Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Undoroid
őstag
válasz
razorbenke92 #16900 üzenetére
Szia!
Köszönöm az ötleteket és a segítségedet!
" ...void color2 (unsigned char red, unsigned char green, unsigned ch
a
... " Ezt a verziót még nem próbáltam ki!A zárójelen belül változtattam meg a színek nevét (red-red2) és nem a color-color2 -t . Látszik, hogy teljesen kezdő vagyok még, mert ennyire nem ismerem még az utasítások kezelését!
Mindenképpen kipróbálom mindkét megoldást!
********************************************************************************
Janos250
Szia!Ez már igazán rafinált megoldás!
Tetszik, mert teljesen világos számomra, hogy mikor és mit csinálok az aktuális kimenetekkel?!
Korábban ekkold kolléga is valami hasonló irányba terelgetett, próbálkoztam is a példájával, de valamit elronthattam, mert sajnos hibákat adott fordítás / feltöltés közben a program.
Pedig az nagyon leegyszerűsítette volna a dolgokat! (a rendelkezésre álló tárhelyet sem pocsékolta el, mint ahogyan azt Én teszem
)
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor 400 256GB ÚJSZERŰ Euronics vásárlás Garancia 2027.05.24-ig
- DJI Goggles Integra drón szemüveg
- Asztali Konfig - z97 - 4770K - Sapphire RX580 8GB- 8 GB DDR3
- ÚJ, GARIS! Dell Latitude 5450 - 14" FHD / Ultra 5 125U / 16GB DDR5 / 512GB NVMe SSD / HDMI 2.1
- Megkímélt állapotban Samsung Galaxy A51 4/128GB
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3015
- Amazfit GTR Mini okosóra / Számla / Garancia /