Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Azonnali fotós kérdések órája
- iPad topik
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Új hozzászólás Aktív témák
-
aerosmith
őstag
Ha valakit érdekel Wildlands Deluxe digital edition 11-12ezer forint körüli áron írjon PMet, nem én árulom, nincs közöm a bolthoz, csak találtam és gondolom más is szeretne jól járni. Asszem nem szabad boltokat ide linkelni. Csak február 14ig akciós!
-
myckey
veterán
válasz
ForRedGlory #794 üzenetére
Olvasd már el mi a fene van kiírva ott fenn.
Ghost Recon....köszöni szépen, a széria eddig is megvolt a Division nélkül.....
Ez után is meglesz.Valamint ez még mindig nem Off topic, ez szakmai topic, ami nem a Demizsonról szól........
De no problem, lehet itt full kreténben nyomni, addig, míg nem lesz egy topic gazda.
Szóval hajrá, szét lehet trollkodni az egész topicot, nem újdonság ez itt a PH-n.
(#797) richie900812
Annyit jelent, hogy már nem tudod felhasználni a meghívót, mert lejárt a zárt Beta teszt időszaka.
-
utomi
senior tag
válasz
ForRedGlory #794 üzenetére
Mondjuk mert ez a Wildlands beta topicja és nem a Divisoné. Tegyük hozzá, hogy mennyire vicces már, hogy az egyik legnagyobb Divison ellenes troll Norti már előre utálja a Wildlands-t! xD
-
ForRedGlory
félisten
Milyen alapon mondod meg, hogy mi menjen egy játék topicjában? Semmi kivetnivaló nincs benne, ha a játékot egy másikhoz hasonlítja valaki vagy egy olyan részéhez, ami szubjektívan jobb lett. Ne mond meg másnak (nekem sem...), hogy ki mihez hasonlíthat és mihez nem. Ha nem tetszik, akkor ugord át.
-
daveoff
veterán
válasz
ForRedGlory #781 üzenetére
Fingom nincs miről beszélsz, nem tudok kiigazodna rajtad...
-
Richard!
addikt
Üdv!
Nem tudom, hogy megengedett-e de megkérdezném, hogy tudna-e valaki küldeni meghívót?
-
Kérlek szépen azért kell mindig a Divisionnel összehasonlítani, mert:
- Ubisoft
- co-op lövölde, küldetésekkel
- Tom Clancy (nyilván csak a nevük)
- a Division játékosbázisa fokozott figyelemmel várta ezt a játékot is, hátha megkapjuk azt a minőséget most egy taktikai shooterben (tekintsünk el a D hibáitól, amik a PvP kivételével sosem voltak gamebreaking bugok), amit a másikban
- a D hibáiból tanulva sokan nem mennek bele még egyszer ugyanabba, hogy egy évig azt kelljen figyelni, mikor lesz a Wildlandsből retail közeli termékTudnám még folytatni, de felesleges. Mindenki ahhoz hasonlítja, amihez akarja, attól még a Wildlands a closed beta szerinti állapotában nem lesz jó. Én kíváncsi leszek, mit sikerül javítani a startig, de egyáltalán nem reménykedek és minderre jó alapot szolgáltat a Technical Test és a Closed Beta közötti szinte 0 fejlődés.
De drukkolok, hogy egyszer minőségi játék legyen belőle és érdemes legyen megvenni. -
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #787 üzenetére
Van mit javítani.
Persze hogy van.Nekem sem tetszik sok dolog.
De a fedezékrendszertől vannak fontosabb dolgok is.
Ami ha így marad, akkor is megszokható.
Nem Division, ja!
De a Ghost Recon széria jól megvolt eddig is Division fedezékrendszere nélkül ( amit nem a Div talált ki elsőnek ) , és más játékok is elvannak nélküle.Marhára erőltetett már ez az egész demizsonozás, kinek nem inge......
Agyzsibbasztó az egész. -
s4hu|SyD^
addikt
Jó... lopakodás, de én mondjuk alapból úgy közlekedtem, ha már közel voltam egy ellenséges területhez. Szóval engem tolt alapból a fedezékbe, ami néha kicsit agresszív volt. Van még mit javítani maradjunk annyiban, ha így adják ki akkor nem lesz megvétel egyből, 2-3 hónap legalább 2-3 patch aztán mehet a vásárlás.
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #785 üzenetére
Nem guggol az, inkább lopakodik, én mindig azt használtam, ha bármilyen tárgy mögé oda akartam húzódni.
Fedezék harc közben, legtöbbször.Írtam egyébként jó párszor, hogy a fedezékrendszer szokatlan.
De kezelhető, csak meg kell szokni.
Voltak problémáim a harc során is, de aztán már teljesen rendben volt a "kihajolás".
Van rá lehetőség a játékban, benne van. -
s4hu|SyD^
addikt
HUD nélkül nem mutatja, úgy nincs semmi a képernyődön.
Sync Shot sem megy úgy, ami még egy elég fájó dolog. Azért a C az a guggolás, nem? Nekem nem volt olyan érzésem, hogy odasimulna a tárgyakhoz, fedezékekhez. Ezért is hoztam fel a Division-t. Persze ez csak animáció probléma vagy túl távolra van beállítva a karakter a tárgytól mikor beadja az automatikus lopakodást, ez nem olyan hatalmas probléma, de azért jó lenne azt érezni, hogy odasimul.
-
ForRedGlory
félisten
Mar megbocsass, de ha szerinted nem ez a lenyege a kollega mondokajanak, akkor fuss neki meg egyszer annak, amit irt...
Egyebkent meg mindenkinek szive joga eldonteni, hogy mi tetszik neki es mi nem.
Neki nem tetszik, neked meg igen, de ettol meg ez rohadtul nem azt jelenti, hogy neked van feltetlenul igazad. Ez csak ket velemeny...
Ennyi erovel a kerdesedre az a valasz, hogy ha nem a felhasznalo donti el, hogy mi a jo (amugy meg nem a fenet nem az donti el...) , akkor neked sincs tul sok beleszolasod abba, hogy masnak mi tetszik es mi nem.
-
myckey
veterán
válasz
ForRedGlory #781 üzenetére
(#784) ForRedGlory
Milyen lényege?
Azt írta, hogy zavarja a kihajolás hiánya, mert ki kel állnia az ellenfél elé...........
De ez benne van a játékban, csak ő nem tudta használni.
Mi a nyavaját nem értesz ezen?
Már a Forhonor topicban is előadtad az arcodat, most itt teszed a fejed.
(#782) s4hu|SyD^
Mikor oda áll az ember a tereptárgyhoz, mutatja a célkeresztnél az irányt, hogy hova tudsz kinézni..
A fedezékhez tapadás meg leginkább a C-betűvel kivitelezhető. -
s4hu|SyD^
addikt
Persze, hogy arra késztet, de azért van, hogy mellé lövök, nem is egyszer volt és hirtelen mind tudja, hogy honnan lőttem igaz hasalok valahol a magasban olyan messze amennyire lehet. Persze rájuk küldhetem az osztagom, csak hát Ghost fokozaton azok is elhullottak, mint a legyek, mert hát nem okosak azért valljuk be. Így maradtam én, és mondom mindenki tudta, hogy én honnan lőttem. Szóval olyan 10 ellenség jött rám. Itt jött elő az AI ostobasága, az egyik, hogy elfeküdtek a csapattársaim a másik meg, hogy mind tudta, hogy hol vagyok mégis le lehetett őket egyesével vadászni. Itt jött elő még a fedezékrendszer idiótasága is. Mert feljöttek azért hozzám, már aki eljutott odáig, de persze hogy bebújtam valami mögé és mikor megpróbáltam őket leszedni, na akkor hopp first person nézet a távcsőbe/célzóba és én mit láttam, hát a fedezékem, míg az ellenség meg lazán leszedett. Na kösz. Azért voltak ilyen idegesítő dolgok, nem egyszer, nem kétszer.
Attól függetlenül élvezhető a játék, de ahhoz nagyon olyan állapotban kell lenni, hogy élvezzük azt, hogy lopakodunk dús növényzeben, fákkal körülvéve. Szépen kivárva, megtervezve minden lépésünk. Sajnos ezt szabotálja a hülye AI, társak és az ellenség is, mert nem mindig mehet minden simán.
És akkor még ott a hiba, hogy valamelyik lövést be sem adja, rossz a hit box itt-ott. Division-ben is van sok ilyen, hogy belelősz aztán semmi szóval ez nem egyedi eset. Viszont számomra ez a fedezékrendszer és AI ezek borzasztóak. Kicsit a fedezékrendszeren csiszolnának azt mondom még elmegy, legalább lehessen megválasztani, hogy most fedezékbe akarok-e bújni vagy nem. Kihajolásra, amúgy én sem jöttem rá, sokszor haltam meg miatta pedig.
A Division-höz azért van hasonlítva, mert láthatóan sok dolgot vettek át onnan, kissé módosítva. Mint ahogy mondva lett a Watch Dogs 2-ből és a Far Cry-okból is van bőven. Just Cause 3-ból is. Most erre mit lehet mondani, egy összeheggesztett játék, ami nagyon jól is elsülhet ha javítanak egy csomó hibát.
Én biztos vevő leszek rá, a kérdés, hogy mikor.
-
ForRedGlory
félisten
Hagyjuk mar.
Remelem csak viccnek szantad, mert ha nem akkor az durva lenne...
Azt ne mond mar, hogy attol mert lopakodos jatek (amitol olyan messze van megvalositasban, mint Mako Jeruzsalemtol) meg nem kell bele egy Division szintu fedezekrendszer, hogy kilass a fedezekbol viszonylag normalisan/realisan, annak a celjabol, hogy tovabb lopakodhass.
Mond ezt a SAS-nak, vagy barmelyik specialis egysegnel, hogy fedezekbol ne kukkoljatok, mert a lopakodas a lenyeg. Viccnek is rossz.
Tudod mi a lopakodos jatek? A Dishonored... Ebben meg nem am meglat valaki, hanem 5 masodpercig latod, hogy megy ossze ket vonal es ha osszeert, akkor lat csak meg.
Marha nagy motivacioja van igy a lopakodasnak.
-
myckey
veterán
válasz
ForRedGlory #778 üzenetére
Menj oda, játssz azzal.
Még mindig nem esett le, hogy ez nem az a játék?
Minek kell mindig a demizsonnal előjönni....mintha az szarta volna a spanyol viaszt.Meg egyáltalán mi az hogy normális?
Ki dönti el?
Ph fórmosok?Demizsonon kívül is van élet........
Egyébként meg a kolléga marhára nem erről beszélt, olvasd már el.........
-
daveoff
veterán
válasz
ForRedGlory #778 üzenetére
ez a játék nem a fedezék mögül harcolásra késztet, hanem a lopakodásra, hogy észrevétlenül iktasd ki az ellent, ehhez nem kell az hogy fedezék mögül lövöldözz. ez pl én nem írnám a negatívumok listájára.
-
myckey
veterán
"Engen speciel kimondottan zavart a kihajlás hiánya. ahhoz, hogy a látómezőmbe kerüljön az ellen, ki kell sétálnom elé... Sorolhatnám még , de a javát már úgyis leírtátok már. "
Minek a hiánya zavart?
Honnan nem lehet kihajolni?
Járművekből és fedezékből is lehet egyaránt "kihajlással" lőni.
-
XeeN
senior tag
Négyen próbálgattuk a bétát, ebből négy féle különböző vélemény sült ki.
Volt, aki szerint "szar" a grafika, míg nekem példáult tetszik. Másnak a játékmenettel, célzásssal, járművek irányíthatóságával volt gondja. Én speciel a motorokat nem tudtam irányítani, mert a játék csak részben fogadta el az átkonfigolt billentyűzet beállításaimat (miíg az autókkal/helikel/repülővel nem volt gond). A járművek fizikája vicc, ebben 100%-ban egyetértettünk. Az AI, hááát.... Engen speciel kimondottan zavart a kihajlás hiánya. ahhoz, hogy a látómezőmbe kerüljön az ellen, ki kell sétálnom elé... Sorolhatnám még , de a javát már úgyis leírtátok már.
Ami viszont biztos, hogy amíg a Divisiont a béta után azonnal előrendeltük (a hibái elenére) itt ez sajnos meg sem fordult a fejünkben, pláne nem ennyiért. Talán majd egy brutális leárazás alkalmával, ami szerintem be is fog következni a nem túl távoli jövőben, mert ezt így ebben a formájában józanul gondolkodó ember nem veszi meg.
-
s4hu|SyD^
addikt
Hol írják, hogy lesz nyílt béta? Én csak úgy mondtam vágyakozva amúgy.
-
daveoff
veterán
válasz
velizare #767 üzenetére
jogos, de én nem grafikai/teljesítménybeli dolgokra gondoltam, az már lassan alap, hogy megjelenéskor jön a day 0 patch(amiről beszéltem), és javítások történnek zen a téren.
én arra gondolok, hogy maga a játékélmény, játékmechanika, és az ezeket érintő bugok cseppet sem fognak változni, szerintem...
-
a bármiba nagyon sok minden belefér.
de csak hogy házon belül maradjunk, a division bétáiban látványosan nem működött a global illumination, ezt a kiadás körül rakták rendben. részben kiadásra, részben utána. volt is nyafogás, hogy nincs meg az az fps, ami előtte megvolt.
-
myckey
veterán
Ezért is látjuk másképpen a dolgokat.
Személy szerint maga a világ engem egyből megfogott, nekem átjön a hangulata, a kidolgozott környezet, még élettelennek sem mondanám, egyáltalán nem.
Pont ezért is érdekel, hogy a másik 10 flóra milyen lesz, hogy csinálták meg.
Mi lesz az eltérő a további 20 régióban....stb.
De kinek a pap, kinek meg a ......nem gond ez.
(#763) RazoR
Frankó!
Mákomra, tuti akkor leszek műtőben.
De ez már szoc. problem... -
daveoff
veterán
na mutass egy játékot, ahol a megjelenés előtt egy hónappal kiadott béta után változott is bármi a végleges verzióban. hát nem fogsz ilyet találni az biztos, AAA-t szerintem biztos nem. ez a játék így fog megjelenni, amilyen állapotban most volt. ez az egész "zárt béta", csak marketing, le se szarják a hibákat. majd jön valami day 0 patch esetleg, ami a teljesítményen javít, aztán a sok sírás után elkezdik toldozgatni-foltozgatni a játékot, és kb egy év múlva kapsz egy frankó játékot, persze season pass-al együtt, horror áron.
nekem egyébként nagy bajom nem volt a játékkal, de szerintem dög unalom, és lehet akár milyen hatalmas a map, ha nincs hangulata, atmoszférája, akkor nincs miről beszélni.
-
weky
tag
Pontosan
Jó, realista vagyok, biztos maradnak benne bugok, de ha a zavaró hibák jelentős részét ki tudják gyomlálni akkor a kisebb dolgok nem fognak zavarni, majd idővel kijavítják azokat is.
A Division sem volt hibátlan, még most sem az, de ott érezhető a javuló tendencia.
-
oneal1
senior tag
ennyi!
szerintem is jó móka lesz ez!
Az a baj amúgy hogy sokan akik fikázódnak és itt most tényleg csak azokra gondolok akik leszarozzák az egészet, elfelejtik, hogy egy betaval játszanak ami egy teszt azért hogy kibukjanak azok a dolgok amin javítani kell. Hiába mondják hogy de már ez 99% os verzió. Nagy szart
1 hónap alatt meg simán javíthatók a bugok
-
s4hu|SyD^
addikt
Nagyon szeretnék egy open bétát 2 hét múlva mondjuk és látni, hogy sokat fejlődött. Lehet elő is rendelném. Ha így adják ki akkor sokat nem foglalkoznak vele meg az emberek véleményével.
-
weky
tag
Sziasztok!
Én pozitívan csalódtam a bétában, de egyet értek azokkal a hozzászólókkal, akik szerint van még mit dolgozni a játékon a megjelenésig.
Mi általában négyen játszottunk, koopban igazán jól szórakoztunk, soloban, a gép által irányított társakkal nem volt annyira élvezetes a játék.
Amit kiemelnék, az a Task Force rendszer, ami egyfajta klán kezdeménynek felel meg (bár most éppen nem elérhető a TF oldal). Bízom benne, hogy erre építve bekerülnek majd különféle kihívások, csapatos mókák.
A Wildlands sem fogja megváltani a világot, de ha min. 4-6 hónapig leköti az embert, akkor már megérte megvenni.
-
Bár nem játszottam a bétával, de figyelemmel kísértem, mivel nagyon érdekel ez a játék.
Az biztos, hogy nem lesz első napos vétel nálam, várni fogok vele pár hónapot, amíg kiforrja magát és csak úgy kezdünk neki haverokkal. Talán nyár elejére már javítanak benne sok bugot és nem kell a hajamat tépni az idegesítő hibák miatt.
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #756 üzenetére
Számomra pont nem kellene az a fajta fedezék mechanizmus, egyáltalán nem igényli a játék azt a fajta ide oda rohanást, két fedezék között.
A mozgás szabadság pedig itt a Ghost -ban nagyobb.Szerintem........vagyis inkább mondom úgy, hogy ahhoz a stílushoz, amit én játszottam a Betaban.
AI- ról pedig még mindig nem mondok semmit, majd a végleges feltérképezése után.
De azt továbbra is tartom, hogy a lila katonai frakció, több kihívást biztosít, mint a piros drogos hülye gyerekek.
A katonai létesítményben, minket úgy bekerítettek, hogy csak pislogtunk. .....és jöttek, mint légy a carra.Ez nem Division, nem is akarom, hogy arra hasonlítson.
Megyek, játszom azzal, ha az kell éppen.Én így gondolom.
-
s4hu|SyD^
addikt
Azért tegnap visszatértem a Division-höz kicsit, kb. 2 óra PvE. Az a fedezékrendszer, AI, karaktermozgás nagyon jók lennének a Wildlands-ben.
-
daveoff
veterán
nem csak az írás a lényeg, hanem a videók benne....
egyébként meg tök ugyanaz a véleményem a játékról, mint nekik, szóval ez egyéni kérdés, hogy ki ad rájuk, és ki nem. én bírom azokat az újságírókat, akik ki merik mondani, ha valami szar, vagy nem olyan, mint amilyennek beharangozták.
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #750 üzenetére
Én úgy mondom hogy vannak hibái.
Jó pár dolog nem tetszik, remélem majd azokon alakítanak.
De ezektől eltekintve, megfogott maga a játék.Én egyetlen egyszer találkoztam bogaras dologgal.....beszorultunk a sziklába.
Ami egy ekkora világban, ilyen terepen, sztm elmegy kategória...
Ezen kívül, semmi hátráltatóval nem találkoztam, pedig az első nap folyamat 9 órában játszottam. -
s4hu|SyD^
addikt
Mondjuk úgy, hogy rengeteg a bug. Béta, béta, de azért csak 1 hónap van a megjelenésig. Én szerencsére a Division-t akkor vettem meg mikor ez az 1.5 volt most jön az 1.6, nekem teljesen bejön a játék igaz én eddig még csak PvE-t játszom, de nekem szórakoztató, el lehet vele ütni az időt a napi küldetésekkel. Csak, hogy meglegyen a Barrett Vest 100x csináltam meg a küldetést, farmoláshoz hozzá vagyok szokva, de néha azért frusztrált.
Most, hogy megvan alig játszottam vele, igaz Siege + Wildlands volt. Azért beletoltam a Division-be 180 órát már és nincs is meg régóta, és nem is játszottam még PvP-t, Dark Zone-t is alig, ott a 2 DLC abból is csak az egyiket próbáltam ki 1x. Ha csak ilyen vagy ehhez hasonló lesz a Wildlands egy hatalmas, lopakodós világgal, amibe beleteszel 300-400 órákat simán megéri a befektetett játékidő/ár arányt. Egy nagy kérdés még, hogy mennyire idegesítő bugokba fog belefutni az ember. Minél nagyobb a világ annál nagyobb a hibalehetőség. Watch Dogs 2-őt sem fejeztem még be pedig az sem most jött ki, de nem képesek optimalizálni. Nem is igen foglalkoznak vele. Mondjuk szerintem az is egy roppant szórakoztató és látványos játék lett. Sokan szidják az Ubisoft játékokat, nekem például kifejezetten bejönnek. Egy titka van, hogy nem kell megjelenéskor megvenni. Fél év után vagy 1 év után simán mehet a vétel.
Nagyon bízom abban, hogy ez a béta build ez valami kezdetleges volt. Vagy 1 hónap alatt gőzerővel heggesztenek hozzá egy Day 1 patch-et.Amúgy Division fórumot is nézegetek néha, de ott mindig csak a sírás megy minden miatt. Valaki beírja, hogy neki pedig tetszik a játék egyből nekiugranak szóval abba is hagytam az olvasását a fórumnak. Csak a sírás mindenhol.
Egy valami nem tetszett még itt a Wildlands fórumán például nem válaszolnak a készítők. Division fórumán ott vannak a moderátorok írnak, hogy továbbították az észrevételt, WD2 fórumán is. Itt meg néma csend.
-
myckey
veterán
válasz
VANESSZA1 #748 üzenetére
Vannak hibái, persze.
De nem tudni, a teljes más lesz-e, lehet remélni hogy igen, lehet remélni, hogy amit kaptunk egy másik build....fene tudja.
Egyébként a későbbi javításokban lehet bízni, illetve akár tartalmi bővítésekben is.
Ott a Division, mint példa....azt nem mondom, hogy teljes mértékben követendő, mer valamit mindig benéznek, de összességében haladnak a tartalommal és a javításokkal is.
Nekem tetszik a játék.
El lehet vele ütni az időt, haverokkal mehet a taktik, vártam már egy ilyen nyílt világú taktikázós játékot, ahol ennyire jó lesz a környezet. -
válasz
velizare #747 üzenetére
Eldöntöttem bár vannak hibái, de megfogom venni. Ha végig vittem az elkezdett GTA 5-öt, addigra megjelenik és jó lesz ez. Ha még kicsit reszelnek is rajta hát akkor lehet az igazi..
Hétvégén nyomtam a SGW3 bétáját, hát az egy kuka. Ha €5.-t kérnének érte akkor se venném meg. Ez ahhoz képest ég és föld. Pedig.. -
the moment when you get the 4 unidad stars powered by reddit
-
s4hu|SyD^
addikt
Nekem már most hiányzik. Lehet elő is rendelem. Igaz van még vagy 10 játékom amiket be kéne fejeznem, de mindegy az.
-
s4hu|SyD^
addikt
Én az élességet csak 15%-on használtam ha jól emlékszem.
-
-
myckey
veterán
válasz
voodoo98 #734 üzenetére
Az egyik ( Wildlands ) képet én csináltam, ő csak beszúrta.
Egyébként minden grafikai opció be lett kapcsolva, kivéve a motion blur. Talán még az AA nem volt bekapcsolva.
Illetve az élesség nem volt 100% -ra állítva, asszem 60-70% körül volt, szóval még élesebb is lehet attól a kép, ha az AA-t bekapcsolom és az élességet felviszem. De az már nekem zavaró, egyéni ízlés kérdése.
Más:
Engem a játék eléggé megfogott, ez a környezet amit össze hoztak, nagyon kíváncsi leszek a teljes területre és a másik 10 flórára.
Na és persze örülök, hogy nem eszeveszett a tempó, szépen lehet gerillázni....felderíteni....pár lövés, és ki is van iktatva a nép.Nem mondom, hogy első napos vétel ( kellene valami eksön rá ) de tuti beszerzem, előbb vagy utóbb.
Meg gondolom én, ettől csak jobb lehet még az összkép is, idővel.
-
s4hu|SyD^
addikt
-
minden forrás ezt a cikket idézi:
[link]
"Ubisoft has plans for competitive multiplayer as well, but is saving the details for a later date."
szóval tudsz mindent a témáról, ami nyilvános, többet meg más sem, vagy legalábbis nem nagyon mondja el.
annyit még elmondtak róla valahol (valamelyik expóra tippelek), hogy nem olyan lesz, mint a divisionben. -
s4hu|SyD^
addikt
2 grafikai bugot is találtam, este világított a szakáll meg a nap átsütött a hegyen is és ez nem néz ki jól a enhanced godray-el.
Egyébként azt mondom, hogy jó munkát végeztek, must buy lesz. El lehet vele lenni amúgy ha nem csak akciózik az ember hanem nézelődik. Jobban rá kell állni a taktikázásra.
Erről jut eszembe ha a HUD-ot kikapcsolom és a mark-olást is akkor nincs Sync Shot.
Azért az működhetne.
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #726 üzenetére
Igen, a földet érő, konkrét eső csepp a talajon, az eléggé, ilyen , hát mint valami textúra hányás....túl fehér az egész, nem is értem, ez hogy nem veri ki a szemüket....
Menj fel helivel, várd meg míg beborul, és akkor nézz körül a villámokkal kapcsolatban, durvább mint a földről...és hang is jobban van.
Láma meg van ezer meg egy, tegnap belépéskor, egyből bele botlottam 2 nagy csordába, vagy hogy mondják ezeknél...
-
s4hu|SyD^
addikt
Jól néz ki ez na. Amúgy 40-60 fps között ugrándozik, természetesen területtől függően. Annyira nem rossz az.
Lámát még nem láttam, a teheneket, marhákat, háziállatokat igen.
Értem mire gondolsz pont most néztem meg a beállításokat a hangoknál és szerintem túl halk a játék. Jó lenne ha villám hangja is olyan lenne, hogy összekakiljam magam. Lehet csak túl távol villámlik meg dörög.
Amik kicsit zavarnak még azok az esőcseppek, azok elég szarul néznek ki. Mármint mikor van az, hogy földet ér az esőcsepp vagy valamihez hozzáér. Láttam már esőt esni házon belül is mondjuk, az sem az igazi. Az, hogy a vizes részek tükröződnek, csillognak viszont nekem nagyon tetszik, lehet picit túlságosan is csillognak, de nekem bejön. Ez meg, hogy borult az ég és átsüt a nap a felhőn és bevilágítja a területet ez lenyűgöző. Felhőknek talán lehetne amúgy valamivel szebb textúrája, de az legyen a legkevesebb.
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #719 üzenetére
Van itt már állat dögivel.
Olyan tehén vagy bivaly vagy a fene tudja micsoda
, meg láma csorda szokott itt ott lenni, hogy csak úgy szaladnak a helikopter elől, mikor éppen ereszkedek.
Aztán van jó sok madárka is, meg egy raklap házi állat...így hirtelen.Én is mindent maximumra állítottam 1440P-ben.
Igaz,csak 35 fps az átlag...
Az elmosás szintén ki van offolva, mert az engem is zavar.Egyébként sokszor van, hogy direkt megállok, a környezet hangjai miatt. Feltekerem a hangerőt, aztán olyan, mintha ott lenne az ember.
De lehetne erőteljesebb a hangzás, vagy hogy is mondjam.... -
s4hu|SyD^
addikt
Meglátjuk, megyek még picit játszani. Meddig is tart a béta? Minél többet játszom annál jobban tetszik.
Remélem amúgy lesz nagyobb élővilág is, mint őz meg mittudoménmi, nyúl.
Ha nem vigyázok beváltom a 20% kedvezményem erre. Bár még mindig sokallom a 32 fontot érte. Mondjuk én 100 órákat simán eljátszadozom ilyen játkokkal. Úgy nézve lazán megéri.
Ezt az oldalt tudjátok?
https://ghostreconnetwork.ubi.com
@VTom: Ezzel játszom. Borderlessel elég szép arányban hozza a 60 fps-t. Van, hogy be-be esik.
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #714 üzenetére
A Grafikához annyit, hogy, ha minden igaz, talán, és ha a bolygók is együtt állnak....a teljesben lesz ULTRA fokozat is.
De ezzel óvatos vagyok....A panoráma pazar, részemről ez eddig the best!
Továbbá ehhez jön még a másik 10 környezet,flóra, ökoszisztéma....kinek hogy tetszik.
Az is frankó, hogy az élő világot "lemodellezték".(#710) Viper26
Én jól megvagyok velük.
Sokszor direkt ők csinálják a likvidálást, teljesen rájuk próbálok hagyatkozni, minél jobban kitapasztalni. Én általában csak osztom az észt és felderítek, mert azt nagyon csípem!
Illetve azt se feledjük, hogy lehet a -fejlesztési fában / Skills- a csapat részt is okosítani.
Bírom a lázadókat is.
(#712) TTomax
Na igen, ott én is pislogtam, ott is.
A járművek fényei, a lámpák....a város fények, stb...szóval ja ! -
Madoc
veterán
Xboxosok! Akinek bejött a beta és megveszi vagy előrendelte, csatlakozzon! A "Ghost Recon Wildlands HUNGARY" klubbhoz!
-
pohár
félisten
sikerült végre kipróbálnom a bétát, amíg nem lehet bindolni semmit a Delete/End/stb gombokra, addig ne várják a pénzem
sőt, a kis fos GTX760-on max 30FPS-t képes kicsikarni magából 1680×1050-ben... -
-
s4hu|SyD^
addikt
Feltoltam Ghost-ra gyorsban, megnéztem pár kisebb és pár nagyobb tábort, mivel ugye visszakerül az ellenség a táborokba, mindegy, hogy megcsináltad a küldetést ott vagy nem. Ami nem volt baj így kicsit tudtam tesztelni. Viszont most a HUD-ot is kikapcsoltam, na az hozott nagy eltérést nem a Ghost fokozat. HUD nélkül a játék rettentően élvezetes, nézni kell a térképedet merre vezess (ja igen próbáltam minél kevesebbet teleportálni), sokkal többet kell bújkálni, taktikázni, igazából a Ghost fokozattal sem igen okosabbak ezek vagy nem tűnt fel, azért Division-ben még mindig jobb az intelligencia, ez sem rossz, azért lehetne rajta csiszolni. Gyakorlatilag felmentem egy épület tetejére aztán egyesével lelőttem mindenkit. Ez úgy ötödjére sikerült, mert bármikor akartam lopakodva leszedni mindenkit a társak úgy gondolták, hogy ők kemény legények aztán össze-vissza szaladgálnak az ellenség között. Roppant idegesítő.
Ballisztákát azért említettem, mert nekem túl nehéznek érződnek a golyók, főleg a mesterlövész puskánál. Lehet, hogy a 4/10 picit túlzás volt. Nézd el nekem.
@Dave567 Úgy értem, hogy túl hamar húz lefelé a golyó. Lehet, hogy más mesterlövész fegyvernél máshogy lesz, vagy egyes alkatrészek után változik, majd kiderül. Egyelőre béta szóval abból tudok csak ítélni.
Mivel most toltam vagy 3 órát egyfolytában így volt időm a grafikát is jobban megvizsgálni, szép az, nekem roppant tetszett ahogy változott az idő, a világosság, picit játszanom kellett a brightness-el, de sikerült megtalálnom azt a pontot, ahol az éjszaka is rettentő élvezetes. Mondjuk az tényleg érdekes, hogy közeli részeknél jobban leesik az fps mint mikor a távolba nézek, gondolom ez a részletesebb textúrák miatt van. Sokszor látom, hogy előttem töltődnek be a textúrák meg az árnyékok, bár ez minden játéknál így van szinte. Legalábbis az Ubisoft-os játékoknál biztos.
HUD nélkül a fedezék rendszer még zavaróbb volt. Bizony sokszor lelőttek fedezékben, a társak sem nagyon szeretik a fedezékeket. Próbáltam kihajolgatni, de az fps nézetben előttem volt a fedezékem, az ellenség meg simán lelőtt. Ezt talán valahogy tudják orvosolni.
Megnézek majd pár tesztet, ajánlást ha kijön a játék. Ha jók lesznek akkor megvevős, ha sok lesz a lehúzás akkor is megvevős, de később majd valami leárazásnál.
Egyébként imádom ezeket az open world játékokat.
Nagyon élvezetes itt a lopakodás ha az ember nagyon, de nagyon lelassul hozzá és a társak nem rontják el az élményt. Nagyon tartok attól, hogy a co-op emiatt lesz problémás, mert mindenki rambózik majd. Watch Dogs 2 co-op-ot is azért untam meg.Ami még kicsit zavaró az az, hogy az autók fesorakoznak, ha rossz helyen parkolsz például. Szinte minden ilyen játékban ez van szóval. Az sem jó, hogy a holttestek gyorsan eltűnnek.
Ha képesek random eventeket betenni és nehezebbek lesznek a több koponyás részek akkor simán meglesz a 9/10 vagy a 10/10. Ez függ a tartalomtól.
-
Tibtobi
tag
Ez az augusztusi build dolog mindenkinek sántít, aki tudja hogy most február van. Azóta nem készültek fejlesztések, javítások amik stabilnak mondhatók, és láthatja a nép?
Az optimalizáció az olyan, amit lehet javítani folyamatosan. Fegyvereket, járműveket, skilleket hozzá lehet csapni a játékhoz. Más kérdés, hogy akkor minek adják ki, ha nincs benne minden.Tegnap is, ma is újra körbenéztem Bolívia Itachi tartományában. Én már csak 2 dologra vagyok kíváncsi:
- Sztori küldetések: E3 trailer -> többféle választási lehetőség(rejtett megoldási lehetőségek: nem nyírod ki a komát, hanem elbaszod az életét és kartell megöli). Ha csak egyszerű "menj oda és hozd el", "menj oda és öld meg", "menj oda és beszélj vele" akkor ekkora térképen, ennyi boss-sal egyhangú lesz.
- Multiplayer: egyszer át fogsz gázolni a küldiken és kell az online. Félek, hogy olyan erőltetett lesz mint a Far Cry 3-4 alatt(sokan nem tudják, hogy volt). -
válasz
s4hu|SyD^ #651 üzenetére
nincs értelme összehasonlítani a divisionnel, legalábbis ok-okozati összefüggéseket keresve. ez egy másik stílusú játék, amelyet másik programozók készítettek, más technológiát használva. néhány fegyvermodellt hasznosítottak újra a divisionből, talán animációkat is, bár ezt nem láttam sehol sem megerősítve. szóval mindent le kellett programozniuk újra. eanál egy motor van mind felett, és ez a frostbite, ubinál meg azt mondják, hogy a fejlesztők jobban tudják, hogy mire van szükségük.
Új hozzászólás Aktív témák
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- Ventillátorok és tápkábel modding kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070S 12GB Be Quiet! Pure Base 501 750W
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest