Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #13231 üzenetére

    Az ARK nehéz ügy, mert Unreal Engine 4-es. Az Epic nagyon kevés erőforrást fektet a komolyabb leképezőbe, mert a motort zömében mobilhoz használják. Az Android a célpiac, és az ahhoz készült leképező nagyon jól optimalizált, de nem ezt használja az ARM. Xbox One-on egyébként már DX12-ben fut a program, de csak azért, mert oda elérhető a Microsoft optimalizálása az Unreal Engine 4-re. Ezt elég sokára fogják visszaírni a főverzióba. Ergo vagy megoldják maguk az Xbox One kód alapján, vagy várnak az Epicre, amíg hajlandó ránézni a PC-re. Az a baj, hogy az Epic számára ez nem fontos. A multi-GPU-t is csak IGP+dGPU-ra írják meg, míg hagyományos formára nem. Azt is elmondta Sweeney, hogy nem éri meg pénzt költeni rá.

Új hozzászólás Aktív témák