). Villamosságisnál járt már a kocsi, mert a gázpedált cserélni kellett és akkor mondták, hogy valamelyik vezeték el van örögedve, mert mozgatásra különböző hiábakat dobott ki. Esetleg valakinél volt ilyen hiba? Hol érdemes elindulni, hogy a sok-sok villamosságis munkaórát kímélve legcélratörőbben meg legyen a hiba forrása? -
kaszaking
tag
Köszi nektek. Rá nézek ezekre akkor
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
belaazallat #14020 üzenetére
Levegő hőmérséklet érzékelő pucolás lehet még megoldás. Fogyit nem írta hogy megugrott volna.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
belaazallat #14018 üzenetére
Vagy az első lambda kezdett hülyeségeket mérni.
-
belaazallat
addikt
válasz
kaszaking #14017 üzenetére
Szia!
Nekem szintén S1-es motorkódú 1.6-om van. A szervízkönyv szerint az 1.8-nak is 750 az alapjárati fordulatszáma, mint az 1.6-nak, nem állítható. Hidegen azért magasabb, mert automata szivatós, hidegmotornál ráhúzza, később visszaejti.
Lehet koszos az alapjárati szelep. Vagy szorul a pillangó szelepe. -
kaszaking
tag
Sziasztok!
Alany egy Volvo S40 1.8 benzin B4184S11 motorkód.
Melegen az alapjárat 1400 ha rálépek a kuplungra akkor lecsökken 1200-1000re a fordulat de ha felengedem a kuplungot akkor újra 1400 a fordulat. Indításnál folyamatosan felpörög 2000ig illetve menet közben is. Ha megálllok a lámpánál már pörög fel 2000 fölé ha nem lépek a kuplungra. Még ami feltűnő hogy X sebességnél ha elengedem a gázt akkor nem történik semmi lassulás, nem csökken a fordulat. Olyan mint ha tempomat lenne.
Merre érdemes keresni a hibát? Fojtószelep és legszűrőház közötti cső cserélve. Szívósorra menő 4 vákumcső épnek tűnik. -
Elektrosokk
veterán
válasz
2ozzmexy #14015 üzenetére
Köszönöm.
Ez is bőr, ès nem elhanyagolt állapotban van, fel van újítva. 1.4 millió Ft az ára.
Csak ez a katalizátor probléma zavar. Ami ezt a modellt illeti, csak az OG èrdekelne, az újabb kiadás nem tetszik.
Melyik v6-ra gondolsz? A Holden motorra? Mivel alfa busso mellett szocializálódtam, azt inkább elkerülnèm, visszalèpèsnek èreznèm hobbi szinten is.
A 9-5 megbízhatóbb konstrukció? Abból csak az első ès második generáció tetszik.
Azt gondoltam, hogy ezekre jobban kell költeni, de nem elsődleges autónak keresek. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
Elektrosokk #14014 üzenetére
Röviden: ne, fuss, menekülj!
Hosszan: réteg autó, a leharcoltam példányokat 4-500k-ért utánad dobják, alkatrész nincsen, valószínűleg az volt az árképző alkatrész benne, kivette, leadta, visszajött a vételára, innentől ha 50ezerért viszik el tőle már nyert a bolton. Ha még költött is rá, tuti hogy a világ minden pénzét elkérte már, ha nem akarsz beállni a rollerhajtók táborába akkor engedd el, sőt az összes saab-ot, és mindezt szívem teljes jóindulatával mondom. 2 millióért 2009-2010-es v6-ot veszel full bőr meg minden. -
aneda
senior tag
válasz
Elektrosokk #14010 üzenetére
Nem kapsz rá legközelebb műszakit, a bontott/új katalizátornak meg horror ára van.
Keress másikat, vagy alakítsák vissza gyárira. -
Llew
senior tag
Sziasztok!
Az alábbiakhoz kérnék tanácsot:
Van egy 2008-as 1.4 diesel C3-as aminek volt egy balesete, ami után nem sérült katasztrófalisan, de a biztosító GTK-ra vette. Ér kb 700-800-at, de also hangon 500 lenne a javitas.Így igazából helyette kellene keresni valamit.
A keret ~2 m (+10%). Valami hasonló méret kéne, 1-2 fős, hétköznap főleg városi (nem Budapesti) használatra, havi 1-2 hosszabb, inkabb országuti kirandulásra.Ezek alapjan én egy kb. 1.6-os benzines valamire gondolnék, ehhez kérnék típus javaslatokat, vagy ellenvéleményt, ha rosszul gondolkodom.
-
Elektrosokk
veterán
Sziasztok.
OG 9-3
vásárolnék egy ilyen autót. Történt egy kisebb átalakítás rajta, és leszedték a katalizátort, nyitott rendszer van alatta...
Mi a véleményetek erről? Én nem igazán örülök ennek, nem tudom a jövőben milyen hátrányok érhetnek. Vagy hogyan tudnám pótolni ha szükséges...
-
tvrobi
csendes újonc
Kérdezném a tisztelt szaktársakat, vajbőr ülés (ami részben bőr csak, ülőrészek és hátrész közepe amolyan erősebb textil, vagy nem is tudom pontosan mi a neve) tisztítás majd ápolás tekintetében mik a javallott ápolószerek?
Még vállalható állapotúak és szeretném megőrizni szépségüket.
V70 2006-ból.
Több videot végignéztem, maga a módszer az megvan, csak az amúgy sem túl tartós Volvo ülésekre kéne ajánlás a bőrre és a textilre is. Nem is textil az, hanem az az erős hálós anyag.
Ferrari kollega mint szakreferens hátha olvasná ezt.
Vagy bárki aki eredményt ért el a témában.Boldog Karácsonyt és új esztendőt mindenkinek!
-
Umbrella
tag
@kaszaking , @nesa, köszönöm a válaszokat.
D5T5-re már látom, elő kell fizetni mindenképpen.
Valószínűleg érdemes inkább elvinnem máshoz, mert én sztem 1x fogok hozzányúlni és uána elteszem a fiókba az eszközt, az előfizetés meg lejár. -
Umbrella
tag
Sziasztok,
Facelift S90-et hozok haza nemsokára.
VDASH-al van tapasztalat? Ki akarom ütni a 180as limitet.Nem bizom a szerelőkben, a méregdrága márkaszervizen kívül mindenhol csak rosszat tapasztaltam az elmult 22 évben, márkától függetlenül.
Folyamatos lehúzások, mellébeszélések, hozzá nem értések sorozata.Mit javasoltok? Vigyem mégis a magyarokhoz (VDASH Hungary), vagy inkább vegyek egy VDD -t és csináljam meg magam?
-
BigBlackDog
veterán
Legutóbbi sajátnál (2007-es S60) vezettem, kb. másfél évig, ~30-35e kilométeren keresztül. Szóval annyira nem releváns a rövid időszak miatt. 2019-ben értékvesztéssel, minden egyéb költséggel együtt (kivéve üzemanyag) kb. 60-70e Hufba jött ki havi szinten, ha nem tévedek. Azóta szerintem egy másfeles szorzó minimum rájön erre.
10e kilométer után ment szervizbe mindig, ha baja volt, az rendbe volt téve.
-
Vegha
senior tag
Ti mennyire vezetitek az auto koltsegeit ? Esetleg van itt valaki, aki hasznalja a Kiszamolo seged-tablazatat ? 2 ev utan aktualizaltam az enyemet Octavia II-re (2007-es, 4 eve van meg, evi 20-22k km) es ledobbentem milyen olcsoba' van ez az auto (havi <100k HUF). Kivancsi vagyok Volvoknal hogy alakul ez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Trollok komolyan
- OTP Bank topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TCL LCD és LED TV-k
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 32GB 1000GB FHD 17 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- Új MSI Katana 15 Gamer FHD IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest