Hirdetés
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nyomtató topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fr3eWar
őstag
Sziasztok!
Fontolgatom a volvo csoport létszámát növelni, de nem sok infót találok az "új" 2literes dizel motorokról. Szemezgetek a V90-es kombikkal, és az lenne a kérdésem mennyire megbízhatóak/szervízigényesek a D4 190lovas meg D5 235lovas kétlityósok?
Mi kerülendő, mi vállalható?
Jelenleg egy 2literes B7 passat van meg az marad is másodlagosnak, 150-el vettük, és már nálunk is elment 150K km-t hibamentesen, jó lenne ha a volvok is "kimennek a világból" műsört tolnának -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
milkabrams #13394 üzenetére
Nekem egy 2.4i C70 van. 170 ló, atomata váltó. Szerintem isteni választás volt. Amióta meg van (március) bele tekertem 8000km-t, Angliából elmentem Magyarországig meg vissza. És teljesen hiba mentesen. Amikor megvettem persze megkapta a nagyszervizt, a váltóban is az olajcserét stb...
Viszont annyit még hozzá tennék hátha ez is szempont neked hogy nem a leggyorsabb konstrukció ez (legalábbis a C70-ben mert 1700 kiló a kocsi), gyorsulásban ugyan úgy gyorsult mint bátyám 1.4 80 lovas Fiesta MK7-es kocsija. De hát ez nem is erről szól leginkább.
-
-
milkabrams
őstag
válasz
2ozzmexy #13395 üzenetére
Elsősorban üzembiztosságra és tervezhető karbantartásra gondolok. Jelenleg egy mk2 focust használok, annak is az 1.6-os változatát és nehezményezem, hogy ugyan nincsenek komoly hibák, de van helyette sok kicsi probléma, ami miatt gyakran látogatok szervízt, cserébe sokat eszik, lomha és hangos is.
Tudom, hogy ilyen idős használt autónál már kérdéses, de örülnék, ha nem random, bármi előjel nélkül halnának be mindenféle dolgok. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
milkabrams #13394 üzenetére
Vállalható? Ezt fejtsd ki bővebben kérlek...
Amúgy a 2,4i egy Volvo motor sima szívó benya, semmi flanc, eléggé golyóálló, a 2literes turbó már talán GM, de majd a többiek megmondjak. Az automata még a klasszikus hidrodinamikus, Aisin gyártotta ha jól emlékszem, amennyiben volt cserélve benne olaj meg szűrő időben az is bírja a kiképzést. -
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Mennyire vállalható egy 2003 körüli s60 2.4 vagy 2.0t motorral, automata váltóval? -
Vegha
senior tag
Sziasztok,
V70/XC70 (utolso evjaratok) vasarlas elott mire erdemes odafigyelni ? Octavia II-rol valtanek.
Preferenciaim:
D5 vagy D4 (ha jol tudom a 163 lovas ajanlott)
Automata
A/C
Tetoablak
Oszthato hatsoulesek
ISOfix
Tolatoradar
UlesfutesSvedorszagban vennem (es nagyreszt ott is hasznalnam), ugy latom a 163 lovasok V70-ben eltuntek a piacrol :(
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Peti78 #13384 üzenetére
Gyári Castrol Titaniumot használok az összes Volvómba, gondom soha nem volt.
Feleljen meg a specifikációnak, ne teszkós legyen, és cseréld időbe, vagy használat függvényében akár előbb. Ezek a legfontosabbak, nem az hogy Castrol vagy Mobil 1.
Meg ne hamis vagy régi leszűrt legyen
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
2014 s80 D5 (5244 T15) melyik olaj ajánlott? -
FeRRaR1
őstag
Igen sajnos túl meleg helyre rakták az abs elektronikát azokban. Óracsoporttal is szokott gond lenni. Én is imádtam a V70-emet, 2001 T5 volt. Szeretek én is magam dolgozni a kocsikon ha tehetem. S80 V8 haldex felújítását, nagyszervízét megcsináltam. Amit tecsinálsz, arról tudod hogy rendesen meg van csinálva. A többiről csak reméled.
-
nesa
veterán
Ezt láttátok hogy kikapta a volvo 850 az akácfát.
-
nesa
veterán
válasz
FeRRaR1 #13375 üzenetére
Ezen a fajta xc60-on én is gondolkoztam mint v50 utód, de aztán jött a nagy gondolatom hogy nem kell nekem a túl modern autók problémája, v50 re is meg a Lanciamra is minden fórumon emlegették meg mutogatták a számlákat hogy kis probléma 6-700k ... nekem egyikkel sem volt bajom így mielőtt ilyesmi beütött volna mind kettőt eladtam a Lanciat jobban sajnáltam mint a v50 et, majd a szívem szakadt meg érte, de a v50 is nagyon jó kocsi volt, de lett helyette a v70 ami szög egyszerű autó és pláne egyszerűen szerelhető mindenhez hozzálehet férni.
Így van a v70 be a 2.5TDI (lekaptam a műanyag burkolatot) basszus ilyet ma már nem nagyon látni hogy így körbe lehet táncolni a motort, mindenhez hozzáférni, v50 ben még gyertyát se lehetett normálisan cserélni mert a tűzfal felől volt, itt meg játszótér van.
Ez meg egy euró 5-6 TDI ocsmány motorja nem is látszik csak a sok cső ágazik ezer felé... a v50 2.0d is hasonlóan izgalmas volt, ezekre kötelező a burkolat mert anélkül el sem lehetne adni őket, vevő ránéz a szalonba és gyomra felfordul...
V70 be nyaralás előtt összefosta magát az ABS vezérlő (Volvo betegség) kb 40perc volt megjavítani 4csvar fogta az ABS kockához utána kinyitottam az összes bejövő, kimenő ágat újra forrasztottam és mehetett vissza, azóta fasza.
Itt a repedt forrasztás egyike, volt még vagy 20 ilyen. -
FeRRaR1
őstag
válasz
belaazallat #13373 üzenetére
Nem, akkor nem vettem volna meg. De az ablak mosó fúvóka fűtött.
-
FeRRaR1
őstag
Hazaértünk. Valami még lesz vele. Kicsit búg az egyik oldala, szar gumi vagy kerék csapágy. Hirtelen a gumit mondanám mert kínai retek, és nem melegedett egyik kerék se.
Hazafelé főleg autópálya, 6,7 literes átlag.
75 literes tankkal az kb 1100km. Fedélzeti is ennyit írt tankolás után. WoW. Elég nyomatékos, szépen lehet vele haladni, előzni. -
FeRRaR1
őstag
válasz
Wiz Khalifa #13369 üzenetére
Utóljára 18-ban voltam a V8-al. Szép hosszú út, volt hogy évente 5-6x is megjártam még 2015 előtt. Majd Kaposváron, ahol születtem mindenki meg akart előzni, le akart szorítani, szakad astra bele akart terelni a busz hátuljába... Amég le nem padlóztam, hát, nem mondom meg mennyivel de utána leültem egy fagyira, hogy a belvárosba ennyivel mentem mikor tele van civil rendőr autókkal meg trafikkal. Nem mellessleg gyalogosokkal. Aztán arcon vertem magam és nem csináltam többet ilyet, hogy felcseszem magam idiótákon. Pedig sok volt. Nem tudom az ilyenek miért nem az asszonyon vezetik le a feszkót az ágyban. Meg persze a klasszikus 70-el a főúton, de ha előzni alarok 120-ig nem enged el. Addig nem volt sürgős, akkor már igen. Át akarom engedni a gyalogost, az nem mer elindulni a zebrán, engem meg ledudált mindenki... Ugye Angliában kötelező átengedni ahol nincs lámpa csak zebra.
Na mindegy, remélem neked jobb tapasztalatod lesz és élvezed az autót. Jó nyaralást/látogatást. Visszafele álj meg egy napra a Nürburgringen
-
FeRRaR1
őstag
Jó hírek:
Beszéltem a kereskedéssel, mivel láttam hogy le műszakizott a gépezet. Hiba nélkül átment, cserélték a fékbetéteket ahogy kértem, az olaj szűrő háznak nem volt baja ha nem O gyűrűt cseréltek hogy ne gyöngyözzön. Utas oldalon van egy kis kavics nyom a szélvédőn azt holnap javítják. Utána teljes külső belső kerázást kap.
Szerdán felvehetném reggel, de csütörtökön pont onnan 15 percre fogok dolgozni így nem autózok 3 órát feleslegesen extrába.
Gyári gumiszőnyeg és csomagtartó tálca berendelve.
-
Peti78
őstag
Kojtolás=kormolás.
Ez leginkább azokra az autókra (audi, bmw) jellemző, amiket olyan tulajok birtokolnak akik bár megvették, de nem tudják rendesen fenntartani az auóikat, ezért kiiktatják az EGR-t, majd ezt követően felrakják a matricát a kocsijukra: "Ez dizel te kurva." Nagyobb gázadásra olyan kormot lő, hogy csak pislogsz. Biztos tapasztaltad már. -
-
nesa
veterán
-
Atomgeszi
nagyúr
Tudja valaki, hogy a féktárcsából mennyit lehet leesztergálni, hogy még a gyári értéken belül maradjon?
2007-es XC90 -
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #13348 üzenetére
Xc70 cuccokra gondoltam én is, az eleje a kisebb gond, a hátulja viszont nivomatos azt lehet el kell engedni.
(#13349) FeRRaR1
Nem vagyok benne én sem biztos de a változóhoz szerintem kell vezérlő is .(#13350) troll81
Lehet jó ötlet.
-
-
molnarpeter
nagyúr
XC70 bontott cuccokkal szerintem pikk-pakk meg lehetne emelni költséghatékonyan
csak nehéz jó katalógust találni hozzá, hogy meglegyenek a különbségek.
Szűkebb geo beállítással próbálkoztatok? Lehet már cserélt darab, jó lustára szokták állítani a felújítók, magukat védendő. -
nesa
veterán
válasz
FeRRaR1 #13346 üzenetére
A magasság is megeszi a lovakat de ha kifogsz valamit nagyon nagy power kell hogy meglehessen ugrani, még a következő szembejövő előtt, ellenkező esetbe 20-30km lehet vánszorogni 1-2 be és 20-30km keresztül nem haladni a gép meg 25-30-40 litereket ír fogyasztásnak, mögöttem a cayene nem mert elugrani... kanyonnál mentünk át kb 20 km szikla úton és olyan fahíd volt aminek a pallói szét voltak korhadva... de aszfalt úton is 2x belefutottam olyanba hogy a v70 csak Y ba tudott befordulni annyira keskeny volt az út és annyira szűk a hajtű kanyar.
1975km mentem 37 es átlaggal, úgy hogy ahol lehetett ott toltam neki
Alacsony költségvetésből vannak most a gépen megoldandó feladatok , kellene emelni rajta 5cm de legalább 3cm szűkséges, mivel a sok lovat nem tudom elérni ezzel, a másik irányba kell gondolkodni, mindenképp turbót kell cserélni, mert a gyári fix geos kb 2200nál tölt be rendesen, olyan megoldás kell amivel már 1500-1600 nál elkezdene rendesen betölteni, tehát az nem volna baj ha 3500 nál kifogy csak töltsön előbb, nem tudom az 1.9tdi fix geos turbója nem-e lenne jobb
-
FeRRaR1
őstag
válasz
molnarpeter #13343 üzenetére
Szerintem 205 felett igen, de a rica tuning átírta D4-re a gyári D5-öt.
Viszont stage 1 lesz + egr delete. Akkor az 235hp + 500nm. Azzal már be lehet állni a lidl parkolóba azért.
[link] Ezt be is rendeltem
nesa
V70 R? -
nesa
veterán
válasz
FeRRaR1 #13341 üzenetére
Nekem is kellene valamit módosítani a volvon mert Magyarországon tök jó a kocsi, de valódi kemény terepen kegyetlenül elvérzik, kéne még legalább 150 ló vagy inkább 200, mert alapból ez soványnak bizonyult.
Leghülyébb helyen találkoztam svédekkel jobban örültek az én kocsimnak mint a sajátjuknak, azok s70 T5 el próbálkoztak de az is sovány. -
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #13339 üzenetére
A DW10 (volvo v50 2.0D) az átalakult v70 D5252T (2.5 TDI AEL) -re
A DW12 Lancia ezt nagyon sajnálom az über luxus, meg lecserélődött DW8-ra ami valójában egy XUD9 pug partner husky 2004 ez ugyan egy melós autó jellegű valami de napi mászkálósnak pont megteszi, és szög egyszerű olcsó az alkatrész..
Én úgy tudom csak az első szériás 8szelepes 2.0HDI lehet adagolósra állítani abban olyan a porlasztó ami könnyen átépíthető, de lehet én tudom rosszul.
V70 a Tara kanyonba
+1 poén kedvéért, de tök véletlen a 2db New Yorki rendszám.
Ezt meg hogy van eleje is.
#13338) FeRRaR1
A d4 mit jelent milyen erős? -
FeRRaR1
őstag
válasz
scott_free #13332 üzenetére
Most nagyon felcseszte az agyamat az E class kínálat. Ezért elmegyek ezt megnézni még ma: [link] Vélemények? R design kiadás, panoráma tető, nagy hifi, körbe radar, kamera, sávtartó, radaros tempomat, sport ülések, cratus felni, minden ami kell. Lop, csal, felpofozza a gyereket. Cserébe fehér ami nem szokott tetszeni de itt igen. Erre költenem se kell csak egy alapos takarítás + ápolás. 12K akkor de ez egy különlegesen egyedi és nagyon felszerelt példány.
scott_free
Nem vagyok tisztában a Belga árakkal, de ha találsz valami szépet és jól felszereltet, jó elő élettel akkor mindenképp.
-
scott_free
senior tag
Sziasztok,
2-2,5 millió körül lehet/érdemes dízel Volvót nézni? (Belgiumból tudnám behozni.)
Köszi!
-
FeRRaR1
őstag
válasz
molnarpeter #13327 üzenetére
Ránézek majd, még XC70 és V70 van a kalapban XC60 mellett.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #13324 üzenetére
1984 köbcentivel létezett rövid lökettel, 2.4 alapokon. Nem mindegyik típus kapta meg, sokba a PSA 1997 ccm négyhengeres DW10 került, még a Geely előtti időkre értve.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Wiz Khalifa #13324 üzenetére
Igen, úgy tudom hogy ez még az 5 hengeres igazi Volvo motoros. (Ez csak az egyik legolcsóbb ami tetszik XC60, nem tudom ez lesz e majd)
-
FeRRaR1
őstag
[link] Gondolkozok hogy veszek egy XC60-at az olcsóbbak közül átmeneti autónak 6-9 hónapra amég megjön az új. (Lehet hogy hosszabbra, ennyi minimum). Nem igazán érdekel milyen motor, milyen váltó. Ez viszont egész szépnek tűnik, 5 hengeres, jól felszerelt viszonylag. Vélemények?
-
FeRRaR1
őstag
[link] Hétvégi kocsimosás?
-
Fody75
friss újonc
Sziasztok! Valaki tud Győr környékén szakit aki Volvo hibakódot tud kiolvasni? Az alany egy 2006-os 2,4 D5. Feljött a sürgős szevíz lámpa, lekorlátozta a motor teljesítményt, és a koromszűrő tele-t is kiírta, de az elmúlt. Nem tudom van-e közük egymáshoz, gyanítom, de nyilván ki kell olvasni.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Krisztián980 #13319 üzenetére
A kérdéseidre a választ indirekt módon fentebb találod, az én kérdésemre reagálták...
A 9-5 irányába mennék a helyedben, no offense de ha ez felmerult akkor neked semennyire se ajánlott a Saab. Inkább egy jó volvo -
Krisztián980
csendes tag
sziasztok, találtam hahun egy nagyon szép Saab 9-3 2.0 TS Areot. Kérdésem, hogy mennyire fentarthatók ezek a típusok manapság? Az alkatrész ellátottság milyen? Fenntartási költségben milyen márkához vagy típushoz tudnátok a leginkább hasonlítani?
Előre is köszönöm a válaszaitokat -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
FeRRaR1 #13317 üzenetére
Igazából az nem drága ha azt vesszük hogy minőségi, kézzel készített, pontosan a kocsidhoz.
Mert csak egy sport hátsó dob a T5 C70-re 500 font körül van. Egy sport kati 300 font és csak az. Szóval fullosan legyártva nem drága az.
Na majd holnap kiderül hogy majd merre fog menni az agymenésem.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Wiz Khalifa #13316 üzenetére
Persze, próbáljátok ki, az a leg olcsóbb "hang tuning". Remélem bejön és akkor nincs több kiadás rá.
Az ameriaki Magnaflow termékeit árulják és gyártják le EU-ra. Elmagyarázták hogy az amcsi stainless steel-en lesz felületi rozsda mert nem magas minőségű. Amit ők használnak, már elfelejtettem milyen grade, az a legjobb még csak kis felületi foltokban se lesz semmilyen korrózió. Na egy egy teljes cat back rendszer ami majdnem az első bölcsőig megy volt 1200 számlásan. Ebben ugye benne van hogy dupla a kivezetés, választottunk dobot, véget, legjobb minőségű acél, és élettartam garancia. Nem volt olcsó, de a jobb helyek közül válogattam.
zsloti
Sok ebayes szerintem küld oda is. Be lehet csak idő igényesebb és utána járósabb M.o.-n. Ezt alkatrésze válogatja. A legtöbb az ugyan az, de van ami különbözik jobb és bal kormányosnál.
Nézz utána neten hogy kompatibilis e a kiszemelt darab.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
FeRRaR1 #13308 üzenetére
Én Swindonba vagyok így az messze van. Viszont van Newbury-ban a Tec-Exhaust is pl.
Milyen áron volt neked ha szabad tudni?
Egyébként nálam holnap konkrétan a hátsó dob kerül le. Elég viharvert stb.. így mondtam az ismimnek hogy cseréljük le sima csőre. Egy tesztre. Megnézem úgy mit változik a hang stb... Ha tetszik akkor marad az csak saválló kivitelben majd, ha nem tetszik akkor valami más dob kerül rá majd.
Aztán majd meglátjuk mi változik még. Amúgy szívó 2.4i 170 lovas a kocsim így max egy motor optimalizációt fog kapni.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
molnarpeter #13313 üzenetére
Igen. Hűtőfolyadék volt.
Kilyukadt és 100km-ként már 1 litereket töltöttem utána.
Szervizben végül bekötötték direktbe, kihagyva ezt az alkatrészt. De mondom azért jobb, ha utána nézek, hogy van-e jelentősége. De itthon nincs akkor.
-
molnarpeter
nagyúr
-
Atomgeszi
nagyúr
Tudja valaki, hogy ez a kartergáz hűtés cső mire való, és mi van, ha nincs a rendszerbe?
Németből találtam csak kompletten rendelni, mindennel együtt adják.
[link] -
nesa
veterán
-
FeRRaR1
őstag
válasz
puhoska76 #13305 üzenetére
Le kell fúrni őket, vagy ilyen mini pörgő fűrésszel bele vágni egy csíkot hogy lapos csavarhúzóval tekerhető legyen.
Egy javaslat és ezzel senkit nem akarok megbántani.
A V50 és S40 ford alapú túlságosan. Nekem nincsenek jó emlékeim a V50-ről, pedig előtte sokkal régebbi 2001-es V70 volt, de az 100x jobb! Igazi Volvo. Szerintem ha jót akarsz akkor S60 - V70 - S80 - XC90.
Wiz Khalifa
Kipu + ecu lenne a legjobb (ha szívó akkor ECU-t nem erőltetném feltétlen).
Én a Profusion exhaust-hoz vittem annak idején. Heathrow mellett vannak. Megnézték a kocsit, elmondtam hogy mit akarok pontosan. 30% sportosabb, hangosabb, mélyebb V8 érzet. Illetve amit nem akarok, hogy használhatatlan legyen hosszú úton meg búgjon. Ezt kértem, ezt kaptam, hibátlanul.
Neked ennél több kell mert alapból az 5 hengeresek eléggé le vannak tompítva. Megmutatod, elmondod mit szeretnél, és azt fogod kapni. Illetve nem akartam eltérni a gyári kinézettől, ezért hasonló végeket választottam.
Cat back, rozsdamentes rendszer.
-
nesa
veterán
válasz
puhoska76 #13305 üzenetére
Itt a megoldás, https://www.youtube.com/watch?v=6oC6ELsmv20 nem villanyász kell neked, pláne olyan aki nem ért hozzá.
Gondolom vettél egy autót 700.000 km-el amit igazoltak neked hogy csak 183 van benne.... és most ez van. -
puhoska76
tag
Megint megszívatott a szekér ottmaradt a bolt elött "vásárolni" Nyüves kormányzár nem nyílik ki. Villanyász természetesen sehol aki kijönne megnézni....Azokat a kúpos csavarokat hogy a fenébe lehet leszedni
(v50) Nem volt még autó amit ott kellet hagynom pedig volt pár olasz taliga. De valszeg ez lesz a vég és elköszönök a márkától véglegesen.....
-
FeRRaR1
őstag
válasz
zsloti #13303 üzenetére
Angol ebayen sok alkatrész van hozzá, minden cserélhető amit írtál. A központi zár az ajtóba cserés, vagy a kábelben van törés / rövidzár. Nagy az androidos kínálat, vannak komolyak is. Viszont mást kell kérdezned mivel én nem vettem ilyet a néha S60 / V70-embe, de sok embernek láttam hogy van.
Wiz Khalifa
Nekem volt T5 meg i5 is. Szépen szól az 5 henger, sőt a legtöbb 6 hengeresnél is szebben szerintem. Persze kérdés hogy mit szeretnél pontosan meg hogyan nyúlsz bele. -
zsloti
senior tag
Sziasztok!
S60 vásárlását tervezem. A kiszemelt példány belterén vannak cserélendő elemek. A két első ajtón a vezérlők körüli műanyag elem, a váltó mögötti rollós doboz rollója és a kerete. Ezeket honnan tudom beszerezni?
Nem a navis változat. A központi kijelzőt lehet cserélni valamilyen androidos cuccra?
Ami jobban aggaszt az a jobb első ajtó központi zárja. Nem mindig zár vagy nyit. Azzal mit lehet kezdeni?
Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Ritkaság! Hibátlan! Intel Core I9 13900KS Processzor!
- Bezámítás! HP Victus 16-D0655NG Gamer notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB W11
- Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest