Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 3D nyomtatás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Androidos tablet topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jadro
veterán
válasz netmesterke #7199 üzenetére
Nem találtam erre vonatkozólag adatot. Pont ugyanígy gondoltam én az új Swifttel, ahogy Te. Plussz beüléses kipróbálás után nekem kényelmetlenül szűkebbnek tűnt a Swift. Az Ignác valahogy jobb ezen a téren.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Jadro
veterán
válasz netmesterke #7197 üzenetére
Nem egy régi swift az biztos, bár nem szeretném megtapasztalni. Az enyémben szerencsére van 4 légzsák is, de ne kellejen inkább használni soha.
Mercutio_: Szó szerint, és nem is akárhogy. Téptünk mi már 170 fölött vele. ( Német autópályán természetesen. )
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Jadro
veterán
válasz netmesterke #7193 üzenetére
Én a Feliciára tippelnék. Nézegettem ezt a kettőt én is régebben és szerintem a Skodában több az anyag. Persze mai autókkal nem érdemes hasonlítani, de a régi Swifthez képest kicsit masszívabbnak tippelném.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
netmesterke
aktív tag
Szerintetek a régi Swift vagy a Skoda Felícia a jobb választás? Melyik a biztonságosabb??:
-
Mercutio_
félisten
Ahha, mostmár ezt is tudom
Nálunk stornózva lett a dolog , de ha valakit érdekel 4 felni, itt a hirdetés amiben rábukkantam. (részleteket az eladótól kérdezzetek)Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek (Terry Pratchett majdnem összes, egyebek), Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
Jól gondolom, hogy az a könnyűfémfelni, amin 175/60 R13 77H gumik vannak nem jó a mostani 155/70 R13-as nyárigumijaimhoz?
Egyáltalán 155/70 R13-hoz ajánlott a könnyűfémfelni, vagy a felni nagyobb sérülékenysége miatt eleve más méretet (felni+gumi) ajánlanak?Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek (Terry Pratchett majdnem összes, egyebek), Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
És van annyival jobb a Brenbo tárcsa, annál az akciós "Ferodo 80F01+FDB1459"-nél, hogy érdemes legyen azt a pluszt rákölteni?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek (Terry Pratchett majdnem összes, egyebek), Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
-
Mercutio_
félisten
Hol "itt"?
Dísztárcsák az nálunk fogyóóeszköz, valami ilyesmit szoktam levadászni, amikor épp kapható a tacskóban.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek (Terry Pratchett majdnem összes, egyebek), Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
mdk01
addikt
válasz Mercutio_ #7182 üzenetére
Én itt kértem árat Brembo tárcsára plusz Ferodo betétre és 20.900,-/szet árat mondtak rá. Nincs a honlapon de ha írsz nekik egy levelet biztos segítenek. T1 kolléga szereléssel együtt írta az árat.
Felnihez annyit hogy én is körbejártam ezt a témát aztán rájöttem hogy az új drága(nekem annyit nem ér), a használt jó fajta meg ritka és annyival az sem olcsóbb. Nézz körül a dísztárcsák között már elég szépeket lehet kapni 1000-1500Ft között.
[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
Aham, ez a 25k gondolom a 2 első tárcsa+betétre értendő, hol lehet ezeket beszerezni?
Kösz a linkeket újonnan durva ára van, amíg még forgalmaztak 13"-osat Norautónál ott 10k/db árban hozzá lehetett jutni, de sajnos már nincs náluk ilyen
Ez a használt oldal nem valami felhasználóbarát , legalább méret, vagy típus szerint lenne alábontás, de ahogy nézegetem az árakat marad a sima lemezfelni használtan[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek (Terry Pratchett majdnem összes, egyebek), Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
mdk01
addikt
55k km-rel ne vegyél tárcsát.
99% mondom hogy nincs rá szükséged és a betéted kopott el az nyikorog.
Nekem is eredeti gyári tárcsa van fent és az első betét csere 60k km környékén volt és kb addig volt családi autó tehát a 60k km 2/3-a autópálya és városon kívüli utakon történt.
Most 94k km van a kocsiban és most kezd elkopni a 2. betét és az első tárcsa úgy, hogy az utolsó 25k km-t szinte(95%) csak városban raktam bele tehát volt bőven fékezés pedig.
Ja, és mikor az első tárcsa betétje lett cserélve 60k km környékén akkor a hátsó dobfékben lévő betéteket még nem cseréltem mert jó volt, de most 94k km-nél azt is kell.
Vedd le a kereket és nézd meg mennyire peremes a tárcsa. Ha csak úgy enyhén érzed a peremet illetve látod akkor ne nyúlj hozzá, csak cseréld ki a betéteket mert az kopott el és kész. Gyári tárcsánál nem igazán kapsz jobbat sztem ha csak nem nyúlsz mélyen a zsebedbe. -
SpeedR
őstag
Ez is zöldvillám. 3 ajtós GLS
Természetesen megy szerelőhöz hamarosan, csak szeretem előre beszerezni az alkatrészeket a netről, mert enyhén szólva is sokkal olcsóbb így.
A tárcsa és a betét szerintem még a gyári rajta, mert csak ~55e km van az autóban. (Tavaly ilyenkor vettük 45-tel, szép pókhálós volt az alja ) Lehet, hogy bevállalom én is ezt az LPR-t, ha már ennyire dícsérik.
-
mdk01
addikt
Hát akkor nem tudom vidd el valami szerelő fajtához.
Nem olcsó van ennél olcsóbb is.
A fék tudtommal akkor nyikorog ha új mivel még nem kopott be(200km), vagy akkor ha már túlságosan elkopott és már cserélni kell. Sztem neked inkább az utóbbi ha még nem volt cserélve.
Tárcsa: Az enyém is nyikorog néha, azért cserélem. Ha van 1 hónapod akkor beszámolok róla hogy milyen. Én csak azért tartok ki ez mellett mert ezt a 80F01-es olasz LPR-t nagyon sok helyen árulják és a faszi is azt mondta, hogy rengeteget ad el belőle és nincs vele gond plusz még a szakszervíz is ezt ajánlotta ha nem akarok sokat költeni rá.Én nem ismerek semilyen márkát csak olvasok ezt azt, kérdezek ezt azt és nézem az árakat. Ezek alapján próbálom megtalálni az arany középutat. Nincs nagy tapasztalatom autó téren és laikus is vagyok, de mindig mindennek utána olvasok, mielőtt megveszem.
Az enyém egy 2001-es 1.3-as GLX 94.000km-rel alias zöldvillám.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
Igen, régi 1999-es 1.0 swift2-ről van szó.
Hát épp ezaz, hogy a féltengelyek tavaly cserélve lettek. (nem én intéztem sajnos) Vadi új gumiharangok is kerültek rá. Nem tudom hogy most mi a fene lehet ismét...
Ismerem a linkelt boltot, onnen rendeltem tavaly a kipukit. Azért rendelnék most máshonnan, mert a többi autóhoz is vennék alkatrészeket egyúttal, itt meg csak suzuki alkatrészek vannak.
Egyébként ez az LPR gyanúsan olcsó nekem ahhoz képest, hogy európai (olasz) gyártmány. Minőségéről semmi info. Mindenképp olyan tárcsa+betét kombó kell, ami nem nyikorog, mert megőrülök tőle. Jakoparts milyen lehet? (német gyártmány)[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Gimuharang vagy mi. Pont ma kérdeztem meg(lengőcsillapítós visszahíváson voltam)mik szoktak idővel lenni a típushibák és az egyik ez volt a másik meg amit említettél a féltengely.
Gondolom az öregebbik 2000 körüli swift-ről an szó.
Én utángyártott LPR tárcsát veszek ezt árulja szinte az összes suzuki alkatrésszel foglalkozó weboldal és szakszervízben is ezt mondták ha nem akarok sokat költeni és mellé egy normális Ferodo betétet.
Itt van akciósba
Én erről az oldalról rendelek mindent és ingyenbe elhozzák. Emailbe kértem árajánlatot és az 5. emailemre is készséggel válaszoltak. Sztem nem lesz gond velük.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
Hibajelenség: Eltekert kormánnyal való elinduláskor kotyogó, kopogó hang hallatszik, de csak az autón kívülről. Mitől van ez? Mit kell cserélni?
Tavaly volt féltengely csere, de akkor némileg más volt a hibajelenség. (kicsit másmilyen volt a hangja és belülről is lehetett hallani a ropogást)Delphi féktárcsáról, Jakoparts betétről mi a vélemény? Az alkatrészboltos ezt ajánlotta. (15k lenne összesen a szett)
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
-
Mercutio_
félisten
Ez a középár konkrétan mennyit jelent?
Lehet, hogy aktuális lesz nálunk is a 2000-es swift sedan-on
Kérdés: Tudtok-e ajánlani olyan könnyűfémfelnit amire felmegy a 155/70 R13 nyárigumi, és erre a sedanra is felrakható, vagy nincs ilyen/nem érdemes vele foglalkozni?
Utóbbi esetén hol lehet olcsón (jó a használt is csak hibátlan, törés/karc/sérülésmentes legyen) felnit beszerezni? (Nem szeretnénk 1/2 évente fel-le vetetni a felniről a gumikat, mert szvsz árt nekik és a költsége 1-2 év alatt majdnem fedezi a felni árát.)
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek (Terry Pratchett majdnem összes, egyebek), Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Motion_Blur
félisten
válasz Mecy_Lacee #7172 üzenetére
Nekem 25K-ért csinálták meg (kb. 1 éve).
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mecy_Lacee
senior tag
válasz Motion_Blur #7171 üzenetére
Ha jól látom, akkor a tied is GLX. (Lusta vagyok visszakeresni, biztos leírtad már...)
Az enyém is hasonló, s nekem az egyik álmom, ha lesz rá keret egyszer, egy hasonló spoiler. De az még odébb van.Az alkohol nem oldja meg a problémákat - bár a tej sem....
-
Motion_Blur
félisten
-
Mecy_Lacee
senior tag
válasz Motion_Blur #7164 üzenetére
De irigyellek a tetőspoileredért....
Szép![ Szerkesztve ]
Az alkohol nem oldja meg a problémákat - bár a tej sem....
-
netmesterke
aktív tag
-
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7167 üzenetére
Hát igen ezt a 6-os váltót én sem teljesen értem miért nem raknak már több autóba.
Manapság már rengeteg autópálya van és ugye nagyon sokan sok-sok km tesznek meg rajta emberek akár a naponta ingázva. Egy 100LE feletti motor meg már elbírja ez tény, esetleg egy emelkedőnél vissza kell kapcsolni de hát istenem azért van a váltó hogy használják. -
mdk01
addikt
válasz Motion_Blur #7164 üzenetére
Aham....
Azért vigyázz mert egy 8-900kg-os autó nem túl nehéz egy ilyen széles gumihoz. Könnyen úszik a vízen gumi mintától függetlenül. Remélem azért a téli gumid nem ilyen széles. -
t1
addikt
válasz Motion_Blur #7164 üzenetére
Küldtem zsírt
-
a_tesz
Korrektor
mondjuk ezt az átnézést minden újonnan vett autón a kötelező szervizek alkalmával meg kéne tenniük. ott is csak azért ilyen alaposak, mert ha találnak valami nem márkaszerviz által, vagy nem megfelelő utasítás szerint elvégzett javítást, ugrott a garancia, az átrozsdásodásra legalábbis
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
g4besz
tag
válasz netmesterke #7160 üzenetére
És az sem egy utolsó szempont, hogy 7 év gari jár rá.
Munkatársamnak van egy Proceed-je, és mondta, hogy kötelezőn átnézik alulról az egész kasztnit meg a kötéseket, szóval tényleg alaposak.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7160 üzenetére
Hát én még nem ültem ezért nem tudok mit mondani de elhiszem.
-
-
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7158 üzenetére
Hát azért lehet az az ár mögött van is már vmi, mert nem hiába kerül annyiba. Bele kellene ülni menni vele és utána mondani rá véleményt. Lehet már a Toyota szintjén van minőségbe. Ezt a kérdést nem lehet csak úgy márka alapján elintézni.
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz Motion_Blur #7155 üzenetére
Melyik swifted van?
195/55-öt eltekerni szervó nélkül nem túl egyszerű.Kérdés mindenkitől:
Suzuki alkatrész weboldalról mi a véleményetek?
Kértem árakat mert 100.000km-es felújítása lesz a kocsinak és nagy készségesen válaszoltak a 4. lemevelemre is. Egyelőre úgy néz ki itt rendelek meg mindent és ingyenbe elhozzák a cuccot.
Szóval?[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #7155 üzenetére
Nekem mondod?
Mondjuk nekem már 3 hete fent van a nyári opció:
Gyári: 155/70R13 4.5 colos felnin
Mostani: 185/55R14 6colos felnin -
t1
addikt
válasz Motion_Blur #7152 üzenetére
Laza jaja, de annyival nem lazább mint egy 10 éves elavult euro 3-as benzines motor fogyija, meg nagyjából 8x annyiba is kerül, persze én is elfogadnám
-
_BM_
senior tag
válasz joshua7 #7121 üzenetére
"hiszen a világ többi részén bőven visszahozzák az itteni kiesést"
Azé durva ez a 3,3 millás induló ár. A Kia Ceed 2,7-ről indul....
Mindenesetre örülök, mert a Swift II használt árára jó hatással lesz, amikor majd eladom (2,1-ért vettem, GCAC), de ha most vennék új autót, messziről elkerülném a Swiftet, pedig Suzuki-fan vagyok. A lojalitásnak is van határa.[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
"Suzukit kis tömege és hosszú áttételezésű váltója segítette a tesztben, ötliteres városi fogyasztása remek eredmény, különösen úgy, hogy messze ez volt a legdinamikusabb a hármasból."
[link] -
mdk01
addikt
Köszönöm!
99-es 1.0 stift2-re milyen féktárcsát és betétet javasoltok? A jelenlegi már keményen nyikorog és pont fordítva mint ahogy várná az ember. (fékezésnél nem, menet közben viszont visít) Nem gyengén idegesítő...
Nekem is nyikorog de csak a fék felengedése után 10-20mp-ig.
2001-es a kocsi 2006-7 körül volt egy betét csere(ne kérdezd milyenre vmi utángyárott lehetett az árából következtetve, de a szerelőre bíztam a dolgot) majd most lesz ismét egy betét és tárcsa csere. A tiedére is ráfér már sztem egy tárcsa csere ha nem lett volna a közelmúltba. -
SpeedR
őstag
Üdv!
99-es 1.0 stift2-re milyen féktárcsát és betétet javasoltok? A jelenlegi már keményen nyikorog és pont fordítva mint ahogy várná az ember. (fékezésnél nem, menet közben viszont visít) Nem gyengén idegesítő...(#7136) mdk01
Hankook K715. ADAC teszten dobogós helyezést ért el és 7k/db körül már kapható. Ár/értékben szvsz. ez az egyik legjobb.[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz netmesterke #7146 üzenetére
2000-es GLX 1.3 8V Swiftem van.
10.3 mp-et mértem még fiatalabb korában, a 100-as sprintre. De ez is hozza a kilót kettesben. Egészen pontosan 6.8e rpm-nél tilt el. Akkor 2esben 105km-h tart. Ja sportkipuffal , direkt szűrővel, és Platina gyertyával.
Igaz ma már nem forog olyan vígan mint akkor.
Az Ignisnek, mint ahogy írtad, valóban dinamikusabb a gyorsulása, a rövidebb váltások miatt. Nem is kell annyira megforgatni pont emiatt hogy menjen.
Nyárra tervezem(tem?) a cserét, néztem már én is sok autót vezettem gömbölyűt is (2-es swift) Ignist is én úgy érzem hogy a swift jobban egyben van. Úttartása is jobb. és ugyanúgy élvezi a ha megforgatják mint a jelenlegi.
Hogy miért a múltidő a tervezésnél?? Hm ahogy a benzinárak állnak nem valami fényes a jövő. Meg valahogy egyébként is elég rossz a jövőkép a jelenlegi gazdasági helyzetet tekintve. -
netmesterke
aktív tag
Köszi Nem köteleztem el magam, még úgy sem most esedékes, de az nekem jobban bejön formailag, bár a Swift is masszív. A 0-100-as sprintre asszem tényleg jobbat írnak a Swiftre, bár haverral beszélgettem erről, neki régi Swiftje van ('98-as GLS), mondta hogy mikor az 1,3-as blokk volt még benne, akkor azt figyelte meg hogy az új Swiftek lenyomják némileg, az Ignisek viszont jobban, főleg 100 felett...Érdekes, én azt vártam volna hogy pont 100 felett lassul be... no mind1
A műanyagok tekintetében pl a Nissan Qashqai sem tűnt olyan hú de sokkal jobbnak, az is atom kemény, pedig az alsó hangon 5 milla Az ülései mondjuk nagyon jók az fix -
Giot
addikt
válasz netmesterke #7143 üzenetére
Nem is 5.ben kell előzni! Az utazó fokozat. Emiatt fogyaszt kevesebbet a 2swift.
A 100-as sprintje jobb a 2swift-nek, mivel kettesben kiforogja a kilót, a hosszabb váltás miatt, míg az ignis nem, ott muszáj harmadikat tolni.
Műanyag szempontból egyik sem vitézkedhet.
Szerintem nem sokkal drágább.
A japán Ignis más tészta.
Amúgy mond meg őszintén már elkötelezted magad az Ignis mellett.
Szerintem is jó kis autó az nincs miért szégyenkeznie! Főleg motorikusan.
Sok sikert a vásárláshoz![ Szerkesztve ]
-
Tigi
őstag
Sziasztok
Áprilisban lesz a kétéves kötelező szervizem és szeretném minél olcsóbban megúszni.
Legyetek szívesek ajánlani egy jó szervizt Dél-Pesten.Köszi.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
netmesterke
aktív tag
Szüleimnek is az van, elégedettek vele, 5,5-6,5 közt járnak vele, tudom nagyjából mit tud, csak a többi autóval összehasonlítva nem tudom mire elég ez.
Swift II-ben ültem, hosszabb az 5., 3700 helyett kb 3400-at forog 130-nál 5.ben, ezért lusta is mint állat (80-120 V. fokozatban 23 helyett 32 másodperc), továbbá a hátsó pad nekem túl puhának tűnt, illetve azok a műanyagok is szörnyűek voltak, a műszerfal nem is tetszik stb
És drága is.
Töréstesztben nem tudom mennyivel jobb mint az Ignis, az Ignis japán elődje (rövidebb 15 cm-el, meg asszem aktív fejtámlái sincsenek pl) 3 csillagot ért el az Ausztrál NCAP (EuroNCAP-al megegyező mérés) tesztjén. ... -
Jadro
veterán
válasz netmesterke #7140 üzenetére
Én nem rég vettem Ignis GS-t és nem bántam meg hogy nem a Swift lett. Jobban elférek benne, a Swiftben valahogy nagyon körülzártnak éreztem magam amikor kipróbáltam. Olcsóbban hozzá is jutsz az Ignishez, bár igaz ami igaz, kemény a futóműve és tud enni ha odalépsz neki.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Giot
addikt
válasz netmesterke #7140 üzenetére
A futómű nagyon kemény több ismerősömnek is az van.
Ennek ellenére a magas felépítés és a relatív kis tömeg miatt nagy tempónál szeret billegni, na nem olyan veszélyesen, inkább csak figyelmeztetés képen.
A 3 fajta motorral szerelik, 1.3vvt 93Le. 1.5vvt 99Le meg van egy 1.25-ös Fiat diesel-el szerelt valami 70 ló körül.
Nem igazán takarékos. szereti a hasát, főleg ha hajtják, cserébe az 1.3 as is megy mint a meszes. Ez azért is van mivel elég rövid áttételezésést használ a Suzuki az Ignis esetében. Másrészt az autó magas felépítése is rátesz egy lapáttal.
Persze lehet vele takarékosan is járni, 6 liter környékéből ha meg tudja állnia delikvens hogy ne pörgesse meg néha, meg 5. pakol 60-nál 70-nél.
Megbízható autó, túl sok gond nem volt vele az ismerősöknek.Nincs beleszólásom de részemről inkább egy 2-es Swift. Marha jó kis dodgem autó. kevesebbet fogyaszt, hosszabb áttételek miatt, szereti a ha pörgetik ugyancsak előbbi oknál kifolyólag, (meg a "hülyegyerek" japán motor miatt) jól megy. Jó az úttartása. Jah és pofás kis jószág.
4 csillagos törésteszt.
3 fajta motor: 1.3 16V 92Le, 1.5vvt 102Le meg az Ignisnél említett kis kávédaráló diesel.
Megbízhatóságára sincs panasz a típushibákat már kinőtte.Azt viszont hozzá kell még tenni hogy alapfelszereltségben, nagyon puritán mindkettő belvilága. Még az én 1-es Swiftemnél is, igaz az enyém GLX.
Mindenhol kopogós műanyag. A kárpitok sem segítik a komfortérzetet.
Sőt a 2es swift "alsó" felszereltségéből még a fordulatszámmérőt is kispórolták.
A kopogós műanyagok felszereltség növelésével sajna nem változnak max a színük.[ Szerkesztve ]
-
netmesterke
aktív tag
Sziasztok!
Ignisről kinek mi a vèleménye? Bár nem most,de szeretnénk párommal majd kocsit venni, fiatalok vagyunk, nem kell nagy dög kocsi,és fontos az olcsó üzemeltetés,megbízhatóság, és azért biztonságos is legyen. A gs felszereltség gumiszoknyástòl,alufelnikkel jól néz ki szerintem....vélemény? -
mdk01
addikt
válasz stangli #7127 üzenetére
Igen én is azt olvastam hogy rengeteg olyan dolog van bennük alapból ami eddig extrának számított. Ezt vehetjük +1misinek és kb. ott is vagyunk a 3,5mFt-nál.
Az első swift olyan kis japános volt--->kicsi szögletes fapados. A 2.generáció már európai kinézettű viszont a beltere még kisebb szerintem. A 3. generációra meg már nem is lehet rálegyinteni hogy"áhh suzuki".
Nagy vonalakba.... -
mdk01
addikt
Hali!
Azt szeretném megkérdezni hogy kinek milyen márkájú/típusú nyárigumi vált be 2001-es swiftre.155/71 R13
Eddig michelin 4évszakos volt rajta,de utóbbi időbe 110-nél berezonált.
10k/db árból jó lenne megúszni.Székesfehérváron ha vki tud jó helyet akkor az is jöhet. Esetleg könnyűfém felnistől is érdekel mert lehet kedvezőbb arányaiba mintha lecseréltetném a régi gumikat és vennék 4db dísztárcsát.
Köszönöm
Üdv.
-
SzalaiG
addikt
-
g4besz
tag
Sziasztok!
Hétfőn az én gépemben is kicserélték a hibás első lengéscsillapítókat, érzem is a különbséget: jobb lett az úttartása, kanyarokban is kezelhetőbb az autó, csendesebb az első futómű. Úgyhogy most aztán nagy az öröm!
Két pici dolog van ami nem hagy nyugodni:
1. Többszöri kérésemre sem írták bele a szervizkönyvbe, hogy elvégezték a cserét, mondván, "ez nem garanciális javítás",
2. Semmilyen bizonylatot, igazolást, vagy bármilyen papírt nem kaptam a cseréről.Tud erre valaki valamit mondani? (amúgy a Suzuki Hollósban voltam)
-
stangli
senior tag
A középréteg jelentős része eltűnt és nem szeretném az indoklással szét offolni a topicot.
Aki kivár annak még van munkája, az átlaghoz képest jól keres, havi szinten megtakarít 10-30%ot, fizeti a számláit, hitelét, van cascó az autóján és várja, hogy az utolsó havi hiteldíját kifizesse, hogy a cascóját vissza tudja mondani...
Aki elvesztette állását, annak már az autóját vagy vissza vette a bank, vagy most készül vissza venni és annak egyhamar új autója nem lesz... -
k.
őstag
válasz Motion_Blur #7131 üzenetére
A középréteg inkább szerintem kivár. A szüleim-szerintem- oda tartoznak, és eszük ágában sincs új autót venni, pedig ki tudnák fizetni. Egyszerűen azért, mert tartanak attól, hogy bármi történik-munkahely megszünik- akkor a kocsit a bank elveszi. De ha pl a mostani ótó helyett egy 3 éveset vesz az ember, az még belefér.
A családi körben a legtöbben a "középréteget" képviselik, és mindenki a kivárásra játszik. Egyszerűen tartanak az emberek attól, hogyha jön a munkahelyi kasza, akkor ottmarad a hitellel terhelt ótó, és nincs rá pénz. 5 éve ettől még nem félt senki.Azzal mondjuk nem értek egyet, hogy csak csalásból lehet x5 és tsait venni.
-
Motion_Blur
félisten
válasz stangli #7123 üzenetére
Sajnos ez is megmutatja hogy egyre nagyobb a szakadék a szegények és a gazdagok között. Teljesen eltűnőben a középréteg, aki meg tudná még fizetni ezeket az új alsó-középkategóriás autókat. Lassan már csak azok tudnak új autót venni, akik lopnak csalnak hazudnak stb... Q7-es, Panamera, stb. ezeket egy ember se tisztességes keresetből veszi meg...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Lacazr93
senior tag
Jé nem is tudtam hogy itt is van Suzukis topik
Ittvan kép az enyémről:
Kép[ Szerkesztve ]
-
stangli
senior tag
-
t1
addikt
válasz joshua7 #7115 üzenetére
Nincsen az embereknek pénze ez itt a nagy baj, ha megtehetném én se egy 2000 évjáratúval járnék, hanem akár egy újabbal vagy a most megjelent változattal. Magyarország meg nem kifejezetten a Suzuki piaca, külföldön sokkal jobb eredményeket érnek el, és nincs annyira sok buta ember aki azért nem veszi meg mert a sok hülyeséget hallotta régről és ez is csak egy papír autó lehet... Amúgy áprilisba megyek gyárlátogatásra már marhára várom
-
joshua7
veterán
A Suzuki tényleg konkurálni akar a nevesebb gyártókkal (na de pont most...? ) és ott bizony már nem feltétlen van előnye. Na, jó, konkrétan semmi nincs. Szvsz a kategóriában kb. minden vetélytársból többet adtak el januárban, mint a Swift-ből. Konkrét számokat nem tudok, de biztosra venném...
Kizashi vonal dettó ugyanez. 9M+? Ezek biztosan nem normálisak...
Ugyanakkor azt is hozzá kell tenni, h az itteni bázis ellenére Mo. nem szempont a Suzukinak az eladásokat tekintve, hiszen a világ többi részén bőven visszahozzák az itteni kiesést.Semper Fi
-
zsolt1129
addikt
Szerintetek,előfordulhat olyan,amikor egy Ignis nagyobb sebességnél (kb: 120 felett) ,egy kicsit ráz? Vagyis nem is konkrétan ráz,hanem mintha vibrálna a kormány,de tényleg csak nagyobb sebességnél érzékelhező. (Mondjuk 140-150-nél már elég zavaró tud lenni.
[ Szerkesztve ]
-
stangli
senior tag
-
Noddy
senior tag
válasz joshua7 #7115 üzenetére
Igen... talán az ember régebben elnézte, hogy kicsit, kicsi, nem olyan jó a rugózása, nem annyira biztonságos, de nagyon olcsó, strapbíró és a fenntartása se igényel sokat.
Most már minőségben és árban beérte a nagyokat, az emberek így azt választják, ami jobban megfelel az igényeiknek... nagyobb csomag, utastér, egyéb extrák, vagy csak a suzuki nem elég presztízs márka ennyi pénzért...
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
SzalaiG
addikt
-
g4besz
tag
Sziasztok!
Bal első lengőkar csere előtt állok (a gömbfej kezdi feladni a harcot), és az a kérdésem, hogy ha már a bal oldalit cserélem, akkor kell-e, illetve érdemes-e a jobb oldalit is cserélni?
Köszi -
t1
addikt
válasz Motion_Blur #7107 üzenetére
Ezüst lesz csak mikor megvettem nem volt időm vele szenvedni, télre meg nem láttam értelmét, de majd most jön a tavasz
Noddy:
Nekem ezüst volt[link] ez előtt ahhoz képest ez nagyon kényes de már megbarátkoztam vele és imádom amikor tiszta és por mentes. Amúgy a gyári kerék helyett ez a 14'-es van fent 185/55R14 gumival + van 2 toronymerevítőm is ég és föld a stabilitás a gyári beállításhoz képest.
-
Noddy
senior tag
Ezeket az adatokat nem is tudtam... Nem gondoltam volna. De szerintem is a legszebb swift (lehet elfogult vagyok ).
A te suzukid is szép, illik hozzá a felni. Elején azt gondoltam sok baj lesz a feketével, de mivel nem napi rendszerességgel használom nem koszolódik jobban mint vártam, október óta már 1000 km-t mentem vele.Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Asszociációs játék. :)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Path of Exile (ARPG)
- Spórolós topik
- Lexus, Toyota topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest