Hirdetés
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
anonymus89 #24299 üzenetére
Ha nem negyevszakost veszek (CC), akkor k125 lesz nekem is.
-
Kornel
veterán
válasz
anonymus89 #24297 üzenetére
Hankook k125?
-
válasz
anonymus89 #24295 üzenetére
Hankook/Barum ala nem mennek minosegben
-
anonymus89
addikt
Sziasztok!
Nemsokára szerviz de most 2 évig maradt az Eneos Premium Hyper Multi 5W30-as olaj kíváncsi leszek milyen színe lesz így 10.000km után.
Most Sustina-t fog kapni sikerült Pesti árban megszereznem vidéken.Kérdésem, hogy ki milyen nyári abroncsot használ mert azt viszont így 9 évesen már cserélni kell.
Nem szeretnék nagyon drágát venni max ilyen 60k 195/65 R15. -
Harkovz
aktív tag
Hétvégén akció volt, így én is rendeltem Night Braker - t. Már be is tettem. Kíváncsi vagyok lesz - e különbség a GE +120% hoz képest. Este kiderül. Remélem sokáig bírni fogja, csak éjszaka használom, van menetfényem.
-
gerii
addikt
Valaki tud olyan szert, módszert, amivel az alufelnit le lehet takarítani a fékszutyoktól?
-
Joe.36
addikt
Üdv. Van egy 2000 évjáratú Régi Suzuki Swift. 1.3 Benzines. Sajnos eszi az olajat már és füstöl. Tudtok itt Bp-en egy normális szerelőt ?
-
dnelb
veterán
kell komplett gs kábelköteg, bcm modul, futes box , kb mindent cserélni kell
fb.ről
"Digitklima , manuál csere esetén.: Kábel köteg csere, belső levegő box csere komplett, + egy napfény érzékelő, + egy belső hómérséklet érzékelő + BCM és persze a digit vezérlő. DE még a gáztöltés is ott van. mivel azt le kell ereszteni belőle. Mármelyik suzukiba nem is rakható bele csak még plussz vezeték behuzás és átkötés esetén. illetve ha nem GS a verda amibe teszed akkor a centrál vevőt is át kell helyezni és ujra kell kötni." -
Thome
veterán
Engem meg az érdekelne, hogy a 2006-os stiftben a manuális hőszabályozó panelt lehet digitálisra cserélni valahogy?
Mivel a manuális bowdenes, a digitálison pedig semmi ilyen nincs, így az a rossz érzésem, hogy csak sok szopóval lehetne megoldani, de azért hátha tudtok okosat mondani.
-
dnelb
veterán
Pesten esetleg fóliáztatott már valaki lámpát? Van valami hely ami bevált?
-
Buci21
addikt
Üdv
Egy barátom egy ezres Swiftet hajt, és van egy kis autóvillamossági anomália, amire ti talán tudtok okosat mondani
A srác levele alant olvasható (nincs fórumos nickje, ezért postolok én
)
[I][M]Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni Tőletek. Van egy 1999-es 1.0 Swiftem.
A hibája az, hogy bár hidegen(pld. -10C) pöccröff indul, valamint
melegen is, sajnos "félmeleg" állapotban
(beszaladok 30p-re a hipermarketbe) alig akar
indulni. Szépen tekeri az önindítót, az akksi új benne, a gyertyákat most
cseréltem le. Van egy pár tippem de hátha valaki találkozott már ezzel a
bosszantó hibával és fog tudni nekem segíteni. Előre is köszönöm![/M][/I] -
albiosz
őstag
válasz
Dark Archon #24271 üzenetére
Köszi az infokat!
Írok pü-t.
-
válasz
albiosz #24269 üzenetére
2001-es Swifttel használom, ja.
Hát szinte majdnem ugyanilyen az enyém is, kicsit mások a gumi bakok, de úgy egyébként totál ez. 6 szíj tartja a tartót, ebből kettő egy gumihengeren keresztül a csomagtartó zsanérjai mellett átfűzve belülről, szóval nem fog leesni. Ha mind a 6 szíj meg van húzva, a kocsival együtt lehet rángatni. Ebből mondjuk az alsó kettő általában kiakad, azokat érdemes csekkolni.
A bringatartó karokat fokozatonként lehet állítani, szóval egy kicsit lehet csalni, hogy magasabban tartsa a bringákat, minimálisan takarja a lámpákat és a rendszámtáblát is. Valahol van otthon fotóm (most melóhelyről írok), ha érdekel megkeresem. Sosem állítottak meg ez miatt. Én úgy raktam fel eleinte, hogy jobb oldalon legyen a hátsó kereke a bringának, az első meg levettem, így legalább a bal lámpák látszottak. Aztán már lazábbra vettem és fent hagytam a francba
Mondjuk sose mentem vele sötétben.
Érdemes valami vastag szivaccsal burkolni a tartó függőleges részét, mert óhatatlanul hozzáverődik majd a bringa és leb***a a festést
Még egy aprócska hátránya van, női bringát csak egy kereszttartóval lehet az ilyen lógatós tartókkal szállítani. Mivel ezeket is 10 körül osztogatják, én barkácsoltam magamnak egyet alu rúdból és lemezekből, amire használt belsőt húztam, hogy ne karcolják a bringát
-
albiosz
őstag
válasz
Dark Archon #24268 üzenetére
Pont ilyeneket néztem most.
Ez a típus tetszett is. 5 ajtós régi stifttel használtad? Ehhez van minden szíj stb.?
A rend őrei szerint ez rendben van? Lámpákat. eléggé takarják a bringák.
szerk.: ja most nézem, hogy ilyesmit, tehát nem konkrétan ezt.
-
válasz
albiosz #24265 üzenetére
Én vettem egy szétnyitható, hátsó ajtóra szerelhető tartót. Valami ILYESMIT, talán 10-15eFt volt. Számtalanszor hordtam vele bringákat, nem volt vele gond. Kicsit macerás felrakni, de néhány alkalom után már rutinból megy.
Az új kocsinál már előrelátóbb voltam és kértem rá vonóhorgot (csak az 90 rongy), de arra a tartók is jóval drágábbak (50 rongynál kezdődnek).
Erről jut eszembe, májusban lesz egy eladó hátsó ajtóra szerelhető kerékpártartóm
biker: mesés. Mondjuk a Sygic-et is megvettem anno és sokszor vezet kreténül. Tényleg az iGo a legjobb MO-n, de gondolom nem azt adják SD kártyán. Marad a Google Maps MirrorLink-en, az elég sokat fejlődött mostanában, főleg, hogy figyelembe veszi a forgalmat.
-
albiosz
őstag
Urak!
Régi 5 ajtós Swift kerékpárszállítás témakörben van valakinek tapasztalata?
Valami vonóhorogra szerelhető megoldás lenne talán a legjobb, hogy a szabályoknak is megfeleljen a gép. Ilyesmi pl. [link] Okosabb áron tudtok esetleg ajánlani hasonlót?
Egyelőre még vonóhorog sincs. Arra is jöhet ajánlat, forrás, ha valakinek van tapasztalata.
Esetleg más megoldás?
-
biker
nagyúr
válasz
Dark Archon #24263 üzenetére
Igen, az a glx amihez jár az sd kártya
-
-
biker
nagyúr
válasz
szakallasgy1 #24260 üzenetére
ha amúgy mind téli vagy mind nyári, akkor jó eséllyel igen.
vegyesen kizárt. -
szakallasgy1
tag
Sziasztok,
kérdezném, hogy téli gumival elvihetem műszakira az autót?
Az első és hátsó tengelyen különböző márkájúak a gumik, de azonos méretűek, és egy tengelyen azonosak.
-
biker
nagyúr
válasz
Dark Archon #24257 üzenetére
GL+-ban nincs SD kártya, venni kell 80-ért
-
-
hentes555
senior tag
válasz
roberto211 #24252 üzenetére
Mirrorlink csak a nagyon "elit", felső kategóriás telókban van. Vagy rosszul tudom?
-
hentes555
senior tag
Sziasztok
Valaki esetleg tudja, hogy egy GL+ felszereltségű Vitarába hogy lehet navigációt rakni utólag és ez kb. milyen költségekkel jár? Természetesen nem külön GPS-re gondolok, hanem a gyári kijelzőn megjelenített navigációra
-
^Clown
addikt
válasz
Motion_Blur #24234 üzenetére
Én róluk hallottam jókat.
-
Járókeret
senior tag
még ezt találtam ajánlottnak.
szóval teljesen mind3 a közül ?
nyilván ha árat nézünk, akkor barum, mivel az a legolcsóbb, de én azért ebben a kategóriában is a "legjobbat" szeretném venni. -
Járókeret
senior tag
az előző poszt tárgytalan. már megvettem
viszont gumi is kéne nyárra ezekre a felnikre.
ezt a kettőt néztem ki, hosszas olvasás után itt a fórumon.
a jelölésből ítélve én a barumra szavaznék, jobb tapadás és alacsonyabb fogyasztás miatt.
Na de mi van a valóságban, mik a vélemények,tapasztalatok? előre is köszönömszerk.: max 10K/db a megengedett összeg. ha tudtok ennél a 2nél jobb ár/érték arányú gumit, akkor szívesen fogadom. köszönöm
-
Járókeret
senior tag
sziasztok.
először veszek felnit (lemez) és nem nagyon tudom,hogy ránézésre milyen hibákat kell keresnem.
valaki pár támpontot tudna adni?előre is köszi
-
HUNPSP
aktív tag
válasz
Motion_Blur #24236 üzenetére
Köszönöm a válaszaitokat és a tippeket is. Roberto, direkt ezért kérdeztem hogy kinek mi vált be, probléma nagysága ide vagy oda...
És mint kiderült mégiscsak érdemesebb több válasz alapján dönteni (Wd40-t ne).
Az olajat azért kérdeztem mert azzal kezdtem volna (lánckenő is van és műszerolaj is), tehát nem "nem találom fel magam", hanem kiváncsi vagyok a véleményetekre.Motion_Blur, előző kérdésedre is reagálok: én nem csináltattam, de kb. 40-60 ezres tétellel számoltam anno, nagyjából ilyen kategóriában találtam. Bár volt ahol azt mondták hogyha tényleg überprofin szeretném hogy a munkát csinálják, akkor kb. 100e.
+1 idézet a Totalcar múltévi cikkjéből: A profi kezelés ára 50-100 ezer forint között van, ami garanciát és rendszeres ellenőrzést is magába foglal.Köszönöm mégegyszer, jó hétvégét kívánok minden topiklakónak!
-
válasz
roberto211 #24240 üzenetére
Nekem pl. a stabpalca miatt volt hasonlo hang, latatlanban kvazi lehetetlen megmondani mi a pontos baja... Nezzen ala a szereloje/futomuves aztan kiderul.
-
balaaa88
aktív tag
válasz
roberto211 #24240 üzenetére
Köszi.
-
balaaa88
aktív tag
Sziasztok!
Ezen a héten vettem észre, hogy - igen - kátyús úton kotyogást hallok elölről, a motortér felől. Illetve ha belemegyek a kátyúba, akkor a kormányon, kormányrúd felől is hallom / érzem, hogy "kotyog".
Ettől függetlenül az autó nem húz el se balra, se jobbra; ugyanúgy megy, mint eddig.
Sima úton, alacsony / nagy sebességnél semmilyen "kotyogó" hang sincs.Kérdésem az lenne, hogy első körben ez szerintetek milyen hiba lehet?
Típus: Swift 1.3 GLS - 1999.
(Természetesen akarom vinni szervizbe, csak érdeklődés képpen kérdezem.)Köszik.
-
Thome
veterán
válasz
roberto211 #24232 üzenetére
+ marja a gumit.
-
gerii
addikt
-
válasz
roberto211 #24232 üzenetére
Oldja a zsírt, meg folyik mindenfelé. Hozzáférhető helyekre a legjobb a gépzsír.
-
Motion_Blur
félisten
Valaki csináltatott már üreg- és alvázvédelmet?
Reális ára mennyi egy ilyen kezelésnek? -
gatto_
senior tag
válasz
roberto211 #24232 üzenetére
Ideiglenesen jó, csak kevésbé tartós talán. Hamarabb elillan. Természetesen én is a WD40-et használom.
Az előző kötelező szervizen nekem valami zsír spray-t fújt rá a szerelő a zsanérokra. Talán valami lánckenő volt, mert az jól megtapad a felületen. -
Thome
veterán
válasz
roberto211 #24230 üzenetére
Wd40-et ne.
-
HUNPSP
aktív tag
válasz
Dark Archon #24224 üzenetére
Köszönöm szépen a válaszaitokat, ezek szerint semmi kétség...
Egyébként is tervben volt 4 új felni, mivel szeretném ha feketék lennének majd, jobban áll a sötétkék Swiftnek (és sok másiknak is).
Ma előjött egy probléma a jobbhátsó ajtónál: ahogy nyitom/csukom, kb. a csukás ívének a közepén oda-vissza valami hang jön. Az ajtó nincs elengedve, tartja magát, nem is nagyon hangos és nem is változó, hanem ez egy egyhangú zaj. Egy kis olaj segítene rajta, vagy mivel lenne érdemes próbálkoznom?
-
Kornel
veterán
Új swift...
[link] -
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #24225 üzenetére
Sose volt váltó méret...
185/55 r15 a pontos váltó méret. -
-
^Clown
addikt
válasz
HUNPSP #24221 üzenetére
Nekem egyszer sz.rul centrírozták, akkor rázott 100 környékén (régi swift). El kéne vinned olyan gumishoz, ahol foglalkoznak felnijavítással, lehet, hogy görgőzni kell.
Nekem kicsit most tele lett a hócipőm a gumisokkal amúgy. Gumist is nehéz értelmeset találni, ahogyan autószerelőt / villamosságist / lakatost stb... Sok a kókler idióta. -
HUNPSP
aktív tag
válasz
roberto211 #24213 üzenetére
Ez a rázkódás ez régi Swift betegség? Nálam 100-105 fölött kezd el úgy remegni a kormány, hogy egyszerűen nem merek többel menni (maga az autó rendben van, de a kormány félelmetes ilyenkor...). Elvileg nálam a felnik is problémásak, hiába lettek ezek is centrírozva (+vadi új téli gumi), de egyszerűen gagyi minőségű a felni, és deformálódott. Így vettem. Vajon 4db új felni tényleg mindent megoldana? A centrírozás után egyébként kevésbé ráz az autó 100 fölött, és ezek szerint tényleg a felni lesz a ludas...
-
Kornel
veterán
Red sun festre mentek-é?!?!
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #24216 üzenetére
Nem a 10 kg a probléma, hanem hogy a rugozatlan tömeget növeled.
Bár ennyi még belefér.
Egyébként miért ez a 195/55 r15?
Miért nem a pontos váltó 185/55 r15, vagy a gyár által használt 185/60 r15? -
Motion_Blur
félisten
175/65 R14 gumi gyári lemezfelnin: 12,5 kg
195/55 R15 gumi 6,5"-os alufelnin: 15 kgSzóval 10 kg-al nehezebb összességében a nyári szett.
-
gerii
addikt
válasz
Motion_Blur #24212 üzenetére
SX-en hasonlót érzek tavaly óta, centrizés és jobb oldali első-hátsó kerékcsere látszólag megoldotta (kátyúk...), de én is elviszem majd lézerjanihoz. Ami csalóka lehet az a teljesen jó minőségű út kifelé lejtése, nézd majd meg több útszakaszon is.
-
roberto211
őstag
válasz
Motion_Blur #24212 üzenetére
Kerékösszetartást IS néznek meg kerékdőlés illetve azt ,hogy nem lóg e valamilyen futóműalkatrész pld gömbfej vagy lengőkar stb.
Vidd el futóműveshez kb 6e ft ért beállítják lézeresen precízre.
Amúgy az sem mindegy hol centíroztatja az ember.
Régi swiften új nyári gumma plusz centíroztattam is 130 fölött mint a centrifuga úgy rázott pedig beállítattam a futóműt is. Elvittek Érden egy cimborához családi vállalkozás újracentírozta és semmi baja nem volt. De nálad most húz el az autó vagy csak kicsit másfele kell tartani a kormányt? Mert nem mindegy .. Ha csak másfele kell tartani pár fokkal akkor futóműállítás. Ha húz akkor viszont lehet gumi vagy valamelyik alkatrész..
-
Motion_Blur
félisten
Azt vettem észre hogy egy nagyon picit jobbra húz az autó. Alig észrevehetően de mintha így lenne. 1-2 fokkal balra kell tartanom a kormányt hogy egyenesen fusson az autó. Guminyomás rendben, friss gumik + centír. Nem ütöttem meg sehol.
Ha elviszem futóművesnek, mit néznek meg rajta ilyenkor? Kerékösszetartást?
-
Beltér-kompromisszum. Ahogyan én gondolom.
A Vitaránk sima GL, míg a saját Crossunk GL+. A Vitara sokkal többet mutat magáról kívülről, mint amilyen belül. A Cross beltere szemre sokkal minőségibb kivitelű, pedig az sem az a hűha érzés, bár egy Swift vagy WagonR+ után azért jobb. Az SX4-hez tudom hasonlítani a Vitarát belülről, meg menetkomfortban is. Igazából nincs vele bajom, csak a már említett "nyomja nagyon a térdem" az, ami zavar. Egyszerűen jobb érzés a Crossban ülni, sokkal inkább érzem benne magam otthon, mint a csupa kopogós műanyagban. És a műszerfalának a színei is jobban tetszenek...
(#24204) negroo:
Értem!
-
biker
nagyúr
válasz
mdani01 #24199 üzenetére
elől kb 7cm-el alacsonyabb, és hátul annyira lejt a tető, hogy a fejem veri a tetőt belül, mint egy 3-as bömösben, vagy egy superbben.
gyűlöletesen kicsi a beltér. Értem, hogy 175cm alatti (és főleg nőknek) ez jó, mert a szomszédnak a fiesta is tágas, de konkrétan viccesen kicsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Házimozi belépő szinten
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- World of Tanks - MMO
- Autós topik
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- További aktív témák...
- Keleti-főcsatorna nyaraló eladó
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- 48 GB-os AMD Radeon PRO W7900
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- Homepod Mini /// Újszerű // Számla + Garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest