Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- NVIDIA® driverek topikja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Milyen processzort vegyek?
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
válasz
Májsztró #7383 üzenetére
Nem elfogult vagyok, csak volt AMD-m, és nem kívánom vissza (főleg az új hardverekkel megszüntetett támogatását a régieknek). A tesztekről meg annyit, hogy amikor ismerősöm vett tesztek alapján AMD-t, hogy az majd milyen jó lesz, hirtelen nagyon csalódott lett a gyakorlati tapasztalatok láttán. De legyen igaza, és vigye az AMD is a VGA-ját. Azért majd megnézem, hogy ha később 58xx kártyát akar venni, mennyire tudja tuningolni hozzá, amikor majd azt mondja, BE-BE-BEeeee...
Fucsi: Kár, hogy azonos teljesítményben mindig az Intel az olcsóbb, mert direkt úgy árazzák.
Amikor én csóró módon AMD-t vettem, győztem folyton fejlesztgetni, nem kicsit drágább volt, mint egy 3 évig is kitartó Intel konfig.
RootRulez: De hát az nem nooormális!!!
Májsztró: Az lassabb csak igazán az Intelnél, amelyik még drága is.
-
kondás
tag
Valakinek van tapasztalata ezzel a kártyával, nagyon hangos?? Idle állapotban? Ilyet szeretnék venni :
powercolor 4870 512MB . Nem PCS .
kösz -
Fucsi
tag
-
Fucsi
tag
Hali
Na találtam egy Gigabyte GV-R485ZL-512H karit. Valszeg ez lesz a befutó. Ha jön a következő széria akkor majd veszek nagyobbat, ha kell.
Üdv. -
finest
addikt
Attól függ, milyen felbontásban játszol. Én a legolcsóbb 4850-et venném, úgy is jön az új széria, gyűjts inkább egy újabbra.
Azért a legolcsóbb 4850 és a 4870 között is van szűk 10k különbség. Nekem a Sapphire 4850 512 HDMI nagyon bejött eddig, igazán halk és olcsó. Ha a 4850 teljesítményével megelégszel, számításba jöhetne egy 4770, ha találsz valahol olcsón. -
katt777
félisten
VALAKI MONDJA MEG, HOGYAN FUTTATHATNÁM A REPUBLIC COMMANDO-t!!!
Próbáltam 1 maggal 1.6GHz-en, HT-nélkül, levett VGA órajellel, ATT nélkül, de semmi. Ahogy betölti az első pályát (vagy bármelyik mentést), azonnal kilép. Patch/fix nincs hozzá neten. Megint a warezolók nyertek, akik ilyenkor egy könnyed mozdulattál kihajítják a programot?Úgy szerettem volna megint valami jó játékkal játszani a sok mai szar helyett...
-
Fucsi
tag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy 4850-et. Pontosabban ezt:
-Gigabyte GV-R485OC-1GH HD4850 (32535 ft)
A kártyának 1Gb memóriája van, és 700Mhz a mag órajele. Azt hiszem a többi paraméter referencia. Kb. 5-7 ezerrel drágább mint az 512-es 4850-ek.
Az lenne a kérdés, hogy megér 5-7 ezret a plusz memória? Van érezhető különbsgég az 512-es és az 1 gb-s 4850-ek között?
Előre is!
Üdv. -
Tibi86
aktív tag
válasz
szasanyi #7366 üzenetére
Ja, már értem!
Ennek az átalakítónak csak 1 vége van...
Nálam 2 molex-hez csatlakozik egy 6 pines! Amúgy a kártyát itt a PH!-n veszem Tom-e kollégátol, és ezt nem kérdeztem,h jár e hozzá.
Ami a tápot illeti nem a legacélosabb... egy Power Stability 500W-os (LPK12-30), nem tudom mond e neked vmit.
A 4850-et gond nélkül viszi nem melegszik nagyon terhelés alatt, viszont nem a legcsendesebb. Szerinted elég lesz?
-
szasanyi
félisten
Elvileg ilyet kapsz, 2 db-ot... legalább is nálam ezt volt. Mivel a VX450-en is csak 1 db PCIE tápcsati van, így az egyiket én is használom. Az sem gond, ha egy sincs, mert akkor mind2 átalakító játszik, és meg van oldva. Viszont nem látom milyen tápod van, mert az viszont már nem mind1 milyen.
-
Tibi86
aktív tag
Sziasztok! Holnap lesz egy 4870-em, amin ugye 2x 6 pines táp csatlakozás van. Most egy 4850-en van a gépben ami egy tápcsatis, de ez nálam 2 molex -> 6 pin átalakítóval van megoldva. A kérdésem az,h hogy fogom tudni rákötni a +1 6 pinest?
Egyáltalán rá lehet?
-
4xr
csendes tag
Sziasztok!
Leszedtem és feltelepítettem amit belinkeltél. Letöltöttem, kicsomagoltam és a setupot elindítottam, majd feltette.
A Call of Duty 5 megy is, de csak eddig. Kilép ezzel a jó hosszú hibaüzenettel. Én a végefele találtam DirectX-re utoló hibát.[I]t".
Error: Could not load xanim "ch_berlin1_explosion_back".
Error: Could not load xanim "p_makinraid_hatch".
Error: Could not load xanim "crew_sherman_passenger9_combatidle_player".
Error: Could not load xanim "crew_sherman_passenger8_combatidle_player".
Error: Could not load xanim "crew_lvt4_peleliu1_character9_player".
Error: Could not load xanim "crew_lvt4_peleliu1_character5_player".
Error: Could not load xanim "crew_lvt4_peleliu1_character4_player".
Error: Could not load xanim "p_flak1_tag2_idle".
Error: Could not load xanim "pb_prone_crawl_right_hold_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_prone_crawl_left_hold_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_prone_crawl_back_hold_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_prone_crawl_hold_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_crouch_hold_run_right_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_crouch_hold_run_left_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_crouch_hold_run_back_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_crouch_hold_run_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_hold_run_left_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_hold_run_right_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_hold_run_back_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_hold_run_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_sprint_hold_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_crouch_hold_idle_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_hold_idle_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_prone_hold_satchel".
Error: Could not load xanim "pt_hold_prone_throw_satchel".
Error: Could not load xanim "pt_hold_throw_satchel".
-----------------------------------
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_viewKickPeriod'
Domain is any number from 0.001 to 1000
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_soundFadeInTime'
Domain is any number from 0.001 to 1000
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_soundFadeOutTime'
Domain is any number from 0.001 to 1000
Error: Could not load xmodel "".
=== G_LoadGame ===
-----------------------------------Connecting player #0 has a zero GUID
Going from CS_FREE to CS_CONNECTED for (num 0 guid 0)
Received packet 0 of stats data
Received packet 1 of stats data
Received packet 2 of stats data
Received packet 3 of stats data
Received packet 4 of stats data
Received packet 5 of stats data
Received packet 6 of stats data
--
DynEnt_WriteGameState wrote 2 bytes
--
Setting state to CA_LOADING in CL_DownloadsComplete
Setting state to CA_LOADING in CL_InitCGame
Player 0 no longer burning at time: 0
Error: Could not load material "nightvision_overlay_goggles".
Error: Could not load material "decode_characters".
Error: Could not load material "decode_characters_glow".
Error: Could not load material "killicondied".
Error: Could not load material "killiconcrush".
Error: Could not load material "killiconfalling".
Error: Could not load material "killiconsuicide".
Error: Could not load material "killiconheadshot".
Error: Could not load material "killiconmelee".
LOADING... collision map
LOADING... graphics
LOADING... maps/ber1.d3dbspFoliage: --------------------------
Foliage: smodelCount = 5692
Foliage: foliage model count = 5692 (max=16384)
Foliage: sizeof(g_modelInfos) = 16384, element size = 1
Foliage: --------------------------vertex stream 2: --------------------------
vertex stream 2: needs 1505876 bytes
vertex stream 2: vertex buffer allocate ok
vertex stream 2: --------------------------
LOADING... game media
LOADING... - textures
Error: Could not load material "headicondisconnected".
Error: Could not load material "headiconyouinkillcam".
Error: Could not load material "objective_up".
Error: Could not load material "objective_down".
Error: Could not load material "compassping_friendly".
Error: Could not load material "objective_friendly_chat".
Error: Could not load material "compassping_enemy".
Error: Could not load material "compass_radarline".
Error: Could not load material "compass_objpoint_airstrike_busy".
Error: Could not load material "compass_objpoint_airstrike_friendly".
Error: Could not load material "hud_flashbangicon".
Error: Could not load material "hud_banzai".
Error: Could not load material "hud_banzaigrenade".
LOADING... - models
LOADING... - items
LOADING... - inline models
LOADING... - server models
Error: Could not load fx "weapon/grenade/fx_american_smoke_grenade".
Error: Could not load fx "misc/fx_flare_sky_white_10sec".
Error: Could not load fx "weapon/grenade/fx_gas_grenade_22sec".
Error: Could not load fx "env/fire/fx_fire_player_sm_smk_2sec".
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_viewKickPeriod'
Domain is any number from 0.001 to 1000
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_soundFadeInTime'
Domain is any number from 0.001 to 1000
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_soundFadeOutTime'
Domain is any number from 0.001 to 1000
Error: Could not load fx "treadfx/heli_dust_default".
Error: Could not load fx "treadfx/heli_water".
Error: Could not load fx "smoke/smoke_trail_white_heli".
Error: Could not load fx "smoke/smoke_trail_black_heli".
Error: Could not load fx "fire/fire_smoke_trail_L".
Error: Could not load fx "fire/jet_afterburner".
Error: Could not load fx "vehicle/water/fx_wake_lvt_churn".
LOADING... - game media done
LOADING... clients
Error: Could not load menufile "ui/scriptmenus/briefing.menu".
Error: Could not load menufile "ui/scriptmenus/loadout_splitscreen.menu".
*** CLIENT SPAWN 0 script_brushmodels 0 script_models.
Error: attempted to play spatialized alias 'see1_fire_med' while there is no active listener. Most likely this means you tried to play a spatialized sound while not in a level.
Error: attempted to play spatialized alias 'ber1_fire_med' while there is no active listener. Most likely this means you tried to play a spatialized sound while not in a level.
Error: attempted to play spatialized alias 'ber1_fire_med' while there is no active listener. Most likely this means you tried to play a spatialized sound while not in a level.
Error: Could not load material "terrain_scorch_bark".
Error: Could not load material "terrain_scorch_brick".
Error: Could not load material "terrain_scorch_carpet".
Error: Could not load material "terrain_scorch_cloth".
Error: Could not load material "terrain_scorch_concrete".
Error: Could not load material "terrain_scorch_dirt".
Error: Could not load material "terrain_scorch_flesh".
Error: Could not load material "terrain_scorch_foliage".
Error: Could not load material "terrain_scorch_glass".
Error: Could not load material "terrain_scorch_gravel".
Error: Could not load material "terrain_scorch_ice".
Error: Could not load material "terrain_scorch_metal".
Error: Could not load material "terrain_scorch_paper".
Error: Could not load material "terrain_scorch_plaster".
Error: Could not load material "terrain_scorch_rock".
Error: Could not load material "terrain_scorch_snow".
Error: Could not load material "terrain_scorch_water".
Error: Could not load material "terrain_scorch_wood".
Error: Could not load material "terrain_scorch_asphalt".
Error: Could not load material "terrain_scorch_ceramic".
Error: Could not load material "terrain_scorch_plastic".
Error: Could not load material "terrain_scorch_rubber".
Error: Could not load material "terrain_scorch_cushion".
Error: Could not load material "terrain_scorch_fruit".
Error: Could not load material "terrain_scorch_paintedmetal".
Error: Could not load material "terrain_scorch_player".
Error: Could not load material "terrain_scorch_tallgrass".
CL_InitCGame: 0.38 seconds
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 2069927065
Hiding channel: gamenotify
Hiding channel: obituary
Adding channel: gamenotify
Adding channel: obituary
Hiding channel: boldgame
Adding channel: boldgame
Hiding channel: subtitle
Adding channel: subtitle
Hiding channel: coopinfo
Adding channel: coopinfo
PunkBuster Client: Connected to Server loopback
Fade in 84166 1250
Ragdoll activation timed out waiting for dobj 0x0
Ragdoll activation timed out waiting for dobj 0x0
Ragdoll activation timed out waiting for dobj 0x0
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4441.05 2884.13 -103.13
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4441.05 2884.13 -103.13
REZNOV: Dimitri! Get on that MG!
REZNOV: Use their own weapons against them.
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4658.47 3633.37 -139.14
PunkBuster Client: PnkBstrB service installed and started successfully
-----------------------------------
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_viewKickPeriod'
Domain is any number from 0.001 to 1000
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_soundFadeInTime'
Domain is any number from 0.001 to 1000
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_soundFadeOutTime'
Domain is any number from 0.001 to 1000
=== G_LoadGame ===
Fade in 103050 1250
Fade in 103056 1250
Player 0 no longer burning at time: 0
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4447.20 2884.13 -108.03
REZNOV: Dimitri! Get on that MG!
REZNOV: Use their own weapons against them.
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4641.34 3273.52 -113.54
CHERNOV: There! On the roof!!!
COMMISSAR: Kill them all!
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4021.50 3890.65 51.83
COMMISSAR: Pick them off, one by one!
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4454.88 3593.57 -127.23
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4454.88 3593.57 -127.23
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4539.33 3567.59 -158.26
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4539.33 3567.59 -158.26
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4539.33 3567.59 -158.26
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4539.33 3567.59 -158.26
REZNOV: Good hunting!
G_WriteGame 'ber1-11' 'AUTOSAVE_AUTOSAVE'
REZNOV: Let's move!
Checkpoint Reached.
REZNOV: Follow me!
REZNOV: MG has the hallway covered!
REZNOV: Dimitri, take it out!
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 38.13 at 2903.63 3094.45 -169.88
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 34.26 at 2947.92 3093.90 -169.88
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 34.25 at 2600.04 2967.68 -169.88
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 35.73 at 2596.87 2975.28 -169.88
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 34.25 at 2683.00 3898.47 -139.87
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 2613.00 3794.00 -168.00
Objective Completed.
Kill the Retreating German Forces
G_WriteGame 'ber1-12' 'AUTOSAVE_AUTOSAVE'
REZNOV: Comrades... Our tanks are now advancing!
AI (entity 104, origin 1215.5 5520.5 -153.9) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
Checkpoint Reached.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1215.1 5518.1 -153.7) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1215.4 5521.3 -153.8) couldn't find path to goal.
PunkBuster Client: Master Query Sent to (MASTER8.EVENBALANCE.COM) 66.180.170.20
AI (entity 104, origin 1215.4 5521.3 -153.9) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1215.4 5521.3 -153.9) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1215.4 5521.3 -153.9) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1215.4 5521.3 -153.9) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1215.4 5521.3 -153.9) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.5 -154.4) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 1510.00 7400.00 -352.00
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
G_WriteGame 'ber1-13' 'AUTOSAVE_AUTOSAVE'
Checkpoint Reached.
COMMISSAR: We should spread the word...
COMMISSAR: Citizens of Berlin! A ring of steel
surrounds your rotten city!
COMMISSAR: We will crush all who dare
to resist the will of the Red army!
COMMISSAR: Abandon your posts!
COMMISSAR: Abandon your homes!
Objective Completed.
COMMISSAR: Abandon all hope!
COMMISSAR: URA!
RUSSIAN SOLDIERS: URA!
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
------ Server Initialization ------
Server: ber2
----- R_Init -----
DirectX reports 1024 MB of video memory and 958 MB of available texture memory.
Picmip is set manually.
Using picmip 2 on most textures, 2 on normal maps, and 2 on specular maps
Save Message First Frame Shown: 321237
Unloaded fastfile ber1
PMem_Free( ber1, 0 )
Loading fastfile ber2
Loading fastfile 'ber2'
used 140.26 MB memory in DB alloc
********** DirectX returned an unrecoverable error code during initialization **********
********** Initialization also happens while playing if DirectX loses a device **********
********** Consult the readme for how to continue from this problem **********DirectX didn't create a 22145376-byte vertex buffer: Out of video memory
Unhandled exception caught[/I]
A Call of Duty 4 így se megy, de láttam, hogy feljön egy hibaüzenet, aminek az a címkéje, hogy DirectX error, viszont elolvasni már nem tudom, mert lefagy a játék és csak a restart segíthet.
Nemtudom miért, de az Everest még mindig ezt írja ki:
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) -
szasanyi
félisten
válasz
katt777 #7354 üzenetére
Kikapcsoltam pár Windows szolgáltatást, és - bár nem szűnt meg - jelentősen javult a helyzet! Csak nem tudom pontosan mi mit csinál, és mit kapcsolhatok még ki. Honnan lehet tudni, hogy Vista mely szolgáltatásai "fölöslegesek" és kapcsolhatók ki úgy, hogy az oprendszer és internetkapcsolat még normálisan működjön?
-
zodo
nagyúr
válasz
katt777 #7352 üzenetére
Okés, akkor His-t veszek, ha nem találok Hd4770-es Ac-s hűtésűt a pixmanian kivűl.
-
katt777
félisten
Nem én is azt mondtam, hogy nem kevés?
(Segítek: "gyenge... de nem 3.6GHz-en.")
Ahol nem garanciális téma, ott ne vásárolj. A ciripelés/sípolás nem része a rendes működésnek, ergo gar. ok.
szasanyi: Kevés cache lenne, ami esélytelen 8400-nál, szóval én inkább valami ócska segédprogramra gyanaxom (memory manager), amelynek nem kéne futnia.
tzsolesz: FC2-t DX9-ben kell futtatni, úgy teljesebb a grafika, és nincs röcögés.
zodo: Bármelyik kártyánál előjöhet, ha leolvasztod a lakkozást a tekercsekről. HIS IceQ-n persze kisebb az esély erre. Nekem spec. 9 ATI kártya egyikén sem jött elő.
Bocaa: Tuningolj egy 4850-et.
-
4xr
csendes tag
válasz
szasanyi #7350 üzenetére
Szia!
Eddig még nem nagyon próbálgattam a játékokat.
A Microsoft Flight Simulator 2004 kitűnően működik. A Blazing Angels 2 Secret Missions of WWII is megy.
Viszont a Microsoft Flight Simulator X egy kiegészítővel ilyet produkál:Op. rendszer: Microsoft Windows XP Professional magyar
-
katt777
félisten
Nem én is azt mondtam, hogy nem kevés?
(Segítek: "gyenge... de nem 3.6GHz-en.")
Ahol nem garanciális téma, ott ne vásárolj. A ciripelés/sípolás nem része a rendes működésnek, ergo gar. ok.
szasanyi: Kevés cache lenne, ami esélytelen 8400-nál, szóval én inkább valami ócska segédprogramra gyanaxom (memory manager), amelynek nem kéne futnia.
tzsolesz: FC2-t DX9-ben kell futtatni, úgy teljesebb a grafika, és nincs röcögés.
zodo: Bármelyik kártyánál előjöhet, ha leolvasztod a lakkozást a tekercsekről. HIS IceQ-n persze kisebb az esély erre. Nekem spec. 9 ATI kártya egyikén sem jött elő.
Bocaa: Tuningolj egy 4850-et.
-
4xr
csendes tag
Sziasztok!
A következő hibám van:
A Call of Duty 4 és 5-ben intro után kifagy. A 4-es egyáltalán nem megy, az 5 meg néhanapján, most a napokban nem akar menni. Vége a videónak és paff.
A 4-esnél az utolsó képkockát mutatja, amíg nem indítom újra a gépet, az 5-nél meg fogad a sötét fekete képernyő.A következő konfigom van:
Gigabyte GA-EP45-UD3LR
Intel Core2 Quad Q9400
Sapphire Radeon HD4850 1Gb
Kingston HyperX 4Gb
Corsair 500WA videókari illesztőinek verziói:
Illesztőprogram csomag verzió 8.632-090702a-084682C-ATI
Catalyst™ verzió 09.7
Szolgáltató ATI Technologies Inc.
2D illesztőprogram verzió 6.14.10.6973
2D illesztőprogram-fájl útvonala System/CurrentControlSet/Control/Video/{47316F8F-E3E6-4146-B76B-3E9EEF635D01}/0000
Direct3D verzió 6.14.10.0678
OpenGL Verzió 6.14.10.8787
Catalyst™ Control Center verzió 2009.0702.1239.20840Mi lehet a hiba? Miért nem mennek?
Segítségeteket előre is köszönöm!
-
Bocaa
senior tag
létezik egy tápcsatis 4870?
-
tzsolesz
nagyúr
A cicergés kb 3s-ig tart, az is csak akkor ha 1000fps környékén van képkockák száma.
Ez a játékok indulásakor szokott előfordulni, amikor jönnek fel a reklámok, vagy ilyenek. Amúgy sem olyan hangos, hogy zavaró lenne.
(#7342) szasanyi Ezek a játék motorjától is függenek. Ugye az FC2-ben valamit elcsesztek, azért olyan. De az mindkét oldalon meg van(NV, ATI). A többi játékot pedig nem ismerem.
-
zodo
nagyúr
Most, hogy a cicergésnél tartunk.
HIS HD4850 IceQ4 1GB-nál is fenállhat ez a jelenség, ugye nem ?
-
yaya
tag
Én is tapasztalok ilyet,pld:a Dirt-nél.Ugyan azzal a config-gal egy 8600-GT.simán vitte.Fura mod a 4870-emel akad.Véleményem szerint itt nv részről szponzorált játékfejlesztők a ludasak.
-
szasanyi
félisten
A V-sync probléma más, ez nem olyan jellegű. Egyébként sem azzal, sem anélkül nincs változás.
zuchy: ez elég érdekes, ilyet nem hallottam. Mi várna, mire?
Ami még érdekesebb, nem minden játéknál van, ezért ha a hiba olyan jellegű lenne, akkor mindig előállna.
samu74: az sem változtat, egyes játékoknál jelentkezik (pölö FC2, X3: Terran Confilct, WiC)
-
krystman
őstag
Köszi. Nekem 2D-be is csinálja ezt a hangot, nem csak 3D alatt. Hát tény és való, hogy eléggé idegesítő, főleg Win alatt, mikor böngészem. Ha zene szól akkor nincs gond mert nem hallom, meg játék alatt sem izgat, mert akkor már úgy sem arra figyelek. De, egyébként ezen hogyan lehetne segíteni? Vagy újra kellene ezt lakkozni? Kicsit így meg is nyugodtam, hogy írtad, hogy ettől nem döglik be.
-
zuchy
őstag
válasz
szasanyi #7333 üzenetére
Én tapasztaltam igaz még a 8800GT-vel.
Anno amikor 8600GTS-ről váltottam 8800GT-re akkor is megmaradt, de kisebb lett.
Magas fps valamennyire kompenzálni tudja, de megszüntetni nem tudja.
Meg amikor XP-ről váltottam win7-re akkor is csökkent. Nálam az a jelenség, hogy pl CoD4 ben egyik pályán 250fps-nél is meg-megakad. Elég idegesítő. Játéka válogatja, van amelyik meg se nyikkan.
Amúgy ez a jelenség a hardverek közötti kommunikáció közben fellépő lagok.
Egyik vár a másikra. Hogy mért azt nem tudom.
De havernál kevesebb fps-nél folyamatosabban futnak a játékok, persze ott is jóval 30fps felett.
CPU nem hiszem, hogy ilyet produkálna, én inkább alaplapra gyanakszok az ilyen esetekben. -
szasanyi
félisten
Nem értem, miért van olyan jelenség, hogy néhány játék nem folyamatos hanem akadozik, miközben a FPS 45-105 között van.
Vista 32bit SP2, 9.9 driver + ATT, a konfig meg az adataimnál. Tapasztalt már ilyet valaki? Mi lehet az oka? -
zuchy
őstag
Üdv!
Nézegettem a PowerColor HD 4870 1GB-os kártyákat, és mindenhol más fajta hűtős változat van. Van ahol a ref, de van ahol a PowerColor saját Zerotherm hűtése. Elvileg már csak ilyeneket forgalmaz a PowerColor. És nekem jobb lenne a nem ref hűtős változat...
Most akkor hogy van? -
Speed®
titán
válasz
katt777 #7329 üzenetére
Az az X2 550 3.5GHz körül teljesen okés a 4870 mellé 1680tól felfelé.
A sípolás tekercshang, a feszstab kockák valamelyikén lazult a lakk..
Nem garanciális téma ha nem ordenáré hangerővel csinálja, sajnos :S
Megmurdelni nem szokott ettől, csupán a felhasználó agyára menni ;)Lehet egyébként ellene tenni, VSync segíteni szokott, nálam legalábbis amelyik sípolt, az akkor tette, mikor többszáz FPSeket tolt ki (töltőképernyők, stb.).
-
katt777
félisten
válasz
Mozso26 #7326 üzenetére
ATT, 1.hsz/honlapom/logoutom.
krystman: Egy E8400 is elég neki, azaz 2 mag, szóval gyenge az AMD (játékok többségénél hiába a +2 mag, mert ami használja, azok is alacsony hatásfokkal), de nem 3.6GHz-en. A sípolás hibajel (nem hivatalos
) de ennyiből nem tudni, hogy most beragadt valami kosz a ventibe, és a hűtő sípol, vagy a tekercsek ciripelése jött elő. Előbbi esetben pucolás (a kártyáé), másodikban pucolás (gariztatni).
nevo: Akkor arra is rájöhettél volna, hogy a 4870 a nyerő HD-be, nem a 4850.
-
nevo
aktív tag
Megéri a HIS ICEQ4 4850-esből az 1gigás azt a pár ezer Ft töbletet szemben az 512-vel?
-
Mozso26
senior tag
Segitsetek huzni a 4870-em Win 7 64biten. Eddig csak a Riva Tuner müködött , de az is megadja magát elég gyakran.
-
krystman
őstag
Azt meg tudná mondani valaki, hogy miért sípol a kártya? Nagyon halkan lehet hallani, hogy ilyen magas hangon sípol. 2D-be és 3D-be is. Van, hogy eléggé hangosan is csinálja. Talán beadja a kulcsot vagy mi lehet ennek az oka? Egy Sepphire Radeon 4870-em van. Egyébként egy Phenom II X2 550BE 3.6GHz-en már elég neki? Tudom az i7 jobb lenne, de már ez is elég hozzá?
-
aleister
veterán
Sziasztok!
Asus 4870 DK kártyán található 4 vörös diagnosztikai led.Ezek közül 3 többször felvillan bootolás alatt. A gép rendszeresen fagy. Ilyenkor nincs vga jel, és a maradék 1 led folyamatosan világít.
Tudja valaki, hogy mit jelez?
A kártyát kipróbálásra kaptam, és neten nem találok hozzá letölthető manualt. Több catalysttel is próbáltam. Egyébként az 1 megás modellről van szó, de gondolom ez nem számít.500 wattos FSP táppal hajtom, egy Phenom II 720 társaságában. Elég neki ez a delej?
-
Speed®
titán
válasz
Skiller #7317 üzenetére
Ha a hűtő hatékonysága számít, jobb a GTX260, de teljesítményben üt a 4870.
Persze jól meghúzva a GTXet az is harap, de ugye tuningolni a 4870et is lehet.
Hosszabb távra szerintem nyerőbb a 4870, de nem biztos, hogy én azt vennék.
Az első 5770ek már felbukkantak apróban (deicide-Giga 41k), és klassz karik..
Röpke 50W fogyasztás mínusz, kis melegedés/zaj, 900+MHz GPU, DX11, stb.
Szerintem érdemes lenne elgondolkodni rajta, én már gyakorlatilag döntöttem.. -
Dj Dekko!
őstag
válasz
Skiller #7317 üzenetére
Ez 4870-50 Fórum, egyértelmű hogy a többség mire fog szavazni. Viszont neked kell ezt eldöntened mi a fontosabb, vagy mit is nézel előnynek.
Cuda, fizikai gyorsítás, vagy Dx10.1 komolyabb gpu támogatási lóerő ami a 4870 ben van.
A két kártya teljesítménye kb. ugyan az. Itt jön a kérdés. Crossfire vagy sli-t is tervezel - e? -
Skiller
tag
Sziasztok!
Ez a legforgalmasabb topic ezért kérdem itt.
*Sapphire 4870 1GB 1év gar
vagy
*BFG GTX260oc 216sp 5év gar
mindkettő 38k és új bontatlanÉrveket is kérnék ha lehet. Példákat.
Nagyon köszönöm előre is.
-
jerry311
nagyúr
Talán ide...
Ati realtime techdemo-k merre vannak mostanában? Utoljára 2-3 éve próbálgattam ilyet, kíváncsi lettem volna mit tud a DX11, de nem találtam már a régieket sem... -
Dj Dekko!
őstag
Emlékszem még régen 60 meg 70 ezer forinté volt ígérve az 5870... ehhez bejött 100 darab ezeresé... még az 5850 es os 70 ropi fölött van
-
katt777
félisten
-
Speed®
titán
válasz
8nemesis8 #7312 üzenetére
Ennyi..ez gyakorlatilag vehető teljesen hivatalosnak, legalábbis a fórumon jelenlévő Giga 5770ek stimmelnek a specifikációs anyagban leírtakkal.
Kicsit átgondolatlannak avagy nyereségvágyónak érzem ezt az 57x0 párost.
Aránytalanul gyengébb a csúcsmegoldásoktól, 1120SP lenne az igazi. 720SP, esetleg 640 meg maradhatott volna az 56x0eknek, így lenne termékpaletta. -
-
Speed®
titán
válasz
8nemesis8 #7307 üzenetére
A megfelelő topikokban folyó beszélgetéseket és az eddigi 5770 eredményeket, illetve ehhez mérten az ismert 5750 órajeleket látva ez derül ki. Az 5750 a 4850 fölé, az 5770 a 4870 fölé érkezik teljesítményben. Nem lepődnék meg később egy 5790en sem..most már játszhat ~szabadon az AMD.
Sajnos a korábban híresztelt 1120SP helyett 800 jutott, ez a 128bitre redukált memóinterfésszel együtt már kevésbé impresszív mint vártuk..
Ettől függetlenül nem rossz kártya, normál fogyasztás/melegedés, olcsó előállítás, emellé jó tuningpotenciál (5770 850ről 950re mindennemű feszállítás nélkül), DX11, komoly audiovizuális fjúcsörök..nekem tetszik. Remélem az ára is hamar barátibb (~30k) lesz, és akkor leváltom a jó kis 640SPs 4830at..
Az 5750 nem igazán érdekes, a húzott 4830al ott vagyok így is a 4850 felett. -
Dj Dekko!
őstag
Sziasztok. Kissé fura dolgot tapasztaltam magam előtt.
Nem tudom ki ismeri ezt a című játékot.: Batman Arkham Asylum. Gondoltam megnézem milyen. Beállítások *maximum 1280x1024 75Hz ahogy a monitor szerint van... Elindul 8 fps menü, folyamatos 10 fps game.
Valamit én állítottam el kissé vagy ez tényleg megemészti a gépeket?!
(4870 512M Core2Duo e8400 x48as intel lapocska rampage formula és 4x1G DDr2 1000 mhz ram) -
Speed®
titán
válasz
8nemesis8 #7304 üzenetére
4870el az 5770 van egy súlycsoportban, ahogy a számozás vége is mutatja.
~700MHzes GPUval az 5750 csak a 4850et hivatott nyugdíjazni, és teszi is.
Szerintem karácsony előtt befuttatják, más kérdés mekkora tételben teszik.
Mindenesetre 5770 már jött egy csokornyi hozzánk is, el is fogytak (40ért..).
Szimpatikus kártya, alig 100W fogyasztással 4870/1GB verő teljesítmény -
Speed®
titán
Függ a többi hardvertől is, de egy sima (nem szénnéOCzott) DC procival elég.
g@bo
Ha nem sürgős a vétel én várnék míg befutnak és többet tudunk a sebességről.
Speckók alapján nem rossz végülis, de látni kéne pár felhasználói eredményt...
9800GT felejtős ma már, GTS250 ha jó árban van, még elfogadható alternatíva..
Ettől függetlenül az x+1 rókabőr effekt miatt is inkább ajánlanám a 4850et, jobb.
GTS250 mellett max a hűtő szólhat, mert az a 4850eken általában elég pocsék. -
g@bo
nagyúr
urak
4850 v 5750? befoglaltam egy 4850-et hétfőre, újonnan 24k, de lehet megvárom az új szériát, fogyi és sebesség miatt.
neadjisten, 9800gt v gts250? mi szólna a 4850 mellett?
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- NVIDIA® driverek topikja
- Nintendo Switch 2
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hardcore café
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Alkoholista nevelde
- További aktív témák...
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- Apple iPhone 13 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest