- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
Üdv!
Ha egy HU-405 lejátszó akksi csere után OFF állásban van, akkor ez az egy mód van a kód beírására?
"1. turn the key to the 1st position in the ignition
2. make sure your exterior and interior lights are off as well as any heat or air conditioning to prevent battery drain
3. make sure the radio is on and reads “OFF”
4. leave the car in this state for approximately 2 hours in a secure location
5. The radio will go from “off” to “code”, you will then be able to enter the code"Találtam YT-n egy videót, de ott bináris számokkal babrál, azt nem szívesen csinálnám..
Ez a 2 óra kicsit hosszúnak tűnik, nincs valami egyszerűbb módja, hogy beírhassam a kódot? -
Atomgeszi
veterán
válasz tikshow #6968 üzenetére
Hát a súly lóerő arány egyáltalán nincs meg, meg plusz Én sem vagyok pehelysúly, már + 1 nagyobb személyt + csomagokat is megérzel, hogy jobban kell nyomni neki. Egyszerűen ez a motor(bár szerintem minden szívó benzin harmatos) kevés ehhez a tömeghez.
Nyilván lehet vele közlekedni, de az a tipikus mondás igaz, hogy nagypapásan volvosan.
Bár ugyanezt el tudom mondani a VW 1.6SR motorról is, megbízható, mint ez, de harmatgyenge.
150-nél már szerintem nagyon sokat forog és valóban hangos is, ahogy a kolléga írja. Én pályán 120 körül szoktam menni(bár nekem kibírható, ahol mi használjuk egy 40km pályaszakasz), ott egész értelmesen fogyaszt, 6 körül írja ki a komputer. Egy 6. fokozat viszont pályához el kéne..
Én ebből az autóból egy 2.0 tudnék elképzelni LPG-vel.Amúgy szerintem nagyon kényelmes, bár nekem ülésfűtéses plüss üléssel van, de a hátul ülők sem panaszkodtak eddig.
Ha nem volt csukva akkor a rozsdától sem kell félni, erre azért odafigyeltek a Volvonál. -
Atomgeszi
veterán
Valakinek 2.4T 200Le, automatával van tapasztalat?
-
Atomgeszi
veterán
válasz rbalint88 #6981 üzenetére
Szerintem nincs ezzel semmi gond,ha valaki kiakarja használni a lehetőségeket, hogy olcsó a városban a gáz.
Úgy ahogy régen mindenki dízeles autót vett, mert családban rokonnak műszka végén lejött 100 liter gázolaj és szaré hugyé adta.
Viszont sajnos találtam egy cikket, miszerint nem alkalmas rá: [link] Mondjuk index fórumon ezt is megcáfolták egy normális rendszerrel, igaz nem ezzel a blokkal pont. Plusz ez már 7 éves cikk. Lehet fejlődtek annyit azóta.Dízellel meg ott az ezernyi más probléma.. Pl. télen a bemelegedés, városi menetet nem igazán bírják a kettőstömegű, plusz ugye a részecskenemtommi sem tud tisztulni csak magas fordulaton.
Bár a cikk nem említi a 2.5 szívó vagy turbósat.
[ Szerkesztve ]
-
-
Atomgeszi
veterán
válasz rbalint88 #6985 üzenetére
Értem Én, pont azért rágnak át minden lehetőséget.
Több ismerősömnek is van gáz, és megfelelő alternatívát találtak benne több évre is. Nem hiszem, hogy egy V70 lenne pont az az autó ami 2 év múlva egy romhalmaz lesz.
Behajtási tilalmakat felénk vidéken még sehol nem láttam, vizsgáztatási bonyodalmak? Egy plusz sor a forgalmiban, max egy 5-10 évente nyomáspróba, meg a szokásos reduktor stb. cserék 20 ezrenként. Ha meg minden kötél szakad átvált benzinre és megy tovább. Ezekre a mai rendszerekre sok helyen 5+ év garanciát adnak. Nekem egy ismerősöm sem mondott rosszat a gázról, mindenki csak ajánlja ladástól kezdve szívó benzinesig, turbósról nem tudok ismerőst akasztani, arra vannak a fórumok, illetve a fenti kérdésem.Amúgy csak láttak egy V70-et és megtetszett nekik(nekem is tetszik), és érdekelt a motorokról pár infó.
-
Atomgeszi
veterán
válasz belaazallat #7076 üzenetére
Szép lett! Mennyi volt, ha szabad tudni?
-
Atomgeszi
veterán
[link] Kiindulási pontnak jó. A listát pedig feltétellel kezeld.. Hisz már 7 éves cikk. 7 év alatt a mai gázrendszerek fejlődtek annyit, hogy ne legyen probléma.
A fő probléma még a sufni beszerelő műhelyek, akik spórolnak mindenen, csak menjen az autó.
Bizonytalan előéletű autót, bizonytalan típusú, rendes papíros nélküli(nem a forgalmiban levő beírásra gondolok, hanem számlák, a cég neve, címe stb.) gáz autót Én hanyagolnék.. Plusz nem véletlenül van gázosítva, azzal mennek is km-t, hogy visszajöjjön az ára.
Én legalábbis nem látom értelmét egy normális gázrendszer kifizetésének(300ezer Ft), hogy utána évi 5 ezer km-t menjek, akkor inkább eltankolom azt a pénzt. -
Atomgeszi
veterán
válasz r.levente75 #7337 üzenetére
Az komoly. És még azt hittem, hogy engem akarnak lehúzni a 80-90 ezres (cakpakk) vezérlés(plusz biszembaszomokkal)cserével.
(#7336) FeRRaR1
Gyönyörű!
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Nekem is hasznos volt, amikor vittem ismerőst orvoshoz, és a parkolóban vártam, addig kiolvastam a 400 oldalt, és bizony megmentettem magam sok szívatástól, pl. a V40-ben(de gondolom az S40-ben is, meg a többi modellben is van hasonló ficsör), ha kihúzod a kulcsot, és nyitva hagyod az ajtót, majd arrébb mész tőle, 25 mp belül úgy bezár mindent,hogy még csak nem is villog, de belülről és kívülről sem tudod kinyitni kilinccsel. Erre írták, hogy ne hagyjon bent embert felhúzott ablakokkal mondjuk egy parkolóban kihúzott kulccsal, mert könyörtelenül bent ragadhat, plusz sokan bedobják az ülésre is a kulcsot, akkor mehetnek pótkulcsért.
-
Atomgeszi
veterán
Az új V60 [link] nálam most egyértelműen viszi a prímet! Szerintem nagyon eltalálták a formát.
-
Atomgeszi
veterán
válasz BigBlackDog #8820 üzenetére
A régi bálna nekem is jóval kényelmesebb valamiért.
A szélvédőfűtéssel is egyetértek. Ez este nagyon nagyon zavaró, ha szemből jönnek. Kb. mint amikor szélvédőt kellett cseréltessek, mert az előző tulaj folyton gépibe mosta, és éjjel, hóban, esőben balesetveszélyes volt, annyira nem lehetett kilátni..
Persze bizonyos területeken enélkül ki sem adnak egy két modellt.
100HuF, az nem semmi.
Nálunk vidéken 2-3 ezer óradíjjal dolgozik a szerelőm. Lelkiismeretes, mindenről a dobozt, régi alkatrészt, számlát odaadja. Igaz, tele is van melóval, nehéz hozzá bejutni.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Ha már hibák. 1.6 benzin, V40.
Néha, van, hogy hetente 1x, van, hogy havonta 1x eljátssza, hogy teker teker teker és semmi. Itt mintha kicsit elkapná a fordulatot, de csak nem akarja beindítani. Visszaveszem a gyújtást, újra ráadom és pöccröff.. Sajnos reprodukálni sem tudtam szerelőnél, mert tényleg annyira kiszámíthatatlan, hogy mikor csinálja.Olajcsere mindig évente vagy 8-9 ezer környékén megvolt. Gyertya esetleg?
Sima 95-ös MOL -t tankolok, már,ha ez számít.Hideg- és meleg indításnál is mindig megvárom, hogy eltűnjön a 2 hang elölről(talán injektor, meg az olaj szívódik fel ilyenkor?) és utána indítom.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz belaazallat #9013 üzenetére
Szia. Nem nem. Ez még 2002 es
-
Atomgeszi
veterán
válasz belaazallat #9022 üzenetére
Passzolom az üzemanyagszűrőt. Akksi is 1 éves. Azzal szerintem nincs probléma.
Heteken belül megy műszakira, majd rákérdezek a szűrőre.
Napi használatban van, mindig beindult, sose hagyott ott sehol.. De azért érdekelne a miértje ennek a havi 1x való nehezen indulásnak. Illetve gyújtás le - fel után egyből pöccröff..
-
Atomgeszi
veterán
válasz FeRRaR1 #9086 üzenetére
Melyik évjárat volt neked V70-ből?
Én is nagyon szemezek vele. Csak az 5 sebességes automata elég zsákbamacska.. A 6-os váltó, meg ugye csak az újabb V70-be van. Az meg már a kereten kívül van..
Kézit meg meguntam már kapcsolgatni. Szóval Én kéziről, biztos, hogy automatára váltanék.
Fel is dobott kemény 5-6 db-ot a HAHU..
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz BigBlackDog #9204 üzenetére
Ennyire jók a mercedes motorok, vagy mi?
-
Atomgeszi
veterán
-
Atomgeszi
veterán
HAHU-t néztem egyelőre, igaz nem égető szükséglet a váltás.. Főleg,hogy most kap 2 év műszakit a V40, meg minden rendbe lesz téve rajta, amit úgy mondanak, hogy cserés.
Semmiképp sem akarok visszalépést, szóval minimum olyat keresnék, amiben minden van. Ülésfűtés, digitklíma, a sok 3 betűs, ködlámpa, normális belsővel. Nehéz. Ja meg nekem a kék vagy a fehér, vagy fekete, esetleg a sötétszürke tetszik. A grafitszürke XC90-ből sem V70-ből nem tetszik.
-
Atomgeszi
veterán
válasz FeRRaR1 #9249 üzenetére
Néztem még az XC90 -et is, de az ugye egy fokkal magasabb árkategória, mint a V70. Már eleve, ha csak a gumit nézzük, és hogy napi 2x50 km pályát.
Szedán kiesik a pakolhatóság miatt. Csak a V70 vagy X90.
Akkor ott van még, hogy a 6-os automata váltó már csak az újabbakban van, ami megint magasabb ár és mellé kapok DPF-et is, viszont legalább nem múltszázadi a műszerfal és középkonzol.
Ha meg ne adj isten megszűnik a napi inga, akkor még a DPF miatt kell aggódni. Akkor meg már jobb lenne egy sima T5-ös.
Vagy T6 gázzal. -
Atomgeszi
veterán
válasz FeRRaR1 #9258 üzenetére
Tegnap kipróbáltam egy 2005-ös V70 D5 5sebautomata-t.
A V40-hez képest belülről teljesen más, nagy, van tér. Sima bőrülések voltak, repedezett, de kényelmes, nem volt kiszakadva. A futómű azért sokkal jobb, bár még így is eléggé himbálós, nem gondoltam volna, hogy ennyire.
Viszont amit észrevettem, hirtelem szlalomnál, a vezetőülés illetve az anyósülés nyikorgott ropogott. Normál tempónál nem, de erős szlalomnál ropog. Elég zavaró. Ez valami gyári hiba?
Ja és baromi nagynak tűnt így a V40 után, fordulóköre is hatalmas, automata baszott jó, D5 teszi a dolgát, fékek prímák. Alapjába véve tetszik nagyon.
De ez a tulaj is már rálocsolt fél misit a váltóra... szokásos előző tulaj nemtörődömsége..
-
Atomgeszi
veterán
válasz BigBlackDog #9263 üzenetére
Érdekes, hogy nálam a tesztvezetés alatt hallotta meg először a 10 év alatt Jó, kicsit teszteltük, amit szól... Nagyon baba gép. Még mindig tetszik. Csak jó lenne kifogni egy 6-os automatát...
mobile.de-n tényleg nem lehet aszerint keresni, hogy 5-ös vagy 6-os automata váltóval van az autó?
-
Atomgeszi
veterán
válasz FeRRaR1 #9265 üzenetére
Olasz import volt az övéké.. Mondta is, hogy szerinte tuti eleve pörgették az órát, de, hogy motorikusan rendben van. Váltóra azóta odafigyelnek.
A futómű meg lehet csak így elsőre volt furcsa, vagy az enyém túl jó állapotú, hogy nagyon nagy ugrást vártam. Mindenesetre a kátyúkat és úthibákat szebben vette, ez tény.
A vajbőr belső meg pluszban egy szép összhatást keltett, nem komor sötét, hanem még jobban tágasabbnak hat.
[link] Ez évjárat szerint még lehetne is 6-os automata, de sajnos semmi más utalás nincs erre..
-
Atomgeszi
veterán
-
Atomgeszi
veterán
válasz FeRRaR1 #9273 üzenetére
Igen, ez a halálom..Ha valaki el akar adni valamit, miért nem lehet kulturált ember módjára kitölteni rendesen az adatlapot?
A mostaninál se volt bejelölve, hogy ülésfűtés, csak a képeken láttam meg a gombot, hoppá mondom nyert ügy.Csak így 10x továbbtart bármire is keresni. Kár, hogy nincs nagy kínálat. Ami mondjuk tetszene, van benne minden, annak a színe nem tetszik. Amelyik kívülről szép, belül van elhanyagolva. Másik fullos bőr ülés, de nincs ülésfűtés, kösz, télen meg odafagyok.. Nehéz.
-
Atomgeszi
veterán
válasz Johnny_vT #9276 üzenetére
km-t végképp nem nézek, hisz elég ránézni a gombokra, meg az ülésre. Bár tény, hogy Volvonál nagyon nehéz megállapítani a kort, mert nagyon durván tud öregedni.. Talán a 2007 utániak már jobban tartják magukat, mind ülés, mind gombsor, mind minden belső dolog..
Mondjuk az tény, hogy a gyári rádiót én is kiszedném. A mostaniban is egy sima 1DIN-es fejegység van, alatta meg egy TFT a tolatókamerának. A V70-be valami komplettet néznék, ami fejegység + monitor is egyben. Az nem számít, hogy ettől nem lesz gyári.. Zenét hallgatni szeretek.
Amit próbáltam V70 ott meg FM transmitterrel hallgatta a zenét a tulaj.. Hát nem dobtam el magam sajnos így a minőségtől, úgyhogy ez mindenképp repül majd..
-
Atomgeszi
veterán
[link] Hát megkérik az árát
-
Atomgeszi
veterán
válasz FeRRaR1 #9445 üzenetére
"A Volvo Részvénytársaság 1999-ben eladta személygépkocsigyártó-részlegét az amerikai Ford Motor Companynak, de a Volvo svéd márka maradt. Az ágazatot 2010-ben a Fordtól a kínai Geely autóipari csoport vette meg, amely ígéretet tett a márka identitásának megőrzésére. A megállapodás értelmében a gyártást és a fejlesztést az új tulajdonos Európában tartja, de Pekingben is létesít egy évi 300 ezer Volvo-gépkocsi kibocsátására képes gyárat. A Volvo AB a világ második számú teherautógyára, megszerezte a francia Renault Trucksot, az amerikai Mack Trucksot és a japán Nissan Dieselt, és egy amerikai vállalat felvásárlásával útépítőgép-gyártásba is kezdett."
Érdekes, hogy megvette a Ford, a saját autóikkal csaltak, a Volvo-val meg nem.
-
Atomgeszi
veterán
185 lovas D5 , 6-os automatával milyen átlagot produkál 140 tempomattal? Egy V70-ben mondjuk.
MK3 V70 megéri amúgy a felárat az MK2-höz képest?
-
Atomgeszi
veterán
válasz BigBlackDog #9537 üzenetére
Az MK2-es robosztus hátulja egyre kevésbé szimpi, mióta több MK3-asat látok az utcán..
Mondjuk egy 2007-es fekete 6-os automata minden földi jóval már kielégítené a vágyaim..
-
Atomgeszi
veterán
Köszönöm mindenkinek, kicsit kevesebbre gondoltam, mikor itt volt szó arról, hogy városban sem éhes. Úgy látszik ez már túl nagy fordulat neki?
-
Atomgeszi
veterán
[link] Gyöngyös környéki van itt? Vélemény?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000