Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mini-ITX
- Autós kamerák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- OLED TV topic
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzalaiG
addikt
Hol lehet megnézni, h a Swift I-re való felni milyen más kocsira jó még?
Konkrétan 90es Micrára jó-e? -
válasz
Yushchenko #6697 üzenetére
Csak a 160-ba ne verd bele megint...
-
Yushchenko
őstag
Na, hétvégén megyek a kocsival Bosznia-Horváto.-Szlovénia viszonylatban 1500km-t. Remélem rendben lesz a kocsi
-
lakisoft
veterán
új swiftbe lehet építeni tempomatot? ha igen hol és mennyiért?
-
cellpeti
nagyúr
válasz
Yushchenko #6686 üzenetére
Nem fos autó,igen is jó kis kocsi. Csak eljárt felette az idő. Ha annyi eszed van,hogy 160an száguldozol akkor legalább lenne annyi eszed,hogy nem írod le,mert akkor már nem csak magadat veszélyezteted,hanem másokét is. Az ilyen barmok miatt szokott baleset lenni. Ha 160al akarsz menni,menj pályára.
-
burasu4
senior tag
válasz
Yushchenko #6686 üzenetére
Nem fos!
-
Yushchenko
őstag
Na, most már kicsit bátrabban is merem használni a kocsit
Ma azt vettem észre hogy 160-nal megyek, de akkor gyorsan visszavettem. Egyébként 3-asban nagyon megy, alázza a népeket
Ettől függetlenül persze egy fos, de azért jó hogy van.
-
Adiking
tag
Sziasztok
Suzuki Ignisről mit érdemes tudni? Mi szokott rajta gyakran meghibásodni?
Hátsó diffit hol lehet hozzá kapni? -
burasu4
senior tag
Na megyjött, és be is tettem az első ablakokhoz a légterelőt! A baloldalon passzentos, de a jobb oldalon annyira feszül, hogy egy kicsit el állítja a gumi keretet...remélem hogy majd visszamegy egy két nap múlva....de amugy jó!
-
Reaper
őstag
Hali,
meg tudná valaki mondani, hogy lambda szondát hol érdemes venni? Csak mert a szerelőm riogatott ilyen 50 ezres tétellel, meg ilyenek, viszont neten meg találtam 5-10 ezerért is. Valaki tudna ajánlani egy oldalt, esetleg direkt linkkel az alkatrészhez? Csak mert nem vagyok túl boldog az átlag 10 literes fogyasztással (oké légkondi, E85, és nem épp könnyű láb de azért akkor se kéne ennyit egyen...)
Köszi! -
stangli
senior tag
Sziasztok,
Használt 98-as évjáratú suzukiknál vásárlásnál mire kell odafigyelni?
-
burasu4
senior tag
Én maradok a sajátomnál...
, de amugy nekem tetszenek az újak.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #6667 üzenetére
Hát nem éppen olcsók...
-
band1103
őstag
válasz
Motion_Blur #6667 üzenetére
-
band1103
őstag
Egész régen a Swift volt a legkisebb (1.0) legolcsóbb suzuki. Most is így van? Most melyik a legolcsóbb suzuki?
-
X Factor
addikt
válasz
burasu4 #6637 üzenetére
Van, ráadásul, autópályán felhúzott ablakanál is csökkenti a szélzajt.
Nekem is kéne bár amikor vettem le akkor letörtek ezek a rögzitő fülek, szal nekem most van 2 rossz, de jópofa dolog
#6653 Kell venni 15k-ért egy egy elektromos cuccot amivel belehet állítani 100% etanolra.
-
SzalaiG
addikt
Swift modell frissítés: [link]
-
band1103
őstag
-
trassher
addikt
Sziasztok!
96os swiftemben szorul a jobb első ablak. Egészen addig jó amíg majdnem fel nem húzom. Mikor már csak 4-5 centi híja van úgy szorul hogy néha attól félek letöröm a tekerőt. Valami ötlet hogy mi lehet a gond? Esetleg szerelési útmutató? -
band1103
őstag
válasz
lakisoft #6652 üzenetére
Sok helyen olvastam hogy az új kocsiknál ha 50-50% benzin etanol keveréket tankolsz akkor semmilyen gond nem lehet legfeljebb az üzemanyagszűrőt kell kicserélni (ha külön van) első tankolás után vagy 2x sűrűn mert az etanol tisztít. De egyébként 0semmi gáz. De azt nem tom mit kell tenni ha 100% etanollal akarod nyomatni.
Viszont úgy tudom hogy az új siftekben külön van. -
lakisoft
veterán
Sziasztok! Van itt aki etanolt tankol új swiftbe?
-
válasz
burasu4 #6647 üzenetére
Nekem volt a swiftemen, a wagonon, az ignácon, s most van az esikszéten is...
Mindenképp jó, én esős időben csípem nagyon, abban az időben, amikor a légkondit még nem kell szárításra használni, mert a kicsit lehúzott ablak elég ahhoz, hogy ne legyen tiszta pára az ablak!
-
burasu4
senior tag
Esetleg valakinek tapasztalat? #6637
-
danih
veterán
válasz
cellpeti #6641 üzenetére
Ekkora sebességnél édesmindegy.
Szerintem az opeles azért nem lassított, mert nem volt rá ideje. Ha elolvasod mi történt, láthatod, hogy ellenkormányzás (ami ilyen esetben TILOS, csak sajnos gyakorlatban kevés helyen tanítják - nehéz dolog, mert természetes reflexet kell "legyűrni") miatt csúszott a szemközti sávba, ahol (nagy valószínűséggel) rögtön oldalba kapta az opel.
Hülye lenne az opeles nem lassítani - ő sem kamikaze, gondolom. -
cellpeti
nagyúr
Ennyit a Suzikról...ismerőseim voltak...mind2en meghaltak a Suziba
-
burasu4
senior tag
Szeretnék feltenni az ablakkeretemre ilyen légterelő müanyagot...(remélem tudjátok miről beszélek
), nincs valakinek eladó? Vagy valami olcso helyet nem tudtok, ahol ilyet be lehet szerezni?
Azért lenne jó, hogy esőben is le lehessen húzni az ablakot egy kicsit....
Van értelme szerintetek?
Köszi! -
Sas madár
őstag
válasz
Yushchenko #6614 üzenetére
Akkor ebben volt változás mert annak idején amikor én váltottam ilyent nem lehetett csak 1hónapig használni,meg előszeretettel piszkáltak is vele a rendőrök.
Egyenlőre még nem merülök bele de ha ez áll lehet ilyen autót fogok vezetni újra,mivel utána ez még hosszabbítható szokott lenni..? -
-
danih
veterán
EZ egy jó darab lehet (bár 1.0-ás)...
-
cellpeti
nagyúr
Sziasztok!
1993as Suzuki Swift-et mennyiért lehet árúba bocsátani vajon?
99356km van benne. Az olaj,fék minden le volt benne ellenőriztetve szerelővel. Mennyit érhet most?
-
Yushchenko
őstag
Komolyan sétálj ki a fővárosi autópiacra és nézz körbe. 4-500 ezerért fogsz olyan hulladékokat találni, amit kint 4-5-600 euroért vennél meg max. Voltam más kereskedőknél is, és nagyon szar kocsikat árulnak ennyi pénzért, elhiheted nekem. Azoknak az embereknek akik tegyük fel, hogy csak ilyet engedhetnek meg maguknak, aztán ők otthon elszerelik, viszont nem lenne mind1, hogy 4-5-600 euroért jutnak hozzá, vagy 4-5-600 ezerért. Megnéztem pár Astrát anno a 300 ezres kategóriában, és szörnyűek voltak egytől-egyig.
Nyilván teljesen más a helyzet Suzuki terén, itt már 4-500 ezerért jó kocsikat lehet kapni Magyarországon, és mivel máshol nem örvendett a régi swift ekkora népszerűségnek, ezért a választék is nagyon nagy. De a jókat itt is elviszik nagyon hamar, elhiheted.Nem mondom, hogy az alábbi példában megérné behozni, E rendszámozni, de mint lehetőség meg lehetne fontolni. Regadózni semmiképp nem éri meg, ezért is lett kitalálva az egész.
(#6621) danih: Az a gond, hogy ez a regadó teljesen ellent mond az európai irányelveknek. És legjobban a kisemberekbe rúgtak bele ezáltal. Ha nem lenne a regadó minden használt autónak esne egy szépet az ára. Nem nehéz kitalálni, hogy ez kiknek lenne kedvezőtlen.
-
SpeedR
őstag
válasz
Yushchenko #6620 üzenetére
"Lehetséges, hogy igazad van, nem éri meg behozni, én nem próbáltam, csak feltűnt, hogy ami itthon a leghulladékabb 92-95-ös Astra, azt kint már 400euroért se lehet eladni, illetve a legtöbbet már bezúzatták."
Amit kinn 400 euroért nem lehet eladni, azzal nem érdemes foglalkozni. (esetleg alkatrésznek) Azzal a határig sem jutsz el lerobbanás nélkül. Bármily meglepő a nyugati országokban is vannak csórók, akiknek közlekedniük kell. Az olcsó, de jó állapotú autókat úgy elviszik mint a pinty.
"Lehetőségként említettem meg, szerintem megéri mérlegelnie. Egyébként használtauto.hu-n 600 euroért egy darab sem, 800-ért pedig talán 5db van eladó. Nem hiszem, hogy a közepesen hulladék kategóriából."
Van itt azért néhány, de kétségtelen, hogy nyugaton olcsóbbak a régi opelek, mint Mo.-n. De a korábban emlegetett kétszeres, háromszoros árkülönbség sehol nincs. Kétségtelen, hogy nyugaton (No.) jobbat találhatsz adott összegből, mint itthon, de akkor sem éri meg behozni. (csak az útiköltség benne lenne több mint 100e forintban, a papírozásról pedig ne is beszéljünk - az E rendszámot sem ingyen adják)
"Egyébként komolyan azt hiszed, hogy itthon csak gyönyörű, tökéletes autókat árulnak? Ez az egész regadó mizéria a használtautó-gengszter bagázsnak kedvezett... ők azok akik lépten-nyomon átverik az embereket, és kikozmetikázzák a roncsokat. "
Valamit nagyon félreértettél. Egy szóval sem mondtam, hogy itthon csak gyönyörű, tökéletes autókat árulnak. Ez nettó hülyeség, nyilván nem így van. Az itthoni autópark nagy átlagban biztos rosszabb, mint egy német, vagy más "nyugati" országé.
A "regadó mizéria" nem kedvezett a "használtautó-gengszter bagázsnak". Épp ellenkezőleg. Megölte őket."Biztos lehetsz benne, hogy én előbb vennék meg egy rendesen karbantartott német, osztrák esetleg szlovén öreg autót, mint egy magyart."
Szerintem ezzel mindenki így van. Azt gondolni viszont butaság, hogy kinn csak szép, megkímélt állapotú autók vannak. Ami szép, az kinn is drágább, mint a kotvány fos. (a kivételes alkalmi vételektől tekintsünk most el)(#6617) burasu4
Egyáltalán nem hangos az 1.0. Viszont vibrál.
Ha városon kívül is lesz használva, akkor én is az 1.3-ast ajánlom. Csak városba pedig 1.0 egyértelműen. -
danih
veterán
válasz
Yushchenko #6620 üzenetére
"Ez az egész regadó mizéria a használtautó-gengszter bagázsnak kedvezett... "
Nem feltétlenül, épp most írtad (szerintem te voltál, de lehet hogy nem) hogy a regadónak "hála" nem tudják behozni ezeket az 500 eurós fostalicskákat hogy aztán 1500-ért adják tovább... -
Yushchenko
őstag
Nagyobb választék van az olcsóbb kocsikból. Itthon olcsóbb autó olyan árban amiben kint Astrát kapsz, az a Lada 1200, Skoda 120...
Lehetséges, hogy igazad van, nem éri meg behozni, én nem próbáltam, csak feltűnt, hogy ami itthon a leghulladékabb 92-95-ös Astra, azt kint már 400euroért se lehet eladni, illetve a legtöbbet már bezúzatták. Lehetőségként említettem meg, szerintem megéri mérlegelnie. Egyébként használtauto.hu-n 600 euroért egy darab sem, 800-ért pedig talán 5db van eladó. Nem hiszem, hogy a közepesen hulladék kategóriából.
Egyébként komolyan azt hiszed, hogy itthon csak gyönyörű, tökéletes autókat árulnak? Ez az egész regadó mizéria a használtautó-gengszter bagázsnak kedvezett... ők azok akik lépten-nyomon átverik az embereket, és kikozmetikázzák a roncsokat. Biztos lehetsz benne, hogy én előbb vennék meg egy rendesen karbantartott német, osztrák esetleg szlovén öreg autót, mint egy magyart. Nemrég jártam pár kereskedőnél... olyan látvány fogadott, hogy azt senkinek nem kívánom.(#6616) danih: külföld=külföld. Csak Magyarországon lehet használni az autót E rendszámmal.
Én is inkább 1.3-as motorra szavaznék. -
band1103
őstag
Egy jó szerelő előbb fél órán át nézegeti a kocsit. Beindítja leállítja újra be...és mindent át néz és "hallgat" majd elviszi próbaútra a eladóval vagy a kereskedővel. Ilyenkor is hallgat és "érez" .Ilyenkor ajánlatos velük menni. A próbaút és a nézegetés alapján meg tudja mondani azon dolgok 90%-át amit műhelyben (drágábban) meg lehet mondani. Ezért felesleges műhelybe menni de ez szvsz.
-
Régi swift-ről tudok nyilatkozni (3 henger 6 szelep): városba elmegy vele a kocsi, de szerintem az 1.3-as életképesebb, nem sokkal fogyaszt többet, de erősebb 13 lóval. Vagy ha már úgyis 2000 utáni autót akarsz venni, akkor keress 1.3 16V-t, az már 84 lovas, azt hiszem 2002 után volt olyan.
-
danih
veterán
válasz
Yushchenko #6614 üzenetére
Köszi a linket, megnézegetem azt szlovén oldalt is!
Ill. az e-rendsz infót is köszi! Külföld = nem Mo., vagy - megkockáztatom - nem EU? EU-n belül sem lehet használni?
Tök jó a használtautón az autóvadász, kapom a kellő hirdetéseket, a héten kevés időm van autót nézni, úgyhogy kíváncsi leszek egy-két jónak kinéző hirdetés élettartamára, fogom figyelni.
Szóval swiftvadászat indul
1.0-ás motorról mi a vélemény, hagyjam? -
SpeedR
őstag
válasz
Yushchenko #6613 üzenetére
Olvastam, és a véleményem ennek tükrében írtam. Az 500e-s kategóriában egyszerűen nem éri meg külföldről behozni, még akkor sem ha E-rendszámozva lesz. 6-800€-ért itthon is lehet venni közepesen szakadék astrát.
Külföldről mindig is a legszakadékabb, legkotványabb autókat érte meg behozni. Tudják ezt jól azok a dílerek is, akik öntötték befele ezeket a szutykokat, és kis pofozgatás után busás haszonnal adták őket tovább. (Egészen addig, amíg a reg. adóval többé-kevésbé meg nem ölték őket.)
Azt pedig te sem gondolhatod komolyan, hogy az alig 2 milliós Szlovéniában több választék van bármiből is. / Na jó, talán tengerparból esetleg... De abból sem sokkal. -
Yushchenko
őstag
válasz
Sas madár #6609 üzenetére
"Az „E” rendszámot fél évig lehet használni, de maximum december 31-ig. A rendszám+forgalmi engedély ára 13 250 Ft. Személyi korlátozás nincs. Külföldre valóban nem lehet „E” rendszámmal menni. Viszont ezt csak abban az esetben lehet igényelni, ha az autó műszaki engedélye megvan, de a származás ellenőrzése és a regisztrációs adó befizetése még nincsen. Ha ezekből bármelyik megvan, akkor nem igényelhet ilyen rendszámot."
-
Yushchenko
őstag
Swift nem igazán népszerű nyugaton, ezért kisebb a választék, és nincsen olyan nyomott ára, mint az Astráknak. Én nem igazán tudok német oldalakat, Szlovéniában lakok. Egy itteni oldalon ha nézem az Astrákat a 94-95-ös évjáratúaknál kb 3x különbség van a magyarokéval szemben és a választék is nagyobb, ez tény. Feljebb kicsit szűkül az árkülönbség, de még így is megérheti! Szerintem érdemes utána nézni, annyit megérhet a dolog. Itt egy link!
(#6612) SpeedR: Olvass vissza! Nem akarja végleg behozni, ki akarja vinni Fehéroroszokhoz. Addig amíg használja lehetne rajta E rendszám.
mod: az a baj itthon is a legszakadékabbakat akarják eladni, csak itt nem 4-5-600euroért, hanem 1500-2000-ért... ez a nem mind1 -
danih
veterán
Már nem tudok szerkeszteni, ezért floodolok...
Megnéztem ismét a német oldalt (moblie.de), és hát ua... Ott 1.0-ás Swiftek vannak 100K km felett 2000 EUR összeghatár alatt... Szóval a különbség nem 2x-3x! Amit nyernék a réven azt úgyis elbukom a vámon: az autót haza is kéne hozni valakivel, benzin, mindez pénzbe kerül, és a némettudásom is a felejtés távoli ködébe veszett, idegek, stb
Itt inkább nyugiban járok-kelek, nézelődök. -
danih
veterán
válasz
Yushchenko #6606 üzenetére
Csatlakozom az E-rendszámos kérdéshez... Ha nem is tartósan, de legalább ha 3-6 hónapot lehetne, már megérhetné.
Gondolkodtam ezen én is, nézegettem német oldalakat, Astrákat kukkoltam, de nem nagyon láttam különbséget! A használtautó.hu német megfelelőjén (nem jut eszembe) kerestem osztrák kocsikat 2000 EUR alatt, hát igen szegényes volt a választék!
Tudsz dobni linket, hol láttál 10 éves Astrát, hát ha nem is 600, de 1000 EUR-ért, ami nem "szakadék"?
Alkatrész: magától értetődik, bár ha meghirdetném kint annyival, amennyit itt zusammen ráköltenék, rögtön vinnének, hidd el -
Sas madár
őstag
válasz
Yushchenko #6606 üzenetére
Ez a kintről hozás csak akkor áll meg ha tényleg lehetne az E rendszámmal tartósan furikázni...?
Lehet? -
SpeedR
őstag
válasz
Yushchenko #6606 üzenetére
Hasonló (normális) állapotú autók esetén közel sincs 2x-3x-os differencia. A legszakadékabbak talán lehetnek ennyivel olcsóbbak, mert kinn azok valóban eladhatatlanok. (itthon viszik a szart is, ha 10 fillérrel olcsóbb mint a másik)
-
burasu4
senior tag
válasz
Yushchenko #6606 üzenetére
Inkább swift mint Astra...
-
Yushchenko
őstag
Üdv Lukasenkónak!
Figy, szerintem 10x jobban járnál, ha kiszaladnál Ausztriába azzal az autószerelő ismerősöddel, és vennétek egy 10-12 éves Astrát(a Swift arrafelé nem volt népautó) 5-600 Euroért. Amég itthon használod rakatsz rá E rendszámot, ha meg kiviszed a sztyeppékre szerintem mind1 hogy osztrák vagy magyar import vám szempontjából. Csak azért mondom, mert átlagosan 2x-3x drágábbak itthon a 10 éves használt autók, mint tőlünk nyugatabbra. Csak jól járhatsz!
De egyértelmű, ebben a kategóriába: swift, astra, felícia.
mod: ja és nézd meg arrafele amerre kivinnéd, milyen a kocsik alkatrész ellátása.
-
t1
veterán
Eladó 1.3-1.6 motorú Swiftekbe ( legyen az 3-4-5 ajtós) kék számlapos limitált km óra:[link]
-
danih
veterán
válasz
Yushchenko #6599 üzenetére
Pettyet északabbra: Belorusziában, nevetséges milyen árak vannak, apósom is inkább ide jött autót venni
Erősen gondolkodom külföldi papiros autó vételén is (nem jobbkormányos, bár sajna abból valamilyen, számomra érthetetlen oknál fogva sok van errefele...)Lehet keresztkérdés? (Mert ma beszéltem pár emberrel).
Ha nem szempont a kor, akkor 500-ért most mit vennétek (ha nem létezne a Suzuki?) -
Sas madár
őstag
válasz
Yushchenko #6599 üzenetére
Éppen ezt szerettem volna kérdezni én is ahogy olvastam végig a hsz-kat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! FEHÉR ipad pro 13" M4 billentyűzet, VADIÚJ! EU-MAGYAR átvilágítós (lézeresen)
- Kihagyhatatlan ajánlat vadonatúj Ryzen 7 5800x processzorainkra! 0% THM-re is!
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 Gamer notebook - R7 7435HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB GDDR6 WIN11
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest