-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
McKalton
tag
lassan át kéne nevezni a topicot:
LG OLED TV garancia kérdések és válaszok topikra -
szabessz
tag
válasz
MrBazsi #20092 üzenetére
Igen az a gond most más feltételek vannak mit tavasszal.
Oda is van írva most Olde résznél alul " Business Box Kft.megállapodása
alapján a „BBox PREMIUM Vásárlói Gondoskodás” újtán a Business Box Kft nyújtja az alábbi feltételek mellett."
Tehát gondolom BBox szerződése a mérvadó. -
Callisto
őstag
válasz
torma1981 #20091 üzenetére
Értsd már meg, hogy jófejségből cserélik miatta. Nem kötelesek! Benne van a leírásban is. Örülj, hogy még cserélik, de ha nem cserélik kuss a nevünk.
Éppen ezért amit az LG ügyfélszolgálat mondd, hogy mindenre ami az alap 2 évbe benne van, kiterjed az 5 évesre is, az igaz. Ahogy az is, hogy a biztosító a 2 év után nem biztos, hogy fizetni fogja a beégést, mivel le van írva LG által is, hogy az nem garis probléma.
Az, hogy valaki az utcán hozzádvág egy tizezrest, nem jelenti azt, hogy minden alkalommal hozzád fogja vágni ha találkozol vele vagy mindenki máshoz is hozzávágja. -
-
MrBazsi
senior tag
válasz
torma1981 #20091 üzenetére
bocsi a beégés téma miatt de talán nem árt ha most van kivesézve és nem utólag okos az ember. igen nekem is ezt mondták, de most az 5éves ászf alatt pont az ellenkezőjét írják....
nem lettem okosabb h megéri e így 5évvel venni egy b8at, mint mondjuk egy c8at sima két évvel... -
torma1981
veterán
válasz
FollowTheORI #20088 üzenetére
Ezt a beégés dolgot megbeszéltük már nem?? Többen leírtuk, hogy cseréli az LG. Nem értem mit mondod még is a témát. Mivel nekem cserélték és beszéltem is velük higgy már nekem. Ha meg nem akkor meg csinálsz amit akarsz.
-
MrBazsi
senior tag
most beszélek chaten az lgvel, idézem a választ: " minden olyan gyári meghibásodásra vonatkozik a kiterjesztett garancia, mely az alap 2 éves gyári garanciában benne van"
az a baj h egy biztosítónak ne nagyon lehet hinni....
én abban a hitben voltam hogyha bevállalom 5 év gyári garival akkor ha elromlik 3és fél év után mondjuk akkor is az lg-t kell keressem nem egy biztosítót... -
-
válasz
MrBazsi #20087 üzenetére
Én már egyszer befotóztam, hogy a sima garanciában is az van írva hogy a beégés nem garanciális probléma.
Nyilván ugyanúgy benne van a biztosítós szövegezésben is.
Innentől kezdve döntsd el melyiknek hiszel jobban... ha elhiszed (és jelenleg a gyakorlat is azt mutatja), hogy a 2 évre van beégés gari, akkor valszeg ugyanígy lesz az 5 év alattival is, ha azt mondják.
Másrészt 5 év alatt sokminden változhat, akár az LG hozzáállása is. -
MrBazsi
senior tag
válasz
Mcleod #20080 üzenetére
Na pontosan ugyanezt kérdeztem telefonon én is az Lg ügyfélszolgálattól!
Nekem is azt mondták hogy az 5év gondoskodásban benne van beégés is. Kérdeztem is az ügyintőzőt hogy akkor ezt vehetem készpénznek, azt mondta igen, és őket kell keresni 5évig a vásárlástól számítva ha baj van. Most akkor nem ők intézik hanem külön cég? erre most én is olvasom az apróbetűs részt. is... na utána kell ennek még egszer kérdezni mert nagyon nem mindegy, a kettő üti egymást...
Most akkor magyarul a plussz 3évre nincs beégés garancia? ez így gáz..
én is b8at terveztem 5 évvel, de akkor ennyi erővel c8 egy Bf alatt esetleg plussz egy év garival szinte ugyanúgy jó vétel lehet.... -
#72042496
törölt tag
Úgy voltam vele most hétvégén, hogy kipróbálom, de akkor előtte még frissítek, hogy biztos ne legyen probléma. Na, ezt nem kellett volna.
Azt nem tudom sajnos, hogy előtte milyen volt. Most a tévé és AVR is a legfrissebb FW-rel fut, és így akad az ARC. Netflixen biztos, a többi belső alkalmazással nem próbáltam.
-
Tufa_
aktív tag
válasz
renatto #20078 üzenetére
Jelenleg van egy androidos lejatszom (Zidoo X9S) ami tudja az atmost viszont nem netflix certified, ugyhogy azt tudom hasznalni kaloz tartalmakhoz atmossal.
Olvastam hogy tobbeknek mukodik az atmos visszafele is, csak a lossless atmos ami nem megy. Probaltad esetleg hogy mi a helyzet pl netflixen jatszott tartalmakkal, ott atmegy az atmos a TVrol az AVRre? -
-
Tufa_
aktív tag
válasz
UberMutant #20074 üzenetére
Ah, akkor marad a kulso lejatszo..
-
renatto
őstag
válasz
szly01 #20072 üzenetére
Így a kör bezárult.
"Milyen esetekben kell mégis nekem fizetni a javításért?
Az Általános Szolgáltatási Feltételekben részletesen meghatározott okokból
bekövetkező meghibásodás, vagy működésképtelenné válás esetén a szállítási-,
javítási-, szükség esetén csere-, valamint a szerviz kiszállási költségeit Ön
köteles viselni. Ilyenek például:● Szándékos rongálás, vagy súlyos gondatlanság okozta hibák (pl.: a Használati
Útmutatóban foglaltak be nem tartása, karbantartás, ill. tisztítás folyamatos
elmulasztása),● A készülék működését nem befolyásoló esztétikai hibák (pl.: karc a készülék
burkolaton, színfakulás, “pixel hiba”),"Mondjuk az érdekes hogy egy tévén, amin a kijelző az egyik legfontosabb, ott a "pixel hiba" abszolút nem játszik.
-
renatto
őstag
válasz
Mcleod #20070 üzenetére
Aha. Így már értem. Én nem váltottam át OLED-re és így ezt olvastam, ami ezek szerint a sima UHD-tévékre vonatkozik csak. És miután ez majdnem ugyanaz, mint a tavalyi, amit a B7-hez kaptam, nem is kételkedtem benne. Ezek szerint valamilyért idén külön szedték és az OLED-ekkel biztosító foglalkozik.
Így nyílván a Te felvetésed a mérvadó.
-
szly01
csendes tag
Hoppá!
5.2. FIGYELEM! A Termékben az alábbi, vagy az alábbi okból
bekövetkezett Működési Hiba / Baleseti Meghibásodás esetén a
Termék szállítási-, javítási-, illetve szükség esetén csereköltségeit a
Vásárló köteles viselni, azzal, hogy a BBOX Vásárlói Gondoskodás
ilyen esetben is kiterjed a Termék szállításának, javításának, szükség
esetén cseréjének a megszervezésére:(21) pixelesedés és a képernyő beégése;
Így hát ennyi!
-
#55809408
törölt tag
Felhívtam az euronics ügyfélszolgálatát és azt az infót adta, hogy a 65b7v kiállítási darab, darabok.
-
Mcleod
tag
válasz
renatto #20067 üzenetére
Ha megnézed az LG oldalán a részleteket a "Feltételek és regisztráció"-nál, utána OLED-re váltod, akkor Ezt a dokumentumot találod, tehát attól tartok, hogy ez sem LG gari lesz... Bár ne így lenne.
-
daneel_hu
addikt
válasz
szabessz #20066 üzenetére
Azt gondolom, hogy igen.
De van egy Biztosítási Szövegíró barátom, illetve megrendelőm
akinek dolgozom egy másik cég végett.
Ő szövegezi egy életbiztosítónak a pénzügyi termékeit, és nagyon penge a gyerek. Persze az nem Vagyon, de azért mégiscsak hasonló.Ha valami gebasz van majd szépen megkérem, hogy értelmezze a szerződési feltételeket.
Nekem elsőre úgy tűnik, ha nem javítható a készülék akkor minimum az eredeti vételár szerint egy másik tévét kell adniuk.Nekem amúgy GOLD van, és 49 999 volt az ára.
-
Tufa_
aktív tag
WebOS 4.0 tulajoktol kerdeznem, valaki hasznal Plexet a TV-n? Van valami problema a lejatszassal Atmos(esetleg 7.1 vagy 5.1.2 ha ez szamit..), Dolby vision vagy barmi egyeb nem atlag 4K tartalmak eseten?
-
renatto
őstag
válasz
szabessz #20065 üzenetére
Az 5 év gondoskodás az LG Magyarország saját garnacia. Lehet ő a többi esetre gondolt, amikor nincs ilyen LG promóció, akkor olyan a kiterjesztett garancia amit a Telekom kínál.
Igen, amúgy jól érted. (De a kérdés mindig ott lesz, vajon a beégés beletartozik vagy sem? Mi van ha azt mondja nem rendeltetés szerű használat miatt égett be? Ez valahol biztos le van írva a szerződésben, hogy jó rá vagy sem.)
-
-
daneel_hu
addikt
válasz
szabessz #20060 üzenetére
Ez a GOLD, és ennél van egy drágább a PLATINUM.
Bár ebben a Cardiff biztosító van még benne, amint tudjuk ez már az AEGON.
De ezt most a netről kopiztam, otthon meg kell néztem az Aegonos kötvényt."Biztosítási szolgáltatás
Ha a biztosított termék nem javítható, vagy a javítása nem gazdaságos: • a Biztosító az eredeti vételár értékének megfelelő, a Media Markt áruházaiban azonos termékkategóriába tartozó termékre beváltható csereszelvény formájában megtéríti a biztosított termék vételárát a Biztosított részére, • a csere esetén a Biztosító szolgáltatása nem tartalmazza a csere során felmerült szállítási költségeket."
?
-
renatto
őstag
válasz
daneel_hu #20058 üzenetére
Sony-nál 7 db pixelhiba kell vagy 3db 1cm2-en belül (4k-nál). Amikor már panelcserés a gyári garanciánál.
Így van, a biztosítás inkább törésre lehet jó, de ott már van 10-20-30% önrész is, ami kijelzőnél nem lesz kevés és a biztosítás is lesz vagy 50-100k +3 évre egy ilyen tévére.Szóval nem olyan rossz az az ajándék +3 év LG garancia.
-
szabessz
tag
válasz
daneel_hu #20058 üzenetére
Az ár amit írtam törés nélkül,a törés +50-60e
Akkor nem érdemes rákötni?
Ezt a garancia+ céget ismeritek jobb?Sajnálom nincs 5év mindenhol. C8 szimpatikusabb mint B8.
Akkor lehet be kell érni 2év garival.
Nekem is főleg beégés miatt lett volna jó.
Sokat nézve RTL,TV2 de könnyen be éghet.Amúgy esténként megy Pl:4-5órát TV2 és RTL. Napközbe több órát más tartalom,akkor beéghet?
-
daneel_hu
addikt
válasz
renatto #20054 üzenetére
Nem fogadják el, vagy mégis de mindenképpen az avultatott árat fogják a tévéért kifizetni.
Pixelhibára is fizet, de meg van határozva, hogy 1 millió pixelre mekkora mennyiség az amennyinél már sírhatunk.
Úgy rémlik, hogy 1 millió pixelnél valami 10 db az a határ amire már adnak valamit. A 4k az több mint 8 millió pixel, lehet számolgatni.A mediás biztosítás nem rossz, de inkább törésre vagy lopásra jó.
Persze azt még mindig csinálhatod, hogy ha beég a vas, akkor max kettétöröd a panelt. -
renatto
őstag
válasz
coolrob #20045 üzenetére
Felhívtam az LG ügyfélszolgálatot. A kérdés: Az ALZA.hu-n vásárolt televíziókra érvényes a magyar garancia?
Az ügyintéző azt mondta az alza.hu-n vásárolt termékekre érvényes az LG garancia (ahogy bármelyik EU-s vásárlás esetén, erre külön rákérdeztem). Viszont ha cserére lesz szükség, akkor a vásárlás helyén kell intézni. Tehát ha a webáruház nem Magyar vagy külföldi vásárlás akkor oda kell visszajuttatni.
Ha jól sejtem alza.hu esetén a budapesti irodába kell eljuttatni a tévét (vagy futárt küldenek mint emag? Nem tudom) és ők fogják cserélni/adni egy újat.
-
szabessz
tag
válasz
coolrob #20045 üzenetére
Én hasonlóan gondolkodok.
Én jobban C8 szeretnék de sajna az nincs 5év garancia.
Telekomnál csak B8 sajna.
Az egyik opció 65C8-t akcióba MM-be vennék rá +3év garit(30-40e) akkor lenne 5év garancia. vagy Telekom 65B8 5év.Szerintetek megéri C8 különbséget.Látni jobb a képminőség TV adásoknál feljavítás miatt ,játékra HDR stb..?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025) - 3 év gari - MAGYAR
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged