-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Undoroid
őstag
válasz
razorbenke92 #16900 üzenetére
Szia!
Köszönöm az ötleteket és a segítségedet!
" ...void color2 (unsigned char red, unsigned char green, unsigned ch
a
... " Ezt a verziót még nem próbáltam ki!A zárójelen belül változtattam meg a színek nevét (red-red2) és nem a color-color2 -t . Látszik, hogy teljesen kezdő vagyok még, mert ennyire nem ismerem még az utasítások kezelését!
Mindenképpen kipróbálom mindkét megoldást!
********************************************************************************
Janos250
Szia!Ez már igazán rafinált megoldás!
Tetszik, mert teljesen világos számomra, hogy mikor és mit csinálok az aktuális kimenetekkel?!
Korábban ekkold kolléga is valami hasonló irányba terelgetett, próbálkoztam is a példájával, de valamit elronthattam, mert sajnos hibákat adott fordítás / feltöltés közben a program.
Pedig az nagyon leegyszerűsítette volna a dolgokat! (a rendelkezésre álló tárhelyet sem pocsékolta el, mint ahogyan azt Én teszem
)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- A holnap határán: itt van minden új Galaxy promóképe
- Mobil flották
- E-book olvasók
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Gyűjtögeti a Xiaomi 16 az engedélyeket
- EA Sports WRC '23
- Autós topik
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS érintő i5-1145G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Lenovo ThinkVision P27u 4k-s kifogástalan állapotú monitor féláron!!!
- Dell Latitude 5480 (i5 7300u, 8 GB, 256 SSD, FHD) kiárusítás!! AKCIÓÓ!
- 3 hónapos Asus Rog Strix X670E-F Gaming wifi AkciÓÓ!
- AKCIÓ!!! DDR5 GAMER PC: Új RYZEN 5 8400F/9600X +RX 9060XT/9070/9070XT + Új 16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!