Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- 3D nyomtatás
- Akciókamerák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz haxxika #5499 üzenetére
iobd2-t vettem, az univerzálisat, eddig nem volt olyan autó amit ne tudott volna olvasni/törölni (igaz nem is 5$-os ebay-es cumó). BT-os simán a telefonról tudod nézni/törölni.
Eddig ezekkel próbáltam:
Ford Focus mk1
Volvo S60 mk1
Subaru Impreza mk3
Audi A4 B6
Lexus IS250 mk2
Honda Jazz mk1
Honda Jazz mk2[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Crus
őstag
válasz haxxika #5730 üzenetére
6 milliós kocsi volt a Marea anno, full extrás, ELX.
Pont én is azt mondom, hogy egymáshoz mérni meredek lenne, mert azt várnád, hogy a fele annyiba kerülő autó szétpotyog fele annyi idő alatt. Ezzel szemben a fele annyiba kerülő autóval nevetve 5x kevesebb gond volt/van, mint a 12 milkással. Itt a gond. Nem az alkatrész árakkal van a bajom! Azzal van a bajom, hogy ez az autó egész életében a széltől is védve volt, zömmel autópályán járt és ahhoz képest sok vele a probléma... pontosabban jóval több, mint azzal az autóval, ami gyilkolva lett keményen.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
őstag
válasz haxxika #5794 üzenetére
A C30/S40/V50 esetében a D2 az francia PSA motor, a 2.0D származik a Fordtól, a D3, D4 és a D5 pedig 5 hengeres Volvo.
Benzinesben az 1.6, 1.8 és 2.0 Ford/(Mazda) motor, 2.4i, T5 pedig mint tudjuk szintén Volvo.Úgy tudom, hogy más típusokban kavarás van a D3 körül is, mert van, ami már olyan néven sem 5 hengeres, de ebbe most ne is menjünk bele.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Weareus
addikt
válasz haxxika #5840 üzenetére
Volvo 850 T5-ön kell cserélnem féltengely csuklót. (Szakadt gumiharang miatt kattog.) Lekötöm a gólyalábat (2 db csavar), lekötöm a külső kormányösszekötőt (1 db csavar), agyat kibuktatom a féltengelyről, majd megrángatom a féltengelyt, akkor kijön, és már cserélhetem is? Adtak az újhoz zsírt, az egészet kenceficézzem rá?
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Sly189
senior tag
válasz haxxika #5972 üzenetére
Szia, köszi a választ!
Holnap elmegyek Volvo szalon 300m re, bevizsgáltatom, és foglalózom ha jó!
Amikor én mentem vele nagyon ment.
Másik Topikban a forumtárs írta hogy 5 hengeres Volvo saját fejlesztésű motorja van még ebben, AISIN váltóval ami Japán, ami vagy jó vagy nem de érzetre nagyon jól ment ma.Vezettem már 400 000km es Mercedes S400 CDi-t kb 20 000 km -t Mercedes E200 CDI 30 000km volt benne. Ezek alapján mondtam a fentieket
-
Dávcy
csendes tag
válasz haxxika #6096 üzenetére
Hát nem kis feladat volt ellenőrizni ezeket a csöveket. Konkrétan lebontottam az autó elejét és alját. Eljutottam egészen az intercooler-töl a turbo ig, minden bilincset leszedtem és megnéztem a csöveket is külön külön nincs e rajtunk valami sérülés, de nem találtam! Egyetlen bilincset találtam ami közvetlenül a turborol jön le ami egy kicsit laza volt, és a cső is ferdén állt rajta, ezt orvosoltam , kapott új bilincset is!
Összeraktam mindent ,mentem egy keveset a városban,javult a teljesítmény,nem hallom sziszegést, viszont ciklikus cincegő hangot még mindig hallok!1500-2500 fordulat között Kimentem pályára ott egy hangja nem volt kicsit jobban nyomtam is neki! Szerintetek a turbo-kerék lehet koszos és az csinál ilyen hangot? Nem szoktam pörgetni soha és padlogázzal sem gyilkolom a gépet. Olajszint rendben van , azt nagyon szoktam figyelni pont a turbo miatt. Más ötlet?
Vagy mehetek a szervízbe!!! :@ -
FeRRaR1
őstag
válasz haxxika #6116 üzenetére
Mérés nélkül is megmondom neked, hogy 100% hogy befér, 130 hosszú, 73 magas és 33 cm széles csomag gond nélkül becuppan a hátsó ülésre, lehajtás nélkül is. Ugyan úgy ha elfordítod és 33 cm a magassága lesz becuppan a csomagtartóba is. De az utóbbiban csak 99.9%-ig vagyok biztos
-
FeRRaR1
őstag
válasz haxxika #6128 üzenetére
Az S80-on 5 hónapja nem jött fel, és tegnap a második indításnál törölte az XC is az alacsony szint hibát, azóta 0 üzenet, pedig mentem vele kb 20 kilométert. Fater D5 XC-jénél volt ilyen magas olajszint, de ott a max felett volt 1 - 2 milliméterrel, nekem most mind a kettő pont a max vonalon áll. Dízelek egyébként is sokkal érzékenyebbek erre.
-
lolal
senior tag
-
rbalint88
addikt
válasz haxxika #6190 üzenetére
nekem volt már bőrös autóm, fűtött üléssel, de azt megfogadtam, hogy addig max az ülés szélén lehet bőr, amíg nem futja egy fűtős-szellőztetős megoldásra. sokkal jobban éget a szövetnél, amikor nyáron felforrósodik. mondjuk mióta olcsó prosztó kocsim van, tök nyugodtan hagyom 2-3 centire leeresztve az ablakot, max a rádió előlapját tudják elvinni.
szaki meg tudja javítani az elromlott ülésfűtést. nem szabad rátérdelni az ülésre, akkor meg tud szakadni a fűtőszál, aztán lehet amiatt le is tiltja. én megnézetném hozzáértővel, legrosszabb esetben cserélni kell az ülőlapi egységet, 20-30k maximum és meg van oldva. -
Peti78
őstag
válasz haxxika #6185 üzenetére
Majd az lesz, hogy belinkelem a képet a kezelőszervekről, és ti okosakat tudok majd mondani.
(#6191) rbalint88 Ha már az sxtrák javításánál tartunk.
Ennél az autónál a jobb oldali anyósulés jeladó problémájának megoldása mennyibe fájhat? Nincs benne esp, szóval nem akarm megvenni, de kíváncsi vagyok.
Egyébként ez az ár reális, vagy sunyulás lehet a dologban?[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
6120
tag
-
6120
tag
válasz haxxika #6292 üzenetére
Nekem is van, csak költözés közben átvándorolt a másik autóban és ott pont nem kerestem...
Költözés előtt volt egy kör vásárlás még az ikeában is (két autóval).
A v70ben egyedül ültem, plusz lapraszerelve:
4 szék
étkezőasztal
fürdőszoba szekrények (3x ilyen ill hasonló nagyok + mosdó
komód
íróasztal + szék
A másik autóban a 'zasszony meg a gyerek ill. némi apróság... -
setom
tag
válasz haxxika #6777 üzenetére
Nálam is hasonló a helyzet, Debreceniként általában otthon csináltattam mindent, viszont most már csak hétvégenként vagyok Debrecenben ezért keresek itt helyben szervízt.
Végül beiratkoztam hozzájuk, a netes vélemények alapján jónak tűnnek. Ha esetleg hamarabb kerülök sorra szívesen beszámolok, hogy mennyi volt végül és mi a tapasztalat.
-
rbalint88
addikt
válasz haxxika #6819 üzenetére
hát a tengernyi hely kifejezést azért túlzónak ítélem meg, de azért két 185centis ember egymás mögötti helykínálatára a "minőségi élettér" megállja a helyét egy magyarország-németország távon is.
ismerősnek van s80-asa, az volt a "kapudrog" unokatesómnak a v60-hoz. tágas, de ennyi hely egy passatban is van és az S80 egy kategóriával magasabbra van pozícionálva... -
FeRRaR1
őstag
válasz haxxika #7025 üzenetére
Még kiéheztetem, lejárat után is rá írhatok egy pofátlan ajánlattal, ott már átesett lelkileg a tényen, hogy nem ment el teljes áron, lehet oda adja 2200 ért
Egyébként ki lehet próbálni, sima hirdetés, felhívhatod, akármi játszik, eladó függő, de ez ma jár le.
Qru
Utolsó bakancs listás Volvo az R, S80 V8, XC90 V8 és V70 T5 már volt/van, ezt is le kell húzni a listáról, nincs mese
[ Szerkesztve ]
-
-
Rivaul
addikt
válasz haxxika #7716 üzenetére
Igaz. A D5 motorok mindenki szerint örök élet meg egy év kb. Rengeteg a megbontás nélküli 700ekm+ futásos darab. 300ekm futás körül még új ként teljesítenek. Legjobb a 163 lovas 2005 előtti szűrő nélküli és abból van a legtöbb alkatrész is.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
nandow
aktív tag
válasz haxxika #7719 üzenetére
Köszönöm az infókat!
(#7720) Rivaul
Annyira nem számít a fogyasztás, csak kíváncsi voltam.
Viszont én is attól tartok, hogy nem biztos, hogy a Volvo lesz az én autóm. Pedig baromira tetszik az S40 formája.
Évi ~10e km-re kellene, inkább hétvégi hosszabb távú használatra, nagyon ritkán bejárnék vele a munkahelyemre (Bp-, 12 km egy útja).
Abban bíztam, hogy a benzines motorú S40-esek vállalható konstrukciók.
Ahogy te is írod, gondolom dízelnél ha valami elromlik, húzósabb a javítás. Annyit meg nem megyek, hogy a kevesebb fogyasztással megspóroljam a rávalót.szerk.
(#7721) Xmodule
Köszi!
szerk2:
Annyira szép ez az autó.[ Szerkesztve ]
-
AMDFan
addikt
-
Peti78
őstag
válasz haxxika #7840 üzenetére
Nem biztos, hogy érthetően fogalmaztam. A műszerfalon folyamatosan világít a csúszós kis narancssárga autó, és a gombja is folyamatosan világít.
Akkor ez most hiba, azaz nem működik, vagy az a hiba, hogy működik, de világít? A múltkor nedves úton sportos indulásnál pörgött az első kerék, ebből gondolom, hogy nem működik, mert a kipörgésgátló a menestabilizátor része. Vagy rosszul tudom?Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
válasz haxxika #7842 üzenetére
Biztos, hogy nem működik, vagy legalábbis nem úgy ahogy kellene. Így vettem, tehát tisztában voltam vele, hogy ebből lehet, hogy szerelő lesz. A szerelőm is jelezte amikor átnézte, és amikor vittem magyarosítani (ami nem sikerült mert 2001-es) akkor lefuttatták rajta amit kell, és jelezte a kiszolgálószemélyzet, hogy hibát talált. Kiütötték, de pár km múlva ismét elkezdett világítani. A kezdetekben néha eltűnt anélkül, hogy bármit csináltam volna. AZ információs panel balra lent írja is, hogy nézessem meg. A héten viszem egy helyi volvo szakihoz, meglátjuk mit olvas ki. Talán kormányszögjeladó, talán ez, talán az. Most voltam lent ráadtam a gyújtás, nyomtam hosszan, nyomtam 5x mert azt is olvastam, de nem történt változás. Kíváncsi vagyok, mibe fog kerülni. Igaz,eddig nem hiányzott, nem éreztem, hogy labilis lenne az autó, de a hibakód az hibakód.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
person
senior tag
válasz haxxika #7932 üzenetére
Èn csak a sziszegèst hallom gyorsìtàsnàl ès motorfèknèl, fütyülni akkor hallottam igazàn amikor vetten az autòt ès màr règ kuka lett volna a motorolaj, ahogy lecserèltetük megszűnt a fütyülès. Max ha helyben rugdosom ès nagyon figyelek akkor hallok valamit amikor leesik a fordulat. Ùgy tudom ha màr hallod fütyülni az nem a jò àllapotot jelzi, de lehet rosszùl tudom. (D5)
-
person
senior tag
válasz haxxika #8003 üzenetére
Nem láttam hibát, remélem.. ~250 Km-et mentem azóta.
Mindenesetre még 1x átnézem majd nyugiban is, és még a héten veszek egy párkilós poroltót, amúgy is régóta tervezem.Más, ha már szóba került, pontosan (esetleg link?) milyen motorolajat tesztek a régi 163 lovas D5-be?
Ha jól tudom most 5w30-as Castrol SLX van benn.[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz haxxika #8127 üzenetére
Igen én is így gondolom. Anno számítógépeket szereltem és adtam itt az oldalon is sokáig tanácsokat. Aztán az a családdal teljesen elmúlt. Közben az autóim kezdtem el szerelgetni mert ugyan megvettem, meg tankoltam de szerelőre nem volt pénzem, örültem ha az alkatrészt meg tudtam venni valahogy. Ez kezdett átmenni hobbiba és odáig jutott hogy már ha tudtam volna sem akartam szerelőhöz vinni. Kihívásként tekintettem minden hibára (hatalmas falloszoknak szaladtam emiatt neki az tény). A szerszámok is gyűltek apránként. Most már helyem is van és több autóm amin gyakorolhatok. Nem rég költöztem vidékre, ha találok olyan munkát amibe egy kis idő belefér akkor neki is látok. Elég összetett lett mára az autószerelés az elektromos és miegymás autókkal, biztos jóval többet kell tanulni és nem is 1-2 nap alatt leszek jó szerelő de úgy érzem van hozzá kedvem. Már gyereknek is a szedd szét (úgy is maradt sokig) és rakd össze barkácsolós voltam ami máig megmaradt. Eddig nem tudtam lenne-e rá érdeklődés de látom a megannyi Vovost/autóst akit átbaxnak vagy kihasználnak és szerintem meg lehet ebből élni korrektül is. Ha meg mellé van kedvem is akkor miért is ne? Azt mondják az élet nagy döntései 35 előtt jönnek. Még beleférek, hát ha ez lesz az
anedaNem keresek. Tetőkárpitot jött le valakinek és van egy komplett leírásom kitapasztalva amivel 4eft-ból meg van szépen. Mondtam hogy a bontottat felejtse el mert mire beteszi addigra azon is elenged valahol a szivacs. Erre oltottak le hogy az se szép, se jó nem lesz és ez szerviz dolga. Ezt nem ilyen szépen. A VDASH volt az. Bár mentségükre szóljon hogy miután vázoltam a mikéntjét elismerték hogy nem így kellett volna reagálniuk és elnézést kértek. Helyileg most Siófok mellett vagyok nem messze. Pécs kiesne sajna amúgy is
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen