- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nyomtató topik
- TV antenna és jelerősítés
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
->Raizen<-
veterán
válasz Crytek #30055 üzenetére
Azért valamennyire árnyaltabb a helyzet ennél. A qantum broke steames verziója már teljesen jól futott gtx 970-en dx11ben. A dx12-es kód valamiért nagyon lassú volt az ms storeos verziónál. De Volt ez még így a forza horizon 3-al is. Csakhogy az a helyzet hogy kb 1 év alatt marha sokat javítottak rajta. high preseten is néha laggolt, de mostmár ultra preseten vajsima még a városokban is.
(#30062) Crytek: De lesz még példa nyugodj meg, ott lesz a forza motorsport 7 amit már elővételben is megéri megvenni.
[ Szerkesztve ]
-
cskamacska
addikt
válasz Crytek #30160 üzenetére
Hú, elhúzott a Radeon mint a déli gyors.
DX11-ben(!) 1080-ban Vega jó 10%-al lenyomta az 1080-at, RX480 megelőzte a GTX1060 6GB-ot(ami ráadásul gyakorlatilag azonosan teljesít a 3GB változattal), 1050Ti pedig a.. R9 370 talpát szagulgatja?
DX12 mód továbbra is szemét, kártyák hol gyorsulnak, hol lassulnak tőle, "elmaradott" 1080Ti kapott 2 min, 5 átlag FPS-t, "jövő hírnöke" Vega meg vesztett 4 minimum képkockát.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Raggie
őstag
-
Raggie
őstag
válasz Crytek #30263 üzenetére
Persze, értem én. Tudom, hogy ez a tendencia, de azért a legtöbb ide linkelt játék nem véletlenül nincsen egyik nagy hardvertesztelős oldal tesztjátékai között sem. Mert kis stúdiók nem optimalizált játékairól van szó.
És ez a ReCore nekem igenis telefon grafikának tűnik például egy Frostbite vagy Cryengine motorú játékhoz képest...Clint Eastwood FTW
-
HSM
félisten
válasz Crytek #30307 üzenetére
Viccen kívül... Millió oka van, hogy nem jöttek korábban DX12-t kihasználó címek. Gondold végig, alapból megjelenhetett volna 2015 helyett 2013-ban, kapásból két év előny. Ezenkívül, ha nem kötik a win10-hez, az is hatalmas előny lehetett volna, hiszen sok fejlesztőnek alapból nem volt opció olyan technológiát támogatni, ami csak a potenciális vásárlóbázis kis részénél adott.
Nem az "ejj, ráérünk arra még" a fő oka, hogy még mindig a DX11 az alapja még az elvileg DX12-es címeknek is, hanem hogy csak mostanában kezd elfogadható szintre fejlődni a DX12 felhasználóbázisa, valamint ugye nem olyan rég kezdett elindulni a Vulcan szekere sem, ami elvileg biztosíthatja a megfelelő működést az új rendszerű motoroknak régebbi OS-eken is. Amíg nincs felhasználóbázis, addig a DX11-es alapoknak maradniuk kell, mivel a valóban DX12-es alapokra épített motor az eddigi információk szerint katasztrófálisan futna a régi API-n.
"Nvidia most is akkor fog váltani amikor azt érzi ,hogy kell és van értelme."
Ez így utólag megmagyarázva nagyon logikusnak tűnhet, de nem az. Egy grafikus vezérlő tevrezésénél az alapokat kb. 4-5 évvel a termék elkészülte előtt le kell fektetni. Én ezért emlegettem a bizonyos jósgömböt. Mert ezt egyszerűen máshogy nem lehetett megcsinálni, hogy pont így adja ki, mint egy nagyadag szerencsével. -
-
smkb
őstag
válasz Crytek #30676 üzenetére
120 usd egy blur effektért. Jól mérik.... másik 120 dollárért meg vehetek egy élkiemelős kivitelt, ha pocsék minőségű videot néznék... vagy akár egy emboss-t...végül minden nyomi 2d képfeldolgozó algoritmust külön külön csipen megvehetek Azért egy ilyen blur nem egy nagy truvaj, egy mezei mátrix szorzás. Ha már ennyit kérnek érte, akkor lehetett volna programozható, hogy milyen funkciót is csináljon. Ez ma már egy egyszerűbb okostelefon ára, amiben sokkal okosabb nagyobb teljesítményű csipek dolgoznak és egyéb alkatrészek is ott figyelnek akkustól, kijelzőstől.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #30681 üzenetére
Nem sok köze van a Vega eredményének a DX12-höz. Azért ennyivel gyorsabb, mert dupla olyan nagy a felhasználható LDS, mint a korábbi GCN-ekben. Mivel a Forza shaderjeit nem írják PC-re, hanem az Xbox One shaderekből konvertálják egy programmal, így már a korábbi részre is jellemző volt, hogy az LDS kapacitása limitálta a futtatható wave-eket lényegében minden architektúrán. A Vega azonban kezeli ezt a problémát, így ennél az architektúránál már több wave futhat, mint mondjuk a Polarison, még akkor is, ha ugyanaz a shader. Vagyis végeredményben a GPU kevesebb időt tölt el azzal, hogy vár az adatra. Az Xbox One-on ez azért nem probléma, mert ott ismerik azt a hardvert, amire fejlesztenek, és direkten képesek kontrollálni a GPU-n belüli erőforrás-allokációt. Ilyet PC-n nem lehet tenni. Túl sok az eltérő hardver, és nincs is olyan felület, amivel ez egyáltalán megoldható. Majd a Volta itt is jobb lesz, mert az NV összevonta az LDS-t és az L1-et, így a Vegához hasonlóan több LDS kapacitást ad.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #30740 üzenetére
Pont erről beszéltem. Nincs rálátásotok arra, hogy mekkora munkával jár egy demót kiadni.
Ellátható a teljes játék mondjuk időlimittel, de a problémát ilyenkor az jelenti, hogy le kell szedni a 100 GB-ot egy órás játékért, amit sokan nem tennének meg.
Miért baj az, hogy ez is egy opció az MS-nél? Sokan már demót sem adnak ki, mert borzalmasan időigényes elkészíteni. Akinek pedig nem kell a demó, megveszi a teljeset. Nem kötelező letölteni a próbaverziót.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cyberkind
félisten
válasz Crytek #30740 üzenetére
Igen, szar a Store de ez van.
Amúgy meg nyugodtan leszedheted a demót ami valszeg tavaszi build lehet, 1080p-ről felskálázva 200%-ra és a motion blur-on kívül minden full beállításokkal simán meglesz a 60fps-ed, nálam megvolt, igaz a gpu néha nagyon tekert de a végleges játékban már minden oké csak nézz be a topikjába, ennyi.
1080TI 1440p-ben 30%-on megy skálázás nélkül.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Raymond
félisten
válasz Crytek #30750 üzenetére
Az MS Store-t egyelore harom dologra hasznaltam - Forza Horizon 3 demo, Forza 6 Apex es Forza Motorsport 7 demo. Mindharom lejott a 100Mbit-es netet kimaxolva. A problemam massal volt - uninstall utan elkezdte automatikusan ujra letolteni az FH3 demot. Egy ujabb uninstall kellett neki hogy abbahagyja.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
cskamacska
addikt
válasz Crytek #30818 üzenetére
Hogy mi baja szegény SWBF2-nek DX12-ben majd Abu jól megírja(azon túl hogy béta az béta, mert várhatóan pont ilyen lesz a végleges is.. esetleg kicsit bugosabb ), de a Forza probléma az kapott vs topikba való saját PH! hírt is:
Furcsa eredményeket hoz a Forza Motorsport 7
A tldr az, hogy nincs semmi gond, ez ilyen. Proci kihasználás meg tökéletes, csak rosszul tartjuk a resource monitort.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
->Raizen<-
veterán
válasz Crytek #30914 üzenetére
A sok siro rivo ember veszi el a jatektol az ember kedvet. Nem errol kellene szolnia a forumoknak. En inkabb masra helyezem a hangsulyt. A forza horizon 3 se volt valami jo de kitarto munkaval kijavitottak a hibakat de addig is el lehetett vele lenni. Manapsag szinte mindent bugosan adnak ki nezz szet jobban. Szep lassan kijavitjak a hibak nagy reszet, hataridokre dolgoznak a fejlesztok meg divat lett beta allapotban kiadni, early access es tarsai ugye. Jovanazugy mentalitas, majd kijavitjuk holnaputan meg azutan. Az evil within 2 pont nem bugparade ugy hogy mellenyultal.
[ Szerkesztve ]
-
Televan74
nagyúr
válasz Crytek #30910 üzenetére
Nagyon lol a társaság a linken. Az egyik arról ír hogy "unpacked",na itt már no comment, a másik meg azért sír hogy nem fut neki 3570K -n és GTX970 -en minimum 60fps -sel,mondjuk felbontást és textúra részletességet nem közölt.
Akinek nem inge nem veszik magára.Ilyen a PC ipar. Vegyél konzolt ha nem tetszik.Ott minden szép és jó.
Azt sem értem a téma miért került ide, AMD vs Nvidia topikba.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
huskydog17
addikt
válasz Crytek #30908 üzenetére
"The game also suffers from framepacing issues and micro-stutters."
Látszik, hogy tech5 az alapja a STEM Engine-nek. Bár ez még így is sokkal jobb rajt, mint az első résznél, illetve technikailag jobb, mint az első rész, de a jótól még nagyon messze van. Úgy tűnik a japán stúdiónak nem igazán segített az AMD-Bethesda összeborulás, bár annyit sikerült elérniük, hogy NVIDIA-n hibásan működjön az AF:
"Das HQ-AF einer Nvidia-GPU zeigt in The Evil Within 2 einige Artefakte. Offenbar verträgt sich die Filterung nicht mit den "Kacheln" der Megatextures, es entstehen kleine Lücken zwischen den einzelnen Texturelementen. Ein Wechel auf Q-AF (Leistung) löst das Problem."
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
nagyúr
-
huskydog17
addikt
válasz Crytek #30947 üzenetére
ELEX
A PiranhaBytes egyre nagyobb és nagyobb lemaradásban van technikai szempontból. Még mindig a múzeumba illő, ősöreg motorjukat pofozzák. Bár az igaz, hogy új render pipeline-t írtak hozzá (az eddig alkalmazott DX9-et DX11-re cserélték), de ez a látvány/gépigény arány szerintem rendkívül gyenge. A játék átlagosnak nevezhető, de egy RX580/GTX1060 kevés a stabil 60fps-hez FullHD-ban. Ez szerintem elég gáz.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Televan74
nagyúr
válasz Crytek #31015 üzenetére
Maxon sem annyival szebb a játék.Egy ésszerű beállítással is megkapod majdnem ugyanazt,és megvan a kívánt fps is.
És ez nem csak erre igaz,hanem a többi játékra is.Persze ha jól fut a kártyámon a max beállítások mellett egy játék akkor miért ne,de ha visszább kell vennem egy kicsit akkor sem dől össze a világ.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Fred23
nagyúr
válasz Crytek #31015 üzenetére
Ezt most találtam, lehet, csak egy régebbi változatot próbáltak, bár nem lehetett túl idős az se:
Botrányos lenne, ha az Unity "sikere" ismétlődne meg, mondjuk ebben a mostani csapatban több bizalmam van, talán a 27-én megjelenő változat már nem fog dadogni. Nagyon remélem. Kíváncsian várom az első CPU és VGA teszteket is, van egy olyan érzésem, hogy az NV ezzel a játékkal szeretne majd bevinni egy ütést az AMD gyomrába. Talán az egyik utolsó DX11-es cím lesz, ami még számít, tehát a helyükben sz@rrá optimalizálnám a hozzá való drivert. Jövőre lesz vajon még nagyobb DX11-es cím?
[ Szerkesztve ]
-
Venyera7
senior tag
válasz Crytek #31066 üzenetére
Lehet igaza lesz, hogy a kis Vega megeszi reggelire a Gtx 1080-at?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #31118 üzenetére
Az Intel csomagolja az egyes CPU-i mellé. Az AMD és az NV nem valószínű, hogy addig ezzel foglalkozni fog, amíg a binding wrappert használ a játék. Ezzel csak egy rakás CPU-erőforrást elköltenek a semmiért, aminek a GPU issza meg a levét. Ezt így nem lehet kitenni az ablakba. Főleg úgy, hogy az AMD és az NV is régóta olyan előadásokat tart, ahol erről az irányról lebeszélik a fejlesztőket, mert oké, hogy egyszerűen beépíthetővé teszi a bindlesst, de borzalmasan lassúvá válik általa egy potenciális D3D11/OpenGL mód, amire mondjuk esetleg még szükség lehet, ha a D3D12 mód mégsem működne jól a startra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PuMbA
titán
válasz Crytek #31130 üzenetére
"Lehetetlen megcsinálni egy játék minden szegletét ugyanúgy hogy egy azonos sebeséggel fusson mindenhol és ne lassuljon be a több textúra/poligonszám miatt ,ezen senki nem tud semmivel változtatni."
Átvitt értelemben lehet, vagyis ezt úgy csinálják konzolokon, hogy a játék legigényesebb részérhez veszik le a grafikai minőséget, hogy az meglegyen 60fps, a többi részhez meg ott a korlátozás
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz Crytek #31130 üzenetére
Tegnap olvastam valahol, hogy állítólag az Origins csapata megvizsgálta a DX12 lehetőségét, és arra jutottak, nem éri meg foglalkozni vele, mert rengeteg munka lenne, és csak valami minimális gyorsulásra számíthatnának. Sajnos elfelejtettem a forrást, és a pontos számokat is, de mintha ilyen 5-10-15%-ról lett volna szó maximum, amiért meg inkább nem fogtak munkába.
Szerintem amúgy ez az AnvilNext egy szuper motor, biztosan lehetne jobb is, de nálam mégis benne van a Top3 játékmotorban.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PayPal
- Xbox Series X|S
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen