Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- Minden a maxon: Asztalunkon a ROG Strix Scar 18 notebook
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Locsolkodás helyett hardverekre feni a fogát az ünnepi nyúl
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
-
PROHARDVER!
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Volkov
senior tag
válasz
sörösló #11071 üzenetére
PHM, köszi, de tényleg laikus vagyok, csak szakbarbárkodom. Meg olvasok, s józan paraszti ésszel gondolkodom.
Próbanyákon csináltam eddig lm317-el ventiszabályzókat meg alaplai infra port-ot tikktakk-os dobozbasörösló, így van, ezt akartam én is vhogy megfogalmazni, de nem tudtam, hogy "a leválasztás volt a lényeg"
1,5-es jó, főleg azt használom, bár nem MM hanem MBCu-t. de mikor ilyen kis vmit kell csinálni, akkor mégvékonyabbat keresek, igaz, hogy akkor 2 forrasztásra elég, te tűhegyet lehet hajlítani pl egy 0,5-ösből
De ez ritka, most is 1,5-es volt benne. Smd-vel telepakolt nyáknak most estem neki életmeben elöször így, hogy leszedjek róla vmit. Féltem is, hogy elég a nyák. Szerencsére kibírta.
De a hosszal még nem variáltam, majd kipróbálom. Köszi a tippetHamár ráakadtam a topicra:
szintén kocsi téma: egy-gombnyomásos ablaklehúzót szeretnék valahogy csinálni (ha lehet költséghatékonyan, egy kész szett 10k kb)
Érzékelök nincsenek az ablakon, és telepakolni sem tűnik jó ötletnek.
Szerintem valami olyan elektronika kéne, ami érzékeli, hogy "erőlködik" a motor mikor fel/leért az ablak.Áramerősség ugrik ilyenkor meg? Vagy a fesz? Szal nem tudom. Az biztos, hogy relézni kell.
Erre valakinek ötlete?
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 25
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)