Így tör borsot a Samsung az Apple Vision Pro orra alá

Izgalmas részleteket mutatunk a Galaxy XR külsejéről és szoftveréről.

Az Apple Vision Pro és a vaskos, méregdrága kevert valóság headsetek széleskörű elterjedése még kérdéses, a puszta siker mellett ugyanakkor presztízsértéke van fejen viselhető kelléket fejleszteni, és pár évvel a Vision Pro felemás startja után október 21-én vagy 22-én jelenhet meg a Samsung megoldása, a Galaxy XR.


(forrás: Android Headlines) [+]

A Project Moohan néven futó headset fejlesztése évek óta folyik, és számos részletet közölt már a gyártó, a közelgő nagy bemutató részleteit azonban az Android Headlines szivárogtatta ki. A Galaxy XR a fejen és az orr környékén is elég párnázást kap a kényelmes viseléshez, jó súlyelosztással, a két magas minőségű lencse mögött pedig egy-egy 4032 PPI-s, 4,3K felbontású micro-OLED panel dolgozik összesen 29 millió képpont megjelenítésével.

Hirdetés

[+]

Ez rendkívül részletes UI elemeket, feliratokat, játékokat és videókat biztosít a Qualcomm Snapdragon XR2+ erőforrásait használva, tehát a sebességre aligha lesz panasz.


[+]


[+]

A viselés fáradalmát elkerülve az akkumulátor ugyanakkor kívül lesz. A felületnek Samsung One UI XR a neve az ökoszisztémán belüli egységességért.


[+]

A Galaxy XR a kéz, a szem és a hang jelzéseivel lesz irányítható összehangoltan, amiből rengeteg érzékelő, mikrofon és kamera kiveszi a részét – a szemet önmagában csak négy figyeli. Az 545 grammos Galaxy XR elején hat kamera van, balra van a tápcsatlakozó, jobbra érintőfelület.

Fent van a hangerőszabályzó és egy funkciógomb, alul a ventilátorok vájata. A headsethez két kontroller tartozik hat szabadságfokkal és 3D mozgás érzékelésével, plusz haptikus visszajelzés is van. A Galaxy XR térhatású hangzást ígér egy-egy kétutas hangszóróval és  töltésenként 2 óra általános használattal, illetve 2,5 óra videónézéssel kecsegtet.

Azóta történt

Előzmények