Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- Milyen nyomtatót vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen videókártyát?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ace Ventura
addikt
Egyszer volt, hogy kifogyott a párom alatt, és akkor az ő elmondása szerint egy barkácsüzlet előtt állt le a kocsi, ahonnan kijött egy fickó, és öntött valami lónyálat a tankba, amivel el tudott poroszkálni a kútra, és ott 35 litert tankolt.
Ezt követő 2-3 nappal később éreztem a problémát.
Mit tudok ezzel kezdeni?Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Cheesy
őstag
válasz Ace Ventura #7997 üzenetére
Valamiért nem hagy nyugodni a gondolat, hogy lehet az üzemanyagodban volt valami ami kicsit megtiporta a rendszert..
www.vakbelmutet.hu
-
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7997 üzenetére
nem indul be? injektort kéne kicserélni rajta egy másikra, hogy mit csinál vele.
-
Ace Ventura
addikt
Látom eltűntek a Suzuki szakik.
Az autóm mára teljesen megadta magát.Alapjáraton 500-as fordulatnál megadta magát, és nem ment tovább, lefulladt.
Úgy néz ki vontatni kell.Ezt a szégyentÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
válasz Ace Ventura #7992 üzenetére
No ma reggel 190 megtett kilométer után 19 litert tankoltam.
100-on 10L nem piti.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Reaper04
aktív tag
válasz hossszú #7994 üzenetére
Azt mondják, hogy tényleg "könnyebb" úgy váltani, szóval előfordulhat
Ásványi olaj váltóba felejtős ugye ?
Autóalkatrész boltban azt mondták, hogy "régi autóba, nem kell szintetikus, nem kívánja meg, jó az ásványi olaj is."Fékezéskor miért van ilyen furcsa "mély" súrlódó hang ? Elkopott a tárcsa, vagy a betét?
Finom fékezésnél nem, csak ha kicsit jobban rálépek. -
hossszú
őstag
válasz Reaper04 #7993 üzenetére
A váltó olajat 45e km-ként kell cserélni a gyár előírása szerint, ha belül vagy akkor nem kell.
Én előzőleg 55e km után cseréltem, csere után mintha könnyebben lehetett volna kapcsolni a sebességeket de lehet, hogy csak bebeszéltem magamnak.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Reaper04
aktív tag
g4besz és hossszú: Köszi a tippeket!
Motorolaj gyanánt castrol magnatec-et vettem bele.
A váltó olaját most úgy döntöttem nem cserélem.
( Vagy kéne ? )Szedett már szét valaki 93 mas 1.0 -ás suzi műszerfalat? Pontosabban a km/h műszeregységet szedte már ki valaki ?
Gondoltam kicsit felspécizem a megvilágítást, valami másik színnel. Nem tudom milyen led vagy izzó van bent. Nézegette már ezt valaki ?
Válaszotok várom és előre is köszi!
Üdv: Dave -
Ace Ventura
addikt
Na ma reggel voltam a Suzuki Pannóniába bevizsgáláson a motor rángását illetően.
Rádugták műszerre, az nem mutatott semmit.
A csóka beült, beindította, és egyből jelentkezett a probléma.Mondta, hogy érzi is.
Megnyugtatott hogy megnézik, és 5 rugó lesz a bevizsgálási díj.Meg is nyugodtam.
Napközben egyszer felhívott, és kérdezősködött, hogy volt e benzinszűrő cserélve, illetve hogy mikor volt gyertyacserém.Mindkettő 4 hónapja, volt de gyertyát már azóta megint cseréltünk.
Azt mondja nem találnak semmit, de vizsgálják.
Este én hívtam őket, hogy tudnak e már valami a kocsiról, mire azt válaszolta, hogy készen van, lehet jönni érte. Fura volt, hogy fel sem hívnak ilyenkor?
Arra a kérdésre, hogy sikerült e valamit találni rajta, azt a választ kaptam, hogy "csináltunk vele valamit, gyere nézd meg, hogy jó lesz e így"
Na ekkor már kezdtem gyanakodni, hogy azért kérdezősködhetett, mert nem csináltak vele semmit, még csak át sem nézték.
Amikor beindítottam, ugyanúgy rázott a moci, mire kérdeztem, hogy mit csináltak vele.A válasz az volt, hogy teljesen átvizsgálták, de nem tudják mitől ráng (de érzik).
Hablatyoltak még valami szelepcseréről is, ami 6000 Ft lenne, de nem tették bele végül, mert nem lett volna tőle jobb.
Azt gondoltam naivan, hogy esetleg lekapják a benzinszűrőt, belenéznek a motorba, stb
Már végképp tanácstalan vagyok, nem tudom hova vigyem.
Egy biztos Suzuki Pannóniába Halásztelekre NE!!
Természetesen az 5 rugót elkérték, és visszakaptam ugyanúgy a kocsit, ahogy reggel elvittem.[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Reaper04
aktív tag
Szia!
Köszi az infót!
Találtam neten egy suzuki kézikönyvet, abban ezt írták:
Teljesítményszint: API GL-4, vagy GL-5
Viszkozitás: SAE 75W/80-85, vagy 80W/90Akkor a 75W az stimmel, de 80 vagy 90 ? Mi a kettő között a különbség?
szerk: amit linkeltél az hajtóműolaj, mert az adott honlapon a kézi váltóknál lévő olajok között nem szerepel Vagy? Én nézem rossz helyen ?
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Tudnátok nekem segíteni, hogy egy 93-mas 1.0-ás swiftbe milyen váltóolajat vegyek?
Néztem árlistákat, teli számokkal meg betükkel az elnevezése. Szintetikus ...
75w80, 75w90, gl3-4-5 ?
Gőzöm nincs melyik micsoda.Segítsetek légyszi!
Válaszotok várom és előre is köszönöm!
Üdv: Dave -
Reaper
őstag
A gáz-bovdennel együtt mozog egy rudazat ami a kickdown bovden feszesíti. Ezt persze lehet állítani, de gyári állapotban minél lentebb nyomod a gázpedált annál feszesebb lesz a bovden, és ha elér egy szintet, akkor a váltó úgy értelmezi, hogy lepadlóztad (kick down), és akkor kiforgatja minden fokozatot. Az enyémben ez 5000-es fordulatot jelent.
szerk.: itt van hosszabban leírva: [link]
#7973 nem vészes agresszívan haladva 15-20 literrel meg lehet járni. Annyit egy WRX-STi is eszik hasonlóan használva, a Suzuki meg 10-et eszik ha mindig forgatom[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
mitol lehet h az anyam kocsijaba keletkezik vakum a tankban,hallom mikor lecsavarom a tanksapkat de az en autómnal soha..pedig egyforma a tanksapka
-
Reaper
őstag
válasz Davidof92 #7959 üzenetére
Azért, ha átnyomod a kickdownt akkor 5000ig forgatja, ami pont a piros mező előtt van
Csak hogy legyen ON is nem tudja valaki hol van a benzinszűrő a swift sedanban?
Mostanában eléggé dadog a motor, sokat etanoloztam, gondolom tele van már a szűrő nem kicsit.[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
válasz Davidof92 #7967 üzenetére
1.3 4wd 5 ajtós. én azért nem csak a fórumoknak hiszek. mondjuk egy gti motoros + váltós fwd-t nem hiszem hogy lenyomna az én konfigurációm, de a 4wd-nek is hasonlóan rövid váltója van, ha meg nem ideális az útfelület, jobb az, ha mind a négy kerék kapaszkodik a gyorsulás engem annyira hidegen hagy, inkább egy jó kis csapatás valami kanyargós úton, még ha ez egy suzukival elég perverz gondolat is
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Davidof92
senior tag
mármint 1.3 vagy 1.6 gti-sítése?
fórumon azt írták, hogy a 4wd+gti annyira nem jó a plusz súly miatt, elveszi a a vadságát a gti-nek. A SOHC 16v-nek amúgy nagyobbak a szelepei meg a be és kiömlői mint a gti hengerfejnek. Csak gondolom a gti-nek jobbak a veztengelyei meg az injektorai meg a szívósora, na meg a vezérlés, ezért tud az 101 lovat míg a sima sohc16 "csak" 84-et. Bár chippelve a sohc is tud 90 körül azt hiszem. De akkor is 1.6+gti vagy sohc HF, chippelve meg kicsit piszkálással 120 lóerő környéke(meg a nagy löket miatt van nyomaték is, kettesbe elrugva a kuplungot valószínűleg megforgatná a kereket kicsit), egy alig több mint 800 kilós autóba nagyobb a kuplungja is (sima 1-1.3 190mm, 1.6 200mm), viszont csak a saját féltengelyei jók, a többié nem, kevés van belőle ezért kicsit drágább az alkatrész.
-
a_tesz
Korrektor
válasz Davidof92 #7963 üzenetére
a 4wd-nek is van hátul stabrúdja, és ahogy teamswiften nézegettem, elég sok gti tulaj vágyik egy 4wd bódéra a hajtás miatt, van aki meg is csinálta és meglehetős elégedettséggel nyilatkozik róla, úgyhogy lassan nekem is beszerzésre kerül egy gti motor
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Davidof92
senior tag
nemnem, nem karácsonyfát épít az ember, rendes sportszívű fenevadat. nem ilyen sztrítréccsinges bozalmat, a sok gagyi kínai matricával. egy szín, maximum 2. de a 2. az fekete minden féle képpen. belsőbe csak az van ami kell a műszakihoz a motorral viszont nem spórolni. Vagy még másik lehetőség az 1.6-os blokk (arra jó az 1.3 hengerfej), viszont azt csak szedánba rakták, ergo szedánt kell alapnak választani (viszont annak van hátsó stab ródja, ellentétbe az öszes többivel kivéve gti. No abs, no légzsák, no szervo(bár ez legutóbbi talán maradhat). Az 1.6 azért jobb, mert azt nem kell halálba pörgetni, mivel ugyebár nagy lökete van (90mm), alulról is húz. Ott elég egy 7500, max 8000 fordulat (gti esetében hozható a 10k ), ezáltal igen dinamikus autózást biztosít, ja és +300cc. Ja meg kell új váltó, rövidebb mert az 1.6 irdatlan hosszú. Szeretek erről beszélgetni amúgy
[ Szerkesztve ]
-
Z0mbi
senior tag
válasz Davidof92 #7961 üzenetére
Hat igen... a videon a civic... beteg.
Egyszer voltam ugy drag racingen hogy az auto mellett alltam. az egy TFD osztalyu tortenet volt 6000+ pacival. (nem itthon volt )
mutogattak a motort korbe, aztan elokerult a spray flaska...
srac szol hogy lepjek hatrebb... mondom eeh.
mindenki fogja a fulet... mondom eeh..Aztan 'bedezorozta' a beobloket es akkor jott az AZTAB.... VAELET
szoval azota rajongom a drag ekert (es ugyan azon a napon hasznaltam el 20 evre valo halloidegeket de megerte)Egyebkent meg ez is olyan hobbi amire annyit koltesz amennyit nem szegyelsz. (mert ugye nem csak a dugok kerulnek am sok penzbe hanem kell ala neon vilagitas is )
-
Davidof92
senior tag
a piszkált 1.9 tdi-k is megfütyültetik a gumit 2.ikban mondjuk azok dízelek. De ilyet nemtud a 350Z-se: [link] 1-2-3 tiltás, negyedikbe nem forog meg azért egyébként én nem pártolom a turbós benzineseket. Ha nekem sok pénzem lesz egyszer, építek egy 1.3 gti-t, de úgy rendesen. Kovácsolt dugó+hajtókar, hatalmas kompresszió, gti hengerfej bővítve, nagy injektorok, stb. Nagyon nem olcsó mulatság, dugók például 170-180K, ezért írtam, hogy ha egyzer sok pénzem lesz
Javítva: 180k egy dugószett, [link] itt benne van ha legörget az ember, itt pedig a hajtókar, az 240k [link]
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
válasz Davidof92 #7959 üzenetére
2 napja volt nálam itt kolléga a biturbós 350z-jével (amivel egyébként driftel is), igaz hogy csak 3.5 literes de ha pörgeti, váltogathat nyugodtam, képes egy helyben füstölve felváltani 5-be Félelmetes gép.
www.vakbelmutet.hu
-
Davidof92
senior tag
Azért ehhez a "benzinest pörgetni kell" dologhoz annyit hozzáfűznék, hogy egy chevrolet camaro 5.7 tulaj mondta, hogy az automatája 1800 körül elváltogat. Bár az egy kicsit más karakterisztikájú motor .
-
Cheesy
őstag
válasz Ace Ventura #7957 üzenetére
Ömm nem hiszem, mert ezt tisztán hallom, hogy a kormányfej (amibe kapaszkodni szoktam ) adja ki. Először megijedtem, hogy elhajlítottam mikor a kormányhuzatot cseréltem újra, mert az istennek se akart rámenni, de aztán eszembe jutott, hogy csinálta azt addig is, kb. úgy 2 hete kezdte.
Jut eszembe, nálatok (régebbi suzuki tulajok) is olyan mintha a kormány nem pontosan középen lenne a műszeregységhez képest?Szerintetek a lengéscsillapító kezdi megadni magát, ha az eddigi zörgéshez olyan hang is társul, mintha sörösüvegek lennének az első kerekeken?
www.vakbelmutet.hu
-
Ace Ventura
addikt
Honnan hallod a nyikorgást? Esetleg nehezebben is tekered a kormányt mint eddig?
A kormánymű fogasléc kiszáradása okoz ilyet.Felemeled az autót, és felhúzod rajta a gumiharangokat, vastagon bezsírozod (ne olajozd), és máris olyan mintha új lenne.
Ha már ott vagy, érdemes megnézni, hogy mitől száradt ki.Ha a gumiharangok repedtek, esetleg lyukasak, akkor ott a baj.Mindenképpen cserélni kell.Darabja 2000 Ft kb.A munkadíj, sajnos annál több.....Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Cheesy
őstag
Elkezdett nyikorogni a kormányom, minden fordulatnál nyikkan egyet. Hol lehet ezt megolajozni? Mondjuk egyébként is lecserélem egy négyküllősre ha találok...
Viccen kívül, ha veszek bele egy """sportkormányt""" (nagyon idézőjelbe) azzal nem kényelmesebb vezetni? A fogása pl. mert ahogy látom a legtöbb szivacsos.www.vakbelmutet.hu
-
Dedel
csendes tag
Sziasztok!
Ma került hozzám egy 2001-es Swift sedan. Elvileg egy Manager V ABS-nek hirdetett példány, de az ABS meglétében kételkedek. Hogyan lehetne kideríteni egyáltalán, hogy van-e benne (egy darabig nem tudom kipróbálni menet közben, nem lesz rá lehetőségem). Gyújtás ráadásánál nem villan fel az ABS lámpa.
Másik probléma: elektromos tükör, a kezelőszerv meg is van. Próbáltam állítani, de meg sem moccant, a motor hangját sem hallottam. (Járó motornál, gyújtásnál is próbáltam. Középen lévő kis pöcök jobbra ill. balra tolva, a gomb négy oldala nyomkodva, de semmi mozgás, hang.) Szerintetek mi lehet a baja? -
Ace Ventura
addikt
Voltam már szerelőnél, de nem tudott segíteni
Kedden viszem márkaszervízbe.Kiváncsi leszek mit mond.
A rezonálás alatt azt értem, hogy alapjáraton rezeg az egész autó.Mintha keveset forogna, és lefulladna.Ezt érzem.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Z0mbi
senior tag
válasz Ace Ventura #7949 üzenetére
Tyu
Az autopalyas tortenetnek orulok
A tobbit illetoen:
Hat ez sajnos tobb valtozos... Az ha az alapjarat leesik lehet akar fars levegotol, (de ennek autopalyan is jelentkeznie kellett volna) Nem emlekszem hogy a komputer mit csinal mit nem a regibe. Az is lehet megoldas hogy akku lehuz 20p re, majd vissza. Oszt nyugisan vezetni. A II ese az 'elfelejti' a beallitasokat ekkor ujra 'tanulja'. Ennyi. DE bakker en elvinnem autoszerelohoz ne egy szoftveres mondja mar meg neked a tutit (merthogy nem vagyok autoszerelo. az egy dolog hogy erdekel , meg szivtam mar eleget de akkor is)
Ok radugjak a muszert es kb 10p mulva mondjak mi a gond.
A rezonalas alatt nem tudom mit ertesz. Esetleg mikor valtasz es felengeded a kuplunkot akkor rant nagyot? Lehet hogy egyszeruen csak a motor bakok vannak elpuhulva/eltorve. (ezek csak gumiharangok mint a szilentek csak a gebasz az hogy cserehez motort kell kiemelni )
sok sikert ! Szoritok minden suzukis tarsamnak! (kiveve akik gyok kettovel haladnak a belsobe... arokba veluk! ) -
stangli
senior tag
válasz Ace Ventura #7949 üzenetére
Nekem csak városban 7lityit szlopál, városon kívül hosszúban 5lityi alatt, rövidebb távokon 100 km alatt alatt vegyesben 5,6-6lityi az átlag
-
Ace Ventura
addikt
ZOmbi ezt Neked is szánom, mert Te is ezt tanácsoltad
Ma felvittem a kis dögöt egy autópályára. 240 km csak 4-esben 4000-4500 közötti fordulaton.Remélem ez elég neki
238 km után pontosan 15.00 litert tankoltam, ami azt jelenti, hogy 6.2 literes átlagfogyasztással kocsikáztam.Ez szerintem nem rossz, de a városi rövid pályás 8-9 liter az durva akkor is.Ez normális városba?
A motor rezonálása nem szűnt meg, továbbra is lefulladás közeli állapotok vannak alapjáraton.Talán már 700 alá is esik a fordulat.Ezt lehet orvosolni?Ha igen, milyen módon?Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
stangli
senior tag
Tudtok megbízható, jó autószerelőt ajánlani a Bp 11ker környékén, vagy akár 11 ker vonzáskörzetében?
-
Z0mbi
senior tag
válasz Ace Ventura #7945 üzenetére
Figy amit mondtam szerintem tenyleg fontold meg. (meg mas is irta mar latom)
Sajnos volt egy korszak amikor ugy veltek az okosok akkor fogyaszt keveset az auto ha minel nagyobb sebessegbe van. (le van szarva hogy az 1.0 es motor 50 el rangat)
Ez baromsag.
Megnezed az autod nyomatekgorbejet es ott kiderul hogy a nyomatek maximuma egy 1.0 as swiftnek (hat most csak sacc/kb) 3500 korul mozog. Ez azt jelenti hogy ott lesz az autod annyi loeros amennyi a konyvben van. Itt fogja huzi legjobban az autot. DE nem itt fogja a legtobbet fogyasztani. (probalj meg egyesbe uveghangon elmenni a szomszed faluba )Szoval nekem a mostani a masodik suzim. A csaladban volt ignis, swift, sedan swift, you name it.... es mindre elmondhato ez. Igenis kell progetni a gepet. Ilyen a gorbeje. A regi 2.3 as audim 2000 en beraktam 5 be es 50 el mentem csodalatosan es ott fogyasztott a legkevesebbet.
Atultem a suzukimba ezzel a stilussal es 9 et evett a gep (1.3 as)
aztan valtoztattam. es 7 l lett a vege. A II es swiftnel meg 6.2 vegyesbe. (mint emlitettem voltam ugy a tatraba 500km-t hogy 5.6-5.8 jott ki pedig odafele emelkedik )
szoval batran told neki hagyszoljon -
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #7945 üzenetére
nem a szintje miatt kérdezem, hanem az olaj színe miatt, hogy mennyire lehet kormos a motor, de abból amit leírtál, eléggé sajnos. én is hasonlót tudok javasolni, mint t1 kolléga, hogy huzamosabb ideig magas fordulatszámon történő haladással kicsit visszaadni a motornak az életkedvét. igazából egy hosszabb távú autópályázás segítene talán a legjobban, lehetőleg 5.be nem kapcsolva. ez a 2000-nél elváltok sajnos nem benzinmotoroknak van kitalálva, a nem optimális hőmérsékletű égés miatt elég sok koromképződéssel jár, ami aztán okozhat a tiedhez hasonló tüneteket. főleg hogy javarészt városban, kis távokon használod, ami során be sem melegszik rendesen, ez meg a motor kopását is fokozza, de ez már egy másik kérdés
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Ace Ventura
addikt
A gyertyák világosbarnák voltak.
A motorolaj idén nyáron volt cserélve, azóta 3000 km-t mentem.Castrol van benne, még csak nem is gagyi.Olajszintet ellenőrizhetem, de szerintem arra villogna a lámpa.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
a_tesz
Korrektor
amikor először cseréltetek gyertyát, milyen színűek voltak a kiszedett gyertyák? nagyon fekete, szürke, esetleg barna?
másik, ha az olajszint-ellenőrző pálcát kihúzod, milyen színű az olaj, és mikor volt cserélve?スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Ace Ventura
addikt
Csak AC ne legyen, mert az combos ráfordítás.Kedden viszem megint szervízbe, rádugják a műszert, aztán meglátjuk.
Ma is alapjáraton 700 körüli fordulaton járt, majd lefulladt, úgy rángatott.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #7941 üzenetére
Vagy lamdaszonda csere vagy tényleg nagyon megkell hajtani többször is és jobban kell használnod normális fordulaton. Valószínűleg nagyon elvan kormolódva a motor ha ennyire nem megy,
-
Ace Ventura
addikt
Esetleg a motorrángatós problémámra tudsz mondani valamit?Pár hsz-el feljebb ecsetelgettem.
Holnap megint megkergetem, ma is kormolgattam, de nem ennyire drasztikusan.Csak 3000-3500-igÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #7939 üzenetére
Ha teheted akkor 4000-5000 körül folyamatosan 10-15km-t ment ( 100-al 3.ba pl) mert rengeteg koksz halmozódhatott fel a motorba ez okozhat többletfogyasztást is, elkoszolódhatott a lamdaszonda stb stb... Amúgy 1.3 8V 3-5 ajtós 180km/h megkell futnia sedannak meg a 170-et simán ( természetesen 4.be tudják csak megfutni)
-
Ace Ventura
addikt
Hát 2 éve van nálam, azóta vigyáztam rá, hogy 2000-nél már felváltsak, előtte a tulaj még jobban figyelt erre.
Akkor ezért nem megy ez a kocsi 140-nél többet autópályán.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #7936 üzenetére
Nem szabad!
Olyan dög hosszú a váltó áttétel hogy csak szenved 2000 alatt a motor. A felfele váltáskor kb 1000-et így olyan 3000 körül érdemes elváltani hogy optimális fordulatszámra essen vissza a fordulat, ha sietős akkor meg 3500-4000 körül nyugodtan gyötörheted. Kis motor pörgetni kell. -
Z0mbi
senior tag
válasz Ace Ventura #7936 üzenetére
Volt nekem is 99 es 1.3asom. Igen mostmar emlekszem az kevesbe volt lomha alacsony fordulaton mint amim most van.... De az tuti nem 8 at evett... (az is 6-7 kornyeken zabalt)
De ezen nem biztos hogy fenn kell akadj. Lehet az elozo tulaj 1000 nel mar felvaltott es soha nem porgott a kocsi 6000en Kormos, szaros, koszos.
Veszel egy szeleptisztito trutyit, es meghuzod a szajat. Aztan egy tank benzin utan mar a te vezetesi stilusodnak megfeleloen fog kajalni. -
Z0mbi
senior tag
válasz Ace Ventura #7934 üzenetére
3000 kornyeken erzi magat legjobban a swift. az en 2005 osom kb 3000 korul szokott porogni. igy 6.2 az atlag palyas vezetessel egyutt. (ha nem akkor volt mar 5.8 is )
1.3 as a lelkem. Probalgattam azt is hogy elobb felvaltok. az nem volt begyere. Efelett meg mar tobbet zabal -
Ace Ventura
addikt
Na megjárattam a kocsit, ahogy a szerelő mondta.Mentem vele 100 Km-t, sajnos a rázkódás továbbra is megmaradt.
A fogyasztásom telitankról 101 km megtétele után 8,75 liter ment bele.Ez őrült sok, igaz 3000 alatt nem volt a fordulatszámmérő.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
t1
addikt
Több fajta felszereltség van.
5-ajtós: GA, GL, GLX, GC
3-ajtós: GS (japán) GLS ( Sport II-Sport V) GS(magyar 2002-től)
4-ajtós: GLX,. GC limitáltak mint pl, Manager -
Z0mbi
senior tag
válasz BigBlackDog #7930 üzenetére
Googli a baratod. DE segitettem
2003 GC -
BigBlackDog
veterán
Használtan szándékozom, természetesen. 3 ajtós nem jöhet szóba, marad az 5 ajtós és a sedan. Így, ha jól tudom, a GS kiesik.
Ha a GC az alap, akkor az is szinte minden számomra fontos extrát(el ablak, tükör, centrálzár, két légzsák) tartalmaz ezek szerint. Esetleg elírták volna?[ Szerkesztve ]
-
Z0mbi
senior tag
válasz BigBlackDog #7927 üzenetére
GC, GLS, GLX, GLX+, GS. Ez kb a sorrend. (GS talan a fullos. nekem legalabbis az van es a szelepsapka letekero motor is van rajta )
Ha mar a mi autonkat veszed szerintem gs-et erdemes csak venni. Nem sokkal dragabb. (ha hasznaltan veszed)
-
Cheesy
őstag
válasz BigBlackDog #7927 üzenetére
www.vakbelmutet.hu
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Valaki tudna linkelni egy oldalt (esetleg helyben leírni), hogy régi swifthez járó felszereltségi csomagok miben különböztek (GLX, GLS, GS, GS, Manager, stb)?
Előre is köszönöm. -
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #7924 üzenetére
mindent lehet, csak kérdés, milyen szerszámaid meg környezet áll rendelkezésedre.
egy tankleszereléshez akna, vagy inkább emelő ajánlott, akkor a tankról le tudod venni a benzinszivattyút, megnézheted hogy nem sérült-e az előszűrője, meg a tankból ki lehet a szutykot takarítani. a tank után jön az üzemanyagszűrő, az a bal hátsó kerék tájékán található, nem tudom az volt-e cserélve, de ártani nem ártasz ha kicseréled. a csöveket túlzottan nem tudod manipulálni, ezután meg már csak a befecskendező marad.
a befecskendezőre először mi se gondoltunk, csak aztán miután kicseréltük a benzinszűrőt, és még mindig csinálta a hülyeségét, és gyújtás minden rendben volt, hibakódot nem tárolt, kimértük a befecskendező szelepet, és meglepetésre volt hogy az előírt értéket mutatta a multiméter, volt hogy semmit. vagyis szakadás volt benne valahol a műanyag házon belül, és gondolom a rezgések miatt néha elment a kontakt és akkor nem szállított üzemanyagot.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Ace Ventura
addikt
Én ilyesmire nem gondolnék, mert nagy dadogásom nem volt, viszont zavaró az állandó rezonálás.
Ettől függetlenül ez egész üzemanyag ellátó rendszert átnézetném.Lehet hogy tényleg felszipkázott valami mocskot.
Sajátkezűleg ezt nem lehet megnézni?Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #7922 üzenetére
Ha semmilyen hibajelző nem világít, akkor ott minden ok.
erre csak annyit, hogy tesóméknak is rakoncátlankodott az 1.0 swiftjük, nagy sebességnél nem mindig akart menni, hibakód nem volt, de végül egy üzemanyagszivattyú+befecskendezőcsere oldotta meg a dolgot...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Ace Ventura
addikt
válasz Davidof92 #7921 üzenetére
Ma megint voltam szerelőnél.
Megint gyertya, és gyújtókábel csere.Ezek rendben voltak.Azt mondta a kocsi oké.
Ekkor rákérdeztem, hogy mi okozza
1 motor + kocsiszekrény egyenetlen rángását
2 nagy fogyasztást
3 szabálytalan kipufogóköpések
4 alapjárati fordulatszámváltozástA válasz ezekre az volt, hogy menjek fel egy autópályára, mert el van lustulva a kocsi.Húzassam ki, és mindez megszűnik.
Ha semmilyen hibajelző nem világít, akkor ott minden ok.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7917 üzenetére
ha kifogy a benya, általában felszív valami szart a tank aljáról az AC, tehát benzinszűrő vagy ac tisztítás. Azért csak 10-15 másodperc után indul el, mert addig tart a gyujtás ráadásakor felnyomott benzin.
-
Cheesy
őstag
Ma reggeli indítás 0 fokban (hőmérő szerint).
pass: phforum
Nem számoltam, de szerintem fordít rajta vagy 5x
A végén amikor elkezd több füst jönni a kipufogóból, akkor adja rá az automata szívatót? Mert melegen ilyet már nem csinál.[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
xmad
őstag
nekem az AC pumpának akkor van beteges hangja amikor kevés benzin van a tankban.. az gáz?
-
Ace Ventura
addikt
Vezérműszíjcsere 80000-nél volt, most 122000 van benne.
Holnap szerelőnél gyújtókábel, és gyertyacsere lesz megint.Első alkalommal nem vezetett eredményre, de még egyszer nekiesünk.
Az AC-nek szép hangja van induláskor, (normálisan szívja fel a benyát, mint eddig)
A rángatás kb indítás után 10-15 másodpeccel kezdődik, és folyamatos.Tegnap más a motor egyenetlen járására lettem figyelmes, és hátramentem megnézni a kipufogót.Onnan véletlenszerűen puffanások voltak hallhatók.Nem szabályos.A kocsiszekrény szabályosan remegett már.
A fordulatszámom a 700-100 között ingadozik.Ezt is tegnap figyeltem meg, előtte nem vettem észre ilyet.
A kocsin 2 hete szelephézagot állítottak, de a problémán már kb 1,5 hónapja kezdődött.
Igaz párom alatt egyszer kifogyott a benya, és a szaki szerint ott történhetett valami.Tehát ezzel kapcsolatos. Ez történt kb 1,5 hónapja, és onnantól érzem a rángást, viszont a nagy fogyasztást régebb óta érzékelem.Kb fél éve.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Cheesy
őstag
válasz Ace Ventura #7915 üzenetére
Szerintem nem mindig ajánlott a hibakódot készpénznek venni...
Viszont én ha egy megoldandó problémával kerülök szembe, megpróbálom leszűkíteni a lehetséges hibaforrásokat. És a jelenség amit írtál a motorvezérlés körébe tartozó elemek és folyamatok hibája miatt következett be szerintem.
A/C pumpa lenne a legrosszabb, mert az ahogy néztem elég drága. Márpedig az elégtelen üzemanyagellátás indokolhatja a rángatást, viszont mivel írtad, hogy nagy a fogyasztás, lehet ennek a kalibrációja is javasolt. Bár többnyire inkább gyengülnek, mint erősödnek az alkatrészek és azok hatásfoka, így gondolom ezt ki lehet ejteni.Volt mostanság vezérműszíj csere? Mert mivel az egy fogasszíj, és igencsak számít, hogy pár borda csúszott-e egy kicsit. Általában gyárilag is van két jel aminek egy vonalba kell lennie, mikor felrakod a meghajtott tengelyekre a szíjat. HA az nem pontos, akkor gyujtáshibák léphetnek fel.
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Ace Ventura #7913 üzenetére
Hajtáskor te is rángatóznál, ha rosszul lenne beállítva a belélegzett levegő pl. oxigéntartalma Ezt viszont a lambdaszonda szabályozza.
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Hohó.. holnap reggel is ilyen hideg lesz, megint felveszem hogyan indul reggel a vas, mert ez már picit aggaszt.
www.vakbelmutet.hu
-
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7908 üzenetére
nézd meg a lambda szondát, vagy injektorfej.
-
xmad
őstag
válasz Ace Ventura #7908 üzenetére
ez már durva.. ilyenkor már márkaszervizbe vinném.. sokszor olcsóbb is mint a maszek mühelyek..
én utána érdeklődtem pl a vezérlés cserének is.. márkaszervizben 10 ezer.. maszeknál 15 ezer.. több javitást is kérdeztem mindig a márkaszerviz volt az olcsóbb
-
Cheesy
őstag
válasz Ace Ventura #7908 üzenetére
Hát.. a fogyasztás, a durrogás egyértelműen a keverékképzés, adagolás, égés folyamat elégtelenségét juttatja eszembe. Tehát szvsz ott lesz a kutya elásva. Esetleg motorvezérlés. Az elektronika meg ha jól tudom össze van kötve a lambdaszondával, ami a kipufogógáz összetétele alapján állítja a motorba jutó üzemanyag mennyiségét. Javítsatok ki ha tévedek.
Hidegen nekem is rángatva gyorsul, de ezt betudom a nem bemelegedett motornak.www.vakbelmutet.hu
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
99-es 5 ajtós swiftem van.
A motorrángási problémám nem oldódott meg továbbra sem.
Megnéztük a gyertyákat, azok elvileg rendben, gyújtókábel ugyanúgy, a gyújtófedelet is leszedtem, azt is megdörzsöltem egy kicsit csiszolóvászonnal, de a rángatás továbbra is megmaradt.
A motor egyenetlenül jár, dadog, és rángatja a kocsit.A fordulatszám meleg motornál 700-1000 között ingadozik.A kipufogó felől hátul is ütemtelen kis durranásokat hallok.A fogyasztásról csak annyit, hogy 10 literből 75 Km.t tudtam megtenni!!!!
Valaki adjon tanácsot, mert a szerelőm aki 16 éve ezeket a kocsikat szereli se tudja megmondani, hogy mi lehet ez.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
samfishR
senior tag
sziasztok! van egy 1literes 14éves swiftünk. 2 napja jelentkezett a probléma, hogy kettesben, hármasban rángat az autó ha gyorsítok. nem kell neki padló, elég ha csak éppen emelkedik a fordulatszám. az a baj, hogy nem mindig csinálja, kb 50km alatt csinálta 3x. olyan a jelenség, mint mikor elveszem a gázt és utána hirtelen megint rálépek a pedálra. rángat vagy 2-3x egymás után és elmúlik. majd egyszer csak megint rájön. nem értek hozzá, de én gyertyára gondolok, hogy nem kap rendesen gyújtást a motor. az autó mindig is fűtött garázsban volt tartva.
-
Cheesy
őstag
kolléga hasonlóképp közlekedik a GTD Golf III-jával. Jó motor, húz, turbós, de ő szentül meg van győződve arról, hogy egy dízelautó az ne forogjon. Így már százezreket költött a motorra, felsorolni sem tudnám miket cserélt rajta.Úgy gondoljuk a ""kímélő"" vezetési stílus tehet róla.
www.vakbelmutet.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- Óvodások homokozója
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Diablo IV
- Apple notebookok
- Vicces képek
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest