- Melyik tápegységet vegyem?
- Házimozi belépő szinten
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hobby elektronika
- OLED TV topic
- Kiemelkedően csendes ASUS VGA jött a Noctua közreműködésével
- ASUS notebook topic
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
-
PROHARDVER!
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danecay
addikt
válasz
Bad Pritt #3396 üzenetére
Szerintem ez az egyéni igényeidtől függ. ha képes vagy túllépni a játék hibáin és a repetativitásán akkor szerintem jól el lehet vele lenni. Van aki nem tud és feladja, van viszont akinek a kedvenc játékává vált.
Ezt éppen ma írták egy másik fórumon:
"Hát skacok, a Wildlands single-ben a kedvenc játékom volt. Teljesen kijátszottam, végig élveztem, és bárki megkérdezni, hogy milyen játék azt mondom rá hogy "ISTENCSÁSZÁR". Egyértelműen ajánlom mindenkinek.
De ez a PvP mód egy hányadék. Egyszerűen élvezhetetlen."Szóval szerintem teljesen egyéni megítélés kérdése, de ki volt ez már vesézve minden szempontból itt a topikban.
-
Bad Pritt
félisten
Sziasztok,
le van árazva a gamma PS Store-ban, érdemes megvenni, ha leginkább szólóban szeretnék zúzni?
-
IntelKiller7
veterán
-
s4hu|SyD^
addikt
Én is fel akartam tenni ezt a kérdést, hogy milyen, de szerintem, ha valaki haverokkal tolja teljesen más, maga a játék is egy hatalmas idegesítő bughalmaz, repetitív dolgokkal és a térkép legnagyobb része üres. Haverokkal elökörködni, kitűzni célokat megcsinálni őket, taktikusan játszani teljesen más, mint a bugyuta MI-vel.
Nyilván nagy igazság az, hogy az új érzés miatt sokkal jobbnak fog tűnni, mint amilyen.
-
Már kint a PVP lehet szedni, mennek a szerverek is. ( 10 gb kb )
-
Sziasztok!
Meglévő csapatunbka keresünk embereket multiplayer meccsekre.
Feltételek:
- 20+ életkor
- TS3 megléte és hozzá headsetPlarform : PC
Üdv
-
atka76
tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne,hogy a fő küldivel már rég végeztem,letöltöttem a fallen ghost dlc-t és nem indítja el,egy kis lakat van mellé rakva!
Miért nem indul el?
A lemez gold editionos!
Köszönöm -
EczkE
veterán
Sziasztok!
Most fejeztem be a jatekot PlayStation 4-en. Viszont ket trofeat nem adott be nekem. Az egyik a Mission Master. Teljesiteni kell az osszes sztori kuldetest. A masik pedig a Legendary Hunter. Fel kell fedezni az osszeset.
Tobbszor atneztem a tacmapon az osszes ellenfelnel es minden teruleten osszegyujtottem mindent illetve az osszes kuldetest megcsinaltam.
Valakinek van otlete? Esetleg par side mission kimaradt, nem tudom az zavar e be.
Elore is koszi a segitseget!
-
Desy
tag
válasz
bazccka #3382 üzenetére
... szerintem, próbáld és ne kérdezd. A vélemények rendre megoszlanak de az egyén tapasztalata képes lehet ezt más irányba is görgetni.
Kemény öt percet játszottam vele. Ebből négy és fél a betöltögetés volt... majd a szinte azonnal megdőlt mukit gyógyítottam háromszor... mire vége lett a játéknak.
Aztán részemről kilép és töröl, mivel egy antik játék jutott róla mindjárt eszembe ghost környezetbe ültetve és a kavarás nem igazán nyert meg magának. A lényeg, hogy egy kezdő támadónak esélye sincs.... -
bazccka
tag
válasz
Kotomicuki #3381 üzenetére
Jó, persze, ezt már unalomig hallottuk. Inkább arról dumáljatok, hogy milyen a PvP?!
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
VincentVG #3379 üzenetére
Sajnos, nem sokat, mert még mindig tele van hibákkal, amik nagyon idegesítőek. Lásd az előttem szólókat!
A fegyverek "értékei" még minidig messze állnak a játékbeli "valóságtól" és egymáshoz sincs túl sok közük.A lvl 30 túl kevés volt, a tier one meg túl sok és közte nincs tartalom, ha egyszer elfogytak a küldetések, így egyre laposodik a játékélmény. Legalább 30 konvojt elfogni egy fegyver lvl 30-á tételéhez, ami uú szart sem ér, mer' az MI mindent lát, mindig eltalál és a kilométeren belüliek mind egy agyközpontot használnak aminek csak a játékoskarakter a célpont, annak észlelése után...
A társak meg...
Mint a terminátor, úgy lőnek 400 méterre a hegyen át is, míg egy ablaküveg már "megállítja" őket, de semmi másra nem alkalmazhatóak - ahogy előttem is írták: egy foglyot nem tudnak feltartóztatni, önállóan nem viszonoznák a tüzet, mindig, mindenben parancsra várnak, amit előre nem lehet kiadni nekik, vagy azokat göngyölni, hogy haladjon is az akció.Az alapkoncepció nem volna rossz, de a megvalósítása a siralmashoz közelít - sajnos, a mai játékok már mind ilyenek...
-
Tegnap másodszorra is végigvittem, egyúttal töröltem le a gépről a francba.
Van az a küldetés, amikor a templomban meg kell hackelni a laptopot, aztán a papot el kell vinni a védett házba.. fent hagytam a templom tetején a helikoptert, szépen felvittem emberünket a tetőre, de persze egy apró peremen fel kellett volna lépni, amit akkor nem tesz meg, ha foglyod van. Elengedtem, gondoltam picit odébb állok a géppel, erre nem elmenekül az a szerencsétlen? Ott van 3 másik AI társam, de ilyenkor simán futni hagyják a túszt. Teljesen felb*szta az agyamat.
Imádom a Tom Clancy's játékokat, ez is szép volt, jó volt, de valószínűleg 2 hét múlva már emlékezni sem fogok rá.
-
Desy
tag
válasz
VincentVG #3374 üzenetére
A nyílt hétvégéknek éppen ez a lényege... a bétának meg az, hogy kapsz valamit és élvezed. Még változik, átalakul és akár jelentősen optimalizálódik a kiadásra. ... vagy sem. Viszont kiváló alkalom egy ötlet és egy kiadás valamint a géped tudásának/fogadó készségének megismerésére.
-
XeeN
senior tag
Négyszáz óra játékidő, két teljes végigjátszás, és a Tier 1. szint elérése után elérkezettnek látom az uninstall idejét.
Sajnos a végjáték nem lett olyan szép, mint azt szerettem volna. A kezdeti lángolás a végére gyűlöletbe, útálatba csapott át. Nem tudom mi lehet az oka, de az utóbbi 3-4 hétben annyi durvábbnál durvább bugba futottunk bele, ami az egyébként birka türelmű barátomat is káromkodásra késztette (20+ éve játszunk együtt, de ilyet még nem hallottam tőle). A jelölhetetlen konvolyoktól kezdve, az egyikünknél látható, a másikunknál meg nem jelenő szellem járművektől kezdve, az önmagukat resetelő küldetéseken át, a semmiből elénk/mögénk/mellénk spawnoló ellenfelekig bezárólag. Az öngyilkos követendő / kihallgatandó Npckről, és a dupla, két különböző irányba kanyarodó "zöldekről" már nem is beszélve. A leginkább idegesítő pedig az, hogy Tier módban számtalanszor felejtette el a játék resetelni a küldetésekért játó xp-t szintlépéskor, ami T10 alatt elég nagy érvágást jelent. Joggal teszitek fel a kérdést, hogy akkor mi a túróért játszottuk végig? A válasz egyszerű: Csak.
Ui: Megyünk vissza Divisionözni. Sokkal több élményt nyújt még most is, pedig abban kb 1000 órám van.
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz
Maxx Jácint #3372 üzenetére
Nekem a legnagyobb bajom az volt, (persze a rengeteg hibán kívül) hogy a világ nem érződött élettel telinek. Ezt nem tudom jobban elmagyarázni. Míg egy Far Cry és főleg egy AC játéknál a világ él itt meg csak úgy van.
-
Maxx Jácint
csendes tag
Ez vitathatatlan tény marad,ez az Ubi saját bejáratott játéktervezési koncepciója. Én elfogadtam olyannak amilyen. Ezért tart nálam sokáig pl egy Assassins Creed vagy egy Far Cry akármennyi végigjátszása. Mert ha belevetem magam és nem játszok mással akkor bizony ez is meg az is tucatkacat marad. Itt persze a sandbox típusú játékokra gondolok elsősorban. A Ghost Recon Wildlands nálam kb. 8 pontot kap a 10-ből és számomra ez már jó játéknak minősül.
-
k-adi
nagyúr
válasz
Maxx Jácint #3370 üzenetére
Azért lássuk be elég sok küldetés típus ismétlődik akárhogyan is nézem
-
Maxx Jácint
csendes tag
válasz
xEon1337 #3369 üzenetére
És ezzel kapcsolatban mennyire igazad is van! Én előrendeltem és vagy három hónapig tartott a teljes végigjátszás,persze nem minden nap. Naponta kétnaponta egy-egy órára ültem le elé. Kimaxoltam mindent amit csak lehetett. Így végig tudta bennem a lelkesedést tartani.
-
Mivel teljes uborkaszezon van játékok tekintetében (PUBG nem mozgat meg), így másodszorra is nekiestem, illetve a "jó" befejezést is el akarom érni.
Szinte kifulloztam a karaktert, így estem neki a küldetéseknek és rájöttem, hogy okos játékkal hangtompítós SMG-vel is el lehet lavírozni, ha meg észrevesznek, akkor gránátvetős M4A1-el kapják az áldást (első végigjátszás alkalmával nem használtam a gránátvetőt egyáltalán, pedig nagyon jó). PSG-t használok, mert bár pár mm-el elmarad a teljes "némaságtól", de felszerelve ez a legpontosabb és ez visz a legmesszebb (250-300 méterről is szedegetek vele PK-AS távcsővel.
A konvojok megállításánál is csak most másodszorra kezdtem alkalmazni az EMP-s drónt, ha nem is minden esetben állítja meg a kamiont, de minimum lelassítja egy darabig, addig meg ki lehet szedni a sofőrt, aztán meg a kísérőket.
Ami még a titka, hogy nem 2 nap alatt kell végigtolni az egészet (mint tettem elsőre), így nem válik annyira unalmassá és monotonná.
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
scyllafren #3366 üzenetére
Ill. ha lőszeres láda mellett vagy, akkor belenyúlsz: ez leginkább a hosszú és/vagy gyakori újratöltést igénylő fegyvereknél tud időt spórolni (pl. HTI-k, géppuskák).
-
scyllafren
senior tag
válasz
Mr.Franczy #3363 üzenetére
Ha ures a tar, 2 dolgot csinalhatsz: ujratarazol, vagy fegyvert valtasz. Valtani tudsz, tarazni meg kell, mivel maskepp nehez leolni az ellent
-
k-adi
nagyúr
-
Mr.Franczy
aktív tag
Sziasztok.
Egy teljesen dilettáns kérdést szeretnék felteni! Ki lehet kapcsolni valahogy, az automatikus tárazást?? Nem találtam erre opciót, vagy esetleg ez, nehézség fokozat függő? -
Zin
őstag
Az AK-val lovok de semmien kiegeszitot nem kinal fel.ez normalis?
-
nubreed
veterán
Júniusban félbe hagytam a játékot, mert akkor belekezdtem a Witcher 3 2. végigjátszásomba, ami most hétvégéig tartott. Júniusban még mindennapos probléma volt a Wildlandsel, hogy random módon CTD -zett. Azóta ugye jött ki 1-2 új patch, ma újra elkezdtem vele játszani, és lekopogom, de minden rendben volt, semmi ctd, semmi fagyás, gyönyörűen ment.
Ezek szerint jól tettem, hogy pihentettem...
-
Kotomicuki
senior tag
Mióta a horvát srác videóin okosítom magam, már jobban mennek a dolgok: a lvl 30 MK 17-el megbarátkoztam, tettem lépéseket a pontosság irányába, levettem róla a hangtompítót és szépen tudok vele nyomulni (amíg nem vétek taktikai hibát) - a kezesség felé tett bármely fejlesztés csak ront rajta -> el kell tudni fogadni, hogy kissé nehézkes, így némi távolságtartás kell neki, amit helyezkedéssel meg lehet oldalni, utána már semmi gond nincs vele (D.T. HTI/MSR/G28 távolra, ahova kevés a 4x-es ACOG, ill. a nekik való szituációkra; az MP7 meg közelre, ahova a fürgeség-csöndesség kell).
Tényleg annyi a lényeg, hogy ne lássanak meg, hullát sem, ill. akik meghallottak, azok minél előbb elhulljanak - a lehetőségekhez képest - és mindig fedezékből, lehetőleg magassági fölénnyel párosítva operálni. Ehhez meg a pontos, "megelőző" felderítés elengedhetetlen. Az unidad-dal meg nem érdemes kötekedni: el kell futni, aztán visszatérni, ha már lecsitultak, így azért kezelhetőek, valamennyire - de, ha van egy pontos kéz, kezdetben a G28-on és nem kevés türelem, akkor egész bázisaik "néptelenedhetnek el"... -
VTom
veterán
válasz
Anonymus23 #3357 üzenetére
Az AC-knél a sztori is jó szokott lenni, és a fő küldik is változatosak. A mellékküldik mondjuk nem.
Lehet, hogy társulniuk kellene a CD Projekt Red csapatával
Én nagyon bízom, hogy az új AC össze lesz rakva rendesen, mert a motorja ugyanez lesz. Ha így fog kinézni, és lesz benne tartalom, akkor boldog leszek.
A Wildlands-szel kapcsolatban arra leszek kíváncis, hogy jön-e még bármilyen PvP játékmód. Az még sokat tudna segíteni rajta.
-
Anonymus23
veterán
De ha megnézed, akkor ez is csak az (egy korábbi fórumtárs szavával élve) UBI tésztaszaggatós játék.
Viszonylag nagy tér, részekre osztva, repetitív mellékküldetések, sok gyűjtögetni való, rövid főtörténeti küldetés szál.
FC széria, AC széria, mind ilyen, én mondjuk többnyire szeretem az ilyet (meg is van mind), de pl a Primal-t már csak azért toltam ki, hogy ne úgy töröljem le, hogy nincs végigcsinálva...Nah a lényeget meg kihagytam:
Olyan mintha ehhez a részéhez értenének (ez mindig megvan), de a sztori team az meg valami nagyon amatőr csapat lenne mindig. -
VTom
veterán
válasz
xEon1337 #3355 üzenetére
Nekem ugyanez a véleményem, egy újab kihagyott ziccer a Ubisoft-tól.
Ráadásul a táj megvalósítása és a dinamikus időjárás gyönyörű, én csak azért veszem ő néha, hogy gyönyörködjek benne. Szerintem erre nagyon sokat fordítottak, de számomra érthetetlen, hogy miért nem vittek bele több tartalmat. Millió féle különböző küldetést lehetett volna beleírni.
A PvP multit kipróbáltam, az elég élvezetes, de ott is csak egy fajta játékmód van (4v4 DM) ami hamar egysíkúvá teszi az egészet. Pedig óriási potenciál lenne a játékban.
-
Kitoltam teljesen az alapjátékot és a két DLC-t.
Nagy reményeket fűztem/fűztünk a játékhoz haverokkal. Amikor tavasszal volt béta tesztelési lehetőség, akkor nem volt asztali gépem, így nem tudtam kipróbálni, de a többieket nem nyűgözte le túlzottan. Mint kiderült, ez nem volt alaptalan, így végül csak most a hetekben, teljesen szólóban játszottam végig. Mindig nagyon szerettem a Tom Clancy's játékokat (Division, Splinter Cell, Ghost Recon, Rainbow Six (Vegas), stb.), így nem volt kérdés, hogy már csak elvből is végig kell vinnem.
Hát igen.. monoton és unalmas, az AI-ról már sokszor sokan leírtátok, hogy milyen és ez teljesen tönkre vágja az egészet. Szinte lehetetlen egy méretesebb bázist észrevétlenül kipucolni, mert ha egy hullát észrevesznek, onnantól szinte garantált, hogy a karaktert is megtalálják rövid időn belül. Éppen ezért a hangtompítós távcsöves mellett az M249-et cipeltem mindig magammal, nagyon brutális pusztítást lehet vele végezni, emellett iszonyatosan pontos. A társak Sync shotja eléggé OP, a világ végéről, 5 épületen át is ki tudnak szedni bárkit, ennél már csak a Fallen Ghostban lévő lövésre alkalmas drón a durvább, több száz méterről, rendes fegyver nélkül pucolhatod ki vele a legnagyobb támaszpontot is.
A G28 / D.T. HTI és az M249 mellett nem is tudom, hogy miért van a játékban a többi fegyver. A shotgunok a távolságok miatt szerintem használhatatlanok, a submachine gunok szintén értelmetlenek és az assault rifleokat is csak a játék elején használtam, amíg nem tapasztaltam ki a tökéletes párost. (Csaltam kicsit, mert youtubeon megnéztem a fegyverek és a kiegészítők helyét és úgy kezdtem a játékot, hogy első körben helikopterrel begyűjtöttem mindent, amire szükségem volt). A Fallen Ghostban lévő Crossbow mondjuk jópofa, távcsöves helyett is ezt használtam már unalmamban.
Csalódott vagyok, itt egy hatalmas térkép, változatos környezettel, sokféle fegyverrel, de nem tudták normális tartalommal megtölteni, ennél még a Far Cry is változatosabb, pedig az is fényévekre van egy Witcher 3-hoz képest.
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
s4hu|SyD^ #3348 üzenetére
De, ha már ennyire merjük feszegetni a dolgokat, akkor eljuthatunk addig is, hogy minden/bármely lövölde halál unalmas, hiszen csak azt az egyfélét kell benne végig csinálni...
...és csak a "mellékes" körítésben különböznek, ami vagy ad némi hangulatot nekik, vagy nem!Ha hibamentesítenék, (meg reszelnének egy "kicsit" az MI-n,) akkor ez sem volna oly rossz!
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz
spank0309 #3346 üzenetére
Van aki szépen beleéli magát és próbálgatja a dolgokat. Bár míg én játszottam vele az kb. 2-3 patch-el ezelőtt volt meg még Tier sem volt szóval akkor nem igazán volt hatással a játékmenetre a fegyverek tesztelgetése. Láttad az értékeket, melyik miben jobb, kiválasztottad a legjobbat mindenből, tartozékokból is és mentél amerre láttál, mert kb. ennyi volt az összes fegyveres mizéria. Értelmetlenné is vált gyűjtögetni a tartozékokat meg a fegyvereket. Lázadókból sem használtam a felét sem, pedig minden régióban ugyanazok a halál unalmas mellékküldetések voltak hozzájuk.
De mindenki úgy játszik, ahogy akar.
-
spank0309
tag
Úgy hadonásztok itt a fegyverekkel meg a méterekkel mintha valami nagy katonai szimulátor lenne
pedig csak egy gyerköc játék lett ebből is.
-
Kotomicuki
senior tag
Tier 20-ként terítettem le a SBC-főnököt úgy, hogy minden egyes addigi embert kiiktattam, ezek összes küldetését megcsináltam és az összes KS-darabot összegyűjtöttem - 27 "fölösleges" skill-pont maradt a karakterlapon az összes skill megszerzése után.
Ez alapján több hangsúlyt fektetnék a következő végigjátszásban () a konvojok elfogására a korai szakaszban, amikor még autóról is lehet ellenük, ill. a kísérők ellen kezdeni vmit - a kézzel szedhető alapanyagokat is kutattam (sniper puskán jó távcső és ebbe bele-bele nézni: egész jó "felderítő" eszköz) és gyűjtöttem, de az alapanyaghiány szinte végigkísért így is.
A HTI, majd a D. T. HTI megléte jelentős taktikai előnyt tud nyújtani, ahogy az MSR-é is - előbbi rombol, utóbbi "(kikapcsol és) megállít". A többi fegyver, vagy azok alkatrészei mellékesek, ha megvan az unidad-os RPK-74, amit a járművek és a tömeg ellen lehet jól használni - nemcsak a játék legelején.Innentől eléggé egyhangú a "fejlődés": a fegyverfejlesztésekhez rengeteg konvojt kell elfogni - a remanzó-i "telephely" (ahol akár egyből lehet/kell fölküldeni a drónt a konvojért - csak egy 3-as útkereszteződésben fekszik...) és az észak-keleti koani bázis (itt föl a hegyre, a kis csoport legyakása után az s-kanyar "előtt" kiütni a konvojt, becserkészni, majd száguldani a sósivtagba a közeledő másikért) felváltva - , ami csak akkor ér vmit, ha azok nem sérülnek meg - így viszont nagyobb a valószínűsége, hogy az unidad is betalál, ami akár az egész addig elért részeredményt is tönkreteheti, mert tovább tart egyesével levadászni a kartelltagokat, mint fölrobbantani őket a járművükkel együtt.
Arra kell vigyázni, hogy ne lássanak meg az ellenfelek, mer' amíg másokkal foglalkoznak, addig van csak lehetőség őket leszedegetni: ha már megláttak, akkor csak a main-re mennek, mindenáron - a többiek pedig eléggé harmatosak ellenük, ha meg a lázadókat is behívom, akkor az arra tévedő unidad is biztosan be fog szállni a buliba.Azér', nem olyan rossz az a lvl 20-as MK 17 (behajtott válltámasz, PK-AS irányzék, 30-as tár, V4 markolat, 3D lézer, hosszú cső és V2 kompenzátor) 100-250 méter között: lesből 4-5 egyént is "lazán" le lehet vele teríteni, egy tárral...
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
s4hu|SyD^ #3341 üzenetére
[irónia on]
A wildlands-be azért nem kellenek ezek az idejétmúlt dolgok, mert itt 0 reakcióidővel, lézer pontossággal és kaptárközösségi tudattal harcolnak a legkisebb ellenségek is, ha a karakteredet engaged állapotba teszi a script, így amúgy se lenne időd ezeket szemlélni és ezeken elmélkedni, különösen akkor, ha már meg is látták, mert onnantól csak rá fókuszálnak...
[irónia off]A stalker-hez tudnám hasonlítani a wildlands-et (no, a hangulatban azért jócskán lemaradva attól): az adott korban a meglévő vasakon próbálják meg a legtöbbet kifacsarni magukból, hogy addig nem látott szintű játékot tegyenek le az asztalra - jó, az ubi itt túl lett dicsérve, nem is kicsit. Mindkettőnek megvoltak/-vannak a hibái, amit vagy tudtak javítani, vagy nem (akarnak, leginkább anyagi okokból).
Igaz, hogy a stalker-en több évig és 3 részen át reszeltek, mire a motorjában már elfogadható () szintre tudták csökkenteni a nagy terekből (az adott kor programozási- és hardverszintjéhez mérten) adódó akadásokat. Ezt az ubi majd talán a következő részre megoldja - vagy nem - , ahogy a többi hibát sem valószínű, hogy ebben a részben fogja kikezelni (pl. harcrendszer, animáció - ahol le kellett egyszerűsíteni dolgokat/mindent, csakhogy beleférjen a középkategóriás gépigénybe (az optimalizáció "esetleges" hiánya mellett is) a játék, ahol a táj látványvilágán van a hangsúly), mert ahhoz mindent át kéne írnia és újra összefésülni.
-
s4hu|SyD^
addikt
Játékilag gondoltam, nem arra, hogy neked bejön-e vagy sem. Pl. ahogy írták animáció.
Mesterséges intelligenciát is kiemelném ott, sehol nem láttam még hasonlót, ahol a kis ellenségek bemozdulnak a golyó elé védeni a boss-t, beáll a tűzvonalba, hogy ne is tudjam lőni a főnökét. Bekerítenek taktikusan előrenyomulva, fedezékből fedezékbe, egymást is segítik, meglepnek majd lerohannak. Komolyan néha ijesztő volt.
Itt meg meglát egy valaki meglát az összes falon át mindenen át a pálya másik végéről, ennyi a mesterséges intelligencia, lerohan mind.
Na mindegy is leírtam a véleményem számtalanszor, szerezzétek be olcsó, ha lehet ha másért nem egy kis lopakodásért, mesterlövészkedésért meg a látványvilágért megéri.
-
VincentVG
senior tag
Az volt itt a nagy baj nálam a Wildlands-el, h azt hittem az ubinál van azért egy minimál szint amit nem múlnak alul (egy Division vagy az AC sorozat után.)
Gondolok itt az animáció minőségére és h tudnak annyira optimalizálni h nem akadozik be folyamatosan.
Nem hiszem h túl nagy kérés egy AAA címtől, elég komoly PC-konfig-al.ha ez nincs meg, csúnyán átverve érzem magam.
u.i. ja és tőlem aztán lehet repetitív az összes küldetés, azért már nem is szólnék.
-
s4hu|SyD^
addikt
Inkább az a botrány, hogy ez a játék is úgy jött ki, mint a legtöbb, hogy kijön bétában, aztán ígérgetnek mindent, hogy majd ezt beleteszik meg kijavítják aztán vagy megtörténik vagy nem. Ráadásul az Ubi rászokott arra, hogy bizony jó drágák a játékaik. Igaz ott az Ubi bónusz, de akkor is.
Primal nekem nagyon bejött, Assassin's Creed-ek is. Szerettem a Far Cry-okat is, kicsit egyhangú lett igaz, mégis jók. Szóval várom is az új részt mind Far Cry-ból mind Assassin's Creed-ből. Egy biztos minimum fél év rájuk lesz várva ha nem több.
Division borzasztóan jó játék amúgy, ha mondjuk nem akarunk nagyon PvP-re koncentrálni, gyönyörű a játék kidolgozott, jó a történet, érdekes az egész atmoszféra.
Wildlands szépen össze lett gyúrva ezekből és még így is elrontották. Gyönyörű maga a játék, adva minden lehetőséggel, amit csak ki kéne aknázni, de valahogy kimaradt. Minden felsorolt játék sokkal jobban magával ragadott, mint ez, mert a küldetések, mellékküldetések tényleg annyira borzasztóak, hogy hihetetlen. Nem sorolom el megint, hogy mennyi sebből is vérzik ez.
Ne felejtsem már el a Watch Dogs 2-őt, ami sokaknak nem tetszik pedig szerintem roppant jó lett, egy egyedi és látványos világot alkottak, más mint az első mégis tetszetős. Őszintén én nagyon jól kikapcsolódtam vele. Még a co-op is tetszett, ha jó emberrel hozott össze.
Kicsit félek is, hogy az új AC meg a FC is csak annyi lesz, hogy más környezet, de minden más csak copy-paste. Videókból én semmi újdonságot nem láttam, hiába mondják, hogy ez új meg amaz, mikor nem, csak más a neve a skill-nek.
-
Desy
tag
s4hu|SyD^
... ezért is lehet az embereket mindenféle módon bedobozolni, skatulyázni és csoportokra osztani, mert valakinek a nagy fogú macska, míg más[ok]nak csak a macska tetszik.
Végtére nem olyan szörnyen rossz játék ez sem, ha a hibákat leszámítjuk. De ha megtesszük, marad ebből az alkotásból valami?
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz
VincentVG #3327 üzenetére
Én is pont így gondoltam, hogy max fél év vagy 1 év múlva berántom olcsón, mert imádom az open world játékokat. Volt valami akció meg Ubi százalékot is felhasználva valami 32 font volt a Gold. Jó nagy hülyeséget csináltam. Sehol nem ér meg annyit. A 2 DLC egy kicsit sem érdekel és az alap játék sem egy formabontó. Jó ha 50 órám van benne aztán meguntam. Pedig potenciál lenne benne. Mindegy átmentem az Elder Scrolls Online-na. Na az minden pénzt megérne nekem. Már 900 órát beletettem április óta. Az igazi open world, ezernél is több küldetéssel, minden sarkon belebotlik az ember valami küldetésadó NPC-be. Úgy játszod ahogy neked tetszik. Inkább azt vettem volna meg hamarabb.
-
Desy
tag
... most olcsón vehető a játék. Alig több mint a feléért. Hamarosan ajándékba osztogatják...
-
simonl
tag
Sziasztok, a napokban vettem észre, hogy nagyon lassan tölt be a játék.
A "halál" utáni és a gyorsutazás utáni töltésekre gondolok.
Van erre megoldás?
Köszi -
macy
addikt
válasz
Kotomicuki #3322 üzenetére
Pedig milyen jó is a konvojból kiszedni a kísérőket 700 méterről. Meg a csipákat a toronyból
1081m a rekordom -
-
macy
addikt
válasz
Kotomicuki #3317 üzenetére
Mesterlövész puskával 275-ig? Akkor az neked nem is kell
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
Kotomicuki #3317 üzenetére
Javítások:
- az SCR az ACR szeretett volna lenni
- az AK-47 lőtávban jobb az SR3M-nél, hiszen a sebzésük azonos
- a va-l az meg -val
stb.Amúgy, ahogy edződik az egyén a játékhoz, úgy lesz az egyre lazább, minden szemétsége ellenére is: most már egy 10-12 fős unidad bázist szinte menetből tolok le, ha nincs ott külön teendő, míg eddig azért több nekifutás is elkelhetett ehhez. Valamint, kerülöm az út felőli oldalakat, vagy azok közelségét, mert rendszeresen jönnek a kartell hadnagyai és az unidad járőrkocsijai a script miatt, akár félpercenként váltva egymást...
...és nekem is volt odateleportálós unidad katonám - kilőttem 2x2 kartellest és addigra egy előzőleg kilőtt helyén megjelent egy unidad katona - és az út szélén "telephelyem" is - utóbbi nem volt ott amikor arra mentem, kilőttem 3 kartelltagot egy ui "megállóban", majd azonnal fordultam is vissza, mer' rossz irányba mentem, de visszafelé már ott strázsáltak, pedig egy perce még üres volt az a placc...
-
sheep
addikt
Kijött egy 8 gigás peccs.
Elvileg javították azt a bugot amikor a helikopter induláskor felugrik a levegőbe.
Már csak azt várom hogy a régi helicopter controlsba beletegyék az egérrel célzást és jó lesz. -
Kotomicuki
senior tag
Most, hogy minden AR és minden alkatrész meglett, nézelődtem, hogy miből lehetne a legkezesebb gránátvetőt előállítani, ill. melyik volna legalkalmasabb lopakodásra (fél sniper - fél SMG).
Minden AR-en a normál válltámasz, leghosszabb cső, V4 előmarkolat, egyeslövés/3 sorozat - ha volt ilyen opció: lopakodni lesz nem kitárazni - , 3D-lézer és hangtompító volt fölrakva.
Nem elfelejtve, hogy a pontosság a "távolsággal" együtt értendő/értelmezhető és a sebzésen a tier one módban lehet még javítani, miközben az átütés "valódi" értéke kérdéses.A 2. legcsöndesebbek az L85A2 - a legpontosabb és legtávolabb lövő a 3-ból - , az AUG A3 - legkezesebb a 3-ból, az L85-el szemben jobb DMG, Pen' és ROF - , valamint az ACR - az L85-el szemben a kettő kivételével mindenben, míg az osztrákkal szemben ROF és Pen' előnye van - , voltak.
Ha behajtottam az ACR válltámaszát, akkor az AUG lett a pontosabb, de az ACR lett a kezesebb!A legcsöndesebbek kategóriájába szintén 3 AR került: 805 Bren A2 - legpontosabb és legmesszebb lő mind3 közül; az R5-el szemben ROF előnye van - , az R5 RGP - legnagyobbat sebzi a hármasból; a Bren ellenében kezesebb, az M4A1-nél pontosabb - és az M4A1 - ROF bajnok a 3-ból, a Brennél kezesebb - leledzik.
A két csoportból a Bren és az ACR volt válltámaszban rövidíthető, így ezt a kettőt eresztettem a végén össze a gránátvetős összehasonlításhoz, amiben a Bren pontosabb és csöndesebb volt, míg az ACR kezesebb és nagyobb volt a sebzése és a ROF-ja is.
Végeztem még egy összehasonlítást az AUG és az SCR között, amiben V2-es kompenzátor volt mindegyiken (hogy a legrövidebb cső mellett, ebben már nem vok biztos, sry) és az ACR-en a behajlított válltámasz: az osztrák pontosabb volt egy kicsivel, míg az ACR kezesebb és az átütésben és a ROF-ban is jobb.Végül úgy határoztam, hogy az ACR-ből csinálok gránátvetős kézi készüléket a konvojok ellen, ahol lényegében csak a kezesség számít az újratöltések gyorsítása érdekében.
Az M4A1 lesz a "lopakodóm", míg az AK-12 a gránátvetős "ereszd el a hajamat" a V2 kompenzátorral - lényegében: az "útcsinálóm" a meneküléshez!Indoklás:
A mesterlövészpuskákkal 275-ig, az AR-ekkel 225-ig vagyok hajlandó lőni - de inkább közelebb megyek 50 méterrel: az a biztos - , mert ekkor még be lehet lőni a "lyukon" a lövedékesés mellett is, így szükséges a legcsöndesebb fegyverek használata - amíg nincs az ember "engaged állapotban", addig édes mindegy, hogy
mekkora a fegyver sebzése: egy lövés is ölni fog. 125-150 métertől meg már az SMG-k is használhatóak, amik sokkal csöndesebbek az AR-eknél, így kisebb kockázati tényezőt jelent a használatuk.
Mivel a "tömegharcászatot" kerülni igyekszem, különösen az unidad ellenében, ezért, igazán az AR-ek nálam mellőzve vannak: a csöndesített G28-at 50-60 méterről sem veszik észre, ezen a távon belül meg az MP7 (csöndesebb a P90-nél) és az 5.7 USG van használatban...Egyébként, sebzésben az MK 17 után szintén 3 AR van egy csoportban: az SR3M - a legkezesebb és a legjobb ROF-fal bír mind3 közül, az AK-47-nél még pontosabb is(!) - , az 556xi - ami az SR3M-nél jobb "távolsággal", csöndességgel és átütéssel bír, míg az AK-47-el azonos ROF mellett mindenben jobb annál (aztán, hogy a valóságban ennek pont az ellenkezőjét figyelték meg...) - , valamint az AK-47 szerepel, ami csak az SR3M ellenében tud előnyt felmutatni a sebzésben, csöndességben és átütésben (amúgy, azok szerint az egyik legjobb, általános célú AR, akik nem szeretnek "lopakodni", hanem inkább gyorsan cselekednek, kihasználva a játékmotor nyújtotta lehetőségeket: amíg le tudod teríteni az összes, zajt észlelő ellenfeleket, addig azok nem tudnak rólad - annyira - és ennek kell a legkevesebb lőszer (az MK 17 után) az ölésekhez, engaged állapotban).
Összehasonlítottam az 556xi-t, mint papíron a legjobbat a nála is "jobb" MK 17-el:
Az MK 17 normál csővel és behajlított válltámasszal sebzésben, pontosságban és "távolságban" volt a jobb, míg az 556xi a ROF, csöndesség és átütés tekintetében.
Ha az MK 17-re fölraktam a rövid csövet, akkor azonos pontosság mellet már kezesebb volt a belga és még mindig messzebb vitt egy kicsit, míg a svájci a ROF és zajcsillapításban volt érezhetően jobb, de a sebzésben és átütésben is beelőzött egy hangyaf******va-l.
A hosszú csövű MK 17-et leginkább az MK14-nél nagyobb lőszer kapacitású, sorozatlövő, ("lopakodó") mesterlövészpuskaként lehetne kategorizálni: az ugra-bugrához, rövid távon már nehézkesen lassú, hogy "jó" AR lehessen belőle. -
Kotomicuki
senior tag
Na, megtaláltam az MSR felhasználási területét: ha olyan célpontot szeretnék elkapni, aki élve kell, de egy járműben utazik, akkor ezzel kell egyet lőni arra -> ez a puska nem robbantja föl, mint a HTI-k, csak végérvényesen kiüti az autót és az abból kiszálló elkapható, vagy további gépek lőhetők ki alóla, szintén egy-egy lökettel. Mindezt tier one módban, sebzésfejlesztés nélkül (tier 24).
"Természetesen", alkalmazható "hagyományos" mesterlövészpuskaként is..., csak kicsit lassú a mellék "korrigálásához", így piszok biztos kezet igényel ilyenkor az ilyesmik elkerülése érdekében!Így már 3 mesterlövészpuska van használatba nálam:
- G28 a lopakodásokhoz (legcsendesebb), már lvl 15, de eltudnék még képzeli némi erőt neki a mellék utánra
- D. T. HTI a járműromboláshoz (ebbe a helikopterek is beletartoznak), lvl 10: még jól működik
- MSR az elfogandó célpont járművetlenítésére, az abból való kiugrasztásáraTermészetesen, konvoj ellen is nagyon jó: nem robbannak föl a kocsik és így egymást sem robbantják be.
-
Kotomicuki
senior tag
Nagyon ritkán láttam feltűnni a jobb sarokban vmi skip-et - talán a backspace volt, de ebben nem vok biztos - , de azt is már csak az utolsó felélesztés előtt, tehát sokat nem ér az sem. Tényleg kéne egy dedikált gomb, ha feltűnik - azaz oda spawn-ol - az unidad, vagy annyira kevesek a társak, hogy csak a main-t találják meg az ellenfelek.
Tier one módban 50 szinten keresztül - "visszafelé", tehát a tier 1 lesz a "legnagyobb" szint a játékban - fejlődhet még a karakter a 30 után, ezenkívül egyre növekvő bónuszokat kap az XP-re és a nyersanyag-begyűjtésre (a szétlőtt kamion többet hoz tier 30 után, mint az alapértéke volt).
A fegyverek értékei egyre csökkennek, de a sebzésüket 30 szinten keresztül lehet növelni, függetlenül a tier-szint állásától: az 1. szint 2k-2k nyersanyag - mind a 4-ből - , a 2. szint 2,1k-2,1k, a 3. 2,2k-2,2k és így tovább. Tehát egy fegyver maximális sebzéséhez majd 105k nyersanyagra lesz szükség, mind a 4 fajtából, amit a megemelt begyűjtési kvótával sem kis idő összelapátolni.
Ez a mód kikapcsolható és bekapcsolható, tetszés szerint, azaz, kikapcsolod, megcsinálod az amúgy kőkeményen szopató küldit, legkönnyebb fokozaton, majd a nyereményfelvétel előtt visszaváltasz tier one-ba és már kapod is az emelt XP-t... (Tudom, hogy ez "csalás", de amilyen szemét módon, a semmiből ráhányja az ellenfeleket a játékosra ez a "játék", miközben 5x túlerőben sem tudnak mit kezdeni az ellenféllel a "mieink"...)
Ja, amíg lopakodsz, addig bármilyen csekély sebzésű fegyver is öl - kritikus találat. A sebzésnövelést azokra a fegyverekre kellene költeni, elsősorban, amikkel már a "buli" megkezdése után operál az ember, amikor hirtelen kapnak egy nem kicsi HP-boost-ot az ellenfelek, lásd: (#3310) - plusz a Desert HTI, mert egy szint után már annak is 2 lövés kéne egy járműhöz...Az EMP-s drón "megbénítja" a konvoj járműveit, de előtte felderítés, a kamion 2 utasát és a helikopter pilótáját bejelölni "szinkshot"-tal és mehet az álló járművekbe a tápolt Desert HTI lövés, vagy a gránát a cső alól.
Ha nincs civil/lázadó/egyéb jármű, ami a robbanásokat közvetítse, akkor - általában - megúszható a kamion felrobbanása és a teljes "nyeremény" elhozható.A nálam csak a nagyobbik heli ugrál, de, ha leszorítom a földre, akkor néha az sem.
Lázadót nem szabad addig kiereszteni a ketrecből, amíg lopakodsz, csak azután, miután már lebuktál, vagy elhagyni készülsz a terepet, így nem jönnek be a képbe hívatlanul. Ha kiszabadítasz, akár csak egyet is, akkor az azonnal harcba keveredik az ott lévő ellenségekkel és elkezdődhet a beözönlésük is - ez a hívatlan "segítség" tényleg csak arra jó, hogy felriasszák az ellenfeleket, ill. jöhessen azok erősítése, végtelenül...
Amíg nem adok nekik parancsot, addig nagyon ritkán szálnak szembe az ellenséggel önállóan - ehhez leginkább az kell, hogy az unidad odateleportáljon/megjelenjen a színen - , inkább csak állnak és várnak az autóikon, vagy azok mellett, ha be is tévedtek a területre. -
bazccka
tag
válasz
bazccka #3313 üzenetére
Üdv!
Kellene egy kis segítség. Pár napja nem indul el a játék, a Uplay visszadob a menübe a játék indítását megelőzően. Próbáltam már fájlellenőrzést, driver update-et, de a probléma nem oldódott meg. Odáig eljut a launcher, hogy mentett állások szinkronizálása a felhővel, aztán páff, visszadob a Uplay-be. Külföldi fórumoldalakon olvastam, hogy a játék C:/ meghajtóra másolása segíthet, de ehhez a művelethez meg nincsen elég helyem. Szóval kifogytam az ötletekből...megoldottam. töröltem a mentéseket a gépről. valsz. a felhőszinkronizálással összeakadt a kis szemét...
-
bazccka
tag
Üdv!
Kellene egy kis segítség. Pár napja nem indul el a játék, a Uplay visszadob a menübe a játék indítását megelőzően. Próbáltam már fájlellenőrzést, driver update-et, de a probléma nem oldódott meg. Odáig eljut a launcher, hogy mentett állások szinkronizálása a felhővel, aztán páff, visszadob a Uplay-be. Külföldi fórumoldalakon olvastam, hogy a játék C:/ meghajtóra másolása segíthet, de ehhez a művelethez meg nincsen elég helyem. Szóval kifogytam az ötletekből... -
gabo91
aktív tag
válasz
Kotomicuki #3284 üzenetére
7-8 terület van eddig meg, de már értem miért írták többen is hogy monoton....
Harmad ekkora terület elég lett volna, harmad ennyi buggal
Ezek a rebbeleket száműzném, csak hátráltatnak. Rendszeresen futok bele abba, hogy megtámadok egy szállítmányt szépen összetöröm a kamiont mellé gurulok kiszállok hogy megjelöljem, erre a semmiből jön a buta rebbel és ügyesen ráfektet a motorháztetőre... Vagy mikor lopokva támadok, akkor megjelennek a semmiből és beszaladnak lövöldözni.....Kedvencem még a helikopterezés, leteszed okosan a gépet, kiszálsz belőle majd magától felpattan a gép ugrik egy nagyot és 300m arrébb fejtetőn landol???
Ha megfeküdtem és várom hogy társak felhúzzanak, nem lehet skippelni valahogy inkább meghalni? (néha jobb lenne inkább újrakezdeni ott)
Tier1-ben hogy érted hogy rakni kell a sebzésre? lesznek még karakternél új skillek?
Rászoktam újabban hogy robbanós drónnal szedem le a helikoptereket
-
Kotomicuki
senior tag
A skac videóiból úgy tűnik, hogy a gyakorlatban nagyon nem úgy működnek a dolgok, ahogy az a játékban szereplő adatlapokon van!
Pl. az 556xi parádés átütése (ami, ezek szerint, CSAK a falakon keresztül érvényesül és még a járművekre sem biztos, hogy hat!) és sebzése ellenére 1-2 lövedékkel több kell neki 1-1 öléshez, ha már "engaged" státuszban vagyunk, mint a nála, papíron gyengébb AR-ekkel!
Igazán vehetné az ubi a fáradságot és részletesen levezethetné ezen dolgokat is, mer' sokat segítene a játékához való idomulásban!
-
sheep
addikt
Érdekes dolgot vettem észre:
az játék nálam mostanában nem jegyzi meg a beállításokat (toggle aim, guggolás, ilyesmik), mindig újra kell állítanom ha belépek. Mentésnél pedig nálam is előjött hogy nagyon gyakran annyira beakad hogy másodpercekig nem ragál, van úgy hogy egy tűzharc közepén emiatt halok meg.
Viszont kipróbáltam egy wirágbolti változatot is, és ott nem jelentkeznek ezek a problémák. Mondjuk az nincs is peccselve szóval sok minden hiányzik belőle, de akkor is fura hogy ott működik minden.... -
Desy
tag
... éppen kipróbáltam a fehér terület rejtelmeit. A síkság nagyon izgalmas, mert nem lehet magas pontról támadni... csak azonos szintről. Meglepő volt, hogy direkt úgy vannak pakolva a babák, hogy gyakorta mindenki lát mindenkit. Nagy türelem kell kivárni a barangolás megkezdését ami azt is jelenti hogy elkezdenek fogyatkozni ami senkinek nem tűnik fel... jó esetben. Ha kissé türelmetlenebb pillanatom van, akkor a muskétásaimnak adok egy célt és a többin osztozom magammal. Ami mosolyt fakasztó, hogy 150 m körül leszállok a helivel és senki nem vesz róla tudomást. Onnan lazán még lődözni is lehet és nem is reagálnak. Persze, nem közvetlenül a tömegbe... oda csak akkor, ha sokan vannak egy helyen. Még véletlenül is le lehet szedni 2-3 kuncsaftot egy lövéssel.
Szinte sehol se lehet addig kiszállni a járgányból, amíg mindenki vagy nem halálozott el vagy nem gázoltam agyon [csak ha a járgány válik teljesen totálkárossá akkor kénytelen az ember megtenni], mert ha némi körültekintés nélkül megteszem, akkor valahonnan szinte azonnal megfúj a szél. Vagy arra téved egy járőr, vagy az egyik még élő tag megbújt a kíséretből, esetleg jön egy helikopter és az kezd lövöldözni... a játék csalása végtelen rulettezés. A játékos meg csak les, hogy miket talál ki neki a program. Olyan sok idő telik el minden jármű használatakor ... hogy az már elég akár még a játék végéhez is.
....játék vagy nehézségi szint jelzővel illetve. -
macy
addikt
Én a spawnt rühellem igazán. Főleg mikor a szemem láttára teszi be a gyökereket. Tegnap haverral nyomtuk, áll a majom a repülő mellett, kiszedem dragunovval. Ahogy feküdt már tette is ugyanoda a másik majmot. Azt is kiszedtem, a gyökér visszarakta. 4 barmot lőttem így le mire abbahagyta.
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
s4hu|SyD^ #3305 üzenetére
Légvédelem, ugyan már...
Elkocogtam a P90-ért és ott tapasztaltam, hogy piszok szolid a helikoptertolvajlás, így, gondoltam, kipróbálom a repcsit is.
A felszállásnál a jobb szárnnyal legyalultam vmi lámpatartó vasat, mer' azt annyira a kifutóhoz kell tenni, a másik oldalon meg szikla, így arra sem tudtam kerülni, de felszálltam, csak kicsit nagyobb füstöt eregetve.
A leszállás most nagyon jól kijött - az a 10-ből 1x most volt - , a pálya is nyílt mezőn van, így le is tettem a gépet a pontra...
"Természetesen", mivel nagy a mező, ezért az apró kifutó szélére kell telepíteni itt is a megvilágítást, amit szintén a jobb szárnnyal koccoltam - másik oldalon megin' vmi akadály, hogy arra se lehessen kitérni... - és ezért(!!!) összetört a gép, pont a kijelölt ponton!
"Boldog" voltam...A P90, egyébiránt, az egyik legjobb géppisztoly: a legnagyobb átütéssel bír a kategóriájában, miközben alig hangosabb az MP7-nél, ami így a 2. helyre csúszott vissza nálam - tier one-ban a sebzést nem kell nézni, csak legyen legalább 100-100k-d, minden alapanyagból..., /fegyver!
Apropó, hangosság: a sevenfive-al elnémítok egy minigun mögött állót, erre fölugranak az egy háznyira lévő épületben a "gyerekek", mer' észlelték a zajt - hacsak a hálón nem láttak át!
Pedig az a pisztoly szintén a legcsendesebbek közé tartozik..., de tier one-ban minden megkavarodik!...
A ki milyen nehézségi szinten nyomjához:
Futtatok legkönnyebb és legnehezebb fokozaton is karaktert, de egyikkel sem könnyű az élet!
A társak csak a "szinkshotra" jók, de arra is csak immel-ámmal: ha én nem látok rá a célpontra, akkor ők se!
Mire felélesztenek (tárazni, hangtompítót igazgatni kell előtte), addigra a konvoj, vagy a célszemély messze jár - arról nem is beszélve, mire megint átvehetem az irányítást a karakterem fölött és az akcióra késszé teszi a fegyverét..., addigra megin' hajolhat fölé az egyik cimbi...
Aztán, ha az unidad is bekapcsolódik - tényleg, addig sehol, de ha akcióba lépek, akkor akár két oldalról is jönnek - , akkor aztán már keresném az "újra"-gombot, ami nincs, így ki kell várnom a 3x-i halálozást, hogy vége lehessen a szopatásomnak...
Ezek a barmok meg csak állnak ott, mintha filmet néznének: senki meg nem mondaná róluk, hogy ezek veterán elitkatonák -> alig bírnak el 1:1-ben egy mezei maffiózóval, az unidad meg már legyűrhetetlen nekik, ilyen feltételek mellett. Ha meg nem kapnak parancsot, akkor nem is imitálják, hogy lőnek, vagy nem mozognak, vagy rossz felé...
Ha meg kiadom a parancsot és azt nem tudom elég gyorsan visszavonni, akkor az amúgy bélésen tovalibbenő, unidad-os helire kezdenek el lőni, ami emiatt lesz ellenséges, az orruk előtt kószáló csempészek helyett...Ha minden jól alakul és úgy folynak le a dolgok, ahogy elterveztem és meg tudom őrizni az álcámat, akkor édes mindegy, hogy milyen fokozaton viszem a gémet. DE, amint hiba csúszik vmibe, akkor csak a legkönnyebben van némi esélyem - nem unidad-nál - "helyrehozni" a dolgokat, legnehezebb fokozaton legtöbbször megint meg kell közelítenem a célterületet, mert a main-nek kell szinte mindent csinálni, miközben csak vele foglalkozik az ellenfél, még a bázis túlfeléről is - a többi, mintha ott sem lenne, kis túlzással - , így meg elég nehéz talpon maradni.
-
s4hu|SyD^
addikt
Én a repülőt úgy vittem le hogy mindig leszálltam. Kilőttem a légvédelmet előttem. Persze sokadjára mikor már tudtam, hogy hol vannak. Legnehezebben no HUD csak a marking volt bent a sync shot miatt.
-
Desy
tag
válasz
spank0309 #3303 üzenetére
... ami azt illet 0 fejlesztéssel eléggé brutális a legtöbb szint. Vélem, majd mindenki azt lesi mit és hogyan tud javítani az esélyein. Tessék játszani 150 - 200 órát minden javítás nélkül az egyre esősödő ellenséggel szemben és már a szél fuvallattól is meghaló játékossal! Szinte tudom, hogy meddig bírják a verbális szájalók. Akár egyik vagy másik például antenna lekapcsolást... szinte lehetetlen megcsinálni megfelelő affinitás nélkül. 391 skil pontom van amit bármikor kiosztva felturbózhatom a játékmenetet. De nem attól lesz érdekesebb az egész. Vagy az, vagy nem. Más játékban sem szoktam a jutalom pontok használatával foglalkozni, legalább annyira, mint magával a történettel... míg az fontos szemponttá válik több játékosnak. Futnak a történet szál után és büszkék magukra és a teljesítményükre hogy mennyi idő alatt végezet a játékkal. A játéktér 85-90%-ban ismeretlen marad számukra. Ők úgy játszanak nekik ez az élvezet a másokra való böfögés mellett.
Már kitapasztaltam, hogy a minitérkép nélkül nem érdemes játszani semmivel. Úgy 10x - 100x több időt kellene tölteni a környezet feltárásával ami amúgy értelmetlen és abszurd. Nekem pedig ez a játék sem ér annyit. Még a minitérkép használatával is képtelenség sok mindent végigvinni mert nem jelöli azokat a fontos dolgokat mint a légelhárítás visszaállása.... és az, mivel nem átprogramozható / átkapcsolható semmilyen szinten nem lehet megoldani nagyon sok szállítási feladatot. Aki játszik tudja... bár ki írhat amit akar de én videó nélkül nem hiszem el hogy sikerült neki... [levinni a gépet a hegyről] talán, még összevágott mozival se igazán.... persze van a véletlen meg a több tíz óra belefektetett idő...
Különben pedig a stílus és a felállás kényelmesen eltérhet mivel van kép a nyilvános számára hogy kényelmesen fantáziáljon és van a játék nekem ...
-
kris75
aktív tag
Sziasztok!
Nekem megint hibakódot ír és nem indul el a játék.(1058 a kód)
Mi lehet a megoldás?Köszönöm előre is!
Krs
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házimozi belépő szinten
- Házimozi haladó szinten
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen légkondit a lakásba?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Autós topik
- Hobby elektronika
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3073, 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy A23 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Új és újszerű 13"-14" Gamer, ultrabook, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3089, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest