- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezetékes FÜLhallgatók
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aneda
aktív tag
Téves rendelés miatt eladó 6L CASTROL EDGE PROFESSIONAL A5 0W-30 Volvo olaj.
Ára: 2750Ft/L
Posta futár van, ill. Pécsett, ritkán a Dunántúlon szerteszéjjel átvehető.
trémobájl / 911 harmnichat hatvanháromAz oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz fi:zi'k #2270 üzenetére
2002-es V70 D5-öm (163LE) van kézi váltóval.
Véletlenül vettem, az ebay-on lőttem.
Kényelmes, hosszútávfutó túraautó.
Kényelmes, jól megy, 6-7,5 között eszik, korrekt a futóműve és szerencsére nem túl kemény.
A város kicsit szenvedős vele, nagy a fordulóköre nehéz tolatni vele, ill. sokat kitakar az A-oszlop.
Nem olyan nagy belül, mint gondolná az ember, de teljesen jól el lehet férni.
Csomagtartója nem túl nagy, ha a rolóig pakolsz(alacsony). Nagyon korrekt a csomagtérpadló alatti rakodó rész, befér egy csomó napi használatú cucc.
Jól szerelhető autó, ebben a korban már kell is szerelgetni ezeket. Kifejezetten jól szerelhető autók. Enyémben 303k km van.
Alkatrészárak húzósabbak, mint pl.AUDI, VW, gyári alkatrészár egyenesen horror.
Prémium autó, de nem AUDI-BMW-Mercedes színvonal, azért az érezhető hogy 13m Ft volt az új ára...
Korrekt vasak, rendes nagy motorral, hosszú túrákra.
Mostanában láttam hogy elég nyomott áron mennek ezeket, de a M.o.-i autókkal légy óvatos.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Egyedi regadót akartam, így az akkor árlista alapján kiszámoltam az extrákat, így jött ki ~13.7mFt listaár. Pedig az autóm elég fapados (alap rádió-volt, no telefon, no tempomat, no digitklíma, stb.)
Nem vagyok pontosan tisztában az új autó árakkal, de szerintem ma 8-9 milláért Mondeót adnak, esetleg Passatot.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Téves rendelés miatt eladó 6L CASTROL EDGE PROFESSIONAL A5 0W-30 Volvo olaj.
Ára: 2500Ft/L
Posta futár van, ill. Pécsett, ritkán a Dunántúlon szerteszéjjel átvehető.
trémobájl / 911 harmnichat hatvanháromAz oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Üdv Urak!
Van egy eladó télikerék szettem:
205/55R16 Dayton DW500 gumik 7 és 8mm profillal, gyári Volvo felniken.
iá:55k
ui:dísztárcsám is van hozzáAz oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Téves rendelés miatt eladó 6L CASTROL EDGE PROFESSIONAL A5 0W-30 Volvo olaj.
Ára: 2500Ft/L
Posta futár van, ill. Pécsett, ritkán a Dunántúlon szerteszéjjel átvehető, holnap pl. Siófok és környéke.
trémobájl / 911 harmnichat hatvanháromAz oroszok már a spájzban vannak!
-
-
aneda
aktív tag
válasz echterion #2492 üzenetére
Nekem pár hete, a hideg reggeleken csinálta, hogyha álló helyzetben tekertem a kormányt pattogó hang jött jobb elölről.
Szerelőt kérdeztem elmondás alapján, szerinte toronycsapágy.
Szerencsére elmúlt...
Igaz van benne 320k km, nem csodálkoznék ha megment volna.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz Nyemoka #2511 üzenetére
Szia!
Nekem egy 2002-es V70 D5-öm van, egy sima olajcserés szervizhez az anyag minimum 23k, és kb. 5k a munkadíj.
A 160k km-es nagyszervizhez nekem az anyag 81k volt maximális kedvességgel (listaáron kb. 135k), a munkadíj 15k.
Ezek annyira nem durvák, de pl. a kerékcsapágy csere már húzósabb. Van 20k-ért kerékcsapágy, de szar, a gyári Volvo meg 70k, esetleg bontott min.10k.
A fékek sem Stilo méretűek, így a négy féktárcsa+betét ára sem olyan, itt kb.60k-tól indul a történet, de inkább 80k az elfogadható minőség.
Ami zsebbenyúlósabb, az a kettőstömegű és az injektor. Mindkettő behalhat 250-300k km között, előbbi 35k+ÁFA/db felújítva (de nehéz kideríteni melyik a parás), a kettőstömegű+kupplung min.200k.
Ezek (tudomásom) szerint a legolcsóbb árak, ha esetleg kell részletes infó írj.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Igen 225 esetén előfordul, hogy beleér a kerékjáratba, ezért cserélhető gyárilag az aláfordulás határoló.
S80 esetén jól emlékezhetsz, ott viccesebb a gumiméret, gyárilag 215/55 a 16-os méret, ennek megfelelően a 17-es is 225/50-re változik.
(érdekes módon a V70-re ír a gyári füzet 205/55R16-ot és 215/55R16-ot is)Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Szia!
Messze kerüld el azt az "autóhifist", ezek szerint fogalma sincs a témáról.
Nekem '02 V70-em van, aftermarket hifivel volt eddig szerelve, semmi ilyen jelenség nem volt, sőt a Volvo kereskedésben vettem gyári(!) 2DIN (vagy 1DIN+fiók) beépítőkeretet aftermarket rádióhoz.
Ez esetben bukod a fényerőszabályzást, sebességfüggő hangerőt, ha ezekre szükséged van (és tudja az utólagos rádió) kell egy CAN modul is.
A Bluepanther szerintem egy tipikus kínai kacat, azért van belőle kétféle mert 2004-től más lett egy kicsit a középkonzol.
Az erősítő maradhat, "szabványos" jelszinttel dolgozik.
A gyári fejegységgel mi bajod?Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #2644 üzenetére
Szerintem van kínálat, nézz körül a nagy gyártóknál, JVC, Pioneer, Alpine, Kenwood, stb.
A dupla DIN-es, felszerelt fejek sajna nem olcsók, de legalább korrektül működnek, és ami a legfontosabb jó hangjuk van.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #2646 üzenetére
Így van, ekkor beépítőkeretbe megy a 2DIN-es fej.
Nagyon sok előnye van a gyárihoz képest, de kezelhetőségben, integrációban elmarad.
Nem rossz gondolat a gyári monitor hackelése, kérdés valóban hasznos dolog-e.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Az USB-re a megoldás -> grom
Van ilyenem, korrekt.Szintén két BT telefont használok, én egy Nokia CK-200-al.
A Premium Sound az erősítőben és a hangszórókban tér el a többitől, semmi köze ahhoz amit mond a kókler.
(egyébiránt jó pénzért átvenném a hangszóróidat)DVD, tolatókamera, navi mind rakható a gyári fejre.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #2653 üzenetére
Beépítőkeretből szerintem csak gyárit érdemes venni, az utángyártott színében/struktúrájában elüt.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #2659 üzenetére
Szerintem ezt mind lehetett kapni gyárilag, így bontva is biztos kapható.
Az imiv adapterrel köthető pl. iPod videó is.
A kolléga linkelt leírást nemrég, abban volt egy ilyen projekt.Neked kell eldönteni mi a fontosabb, a gyári kinézet, minőségérzet, vagy a sokoldalúság, bővíthetőség.
Ha előbbi akkor a gyári fej, nyilván ha kiegészíted a csomó extrával, horror ára lesz.
Ezért ha "mindent" akarsz, olcsóbb egy aftermarket fejegység, de akkor a gyári design ugrott.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #2683 üzenetére
Fekete belsős Volvo-d van?
Szokj hozzá, hogy egy idő után nem csak a kezelőpanel lesz tűzforró, hanem az egész utastér, mintha egy szamovárban ülnélA kis kivágás mögött a klíma belső levegő hőmérője, ahol forró, ott meg gondolom egy izzó van.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #2782 üzenetére
"FORD" agymérete van, nem megy fel (63,3 vs. 65mm)
Ezenkívül azt hiszem az ET is más egy kicsit.Nekem 17"-os Volvo Thor van, magnéziumszínű, nem kicsit odabaszós...
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #2787 üzenetére
Ki lehet esztergáltatni...
Ez a felni tetszik nekem még S60-on, de kényes, ha egyszer bemegy alá a korrózió kvázi dobhatod ki.
Ill. ez még egy nagyon szép felni szerintem.
[ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Tisztában vagyok hogy a 63,3-at nem lehet feltenni a 65-ös agyra.
Magyarul a "FORD" felni (S40, V50, C30, '08 V70, stb.), nem jó a régi Volvókra (S60 -'09, V70 -'07)!
Fordítva sem, mert nem létezik 63,3/65 központosító gyűrű, max. lemezből lehet valamit tákolni, vagy egy rendes központosítónak fészket kell esztergálni a felniben.
Az ET miatt sem igazán kompatibilisek, a "FORD" felni ET52,5-es, a "Volvo" ET45 vagy ET42, ez nyomtávban 15-20mm csökkenést okoz, ami nem kevés!Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #2835 üzenetére
Nekem van eladó 16" lemezfelni szettem, akár nyári, akár téli gumival is, gyári dísztárcsával.
Először én is padlót fogtam az áraktól, de rá kellett jöjjek a Volvo nem csak kényelemben prémium, hanem az alkatrész árakban is...
Most éppen szivattyút keresek a tankba, persze égen földön nincs, ha lenne is, olyan áron hogy...Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Simán szoktam a V70-be 72-73L-t tankolni, igaz nem kattanásig, hanem a betölt pereméig!
Jó a fogyid, nekem átlagban 6,7L/100km, pedig kézi váltós és DPF nélküli.
Ha város, akkor azért ennyi mert nehéz az autó, ha országút akkor azért mert előzgetek, tolom neki, sok a falu, ha autópálya akkor meg azért, mert sokat pörög (csak 5 gangos).
Májusban mi is voltunk egy szlovén túrán, ott a pálya miatt nekem is 7L lett.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz Alvin_ti4200 #2846 üzenetére
Nem sok, de nem tudod mennyiről tekerték vissza!
Viccet félretéve a km egy dolog, sokkal fontosabb az állapot.Tavaly hoztunk az egyik ismerősömnek 3C dízel Passatot, csak 3 éves, lízingből visszavett autót néztünk, ezért mindegyikben 120-140k km volt, természetesen mind szervizelt.
A motor hangjában, a füstölés mértékében borzasztó nagy szórás volt, természetesen azt hoztuk el amiben a legtöbb volt a km, de a kipuffugója teljesen fémtiszta volt belülről!Igaza van Lizsó kollégának, sajna nem fogja egyik szerviz sem megmondani neked melyik a megkíméltebb autó, ehhez meg kell nézni párat, hogy legyen egy véleményed milyennek is kellene lenni egy jó állapotúnak.
Szerintem a 2.0D-t sem eszik sokkal többet városban, simán bevállalnám, igaz szerviz oldalról nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz Alvin_ti4200 #2871 üzenetére
Ha erre a használatra veszed, gondold át alaposan, megéri-e a dízel!
A modern kis köbcentis dízelek nagyon nehezen melegednek be, télen tutira nem tud bemelegedni 18-20km-en!
Ráadásul a részecskeszűrőt is nyírod ezzel a használattal rendesen.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Akkor van itt tapasztalat az 1.6D-vel!
Tesómnak 1.7DTI Astra G-je van, iszonyat nehezen melegszik be, igaz nincs is benne semmi rásegítés.A 160k-s szerviz szerintem egyikhez sem olcsó történet, nekem most volt a 320k km-s szerviz, maximális kedvességgel 95k volt a kötelező anyag.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz Alvin_ti4200 #2922 üzenetére
Injektorok (porlasztócsúcsok) kapcsán őket tudom ajánlani:
www.mpdiesel.huNekem felújítottat adtak a D5-be, miután elkúrta őket a helyi Bosch szerviz.
[ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz Alvin_ti4200 #2929 üzenetére
A D5-be jellemzően 250-300k km között.
Bármitől is tönkremehet, de jellemzően simán elhasználódik, ami nem is csoda ha kiszámolja az ember mennyi gázolaj megy rajtuk keresztül ennyi km alatt.
Nekem sajna (mint utóbb kiderült) egy db volt rossz, de teljesen beletúrtak a Bosch szervizben, egyszerűbb volt vegyek egy garnitúra felújítottat, ami azóta is (~50k km) hibátlan.
Az 1.6D-be 55k/db az új, ott nem biztos hogy érdemes felújítani.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #3022 üzenetére
Szép biza'!
De minek is vennétek ilyen szíp és drága felniket, mikor tőlem most lehet venni jó kis 205/55R16 téli garnitúrát, lemezfelnin, gyári dísztárcsával!
Az való télre, meg a magyar utakra sajnos...Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #3025 üzenetére
Az indexen már rég jártam, ott dane néven futok.
Külön egyenlőre nem szeretném eladni, hátha valaki elviszi egyben.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
2000 utáni S60, V70 tulajok segítségét kérném, nektek hány mm távolság van belül a szélvédő és az A oszlop takaró között?
Szélvédőt cseréltettem és szerintem nagyon kintre került a szélvédő, ill. a kártyatartó el sem éri az üveget...
Esetleg van a szélvédő helyes pozíciójának megallapítására valami egzakt módszer?Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
ELADÓ egy garnitúra Volvo acélfelnin lévő 205/55R16 téligumi szett, 4db gyári Volvo dísztárcsával.
Dísztárcsák szép állapotúak, V70, S80, S60-ra valók, gumik egyszezonosak.
40k-ra gondoltam, elérhetőség az adataimnál.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Valaki keresett RTI kijelzőt, itt elég emberi áron van.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Eladó egy garnitúra téli kerékszett, nektek csak 40k!
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz Wolfskin #3160 üzenetére
A 801-ben 4 lemezes CD van, ill. van benne Dolby (tér)hangzás.
A 801-ben nincs beépített végfok, így mindegyikhez van erősítő gyárilag, a JE ülés alatt.
A HU-601, HU-801 S80-ba való, de ezt gondolom tudod.Nekem a V70-ben HU-403 volt gyárilag, ezt cseréltem (nagyobb kitérők után) HU-803-ra, de a 803 szerintem szarabbul szól. Ráadásul az az igazság, hogy egy egy aftermarket fejegység durván lealázza hangzásban a HU-803-at, pedig a rejtett menüben is baszkuráltam.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby rádiós topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tippmix
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fűnyíró topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bluetooth-headsetekről általában
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban