Új hozzászólás Aktív témák
-
rayoliviero
veterán
Volvo V60 2.0 D4, 2012-es évjárat: Gázolajszűrőt hány km-enként kell cserélni? Nincs benne a manualban.
Plusz elől hiányzik az autóról a Volvo felirat (középen a matrica). Ilyet honnan tudok szerezni? -
rayoliviero
veterán
V60-ban a Start/Stop rendszert, hogy tudom kikapcsolni? Ha a sebváltó alatti gombbal kikapcsolom, az csak addig marad kikapcsolva, amíg a kocsit le nem állítom, utána indításkor megint világít.
Menüben kerestem, de ott se lehet kikapcsolni. -
rayoliviero
veterán
Volvo v60 2012
Ha kifogy az elem az ilyen távirányítóból, akkor nem tudom kinyitni az ajtót?
Renault-ban van egy fém kulcs is a távirányítóban az ilyen esetekre.A másik kérdés, hogy vízhőfokot nem mutatja az autó sehol? Műszerfalon sehol nem látom.
A harmadik kérdés, hogy a start stop rendszer lámpánál hideg motornál ha leállítja a diesel motort, akkor az nem árt neki? Ha így csinálták meg, akkor valószínű nem kellene, hogy ártson.
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #10706 üzenetére
Annyira azért nem fontos, hogy mókoljak.
Nem tudod, hogy Volvo gyártmány a kocsimban a motor? Mert van aki azt mondta, hogy Ford motoros.
V60, 2012 évj, D4, 1984 ccm -
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #10711 üzenetére
Rendben, köszönöm, ennek örülök.
-
rayoliviero
veterán
Ha 0-ra állítom a fényszórót a V60-ban, a tompított akkor is világít, ha rákapcsolom a tompítottra, akkor is ugyanúgy világít, helyzetjelző állásban csak a helyzetjelző.
Magyarul úgy tűnik, hogy a lámpát nem lehet kikapcsolni ebben az autóban. 0 és tompított jelre kapcsolva is ugyanúgy világít elvileg.
0-ra kapcsolva is működik ilyenkor a kanyarkövető fényszóró? Mert idáig mindig 0 álláson volt, de nem érzékeltem, hogy ez kanyarkövető lenne. Lehet akkor a tompított állásba kell kapcsoljak? Úgy még nem próbáltam, mivel az alap 0-n is világát a tompított.
Eleve nem értem, hogy miért tettek bele 0 állást a kapcsolóba, ha úgyse lehet kikapcsolni. -
rayoliviero
veterán
A kocsiban (V60) lévő USB csatlakozót azt lehet használni telefon töltésre vagy az csak zenelejátszásra alkalmas?
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #10754 üzenetére
Köszi.
sfdrakex: Azt vágom, csak nincs szivargyújtó töltőm és azt hittem, hogy ma kell mennem vidékre, telóm meg 20%-on. De végül nem kell mennem.
Majd veszek egy normális szivargyújtó töltőt. -
rayoliviero
veterán
Volvo v60 d4 1984 ccm autóban szeretnék olajat cseréltetni. Hány liter kell bele és milyet vegyek? Szűrőből melyiket érdemes? Start stopos autó.
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz focvis #10826 üzenetére
Ez nem Start Stopos. Vagy annak nincs jelentősége?
Ha elfogyott, akkor hol érdemes venni még?fekmester.hu Eddig mindent itt vettem. De ők nem hologramos olajat adtak.
Vegyek két négy literest? Vagy centizzem ki egy négy literes és kétszer egy liter?
Akkor te is a 0w30-at ajánlod?[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz focvis #10830 üzenetére
Rendben.
A rövid nívópálca van benne, a motorter alján.
Már csak azt nem tudom, hogy hol vegyem az olajat. Fekmester jó drágán adja.
Most nézem, hogy Edge olaj is van többféle: Edge Titanium Professional és Edge Titanium Fst. Te az Fst-t linkelted, nem tudom, hogy mi a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz focvis #10834 üzenetére
Ezek számomra ismeretlen webshopok. A filterabc-t néztem, azt elég sokan szokták itt ajánlani a Prohardveren, csak jókat hallottam róla, ugyanez elmondható a Kaufferől is, de ott elfogyott sajnos.
Itt a Filterabc-ben kinézett olaj. Ugyanannak tűnik, mint amit Te linkeltél.
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz focvis #10837 üzenetére
Köszi.
7 litert veszek inkább, ha megyek nyaralni, legyen egy liter a csomagtartóban. Nem valószínű, hogy enne az olajból, de a biztonság kedvéért inkább viszek pluszban több ezer km-es útra. Én is nemrégen vettem az autót, így még ki kell tapasztalnom, hogy például eszik-e az olajból.
A Castrol webshopját ajánlották jobban, de ott 1000 Ft-tal több egy liter. Az össze többi shopban kb. 3000 alatt van, ott 4000 csak.
-
rayoliviero
veterán
V60-ban hány km-enként és évente kell cserélni a vezérműszíjat?
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #10851 üzenetére
Köszi szépen.
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #10855 üzenetére
Rendben, kösz a válaszokat.
-
rayoliviero
veterán
válasz BigBlackDog #10893 üzenetére
Nem volt hideg, d4, 1984 ccm.
Nem én öntöttem bele, hanem az autószerelő.
Egymás után öntötte be az egy literes flakonokat.
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz focvis #10902 üzenetére
A D5-re írták, hogy érzékeny a túltöltésre, ott csak 3/4-ig szabad feltölteni elvileg, mert a DPF ha regenerál, nőhet az olajszint, ha jól értettem.
Most, hogy a D4 mennyire érzékeny rá, azt nem tudom. Öcsém szerint az én kocsimban nincs DPF, szervizvezető, megnézte a gépben. Mondjuk ez hihetetlen kicsit, hogy egy 2013-as modellben ne lenne, Euro 5 amúgy.Kénytelen leszek megnézni ma indulás előtt az olajszintet hidegen, remélhetőleg hozzá tudok férni. Az elektromos olajszint mérőnek annyira azért nem hiszek.
De majd mutat maxot vagy felette, akkor se tudok tenni sok mindent. A szerviz azt mondta, hogy jó így, így ők leengedni nem fognak.[ Szerkesztve ]
-
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #10932 üzenetére
Rendben.
-
rayoliviero
veterán
válasz daninet #10935 üzenetére
Amit kaptam ajánlatot az évi 130 000 Ft.
Generali full casco: törés, lopás, üveg, elemi kár, bennülők balesetbiztosítása, elektroakusztika plusz biztosítás, műszaki hiba assistance. Plusz avulásmentes alkatrésztérítés. Ezt az én használt autómra számolták ki, akkor neked is hasonló lenne. Allianz hasonló áron van, de ott szerintem nincs benne az avulásmentes alkatrésztérítés.
A jégtől félek én is, például Sartin, ahova fogok menni nyaralni, rengeteg magyar autójában nagy károkat okozott a jég. De a múltkor itthon is elkapott a jégeső. Szerencsére az nem okozott kárt. De azóta tartok tőle. Nekem sincs garázsom, és ha menetközben elkap, akkor hiába a garázs.
De tapasztalom még nincs a Cascoval, most kötnék először.[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #10938 üzenetére
Abban az nem tetszik, hogy mindig el kell indítani. Plusz napi kétszáz km-t megyek, úgy nem éri meg.
-
rayoliviero
veterán
A generátor szíj és a hosszbordásszíj az gondolom nem ugyanaz, ugye?
Nekem cseréltek hosszbordásszíjat és verműszíjat is, de látom Facebookon, hogy van még generátor szíj is, amiből elvileg csak gyári létezik (van aki szerint nem). Ezt a generátor szíjat milyen időközönként kell cserélni?
Ezeket cserélték nekem:
V60, 2012, D4 1984 ccm
-
rayoliviero
veterán
Rendben, köszönöm a válaszokat.
Vezérműszíjjal kapcsolatban is lenne kérdésem:
Ahogy nézem cikkszám alapján, SKF vezérműszíjat szereltek bele. Hány ezer km megtétele után érdemes cserélném? 25 000 km-t ment az autó a csere óta. Mert gondolom az SKF az nem gyári minőség, így hamarabb kell cserélni. Vagy erre is a 120k/10 év vonatkozik?
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #11000 üzenetére
Rendben, köszönöm, akkor írni fogok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest