Hirdetés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- OLED monitor topic
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 10***(X) "Zen 6" (AM5)
- Autóhifi
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
-
PROHARDVER!
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
válasz
Anonymus23 #2996 üzenetére
Ahogy s4hu|SyD^ kolléga is írta, Gandalf az avatárom
-
Most nagyon felbaszott a hülye AI, a teherautót kéne elrabolnom, leszállítanom egy raktárba majd észrevétlenül kiszökni. A hülye csapattárs miatt mindig észrevesznek, nem bír a seggén megülni, elkezd lövöldözni hiába adom ki a hold parancsot. Nem lehet vhogy kiiktatni őket, hogy ne vegyenek részt az akcióban?szerk: megcsináltam, de nagyon szenvedős volt
-
Anonymus23
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #2997 üzenetére
Ööööö, mindig bealudtam az első részen, és így kimaradt nálam a Gyűrűk Ura sorozat. Rohadt unalmas volt nekem.
Úgy jártam mint gyerekkoromban a szállnak a darvakkal, akkor még csak fekete-fehér TV volt, szüleim megengedték, hogy megnézzük, elaludtam a főcímnél és a vége zenénél ébredtem fel -
s4hu|SyD^
addikt
válasz
Anonymus23 #2996 üzenetére
Gandalf hát nem látod?
-
Anonymus23
veterán
Uplay more like Udontplay
(#2995) duvi
Ez Obi Wan vagy Mózes?
-
myckey
veterán
-
MS74hu
tag
Sziasztok. "Ubisoft szolgáltatás nem elérhetö" valakinek erröl infó?
-
myckey
veterán
válasz
Danecay #2989 üzenetére
Ez van, ha hadakozik velük az ember, nagy volumenben. A helikopteres erősítés pedig már régen rossz.
Ehhez nem feltétel az extreme fokozat, se más .
De ez elkerülhető, ha gyorsan és kevésbé feltűnő módon likvidálod az npc-ket, esetleg elbújsz. ( lázadók is jól jöhetnek, ha szorul a hurok ).
Elég sokat foglalkozom most az Unidaddal, az egyik kihívás okán.
( extreme+jelölők és más segítség kilőve, szemre-fülre és AI -ra hagyatkozom.)Így rendszeresen mozgok és tevékenykedek Unidad bázis és megfigyelő pontok környékén és még egyszer sem ment egyes szint fölé a riadó.
De csak azért, mert aránylag úgy csinálom, hogy "jó" legyen.
Van, hogy mellé mennek lövések ( 300m fölötti találat ) és a hullákat is észreveszik. Ilyenkor megy a rádió adás, figyelmeztetik egymást és a feltételezett pozíciómra kijönnek, vagy mortaroznak -már ha van ilyen- majd onnan indítanak még további keresést, de csak a helyi emberek.
Aztán ha nincs semmi, mindenki megy a dolgára. ( napszak, domborzat és távolság befolyásolja a pozíció meghatározását és magát a teljes felfedezést ).Néha még a közelembe is kerülnek, de még ezt is ki lehet javítani, nem "akad" ki egyből a detektáló, ha sikerül valahova elbújni-kúszni mászni.
Ellenben ez sem mindig jön be, ekkor teljesen felderítenek és ilyenkor jön a riadófokozat első szintje. ( A csapattagokat ha messziről rájuk küldöm hadakozni, én pedig észrevétlenül irányítok, akkor nem riadóztatnak,csak megy az adok kapok. )
Egyes fokozaton jön pár kisebb egység, -meg a jelenlévők- akik van hogy megfektetnek, de aztán csapattagok felsegítenek és kiszedjük őket, ha kell az utánuk érkező pár főt is, akik már nem hívnak további egységet. Ezt lehetőleg gyorsan, nagy feltűnés nélkül és más egységeket semmiképp sem bevonva. Fokozottan odafigyelve mindenre, ha esetleg Unidad által frekventált környezetben járok el, mert ha további pontok is bekapcsolódnak a hadakozásba, azt már nem mosom le magamról egykönnyen.
Nagyjából ez történik, ha odafigyelek.
Ahogyan játszom, oda pedig nem árt a körültekintés, máskülönben mindig halnék és nem szórakoztatna . -
Danecay
addikt
A képen látható szituáció abból alakult ki, hogy az ellopandó repülő felé békésen autókázva minden bizonnyal túl lassan mentem el az út menti Unidad katonák mellett, ők rám lőttek, a csapatom tagjai az autóból kihajolva vissza, aminek ez lett az eredménye. A képről nem derül ki de két Unidados helikoptert már leszedtem. szóval itt még csak nem is outpost-ról vagy bázisról van szó, mégis 2 perc alatt fullos körözés van rajtam, egymás után érkező Unidad négykerekűekkel és helikopterekkel. Regular fokozatban vagyok, leellenőriztem mert felmerült bennem, hogy nem e ez állítódott át magától mint ahogyan azt más menüelemekről is lehetett olvasni, hallani.
-
s4hu|SyD^
addikt
Így volt ez az alfában is szerintem. Csak sikerült megoldani fél év alatt.
-
xPraetoriaNx
senior tag
Nem tudom mi a bajotok, én mindig nagyon jókat mosolyogtam azon, hogy minden supply előtt vonatozik az egész csapat, és mindent négyszer megjelölünk... Az inkább nem mondom valszeg honnan előrántott végtelen jeladó ellátmányunkból
-
XeeN
senior tag
Mi viszont örvendetes és nem is értem miért nem így működött eddig, az az, hogy ha a partyban valaki megjelöl egy supply cratet, a csapat többi tagja is megkapja a jutalmat.
-
myckey
veterán
-
Anonymus23
veterán
Hát ez egy szar lett
Nem mutatja a küldetéseket, újra be kell jelentkezni, de a következő küldetést is csak fáziskéséssel adja be.
Mutatja, hogy kit kell követni, ott áll, aztán hirtelen elteleportál 250m-re. Elindul a küldetés, egyszercsak hirtelen beadja, hogy vége, a pálya másik végén lévő ellent közben a mellettünk lévő rebellek lelövik.
Nagyon jóAzt viszont legalább javították/megcsinálták, hogy ha supply-t veszek fel, azt a csapattagok is megkapják, igaz random értékekkel.
-
macy
addikt
Azért az elég komoly, hogy nem lehet joystickkal irányítani a helit. Bedugom a joyt az eget nézem, tiszta vicc.
-
Lac-coo
őstag
Nalam gyorsult, elotte sose lattam jatek kozben 70-80 fps-t, most igen.
A HUD allitas remek lett, nem is almodtam, hogy a minimapon ki lehet majd kapcsolni a piros-lila foltokat...
-
s4hu|SyD^
addikt
Azt még nem figyeltem, hogy mennyit ad, szerintem irreálisan sokat amúgy is, ha felrobban ha nem. HQ programmal meg egyszerűen kifogyhatatlan a nyersanyag. Attól függetlenül, ha felrobban és lángrakap egy élelmiszerrel teli teherautó vagy üzemanyaggal teli, akkor szerintem nem kéne, hogy adjon. Vagy jó masszívak azok a teherautók.
Bár az AI társak azok lövik ész nélkül szóval, ha csak egy autósüldözést akarsz akkor bizony robbanni fog. Nyilván ha EMP-vel lövöd ki vagy csak a kísérőket akkor megmarad egyben talán.
Nekem sem jött elő minden, amit fórumon írnak, de azért jó sok, és én személy szerint bánom, hogy a Gold-ot vettem még ha olcsóbb is volt, mint lenne. De ez már egyéni dolog. Fél évet érdemes lett volna várni.
-
myckey
veterán
válasz
morfondőr #2970 üzenetére
Nem is mondtad, hogy rossz a játék. Nem is gondoltam erre.
(#2971) s4hu|SyD^
A konvoj ha felrobban, nem adja meg a teljes ellátmány mennyiséget. Ez a korlátozás él.
A hiba az meg nem egy egzakt dolog, ahány gép és rendszer, annyi probléma lehet. Engem nem zavar egyelőre semmi, de fórumokon elég sok dolgot olvasok a "nagyvilágból".
(#2972) Danecay
Ez viszont nem lehet így .
Az, hogy észreveszik a hullát vagy téged, nem jelent egyből tömeges egység jelenlétet. De még detektálás sem egyből történik, azt is meg lehet akadályozni, vagyis el lehet kerülni a teljes észrevételt.
Unidadnál pedig pláne el kell jutni addig a szintig, ami "zombi áradatot" eredményez.
De ezeket le lehet rázni, vagy ha kilövöd az érkezőket és utána nem találnak, akkor leesik a riadó fokozat.
Egyes- kettes fokozat könnyedén eltüntethető, nem kell hozzá elrepülni a térkép másik végére sem.Ha nem így volna, nem tudnék játszani abban a formában, ahogy játszom, az irreális "nehézség" miatt.
-
Danecay
addikt
"De ahogy növekedik a riadófokozat, úgy kapnak egyre több erősítést-egységet, akár támadó helikoptert."
Igen, csakhogy ez ellen kb. nem tudok tenni, max. ha sikerülne mindenkit észrevétlenül elintézni, és rosszul fogalmaztam, nem is engem vesznek észre hanem a már leszedett halott Unidad-ost, melyet egyből követ a riadó és a zombi hullám. A vicc az,hogy az egész outpost alig nagyobb mint az udvarom itthon
Lehet videót kellett volna készítenem róla, mint ahogyan tettem a nálam a lövedékekre nem reagáló hordókról is ami nálad elmondásod szerint máshogy működik, igaz nem került feltöltésre miután szó volt róla. -
s4hu|SyD^
addikt
Nem kell ide XP farm. 40% környéke és 29-es, minden lényeges skill kitanulva. Na innentől picit unalmas a játék.
Unidad zombi áradaton el lehet szórakozni pl. mikor összeakadnak a járőröző lázadókkal. Kb végtelenségig lövöldözik egymást. Kis bázisokon meg útmenti őrposztoknál lehet ezt játszani. Nagy bázison az a taktikám, hogy vagy elszaladok vagy elbújok úgy, hogy ne tudjanak megtalálni, meglátni és vagy a csapattársak és a lázadók leszedik mindet vagy hagyom őket meghalni és egy idő után elmúlik a keresés. Amúgy simán jön erősítés akkor is ha minden ellenség halott.
Amúgy egy valamit nem szeretek már az elejétől fogva. A konvoly akkor is megszerezhető ha felrobban az egész. Hülyeség úgy ahogy van. Ha felrobban bukta és kész.
Egyébként azért mert valakinél semmi hiba nem jön elő még a másiknál lehet folyamatosan előjönnek ezek a bosszantó hibák. Ennél a játéknál sok előjött nálam. Másik játéknál nekem nincs bajom, másnak van. Ez érdekes, de nem lehet mit tenni.
-
morfondőr
addikt
Én nem azt akartam mondani, hogy rossz a játék, engem sem zavar az 1-2 apró döccenés, ami ritkán előfordul! Nálam 40 fps-re van fixálva és nagyon ritkán veszek észre kisebb lagokat, ultrán minden és szépen, simán fut. Ha nincs fps korlát hajlamosabb az akadásra, de ezt minden játéknál észre vettem. A kiadás után volt néhányszor, hogy 4-5 mp-re is megakadt a kép, de ez is kizárólag autókázás közben, nem épp egy tűzpárbaj alatt. Ez később javítva lett. Amúgy pedig el tudom fogadni, hogy egy ilyen volumenű és csodálatos látványvilággal megáldott játék néha egy pillanatra megakad, vannak sokkal rosszabbak is!
-
myckey
veterán
válasz
Anonymus23 #2967 üzenetére
Soha nem néztem az XP-t a játékban, mindig ki volt kapcsolva.
A karakterszintet "gyorsan" el lehet érni, ez igaz.
Mindig próbálom kiszedni a a katonákat, vagy időben elhagyni a helyszínt.
Még a Betaban volt 4-es fokozatban a riadó, de akkor is co op ban ökörködésnél.Extremen + jelölő nélkül, nem annyira kifizetődő a tömeges ellenállás és hadakozás. Pláne, hogy szeretném a taktikusságot is 100% on tartani.
Én másképpen játszom. Így nincs tömeges unidad horda mod és xp farm sem, soha nem is lesz nálam. Más játékokra meghagyom.
De ugye, kinek, mi....(#2968) morfondőr
Leírtam már párszor, szóval ismétlem magam.
Nekem betak-ban és az open -ben sem volt olyan akadásom, ami a játékélményt rombolta volna.
Előfordul, hogy mentésnél valami nem kerek, de nagyon ritkán és a játékban abszolút nem zavar meg.
Egyébként nem csak nekem, hanem ismerősöknek sem, akikkel eddig játszottam.
Nem is ruháztam volna be a programba, ha bármiféle hátráltató jellegű hibát tapasztaltam volna.
Ami szemet szúr, az a textrúra betöltése és egy egy területen kevesebb fps. Ennyi. -
morfondőr
addikt
válasz
s4hu|SyD^ #2963 üzenetére
Szerintem ehhez az akadásokhoz az is hozzá járul, hogy a játék az istenért sem akar 8 gb ramnál többet használni! A lag legtöbbször utazás közben van, ami közben elég rendesen töltöget a lemezről. Értem én, hogy a konzolokban is 8 gb ram van, de ezt a korlátot feloldhatnák PC-n. Aztán lehet nem ettől van az akadás, de biztos jobb lenne a teljesítmény, ha a ramból dolgozna többet, mint ha lemezről!
-
Anonymus23
veterán
Végtelen Unidad zombi áradattal még nem találkoztam.
Hogy-hogy nem? Az egyik legjobb XP farm volt a fő küldetéseken kívül. Kb a negyedénél vagyok a játéknak, de már rég lvl30. 4-5 terület van főküldetésekből is meg, meg vagy másik 3 kifarmolva.
Felmentem egy magasabb helyre, ahol volt fedezék, és jó rálátás az alattam lévő útra, +lőszeres láda, és lelőttem az arra járó Unidadot, időt hagyva neki, hogy riassza a többit. Na innentől kezdve folyamatosan jönnek, amíg meg nem unod. Több száz kill-t lehet szerezni egy fél óra alatt...
-
myckey
veterán
válasz
Danecay #2964 üzenetére
Végtelen Unidad zombi áradattal még nem találkoztam.
De ahogy növekedik a riadófokozat, úgy kapnak egyre több erősítést-egységet, akár támadó helikoptert.
A terület fokozata is számíthat, az npc-k és helyszínek felszereltségében.A semmire viszont nem jönnek hatásosabb, tömeges egységek, addig el kell jutni.
Ellenben ha észrevesznek, akkor mégsem voltál elég körültekintő.
Egyébként ha ( esetleg ) EMP drone nal kiiktatod a generátort, azt is detektálhatják, a robbanást ha éppen arra jár valaki.A riasztó kivétele főként azért jó, hogy ha történik valami, ne egyből az egész létesítményt verjék fel. De ettől még kommunikálnak.
Annyi biztos, hogy Unidaddal hosszú időre nem jó összeakaszkodni, mert egyre kellemetlenebb helyzetbe kerülhet az ember.
Vagy minél előbb kivonni őket a forgalomból, vagy elhagyni a terepet.
Talán még a lázadókat lehet rájuk uszítani, bár ez akkor a jobb, ha kellően nagy számú a rebellek frekventáltsága. -
Danecay
addikt
Az elmúlt 1,5 hétben kb. kétszer volt alkalmam leülni a játék elé ekkor sem túl hosszú időre és mindkétszer ugyanabba a szituációba futottam. Segítsetek már értelmezni a dolgot mert számomra nem kerek. Tehát adott egy talpalatnyi Unidad bázis ahol egy intelen kívül nincs is semmi. Körberepültem drónnal, kiiktattam a riasztót, második alkalommal még figyelmesebben, még körültekintőbben tettem ugyanezt, amilyen gyorsan csak tudtam kiiktattam, a generátort, de miután észrevettek, olyan végeláthatatlanul el kezdett özönleni az utánpótlás a bázisra mintha valami zombis játékkal játszanék, már csak a pontszámot vártam elhalálozásomkor, a likvidált enemy függvényében plusz még valamilyen szorzót a közben lelőtt legalább 6db. helikopterért. Így nem igazán értem a riasztó és a generátor szerepét és létjogosultságát, hogy ezzel egyáltalán foglalkozni kelljen. Bevallom bosszant a dolog.
Ettől a szituációtól némileg független észrevétel. Szerintem jó lenne ha a játék lock-olná a nálunk lévő fegyvereket adott területhez érve, pl akkor amikor azt hiszem a képernyő jobb felső sarkában feltünteti a hely nevét ahol vagyunk, mert bár tudom, hogy lehet kerülni ennek a használatát de akkor is kicsit illúzióromboló, hogy bármelyik pillanatban választhatunk a birtokunkban lévő teljes fegyverarzenálból, amit nem titkoltan, főleg egy fent leírt szituációban meg is teszek, kiválasztom a leghatékonyabb mészárló alkalmatosságot és darálok, mert nincs nagyon mit tenni. Mondjuk nem érzem sokkal unrealisztikusabbnak mint a fentebb vázolt szituációt, de mégis jó lenne ha abból kellene gazdálkodnunk ami éppen nálunk van, és persze azzal amit esetleg az adott bázison fel tudunk venni, vagy a lelőtt ellenségtől fel tudunk szedni. -
s4hu|SyD^
addikt
válasz
Anonymus23 #2962 üzenetére
Port hiba vagy az engine ilyen esetleg, szóval ja valószínű valami grafikai dolog lehet. Vagy az, hogy kommunikál a szerverrel nem tudom. Nem próbaltam offline. Béta is ilyen volt. Ez a végleges kicsit jobb, de terült függő is.
Meg a mentés is akasztja kicsi, gondolom ahogy növekszik a fájl mérete. Bár elég random ez. Az biztos, hogy mikor a hegyoldalon kanyarban vezetés közben megakad pályatöltés vagy mentés miatt az azért elég élményromboló.
-
Anonymus23
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #2961 üzenetére
Ez a random frame drop szerintem valamelyik grafikai beállításhoz kötődik.
Amikor elkezdtem játszani, akkor semmi ilyesmi nem volt, 75-90 FPS-em volt, de a játék az folyamatos volt, nem voltak ilyen kihagyások.
Pár nap múlva a GeForce Experienc-ben bekapcsoltam az optimalizálást, és utána 55-80 lett az FPS, de bejöttek ezek a random megakad pár tized másodpercre a játék dolog.
Nem a géppel van a gond, annak el kell bírnia a játékot. -
VincentVG
senior tag
Sziasztok, jönnek a szokásos patch utáni kérdésemmel
Teljesítményjavulás?
random frame-drop-okkal kapcsolatban előrelépés, finomítás?köszi
-
-
s4hu|SyD^
addikt
Nem kötekedésből, de mi a 6 GB ezen? Ja bocs, nekem 12.56 GB. Még pár patch és a végén ott tartunk, hogy letöltöttem az egész játékot újra.
Majd rálesek erre a HUD dologra, az meg jó, hogy lehet segítséget kérni, ha megborultunk.
Ansel nekem eddig csak talán 2x crash-elt.
-
myckey
veterán
A Patch Notes- ból kimaradt lényeges dolog.
A HUD, sokkal variálhatóbb lett.
-Lehet választani : Default- Light- Extreme- No HUD - Custom
-A jelölők "markers" szabadon módosíthatók
-Variálható a minimap és bekerült egy új típusú visszajelzés is.-A Sync Shot, használható jelölők nélkül is, külön kapcsolható!
-Valamint az Ansel technológia is megfelelőbben működik egyeseknél, akiknél eddig pl. crashelt tőle a játék.
-
myckey
veterán
válasz
Anonymus23 #2952 üzenetére
Tudom, azért írtam hogy adott fegyvernél.
Hátha más LMG is megtetszik majd.MÁS:
Lehet frissíteni a játékot.
6.78 GB
-
myckey
veterán
válasz
Anonymus23 #2950 üzenetére
A vertikális visszarúgást/kilengést tudod csökkenteni adott fegyveren a kiegészítőkkel, ha az zavar a legjobban, több módon is. Már ha jobban ragaszkodik az ember egy egy típushoz.
-
Anonymus23
veterán
válasz
xPraetoriaNx #2943 üzenetére
Az Unidados RPK LMG rohadt jó (nincs rajta hangtompító), messzire pötyögtetve majdnem olyan mint egy sniper, fejre 1 lövés elég.
Nagyon hosszú sorozatokra nem jó, mert mászik felfelé, de kisebb sorozatokra kiváló.
Én Sniper+RPK+hangtompítós pisztolyt használok, mindenhova elég. Ha nagyon csenben akarom megcsinálni, akkor meg RPK helyett az ajándék GS Future Soldiers-es fegyót, elég pontos és erős. -
s4hu|SyD^
addikt
Még mindig tudsz fegyvert meg kiegészítőket, kinézetet váltani bárhol vagy már csak ha a felszerelésládánál vagy?
-
myckey
veterán
válasz
xPraetoriaNx #2946 üzenetére
Azon a területen használom a fegyvereket, ahol a leginkább célszerű, szeretem őket variálni.
De ez nem merül ki csak rebel ops-ban.Persze, Unidadnál nem előnyös a túlzott hadakozás, sztm nem sokan szeretik ha felkúszik a riadóztatási fokozat.
Szerencsére kartell emberei nem ilyen problémásak.
Extremen jól lőnek, de nem minden instant találat, akkor nem lenne játszható. -
xPraetoriaNx
senior tag
Na akkor te is kb ugyanarra használod csak mint én.
Hát az oké, hogy nincs kőbe vésve semmi, de azért egy UNIDAD bázisra nem LMG-vel ropogtatva szaladnék be... Pláne hogy ugye legnehezebb fokozaton 1-2 lövésből megölnek (és lévén botok nem lőnek mellé, rendszeresen a tőled 100-150 méterre dupla MAC-10-essel kapálózó / csípőből LMG-vel tunkoló ellenfelek lőnek le instantul...)
-
Lac-coo
őstag
Lehet tegnap en neztem be, de mintha lett volna log, jatek vegen lattam a hirekben...
-
myckey
veterán
válasz
xPraetoriaNx #2941 üzenetére
Eddig minden frissítéshez volt leírás.
Ez meg majd ma jön, ahogy a patch is.
(#2943)
LMG-t a védekezésnél használok pl.: Rebel Ops radio def. vagy ha nagyobb az ellenállás és tartani kell a pozíciót, esetleg fedező tüzet adok a csapatnak, ha előre küldöm őket.
Shotgun-t a zárt terekben, épületekben -akármikor ilyen szituációkban.
Az meg nincs kőbe vésve, hogy hogyan célszerű játszani, sőt. Abszolút nem kell mindig lopakodni és távolról operálni. Játékoson áll, mit gondol ki.
-
xPraetoriaNx
senior tag
válasz
velizare #2942 üzenetére
Csodás.
Amúgy, LMG és shotgun terén valaki talált már valami értelmes felhasználási módot? Én világ életemben a "nehézfegyverzet" híve voltam játékokban (Division-t mai napig ezzel a kombóval tolom, amikor belépek kicsit), de egy olyan játékban, ahol távolról és csöndben "célszerű" leszedni az ellenfeleket (pláne legnehezebb fokozaton, méginkább pláne ha UNIDAD-ról van szó), nem igazán érzem, hogy lenne létjogosultsága pontatlan, összevissza ugráló, és hangtompíthatatlan fegyvereknek.
Max a "védd meg a rádiót" illetve a "robbantsd be az ajtót és hekkeld meg a gépet" rebel ops misszióknál... De amúgy nagyon Sniper + assault rifle / smg kombó tűnik nekem favoritnak.
-
válasz
xPraetoriaNx #2941 üzenetére
log szerintem ezúttal sem lesz, csak valami összefoglaló.
-
myckey
veterán
PC Title Update 3.5 coming on April 27th - 8AM UTC
Holnap frissítés.
-
myckey
veterán
Akkor nincs, ha a "markers" van kikapcsolva. A jelölők, ami mutatja a karikákat az ellenfelek fejénél és az egyéb felszedhető dolgokat.
Ekkor nem tudsz a " Q " val jelölni és szinkron lövésre utasítást adni a csapatnak.
Én így játszom extremen. Csak a felszerelés van nálam On-ra, minden más off.
(#2939) Lac-coo
Jó lenne ha működne így is, de egyelőre nem.
Marad a tűzparancs, illetve figyelni hogy mit mondanak a AI társak, mer az is számít az utasítás kiosztásánál, végeredménynél.
De kötve hiszem, hogy sokan játszanak extreme+no hud -no markers felállásban az AI -val.
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz
xPraetoriaNx #2931 üzenetére
Azért valljuk be, hogy azok kevesebben vannak, akiknek nem lenne ideje megcsinálni a kihívásokat 1 hét alatt, mint azok akik érdekeltek lennének valami érdekes, értelmes kihívásban.
Inkább a kreativitás hiánya van itt és az, hogy a DLC-k is előre le lettek gyártva szóval gondolom a humán erőforrás is erősen limitált itt. Látszik is mivel nem igazán reagálnak dolgokra. Persze jó, hogy írják a fórumon, hogy ez jó ötlet meg amaz aztán majd továbbítjuk. Aztán vagy lesz belőle valami vagy nem.
Példa, hogy nem sikerült még megoldani a HUD nélküli sync shot-ot. Ne mondja nekem senki, hogy nem lehet azt megoldani, hogy csak azokat tag-elje akikre rányomod a sync shot-ot.
-
s4hu|SyD^
addikt
Az Ubi megmondta nagyon régen, hogy nem szeretne pay to win játékokat csinálni. Vagy olyan dolgokat lehet megvenni, amik amúgy is megszerezhetők vagy pedig ezeket a kinézetes dolgokat. Látod ezt a Division-ben, Watch Dogs 2-ben és itt is. Ha érdekel megveszed, megszerzed ezeket ha nem nem. Inkább ez, mint más fizetős modell.
Amúgy én is egyetértek, hogy semmi haszna ezeknek. Adjon be a challange teljesítése valami küldetést meg fegyver kiegészítőt vagy bármit tényleg, aminek haszna van.
-
xPraetoriaNx
senior tag
Az a baj az ilyen challenge alapú rewardokkal, hogy ez is ilyen "sose lesz mindenkinek jó" szindrómás a téma. Ha csak badge-eket ad, akkor jön a "mi a fasznak csináljam?" kérdés. Ha viszont fasza skint, vagy ruhát, esetleg fegyvert, akkor meg az fog rage-elni, akinek (akármilyen okból kifolyólag) nem volt ideje letolni a personal challenget, és / vagy nincs taskforce-ban szóval arról alapból lemarad, és így "komolyabb" rewardot bukik el.
-
myckey
veterán
válasz
morfondőr #2928 üzenetére
Biztos nem te vagy az egyedüli, aki másra számított.
Én nem tulajdonítok neki sokat.Unaloműzőnek megteszi.
Elolvasom a kerettörténetet amit a szezonhoz-epizódokhoz kreáltak, aztán vagy foglalkozom vele, vagy nem.
(#2929) Danecay
Automatikusan aktiválódik.
Játékban kilépsz a menübe és ott lehet követni a " Challenge" alatt az állásodat.
(#2931) xPraetoriaNx
Olyan sose lesz, hogy mindenkinek jó legyen.
Bármis is az. -
Danecay
addikt
Valószínűleg év vagyok a birka ehhez de ezeket a Challenge-ket hogy lehet előhozni. Főmenüben megjelenik jobboldalon egy erre vonatkozó link kép formájában amire kattintva az internetböngészőm behozza a vonatkozó oldalt ahol ismertetve vannak ezek a challenge-k, azok fajtái stb.
-
myckey
veterán
válasz
Anonymus23 #2925 üzenetére
Köszönöm hogy nem ítélsz el, én se teszem ezt
Igen, a kihívásban még semmit nem kaptál a lövöldéhez, a jövőbe viszont nem látunk.
-
Anonymus23
veterán
Ez engem nem zavar, ha valakinek ez a része bejön, evvan, nem ítélem el.
De az alapja ennek a játéknak azért mégiscsak a lövölde, és pont ehhez nem adtak még eddig semmit sem, és ahogy nézem talán nem is leszVagy akkor legyen már az a challenge, hogy öltöztessem fel a karaktert az összes napszemüvegbe, és akkor ad még +1-et, vagy valami ilyesmi
Tegnap is beadott valami achit vagy mit, amikor kipróbáltam az AK12-t és tettem rá egy random festést, mondom mi vaaaan?
-
Viper26
nagyúr
válasz
Anonymus23 #2922 üzenetére
Hasznos dolgok miatt valóban lenne motiváció ezeket teljesíteni, de így...
Egyébként az alapjáték rendben van, bár a random FPS drop ügyében tehetnének most már valamit.
-
myckey
veterán
válasz
Anonymus23 #2920 üzenetére
Én csak játszom a játékot, a saját nem szokványos módomon.
A karakteremet rendszeresen módosítom, ruházatát és felszerelését, valamint fegyverzetét is ( még a színét is ).
Nekem ez is plusz élmény.
De ez az egész csak felfogás kérdése.Ismételten, nem mindig érdekel a kihívás, csak a számomra megfelelő.
Jutalom pláne nem foglalkoztat. De jobban örülnék én is, ha más jellegű lenne.Természetes, hogy van akinek más az ízlése és nem elégedett a kapható "dolgokkal".
-
Anonymus23
veterán
-
Danecay
addikt
válasz
Anonymus23 #2920 üzenetére
Nem fog tetszeni a válasz
-
Anonymus23
veterán
Te nagyon lojális vagy ehhez, de ennek a haszna az nulla, te szoktad nézegetni a karaktert azután, hogy az elején beállítottad?
Jó biztos sokan vannak, akik öltöztetik mint a barby babát, de ez a játék nem SIMS, nem ez adja meg az élvezetétLegalább a végén valami extra fegyvert vagy képességet adna, akkor azt mondom, hogy megéri, de ezek a varrások meg ilyenek, hát izé...
-
myckey
veterán
válasz
Anonymus23 #2918 üzenetére
Nem tudom.
Nem a jutalomért játszom, kihívásokat sem ezért teljesítem, ha egyáltalán teljesítem . -
s4hu|SyD^
addikt
Én ezt a spottingot egyedül a rádióállomásokhoz használtam, mert nem szerettem azt a mellékküldetést. Bázisokhoz inkább drón vagy távcső. Úgy izgalmasabb meg el is szoktam felejteni, hogy van spotting amúgy. Diversion-t sem sűrűn használom. Ezek elfelejtődnek mindig.
Ha felfedeznek akkor csak Gun for hire.
Ja amúgy mi az a minimap.
-
myckey
veterán
válasz
xPraetoriaNx #2914 üzenetére
Kiváltképp, ha minimap és jelölők is Off....
Az ám a "móka és kacagás".
-
myckey
veterán
redditre betévedt az egyik Wildlands Community Manager
" For now, the next big step in Ghost Recon Wildlands will be Fallen Ghosts, which is coming soon, and we will share more info on PvP after it. "
- Ezek szerint a " Fallen Ghosts " nem is olyan sokára fog érkezni és majd ezt követően kapunk több infot a PvP -ről.
" However, the latest two Title Updates introduced some of the community features that people demanded: the ability to choose the vehicle drop-off, radio an dialogue tweaks, HUD tweaks... those were the first ones that were possible in the short-term. I know more cool things are coming in the next updates, but they are work in progress and we don't want to promise anything until we are 100% sure. "
- Remélem is hogy jönnek a frissítések, eddig jó a munka.
-
myckey
veterán
válasz
Anonymus23 #2909 üzenetére
Egy -kettő bill. használatával el lehet lenni a helikopterrel.
A kisrepülő pedig leszálláskor igényel több odafigyelést, ez valóban nehezebb.
Persze, hogy kinek mi tetszik meg mi nem, melyik játékban így meg úgy az már más, nem ide vág. De azért lehet itt sok mindent olvasni.
-
Anonymus23
veterán
Megy, és tudom is irányítani, még bétában is ment, de rohadtul körülményes az egész légijármű irányítás az egész játékban. Azért ez nem egy szimulátor. Nekem ez nem tetszik, szerintem ezt jóval egyszerűbben kellett volna megoldani.
Ott volt az FC4 és benne a mini heli, azt simán megcsinálták, hogy használható legyen, vagy egy másik játék a Just Cause széria, ami hasonló sok tekintetben a Wildlandshez. Abban is van heli, repülőgép minden, de nagyságrendekkel könnyebb irányítani bármelyiket, és sokkal inkább hozzáad a játékélményhez, semmint elvesz belőle, ha azokkal megy az ember.
(#2905) s4hu|SyD^
Most látom te is a JC-t írtad, abban szerintem sokkal jobb a heli irányítás.
Ez a jármű spawn az érdekes, az biztos, tegnap haver mondja, hogy lehív nekem egy helit, hát pont rajtam landolt. Volt röhögés
Vagy a másik, védjük a mortart, jön egy heli lelőttük, elkezd zuhanni, mondom gyerekek ez rám fog esni, pedig elég messze volt tőlem, de mintha hőkövető rakéta lett volna, nálam meg egy magnéziumgyertya, úgy is lett, én is feküdtem, meg felrobban amit védtünk is. Akkor mondjuk nem volt röhögés -
VGNGR
senior tag
válasz
Anonymus23 #2904 üzenetére
Sajnos az optimalizáltság nem az erőssége, gyakorlatilag lehetetlen megszüntetni benne az igen komoly fps droppokat (bár a legutóbbi friissítés óta mintha jobb lenne, bár lehet csak placebó), de ezzel együtt jól játszható. Textura alá eddig egyszer zuhantam be, a Divisionben óránként egyszer minimum előfordult (meg az echok, delták), viszont az sokkal stabilabb fps-el futott (jó nyilván nem akkora a világ ott).
A helikopter irányítás az tényleg katasztrófa billentyűn, meg fogom próbálni one kontrollerrel, hátha azzal egyszerűbb. -
myckey
veterán
válasz
Anonymus23 #2904 üzenetére
A Little Bird helikopter egész jól irányítható.
Itt is le lett már írva a mikéntje, meg összefoglalóba is beírtam.
Gyakorolni kell és menni fog.
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz
scyllafren #2898 üzenetére
Tudom, hogy van. Meg is van ezer éve csak, hogy eddig nem igazán működött. Elvileg javítottak rajta. De csak a sebzésed lesz nagy a penetration az ugyanúgy gyengül hangtompítóval ha jól tudom. Az pedig lényeges bármilyen jármű ellen.
Amúgy nem azt mondom, hogy szarok a fegyverek meg a variálhatóság csak én nem érzem súlyát. Lázadóknak sem annyira pl. Többen járőröznek ahogy haladsz, de lehetne olyan, hogy átveszik az ellenséges bázist pl. Szerintem ilyen dolgokra csak nem maradt idő beletenni.
Anonymus23: Én pl. nagyon szeretem a heli irányítását sőt szinte az összes járművét. Kb. Just Cause 3 irányítás. Ott talán picit jobb.
Bug meg na. Van most is bőven. Van aki nem fut beléjük, engem meg mindig megtalálnak. Volt, hogy inkább kiléptem egy kis időre inkább mikor egy nagy bázis 5x kell megcsinálnod bug miatt pedig csak a felderítés volt 30 perc. Olyan is volt, hogy bug miatt lett meg a küldetés és semmit sem csináltam.
A fenünkre eső járművekről meg ne is besueljünk mint bug vagy hogy kilóméterekre dobja le. Csúsznak minden felé. Ez már a játék védjegye. -
Anonymus23
veterán
Alapvetően csak a játékról beszélgetünk, van ami tetszik benne, van ami nem, van ami jól el van találva, van ami buta, vagy csak szokatlan.
Én csak azt nem szeretem (HANGSÚLYOZOM itt nem találkoztam még ilyennel) amikor maga az ember van lehülyézve azért mert neki tetszik/nem tetszik valami a játékban és ezért máris haver/vagy hülye...
Az első béta után azt mondtam, hogy feltétlenül megveszem előrendelőiben is akár.
A második béta után már azt mondtam, hogy izé, tele van buggal, hiába szuper a grafika, de ez így játszhatatlan, de ahogy látom ezzel sokkal jobban foglalkozott az Ubi, mert bő 1 hónap alatt játszhatóvá tették. Így belevágtam, eddig nem bántam meg.Amit nem értek, hogy pl a helikoptert hogy lehetett így elrontani (irányíthatatlan gyakorlatilag) amikor pl házon belül van már arra példa, hogy zseniálisan megcsinálták (igaz arcade szerű egy picit) pl a Far Cry4-ben a kis heli irányítását, ami egyszerű és nagyon jól működő volt, itt meg nagyon furcsa mozgásokat csinál a heli.
-
VGNGR
senior tag
válasz
Anonymus23 #2901 üzenetére
Na a space nyomkodás nekem is meg volt párszor
Az tényleg lehetne benne. Én inkább a fegyverek, kiegészítők, felszerelések buzerálására, illetve annak nem létfontosságú mivoltára reagáltam. Szó se róla, nyomtam én is a Divisiont, csak a 2. update után, amikor másodszorra dobhattam a kukába az addig vérthugyozva összefarmolt cuccomat, akkor léptem. De megértem azokat is, akik beletoltak/tolnak sokat, no offense.
Peace -
s4hu|SyD^
addikt
válasz
Anonymus23 #2901 üzenetére
Kibeszéltük mi már ezt a bétánál. Sokszor haltam meg emiatt az automata fedezékrendszer miatt. Sőt szerintem sokkal taktikusabbnak érződne egy Division féle rendszerrel, de ez van ezt kell szeretni.
-
Anonymus23
veterán
A Division féle fedezékrendszer hiányzik. Folyamatosan nyomom a space-t, na meg próbálom magam healelni, mert itt ritkán éli túl Rambo
Azért az, hogy amikor közel állsz egy falhoz, akkor egy kevés idő után odasimul, az kicsit messze van attól ami a Divisionben van, ami persze közel sem tökéletes
Nem vitát akarok, vagy flame-t, csak nekem hiányzik a direkt fedezék, azaz én hadd döntsem el, hogy fedezékbe megyek-e vagy sem. Persze ez teljesen másik játék, hozzá kell szokni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PS4 Pro 1Tb Destiny Edition Elado
- RTX 5070 Ti OC 16G/ új, bontatlan/ 3 év garancia/ beszámítás/ ingyen foxpost
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i7 10700K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN S2 TG Chieftec 750W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte GA-H610M i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Rampage SHIVA CM 600W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i3 12100F 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA 500W
- LG 48B4 - 48" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Számlás!Windows 10 Pro 11 Pro,Windows 10 Home 11 Home, Office 2016,2019,2021 ,Vírusirtok,Mac
- Bontatlan egérpad Razer Sphex V3 (RZ02-03820100-R3M1
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- HP ZBook Firefly 14 i7-1165G7 16GB 512GB Nvidia Quadro T500 4GB 14" FHD 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest