Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Hobby elektronika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- RAM topik
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
rayoliviero #10899 üzenetére
Azt hittem rendesen hozzáférhető helyen van.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
rayoliviero #10897 üzenetére
Reggel ahogy írtam is, nézz, rá. Nálunk a szerelő úgy szokta, hogy feltölti valameddig, majd vár vele, hogy lecsorogjon, és a végét csak ezután önti bele. Ha túl lett töltve az se jó a rendszernek.
-
válasz
rayoliviero #10892 üzenetére
De nem kell maximumra tölteni. Akkor ideális, ha a 6 pálcából 4 világít. 3 és 4 pálca között OK. Most már ne bántsd!
Szerk: Ja, a Tiédben van nívópálca, akkor passz.
-
rayoliviero
veterán
válasz
BigBlackDog #10893 üzenetére
Nem volt hideg, d4, 1984 ccm.
Nem én öntöttem bele, hanem az autószerelő.
Egymás után öntötte be az egy literes flakonokat.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
rayoliviero #10892 üzenetére
Folyamatosan öntötted bele, vagy vártál vele kicsit, hogy lecsorogjon? Az oké hogy V60 de milyen motor van benne? A helyedben reggeli indulás előtt megnézném az olajszintet.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
rayoliviero #10892 üzenetére
Hideg volt a motor a feltöltés előtt?
-
troll81
addikt
válasz
molnarpeter #10889 üzenetére
50 60 cent közt van az lpg.kérdés az hogyan birja a motor a gáz üzemet.nem igazan hiszek a gazban van egy céges city go gázos klimával egy főnyeremény.
-
troll81
addikt
válasz
molnarpeter #10884 üzenetére
Nem tudom soha nem volt gázos autóm. Euro 6 diesel vagy euro4 tol benzines.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
troll81 #10882 üzenetére
Most milyen autód van, hogy 1 gyerekkel nem fértek el benne? Mi anno Corsában elvoltunk 2 gyerekkel, voltunk nyaralni kempingben, sátorral.
Egyébként a nagy autókat szeretem én is, volt A6osom, most XC90 van, de mindig jót mosolygok, mikor az első gyerek érkezésekor, már azonnal "nyerges kamiont" néznek sokan. 😃
-
troll81
addikt
válasz
Lackki #10881 üzenetére
Igen mert ki próbálnám,,milyen a t5 először focus mk2 st kerestem meg nezelodok is de jon a gyerek. Es kis hely kellene.A v 70 kinalatot is at nezem este ugyan ezzel a motorral mi a fel lelhető belőle. Meg a szivo 170 ps verziot is neztem de mar szívó benzinest nem akarok venni. 10 litert szamoltam fogyasztásra,de ha 12 akkor annyi. Nem olyan veszélyes arban egyik sem es a volvo fele huznek.nem okoz gondot a fenntartas szerviz, de feleslegesen nem dobok ki penzt az ablakon.
-
Peti78
őstag
válasz
troll81 #10877 üzenetére
Őszintén! Mit vársz el egy 2.5ös benzines motortól?
Ismét leírom, hogy az üzemanyagot a legkönnyebb pótolni. Meg amúgy, aki premium autót vesz, annak nem az üzemanyag lesz a legköltségesebb. Egy hónapja önindítót, most meg légtömegmérőt kellett cserélni. Hónapokig nincs baja, aztán valami beszarik. Ehhez (mint a többi premiumhoz) drágák az alkatrészek, ráadásul ez ritkább mint a béjemvé, kevesebben értenek hozzá. Azokat meg illik megfizetni.
A pénzedért viszont kapsz kényelmet, biztonságot, dinamikát, nem kevernek össze a bodzaszedőkkel. Nem utolsó sorban Volvo tulajként jogod lesz ide írni, mert valljuk be őszintén, most még csak egy briganti vagy a sorainkban . -
Peti78
őstag
válasz
troll81 #10868 üzenetére
Tempomat 90-nél 6.6-7; 130-nál 8-8.5, városban meg a jóég tudja. Vegyesben 11-12 szokott lenni. Nyilván a klíma, szembeszél, egyebek befolyásolják a fogyasztást. Őszintén szólva kb egy éve nem nézem menynit fogyaszt, annyit amennyit. A benzint meg a legkönnyebb pótolni benne. Amire figyelek, az a hangja, és ahogy megindul a rohadékja.
-
N0rthF4c3
tag
válasz
voyager4.4 #10872 üzenetére
Köszi, felhívom őket!
-
N0rthF4c3
tag
válasz
voyager4.4 #10866 üzenetére
Áhhh nem, én nem tudom megállapítani melyik alkatrész a ludas, de valószínűleg a belső kormányösszekötő. Persze stabpálca is lehet, mindenesetre borzalmasan kopog az első futómű 1 hete kb. Időpont szinte sehol, és kurva nagy para lenne így elindulni vele nyaralni tetőboxal, bringákkal - egy perc nyugtom nem lenne vezetés közben...
-
N0rthF4c3
tag
Sziasztok,
van valakinek kontaktja, aki a héten abszolválni tudna nekem egy kormányösszekötő cserét?
Pest és környéke.
-
kelekyle
őstag
válasz
troll81 #10861 üzenetére
AWD-ben még van egy pár dolog ami eltud romlani
Haldex, szöghajtás stb...
Igazából a V50 T5 első kerékkel is elég ügyes, ha piszkálni akarod és 350lovat akarnál belőle kihozni, akkor jobb az AWD.
Egy átvizsgálás, gyári diagnosztika és mehet a menet, úgy nem nagyon fogsz mellé nyúlni. -
kelekyle
őstag
válasz
troll81 #10859 üzenetére
Van benne egy turbó, kettőstömegű egy ültető szett stb... és 275000km. Nem biztos, hogy költeni kell rá, de ha igen ezek nagyobb költséget emészthetnek fel.
Ami nagyon klassz, hogy korábbi számlák megvannak... vezérlés 200nál volt cserélve elméletileg, azzal nem kell bajlódni. -
troll81
addikt
Sziasztok erről tudnátok véleményt mondani?[link]
-
rayoliviero
veterán
válasz
molnarpeter #10855 üzenetére
Rendben, kösz a válaszokat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
rayoliviero #10853 üzenetére
Bontatlan olaj több évet elvan (1-5 év, típustól függ). Felnyitástól én azt mondanám, ugyanannyi, mint amit a motorban tölthet (itt 2 év).
Gyártási idő lesz szerintem.
-
aero.
veterán
válasz
rayoliviero #10853 üzenetére
5 évig használható felbontás nélkül
-
rayoliviero
veterán
válasz
molnarpeter #10851 üzenetére
Köszi szépen.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
rayoliviero #10848 üzenetére
-
r.levente75
addikt
válasz
rayoliviero #10848 üzenetére
Szvsz egy márkaszervíz pontos infót tud mondani róla, érdemes őket felhívni!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
rayoliviero #10848 üzenetére
Motor függő, nem karosszéria. Lentebb linkeltek neked egy appot, abban is csomó szervíz infórmáció benne van.
-
rayoliviero
veterán
V60-ban hány km-enként és évente kell cserélni a vezérműszíjat?
-
Lackki
őstag
válasz
troll81 #10846 üzenetére
Szervotartály szokott repedni, kábel kötegek az ajtóban, műszercsoport megáll, gyújtáskapcsoló is szeret beszarni teljesen és nem ismeri fel a kulcsokat. AWD haldex rendszer, így azt is érdemes átnézni megy-e egyáltalán, mert ha mondjuk beázott... nem olcsó a javítás, sokan úgyis vannak vele, hogy nem javítják, elég az állandó 2WD. Szokásos dolgokat kell nézni ezenfelül, mint bármelyik turbósnál.
-
troll81
addikt
Sziasztok Volvo v50 t5 AWD ezzel lenne pár kérdésem.mennyire jó ez a hajtás lánc és mennyi t dob a fogyasztás az összkerék? milyen minőséget képvisel mennyire tönkre menő pl. Manuáls váltóval gondolom jó lehet.van e elektromos tipikus hibája a v 50 nek? Motor turbó mennyire tartós? 180 ezer km futás teljesítmény után mire kell odafigyelni? Mit nézzek meg vagy át? Nem szaladnek nagy szopó roller re semmiképpen. köszönöm előre is .
-
wwhy
veterán
válasz
molnarpeter #10842 üzenetére
3,5M / 2016 / 120e km / szervizkönyv / Momentum + Sport Line + Xenium
Valós adatok, első gazdától. -
válasz
focvis #10843 üzenetére
Szerintem semmit
Vagy szoftvert, esetleg elektornikát, de ez utóbbit is nehezen hiszem. Varsányi Péterrel együtt csinálják a Volvok elektromos dolgait, kifejezetten a hibrideket. Most pl. olyan csomagot terveznek V60-PHEV-hez, amivel 200km-re tudják növelni a hatótávot. Egyelőre CAD és tervdoksi szinten készen vannak, az árra azt mondták, hogy nem merik leírni egyelőre, próbálnak rajta optimalizálni
-
molnarpeter
nagyúr
Mennyire nagyon jó az ár, mennyi a km? Új motor, sok tapasztalat nincs még vele (benzinesekkel sem), én igazából a régi dízelekből választanék
Ha viszont van még garancia, illetve annak lejártával eladni reális opció, akkor simán vehető. Újak közül hallottam olajfogyasztásról, de nincs egyelőre elég infóm, hogy jót/rosszat tudjak következtetni.
-
troll81
addikt
Sziasztok 2005 v50 kombi 220le milyen motort takar? 2.5a regi 5 hengeres turbos?
-
rayoliviero
veterán
válasz
focvis #10837 üzenetére
Köszi.
7 litert veszek inkább, ha megyek nyaralni, legyen egy liter a csomagtartóban. Nem valószínű, hogy enne az olajból, de a biztonság kedvéért inkább viszek pluszban több ezer km-es útra. Én is nemrégen vettem az autót, így még ki kell tapasztalnom, hogy például eszik-e az olajból.
A Castrol webshopját ajánlották jobban, de ott 1000 Ft-tal több egy liter. Az össze többi shopban kb. 3000 alatt van, ott 4000 csak.
-
válasz
rayoliviero #10836 üzenetére
Igen, ez ugyanaz a gyári ajánlású olaj.
-
rayoliviero
veterán
válasz
focvis #10834 üzenetére
Ezek számomra ismeretlen webshopok. A filterabc-t néztem, azt elég sokan szokták itt ajánlani a Prohardveren, csak jókat hallottam róla, ugyanez elmondható a Kaufferől is, de ott elfogyott sajnos.
Itt a Filterabc-ben kinézett olaj. Ugyanannak tűnik, mint amit Te linkeltél.
-
aneda
senior tag
válasz
BigBlackDog #10831 üzenetére
Mindegyikbe 6L kell, a 6,5L a teljes töltet új/üres motor esetén.
-
válasz
rayoliviero #10833 üzenetére
Mindegyik FST, ezzel ne foglalkozz.
-
rayoliviero
veterán
válasz
focvis #10830 üzenetére
Rendben.
A rövid nívópálca van benne, a motorter alján.
Már csak azt nem tudom, hogy hol vegyem az olajat. Fekmester jó drágán adja.
Most nézem, hogy Edge olaj is van többféle: Edge Titanium Professional és Edge Titanium Fst. Te az Fst-t linkelted, nem tudom, hogy mi a különbség.
-
Lackki
őstag
válasz
BigBlackDog #10831 üzenetére
6.5L a régebbi 163 lovasba kell
az újba csak 6.2L
-
BigBlackDog
veterán
Nálam 6.5 liter lett kiszámlázva a D5-be még (2007-es S60, 185 ló). Meleg motornál a 6 szintű skálán 4-ig töltötték és másnap reggel pont maxon volt a szint.
-
válasz
rayoliviero #10829 üzenetére
Tegnapelőtt kicseréltük az olajat. Ez 2400 cm3-es D5 motor, kb. 5,8 - 5,9 liter ment bele; így a max. alatt van az olajszint. Azt írja az előbb linkelt kezelési utasítás, hogy akkor optimális a feltöltés, ha 4 pöcök világít.
A Tiédbe (1984 cm3) nem tudom mennyi kell, ha abba is 5,9-et ír, akkor elsőre 5,5 litert tölts bele. Menj vele 20-30 km-t, majd nézd meg, hogy mennyit jelez vissza a műszer, és annak megfelelően töltsd fel.
Ha van rendes nívópálcád, akkor egyszerűbb ügy. -
válasz
rayoliviero #10827 üzenetére
Csak egy hete van Volvom, így a tapasztalatom minimális a típussal. (Ettől függetlenül ez a 24. autóm.)
Részemről Magnatecet Astra F-be tennék; nem egy ilyen finom szerkezetbe.Én 6 db literest vettem a dedikáltan Volvohoz készült Castrol Edge Professional A5 0W-30-ból. Az enyémnek (V60 D6 PHEV) a használati utasítása egyértelműen 0W-30-at ír, A5/B5 minősítéssel és ajánlott olajként a Castrol Edge Professionalt jelöli meg.
A strart-stopos annyit tesz, hogy nem a legcsurbább Magnatec.
Javaslom ezt az applikációt: [link]
A szerviz nullázását pedig leírtam tegnap. -
rayoliviero
veterán
válasz
focvis #10826 üzenetére
Ez nem Start Stopos. Vagy annak nincs jelentősége?
Ha elfogyott, akkor hol érdemes venni még?fekmester.hu Eddig mindent itt vettem. De ők nem hologramos olajat adtak.
Vegyek két négy literest? Vagy centizzem ki egy négy literes és kétszer egy liter?
Akkor te is a 0w30-at ajánlod? -
válasz
rayoliviero #10824 üzenetére
Miért nem a Castrol Edge-et teszed bele?
Alig drágább a Magnatecnél. [link](Hétfőn vettem a Kauffernél 2779 Ft/l áron, most épp elfogyott náluk; a Mann HU719/8y szűrő ott 2755 Ft.)
-
Lackki
őstag
válasz
rayoliviero #10824 üzenetére
Castrol Mintaboltnál lehet olcsóbb, stadionoknál vannak a lidl-vel szemben
-
Lackki
őstag
válasz
rayoliviero #10822 üzenetére
Nem hiszem, hogy indokolt az olyan híg, ha a gyár 5Wt ajánl. Persze a 30ezres ajánlott cserét ne vedd figyelembe
-
Lackki
őstag
válasz
rayoliviero #10820 üzenetére
5.9Liter
A gyári ajánlott: Castrol Magnatec 5W-30 A5
Szűrő: Mann HU 719/8 yGondolom ez a motorkódod: D5204T3
-
rayoliviero
veterán
Volvo v60 d4 1984 ccm autóban szeretnék olajat cseréltetni. Hány liter kell bele és milyet vegyek? Szűrőből melyiket érdemes? Start stopos autó.
-
Ja, akkor az oké, már amennyiben az ember gyomra beveszi a dízelt. Nem tudtam, hogy D2 típusjelzés már Volvo féle motort is takar újabban.
aero. Állandóan csak a problémákat látom, olvasom az összes fórumon és csoportban ezzel a motorral kapcsolatban. Persze újként, az első 100e kilométeren talán még el is fogadnám, de utána sz*pjon vele más.
-
wwhy
veterán
válasz
xEon1337 #10813 üzenetére
Naná, hogy jót akarok, azért kérdezek előtte
Nem 1,6-os, hanem 2.0-ás, D4204T8 motorkód, amely motor ugyanaz 2015 után mindegyik dízelben: "2015 to date: One diesel engine, a 2.0 litre (Volvo VEA) producing 120, 150 and 190hp, according to specifications, used with manual or automatic transmission. "
-
Peti78
őstag
Légtömegmérő csere után lehet erősebb, illetve dinamikusabb az autó? 18 évesen 427 ezer km után le kellett cserélni a gyárit.
-
wwhy
veterán
Srácok, hajt itt vki V40-et? Gondolkodom az autócserén, aztán nagyon a V40 van képben, jó lenne pár infó, tanács; Volvóm még sosem volt
2015-2016 körüli benzines lenne az ideális, de nagyon jó áron kínálnak most egy fullos D2/2017-et
-
válasz
focvis #10809 üzenetére
Hogy teljesen egyértelmű legyen:
1. Set the vehicle to ignition position I.
2. Press and hold in the reset button for the trip meter. (utána elengeded)
3. Press and hold in the OK-button on the left steering wheel stalk
4. Ignition switch position II. (csak hosszan megnyomod, utána elengeded)
5. Wait 10 seconds.
6. Release theresetOK button when the information light starts to flash. (ilyenkor már rég elengedted a reset gombot, tehát az OK gombot kell elengedni!)
7. Set the ignition to the OFF position for at least 3 minutes. (csak megnyomod röviden a start / stop gombot, hogy kikapcsold a gyújtást és vársz 3 percet)The instrument beeps when resetting has been successful.
A művelet közben végig bekapcsolva a biztonsági öv!
-
Lackki
őstag
Üdv a csapatnak, nem is gondoltam hogy van ilyen topik itt, de fő hogy ráleltem. 2004-es Volvo S40/V40 szériát nyúzok 2.5 éve.
-
válasz
focvis #10807 üzenetére
A 3. verzió működik, azzal a kiegészítéssel, hogy közben a biztonsági övet bekapcsolva kell tartani.
PROCEDURE TO RESET MAINTENANCE LIGHT ON 2014 XC60
1. Set the vehicle to ignition position I.
2. Press and hold in the reset button for the trip meter.
3. Press and hold in the OK-button on the left steering wheel stalk
4. Ignition switch position II.
5. Wait 10 seconds.
6. Release the reset button when the information light starts to flash.
7. Set the ignition to the OFF position for at least 3 minutes.The instrument beeps when resetting has been successful.
És az olajcseréhez se kell woodoo, 5,9 literig töltöttük fel - műszer nélkül - mára beállt az optimális szintre.
-
válasz
focvis #10807 üzenetére
Én sem aggódok, csak szeretek előre gondolkodni. Az anyagi része egy dolog, de ha otthagy a pályán gyerekkel, cuccokkal, mert éppen leégette az invertert a zárlatos klíma, az annyira nem frankó, pláne ha olcsón kezelhető a dolog időben. Sajnos ha nem új kompresszort mosatsz át, akkor nem garantált a siker, de ha jól tudom, akkor megnézik majd neked, hogy a jelenleg benne levőt mennyire marta már szét a fos töltőgáz.
Mátrai Zoli (V60Service) nem tudom hova hordja az autóját, cáfolni én sem tudom azt, hogy nem maga szervizeli, de ezen a fotón éppen motort cserél egy V60 D6-ban, és találsz ugyanilyen fotót ERAD cseréről is (az hátul lakik
). Szóval azért kicsi esélyt látok rá, hogy segítségre szorulna ha valami gondja van a sajátjával
Max szoftver ügyben megy a VDash-hoz, ha jól tudom erősen összedolgoznak.
-
Jártam az Ivanicsnál nemrég; egy mogorva munkafelvevő azt mondta, hogy tavaly év végéig volt nyitva a visszahívási ablak az autómra, semmi mást nem mondott. Oda biztosan nem viszek autót.
Ettől függetlenül nem kizárt, hogy el tudom intézni a garis cserét, de ezzel - ha nem muszáj . nem szeretnék élni. (Van egy CarGarantie-s garancia is az autón január végéig.)V60service-t még nem láttam, nemsokára találkozom vele. Amit írtam, az a nekem elmondott információkon alapul, cáfolat nem érkezett.
Hozzáteszem, ha az ember folyton azon aggódik, hogy elromlik az autója és az kész anyagi csőd, akkor ne vegyen olyant / adja el. Én nem fogom magam ezen idegesíteni. Ha sokat foschkodik, eladom a fenébe.
Sajnos nem vagyok tőle különösebben elájulva.
A szerviz kinullázása továbbra is érdekel!
-
válasz
focvis #10805 üzenetére
Na, a lényeg hogy képben vagy klíma ügyben, sokan nem tudják, és nagyon meglepődnek, mert nem túl intenzív használat mellett is megeszik évente 1-2db klímát az autó (ha nem érvényes rá a visszahívás, akkor darabonként 500eFt körüli összeg, ha nincs kezelve, akkor pedig viszi az invertert is magával, ami 1-1.5m). Nem is értem, hogy a Volvo ezt hogy gondolta, illetve miért cserélgeti úgy ezeket a kompresszorokat, mintha nem lenne holnap. Az enyém esetén az Ivanics 2018-ig lát vissza, azóta 3db kompresszort kapott, az utolsót én intéztem már, aztán egyből mosattam a csere után, remélhetőleg ezzel végleg meg van oldva a probléma.
A tiédre érvényes amúgy a visszahívás? Ha igen, akkor érdemes élni vele, és az új cserekompresszort mosatni, de azt egyből a berakás után.
V60Services úr autójavítása érdekes, ő nem csak a klímával foglalkozik, Volvora ráállt szerviz, a klímás dolgot csak ráfűzte utólag, miután rájött a megoldásra. Nekem ő fog vezérlést cserélni jövő héten. Illetve javította már a generátorom csapágyát is, ezt is mindenki egyben akarta cserélni. Ez is típushiba amúgy, sok autónál előjön.
-
válasz
focvis #10803 üzenetére
A resetre sajnos nincs ötletem, viszont ha még nem tetted meg, akkor nagyon ajánlom, hogy lépj be a hazai V60-PHEV csoportba FB-n, rengetegen vagyunk már, és hatalmas mennyiségű infót halmoztunk fel
A klímakompresszor típushibájáról tudsz amúgy? Ha nem, írj, és dobok róla egy összefoglalót. A szervíz pedig remélem, hogy a V60Service, máshova itthon én ezt az autót nem vinném (kivétel a márkaszervizek, de velük is csak óvatosan).
-
Sziasztok!
Egy hete vettem egy 2014-es Volvo V60 PHEV-et; kéri a szervizt, csak a hónap végére kaptam időpontot egy Volvo specifikus műhelybe. (Az utolsó szerviz tavaly júniusban történt, még Hollandiában.)
Mivel nem akartam megvárni vele a hónap végét, mikor is vezérlést cserélünk, ma megejtettem egy olajcserét, minőségi cucckkal (Volvoba való Castrol Edge Professional 0w30 A5 és Mann filter).Szeretném törölni a szervízesedékesség jelzését, találtam tutorialt, de csak nem sikerül.
Ezeket próbáltam, YouTube, ill. ez a leírás sem működik nekem: [link].Mi a titok?
Köszönöm!Van egy 3. verzió is, ezt még nem próbáltam:
PROCEDURE TO RESET MAINTENANCE LIGHT ON 2014 XC60
1. Set the vehicle to ignition position I.
2. Press and hold in the reset button for the trip meter.
3. Press and hold in the OK-button on the left steering wheel stalk
4. Ignition switch position II.
5. Wait 10 seconds.
6. Release the reset button when the information light starts to flash.
7. Set the ignition to the OFF position for at least 3 minutes.The instrument beeps when resetting has been successful.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Hobby elektronika
- EAFC 25
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- RAM topik
- További aktív témák...
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- LG 83C3 - 83" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest