- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Viszonylag kompakt léghűtésekkel gyarapította kínálatát az Arctic
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
gipsztigris
addikt
Sziasztok!
Van egy kis gondom, remélem tudtok segíteni!
Kenwood DDX5015 BT fejegység az istennek sem indul el, csak villog a piros led. Kb. két napig áram nélkül volt az autó egyéb javítás miatt és most nem tudjuk elindítani.
Már a létező összes gomb kombinációt kipróbáltam, de csak villog a led. CD-t megeszi és ki is adja, de mást nem csinál. Képernyő sötét, érintésre nem reagál. Nehezíti a megoldás keresést, hogy az ügyfél most vette az autót és semmit sem tud a fejegység működéséről.
A kézikönyve szerint ha a piros led villog, akkor a security funkció aktív.
Hálás lennék ha valaki tudna érdemi információval szolgálni! -
szvoboda
tag
Üdv!
Ha valakinek pont ez hiányzik, egy köszönömért megválnék egy kenwood bt304 előlaptól.
Kidobni nincs szívem, hátha valakinek pont ez kell! -
Lusu
aktív tag
válasz
PZoli76 #75694 üzenetére
Azt talán Ear is pont írta, hogy nincs két elem az autón ahol azonos feszültséget mérsz... Meg hát, van akkor értelme az OFC réz kábellel pávázni ha a negatív gyakorlatilag egy acélvezeték? Ezzel az erővel egy szigetelt 100-as itartón is hátra vihetném a pozitívot és akkor jól van az nem?
-
Lusu
aktív tag
válasz
PZoli76 #75686 üzenetére
Pedig az én esetemben az akksi sarukról van hátra vezetve 2x35nmm kábel, megszakítva a műszefalnál mert oda is került 2 erősítő. A negatív a műszerfal csö merevítésén még galvanikusan rögzítve van (de csak azért mert nehéz lett volna szigetelve megoldani, így egyszerűbb volt). Az összes aktív hangtechnika (erősítő, proci) erre van felfűzve, zajnak nyoma sincs. De miért is lenne ha a lehető leg megbízhatóbb módon van egyen potenciálra hozva a test?
-
PZoli76
csendes tag
Oda sem... Vagy úgy gondolod,hogy elöl,motortérből,hátra az erősítőig menne az akksitól a + , meg a - is?? Azzal nagy esélyed van egyből berántani egy földhurkot is a rendszeredbe,ott ne csodálkozzunk ha minden zaj IS hallható lesz a zenében... Ha plusz akksi van a hifinek,az persze más,de gyanítom,ott sem közvetlenül akksira kötnek - -t....
-
PZoli76
csendes tag
Az akku testpont nem egy tökéletesen kidolgozott hely, mivel autógyártáskor a költség minimalizálás is szempont.. Azontúl, legtöbbször alumínium szemes sarukat használnak erre a célra, amit egyáltalán nem használunk autóhifinél,sőt,már lakóházaknál sem,mert problémás... Ezeken túl, az erősítőhöz minél közelebb ajánlatos testpontot adni,és ez altalában megint nem az akku testpontja.. De nem hiszem,hogy akkora feladat a fentebb leírtak alapján testpontot csinálni.. Egy komoly autóhifi nem játék,komoly károkat is okozhat a lustaság/nemtörődömség.. Sőt,van,aki a hármas szabályt preferálja,amivel megduplázza az akku-test , a karosszéria-test,és a generátor-akkumulátor összeköttetéseket..
-
PZoli76
csendes tag
válasz
kovbandi82 #75664 üzenetére
Szia!
Bocs,hogy beleszólok,lehet,nem nagy segítség lesz,de beleakadtam a képbe,és a problémádba....És van,amit nem is értek,bár kb 20 éve építgetem a saját autóhifijeimet....
1) Szóval,zavarok szempontjából érthetetlen számomra,hogy ezt a két db nem pici erősítőt miért kell egy kb 60x60 cm-es elképzelt keretbe bezsúfolni... Talán a csomi alja így adja ki???
Akkor lehet,oldalkárpit mögé kellene rakni két oldalra a rendszert..
2) Nekem mindig Sedan autóim voltak,a fém kalaptartóra fejjel lefelé felszerelt NEM FÉMES kapcsolattal felerősített erősítőkkel az autó KÉT SZÉLÉN,minél messzebb egymástól...
3) Soha nem teszünk egymáshoz közel jel(RCA) és tápkábelt,nem keresztezzük őket egymással,és soha nem kötünk akku testpontjára - valahol minél közelebb kaszni megfúr, lecsiszol, aranyozott szemes saru forrasztva és préselve a kábelre KÜLÖN mindkét erősítőnek (ezeknél minimum 30nmm-es legalább M8-as átmenő csavarral rögzítve)..
4) Táp+ mehet biztosítékon,és elosztón keresztül normálisan bekötve,nyilván nem keresztezve...
5) Remote kábel mehet tápkábel mellett forrrasztva,elágaztatva,vagy egyikből másikba átkötve,felesleges elosztózni...
Szerintem ezekkel a dolgokkal lehet,már meg is szűnne a problémád,mert nekem első látásra inkább káosz van a képen,mint egy átgondolt,kidolgozott install,ne vedd sértésnek..
Ha hagysz teret a cuccoknak,és átgondolod az erősítők bekötési pontjait a keresztezések,kábelek együttfutásának elkerülése érdekében,akár elforgatva őket,már kevesebb lesz a hibalehetőséged,rendezettebb lesz az összkép is...
Sok sikert,és további jó munkát,sok örömöt kívánok a rendszeredhez...
Üdv: Zoli -
DaFok
tag
-
GalaHU
addikt
Segítséget szeretnék kérni fejegység kiválasztásához, az alábbi paramétereknek kellene egyszerre megfelelni:
- 1DIN méret
- Kihajtható LCD képernyő, de "behajtva" is működtethető legyen alapfunkciókra
- Apple carplay, (vágyálom a vezetéknélküli kapcsolódás, de hátha!) Waze, GoogleMaps, Spotify támogatás
- MP3 lejátszás USB-ről, mégjobb lenne SD kártyáról
- BT telefon kihangosítás
- Hátsó kamerakép fogadása, automatikus átkapcsolással
- Gyújtás ráadása után automatikus és gyors csatlakozás a telóhoz, ne kelljen külön app-okat indítgatniNyilván 6 számjegyű lesz a kaland, de örülnék ha max 2-essel kezdődne...
Van valami tippetek?
-
KRISSTUS
aktív tag
Szia!
Ha nem a csere az elsődleges cél akkor érdemes volna megkeresni a hibaokozót.
Valószinű az USB vonalon (adat/táp) van a gond.
Először próbáld ki az adattároló lecsatlakoztatásával (HDD/SSD/Pendrive) és nézd meg, hogy akkor is jelentkezik e a hiba a BT-FM átkapcsolásánál. -
DaFok
tag
Sziasztok,
2 kérdés:
1, JVC KD-X342BT fejegységem mostanában ha átváltok FM-re, utána vissza USB-re vagy BT-re azt írja not supported és lefagy, majd kikapcsol. Bekapcsolom, akkor vagy talál, vagy nem source-t és lefagy, kikapcsol megint. Ezt eljátsza párszor és mintha semmi se történt volna 4-5 ki-bekapcsolás után visszaáll pl USB-re és folytatja azzal a számmal amit legutóbb hallgattam vele.Ha megint átváltok FM-re akkor megint elkezdi ezt.
Hasonlóval találkoztatok már?
2, Milyen 1 DIN-es hasonló tudású fejegység van most piacon? 2db 4V RCA, "normális" EQ. Gondolom 25 körül ne is álmodjak róla, így inkább 30+ lenne rá, max 40, vagy használtan ha találok valami normálisat, szóval nem feltétlen új a cél. -
kovbandi82
őstag
Drága hobbi tud lenni a hifi, ha rendesen megakarom csinálni. Azon a pár méter kábelen már semmi nem múlik. A toldásokra sajnos nincs alternatívám a leírtak miatt. Tervben van egy DSP beépítése, az hátha javít a helyzeten.
-
Ear001
addikt
válasz
kovbandi82 #75672 üzenetére
Azért túl sokat ne fektess bele. Ha csak ez lenne a gond, akkor hajrá, de a toldott csatlakozók inkább okozzák a zajt, mint ez a fajta föld megoldás.
-
kovbandi82
őstag
Köszi a tippeket. A jelzett dolgokat igyekszem javítani.
A testek elvezetése külön-külön szép feladat lesz megint, szerzek be csatlakozókat, kábelt etc. -
Ear001
addikt
válasz
kovbandi82 #75670 üzenetére
Erre gondoltam.
Földelés. Nem szerencsés tápelosztóra bízni, ha lehet miden egye eszköztől menjen saját kábel a földpontig. Aztán érdemes megnézni, hogy az megfelelő-e mert meglepően sok voltokat lehet mérni az autó egyes karosszériaelemein.
Igazából az egészet végig kéne nézni, biztos vannak még benne olyan pontok, amik így képről nem látszanak. Amit beraktár kis képet a tápelosztóról, az is kalandosnak tűnik, de hát ezt élőben kéne látni.
Csatlakozók toldását például réz szalaggal próbálhatod meg árnyékolni, persze ésszel, odafigyelve, hogy ne okozz vele zárlatot sehol, de ez sem 100%-os megoldás, de segíthet.
-
kovbandi82
őstag
válasz
Ear001 #75669 üzenetére
Köszi a tanácsokat. A kilógó réz dolgot javítom, teljesen igazad van. A "Saját magára visszahajtott drót" részt hirtelen nem tudom, melyikre gondolsz, esetleg tudnád jelölni? Testpont 1 van, oda van testelve a kasztnihoz, mint maga az akku, tehát nem az akkumulátorra húztam a testet, hanem arra a pontra, ahová az akku testkábele megy. Onnan van elvezetve a tápelosztóig.
Sorrendben a bal szélső a 12V, a középső a test, a jobb szélső a remotet osztja el. Helyhiány miatt kerültek ennyire egymás mellé.
Sajnos az RCA toldást nem tudom kivenni a szerelhetőség miatt, esetleg arra valami árnyékoló megoldás lenne, akkor azt beszerelném.
-
Ear001
addikt
válasz
kovbandi82 #75664 üzenetére
Hát lyuly. Először is ideteszem ezt a hogy szereljünk autóhifi kisokost, időnként megint aktuálissá válik.
Ami látszik, hogy munka volt vele. De a képek és a leírás alapján van pár dolog, ami lehetne, sőt kéne javítani. Például ott a kilátszó réz a tápelosztónál, nemár. Ott középen az elosztó után az a saját magára visszahajlított drót. Szigetelés árnyékolás nem törik meg ott? De ha nem, az biztos, hogy antennázik, mint a veszedelem.
De nézzük a zajt. Minden egyes toldás, átvezetés önmagában hiba és zajforrás. Az autóban az RCA-k bődületes mennyiségű rádiófrekvenciás zajnak vannak kitéve mindenféle spektrumon, ezért a jobb drótok igen komoly árnyékolást kapnak, hogy ne szedjék össze ezeket. A megszakítás, toldás, elosztás mind ez ellen dolgozik. A hangszóróknál majdnem ugyan ez van. Azok ugyan kevésbé szednek fel zajt, de sugároznak lelkesen.
Legalább ennyire fontosak a földelési pontok. Hány van, milyen messze, mennyire nulla az a nulla. Az mit jelent, hogy a test ugyanígy megy? Az is elosztón, vissza az akkuig?
-
Lusu
aktív tag
válasz
kovbandi82 #75664 üzenetére
Elnézve a dolgokat, a táp és testelés dologgal neked nemigen lehet gondod, hacsak nem a forrás testelése nem az igazi és ott van már egy kis különbség. Próbából egy negatív szálat lengőbe előre húzni a multimédiára? Utána lehet az RCA kábelekkel is lengőbe játszani, persze olyannal ami biztosan jó is, vagy van kettő és akkor csereberélve kizárják egymást, ha érted mire gondolok
Végső esetben pedig az erősítő(k)ben is lehet gond. Nekem anno volt egy 45.2-es stegem, magassugárzón elképesztő hangerővel szedte össze még a komfortelektronika zajait is. Az első szerelő akinél járt azt mondta ez ilyen, vagy jó a rendszerbe vagy nem... De azért a másodiknál csak kiderült, hogy elszállt egy ellenállás, százforintos hiba és tökéletes lett utána.
-
V8engines
tag
válasz
kovbandi82 #75664 üzenetére
Ez igen.
Képek és leírásod alapján ez eléggé kulturált megoldás és rendszer. Igényesség van, gratulálok hozzá.
Remélhetőleg meg lesz a problémádra is a megoldás. Kíváncsian várom.(Egy hülye kérdés. Akik itt felszólaltak zajosság ügyében, azoknak benzines a jármű? Mert a dieseleimnél nem találkoztam generátor zajjal. Kopp-kopp!)
-Csak olvasgatom itt ezt a zajos témát. Én szerencsére a 90-es évek óta (Golf l GTI) nem találkoztam vele. Persze azóta gázolajosra váltottam. A Sor 6 benzinesbe meg nem kell a hifi. Azaz, a zenei hifi.
-
kovbandi82
őstag
Olvastam a generátor zaj dolgot, hasonló cipőben járok én is. Leírom a dolgot, hátha valakinek lenne ötlete. Előre bocsájtom, teljesen felújított generátorom van, 120A (a régivel is csinálta), az akku új, a akku-autó testpontja jó, arra a testpontra van testelve mindkét erősítő, ahová az akkumulátor.
Nos a rendszer egy tipusspecifikus multimédia, 3 pár RCA megy róla hátra. A sub RCA-ba van kötve egy RCA basszus vezérlő. Az RCA kábelek bal oldalon mennek, az autó tápkábele a jobb oldalon, az nem zavar be. A remote kábel is a jobb oldalon megy, nem az RCA-k mellett. Az akku a csomagtartóban van. Az egész rendszer a felhajtható csomagtér padló aljára van felrakva, közvetlen egymás mellett nem megy a táp/jel vezeték. Az RCA és a hangszóró kábel viszont igen. A tápot egy 35-ös réz kábelen kapja, ami belemegy egy tápelosztóba, ahonnan 20-as kábelekkel vannak megtáplálva az erősítők. A test ugyanígy megy.
Szerintem a gyenge pontok: E39-ben az ajtó kábelátvezetők pinezve vannak, nem közvetlen a kábel megy át az ajtóban, eléggé macera az áthúzás, közvetlen a gyári kábelre kötöttem rá, onnan van elvíve az erősítőig a vezeték. A hátsó hangszóróknak van gyári kötéspontja a hátsó dobnál, ott kötöttem rá a hangszórókra, és vittem tovább az erősítők felé. Mivel a panelnak, amire rászereltem az egészet, kivehetőnek kell lenni, így az RCA kábelek meg vannak toldva egy jó minőségű apa-apa toldóval, továbbá egy ISO csatlakozót bepineztem, ott lehet szétcsatlakoztatni az erősítőtől jövő hangszórókábeleket az autó fele menő résszel. A tápkábeleket nemes egygyedűséggel, mivel egyébb, 35 mm-es gyorscsatlakozóz nem találtam, hegesztő kábel bajonettzáras lengőcsatlakozóval tettem szerelhetővé.
A hangszórókat egy Sony XM-N1004 hajtja, a mélyet meg egy Audio-System Twister F4-380. Nos ha a Sony erősítőt felveszem kb. a max teljesítményének a 80-90 %-ra, a hangszórókból járó motorral statikus zörej hallatszódik halkan, és 2500-as fordulatszámtól kis generátorzaj halható. Nem nagy, de bosszantó. Ha kb. a teljesítményének a 60 %-ra leveszem, akkor mindez megszűnik. Honnan veheti fel a zajt? Arra gondolok esetleg, hogy az RCA toldóból, mivel ugyanebben az autóban egy régebbi építésben volt berakva egy RCA Y (azon a fejen 1 kimenet volt), és egyszer annak egyik ága széthúzódott kicsit. Szólni szólt, de magas volt a zaj. Amint összedugtam, eltűnt. Viszont lövésem sincs, ezt a toldást hogy tudnám leszigetelni, hogy ne legyen ilyen.... RCA zajszűrőm van itthon, azonban nem akarnám megoldani azzal a problémát. Esetleg az ISO csatlakozón veszik fel a hangszórók? Tudom, elvben alacsony jelen nem lehet állítólag. Beraktam egy képet, hogy is néz ki. Tudom, nem a legszebb, főleg hogy az elmúlt 20 évben valaki valamikor összebaszta az egészet ott lent, de nem is akarom mutatni -
Lite
őstag
válasz
Ununqatrium #75660 üzenetére
Nincs annyi kábelezésed, hogy egy másik autó akkumlátorára kapcsolódj rá, annak járó motorja mellett? Úgy lenne egyértelmű és bizonyított, hogy a hangtechnuikád jó, a kocsiban van a hiba. Ha nem, akkor restart...
-
V8engines
tag
...és hát nem feltétlen a németekkel van a baj.
Nem is volt más gyártótól négy kerekűm. Van akinek a francia. Nálam a portára se nagyon jöhet.
Barátom meg szív a 4 éves (már épp lejárt garis) Corsa-val -egyéb iránt franciája volt kettő is mióta ismerem, csak neki már öregecskék voltak, most épp szidja az Opelt-. De már kb. 2 évesen jöttek elő a nyűgök a Corsán, amire a válasz a szervizben: Nem garanciális hiba, meg hogy ez ilyen, nem tudunk vele mit csinálni. Most épp a legutolsó, hogy szétesett a belső világítása.
Csuda pazar termékeket hoznak ki a gyártók manapság (úgy 15 éve).Én köszönöm, maradok a két öreg németemnél.
Bocs, elkanyarodtam!
-
Lusu
aktív tag
válasz
Ununqatrium #75660 üzenetére
Elvileg a hangtechnika irányából mindent kipróbáltál, leteszteltél ami rossz lehet és generátor zajt szedhet össze. Más nem marad, csak az autó irányából lesz gond, ami lehet az említett diódahíd a generátoron, ezt felújított generátorra cserével lehet orvosolni.
De előtte, egy olcsóbb megoldás egy esetleges hibaforrás kizárására ha átnézed a gyári testpont(oka)t, legfőképp az akku - kasztni kapcsolatát. Főleg ha öregebb, 15+ éves autóról van szó, sőt érdemes lehet a generátor töltőkábelét is szemrevételezni. -
Ununqatrium
aktív tag
Sikerült kölcsönkérnem egy rádiót, amin van RCA kimenet az első hangszórókra is (az első hangszórópárom van erősítve), sajnos ez se jött be, avagy nem a rádió a gond. Egy boltból új, spéci hangtechnikához való RCA-t is kikunyeráltam, szintén változatlan a helyzet. Aztán ott adtak próbára valamiféle Sinus Live galvanikus szűrőt, az 90 százalékban megszüntette a sípolást, viszont a teljes mélytartományt is megszűrte, úgyhogy az is ott maradt.
A mai nap sikerült egy erősítőt is kölcsönkérnem egy gyors próbára, sípol. Innentől szerintem feladom a dolgot, minden létező elem ki lett cserélve próbára, így szerintem vagy az autó elektronikájában, vagy valami gyári kábelezésben lehet hiba.
Azt tanácsolták még, hogy próbáljak az generátoron valamiféle kondenzátort cserélni, de ha ott lenne valami gond, akkor gondolom nem csupán az erősítőről, de a rádióról hajtott hangszórók is fütyülnének. Ez csak az én logikám, lehet, hogy téves. Mindenesetre köszöntem az eddigi tippeket. Tanulság: francba a német autókkal
-
PítdB
kezdő
válasz
Ununqatrium #75642 üzenetére
Amit leírtál, és én megértettem belőle... ha nem sub rca-t használsz akkor azon teljes freki átvitel fut, szürés nélkül. Ez azt jelenti a magas frekis zajok is átmennek, amelyek a subnál nem. Egyes rear kimenetek állíthatóak, amin lehet vágni,de ez most nem érdekes neked.
Mint lentebb írtad..
Ha az rca-t babráltad bekapcsolt állapotban és (pio) fejegységed van, akkor szervízbe kell vinni a rádiót. Ugyanis a bemeneten ott található egy védelem. -
bokarcsi71
aktív tag
válasz
Ununqatrium #75657 üzenetére
Cseréld ki az RCA kábelt 3x árnyékolt jó minőségűre, és vezesd az erősítő tápkábeleitől távol. Pl. A táp az autó jobb oldalán az RCA a bal oldalon.
-
Ununqatrium
aktív tag
Kipróbáltam a plusz egy kábelt, nem szűnt meg. Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, a jelkábel alatt a vékonyka kék kábelt értettem, ami a rádióról kapcsolja az erőlködőt.
Az RCA kimenetet le lehet tesztelni valahogy? Tanácsoltak egy olyat, hogy az RCA negatívjairól vigyek egy-egy vékonyka kábelt a rádió fémházára, és ha megszűnik, akkor ott a baki. Nem szűnt meg a zavar.
-
Ear001
addikt
válasz
Ununqatrium #75652 üzenetére
Simán lehet, hogy kinyírtad az RCA földfóliáját a mozgatásnál. Vagy kicsi volt a földkábel valahol, és az RCA-n keresztül keresett magának földpontot a cucc, az meg a fejegység lett.
-
-
Lusu
aktív tag
válasz
Ununqatrium #75652 üzenetére
Ha az RCA kimenet jó a fejen még lehet rossz az erősített kimenet és fordítva.
Amúgy RCA és jelkábel között mi a különbség? Vagy mit értesz jelkábel alatt?
Ha a bl555 által említett megoldás megszünteti a zajt, akkor a testelésed rossz. Ez esetben még véletlenül se hagyd a rádió testpontját összekötve az erősítőével mert ha kakaó kell neki és azon a vékony kábelen akar többet szívni mint amit az elbír tűz lehet a vége. -
bl555
csendes tag
válasz
Ununqatrium #75652 üzenetére
Nekem is volt ilyen fordulatszámfüggő sistergés problémám, az oldotta meg, hogy az erősítőnek a testjét plusz egy vezetékkel összekötöttem a fejegység testjével(a fejegység csatlakozónál megblankoltam a testkábelt, oda forrasztottam a plusz vezetéket).
-
Ununqatrium
aktív tag
Ha az RCA-t lehúzom bármelyik oldalról, csend van. A jelkábelt ha megszakítom, szintén. A piros 12+ kábelhoz és testhez bekapcsolt fejegységnél nem nyúltam, olyat viszont elkövettem, hogy bekapcsolt fejegységnél és erősítőnél babráltam az RCA-t, mert elég laza volt, és ha birizgáltam, erősödött vagy gyengült a zavar. Én is arra gondoltam, hogy a rádió a ludas, de akkor a fejegységről hajtott hangszórókkal miért nincs gond? Erősítőt próbáltam másikat, a helyzet változatlan, szóval az jó.
-
Lite
őstag
válasz
rootmin #75650 üzenetére
Ez nagyon érzékeny téma. Általában ugrik a garancia. Viszont, ha sikerül, plug & play erősítőt szerezned, amit egy, szervízbe történő érkezés előtt eltávolítható kábelköteggel együtt kiveszel, akkor az nem hinném, hogy para lenne. Nem lesz nyoma kocsi elektronikájában, computerében. Az ajtók bontása és hangszórócsere házilag szintén ingoványos terep, alapból garanciavesztéses, de azt, ha autóspecifikus hangszórókat veszel be, más gyártótól és a szervízest megkéred, tegye bele (szintén gyári csatlakozókkal), lehet, hogy elfér.
Általában az erősítőnek plusz áram kell, azt kábelezni kell és már meg is van a belenyúlás, ugrik a garancia.
Ritka dolog, de léteznek kicsi, DSP-s digitális erősítők, amit még az autó gyári fejegységéhez menő rendszer meg tud táplálni, ennek bekötését néztem (és erről kérdeztem én is itt, pl bizonyos Match erősítők).
Ezzel talán kivéded a garanciavesztést, de hangon bőven tudsz javítani.Erről beszélek. [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Viszonylag kompakt léghűtésekkel gyarapította kínálatát az Arctic
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Maxell Retro DJ teszt
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- GPS a Holdon: készül az európai rendszer
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Motorola G34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI MPG Z590 GAMING FORCE alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest