Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • velizare

    nagyúr

    válasz atok666 #28289 üzenetére

    nem. a konzolok bottleneckei mások. kizárólag a kirajzolás szempontjából (trolloknak: amikor azt írtam, hogy a kizárólag a kirajzolás szempontjából, akkor azt is értettem, hogy kizárólag a kirajzolás szempontjából, ennek megfelelően azt is gondoltam, hogy kizárólag a kirajzolás szempontjából): képes lenne részletesebb modelleket is használni, de kevés shader van benne (az xoneban 768, a ps4ben 1152, a multiplatform címeknél a kevesebbre fejlesztenek, így a ps4nél meg örülnek, hogy gyorsabban fut), ergo felesleges (és végeredményben nagyon kínos) olyan modelleket használni, amelyekre az effektek kiszámítása meghaladja a készülék erejét.
    a különbséget a shadinges és shading nélküli képen inkább szemléltetném (általános érvényű, nem ogl specifikus):

    a pc, ahol ilyen 2-3-4ezres shaderű vga-k mászkálnak, ráadásul jellemzően magasabb órajeleken, mint a konzolokon, tud mit kezdeni vele.

Új hozzászólás Aktív témák