Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
stratova
veterán
válasz
#45185024 #16211 üzenetére
Ha a GTX 980-hoz hasonlóan 550$-ről indul, akkor kb. annyi lenne a reális ára.
daveoff az azért nem lenne rossz. Átvenné Nano-tól a leggyorsabb 1x 8 pines kártya szerepét, ami azt is feltételezné, hogy ebből már készülhetne mini kivitel is (bár sok ilyen kártya nincs a piacon Fury Nano, GTX 970 mini, R9 285 compact. GTX 960 mini beéri 6 pinnel). Csak a teljesítmény már kicsivel GTX 980 Ti szint lenne.
-
Dyingsoul
veterán
válasz
#45185024 #16117 üzenetére
Én már november óta tűkön ülök és még mindig nem tudunk gyakorlatilag semmit sem. Én a gamescomot várom részemről. Talán lesz valami kis villantás pár nap múlva, de az optimizmusom az Nvidia konkurensével egyenesen arányosan halványul... Nem kapunk HBM2-t, cserébe viszont marha drága lesz minden 10-20% teljesítmény javulásért és 50 W-al kevesebbért.
-
-
füles_
őstag
válasz
#45185024 #15999 üzenetére
Ha 300 dollár lesz a 480X nálam az lesz a befutó,ha több lesz akkor a sima 480.Francba már elkellene kezdenem hirdetni a jelenlegi VGA-m mert az értéke a felére fog csökkenni
Szerintem így fog kinézni a felállás:
GTX 1080=980Ti+20%
GTX 1070(Ti?)-R9 480X=980Ti
GTX 1070(?)-R9 480=R9 390
GTX 1060-R9 470X=R9 380X
GTX 1050-R9 470=GTX 950 -
válasz
#45185024 #15992 üzenetére
Miért ne lehetne gyorsabb... volt olyan időszak is... gyorsabb is lehet... azonos vagy minimálisan jobb áron akkor is jó lenne.
A probléma inkább a körítés sajnos amin óriási javulás kéne hogy versenyben legyenek.
Kellenének minőségi hűtéssel szerelt kártyák, stabil minőségi szoftvertámogatás... stb stb.
És nem csak egy egy rövid időre... hanem hónapokon át... és generációkon át felépítve és megtartva! a minőséget.Akkor talán lenne esély egy egészségesebb piaci leosztás kialakulására.
Sok időnek kell még eltelnie mire erre csak esélyük lesz kicsi is... és a "köznép" sem Geforce-ot ajánlj a boltban vagy kér majd az eladótól. Tehát a köztudat is átfordul.
-
rocket
nagyúr
válasz
#45185024 #15917 üzenetére
Ne beszelj zoldsegeket.
Semmi 10$-os reszveny arfolyamrol nem irtam, az a jelenlegi 2.5x-ese lenne, az nem tragikus, hanem megtriplaznak Lisa Su fizeteset
A negyedevenkenti uzleti jelentes a tragikus mar vagy 6-8 negyedev ota,a 2016Q1 jelentesukben se sok pozitivum van.
Az Conference Call utan a reszveny index reszben bearazza, hogy mit hittek el a CEO-nak, jelenleg ugynezki mindent.
Pontosan a 300millio $-os licensz dij is nagyot lenditet, de ez egyszeri 300millio, es azzal, hogy licensz dijat eladtak rovid tavon jol jartak, hosszutavon konkurenciat igy bevetel kiesest hozhat, ha az folozi le a hasznot (vagy X reszet) aki megvette a licenszet. (magyarul konkurenciat krealt ezzel maganak az AMD, hogy eladta masnak is a szellemi tulajdonat)AMD reszvenybe az fektet mar jo ideje, aki arra jatszik, hogy az AMD-t valaki felvasarolja, azzal lehetne nagyot kaszalni, es ebbe boven belefer, hogy evekig fizetik a veszteseg rajuk eso reszet.
-
Szeszkazán
senior tag
válasz
#45185024 #15909 üzenetére
[The new NEO specs:
8 Jaguar Cores at 2.1 GHz
Improved AMD GCN, 36 CUs at 911 MHz
8 GB GDDR5, 218 GB/s
36 CUs = 2,304 Shaders (64 per CU).
This also matches up with the leaked Polaris 10 specs:
http://techfrag.com/2016/03/25/amd-polaris-10-gpu-specs-leaked/
Polaris 10 is equipped with an 8GB GDDR5/X memory and 256-bit wide memory bus. The GPU features 36 compute units (CUs) coupled with 2304 4th generation GCN cores.
Full Polaris 10 is 2,560 SPs./I]Ezt csicsergik, tehát a kisebbik P10.
-
oAcido
aktív tag
válasz
#45185024 #15900 üzenetére
Marad ugyan az az APU, csak kicsit tuningolnak rajta. Ha más architektúra lenne, mehetne a kukába az eddigi fejlesztés. Elvileg akár a cpu részen való bármiféle módosítás (gondolok itt +10mhz-re) miatt is inkompatibilis lehet az egész cucc. A játékokat nem csak az APU-hoz, hanem a konkrét teljesítményéhez optimalizálják.
Jelenlegi (és a most érkező) konzolgeneráció modulárisan = PC. Ha alkatrészeket akarsz cserélgetni tessék utóbbi mellett dönteni/maradni.
Ráadásul ha lenne ilyen megoldás, akkor ahogy fentebb írtam totálisan inkompatibilis lenne.(#15903) Pepeeeee: Ugyan olyan sebességgel fognak futni az eddig megjelent játékok az új PS4-en, mint a régin. Hacsak nem nyúlnak hozzá és kiaknázzák az új erőforrásokat. Aztán patch formájában kiadják.
-
válasz
#45185024 #15837 üzenetére
Örülök, ha érdekes volt. Egy ilyen grafikon 28 mérés adatait jeleníti meg egy pillantással átfogható formában, nem lehet megúszni, hogy az ember elolvassa a használati útmutatót
Az angol nyelv azért van, mert külföldi ismerőseimnek is el szoktam küldeni a cikkeket. Na meg azért, mert anglomán vagyok(#15840) tailor74: fogalmazzunk úgy, hogy azonos égtáj felé indultak, de azon belül eléggé más irányba. Ha igazak az AMD új CU-járól szóló pletyik, akkor azzal lehet hatalmasat nyerni és hatalmasat bukni is. Nagyon kíváncsi leszek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#45185024 #15761 üzenetére
A Quantum Break igazából nem fut rosszul GeForce-on, csak ahol sok a volumetrikus fényhatás és köd ott van egy kisebb ütés. [link] és [link] - Ennek talán lehet köze ahhoz, hogy ezeket a számításokat async compute mellett végzi a motor gyártóspecifikus kód nélkül, vagyis a GeForce-on is aszinkron fut a számítás. Ettől fekszik meg a Maxwell ezeken a területeken. A többi helyen közelebb van a Radeonhoz a GeForce.
-
imi123
őstag
válasz
#45185024 #15761 üzenetére
Ebből a Nextgen szériából a konzolosok és a Pc-sek is sz@rul jöttek ki.
Nincs ezen mit szépíteni.
Nv-nek nem kell pénzelni a fejlesztőket.
Ha DX12-re nehezebb megírni a portokat akkor marad a DX11+GameWorks.Persze én is örülnék ha végre kihasználnák a Radeonokat,de ez álom marad.
-
#85552128
törölt tag
válasz
#45185024 #15761 üzenetére
Ezt melyik konzolos címből szűrted le ? A Gears of Warból ami pont AMD-ken ment szarabbul vagy a Quantum Breakből ami jelenleg semmin sem tudja tartani még az 1080p@60 FPS-t sem ?
Ha azt vesszük az Arkham Knight megjelenéskor legalább a 6-12 GB-s Ti/TX-eken jól ment a Quantum Broke meg még ezeken sem (az AMD megfelelőjén sem). Azóta meg olyan szinten sikerült helyrerakni hogy jobban fut mint pl. a Hitman és nem mellesleg jobban is néz ki, de ez ugye mellékes...
Ha az az érvelésed, hogy kaptunk egy szart ami kevésbé szar AMD kártyákon akkor igazad van, csak ez megvolt eddig DX11-ben is...
-
daveoff
veterán
válasz
#45185024 #15644 üzenetére
Pontosan ez a baj, most már annyira sem optimalizálják a PC-s portokat mint eddig, csak copy-paste alapon feltöltik MS store-ra, aztán jó napot. Jó, mondjuk ezek olyan játékok, amik egyébként nem jöttek volna PC-re, de én ebben akkor sem találok semmi pozitívumot a jövőre nézve. Az egész úgy jön le, ha nem tetszik valami, nem akarsz szívni, akkor vegyél konzolt.
A másik része a dolognak, hogy szerinted a piac hagyni fogja, hogy tök mindegy milyen procit vegyél egy erős kártya mellé. Ha egy i3 elég lenne mindenhez, akkor ki fogja megvenni a felsőbb kategóriás procikat? Nem hiszem, hogy ezt annyiban fogják hagyni. A legjobb esetben kihasználják a felszabadult érrőforrásókat valamire a fejlesztők, de ennek még csak jelét sem látni...
-
Dyingsoul
veterán
-
rocket
nagyúr
válasz
#45185024 #15381 üzenetére
Latom nem ismered a ~ jelenteset
Nem ertem, hogy jott ide a VR konzolokkal szamolt piaci reszesedese, mikor a DVGA piacrol volt szo
DVGA piacot erinto VR eladasokat nem josoltak meg, de mivel kis volumenu lesz iden, igy jelentosen nem befolyasolo tenyezo, se kiadas, se bevetel, se reszesedes oldalan."Witcher 3 megvalósítható lett volna csak az PC-s Nvidia kártyák bevételével ?"
What?
"A fejlesztési költségeket ma már úgy számolják ki hogy a bevételeket mind a három érából befolyó összegek fogják segíteni. Csak PC-s bevétellel aminek a 80% át elviszi a torrent a hajadra kenheted."
Ezt se igazan ertem, ha ugy erted a 3 erat (mondjuk hivhattad volna szegmensnek, az era jelentese mas), hogy PC,VR,konzol akkor se allja meg a helyet, mert a kozeljovo jatekainak tobbsege semmilyen kapcsolatba nincs a VR-rel, es nem is lesz.
Eleg regota van mar, hogy a PC jatekok jelentos tobbsege a konzol jatekok "mellektermekei", de ebbol onmagaban nem lehet avval profitalni semmit, hogy a konzolhoz APU-t arulok, es varom a sultcsirke a szamba repuljon DVGA szegmensben."Csak PC-s bevétellel aminek a 80% át elviszi a torrent a hajadra kenheted."
Ilyen szempontbol pont elorepeles tortenik a Denuvo vedelemnek koszonhetoen, egyre tobb jatek hasznalja, es ezeknel 0%-at viszi el a torrent, tehat nonek a kiadok bevetelei, aminek hatasara kapasbol 10 (~20%) euroval notek ezen jatekok arai.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#45185024 #15381 üzenetére
Viccesnek talalom, hogy bar az NV egy eve hazudozik hogy majd driverbol megoldja az async-et, sok embert ez egyaltalan nem zavar, inkabb annak tapsikolnak, hogy haha de majd az AMD tulajok sem tudjak hasznalni mert piaci reszesedes...
Ezzel meg is van magyarazva, hogy hiaba egy jo feature, ami gyorsithat(na) a kartyakon, mivel az ovek nem tudja igazabol szar, sot orulni kell hogy ilyen jo eros ceg termeket vettek, mert igy nem kell felniuk hogy a konkurencia termeke majd jobban teljesit mint az o (esetenkent dragabb) kartyajuk.
Ez a legkemenyebb onigazolas szerintem.Termeszetesen akinek nem inge nem veszi magara.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#45185024 #14593 üzenetére
Kartyajatek VR-re? Hat ettol nem fogott el a rohanok es veszek egyet erzes
Ehhez inkabb vennek: Star Citizen VR
-
Areturus
tag
válasz
#45185024 #14584 üzenetére
Ez a mérés, táblázat ma már nem állja meg a helyét. Pontosabban nem igaz. A mérést még a nagyon korai 172.4-es verzióval csinálták, azóta v236.2-nél tart a játék, s rengeteg optimalizációt kapott. Én mindent felhúzva, -nomansky paraméterrel indítva fullHD-n helyszíntől függően 45-60 fps-t mérek. Ha a ground clutter csúszkát is kicsit lejjebb veszem akkor már 55-70 között vagyok.
-
#85552128
törölt tag
válasz
#45185024 #14539 üzenetére
Nem tudom milyen szavakat értelmezel, de az alapján amit linkeltem biztos nem következtethetsz arra, hogy javítva lenne főleg nem a 16.1.1-től.
Known issue = ismert hiba, nincs javítva, de maguktól még azt sem írták volna be, hogy melyik hibaleírás felel meg a miénknek.Egyetlen ember sem jelezte, hogy megoldódott volna. Mitől is kellene ? Majd ha az említett hiba nem Known, hanem Resolved issue lesz lehet reménykedni, hogy talán sikerült nekik. Az eddigi tempó alapján fél év múlva lehet meg is lesz. A hiba önmagában is elég érdekes, vajon miért nem tudja tartani a GPU a beállított órajelet ? Olyannyira nem, hogy ilyen szétcsúszott képekhez vezet.
-
-
válasz
#45185024 #14492 üzenetére
Hogy mi van? Architektúráról beszélünk, nem víz alatti óceánokról
A Kepler SM-ben 3db 64-es ALU blokk volt, a Maxwellnél ez lecsökkent 2-re. Átlagos játékterhelés esetén GF / mm2-ben jobb a Maxwell, viszont megfelelő optimalizáció esetén a Kepleres modell jobb lehet, főleg, ha nem sóherkednek a feladatkiosztó logikával.
Emellett a magasabb kategóriákban sávszélesség is lesz bőven, tehát a ROP:MEM arányban minden bizonnyal közelebb lesz a Pascal a Keplerhez, mint a Maxwellhez.Mivel a Maxwell-optimalizációk erre a két területre eléggé rágyúrtak, kíváncsian szemlélem a jövendőt
-
válasz
#45185024 #14466 üzenetére
Nem bármilyen oldalról kommentálva, a 4TF dupla és a 12TF szimpla sebesség akkor fér össze, ha más lesz a shader-tömbök felépítése, mint a Maxwellben. Mondjuk pl. olyan, mint a Keplerben - az elég vicces lenne
A cikk utolsó bekezdése viszont szenzációs: miután magukhoz képest relatíve konzekvensen elemeztek egy információt, utolsó bekezdésként odahajítanak valami teljesen megalapozatlan és semmivel össze nem függő kitalálmányt. Bravó
VR-ben szinte biztosan jobb lesz a Fiji X2 - lehet, hogy sokkal, de az is lehet, hogy alig észrevehető mértékben. Nem a TF-deficiten fog múlni a dolog, hanem az architektúrán és a szoftveres környezeten.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#45185024 #14466 üzenetére
Az SC15-ön erről elég sok adat derült ki. A SuperMicro suttogta is, hogy a Pascal DP-ben a 4 TFLOPS-ot célozza meg. Meg persze suttogtak mást is, amiből írtam is egy hírt. [link]
Na most SP teljesítményről nem suttogott senki, tehát az ma még eléggé olyan információ, ami gyakorlatilag ismeretlen. Elképzelhető, hogy 12 TFLOPS lesz, de az is, hogy nem.Sehogy. VR-ben a dual Fiji idén legyőzhetetlen lesz. Szimplán a dual GPU-s felépítése miatt, mert az felezi a késleltetést. Egy single GPU-s rendszer VR-ben eleve hátrányban indul, még ha a teljesítménye ugyanakkora is.
A többi majd kiderül. Az NV annyit ígért csak, hogy a mostani preempcióról a VR miatt átállnak egy finomabb szemcsés modellre. -
válasz
#45185024 #14462 üzenetére
Nem tudom feltűnt e, de ez egy "tesztpálya" szimuláció a játékon belül is... azért nincs se víz se semmi... még a helikopter is csak egy fa tákolmány...
Amugy Abu leírta már... itt az a baj, hogy a sok karakternek külön AI meg minden vacak van... ami valószínűleg DX api limitációt okoz.
Az Ashes of Singularity csapat is pont ezen a poblémán dolgozik és talált (evileg) megoldást... csak stratégiai vonalon. -
-
Balazs_
senior tag
válasz
#45185024 #14444 üzenetére
megy ki aranykorongra már nem is lehet rajta módosítani.
Hogyne lehetne. Day0/1 patch. Elvileg még elég sok változtatás lesz a Division-ben, elvileg a béta nem is a legfrissebb build volt, de most ennek igazolására nem találok linket perpill.
Szerintem jó ez a béta megnevezés, valahogy eddig is minden, már kiadáshoz közel járó, kipróbálható szoftvert így hívtak és mégsem volt belőle gond.
-
#85552128
törölt tag
válasz
#45185024 #14402 üzenetére
Nem csak a HBM a lényeg ( ha a GPU takarékosabb akkor ugyanott lesznek a Furynál is a GPU ugyanúgy sokat fogyaszt az termeli a legtöbb hőt még mindig...) hanem a teljes TDP és hogy ahhoz tervezzék a hűtőt - ez pedig a hűtő készítőjének érdeme... A 290X/390X is hűthető custom kártyáknál. A Palit 980 Ti-nél is megtudták oldani, hogy halk és max 72°C legyen még OC-vel is, egy jóval rövidebb hűtővel és ezen csak "ócska" GDDR5 van: [link]
A következő generációnál meg eleve szépen esik majd a GPU fogyasztása, úgyhogy annyira még nem lesz fontos hűthetőség szempontjából, majd utána... -
#85552128
törölt tag
válasz
#45185024 #14400 üzenetére
Te a 70 fokról meg a 21 decibelről beszéltél, az nem az AMD érdeme hanem a gyártóé aki a hűtést csinálta és pont azért is hangsúlyoztam ki előbb, mert tudtam, hogy te arra akartál kilyukadni milyen ügyes ez az AMD amikor a custom hűtést a ref hűtéshez hasonlítottad - pedig nem, ők kiadtak egy 270W-os szörnyet, de ref. léghűtést már inkább nem is terveztek hozzá...
A duplájára hizlalt shadereknek majd akkor lesz értelme ha bizonyítottak is - 7+ hónappal később ez még mindig nem történt meg, olyannyira nem, hogy sokszor kategóriával lejjebbi kártyák akár házon belül is elkenik/egy szinten vannak vele.
Ha meg azt vesszük, hogy hamarosan itt vannak a leváltói a kártya gyakorlatilag élettartama nagy részében alul teljesített (már ha időközben helyre jön és nem teljes egészében lesz így...). -
válasz
#45185024 #14339 üzenetére
kockázat? lehet, de nem az nvidia kockázata, hanem azé, aki autót gyárt. akkora nagy kockázat pedig nincs még benne, mivel ezek még nem teljesen autonóm eszközök. de manapság egy modern parking assist már akkora helyre simán beteszi az autót, amire én meg se próbálok, és ha hetekig gyakorlok, akkor sem sikerül elsőre.
-
füles_
őstag
válasz
#45185024 #14303 üzenetére
A Polaris 12-t csak nála olvastam,valamelyik oldal a nagy GPU-ra Vega 10-et ír.
Sok mindenben egyet értek vele,hasonlóan látom az eddigi tények alapján a Pascalt és a Polarist is.
Azok a megjelenési hónapok sajnos nem hivatalosak,de kb az összes oldal ezekre a hónapokra írja.A hivatalos az az amit Lisa mondott hogy before back to school -
Egon
nagyúr
válasz
#45185024 #14290 üzenetére
Figyi, a másik két "R9 Fury TriX" tulaj (mert ugye kb. hárman vagytok összesen, közel-távol - de lehet még így is sokat mondok...
) kibírja ilyen gyerekes, idétlen trollkodás nélkül - nem tudnál esetleg példát venni róluk?
Ha meg mégis csúsznak a Pascal-lal, akkor viszlát nextgen kártyák: az AMD szokásos paperlauch-aiból kiindulva (no meg a 2015-ös tapasztalatokból), lehet 2017-ben lesz újgenerációs vga-juk... -
válasz
#45185024 #14271 üzenetére
Ez nagyon off már, de nyilván az UBI is arra számít hogy a Dark Zone fogja a hátán elvinni és életben tartani ezt a játékot.
A single campaign az lópikula lesz szvsz... nyilván pár órára leköt amíg végigpörgeted, meg megismertet a képességekkel... begyakorlod, azt annyi. -
imi123
őstag
válasz
#45185024 #14268 üzenetére
A Hitman feküdni fog a Furydak.
Lopakodós,lábújjhegyen mászkálós.Ott nem kell nagy FPS.
Remélem lesz benne TressX3 is.Az köll egy kopasz karakterhez.A trollkodás befejeztem.
Komolyra fordítva a szót mindkettő játék elég ütős.
A Hitman komondottan Radeonra lett optimalizálva.Majd várjuk a véleményed a próba után. -
daveoff
veterán
válasz
#45185024 #14259 üzenetére
Akkor már ezt is...
Tom Clancy’s The Division to be offered for free with GeForce graphics cards
-
Valdez
őstag
válasz
#45185024 #14177 üzenetére
Újabban bevett szokás lett ez az elbaszott verziószám kezelés. Bár nem ismerem, de ezekszerint itt is az 1.6 az kisebb mint az 1.10, mivel a 6-os az kisebb mint a 10-es. Normális helyeken ezt pl 1.06-al oldják meg, és máris nincs félreértés az 1.10-el kapcsolatban sem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#45185024 #14171 üzenetére
A Quantum még mindig elérhető a tervek tekintetében, de csak úgy éri meg a gyártóknak, ha 20000 dollárért adják. Van pár cég, akit érdekel az egész, de csak olcsóbban. Például Falcon Northwest csinál VR-re épített minigépet, amin egyébként az egész CES-en és a VRLA-n mentek a VR demók. Ez a Tiki lesz. Nem néz ki ugyanúgy, mint a Quantum, de ugyanaz van benne, és pici ez a gép is. Ennek az ára 10000 dollár, vagyis feleannyi, amennyiből a Quantum kihozható.
A WDDM 2.0 csak IOMMU módban tud memória-összevonást. Ezt a módot dedikált GPU nem támogathatja. A GPUMMU mód csak törlési lehetőséget biztosít, anélkül, hogy akadna tőle a program.
-
do3om
addikt
válasz
#45185024 #14171 üzenetére
[link]
Rákerestem a nevére.
Nahát csak nem eltaláltam akkoriban a dolgot? (meg sok mást is amiért pihengettem órákat-napokat mert megsértette egyesek álomvilágát)
Amúgy még biztos előveszik a dolgot ha kel a hírverés, persze kap majd új nevet, valami jót, ütőset az nagyon megy.
-
do3om
addikt
válasz
#45185024 #14152 üzenetére
Kíváncsi leszek arra a 8GB-ra.
Jó lesz az a játékok 80%-ban 4-nek is.
Na meg még nem láttuk hogy képes e a dx 12 rendesen használni a ramot ha két (vagy kétmagos GPU) VGA van a gépben. Persze nem csak ezt de semmit nem láttunk még.Ja tényleg nyáron még ment az a dolog hogy micsoda szuper komplett gépek jönnek, már a nevére nem emlékszem (így megy ez feledésbe merül sok minden). Na azzal mi is van? Azt tudom hogy ősszel már már várták páran. Persze nem jött az X2 sem, és ugye az van benne, meg intel proci
De azóta nem nagyon van hír róla.
Na nem mintha érdekelne csak sokan ráindultak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Epson Expression 12000 XL Nagyformátumú A3 szkenner
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG321QR 32 165Hz WQHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel - használt
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged