- Kompakt vízhűtés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA® driverek topikja
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Google Chromecast topic
- Amazon Kindle
-
PROHARDVER!
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
InFRaReD
csendes tag
válasz
Krisz0630 #16494 üzenetére
Minek vetted át? Főleg ha láttad rajta hogy suffni tuningoltak??? Az enyém is múlt pénteken ért vissza a 3 hetes cseh (nem lengyel) túrájáról, nekem a kijelzőm hagyta el magát és kijött a ház síkjából a bal felső sarokban: ergo ha megnyomtad ott a kijelzőt ahol elállt, mozgott és kattogotott. Nem csináltak vele semmit, ROM frissítés.
Felhívtam az itteni átvevő helyet, ahol azt mondták hívjam a HTC-t, mert ők csak a logisztika részét intézik. Bár egy magyar nyelven beszélő ügyfélszolgálatost kértem, persze egy angolul beszélő sráccal sikerült tárgyalnom, aki azt mondta - és itt ment fel az agyvizem - hogy valszeg azért nem csináltak semmit a telefonnal, mert magyarul volt kitöltve a munkalap. Mondom: és kinek kellett volna lefordítania?? Nekem? Hát hogy ő nem tudja de nagyon elnézést kért. Sokra mentem vele. Megemlítettem neki, hogy nem hagyom ennyiben a dolgot és meg fogom találni a megfelelő utat, embert, módszert, hogy valahogy érvényesítsem a jogaimat és szégyen amit művelnek a kamu ROM frissítésükkel.
2 órával később csörgött a telefonom, egy angol számról hívott egy halál normális, nagyon segítőkész, magyar HTC-s aki mondta hogy hallotta a történtemet, de szeretné tőlem is hallani. Elmeséltem neki mégegyszer, amire ő csak azt mondta félig nevetve, hogy ez a történet lehetetlen amit előadott az előző kolléga. Főleg hogy a kinti szervízesek beszélnek magyarul. Remek. Mit lehet tenni? - kérdeztem én. Azt kérte küldjem vissza a telefont, már az átvevő helyen jelezzük hogy SOS, ő most odaszól a szervízbe IMEI alapján hogy másodszorra megy vissza a telefon, kezeljék expressz prioritással és én nagyon mérges vagyokÉn a tiédhez hasonló szilóval kinyomom dolgoktól szintén félve előrevetítettem, hogy ha úgy gondolják hogy nem tudják megjavítani, hozzá se álljanak mert én szar munkát nem vagyok hajlandó átvenni. És ha összeszámoljuk a 2x3 hetes túrát, akkor azt már bőven túllóg minden garanciális feltételekben meghatározott türelmi időn...
Én nem is értem ezt a szarrágóskodást. Lehet mondani hogy az Alma szar, de azt legalább ha beviszed itt egy szervízbe, ők kérnek elnézést és adott esetben 2 nap múlva ott egy zsír új cserébe. Bárhogy nézem, a One nem kicsit volt drágább mint mondjuk egy 4S. Én továbbra is szeretem a telefonomat (szeretném, ha végre nálam lenne...), életem eddigi legjobbja, de úgy néz ki hogy szervíz és ügyfélkezelés területén tanulhatnának almáéktól. Nem kicsit: sokat.
Remélem 2 hét... nem több
Bocs hogy hosszúra sikerült
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra / Kártyafüggetlen / 12/1024GB
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- HP Rack szerverek és tartozékok egyben vagy külön-külön
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest