- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attila17
tag
Heló, leonardo-ba milyen fajta tompított izzó kell? H4-es?
-
jozsi252
veterán
Sziasztok
Szeretnék segítséget kérni bukó vásárlásában. Shox-on nézegettem őket milyenek vannak. Engem mindenképpen zárt érdekelne, és robogóhoz szánt sisak, tehát nem nagysebességre kellene, ehhez mérten nemszeretnék 100k-t kiadni egy sisakra. Tudnátok mondani jobb márkát amit érdemes megvenni?
Köszönöm
-
g@bo
nagyúr
válasz
runner 125 #26393 üzenetére
a túrót, hétközben meló estig, hétvégén meg ha vidéki túra van, havert kell fűzni fuvarért.
ok, hogy tökölés szagú, de azért nem csak úgy hopp nyakamba az országot és go nyiregyháza békéscsaba veszprém, aztán ha nem tetszik 5 óra zakat vissza, ha oké, akkor 4 óra zümmögés egy mellékúton.tény, hogy a budapesti gépeket se lestem meg, de nem is tetszettek igazán.
csak azért nem megyek el, hogy menjek.
[link] ez ok, de az eddig látottak /árak, kor.../ alapján 310é be is kaphassa.
-
runner 125
nagyúr
..én összesen 360km-t autóztam a Runner-ért. Eladtam a Nexus-t, rájöttem, h most nem fog menni a VFR, de tudtam h kell egy "átmeneti két kerekű". Felvettem könyvjelzőbe az összes létező oldalon található Runner aprókat, figyeltem 2 napig, párat felhívtam, majd 3. nap beültünk és elmentünk érte.
Slussz poén, h még most is fent van.De, ugyanez igaz a Nexus-ra, vagy bármi másra amit eddig vettem.
Hozzáteszem soha nem csináltam rossz vételt semmivel (kopp-kopp), nem azt mondom, h kapkodd el, de ez már tényleg tökölés és teszetoszaság. Ha, én motort akarok venni és megvan a pénzem, max. 1 hét alatt megveszem. -
g@bo
nagyúr
válasz
runner 125 #26388 üzenetére
ok, könnyű mondani úgy. hogy a kiszemelt példányok pesttől átalában 100-200 km re vannak. hopp vonat?
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #26388 üzenetére
Nem akar venni csak szívat minket hisz van most neki valami kis gép ha jól rémlik.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
runner 125 #26388 üzenetére
Hát egy barátnőnél a töketlenség szerintem erény inkább...
-
SirKero
őstag
válasz
Tothgera30 #26381 üzenetére
Mercedes-Benz V osztály 2148 cm3 90kw disel 2004/10. már csak ennyi van róla ( maga a hirdetés már nem él )
-
akos727
senior tag
válasz
#45553408 #26382 üzenetére
Én dio-t nem vennék. Megbízható, megy, de szerintem nagyon kicsi. Sokkal jobban járnál egy fekvő minarelli blokkos vagy egy piaggio-s géppel. Látom, hogy nem szeretnél sokat rákölteni, itt van pár amikre keress rá: Malaguti f12, malaguti f15, yamaha aerox(bár ez kicsit drága), benelli 491, benelli k2, aprillia sr 2001-2002-es szériát ne!(ditech), piaggio nrg, piaggio typhoon, gilera stalker, italjet dragster, stb.. ezeket a márkákat nézd át.
-
SzlobiG
félisten
válasz
Tothgera30 #26381 üzenetére
Szépnek szép, de 400K-ért 50-es robogót venni...
-
-
SirKero
őstag
válasz
Tothgera30 #26337 üzenetére
-
g@bo
nagyúr
üdv
runner kollegának már linkeltem, tőletek is megkérdem, vélemények?
[link]
olcsóbb lenne...[link]
szépnek tűnik.ma beszéltem egy ács-i mukival, egy igazi gyökér... ilyet árult [link] 2010/6. havi 350k ért.
mondom neki, kéne pár kép, mert anélkül hirdetett
-akit érdekel eljön, olcsón adom, és montam már, karc nélküli
5l fogyasztás nem semmi, bárt sportgép, tapasztalat?
-én nyelezve járok, élvezem, ha neked sok az 5l, el se gyere
akkor most aktuális a hirdetés?
-nem nekem kell a pénz, tulajdonképpen le is veszem, de ma aktuális, de talán mégseés egyéb korrekt válaszok, kiadós tájszólás mellett, meguntam a félrebeszélését, lenyomtam.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
#45553408 #26361 üzenetére
Franc tudja, öreg gumi talán. Meg eleve 1 karos felfüggesztése van elől, így a rugózás közben valamelyest biztosan ferdén terhelődik a kerék, így elképzelhető, h kicsit ferdén kopik.
Egyébként a Sfera-t én továbbra is jó vételnek tartom. Kicsit alkudj, mondván, h a rángatás nem normális, s egy ilyen kategóriájú használt robogót érdemes elvinni utána szervizbe, h nézzék át. A szíj, görgők, esetleg kuplung rugók szinte biztosan cserések.
A Typhoon sem rossz, úgy tűnik egyben van, bár nekem erősen nepper szagú.
Viszont az első futóműve kockázatos, ezért a Sfera ilyen tekintetben (is) jobb lehet. -
válasz
#45553408 #26371 üzenetére
Ehhez... azt elfelejtettem írni hogy a km itt is kamu, nézd csak hogy nem gyári gumik vannak, az enyémbe van 16 ezer, de a hátsó gumi olyan mint az újon. Régi műszerfalas, tehát évjárata megint érdekes, szerintem inkább 99 előtti, mivel 2001-2002 körül már megkapta ezt. Dekli telibe van fújva, kipufogó se gyári, a többi úgy oké. 100-110k-t megér, de attól többet nem (ugye 120-ért meg már jobb a Sfera), mert 150-ért már újabb műszerfalas, fiatalabb, kevesebbet futott Neost kapni.
-
válasz
#45553408 #26369 üzenetére
Ezért írtam hogy az a Sfera annyiért nagyon jó, illetve Neost is mutattam 150k körül. Azt is próbáltam, uncsimnak több évig olyan volt, imádta, két ember alatt meg 70-et is, egy jó állapotút ki lehet fogni olyan áron és évekig nem kell költeni rá.
#26371 bodrik11: A Sfera ettől is jobbnak tűnt. Viszont ez mindenképpen jobb mint a Typhoon, amit linkeltél. Viszont tuti hogy ez is import motor, de attól még megér egy nézést.
-
-
válasz
#45553408 #26365 üzenetére
Ránézésre érdekes, mert sok matrica van rajta, aminek köze nincs hozzá, látszik hogy külföldről van behozva. Kapcsolók csontig vannak kopva, ez a 22000km nekem nem hihető, ez már futott 35000-et is.
Ilyen korú motornál alapvető dolgok cseréjére, végső esetben teljes felújításra!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
#45553408 #26357 üzenetére
Ha, lehet zárt, vagy nyithatót keress.
_Nem a kormánynak kell húznia, hanem az egész motornak. Elengeded a kormányt, és nem szabad elmászni sem balra, sem jobbra.
Rángat? Az nem normális jelenség. A fokozatmentes automata váltó lényege pont az, h fokozatmentes.
Mit értesz motorguminál kagylós kopás alatt? Ha, pont a közepe van szarrá kopva, az oka nagyon egyszerű; nem merték dönteni, csak egyenesen szaladt a gumi, így ott fogyott el legelőször. -
DigitXT
félisten
válasz
jozsi252 #26354 üzenetére
Hát jah.
Mikor elkerültem az ütközést, "megtaláltam a dudát" én is,
meg anyáztam egyet - amúgy mentem a dolgomra az utamon tovább.Viszont ma reggel néztem az egyik izzót, hogy izzószál nélkül "még
jó", hogy nem világított... Egyelőre beleraktam egy emelt fényűt, mert
az volt kéznél: legalább világít, bár az is rém gyenge összességében.
A másik viszont "kontaktos" lehetett, mert azóta úgy néz ki, világít.A xenon nekem (duplalámpás a cucc) vmi 24K-ban volt: slim trafó, stb.
Viszont nem belevaló, mert más a foglalata - és hát szórt fénye is elég
nagy, tehát kicsit vakít is sajnos... Szóval nem 100%-ban ajánlott! Még
azon gondolkodom, hogy projektorosat kéne venni, úgyis van már elég
lámpatestem, amivel lehet kísérletezni. De hát semmi sem szabályos!
Ha emelt fényerejű izzót raksz be, már elvileg az sem, mert nem gyári!A hőjét simán bírja a lámpatest, mivel nem fűt jobban, mint az izzó.
35W-ot fogyaszt ugyanúgy, csak több fényt bocsájt ki, mert más elven
működik. Állítólag probléma is szokott lenni, hogy az izzó melege terv
szerint leszárítja a lámpabúrát (ha vizes lesz), a xenon meg nem, s ha
vizes, az nem jó, mert a vízcseppek is szórják a fényt, így jobban vakít.
Elvileg kötelező hozzá fényszórómosó berendezés használata autóban:
motorban ez azért érdekes lenne, mert nincs ablakmosó sem.Ahogy
persze automata magasságállítás sem. Ennek ellenére van gyári xenon
néhány motorban, pl. egyik kollégám böszme BMW-jében is van... -
Jut eszembe a szívócsonkhoz kell esetleg valami tömítés, paszta, ilyesmi? Vagy simán megveszem az újat, berakom és kész?
-
DigitXT
félisten
Pénteken visszacseréltem az izzókat gyárira: LED-ek, xenon ki,
ill. lámpatestcsere, mert a H4-es bi-xenon kicsit bele volt faragva.1) az 5W-os helyzetjelző sárga fos -> a fehér LED gyönyörű volt!
2) a féklámpák nem azonnal kapcsolnak -> a LED-es ugye igen!*
3) az index hasonlóan lassabb reagálású (az izzó hátránya ez**),
viszont az első bevallom szebb narancssárga, mint a sárga LED.
Hátul van egy narancssárga belső búra az átlátszó külsőben, így
ott nincs nagy különbség, de elöl szebb az izzó + erősebb fényű.*: közlekedésbiztonsági szempontból ajánlott is ez a tulajdonsága,
mert egy hirtelen "szituban" számíthat pár tizedmásodperc, amivel
a mögötted lévő hamarabb veszi észre, hogy "vmi történik" előtte...**: az izzó hátránya továbbá, hogy vagy 3 féklámpaizzót kellett ki-
próbálnom, mire egyet találtam, ami működik is: a LED nem ég ki.Mindent kipróbáltam - csak a fő izzókat nem, mert ahhoz ugye be
kell indítani a motort ("okos" találmány az automata felkapcsolás).
Szerk: ugyanis zárt helyen szereltem, próbára meg nem toltam ki.Ma jöttem haza, az egyik tompított égett csak - mondom fasza.
De fél km múlva az is elment.Szerencsére refi ment mindkettő.
Viszont! Annyira "gyertyaláng" az egész, hogy az már fáj. Lóf*szt
nem lehet vele látni, de nem is ez a legnagyobb baj, hanem, hogy
engem sem látnak így! Eset: autó áll a jobb oldalon. (Helyzetjelző
ég, nem fékez: gondolom ott parkol, félreállt, mittudomén, de nem
tűnt nagyon veszélyesnek.) Kb. 50 méterre lehetek, amikor bármi
előjel nélkül (index nuku, körültekintés nuku), keresztbe fordul.Nem sokon múlt, hogy telibeverjem.
Talán ha bent van a xenon
észrevesz. Talán ha "ordít" a kipu, észrevesz... Talán. Egyik sem
biztos, de néha bármelyik elég lehet, hogy egy ilyen váratlan sz*r
ne üssön be. Gondolom ő sem kinyírni akart - de nem vett észre.Én meg nem készülhettem fel, mert semmi nem utalt arra, hogy
mindjárt be fog fordulni a szemben lévő (utólag láttam) garázshoz.Csak tanulságképpen írtam le. Műszaki vizsga rulez... Ahol nézik,
hogy megfeleljen a motor ilyen-olyan szabványoknak, amik szerint
nyugodtan feldobhatod a bakancsot. Szabályosan. A Babettára és
a Simsonra talán elég volt a gyertyaláng, de egy normál motorra?!
És nem azt mondom, hogy száguldoztam... Csak jöttem 50-nel a
hegynek felfele.Lehet, jobban jártam volna, ha csak 30-at tud...
Vizsga után megy vissza xenon, és a LED-ek. Esetleg elöl a gyári
indexizzót megtartom, mert annak jobban tetszik a fénye: ennyi. -
sNORh
addikt
Keresek Puch Maxi Tulajt, vagy Bing 1/14-es karburátor tulajt. A gyári síbertű hosszára lennék kiváncsi.
privátban keress.
Köszönöm előre is. -
válasz
Tothgera30 #26337 üzenetére
Ez itt van tőlem nem messze. Ejj ha most lenne zsém, párom megkapná.
-
akos727
senior tag
Persze, jogy egü 1. napján kapok egy vízpumpa szimeringet
-
-
válasz
#45553408 #26334 üzenetére
Eddig a Sfera jobb volt. Neosból még ez és ez nézd meg, előbbit én is hoznám, mert helyben van, utóbbi néhol elég vicces, de ár/érték arányban jó
. Bár ha jövőre még hirdeti, akkor talán
.
...bár ezen behugyoztam...
-
tothlaci
csendes tag
Urak !
Tudja valaki, hogy az SR50 gyári kipufogón a pirossal bekeretezett rész katalizátor, vagy csak hangtompító ? -
g@bo
nagyúr
válasz
#45553408 #26324 üzenetére
jah, a térded, a kezed, a bokád......
1 téli motorozás, és tudni fogod milyen a ropogós - éjszakai is - fájó térd, ha eddig nem.az ujjaid csak sajognak, nehezebb fogni, a boka meg kit érdekel.
hja, a derék /vesevédő/ is erősen ajánlott.
10 fok alatt ne, vagy rendesen beöltözve.
és a nyári motorozás is ártalmas.... csak később köszön vissza.
-
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #26320 üzenetére
Persze figyelem, de szerencsére egyáltalán nem eszi füstöt se láttam még soha a kipuból, a hangja is gyönyörű nagyon szépen jár semmi kopogás vagy ilyesmi. Remélem nem lesz gondom vele motorikusan amit lehet a legjobbat megkapja rajtam nem fog múlni ezért is cseréltem le mindent megvétel után.
-
válasz
runner 125 #26318 üzenetére
Köszi!
"Az ilyen esetek 99%-ban belül még teljesen sima a csonk belseje" Ezzel azt akarod mondani, hogy lehetséges, hogy a hatalmas repedéstől függetlenül mégsem szív fals levegőt és ha ezt kicserélem nem feltétlenül fog megoldódni a probléma? -
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #26318 üzenetére
Igen közbe leesett nekem is, hogy én a légszűrő összekötő csőre gondoltam.
(#26317) jozsi252 Azért volt vele gondom pl varió csere+ a rendszámoztatás se ment könnyen, de én ezt elfogadtam és tisztában voltam vele, hogy 175K-ért mit lehet kapni és bevállaltam.
-
runner 125
nagyúr
válasz
SzlobiG #26306 üzenetére
Az biztos, h a szívócsonk? Mert hivatalosan a szívócsonk az, ami rajta ül a membránházon és tartja a karbit.
Amire te gondolsz szvsz az a kabi - légszűrő összekötő, ami hasonlóan fontos, h ne legyen kirepedezve.dave93
Na igen, ki van repedve szépen, de ez öreg csonkoknál természetes jelenség. A rezonancia és a gumi anyaga miatt idővel elöregszik. Egyébként, ha leveszed, majd tapogasd meg belül is. Az ilyen esetek 99%-ban belül még teljesen sima a csonk belseje. Az enyém is ilyen volt.
Ezt csavart amúgy Torx-TR-nek, vagy Torx-Security-nek hívják.
SymbianOS
Ugyanott ahol a többin is, a forgattyúsház tetején, az tartja a karbit.
-
jozsi252
veterán
válasz
runner 125 #26315 üzenetére
Igen azt néztem hogy nagyon kevés van ami normális gilerából. Viszont a Leonardo az tetszik nekem, olyat próbálok keresgélni és linkelek be 1-2 őt és majd megmondjátok hogy mennyire érdemes megvenni.
SzlobiG úgylátom neked nagyon nagy szerencséd volt vele, mert kifogtál egy nagyon jót
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #26312 üzenetére
Klasszikus sportrobogó 125-ösből kevés van. Runner az egyik, de abból nem széthajtott, keveset futott darabot nagyon nehéz kifogni. Az új külsős meg minimum fél milla.
Akkor még vannak a 125-ös SR-ek, de azok meg levegős blokkok. Talán még a Malaguti Phantom Max 125, de már az is inkább "városi", túrásabb kategória a Majesty-vel, Leonardo-val egyetemben.
Apropó, Peugeot-ból is van sportosabb 125-ös, de azokat sajna nem ismerem. -
válasz
SzlobiG #26306 üzenetére
Leszedtem az idomokat, hogy megnézzem közelebbről, hát ezen a cserén kívül más már nem segít: [link]
Egy közelebbi kép: [link]A nagy gond az, hogy nincs hozzá szerszámom, csak sima torx kulcsom, de ahogy látszik a második képen, ehhez valami speckó kell aminek a közepén kis luk van. Honnan tudok ilyet szerezni/venni/kölcsönkérni, esetleg van bárkinek itt ilyen cucca kölcsönbe? Mi ennek a szerszámnak a neve egyátalán?
mod: SymbianOS Az biztos, nem gondoltam volna, hogy ennyire durva. Adja az ég, hogy ez legyen minden problémám forrása
-
jozsi252
veterán
válasz
runner 125 #26309 üzenetére
Köszöntem
Azon gondolkodok hogy lerakom a B125-öt és akkor vennék egy 125-öst majd. 125-ösbe milyenek vannak amik sportrobogók? Tehát nem olyan liberty stílusra gondolok hanem egy nrg vagy sr re pl.
Tudnátok linkelni 1-2 őt hogy milyenek vannak az ilyen típusú 125ccm3-es motorokból?
Köszönöm
-
-
jozsi252
veterán
válasz
Tothgera30 #26307 üzenetére
Gera megtennéd hogy leírod hogy olyan NRG-ből mint ami neked is van milyen változatok vannak?
Mert láttam hasznaltauton hogy van sima akkor DD DT, ezek pontosan mibe különböznek?
Gondolom van injektoros vizes, karbis levegős meg karbis vizes talán?
Köszi
-
-
válasz
#45553408 #26304 üzenetére
Nem is kérdés, hogy ezt kell választani , csak legyen minden igaz
Más: Gyerekek repedezett a szívócsonk a Liberty-n.
Kicsit utánaolvastam, és stimmelnek a hibaleírások is: Gázadás nélkül nem, csak kis gázfröccsre indul, az alapjárat gyanúsan alacsony, viszont vajon lehet köze a végsebességemhez és a fogyasztásomhoz annak, hogy fals levegőt szív a motor?
-
jozsi252
veterán
Értem, köszönöm mindkettőtöknek
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Játékra! R5 1500X / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 2TB HDD
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
- BESZÁMÍTÁS!Gigabyte B650M R7 7800X3D 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Corsair 4000D Airflow TG 750W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged