- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Házimozi belépő szinten
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- iPad topik
Hirdetés
-
Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
ma Az új előzetes cserélhető hátlapot sejtet, de valószínűleg csak a dizájnon módosíthatunk, az akkumulátorhoz nem valószínű, hogy hozzáférünk.
-
Itt a ViewSonic új alsókategóriás 27”-es kijelzője
ph A VA2708-2K-MHD WQHD felbontást, IPS technológiát és VRR-t kínál egy 140 dolláros csomagban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nincs semmi önellentmondás. Te nem érted, hogy a DXR 1.0 és a DXR 1.1 egymással nem kompatibilis. Valamiért úgy tekintesz ezekre, mintha kompatibilisek lennének, de nem. Ha a DXR 1.0-t akarja támogatni valaki, akkor arra kell írni egy programot, ha a DXR 1.1-et, akkor meg arra, és a gyártói implementációk így kezelik ezt. Arra is van lehetőség, hogy egy programon belül az egyik eljárás DXR 1.0-val fusson, míg a másik DXR 1.1-gyel, de ezt nem ajánlott a bonyolultsága miatt, viszont az már nem lehetséges, hogy egy DXR 1.0-s szoftver DXR 1.1-es implementáción fusson, mert a Microsoft elvágta a kompatibilitást.
A probléma önmagában nem ez, hanem az, hogy amióta bemutatták a DXR-t, folyamatosan az volt a téma, hogy a programozható bejárás rossz ötlet, mert nincs nagy előnye, és elvenné a GPU-ba épített fixfunkciós hardvert, illetve bizonyos körülmények között a textúrázóblokkot is. Ehhez képest eltelt másfél év és az Xboxokon már ott a traversal shader, ami opcionális funkcióként jön PC-re. Tudod mi változott? Igazából semmi, maximum lejött arról a nedves álomról a Microsoft, hogy majd a GPU-gyártók 2021-re 32 GB-os VGA-kat fognak kiadni, mert nem tették meg. Alig nő a VRAM kapacitása, vagyis egy brutálisan memóriapazarló RT specifikáció nagyon hátrányos. A traversal shader így hirtelen jó ötletté vált, mert egyáltalán nem olyan VGA-k jöttek 2020 végére, amilyeneket vártak. Innentől kezdve a képlet egyszerű: vagy ellehetetlenítik a GPU-kba épített fixfunkciós traversal unitot, vagy meghagyják, és akkor mindenkinek megmondják, hogy a DXR 1.0 és 1.1 egy memóriapazarló cucc, amire minimum 16-24 GB-os VGA-t vegyél, ha jót akarsz. Egyik se valami bizalomgerjesztő, és mutatja azt, hogy mennyire early access a DXR jelenleg, mennyire nincs összhangban az elérhető VGA-k valóságával.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.