Hirdetés
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple MacBook
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nevar
aktív tag
-
FefeeX
veterán
válasz
Guargumi #11697 üzenetére
szerintem is frostmage oszt nuke. 2v2ben 2 fire mage kombó sem rossz, ha jól együtt működnek, a 4 pyroblast jol feltolva 100% halálos, utána 2vs1 már nem nehéz... Az ice block pedig egy nagy előny...
Ami tuti kemény, huntával még nem találtam fogást a palákon... híler pala ellen általában szívunk... A többi hiler igazából nem akadály, druid huntával pillanatok alatt elesik... Szal érzésem szerint a hilerekből a pala az ász.
-
sasa311
veterán
válasz
Guargumi #11697 üzenetére
2 dps teambe frostmage?
healernél meg végülis mindennek van előnye...
Paladin plate + bubi + blessing of freedom + stun
druida hotol + ciklon + kiteol
discpap hotol + dispelez (pl. BoP-ot) + mana burnol
sámán meg ad totemet + bloodlustot + purgeolde 2v2 dd+healer felállás úgyis azon múlik, hogy mennyire skilles a healered kb 80%ban. Nem véletlen, hogy egy jó druida szinte bármilyen életképtelen warriort felhúz magas ratingre, aki megtalálja a mórtál sztrájk gombot
-
Guargumi
tag
válasz
sasa311 #11696 üzenetére
gondolom egy druida+rugó lenne az ideális, de nincs
illetve mindenképpen guildból szeretnék, mi lenne még a jó párositás?
nem vagyok egy nagy penge, de kezd érdekelni az aréna, 3vs3 csapatunk siralmas, gyakorlatlan, gondoltam megprobálom 2vs2 ben, mondjuk kell még pár pvp cucc, de rajta vagyok az ügyön, főleg mióta badge és tokenból is esik -
sasa311
veterán
válasz
Guargumi #11695 üzenetére
gyors.
Vagy kinukeoltok valakit a faszba egy sap + blind kombó alatt vagy nem.
Az biztos, hogy pala + warrior az csúnya block lenneBár én (warlock) palával 2v2-őztem régebben, csak és kizárólag akkor kaptunk ki dupla rugótól, mikor meg tudták csinálni azt, hogy
palámat sapolják (ami eleve nehéz, mert felhunter + 2 perception + rank1 conci)
elkezdtek nukeolni, trinket - blind - bubi - Bop rám.
Na ha ilyenkor el tudtak vanishelni úgy, hogy nem kaptuk el őket valamivel, akkor megvárták a CloS CDjét és onnan meleg volt a pite. De ez ritka volt, ügyes palám megfogta őket mindig, illetve bugos volt a felhunter régen és vanish alatt se vesztett targetet -
Guargumi
tag
Arénában 2vs2 ben a 2 rogue felállás milyen, mi a tapasztalat?
-
FefeeX
veterán
válasz
DebilEvil #11675 üzenetére
Persze, mindig van jobb... Persze mindent lehet fokozni. Azonban: Hunter PVP gearrel (nem sima s1, hanem s3 is) együtt többet ér PVE-n is mint a T4. Hangsúlyozom HUNTER és hangsúlyozom S2+S3 vs T4, nem T5 T6, de sokkal hamarabb szedtem össze az S-t mint amennyi idő alatt akár a T4-et tudnám... Ha ingyé lenne persze T6ban mennék raidelni
-
sasa311
veterán
válasz
steveetm #11676 üzenetére
Nem, a kiindulópont - ha jól visszaolvasol - az volt, hogy a haste az egy jó stat egy SPnek.
Erre jöttél te, hogy nem jó stat, mert nem növeli a dmg-et, meg elfogy a manája az SPnek az irdatlan mennyiségű (3-4%?) hastettől....Az meg egy tényszerű állítás, hogyha valaki kifogy egy optimalizált fighton, akkor vagy slackel a consumablekkel vagy béna.
-
steveetm
őstag
válasz
sasa311 #11655 üzenetére
Kurvajó, hogy eljutottunk ide, hogy béna az sp, holott az volt a kiinduló pont hogy szerintetek fasság az, hogy haste dps-t növel, nem damaget.
Tökmind1 miért, de legyek én a hülye, azért mert csak, meghajlok számokkal és kalkulációkkal alátámasztott érveitek elött.
Üdv.: steveetm -
DebilEvil
tag
válasz
FefeeX #11663 üzenetére
Ez azt jelenti, hogy a PVP gear es az MM spec jo PVE-re? Ha megeloztel olyan mage-eket, akiknek a gear-jerol talentjerol semmit nem mondtal, es arrol sem, hogy ki mennyi supportot kapott. Az a baj, hogy nem azt kell nezni, hogy a masik mit csinalt es kit vertel meg, hanem, mint lehet/lehetne kihozni a karakteredbol.
Gruulhoz jelenleg kell egy-ket normalisabb tank, a raid tobbi tankja pedig nyugodtan lehet friss 70es. -
Xelo
addikt
[omgwtf]
ez nagyot ütött
-
D4v3
őstag
Nevar: mármint Kil Jaeden kill után..
Most húzok egy cementes sámánt és az lenne a kérdésem, hogy az lw/skinning vagy miner/bs professiönöknek lenne több értelme. Ugye köv. patchtől one-hand lesz az eddigi main hand BS fegyverekből. A leatherworker oldalon meg ott van a 3 részes set meg a dobok.. /discuss -
FefeeX
veterán
PVE-sek mindig mindenért sirnak, meg aszonnyák h szar a PVP gírem raidhez, oszt PVE gires Mageket letoltam DPS-ben MM talenten
(Gruul-on 3-ik voltam DPS-ben
)
S4 ugye azt jelenti majd, hogy S2 is vásárolható lesz honorért?
Csak mert akkor nemsokára lesz egy 70es palám, és kezdhetne full S2-ben -
Nevar
aktív tag
válasz
LucifeI2 #11660 üzenetére
Szerintem még vagy 2 hónap minimum, mert akkor menne a sírás PvE-sek részéről, hogy a PvP-sek 2-3 hét alatt már 5/5 sunwell szintű gearben vannak heti 10 meccsel. Szóval S4 Kel Thuzad kill után várható csak. Pedig már nagyon hosszú ez a season is megint... annó ilyen 3-4 hónaposnak volt igérve 1-1 season.
-
FefeeX
veterán
válasz
LucifeI2 #11654 üzenetére
Mint érezhető volt, ezzel teljes mértékben egyetértek
Nevar: Hát igen, én is irigykedek a noobokra, mikor még nem ismerik kívülről az összes térképet... Akkor még annyi élményt nyújthat a játék... - a 39 haver meg általában 20 paraszt (már bocs) meg a többi jó arc, akik fejet hajtanak és tűrik a 20 paraszt ugatását.
-
FefeeX
veterán
válasz
Guargumi #11649 üzenetére
level 70-en inkább kezd unalmassá válni a játék, én inkább új karit indítottam, mert az hogy grindelj be egy csomó dolgot, rohadt fáradságos és unalmas meló - pedig ugye csak így mehetsz raidelni... Kívülről ismerem az összes HC instát, és már a t*köm tele ven velük
Aréna rullZ, na azt kenem vágom akár napi órákhosszat isAz télleg 70en kezdődik, míg felhúzod a resi-t 350 fölé
Mondjuk onnan sem garantált a siker, de egy 40fős dungeonban 1-2 béna miatt wipeolni meg órákat elcseszni szerintem nagy luxus. Ha valakinek jó klánja van akkor lehet izgalmas is, de a szintezés a legjobb az egészben szerintem
Egyébként csak érzésre a helyzeti karakterprofil: [link]
Hozzá kell tennem h pénteken kezdtem újra majdnem fél év után, így az arénánk nem éppen a legfényesebb
Amúgy mikor lesz S4?
Ja és amit érdemes lenne javítani: 9k-ért már egyben meg lehet venni a WoW+BC-t (lsd 1.hsz)
-
sasa311
veterán
válasz
steveetm #11633 üzenetére
De te meg azt nem akarod megérteni, hogyha SP kifogy manából egy 6-8 perces fighton akkor béna, szarul csinál valamit. Kb ennyi.
Ebből kifolyólag teljesen mind1, hogy a haste rontja-e a dmg/mana arányt.
Növeli a dmg-ét és adott idő alatt több manát tölt vissza a partyjának.Soha senki nem bántja az SP-ket, mert szar a dmgük. Az a feladatuk, hogy töltsék vissza a party manáját és ha kell VE-vel healeljék a partyjukat.
Másszóval kicsit puritánra fordítva: Ha egy 8 perces fight végére OOM, az jó, ha marad manája (márpedig ahogy én látom simán marad), akkor meg tapossa csak a hastet, legalább az alatt a 8 perc alatt több manát tölt + healel.
-
LucifeI2
őstag
válasz
Djuree #11652 üzenetére
Rossz összehasonlítást írtál, mert utáltam a 40 fős raideket.
70-en PvP-zni szeretek, meg PvE-zni is egy picit, de ugye azt úgy nem lehet, hogy picit, mert ha raidelő guildbe vagy akkor általában heti 3 raiden részt KELL venned. Ez az ami miatt nem szeretek PvE-zni, mivel sokszor van, hogy nincs kedvem pont akkor játszani, amikor raid van, 5v5-öt is hasonló okok miatt hagytam abba, ott is már kezdett ez lenni, hogy heti 3 napot játszani kellett.
70-esen inkább azt érzed, még 1-2 hónap múlva fog kezdődni a játék, mert addigra lesz értelmes geared annyira, hogy ne csapjanak szét PvP-ben két ütésből, vagy PvE-ben tudj csatlakozni egy jobb guildhez.
-
Djuree
félisten
igen ezek a gyűjts 10 murloc szemet, meg ölj meg 6 vérkacsát küldetések nekem is kicsit unalmasak de még éppen az elviselhető kategórián belül vannak (legalábbis nekem mint nagy rpg fannak, aki órákig képes 1 jó cuccért farmolni
). ezen kívül nincs gond.
Lucife12: nem úgy gondolta hogy 70-en lesz csak jó a játék, előtte is jó, de 70-től mégjobb
ne mondd hogy te jobban szeretsz szintezni, mint 70-esen instázni 39 haverral, mert akkor ott valami baj van -
Tv
senior tag
válasz
Djuree #11648 üzenetére
Persze igazatok van nektek is bizonyos szempontból. Akinek teccik az játsszon vele, akinek meg nem az nem játsszon
. Nekem igazából egyik mmorpg sem tetszett eddig igazán, de a kipróbáltak közül egyértelműen a wow volt a legjobb. Nekem inkább alapvetően a harcrendszer meg ilyenek nem tetszenek. Meg ami nekem azonnal és véglegesen elcseszi a hangulatot, azok az idióta questek, hogy ölj meg 10 ebből, abból, gyűjts 5-öt ilyen meg olyan cuccból. Tudom hogy vannak normális küldetések is, de nekem ez minden mmorpg-ben szinte azonnal tönkreteszi a hangulatot. Tehát nem áll szándékomban leszólni a gamét, csak elmondtam a véleményemet
Szerk: amikor tehettem nem soloban nyomtam, egyedül valszeg azonnal megőrültem volna tőle
-
Guargumi
tag
a játék lvl 70en kezdődik, addig eltöltött idő, arra jó, hogy megismerd a karaktered, megtanulj vele játszani, használni a képességeit.
S miután ez társasjáték, egy idő után soloban semmilyen haladást nem lehet felmutatni. -
Djuree
félisten
válasz
AMD Power #11637 üzenetére
Bizony
Van xbox360-am is amin minden nap játszottam órákat, de mióta meg van a wow (lassan 1 hónapja) be sem kapcsoltam az xbox-ot:S megjelent a gta4, elő van nekem rendelve de nem veszem át mert úgysem játszanék vele hiszen itt a wowTV: a szintezés unalmas picit (persze csak egyedül. a dungeon-ok nagyon nagy élmények mikor egyszerre mentek 5-en egy csapatban. gondolj bele mikor egyszerre 40-en mentek
fassssszzzzaaaaa
), de 70 után kezdődik az igazi élet. én már a 4. karakteremmel tolom, a másik 3-at elvittem 20-ig, de mindig csábít hogy a többi kasztot is kipróbáljam
-
Luos
tag
Ugyanazt magyarázzátok egymásnak...
egyik mondja: haste több sebzés kevesebb idő alatt
másik: haste több manába kerül kevesebb idő alatt
mindkettő igaz, szal sose tudjatok majd egymast meggyözni -
AMD Power
titán
Sziasztok....
Mennyire jó ez a game. Sok cikket olvastam róla. Mindenhol Istenítették... De tényleg ennyire jó?
-
Ptech
addikt
Egy kicsit túlbonyolítjátok szvsz.
1. Több spelldam = több sebzés = több visszaadott mana.
2. Haste nem növeli egyetlen spell visszadott mana mennyiségét sem, növeli viszont a visszaadott manát adott idő alatt, mivel gyorsabb egy spell castolása, egész egyszerűen gyorsabban ad vissza manát.
A félreértés onnan jön, hogy néha a DPS-t a bevitt sebzéssel azonosítják, pedig lehet, hogy alacsonyabb a DPS-ed mint valaki másnak, mégis több sebzést vittél be.
Másrészt SP nem főleg azért van raidben, hogy #1 legyen a damagemereten, hanem hogy a groupja bírja manával. A haste-től nemfog senki több manát visszakapni a szó szoros értelmében, viszont azonos idő alatt többet kap vissza, tehát gyorsabban töltődik vissza a manája. Ha a SP ezt bírja manával, akkor mindenki jól jár.
-
Rizzo
aktív tag
válasz
LucifeI2 #11627 üzenetére
Én ezt a kalkulátort néztem, és ha az attack powert nem változtatom, csak a weapon damage-t(a weapon statjait külön nincs lehetőség állítani, de lényegében azok is attack powert növelnek), akkor is nő a dps.
-
steveetm
őstag
válasz
sasa311 #11632 üzenetére
Ennél egyszerübben már nem bírom megfogalmazni:
Van 1000 manád, 1.5 seces spellcast, 100 mana, 100 dmg-t oszt ki.
15 sec alatt ellövöd az összes manád, és kiosztottál 1000 dmg-t.
Spellhaste mondjuk leviszed 1secre a cast timeot, 10 sec alatt kiosztasz 1000dmg-t, és elfogy a manád. És mivel VT a dmg-d 5%át adja vissza manában, gecire nem jött vissza több mana a spellhaste miatt. Belekeverhetnénk manaregent, amivel ugyanezt kapnád, csak hoszabb időkkel mindkét esetben.
Szal, nem butaság, tény. Én mindig el tudom lőni az összes manámat, ha cd-re tolom mb-t és sw:d-t.
Üdv.: steveetm -
sasa311
veterán
válasz
steveetm #11617 üzenetére
A spellhaste NEM növeli egy spell kiosztot dmgjét csak a spell dpsét, akárhogy csűröd csavarod.
Igen, pont ezért növeli az egyén által kiosztható dmg-et!
Igazából nem értem mit szeretnél megmagyarázni... Van mondjuk 1000 effektív DPS-ed. Szerzel rá 2% spell hastet (mondjuk úgy, hogy a többi statod nem változik), akkor lesz kb 1015 DPS-ed. Tök 8 mennyi ideig DPS-elsz, másodpercenként 15el több dmg-et fogsz csinálni átlagosan.Az meg, hogy a haste-től csak gyorsabban elfogy manában az butaság. BT-ben nincs IC-n kívül olyan fight, ahol el szabad fogynia egy SP-nek. Attól, hogy 4ből 3 spelljét 2-3%al gyorsabban kasztolja végképp nem szabad elfogynia. Ha elfogy spórol a potival.
-
Luos
tag
válasz
MCGaiwer #11629 üzenetére
Elvileg ugyanannyi
Nézd:
1es fegyó: 1,5 sec üt talán 10-et, 2-es 20at, 3,0 sec.Idő 0 1,5 3 4,5 6 7,5 9 10,5 12 13,5 15 16,5 18 19,5 21 22,5 24 25,5 27 28,5 30
Kiosztott dmg 1-es fegyó 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200
2-es fegyó 0 0 20 20 40 40 60 60 80 80 100 100 120 120 140 140 160 160 180 180 200Tök mind1 milyen fegyó van akármelyik kezedben ha csak autoattackot használsz, azért kell lassabb mainbe hogy az abilityk nagyobbat sebezzenek.
Spell hastera meg:
mondjuk egy mind flay:
mf mf mf mf mf = 15 sec = mondjuk 50 sebzés (3 sec / cast) 30 manáért, 5 % mana visszatértitő vt: 2,5 mana
20% haste (2,4 sec / cast)
mf mf mf mf mf mf = 15 sec, 60 sebzés ami pontosan 20% dps növekedés 36 manáért. VT: 3 mana. -
MCGaiwer
addikt
válasz
steveetm #11628 üzenetére
kurvára nem számít a dpmed a grp memberek szempontjából szerintem. bírom hogy enyire nem értik sokan a matekot. csak egy egyszerű kérdés: ha van 2 fegyvered, egyik 3seces attack speedel, a másik 1,5seces attack speedel. na neked van egy jó kis fluryd, ami folyamatosan fent van. melyiknél ér többet a +25% attack speed amit az ad? ja és mind2 offhandben van, sajnos 0+hited van, igy (kerekítve) 25%miss chanced van. melyiket használjuk ha a legkevesebb veszteséget akarjuk elérni kerek 10perc alatt?
-
steveetm
őstag
válasz
MCGaiwer #11626 üzenetére
Úristen.
VT-nél nem akkor kapsz több manát, ha nagyobb a dps-ed, hanem, ha nagyobb a dpm-ed.
Fölösleges tovább vitázni ezen, ha ezt nem látod át.Még egy gyenge próbálkozás: Több manát adsz vissza haste-val, ha az idő nem változik, amíg lövöd a bosst, de remélem azt azért sikerül belátni, ha mindenki rágyúr ugyanakkora hastera, mindenkinek nő a dps-e, és hamarabb hal me a boss. Centire ugyanakkora dmg-t tol ki pedig mindenki, csak kevesebb idő alatt, a centire ugyanakkora dmg-nek az 5%a pedig ugyannyi mintha 5 perc 10mp alatt vágod a boss-t, nem pedig 5 perc alatt.
Üdv.: steveetm -
-
Rizzo
aktív tag
válasz
Wolverine #11620 üzenetére
Hmm, ha ti mondjátok
Tudtok esetleg adni valami linket, hogy a meele dmg-k hogyan alakulnak? Mert mondjuk warriornál (rugónál) van alapból a fegyver dmg-e, ami a kézben van. Ezt növeli az attack power, amit pedig a strenght (rugónál az agility). Akkor druidánál ez hogy van? Mihez ad sebzést az attack power, ha nem a fegyver sebzéséhez? Mert ha a fegyver alapsebzés-különbségét az attack power bónusz kompenzálja, amit csak druida kap, akkor egy sima kétkezes mace, amin nincs druida bónusz ap, akkor az jóval gyengébb, mint ha warrior használná? Bocs, ha lassú a felfogásom, csak próbálom megérteni, hogy működik
-
Wolverine
félisten
98 armorpenetrationt 1110 feral AP-ért feladni iszonyú marhaság. Ahogy LucifeI2 írta, csak a statokat nézd, a fegyver sebessége/damage-e semmit nem számít. (ezért nincs értelme feral druida fegyverére mást tenni, mint statot: sem a Mongoose, sem az Executioner, sem egyéb proccolós enchant nem működik maciban/cicában)
-
steveetm
őstag
húha.
500dps 10 percen keresztül = 300000dmg
1000dps 5 percen keresztül = 300000dmgA spellhaste NEM növeli egy spell kiosztot dmgjét csak a spell dpsét, akárhogy csűröd csavarod.
Nem mellesleg shadowpriestnél dmgvel arányosan nől a manapoolja is, spellhasteal csak hamarabb égeti el a manáját.Hogy legyen még egyértelmübb, spelldam növeli a dpm-et spellhaste meg nem. (dpm alias damage per mana).
Remélem mindenki a fenti sarkított példába fog belekötni.
Üdv.: steveetm -
Rizzo
aktív tag
Valaki eltudná nekem mondani, hogy druidánál hogy működik medve/macska formában a damage az eredeti weapon dmg-hez képest? Csak mert van a Vengeful Gladiator's Staff ami kifejezetten feral druidának van a statjai alapján, de damage szempontjából ez sokkal jobbnak tűnik nekem Vengeful Gladiator's Bonegrinder
-
LucifeI2
őstag
válasz
MCGaiwer #11590 üzenetére
De te azt állítod, hogy így bármit el lehet verni. Szerintem a warrior az egyetlen, amit így el lehet verni, de az is csak akkor ha szerencséd van, mint ahogy te is írtad. Többi classt nem igen fogod "one shotolni". Azt még had kérdezzem meg, te castoltad az első spellt a warriorba, vagy rád tud chargolni? Mert nem mindegy, hogy egy 4ks soulfire-rel kezdesz, vagy a warrior kezd egy charge-dzsal.
A lehetre én nem azt értem, hogy 20-ből 1-szer el tudod verni.
-
sasa311
veterán
válasz
Cathfaern #11606 üzenetére
SSC / Tkban 10 percesek az enragek, meg a fightok is.
Hyjal / BT-ben azért sokkal rövidebbek a fightok, ill ami nem (pl. Illidan) ott rengeteg idő van regenelni. Talán az egyetlen kivétel IC, ami hosszú és intenzív.
Szóval 1 mint100 ha T4+ gearbe ki lehetett bírni a 10 perc DPS-t akkor T5+ gearbe kis haste-el is ki lehet bírni a 6-8 perceket.
-
Djuree
félisten
na indítottam egy druidát is
ja értem már ezeket a macrokat. ezzel azt lehet elérni hogy ne kelljen nyomkodni a spelleket hanem egymás után toljon magától tetszőleges skilleket. ez jóóóó! habár ilyen alacsony szinten nincs még értelme...
-
sasa311
veterán
válasz
-conrad- #11593 üzenetére
öö nem személyeskedésnek szántam, bocsi ha félreérted.
Úgy értettem ~karazhan szintű gearen nem értékes stat a haste, mert a spelldamból sokkal jobban profitálsz ilyen item szinten. Warlock például 1200 spelldam körül kezd jelentősen profitálni a hasteből. azelőtt nem érdemes használni. Ez lett volna a mondandó, nem lefikázni akartam az altod
-
Xelo
addikt
van még keresett kaszt a sámánon kívül mostanában?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- Honor MagicBook 16 Ryzen 5 5600H 16GB 256GB FHD 144Hz
- Gainward Panther RTX 4070 Ti Super 16GB GDDR6X 256bit!! Beszámítás megoldható!!!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3055
- IT - Bazár
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3054, 96% Akkumulátor
- MacBook Pro 14" M3 Pro 18GB RAM 512GB MAGYAR BILL 1 év garancia
- Samsung Galaxy S23 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest