- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen házat vegyek?
- Komolynak tűnő gamepadekkel gyarapította palettáját a Razer
- Az ADATA legfrissebb XPG SSD-je hisz a piackutatóknak
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Apple MacBook
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Így van bozony. Pont nem rég fejtetgettük ezt a dolgot. Verseny után ha pénzt nyersz pl, akkor rögtön a verseny befejézes után a "számládon" lesz, pedig akkor még nem fordítopttál fel kártyát, elvileg nyerhetnél mást is. Rep pontokkal ugyan ez a szitu (meg minden másnál de előbbi kettőnél jól megfigyelhető).
-
NFree
addikt
Na szevasztok srácok , Megint én , változás 1 hét alatt?
Hallottam olyasmit hogy , ha nyersz partot akkor már kártya huzás előtt megvan , hogy mint nyersz , ugymond tök mind1 meik kártyát húzod? Akkor is a nyert dolgot kapod szerintetek mennyire van igazságalapja a dolognak???
Annyit tennék hozzá , hogy kb2.5 hete karikáztam , s kártya választás előtt elég sokat pepecseltem mással , de ekkor már jött gratuláció egy sráctól , kérdeztem hogy mihez ?- mondta a part hoz
erre felpörgettem egy kártyát s ott volt a kicsike.
Szóval észrevételek ezzel kapcsolatban??? -
beavisx2
csendes tag
válasz
sunny84 #3472 üzenetére
szia sunny nem tudom emlékszel e még arra a pár futamra amit anno együt futotunk privátban és átbeszéltük a versenyzések modját mikéntjét és lesni tudtam pár trüköt töled , bennem méj nyomokat hagyott és most talán ezért tartok ott ahol mert már sikerült felépitenem pár verdát és ezeket az alkatrészeket nagy részben multiban nyertem ugy hogy kössz szépen a segitséget
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos #3487 üzenetére
Mit számít, melyik a legjobb? Pár tizeddel jobb az egyik talán, mint a másik itt vagy ott. Én nem szavazok. illevte BMW M3 E46-ra mindenképp szavazok.
odébbb: 5-6 rossz döntés? Akkor még kell gyúrnod, hogy a legtöbb rossz döntést hozó játékos legyél. Én 36. szinten januában kb egy üres ingyen mazdával kezdtem el a TUTUHAWER profilomat. Előtte mindent eladtam és megvettem már. A BMW-t is meg tudtam venni, és akkoriban nem volt ám team escape, versenyezni kellett. Na, viszlát este! -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Thunderzolee #3492 üzenetére
10%-al gyorsabban lemegy a Evade meter. Az a kis csík-sáv ami ha elfogy akkor ráztad le a zsarukat.
-
Ez milyen skill?
UNTUCHABLE
(max 5 skill)
Increases Evading Meter fill rate by 10%
-
-
sunny84
senior tag
a másik 50es nickbe dobnék egy tt-t , gyors véleményt kérnék az audi tt rs-ről.. jelenleg a pro cuccokat nem tenném bele , amit beledobok fájó szív nélkül azzal ilyen lenne : 513 - 490 - 466 -overall -489
ha beválik akkor :- proval pedig ami valamilyen t2 re vár : 528 529- 505 overall : 520
köszi előre
-
odébbb
tag
válasz
tutuhawer #3486 üzenetére
Köszi !!! Maradok a te verziódnál , és hiszek neked ....
Akkor is kell a tt. De később. Most viszont a tt-ig veszek egy mazda-vagy bömböt addig.
Más :
Abban a profilomban ahol a fejfájós megbánós audir8, szubarúú, micsús talicskák vannak , milegyen a sorsuk , hogy tt legyen , vagy bánom is én marad minden és veszek egy tt.
üzenet :
agyalok , mert már unom hogy nagyon nehéz a nyerés , sok rosssz döntés miatt.kb ötögyére , hatodjára ujrakezdeni , és én csak érdeklődök , kiváncsiskodok....Ti meg leszóltok, Pedig a tanácsadás Tutuhawert igazolja amit 100% igaz. -
callmeakos
veterán
Gyerekek szerintetek melyik a legjobb T3-as autó? Mert arról már ment az infó hogy IGC-ért mi a legjobb választás. De azokon kívül (vagy együttvéve) melyik a legjobb T3-as autó? Én szavaznék a 911-re
-
tutuhawer
őstag
gyorsan itt pár szóban elemzem a helyzetet innen nézve. Szóval bementem pár futamra a hazai pályára az audival, és megnéztem, mit tud: ez bőven 3 perces autó így, ilyen kevés tuninggal is. A mazda rx-7 race tuned alkatrészekkel megy 2:58-at, mindegyik profilomban, és az nagyon maximumnak tűnt nekem. többször is annyi lett, Az audi TT 3:01-et ment, és ez jobb lesz. Viszont jóval több hibalehetőség van az audival... Féktáv, civil, rossz ív, rossz tuning. A végeredmény az, hogy csak pro játékosoknak ajánlom én az audi TT-t, aki úgy érzi nem tudja szorosan fogni a gyeplőt, annak a Mazda Rx-7 battle machine 300 000-t kiváló választás. A skyline-t(Pro sport tuninggal) sajnos főleg megütöm, annál jobbra lesz képes a TT, ez bizonyos volt eddig is, most meg főleg. Nem csak magamból indulok ki, láttam jól tuningolt Audi TT-t jó időeredménnyel
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
callmeakos #3483 üzenetére
Én meg csíterekkel találkoztam. Focus RS, átment a tüskesoron az orrom előtt és nem kapot defektet, a másik meg egy 350Z, aki defektel is olyan gyors volt mint a nélkül.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
callmeakos #3481 üzenetére
Ebből csak az RX7-et sajnáld.
Jól néz ki!
Most az előbb mentem új Lancer ellen, és eléggé ott volt a szeren.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
callmeakos #3479 üzenetére
Akkor rágyúrok a TT-re (igaz akkor kell még lóvét gyűjtenem hozzá mert az 480k), nem nagyon van semmi értelmes T2-es partom. Viszont van két üres hely a garázsban... Az utolsóra meg veszek majd egy 959-et és kész.
Szilvát nem adom el, RX7 BM szerelem, azt sem. Akkor elméletben meg is van a flotta. -
callmeakos
veterán
Hát nézni kell azt hogy a TT ben alapból van cucc és teljesítményben nagyon jó. A kanyarok hááát.... Az Elise viszont nagyon jó de csak akkor ha már vannak benne anyagok. Az enyém most jelenleg 498/477/473 on áll és laza 3-4 mp-t ráver a TT-re. Szóval szerintem hosszútávon az Elise, rövidtávon (de akár hosszún is) a TT
mod: Ja sztem a Cayman az.....
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
callmeakos #3477 üzenetére
Lotus vagy TT RS? lvl 27 vok és ezen dilemmázok most éppen...
Mentem most Focus RS ellen de elkentem a száját.
Igaz elég béna volt a gyerek...
mod:
Jaja, BM lvl 23-tól van csak.
mod2:
Jah és a Cayman milyen? Felejtős?
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos #3473 üzenetére
ez a TT nagyon jó. Megizzaszt, de az r34 is izzasztó néha. Ez meg fele annyi tuninggal megy úgy, mint a Skyline. Annak is ilyennek kéne lennie legalább
-
callmeakos
veterán
Túl sokat kombinálsz. Kib*szott sokat.... Kicsit higgadjál le....
Menj egyenlőre a Silviával és majd ha felfejlődsz oda akkor választhatsz akkor Elise/Skyline/Z4 közül. Ha nyerni akarsz akkor elkerülöd a TT-t, mert az irányítása rettenet trükkös és még engem is izzaszt. Még most is.... -
odébbb
tag
válasz
tutuhawer #3468 üzenetére
Ledobál a játék ..
Nehéz döntés , de nagyon jó a tt.
Sok vacak döntés miatt , rossz lóra tettem , és most szívhatom a fogaimat ..
Ha annak ideén nem vettem volna meg az r8.
más:
most szilviával nyomulok és level 12.vok. , a tt- viszont level 27-től érhető el , de figyu már addig döngessek a szilvával , mert az nagyon messze van ám ??? -
vv5204
senior tag
Egy kis offtopic.
Nem rossz játék ez sem:
http://www.youtube.com/watch?v=RM24dPXETic&feature=player_embedded
-
gyuszito
senior tag
Tud valamit ez a lagg
Utolsó kanyarban löknek le mindig
Diamond and Union-onSzerintetek lesz valaha laggmentes játék?
Legalább versenyen?
Ember ez így rohadtul nem fair -
odébbb
tag
Audi tt. elgondolkodtató , jobb e ? mint az r8 ?
Mert akkor lecserélem ?
Megéri ? -
-
Brucehun
aktív tag
válasz
callmeakos #3427 üzenetére
ugyan ez Brucehun
-
gyuszito
senior tag
wáááá 1 óra DIAMOND & UNION és kaptam egy motort *.* Sajna nem a legjobb, de maga a látvány, hogy kitol a szerencsétlen birka az utolsó kanyarban és így csak második leszek, és ott világít a part, ez fantasztikus
Am nem akar valaki All-In-ezni Groupba?
-
beavisx2
csendes tag
reményt keltő amit a tt röl irtál tutu
én is imádom az audikat a garázsomban pedig van még egy hej ugy hogy a következö valoszinű ölesz , kössz az infot -
tutuhawer
őstag
válasz
tutuhawer #3450 üzenetére
hát.. elég csúnya... a perfect startja majdnem megüti a pro tuningolt BMW M3-asomat. Amely ugyaebár le is tud fulladni, az audi meg nem, húz a perfect startom 220-30-ig is. A nitró menet közben is tényleg brutális. A kanyarodása nem rossz, csak nekem furcsa. várom a tapadást, és nem jön, még keresem a határait, de ez új autónál OK is. Párszor nagy sebességnél rideg lett, nem fordult el igazán, amit a fehér cuccok számlájára írok én magam a semmi kis tudásommal. Az 100%, hogy a kék felfüggesztést és kereket próbálom bele először, ha nyerek. Piros felfügg és fehér kerék meg megy az S5-be. Vagy a piros kerék akár a TT-be is. A motortuningot még ízlelgetem, nem tudom, hogy magamban higgyek-e vagy amit olvasok. A skyline-okat szerintem leüti. Azért ez mégiscsak ízig-vérig boostos kocsi. Volt...
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos #3449 üzenetére
na, itt vagyok én is, hamagyorsan összegurítom az árát, és megnézzük, éhesen, álmosan, fáradtan hogyan megyek vele. De a lelkesedés sokmindent megold ám...
szerk: na meg a jó zeneválasztás is segít... nick sentience, tom colontonio, greg downey és barátaik -
callmeakos
veterán
válasz
callmeakos #3448 üzenetére
Sajnos így 2-3 óra tapasztalat után be kell valljam nem túl jó választás a TT. Persze hobbi autónak kitűnő, de versenyt nem ezzel lehet nyerni. Legfőképpen azért, mert irreálisan erősebb ellenfelek ellen tesz be (többségében T3as boostos!!!! autók ellen vagy ultimate pro tuned T2-es autók ellen: 450-460 al kezdődő RX7 ellen vagy 550-el kezdődő Exige ellen) Amik ellen ugye mondanom sem kell hogy a kanyarban ott hagyják mint a huzat. De a gyorsulása na az nagyon odavagdos. Z4 GT3 at úgy hagyja ott mint a sicc.... Persze pro partokkal lehet ezen segíteni... (Pro cuccokat nehezen lehet nyerni versenyeken és Boostos partokat meg nem nagyon mernék beletenni, nehogy fölöslegesen vesszen kárba a cucc....)
-
callmeakos
veterán
válasz
tutuhawer #3447 üzenetére
a Hartige-ot azt nagyon elbasztam.....
Campuson pedig lutudtam tornászni a részidőt 2:27 körülire. Azért körülire mert 2:22-nél járt a stopper és az utolsó kanyarnál voltam amikor lejárt a 60mp-s versenylezárási időintervallum.... (Aki nyert a M3-asával 40 nitrót használt el. Kicsit mindenki ki volt akadva)
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos #3445 üzenetére
heritage and diamond 2:43. A nagyon régi bérelhető R8-as audival jobbat mentem, a mostani korban a Pro audi r8-cal főleg. Balesetre gyanakszom a pálya végén, ennél talán jobb idő is lehetne.
szerk: a petersburg dam pedig tud tartogatni meglepetéseket. Én is tanulom még a pályát... -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos #3445 üzenetére
OK, ezek az általános tapasztalatok. Az óriási dolog lehet minden ingyenes játékosnak, hogy az erő vele van, és az utcai tuned alkatrészek is jó alapot adnak. A kanyarodást majd még kell gyakorolnia mindenkinek, de új az autó, ez nem is csoda.
-
callmeakos
veterán
válasz
tutuhawer #3444 üzenetére
Igen látom csekkoltad az időeredményeket DE!!
El kell mondanom hogy az autó gyorsulása félelmetes. Konkrétan a Kemptonban mentem egy 911 GT3 RS ellen. Nagyon kevéssel vert csak meg gyorsulásba ergo bitang sok kraft van benne. De sajnos van rossz hírem is. A Kanyartudása sajnos nem a legjobb. Kicsit a mozgása olyan mint az új Lancernek. Innog a kocsiszekrény, de nem annyira mint a Lancernél. Campuson lemértem a végsebességét: 304 km/h
Mindegyik időből azért vonj le legalább 5-6 másodpercet. Ha megszokja az ember a vasat és tesz bele mondjuk jobb felfüggesztést és gumit akkor a kanyartudás sem lesz tragikus.Mission Streeten mentem először ott még nagyon idegen volt az autó számomra. Szóval hogy összegezzem:
Audi TT RS:
Pro:
-brutális gyorsulás
-meglehetősen sok erőKontra
-felemás kanyartudás és tapadás -
tutuhawer
őstag
válasz
tutuhawer #3443 üzenetére
hát, a campuson 5.17 lett... az üti a Z4-es bmw-m idejét. azaz: megközelíti a jelenlegi mazda rx7-es képzeletbeli időmet.
A kempton docks az 3 körös lett, gondolom; a mission streetet szerintem elbasztad, az 1:33 az nem túl ütős
szerk: a fene tudja, a mission street érdekes, meg a campus interchange is. -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos #3442 üzenetére
ok, köszönöm. Most dolgozom 20 percet, utána megnézük, mit toltál a masinával. Miattunk powerupot ne használj ám, jól fog jönni az multiban is biztosan.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos #3439 üzenetére
nem ismerem mindkettőt. A TT-t kb fél éve 2-es szinten vezettem - kibérelve. De annyira nem sok az infó az audiról, hogy az már röhej. Alig van pár pilóta, akinek van neve és mért ideje is a kocsival. Persze van egy megbíható srác, aki nagyon komolyan megy vele a stat oldal szerint. Bizakodom én is, kb a skyline mellé várom ezt a gépet. Felébresztem tesómat, amint hazaérek, és átküldöm a másik szobába. Az iskolába meg majd fáradtan megyek.
szerk: tolj már néhány single player időt a géppel légy szíves. De nehogy belehibázz a körbe ám! -
callmeakos
veterán
válasz
callmeakos #3439 üzenetére
Lajárt a szerkesztési idő ezért az új hsz.
Nem bírtam magammal. Ha már a TT-ért megkopasztottam magam akkor már azért is azt vettem meg. Ezvan
-
callmeakos
veterán
válasz
callmeakos #3438 üzenetére
De most jut eszembe hogy a Skyline is 480.000$. Tutu te már ismered mind2őt. Nos?
Franc hogy nem tok választani -
callmeakos
veterán
válasz
tutuhawer #3437 üzenetére
Mekkora ökör vagyok. Eladtam az R8amat az RX7-emet és a Lanceremet a TT-ért. De ez van a rajongás áldozatokkal jár
Az E92es M3-nak annak én is nagyon de nagyon örülnék. Talán van remény, mostanában igencsak belehúzott a BB az IGC-s autókba. Talán hamarosan eljutunk az M3ig is
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos #3436 üzenetére
hát, a következőre is kell várnom fél évet biztosan, úgyhogy most egyelőre ennyi. Majd jön más újítás, azzal is jó leszek egy darabig. BMW M3 E30 vagy E92 lenne a tuti, de azok marha elérhetetlenek jelenleg.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos #3434 üzenetére
8 hónapja örültem így játéklóvés autónak... az a skyline volt. Most ez a gép. Made in Hungary
-
tutuhawer
őstag
audi TT elérhető, éppen kaptam a fülest, úgyhogy letesztelem, amint lehet, és kiderítem, hogy tényleg fasza-e vagy sem. ZSíííííííííííííííííííííííííííír
-
tutuhawer
őstag
válasz
tutuhawer #3430 üzenetére
most jut eszembe: sokan faltól falig mennek vele, és azt mondják egyes autókra, hogy faltól falig lehet csak menni vele. A kedvenc pályámon pl szinte bármivel végigmegyek traffic elütése nélkül is, route 55 (31-es szintű körpálya). Gyakorlás kell minden autóval, és tudni kell, hova szabad vele bemenni maradandó sérülések kockázata nélkül.
-
tutuhawer
őstag
válasz
feri1014 #3428 üzenetére
A véleményem:
gyorsulás: komoly, nagyon erős a gép
nitró: ennek megfelelelően elég erős - nyilván nem boostos, de azért nem kutyafasza
fék: nekem OK, igaz, nem a legerősebb
tapadás: természetes, hogy a hátulja kicsit megúszik, de hát... mit lehet tenni...
fordulékonyság: kicsit bálna hatású, de jó tuninggal (értsd: jó színűekkel) nagyon frankón felépíthető
végsebesség: naná, hogy jó, nyilván nem boostos, de ez se kutyafasza
A motorerő az erőssége, a tapadása és így a kanyarsebessége a hátránya, de ha sokat mész vele, nagyon biztató eredményeket érhetsz el vele. Az enyémben az alkatrészek színe és minősége nem OK, mert a Subaru Impreza (az a szar, amire mindenki mondja, hogy szar) kapja a jó cuccokat. Lényeg a lényeg: a skyline időeredményit megközelíti, de teljesen máshogyan kell vele menni. Nyilván van ennél ütősebb gép a t2-ben, de ha jól vezeted, és a rajtnál előrelépsz, megfingathatod az amatőröket, meg a félprofikat is. A profikat nem.
szerk: csak hallomásom van a caymanről, bérelt verzitó vezettem fél éve kis szinten, az is érdekel?
szerk: az audi S5 hangja brutális erőt sugároz, és érzed is az úton.
szerk: az olvasásaim alapján kérsz-e tuningtippet? -
tutuhawer
őstag
válasz
gyuszito #3425 üzenetére
és ez a jó válasz. Ha gyenge a gép, akkor is megtartom, mert kell nekem. Audi R8 már nem a legerősebben tuningolt autóm, de sokáig az volt, és így sem tudtam meccselni vele a nagyokat, de kell, azaz marad. Audi S5 marad, és az Audi TT megvételre kerül. Éppen nézegettem egy sofőrkolléga statisztikáit, mert nem titok, én szoktam nézegetni sokakat, és láttam egy nagyon brutális időt audi tt-vel. Még ha bugos idő is, akkor is komoly azzal a géppel, amire szinte egy emberként mondja a magyar nfs world társadalom, hogy szar meg nem fordul. Amint a kezembe kerül, én befordítom, és le is videózom. Éppen tegnap videóztam párat, de a hang nem volt jó, viszont a kép HD. Nem jókedvemből videóztam...
-
tutuhawer
őstag
szasz, nincs mire figyelni, csak magadra. AZ új autók boostosak. A nissan gt-r r35 v-spec elég jónak tűnik, veszélyes volt onnan nézve ahol én vagyok. Aztán ford focus rs is elég veszélyes, lotus elis-típusú gép. jól tapad, gyorsan fordul, gyenge a nitrója, nem egy izomgép. Játékpénzes autó lett 35-ös szinttől a ford gt (T3), 850 000 az ára, és ne kérdezze meg senki, hogy megéri-e megvenni, mert a válasz még mindig az: meg akarom venni, vagy nem akarom? Igen, kell nekem, akkor megveszem. Nem, nem szeretem, nem veszem meg.
-
tutuhawer
őstag
válasz
feri1014 #3420 üzenetére
ÍGY van, ahogyan feri1014 is írja, és van még ennek könnyebb módja is:
bárhol is vagy az úton vagy versenyenben akár, benyomod a vakvilágba a számbillentyűzetről és a gépíróbillentyűzetről, hogy
/w whisper(privát üzenet kék betűs)
/s say(fő chat ablak fehér betűs)
/e verseny előtti ablak piros betűs
/f barátoknak körüzenet barna betűs
/g csak a groupban rózsaszín betűs; és azonnal lehet is írni a szöveget, egér használata nem is kell hozzá, gyorsaban megy a dolog. Privát üzenetnél csak benyomod, hogy /w és teszed utána a szóközt, már kék a betű és elkezded beírni a célszemély (barátlistában levő játékos) nevét, automatikus kezdi kiegészíteni, és ha OK, akkor szóköz, és már mehet is az üzenet szövege. -
beluschi
tag
Üdv!
Bocs a láma kérdésekért:
1. Amikor valakitől kapok üzenetet /FROM X.Y./, arra hogy tudok válaszolni, illetve én hogy tudok ilyen módon írni valakinek /ez amolyan privát üzenet lenne, tehát a feladó és a címzett látja?/
2. Hogyan tudok valakit barátlistára felvenni? -
odébbb
tag
Jó Estét mindenkinek !!!
Nem voltam egy hete , helyzet ??.... Elolvastam a hozzászólásokat és azt vettem észre , hogy érkeztek uj autók ? Még nem jácccottam de sajna nincs rá időm , dobjatok egy pár sort mire figyeljek jobban és mit , vegyek ha uj autót akarok venni ... -
1NST1G8R
senior tag
válasz
tutuhawer #3409 üzenetére
En ezt nem ereztem oltasnak de mind1 (ha annak szantad akkor eleg szanalmas mar bocs), viszont tenyleg nem vagom melyik 2 boostos Ford-ra gondolsz, talan az RTR-X-re meg a Bossra? Mert azok meg elvileg nincsenek benne az NFS-S-ben, korabban irtak is itt hogy az ujabb kocsik meg nem latszanak... T2-be ott a Focus meg a Crosworth ami boostos, de azokkal meg aligha lehet top 50-es palyaidoket menni, plusz a Focus szinten annyira uj hogy meg ropog szoval kizart hogy ott legyen NFS-S-en, szoval mast nem tudok elkepzelni...
-
Brucehun
aktív tag
válasz
callmeakos #3367 üzenetére
veled eggyiknap versenyeztem igaz?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
1NST1G8R #3404 üzenetére
Az új Focus RS sem rossz. Azzal is lehet alkotni ha jól felpimpeled. Mentem egy ellen az nagyon jól tartotta az iramot az RX7 BM-em ellen, ha a végén nem ütközik le is ver.
GT sem rossz ahogy olvastam de inkább végre megy jót, kanyarstabilitása nem annyira jó. Leginkább olyan mint egy torpedó, gyors de faltól falig lehet menni vele csak.
mod:
Az Escort is korrekt, legalábbis olyan ellen is mentem és (engem) meglepve igen jól ment. Mondjuk nem egy technikás pálya volt szóval ki tudja ha 3-nál több kanyar van akkor hogy teljesít.
Egyelőre Lotus-ra gyűjtök... -
-
csiliboy
csendes tag
okés köszönöm, megvan
Az előző hsz-emben elírtam, mert z4-em volt , nem z3.Csak ez a join 3 volt a fejemben
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sound Blaster AE-7 (B-Stock)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- GYÁRI TÖLTŐK DELL LENOVO HP FUJITSU TOSHIBA Macbook---------- Budapest,/MPL/Foxpost
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Gigabyte 750W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest