- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
vv5204
senior tag
válasz Balller #1646 üzenetére
Hogy tudtad ilyen brutál mód feltuningolni? Nem a külsejére gondolok, hanem
a paramétereire. Egyszerűen csak versenyeztél és vártad, hogy időnként
bedobjon egy tuning alkatrészt?
EZ valóban működik, a Rosewood Park és Diamond & Union a legjobb alkatrész lelő hely?
Én például jó pár kocsit kipróbálva a 20 szint után kezdtem Silvia tuningba, de nem volt szerencsém, midig T2-es alkatrészeket dobált, úgyhogy most elkezdtem egy új profillal elölről, hátha... -
vv5204
senior tag
válasz - = Zk = - #1649 üzenetére
16. szint felé többnyire még T1-eseket dobál, 20 felett inkább T2-eseket.
Amúgy a linken nézd a "droplocation diagrams"-ot felül és ott láthatod a
statisztikát. A pro alkatrészek gondolom később jönnek, de erről talán
inkább az öreg rókák tudnának mesélni. -
vv5204
senior tag
válasz Balller #1672 üzenetére
Nah picit teszteltem.
Új profillal kezdve a játékot a Silvia alap tuningot feldobáltam úgy, hogy nagyobb
legyen a gyorsulás és kisebb a végsebesség, ezután pont fordítva.
Mind két esetben 217 volt a vége. Ez vagy bug, vagy direkt csinálták ilyenre.
Kíváncsi lennék a nyert alkatrészeknél is így van-e.És egy kérés mindenkihez:
Véleményetek szerint melyik az a gép, amelyik alap tuninggal a legjobb
köridőket futja, fél millió dollár alatt? Akár jöhetnek sorrendben is a kocsik.Más.
A routeres dolog megerősítve. Nálam is ugyanez a helyzet. Adapter kihúz,
bedug azt megyen utána szépen.[ Szerkesztve ]
-
vv5204
senior tag
válasz 1NST1G8R #1734 üzenetére
Egy kis off. Olvastam az aláírásodnál, hogy milyen géped van.
Nekem ugyanez a beltartalom van egy 5830TG TimelineX-ben. Ha be van
kapcsolva nálam a húzás 2.9 GHz-ig, akkor rövid időn belül túlmelegszik a
proci, majd takarék módba teszi magát, ami játék közben azonnal érezhető.
Ha az energiavakarékosságnál 99%-ra állítom a max. CPU használatot akkor
nem húzza, így nem melegszik túl.
Arra lennék kíváncsi, nálad fennáll-e a jelenség? -
vv5204
senior tag
válasz 1NST1G8R #1738 üzenetére
Köszi a hosszú választ!
A külföldi nevét tudom. Az emelés megvan rég és számít 1-2 fokot. Hosszú távon az újrapasztázás kéne, de még nem szántam rá magam. A progit letöltöttem, de nem láttam benne hőfok szabályzási lehetőséget. Bios 1.05 is fent van. Várom az őszt, ha 25 fok alá megy a hőmérséklet ritkábban csinálja. -
vv5204
senior tag
Egyszerű. Hétvégén nem dolgoznak.
De úgy tűnik Hétfőn se.
Van infó, hogy miért nem tudunk játékolni?
Hekkerek keze van a dologban?[ Szerkesztve ]
-
vv5204
senior tag
válasz sunny84 #1812 üzenetére
Pusztán szubjektív véleményként, de nekem a Z4 csalódás volt.
Bár alapvetően jól irányítható, kanyarban is jó, nagy a végsebessége, de
alap + 1-2 nyert alkatrészekkel is elég gyenge a gyorsulása. Nem túlzottan
erős Silviával is jobb eredményeket futok...(#1809) tutuhawer
Mindegy, hogy /join 3-al az európai vagy az észak amerikai belépést
választom?[ Szerkesztve ]
-
vv5204
senior tag
válasz sunny84 #1824 üzenetére
Mindegy, lényeg, hogy NISSAN! Családban marad.
Tegnap nyomtam jópár fordulót a Diamond & Union-on és nem egyszer
odavertem 1 Silviás srácot 300 feletti, illetve ahhoz közeli statjával, holott
az én Silviám gyorsulása is 200 alatt van, a többi meg 250 körül...
Tényleg űber durva a statod. Ha majd én is eljutok az 570-edik lvl-re, akkor
mehetnénk egy-pár kört.(#1823) tutuhawer
Szerintem az vagy.
Én a gyengeség jelének tartom a lökdösődést és a mágnest. Egyiket sem
használom alapból. Lökdösődni is csak avval, aki nekem jön direkt.
Kisebb szinteken még elmegy, de lvl 20 fölött -szvsz- sztem már gáz.
Hol marad a Fair play?
De kérlek ezt ne vedd magadra, nem bántani akartalak![ Szerkesztve ]
-
vv5204
senior tag
Verseny végén a kártya kivetésnek van valami trükkje? Statisztika?
Nálam mintha a 2-es, 4-es kártya többször adna part-ot, de lehet, hogy
tévedek. -
vv5204
senior tag
válasz tutuhawer #1859 üzenetére
Hogy működik ez az sms-es dolog és milyen kocsikat lehet érte
kapni?
Na csak azért kérdem, mert vért izzadva, keservesen gyűjtöm a dollárokat,
megveszek egy kocsit és szinte mindig kiderül, hogy egy hulladék.
Tegnap a 370Z-vel jártam így. Volt hozzá csomó nyert jó kis T2 part,
gyorsan fel is raktam rá, aztán leesett az állam... kábé, mint egy rinocérosz
az úton a Silvia után. -
vv5204
senior tag
Köszi az infókat srácok! Az elmondottak alapján a starter pack éri
meg jobban... még majd eldöntöm, igaz most a leginkább belépni
lenne jó, ez a hülye ablak tényleg bosszantó. -
vv5204
senior tag
Na! Volt szerencsém kipróbálni az Audi A1-et, enyhén fel part-ozva.
Kegyetlen megy! Jó a gyorsulása, nagy kanyarsebességet bír, gyorsan
reagál a kormánymozdulatokra. Negatív oldala a relatíve nem túl nagy
végsebessége és időnként hátsókerekes módjára dobálja a farát.
Ja a hangja vadállat.
Get Instant! -
vv5204
senior tag
Ami baromira nem tetszik az NFSW-ben, hogy nem lehet kipróbálni
a verdákat!! Szerintem az EA is jobban járna ha lenne erre lehetőség.
Kín keservesen gyűjtögettem a dollárokat versenyenként és a megvett
kocsik nagyrésze csalódás volt. Legalább Free Room-ba lehetne
megvizslatni őket, a bérlés is egy nagy átverés. Ezen felháborodva kis
keresgélés után a Google-n, letöltöttem egy trainert, amiben a következő
gépeket tudtam kipróbálni:- Murcielago
- Audi A1
- Ford Escort
- Lotus Elise
- BMW M3
- Dodge Viper
- Corvette Z06
- Ford GT
- BMW Z4 GT3
- Porsche 959
- Lotus Exige
- Porsche 911 GT3
- Mazda MX5Mielőtt megköveznétek, Free Room-ban teszteltem őket, majd vettem
3000 boost-ot sms-ben és a nekem tetsző kocsit betoltam a garázsba.
(Audi A1)
Valószínűleg többen cselekednének így, ha szintén tudnák mire képesek
az autók.
Sajnos ez a kis segéd program sok féle csalást is lehetővé tesz a
tesztelés mellett, amivel szoktam is találkozni a versenyek alatt, talán
túl sűrűn is. Emiatt senki ne kérje honnan szedtem a progit sem itt,
sem pü-ben!
Mindazonáltal ha van kérdés valamelyik négykerekűvel kapcsolatban,
akiknek nincs meg a hack...
Plö a T3-asok közül a Viper nagyon fosul irányítható, ami pedig mindent
visz, minden tekintetben a Z4 GT3.[ Szerkesztve ]
-
vv5204
senior tag
válasz LamerGyuri #1890 üzenetére
Akkor csaltam volna ha multiban tolom, így viszont csak teszteltem.
Free Room-ba a gép által generált virtuális járművek haladnak...
ja bocs, te voltál az egyik?Szerk:
(#1894) tutuhawer
Kicsit fentebb írtam a 370z-ről. Nem vesztettél vele sokat, lassú, tohonya
egy jármű, közepes partokkal is.[ Szerkesztve ]
-
vv5204
senior tag
válasz beavisx2 #1908 üzenetére
Ebben van azért valami... mióta megvan az A1-em a legbrutálisabb 300-as
Silviákat, 240SX-eket, 500, 600 feletti statos Lambókat, M3-akat,
400 feletti Z4-eket dobálja be multiba és sokszor vért izzadok a
középmezőnybe jutásért. A race és pro cuccok nagyon kellenének a
csöppségre. De előbb-utóbb meglesz az is. -
vv5204
senior tag
válasz callmeakos #1921 üzenetére
Tesztelve. Csalódás. Egyenesben megy, mint a többi T3-as, kanyarodni
viszont nem tud, a iránybillentyű lenyomása után komótosan,
nagypapásan kezdi fordítani a kerekeit. A hangja persze szép. -
vv5204
senior tag
válasz callmeakos #1929 üzenetére
Mint fentebb említettem a T3-asok királya -szvsz- a Z4 GT3.
Itt most pusztán az autó viselkedésére gondolok, nem arra, hogy
tetszik-e, vagy sem. Kiba dúrva porszívó hangja van és közel úgy lehet
irányítani, mint az Elise-t, még a 911 GT3 sem ér fel hozzá.
Ha egyszer veszek starter pakkot tuti benevezek egy Z4 GT3-ba
és letolok mindenkit. -
vv5204
senior tag
válasz tutuhawer #1952 üzenetére
Szerintem azt tegyük hozzá, hogy a WRX STI profiknak való, mint te.
Nagyon fel kell partozni ahhoz, hogy nyerni tudjon vele egy átlagos
játékos. A 2 profilommal összesen több, mint 1000-et versenyeltem,
de kábé 1 kezem megszámolom hányszor láttam Subarut nyerni.
A kerék elfordítás sebessége lassú, én állandóan falnak mentem
kanyarokban. Az, hogy te elkened vele a mezőny szája szélét azt nem
kétlem. -
vv5204
senior tag
válasz #21346560 #1955 üzenetére
Nagyjából ahhoz hasonló, ha mégis állást kéne foglalni -szvsz- talán a
Subaru jobb egy picit.
Tudod mit!? Szerezz be egyet és oszd meg velünk a tapasztalatodat!(#1954) tutuhawer
Kábé 3 héttel ezelőttre. Nahát, nem gondoltam volna, hogy azóta ilyen
nagyot változott.GTC376
Haveromnak van egy ilyen szekér (valódi), kábé 4.8 alatt van százon az
övé és ritkán akad legyőzőre. A hangja az aszimmetrikus leömlők miatt
olyan darálós, szebb, mint egy Porsche-nak.[ Szerkesztve ]
-
vv5204
senior tag
válasz tutuhawer #1958 üzenetére
Azért azt tök mókásnak tartom, hogy így eltérnek a vélemények egy
típust illetően... ezek szerint nem csak a fényezés, hanem a
vezethetőség is ízlés kérdése.
Amúgy Dodge alatt én Viper-re gondoltam, az a T3-asok szégyene, persze
ez is szubjektív vélemény.Azért ma kicsit büszke vagyok magamra, kanyargós pályákon többször
odavertem LP-640-eseket, meg 911 GT3-makat az A1-esemmel, mivel nem
tudták annyira kihasználni a nagy sebességüket. -
vv5204
senior tag
A kocsi ültetésnek van valami haszna, vagy csak vizuális élmény?
-
vv5204
senior tag
válasz SylarHUN #1979 üzenetére
911 GT3-ad van. Az az egyik legjobb, hanem a legjobb kocsi az
NFS World-ben, hogy lehet avval mindig veszteni? A forgalom szar, én is
gyakran szopok vele, vesztek el miatta versenyeket, de tanulni kell.
Gyakorolni az ideális íveket, beláthatatlan bukkanó előtt középen menni
inkább. Az elkeseredés mindig csak rosszabb eredményeket szül. Ilyenkor
érdemes inkább félre tenni a game-t pár napra. Single playerben szoktam
begyakorolni egy-egy pályát... ha ott be tudok érni 1-3.helyen akkor mehet
a multi.
Vagy vegyél egy T1-est, menj vele csomót, aztán egy élmény lesz vissza a
Porsche-hoz. Az A1-em mellett ott egy 200 körüli statos Silvia, amibe átülök
néha pont emiatt.
Egy régebbi profilom mottója: " First or last is same, enjoy the game." -
vv5204
senior tag
válasz tutuhawer #1987 üzenetére
Van EZ az oldal ahol meg lehet nézni melyik pályán milyen part-okat lehet nyerni. Nekem ez eddig baromira nem jött be. Egy csökevényes pályán kábé ugyanannyit nyertem, mint mondjuk a Diamond & Union-on ahol elvileg szórni a kéne őket. De ami ettől jobban érdekel, hogy miért nem nyertem még sohasem pro cuccot??? 99%-ban gagyi street/race holmit dobott ezidáig. Mondjuk lehet az, hogy 30 lvl feletti pályákon dobálja a pro part-okat inkább?
Én persze csak multizom, semmi egyéb. -
-
vv5204
senior tag
válasz tutuhawer #1997 üzenetére
Na. Free rooam-ba bementem most gyorsan, míg fatal error-ral kidobott.
Kanyargós, dobálós városi részt választottam. Hát a fene se tudja.
Nekem a 911 GT3 egy stabil álom. Hozzá képest az A1-em egy gólyafos
a levegőben, folyamatos korrigálást igényel, bár én szeretem ezt.
Az E92 sokkal rosszabbul irányítható az E46-nál.
Az E92-nek egyszerűen nagy a fordulóköre, mintha 20 fok lenne max.[ Szerkesztve ]
-
vv5204
senior tag
válasz callmeakos #2016 üzenetére
és SylarHUN
Egyet értek. Ezért jó az összkerekes kocsi, avval faképnél lehet hagyni
a nem összkerekeseket, a T3 4WD-k brutál rajtolnak. (Mondjuk van 1-2
üdítő kivétel 2WD, az E46 például szépen megindul.)
Mágnesre Shield, ha megint mágnes rövid időn belül, akkor meg Ram.
Single player-ben lehet gyakorolni a manőverezést, mivel vagy 3-5-ször
rádobják az emberre a sárga csodát. -
vv5204
senior tag
válasz tutuhawer #2028 üzenetére
Az milyen már, hogy 30 lvl felett, 300 statos Silviás csítel. Bár minek
nekiment semmit sem lassult tőle, csak úgy repkedtek a kocsik
balra-jobbra...
Azt sem értem, hogy ez milyen baromság a játékban, hogy csak az
elején, a verseny befejezésekor viszont nem nyílik le a jobb egérgombos
ablak, hogy lehessen jelenteni az idiótáját. -
vv5204
senior tag
Érdekes tegnap én is találkoztam egy ilyen csítes Scirocco-val.
3-an indultunk a másik srác egy full 300 statos Silviával, rajt után a
VW az első kanyar után eltűnt a térképről.Szerk:
Hiába nézed vissza az IP-jét, ha dinamikus, akkor csak újraindítja a
router-t azt csá. Bannolni kell nemcsak a profilját, hanem az emailes
regisztrációját is.
Igaz azt is csinál újat...[ Szerkesztve ]
-
vv5204
senior tag
Azt valaki tudja, hogy és hol lehet beszerezni Aston Martin Vantage-et??
Egyszerűen állat az a verda! -
vv5204
senior tag
válasz callmeakos #2068 üzenetére
Nem lesz, hanem már van.
Vagy egy órát cruizing-oltam vele a városban. Jó lenne beszerezni
hivatalosan is, hogy lehessen menni vele multiban. Nagyon finom szerkezet. -
vv5204
senior tag
Nem értem az EA hozzáállását. Van egy kupac rejtett autó a játékban
amit nem lehet a játékban megvásárolni semmilyen módon, de ügyes
(bennfentes?) vállalkozó szellemű srác ki tudja csavarni a programból
és publikálja.
Azt nem értem mitől rejtett, ezek lesznek talán nem sokára elérhetőek??601: BMW M3 Most Wanted Edition 1
602: BMW M3 Most Wanted Edition 2
603: Camaro SS
604: Porsche Panamera Turbo
605: Bentley Continental
606: Rhino 1
607: Rhino 2
608: Police Corvette
609: Nice, HUGE Dump Truck
610: Renault Megane
611: Aston Martin Vantage V12 -
vv5204
senior tag
Upsz lejárt az időkorlát.
Ezt nem tudom ki töltötte fel, de egy nagy atombombára hasonlít,
vajon gurulva közlekedik? -
vv5204
senior tag
válasz callmeakos #2100 üzenetére
Körülbelül az LP-640, 911 GT3 szintjén áll menetteljesítményeit illetően.
A hangja ver minden V12-est a játékban, egyszerűen imádni való.
Egy gyenge pontja van, a nagy fordulókör, emiatt az ideális ívekre oda
kell figyelni. Akinek bejön első blikkre, érdemes kipróbálni.Erről jut eszembe. Nem tudom észrevettétek-e, mintha változott volna
némelyik kocsi hangja a játékban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest