Hirdetés
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen széket vegyek?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen videókártyát?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz
focvis #11698 üzenetére
Ja ja 3 gyerek van, múlt héten a Citroënt is feltámasztottam, adagolót cseréltem, végül is működött csak folyt a gázolaj
de most mindenre jó, ja még akarok venni holnap ezt azt, tegnap kivéstem a két fagyasztóból vagy 20kb jeget így most van némi szabad kapacitásom wc papírt nem vettem, mert nekünk startból van itthon most itt 5 ember azért termel, nem fogok hetente venni ilyeneket, egyszer megborítom a citroent azt 5-6 hónapig jó vagyok, tejből is van hogy elmegyek veszek 200litert, minden nagy tételbe fogy és nem jó minden nap boltba járni, extrán betankolni nem tudok mert nincs több helyem mint máskor, csak simán van itthon sok minden mint bármikor máskor.
-
Jól van, Te mindenre is gondoltál. + Vannak gyerekeid. ✔️
46 tekercs Zewa AquaTube van itthon, mert ragaszkodom ehhez a márkához.
A mélyhűtőben: némi sóska, 2 pár kolbász, 1 kg csirkemell, a maradék lencse újévről, és 2 marék jégkocka. A pincében 2 tálca Pilsner Urquell. Az autó mindig teletankolva. -
nesa
veterán
válasz
Luck Dragon #11692 üzenetére
Érdemes mert az autók értéktelenné válnak a jelenlegi helyzetben. Kb már most is eladhatatlan, szinte nullára süllyedt a vásárló piac, és még csak a hegy lábánál vagyunk, májusra szerintem csak annak lesz értéke amit meg lehet enni.
-
válasz
molnarpeter #11690 üzenetére
Szuper, köszönöm az információt. Nagyon nézegetjük a V40-et . De most a kialakult helyzetre való tekintettel most inkább kivárunk.
-
daninet
veterán
válasz
daninet #11686 üzenetére
megtaláltam végül, de baromira nem egyértelmű. Szóval a menü általában a menü gomb megnyomásával jön elő, és ott van navigáció folytatása opció de leállítás nincs.
Az Exit gombot hosszan nyomva elő jön a funkcióválasztó menü ahol át lehet váltani rádióra stb. és ott lesz egy almenü a navi alatt, hogy navigáció megszakítása -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #11689 üzenetére
A Geely (mint anyavállalat Kínából) vette meg a Volvo személyautó üzletágát, tulajdonosi éraként értettem az időszakot
ezeket szokták 'kínai' motorként emlegetni, 1969 ccm 4 hengerrel, de született 3 hengeres változat is.
-
válasz
molnarpeter #11688 üzenetére
Geely az különálló cég még vagy már Volvo ,mert ez nekem nem világos? :)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #11687 üzenetére
Mióta a Ford eladta, kifuttatták a PSA motorokat a régi 5 hengeresekkel egyetemben, és a Geely alatt már saját motorcsalád került kifejlesztésre
Nagy százalékban azonos alkatrészek vannak dízel és benzin fronton, ügyes cuccok, tartósság 20 év múlva kiderül
-
válasz
molnarpeter #11685 üzenetére
Itt most kik a beszállítók a motorok téren, úgy állnak mint régen, hogy Ford, Psa?
Vagy most Volvo minden? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #11675 üzenetére
Újak még, sok tapasztalat nincs. Dízeleknél jobban gyűlik a km, ott nagy ritkán hallani olaj fogyásról.
-
Atomgeszi
nagyúr
Sziasztok
Asszonynak nézünk most autót.
V60 tetszik neki, de benzinest nem találni.D3 5 hengeres 1984 ccm 136 lóról vélemény?
Van valami típushiba ennél a 2015- körüli szériánál? -
válasz
ferzoli #11681 üzenetére
Szia!
Párban szokás cserélni a xenont.Én az Osram Originalt venném, de sokak szerint jobb a Philips. A Tungsram viszont magyar termék, a hazai ipart támogatod vele.
Általában az a szabály, hogy xenont csak szervizben cseréltess, de a Volvoban talán s.k. is megoldható. Keresnék YouTube-on útmutatót.
-
Sziasztok!
Volvo S80 2012 az egyik xenon tompított izzó megadta magát, milyet érdemes venni?
Lumenet oldalon épp akciósak (30-50%) az izzók, típus szerint keresve D1S xenon lámpa, ezek közül mindegy melyiket veszem?
Tudtok esetleg Pécsen olyan villamossági szervízt, ami hozott izzót beszerel? Vagy szervízben is hasonló áron mennek? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #11678 üzenetére
Motorblokk öntvény, avagy a váltó harang szvsz ugyanaz, szóval valószínű lenne átjárás, régi blokkra új váltó és vica versa.
-
ffodi
veterán
válasz
BigBlackDog #11678 üzenetére
Igaz, de csak, annyi, hogy hozzájött még egy szám. Vagyis a régi D5 D5244T, a facelift utáni pedig D5244T4, míg a 163 lovas verzió D5244T5. Ebből lehet kavarodás...
-
Viktor8.
tag
válasz
Viktor8. #11659 üzenetére
Hali! Az lehetséges, hogy a D5244T motort kétféle lendkerékkel szerelték és azért nem indul az autó? Létezett belőle hatos váltóval szerelt változat is? Felraktuk diagra semmi hibát nem ír, de ugyan úgy nem indul az autó.. A lendkereket a technichclutch-tól vásároltam ebayről, megkérdeztem előtte ,hogy stimmel-e azt mondta igen, viszont mikor össze akarták rakni a kinyomócsapágy nem volt jó, lehetséges akkor, hogy a lendkerék masik valtóhoz van?
-
válasz
molnarpeter #11674 üzenetére
2014-től / benzinesek elsősorban.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #11673 üzenetére
Év/gen, motor?
-
Sziasztok . Amiért írok az a V40, mennyire ajánlott autó, mik a típus hibái, milyen motort kell elkerülni és mire érdemes odafigyelni?
-
Kickass
őstag
válasz
focvis #11667 üzenetére
GTE csomi 270 liter ráadásul hatchback, szerinted?
benzin: lehetőleg 4nél több henger
hibrid: kb a Prius maradt, Auris belseje nekem nem adja, ráadásul kisebb is hátul mint a Prius
dízel: végső eset, csak euro6, a 4,5 keretbe már beleférne a passat8/superb is, de itt már többminden játszana akár Volvóból is (XC70 régi nagy álom, bár irt az euro 6 pont nem jönne ki)local1: méretben igazad volt, de ezért is szerettem volna megnézni
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #11663 üzenetére
Kereten felul van + a DSG a városozós/dugózós etapokat nem lájkolná.
-
Kickass
őstag
válasz
Kickass #11648 üzenetére
Megvolt az üléspróba.
Maga ez a példány egyébként is lehet kiesett volna, két hátsó ajtón mindkét oldalon szabálytalanul pár lyuk volt az oldalkárpitban. Először kutyára gondoltam, de az nem tud ilyen szabályos kis lyukakat a kárpitba marni.Ami nagyobb gond, hogy kb. a V60 PHEV kb ki is esett. Mögöttem már kb senki nem férne el egy idő után a gyerek se, a csomitartót kicsi bár ezt eddig is tudtuk. Ezért is megtévesztőek a katalógus adatok, elvileg a C Mercink pár centivel kisebb itt ott, abban mégis ha passzentosan, de még én is be tudok ülni magam mögé.
Kár érte, iszonyat jól összerakott autó benyomását kelti, és elöl nagyon kényelmes. Mondjuk egy polestarba beleülnék
Kár hogy a benzines vonal V60-ból kb értelmezhetetlen. Dizel ha nem muszáj nem játszik.
-
Viktor8.
tag
válasz
troll81 #11660 üzenetére
Vissza vittem már, a holnapi nap fognak neki újból. Hát kíváncsi leszek, hogy mi lehet a probléma. Csak mondom rákérdezek hátha járt már hasonlóképpen valaki más is. Igazából az az érdekes,hogy azután kezdte el csinálni miután kipucolta az egr-t és gázolaj szűrőt cserélt...
-
Viktor8.
tag
Sziasztok! Adott egy 2003as v70 d5. A mai napon cseréltek lendkereket és kuplungot az autóban. Nagyon nehézkesen akart beindulni, miután beindult, ocsmány traktor hangja lett mintha 5ből csak 4 henger menne, és nagyon brutálisan büdös gázolaj szag jön a kipufogóból. Mentem vele egy próbakört és hát sajnos menet közben is megmaradt ez az írdatlan traktor hang... Leállítás után alig akar beindulni, nagyon sokat kell tekernie az önindítónak mire elkapja és beindul. Valakinek valami tipp esetleg? Gyári diaggal ki lehet deríteni esetleg,hogy melyik henger nem megy?
-
YOZ
tag
Sziasztok!
AW55-50SN váltóhoz nem tud valaki felújított szeleptömböt? Vagy érdemes kínából rendelni felújítottat?
Vagy ha van egy bontott kifogástalan, vevő lennék rá. -
válasz
Kickass #11655 üzenetére
Tavaly mikor vettem, megnéztem kb. 8 autót, azok közül választottam. Ami engem zavart, de ennél a példánynál szvsz nem kell számítani rá a képek alapján: sok autón láttam, hogy rácsukták a biztonsági öv csatjára az ajtót, szétverve így az ajtókárpitot, küszöböt. Szintén többnél tapasztaltam a B oszlop burkolatának és a kédernek a kidörzsölését - gondolom nagydarab melákok nagykabátban...
Ez az autó szépnek ígérkezik.
+6 kiló, ahogy írod. -
Kickass
őstag
válasz
#05304832 #11652 üzenetére
Nalam most a plug-in hybrid/dizel a selling point, hetkoznap munkaba jaras (otthoni es munkahelyi toltesi lehetoseggel), egyebkent meg inkabb autopalyas kozlekedes.
Jelenleg egyebkent sincs szuksegunk hodalyra, mar babakocsit se nagyon hasznalunk. Az S203 csomijat se tudom mikor toltottem meg utoljara...
focvis & BBB: koszi az eszreveteleket, a hibatlansag nem kizaro tenyezo mint ahogy a nagyszerviz esedekesseg se, raszamoltam azt az 5-600ezret, persze ha esetleg bizonyithatoan mar elvegeztek rajta az se baj. El van rakva 5-6 itthoni meg par kulfoldi.
Bar most lehet erdemes kivarni, sanszos hogy fognak esni az arak. -
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Kickass #11648 üzenetére
Egy-két apróság feltűnt;
- 5. képen úgy látszik, mintha lyukas lenne már a vezető szönyege a cipősarok helye körül. 7. képen viszont nem látszik a lyuk, csak egy nagyon halvány folt
- 6. képen, a kormányon látszik, hogy valaki sikeresen végigkaristolta (gyűrű?)A világos belső tetszik, illetve összességében sem tűnik rossznak.
-
Kickass
őstag
Urak,
koronavirus panik van, mindenki otthon ul es unatkozik igy egy kozos online megkopkodesre bedobom ezt, ha addig megmarad szombaton megyek megnezem (szigoruan szajmaszkban
)
-
aero.
veterán
válasz
dellfanboy #11644 üzenetére
Alkatrészekkel nincs baj, futómű, szenzorok, kopó alkatrészek mindenhol hegyében állnak hozzá. Kasztni, lökös stb. az viszont csak bontottról lesz értelemszerűen. A motor egy tartós darab, 2 literes egyébként, mindhárom turbós variáció ugyanazt a blokkot használta, más belsőségekkel, turbóval. Ez a motor van az OPC-kben is, Vectra 2.0T-kben. A könnyű tuningot lazán bírja, az 1.8t minden erőlködés nélkül fellőhető 200 fölé.
-
dellfanboy
őstag
9-3 1.8 t tulaj van itt? mennyire betegagy egy ilyen verda? alkatreszellatottsaga? ha jol olvasom c vectra alapokra epul, de nem tudom mennyi a csereszabatos alkatreszek sora.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
focvis #11642 üzenetére
Persze minek? Asszony megtalálná aztán aludhatnék a kocsiban
Vezethetnék, mert váratlan kiadás alig akad, az a része jó lenne... Ellenben amit én költök mert csak kell, az nem lenne ilyen rózsás. Jobb a boldog tudatlanság, felhőtlen öröm
Úgy gondolok rá hogy 1-2 évente mindig cseréltem a kocsijaimat. Ezt viszont annyira szeretem, imádom hogy 5 év után igen is fejlesztem kicsit itt ott. Így ugyan olyan marad a szerelem, csak kicsit jobb lesz itt ott, mint mikor az asszony új szexi fehérneműt vesz
Akartam is beszámolni róla, megjött minden a folyadékcserékhez: Váltó, szöghajtás, haldex, hátsó difi. Mindet én fogom csinálni, úgy a legolcsóbb és úgy a legbiztosabb hogy el van végezve illetve úgy ahogy elvárnám...
Holnap leszedem a 4 kerék dobot és lemosom alatta. Bármi felületi rozsdát találok kijavítom, majd lefújom még egy réteggel biztos ami hótziher.
-
stanko777
újonc
válasz
zgospel #11629 üzenetére
Szia...ahogy ez köztudott, minden embernek meg van a saját maga véleménye, amit általában köt is a karóhoz, teljesen függetlenül attól , hogy mire is alapozzuk a mondandónk... amit épp olvastunk valahol, vagy a szomszéd hallotta, esetleg egy havertól tudjuk a tuti infót.
Itt talán bízhatsz abban is, hogy a fórum hivatottságát tekintve fogsz kapni hasznos és valós tapasztalatú információt ami segít. Most megpróbálom én is megkönnyíteni a döntésed.
Nem vagyok autószerelő és nem is értek túlzottan a motorokhoz... csak amit vásárlás előtt olvastam több száz oldalt különféle forrásokból.
Saját tapasztalat, saját Volvo V60, megtett 90.000km alapján.
2010.11. havi, Volvo saját fejlesztés, D5204T2 motorkódú, 1984ccm, 5 hengeres, 6 sebességes manuális, 163Le, 400Nm. 130km/h forog 1950et.
Kb 5 éve ért az a földöntúli szerencse, hogy autóvásárlás előtt kutakodva véletlenül került képbe ez az autó... ami amúgy anno meg sem fordult a fejemben.
Azóta is minden nap amikor vezetem hálát adok mindenkinek , hogy így alakult.
Baromi kényelmes, megfelelő méretű ha nem költözködésre használod, piszkosul nyomatékos, erős, kevés fogyasztású (6,3l/100km), minőségi, luxus érzetet keltő na és nem utolsó sorban a világ legbiztonságosabb autója.
Ha betartod a kötelezőket olyan 10-15 ezrenként, a megfelelő minőségű alkatrészeket használva, (nem a gyári megadott 30ezer) kiatózhatz vele a világból.
Habár szerintem ha egy motor megkapja a kellő odafigyelést és gondoskodást minőségi alkatrészeket használva (nem kínai féláras utángyártott) talán nem lesz túl nagy gond.
Most már 230.000km felett járunk, minden fő alkatrésze eredeti, gyári, és soha semmi gond nem volt, soha nem hagyott sehol cserben.
A szervíz lista eddig a lassan 10 év alatt csak a kötelezők, 1 aksi tavaly, féktárcsák és betétek elől hátul, két szilent elől szintén tavaly, ablaktörlő lapátok.
Ennyi, szóval én erre esküszöm és ha most kocsit akarnék venni, ugyan ilyet vennék megint.
A legnagyobb titka és a legfontosabb, hogy találj egy valóban hozzártő szerelőt, (mivel egy átlag autószerelő nem ért igazán hozzá, ritkán lát ilyet, lehet a Tiéd lesz majd neki az első)... és abszolút nem drágán, gondtalan, boldog sok-sok km-et tehetsz meg vele. -
Veriakilis
senior tag
válasz
belaazallat #11637 üzenetére
Köszönöm!
-
belaazallat
addikt
válasz
Veriakilis #11633 üzenetére
Szia!
Facebook S40/V40 csoportban van több leírás, tanács, tapasztalat. illetve van pár ember aki ilyenekkel foglalkozik.
Ha tuti csak a távirányítóval van gond, akkor megoldás lehet, amit leírtál. Nálam maga a risztó-központi zár vezérlő ment tönkre, cseréltettnem kellet vezérlő elektronika +két távirány + szerelés emlékeim szerint 15000 alatt megállt.
-
Veriakilis
senior tag
Ebay-en lehet venni, csak kérdés, hogy ha valahogy kibelezem az eredetit, akkor át tudom-e tenni a belsejét úgy, hogy kapcsolja ki-be a központi zárat?
4000 Ft-ért.
[link] -
Veriakilis
senior tag
Ennél látszik a műanyag forgács lent, szép... :
[link] -
Veriakilis
senior tag
Ezen a videón mutogatja a szétszedett kulcsot, de szerintem ezt roncsolás nélkül nehéz lehet szétszedni.
Én betiltanám az ilyen patentos cuccok forgalmazását, csak csavarozható dolgokat engednék.
Undorító ez a csavarhúzóval benyúlok feszegetem pájszerolom megoldás:
[link] -
Veriakilis
senior tag
Sziasztok!
S40-es 1,6 benzines 2003-as Volvo-m távirányítói nem kapcsolják rendesen a központi zárat, és vele együtt persze az immobilizert, és a riasztót sem.
Egyre rosszabb lett a helyzet, most már többször nem kapcsol, mint amikor kapcsol.
Kulccsal persze tudom nyitni zárni, de ha előtte a távirányítóval zárom és csak a kulccsal tudom kinyitni, akkor persze beriaszt a riasztó, addig, amíg a kulcs a gyújtáskapcsolóba nem kerül, és el nem forgatom.Én arra gyanakszom, hogy a nyomógombok mentek tönkre, amit szerintem ki tudnék forrasztani (műszerész az eredeti szakmám ) és ha tudok venni új nyomógomb kapcsolót, akkor talán cserélhető.
De nem tudom szétfeszegetni azt a fránya műanyagot.
Lehet ezt így javítani szétszedéssel és kapcsoló cserével egyáltalán?
Vagy vegyek újakat,- az mennyibe kerül (van valami kódoló a távirányítóban, amit át kell rakni az új kulcsba, erről láttam videót)?
Mennyibe kerül egy új távirányító?Illetve hogyan lehet szétszedni a távirányítót?
Köszönöm: Veriakilis -
válasz
zgospel #11629 üzenetére
Helló!
A PHEV-nek kicsi a csomagtartója.
Powershiftet én nem vennék, vagy Geartronic vagy manuális.
Az 5 hengeresnek nagyon jó hangja van, nagyon tartós a 2.4, a 2.0-ra írta valaki nemrég, hogy problémásabb lehet, de talán nem.
(A PSA motoros 2.0-t szvsz olcsóbb szervizelni, és talán (?) kevesebbet fogyaszt, mert legalábbis a 2.4-es dízel azért annyira nem madárétvágyú szerintem.)
Többi passz.Az 1.6 D ebbe kevés.
-
zgospel
őstag
Sziasztok,
Tudnátok segíteni némi információval, tanáccsal?
2013-2016 közötti Volvo V60 vásárlásán gondolkozom elég erősen. A kocsival hosszabb távra, a következő kb 10 évre tervezek. Évi 8-12 ezer között mozog a futásteljesítmény nálam, ami nem sok, de ez leginkább hosszabb utakból tevődik össze, nem autózok minden nap, ezért kb mindegy hogy dízel vagy benzin. A hirdetéseknél azonban sokkal nagyobb a dízel kínálat, emiatt főleg azok érdekelnek.
Egyáltalán nem a száguldozás a cél, de a jelenlegi 90 lóerős G Astrámnál azért több dinamikát szeretnék, azonban a megbízhatóság tekintetében hasonlóan gondtalanul és eseménytelenül szeretnék közlekedni továbbra is. Azzal tisztában vagyok hogy a fenntartása jóval drágább a Volvonak, plusz a dízelek általános dolgaival is. Reálisak ezek az elvárások a V60 esetében?Melyik az ajánlott dízelmotor, elsősorban megbízhatóság szempontjából?
Az 1.6-os D2 nem túl gyenge ehhez a kocsihoz? Ebből a legnagyobb a kínálat.
A 2 literes D3 és D4 között mi a különbség az erején kívül, mert úgy látom a köbcenti ugyanannyi?
A D5 ahogy nézem elég ritka, meg persze drágább is, azon az áron már bejönnek a plug-in hibridek is.
Hogy automata vagy manuális váltó az nekem megint mindegy, a Geartronicról jókat olvastam, a Powershiftről nem igazán találtam véleményt. Kell tartani valamelyiktől?Elsősorban 4 millió alatt nézelődök. Vannak abban az ársávban már értelmes példányok, vagy ha nem akkor kb milyen sávban érdemes nézelődni? Ha mindenképp érdemes 4 millió fölé menni akkor inkább a plug-in hibridet választanám.
Bocsi ha túl sok a kérdés, és köszi szépen a segítséget előre is!
-
2012-es S80 premium sound, mp3 lejátszásnál sok albumnál nem sorrendben, hanem random listázza a számokat. Lehet ezzel valamit kezdeni, vagy ez ilyen?
Ezen kívül abban se látok összefüggést, hogy melyik kódolást eszi/nem eszi?
Tipp, tapasztalat ezzel kapcsolatban? -
Az elég rossz arány lenne, ha mindegyik elrepedne 120k-nál, valószínű nagyobb visszhangja lenne. Ettől függetlenül nekem is mondta egy pécsi volvora szakosodott szerelő, hogy előfordulhat. Abban bízom, ha 277k alatt nem esett szét, akkor talán már nem is fog. (koppkoppkopp)
-
aneda
senior tag
válasz
stanko777 #11621 üzenetére
Volvo szerelőm állítja, hogy elrepednek ezek a blokkok.
Több darabbal találkozott ill. régebben cseréltek gariban, állítása szerint 120k környékén mindegyik elreped, így használt autó esetén a kérdés csak az, hogy volt-e már cserélve.
Nyilván ő mindig a rossz autókkal találkozik, így nem tudjuk a statisztikát, mekkora mértéket ölt a probléma.
A 2400ccm-t is érinti a szíj probléma ill. a kiverődő hengerfej probléma, mégsem az van a tudatban hogy az egy szar motor. -
stanko777
újonc
válasz
ferzoli #11620 üzenetére
235.326 egész pontosan. Remélhetőleg csak egy felkapott téves információ ez rémhír. Nagyon sokat infórmálódtam én is vásárlás előtt fórumokon, teszteket olsva (hónapokik) és most olvasok a repedésről először.
Na és én is úgy tudom, hogy ez teljesen ugyan az a motor, mint a 2.4-es,leszámítva azt, hogy rövidebb 0,4 literrel. -
stanko777
újonc
Szerencsére az enyém 10 év alatt nem repedt el a maga szelíd 181Le és 489Nm teljesítményt produkáló 1984ccm-es blokkjával. Továbbra is a képen látható remek egészségügyi állapotnak örvend.
-
nesa
veterán
Én nem tudok róla hogy bármi komoly probléma lenne a típussal, én is szemezek vele, lehet jövőre a V50 et lecserélem, még annyi hogy engem nem igazan érdekel az AWD, FWD néznék ha lehet, pedig ahol lakom néha jo lenne az AWD de eddig mindig elég volt a sima első kerék is, tehát az AWD is az lenne.
Ha nem cseréltek időben olajat a haldex be az lehet probléma. -
nesa
veterán
Ezek majdnem mind ugyan az motor mindnél úgy kezdődik a motorkód hogy D5........ ha lehetne választani én a D3 163le venném, ebből kétféle is volt 2.0 és 2.4 én a 2.0 fele hajlanék kevésbé torkos, a 2012es 2.4D 163 le-vel xc70 be nem nagyon tudtam 7L alá menni inkább 7,5-8L volt a kisebb 5 hengeres állítólag minimum 1 liter mínusz, de bármelyik 5 hengeres jó.
-
Dvix
senior tag
Szervusztok! Nagyon érdekelnek mostanában a Volvok, különösen a tartósságuk miatt nézegetem őket. Főleg a 2014-től gyártott XC60-ak mottorizáció érdekelne mennyire tartósak: a D3 D4 és D5. Esetleg tudnátok nekem linkelni cikkeket vagy személyes tapasztalatokat ezekkel a motorokkal kapcsolatban. Vagy csak röviden megkérdezzem, van e velük nagyobb gond?
-
MPeter87
őstag
Sziasztok,
2008 körüli S40-ben a 2.0 dízel motor (136 lovas) mennyire nyűgös? Mik itt a tapasztalatok vele?
-
rayoliviero
veterán
V60, 2013.
Az mitől lehet, ha tekerem a kormányt jobbra vagy balra, akkor nyikorgó hangot hallok. De nagyon kis sebességnél is hallani, ha tekerem a kormányt. Nem tudom eldönteni, hogy a kormányból jön vagy a gumi adja ki ezt a hangot. -
válasz
jozsi021 #11600 üzenetére
Helló!
Max. 80 kmh a tempó és max. 50 vagy 80 km-es útra szabad használni.
Ha az első kereked sérült, akkor az azonos oldali hátsó normál méretű abroncsot kell előre tenni, és a mankókereket hátra. (Magyarán a mankókerék a hátsó tengelyen legyen.)Nézz körül a jófogáson ,15-20 e. Ft egy Volvo mankókerék. 5x108-as osztókör kell neked.
Új hozzászólás Aktív témák
- Könyvajánló
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Horgász topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Új és újszerű 13"-14" Gamer, ultrabook, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest