- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Előrendelhető a OnePlus Pad 3
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- SSD kibeszélő
- Azonnali alaplapos kérdések órája
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutuhawer
őstag
a hangja race tuned állapotában változik meg, én azt még nem is hallottam. Ezzel nincs is baj, nincs még bele csak átlagosan race sport tuning. De hogy a nissan gt-r r35 hangját se hallottam, pedig ez a 4. autó már a garázsban... ez botrány. Azonnal ki is dobtam pro alkatrészestől, ültetésestől a Gallardót, és csak a Nissanra koncentrálok a PROFILBAN
-
tutuhawer
őstag
elég hiányos az alkatrészlista, mert jó sok cuccot nyertek már a magyarok, mégsincs beírva. Nem véletlenül: egyikünk se teszi közzé a nyereményeket, de ennek a részemről vége. a route 55 pályáról folyamatosan benyomkodom a cucokat a world-garage.com megfelelő helyére, és fenn lesz a team-ger.neten is
-
Padlás
senior tag
Minden nap dob mostantól valamit.
Abba a napi 5-6 percbe nem haltam bele, ha meg már leülök kicsit játszani, miért hagynám ott a gyémántokat?
Nem túl megerőltető minden nap összekapkodni azt a 15-öt. Persze én minden nap itthon vagyok minimum késő délutántól, így tudok erre is időt szakítani. Akkor lesz szívás, ha egy napot kihagyok.
Holnap is össze fogom szedni azokat a gyémántokat és holnap is kapok vmi durva cuccot.
Érdekelne 1-2 pálya ami gyakran dob pro cuccot.
-
NFree
addikt
nem csak a cirilbetűsökkel van probléma elég sokan csalnak , ha [ez tényleg működik ] valamien formában akkor egy két okos , ugy be tudja lőni az autót , hogy nem mondod meg hogy csal , eleve a szinkron miatt, hogy nem azt a képet látod amit az ellen feled.
Példáúl beállítod szépen csak egy kicsit huzol mindenen , tank mod ezerrel , s meg nem mondod hogy csal az ember ez a szar az egészben. mert csak egy picivel jobb de neki elég, s nyer.
A minap pont összevesztem egy emberkével , hogy az m3 asomat a 911 ek lerajtolják mint a fene a legtöbb , de van kb 20%-ék akik csak éphogy elnyulnak a startnál . És emberünk állította ez így van , s mondtam neki renben van hogy gyorsabb de nem egy rakéta és trabant viszonyban. ugyhogy , nem mondja meg senki lassan ki csal ki nem , szar az egész . -
Qru
MODERÁTOR
+1.
Két TE-et nyomtam Home Run-on kapásból 2db T1 partot dobott miközben egész héten kb semmi értelmeset.
mod:
Most mentem egy kört ezen a Lyon & HW 201-en, igen komolyat vívtam egy Corollával, de csak sikerült letolnom. Pedig elsőre azt hittem megeszem reggelire, de keményen megharcoltunk a csávóval.
-
1NST1G8R
senior tag
Hat nekem mar vagy 10 driver van tilto listan es amiota ott vannak nem pakolt ossze egyikkel se a jatek sem versenyen sem escapen. Hogy ez veletlen-e vagy sem azt nem tudom, mindenesetre annyit biztosan hasznal hogy nem latod a sok spamet a chatben.
A FORD GT sztem nem egy rossz verda, eleg nagy a vegsebessege, az iranyithatosagat nem tudom, de NFS-S-en azert palyarekordoknal fel fel tunik az elso 100-ban, szoval egy probat meger szerintem.
-
callmeakos
veterán
Persze most fellehetne háborodni azon hogy minden új autó boost-os és ez nekem sem tetszik. De valahol meg lehet érteni ezt is, hiszen valahonnan elő kell teremteni valamiféle bevételt hogy kitudják fizetni a fejlesztőket, gondolom a szervereknek is van valami fenntartási költsége, plusz gondolom hogy az új autók után amiket betesznek a játékba egyfajta licenc díjat kell megfizetni... Én is nagyon sajnálom hogy egyetlen egy új autó sem kapható IGC-ért, de sajna ez van. Amúgy ez a másfél hét World mentes időszak ráébresztett arra, hogy néha-náha az a 3500-4000 forint, amibe kerül a Starter pakk, 1-1x ki lehet bírni. Ha mondjuk csak naponta félreteszünk 150-200 forintot, akkor havonta simán belefér egy SP....
-
tutuhawer
őstag
így OK, elfogadva
jól megy az ember a garlandóval, mert szépen elforul, stabil egy konstrukció, lehet vele manőverezni is, forgalmat kikerüni, minden.. csak gyenge a többi autóhoz képest, meg a tapadása annyit már nem enged, hogy korlátlanul ívekeet mdosítsak vele kanyarban, és akkor jön a baleset, vagy veszítek némi időt. De nem olyan rossz gép. -
tutuhawer
őstag
A játék szerintem igazából az 50. szinten kezdődik, addig ráhangolódás. Amikor 2 50-es pilóta megy, azonos feltételekkel, az a verseny.
Az ültetés meg bizony jó a kocsira, de nagyon. Egyes gépekre a 3-as nagyon kell, vagy ajánlott, de ha csak 2-esre futja, akkor arra futja. Az ajándék bósztot arra (is) költöttem én. A felni is befolyásol valamit talán... Ez még nem teljesen tiszta, de az eredeti felni mindig jó. A skyline-t mondják sokan, hogy a boostos felnievl nem fordul... Érdekes egyelőre a ddolog. A bodykit is befolyásol talán, de ebben ne menjünk bele, mert nem tiszta. A nagyfőnök azt mondta, ezek csak vizuális tuningok, de amint felteszed, érzed, hogy sántít a dolog egy kicsit -
MBazsee
tag
Na igen, emiatt bizonytalanodtam el én is. A Mazda RX-7 BE és az alap Lotus Elise statjai majdnem megegyeznek.
Ha tuningolni akarom ezeket, akkor a Mazdába csak pro cuccokat lehetne rakni (ha egyáltalán kapok verseny után), de a Lotusba akár az alap bolti "szarokat" is belerakhatom és az is változtat a statján valamelyest (és a teljesítményén is). A tévedés jogát fenntartom!Van olyan aki ezt a két gépet így össze tudja hasonlítani?
-
-
callmeakos
veterán
Nekem meg az a tapasztalatom hogy a 498-477-472es Elisemmel nem tudok visszaemlékezni olyanra hogy én egy A1-et megvertem volna. Ahogy észrevettem ugyanazok a képességeik, csak az A1 jobban startol. Ezzel konkrétan (ha nem hibázik a sofőr) az Elissel szemben nyerő szituációban van. Legalábbis én ezt tapasztaltam....
-
tutuhawer
őstag
Abszolút szimpatikus. A csalókat ki kell szűrni, és bárki, aki ezt támogatja, az megkapja a piros pontot. Ugyanakkor a rammer, aki ütközik, nem minden esetben rosszindulatú, én tudom, mert ismerem magamat, meg a játékot is egy kicsit. Szóval az becsapós dolog... Én a necces helyzetekben nem vagyok rest eldönteni, kit szopasson a lagg: ne engem, mert már eleget szívtam miatta 1 év alatt. ugyanakkor ne én veszítsek a kis Z4-gyel a nagy Z4 ellen, ha már utolérem: megkapta a magáét, majd reklamált, én meg kiállítottam a bizonyítványát neki, amit nézegethet, és gondlkodhat rajta. Aztán ütközés nélkül M3-as bmw-vel is adtam a boostos autós, amatőr sofőrös, utána reklamálós pofájának a paradise hotel (39-es) pályán
-
1NST1G8R
senior tag
Letezhet bizony, en is osszeakadtam eggyel pont tegnap Little Italy-n, neztem is hogy WTF, mivel lehet ennyire felhuzni az RX7-et??? De aztan rabaszott mert a Little Italy az egyik kedvenc palyam, szoval odavertem a T1es Skylineommal, kicsit meg is lepodtem mert az elejen nagyon ment, de az elso durva kanyarnal elverzett, onnan meg mar simant ment, kentem egy ket nitrot es a vegen mar nem is lattam a terkepen.
-
NFree
addikt
Bocs hogy én válaszolok , de nagyon soffőr függő amit kérdezel , a bmw nek jobb a gyorsulása , viszont nehézkesen de pontosan fordul a 959 hez képest , az utóbbi viszont megtréfál néha a tulkormányozotságával fürgébb a kanyarokban kicsit de finoman kel vele bánni .
Az m3 nitroval nagyon elindul , a 959 nem nagyon lodul meg , juggerrel az m3 nem fordul a porse viszont igen.
Ezeket vedd figyelembe s dönts izlésednek megfelelően ha tudsz. ennyit tudok mondani , jó kezekben jó partokkal mindkettő jó kocsi s veri egymást te döntessz.
Tutu ien téren kicsit, más mint mi , neki mind1 az a lényeg hogy szeresse a kocsit s jót autózik mindennel , szerintem , nem tudna dönteni a 2 közül. -
tutuhawer
őstag
engem egy buzi játék nem befolyásolhat.
Ha szeretem a nissant, akkor szeretem. Nem fogom azt venni, ami jó, ha utálom, mint a szart, alias lófasz elise. Egy hét után eladtam. Megvettem, hogy tudjam, milyen. Sokan veszik a legújabb boostos kocsit, ami a legjobb, ezzel mintegy szembeköpik magukat szerintem. Persze van, aki szereti pl a porschét, de nem ennyien, az tuti.
-
"Egy árkád játékban ez t×k mindegy.."
Hát... az összes Need for Speed arcade, és érdekes módon egyikben sem tudok menni hátsókerekes autókkal. Igen, béna vagyok, de ez van.
Miért lenne ez most másképp a Lotussal?
Nincs kedvem 400ezret kifizetni egy zsákbamacskáért.Eddig is pont ezért nem vettem még autót, mert nincs feltüntetve az adatlapon, melyik kocsinál melyik kerék hajtott. Gondoltam majd itt megkérdezem, csak azóta meg ritkán játszok már a World Onlineal, mióta EA-nál elmentek otthonról.
-
-
sunny84
senior tag
ha voltál már gt futamon akárhol , megértenéd a gt kocsiknak marha éles magas sívótó majdnem mákdaráló hangja van , vagy ha tetszik egy légkalapács méretű fogfúró az égig nagyítva, azért mert nagyon magas fordulaton pörögnek , hatalmas az áttét , hatalmasat öblít a motor minden egyes váltásnál ...
a civicem pedig még gyári 160le -s állapotban 1 hónappal ez előtt 7500 - 8000 pörgött az is visított rendesen. most már közel 190 le lett a módosítással , és ki van ütve a leszabályozás be sem írom mennyit pörög
, igazi street racer car lett
-
werevolf593
tag
Szevasztopol!
Nekem jóval 300 feletti statos a Szilvóriumom, de ha lenyomom a lvl 10-20-as vérpistikét a fizetett szuperjárgányával, akkor harmadszorra, benyom valami csítet, mert nem tudja elviselni az idiótája, hogy pénzért nem vehető meg minden....
Sosem fizettem ezért a játékért egy fillért sem, és ezután sem fogok!
Amilyen pofátlan szintre emelte az EA a fizetős befolyást a játékban, annnál inkább nem kaszál tőlem egy fillért sem.... -
tutuhawer
őstag
M3 GTR E46, a másik, az új E92 csak bérelhető. Free roamban amúgy minden autó jónak tűnik, sokan mondták már néhány gépre, hogy hú de fasza meg minden, és a versenypályán meg nem ment. Ami érdekes még autókkal kapcsolatban, hogy pár sofőr azt mondja, hogy az RX-7 erősebb lett egy-két hete tényleg. Jobban megy, mint a BMW Z4, érdemes azt venni 60 000-ért. A fene tudja...
-
SylarHUN
senior tag
Ez van.
Eddig nyertem is meg nem is, de most nem megy.
Volt már GT3-ad?
Úgy dobálja magát, hogy nem egyszerű megtartani. Ne adja isten, nyomsz neki 1 nitrót, úgy megpördülsz vele mint a sicc, persze nem mindig viselkedik így. Annyira gyors, hogy sokszor fel sem fogod mi történik.Ki próbáltam a sanyarú sorsú M3-at. Sokkal gyengébb a tuningja mint a GT3-nak, és mégis nyertem vele jó párat. Annyira finoman lehet irányítani, hogy az valami csuda. Nem hajigálja magát a kanyarokban, nem pattog az ugratókon, szépen odatapad.
Az LP640 a kettő között van, jól irányítható, de 1 kicsit dobálja magát, viszont gyorsabb mint az M3-om. -
tutuhawer
őstag
a viperrel is lehet fordulni, csak fura a féke, néha úgy befog, hogy annyira lelassít, hogy nevetséges, de ha a normálisan érkezel a kanyarhoz, ívre lehet tenni, nagyon biztató volt... Amúgy meg csak kicsit mókás, hogy másképpen megyünk egy-egy géppel. Én pl a lotusszal sose szerettem és el is adtam. A 959 sem tetszett, a bérelt géppel 2 futamot mentem, az M3 az Isten számomra, mert elég nagyot küzdöttem érte az elbaszott profilommal. Szóval hiszem, hogy a megbízhatóan forduló, stabil gép is nyerő, még ha nem is húz úgy, mint egy Audi a1 vagy silvia. Jó gép az impreza, de csak annak küldeném, aki szereti...
-
tutuhawer
őstag
hát a doddge-hoz képest? Ne bohóckodjunk azért... A dodge gyengesége nem említhető egy lapon semmivel, a subaru istenien fordul, jól ugrik, nem csúszik, csak éppen minimálisat, 3-as ültetést kapsz hozzá. szóval a subarut így elnézni....
3 héttel ezelőzttt? Én május vége óta használom, azért egyedi a szélesített bodykit rajta... Akkor is ilyen volt már, jól fordul/tapadt/ugratott, a hangja is Isten persze, ezek miatt tartottam meg, immár örökre. Edddig 3-at adtam el belőle.
250+130+160 000 dollár értékben összesen
szerk: a két nissan gtr, az r34 és az r35 inkább a profiknak való kategória, a subaru abszolút könnyen vezethető gép. Bárki oda teszi, ahova akarja, a forgalmat is lehet vele kerülgetni simán -
tutuhawer
őstag
Pedig nem vagyok ám jó sofőr, én látom, tudom. Arra kérdezek rá, hogy "a kerék elfordításának sebessége lassú" dolgot milyen dátumhoz kötöd? Mikor tapasztaltad ezt? Azért kérdem, mert most ez az erőssége a gépnek, és alkatrészek nélkül is ez volt, mert lassanként építette, fel.
-
sunny84
senior tag
ezt trainer nélkül is megtudhattad volna , ha kérdezel a nagyoktól
... hogy mi a jó verda
sajnos hiába mondod hogy találtál ilyet de már nem használod , csak 1x i volt...
ebbe a topicba több nagy ágyú is belenéz ám , aki nincs is regizve a ph-n ..elolvassa mit írtál és lesz 1 véleménye ( ük )
-
tutuhawer
őstag
hát, túl lehet rajta lépni, ha nem használod versenyekben, én nem kövezlek meg érte. Én pl simán bejártam az ellenkező utat, és amolyan barack1997 stílusban majd' mindent megvettem már - csak nem boostért. több milliónyi játéklóvét és marha sok pro cuccot adtam el, hogy minden kocsit vezethessek, és nem is bántam meg, mert jó tudni, hogy a 370 Z-vel nem mentem még soha, minden mással igen.
-
SylarHUN
senior tag
Ha egy picit visszaolvasnál, nem kell túl sokat, Sunny84 már leírta, hogy milyen autók ajánlottak az összes kategóriában, boostért vagy in game cashért.
Megkímélhetted volna magad a fölösleges pénzkidobástól.
-
tutuhawer
őstag
a mágnest én is nevetségesnek tartom, azt a szimulátoros múltam miatt sose használtam. A lökésekről azt gondolom a két esetben, hogy mindkétszer engedtem őket nyerni, amikor a ready gombot megnyomtam, és ha ők elbasszák, akkor most mit kéne tennem? Még vissazengedni az első helyre őket? Mert nitróznak egyet és a motortuning nélküli nissan gtr-t lehagyják - meg bármi mást is. Aztán aki meg belső íven megpróbál engem megelőzni, annak helyet hagyni nem tudok, esélyes a baleset: próbáljatok meg skyline-nal vagy suprával óvatosan ívet módosítani... a lényeg, hogy tanulja meg a sok újonc ellenfelem multiplayerben, hogy belső íven nem nagyon van előzés a játék hibája miatt.
-
tutuhawer
őstag
azért ott még van mit gyorsulásra fejleszteni, nekem is hasonló a z4-esem és mindig kevésnek vélem a gyorsulását, nyilván sunny is.
Közben ma mentem m3 ellen, nissan gtr-rel, ami nyilván 2 másodperc alatt legyőz, de utána hibázott, megelőztem, és nem engedtem előre, nitrózás és MÁGNES ide vagy oda. Azért komoly, hogy magas szinten is dobálják rám a mágneseket a jó sofőrök...
Majd mentem nagyképű murcickós ellen, másfél másodperc alatt legyőzött, majd bakizott, "mellénitróztam", belegyúrtam a falba, mint a szart -mint az m3-at is sajnos - és legyőztem, mert ő nem nyomott nitrót se, mondván úgysem kell...
Ezután mindegyikük letisztázta, mekkora szemét vagyok. Az vagyok? Annak kéne éreznem magam? -
sunny84
senior tag
ehhez annyit hozzászólok hogy , a z4 emel 139 győzelmet futottam statja pedig még csak félkész 436- 391- 475.. , brutális lotusokat , rx7eseket odavertem.. , slviáról pedig annyit hogy 240sx el pusztítom őket.. ( persze nem a 340es statosokat ) .... mondjuk ezek sofőrfüggő tulajdonságok és a szint miatt a fullos skillek is számítanak ...
-
tutuhawer
őstag
közben filmet néztem, azért írok ilyen késve:
a chatbe fehér betűvel, rózsaszínnel, barnával, kékkel, pirossal, tényleg akármelyikkel beírod, hogy /join 3 és akkor a 3-as free roam csatornában leszel. Az ott lévő embereket láthatod is, és a fő chatet olvashatod: magyar szöveget is. Érdemes beköszönni is, mert akinek nincs sok ismerőse, biztosan fel tud venni újakat a nap bármely szakában.
/join 3
You joined Channel 3
A chat ablakának bal felső sarkában van freeroam(3/50) feliratot kell látni. -
1NST1G8R
senior tag
Szivesen.
A pasztazast csinaltasd meg nyugodtan mert nem draga, asszem 2-3 rongyert berakjak, 2 meg a paszta szoval 5-bol megvan. Noti hutot meg beprobalhatod hozza ha nem hoz eredenyt, ugy mar szerintem tuti jo lesz. ThrottleStop-ban pedig profilt kell csinalni, ott lehet beallitani a hofokokat meg a szorzokat, csak az a baj vele hogy attol meg ugyanugy fog melegedni csak kesobb szabalyoz le es igy kinyirhatod a procit, szoval inkabb a hutesre gyurj ra.
-
1NST1G8R
senior tag
Szerencsére nem, "CPU Throttling"-nak hívják egyébként a jelenséget, de biztos tudod.
Nekem eddig csak a GTA4 szaggattott és az is elég fura módon, és akkor is ha nem volt felmelegedve a proci, szóval lehetett más oka is de nem volt kedvem szórakozni vele. Próbáld meg kipöckölni pár kupakkal hogy kapjon levegőt alulról, én így használom és 10 fokkal kevesebb értékeket mértem játéknál mint ha simán asztalon tartanám (így max 75-re megy fel), de egy notebook hűtő valszeg még többet dobna rajta. Megoldásnak van még egy ThrottleStop nevű progi, vagy újrapasztázás, van akinek az jött be. Egyébként minden minden beállítás és driver alap, energiagazdálkodás max, bios V1.02, és csak hálózatról használom.
-
Balller
tag
Tuningolásnál mindig arra törekszem hogy a gyorsulási statja nagyobb legyen mint a végsebesség. Gyorsabb akkor se lesz, ha a végsebességi stat nagyobb. Ellenben jobban gyorsul. Ez előnyt jelent minden versenyben! A kanyarból kifele hamarabb elérem a tempót másokkal szemben.
Napokban versenyeztem egy magyar sráccal, aki az URSA motorra esküszik. Kidobta a silviájából a 7,13-as motort mert lassabb, de a spade street-en kb fél km-t vertem rá. Az ő silviének a végsebességi statja 392, a gyorsulási 290 körül. Ellenben az enyém 316,357,327 -
tutuhawer
őstag
más autóknál is van ilyen, nagyobb tuninggal is. A skyline-tesztem bizonyítja, hogy habár drasztikusan csökkent a gyorsulás mutatója, nem gyorsul rosszabbul, ugyanígy a toyota supra-féle teszt is igazolja. A nismo 240 sx-em végsebessége egy 6-12-es motor után adat szinten csökkent, de a tényleges érték nőtt. A skyline-om anno a 0012-es fék hatására 2 Km/h-t gyorsult. Minden összefügg mindennel.
-
tutuhawer
őstag
szinte semmire sem, nyilván ha a felesleges mystery kártyákat kiveszem. De nem győzöm hangsúlyozni, hogy milyen hasznos dolog félretenni, mert nem tudhatod, mikor jön be a kedvenc autód játékpénzért, és oda jól jöhet. Meg amúgy is jól jöhet, mert ha tényleg érkeznek tier 4-es kocsik, nem 2 dollár lesz az áruk. És ha lesz bodykit pénzért? Méghozzá jó drágán? Legyen mit a tejbe aprítani - szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó konfig! Ryzen 7 7800X3D 2TB SSD 64GB DDR5 RX9070XT 16GB!
- Új, makulátlan állapotú Samsung Galaxy Buds FE, fehér, fél év garancia
- Új, makulátlan állapotú Samsung Galaxy Watch7 44mm ezüst, 2 év garancia
- Új, makulátlan állapotú Samsung Z Fold 6 256GB Tengerészkék, független, 2 év garancia
- Használt TP-Link Deco M4 - AC1200 Router (Mesh-ként is használható)
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Bomba ár! HP ZBook FireFly G8 - i7 I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD Touch I Nvidia 4GB I Cam I W11 I Gar!
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged