Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mozso26
senior tag
Sziasztok! Rendeltem az USÁ-bol egy BDU rövidnadrágot, de nagyon nagy lett. A kérdésem az lenne hogy ilyenkor a visszaküldést én fizetem? Csere egyáltalán lehetséges, vagy csak refund? A szállitó az amazon, az eladó harmadik fél. A chaten már beszéltem velük, de nem lettem okosabb, és állandóan a return centerbe irányitanak, de ott nem tudom hogy mit válasszak ki, mert nincs olyan opció hogy rossz méret, csak olyan hogy sérült, nem kell, nem én rendeltem, stb. Továbbá nincs nyomtatóm, hogy kinyomtathassam a visszaküldési cimkéket. Szóval valami segitség jól jönne. Köszönöm!
-
Pszihonaranc
senior tag
Világos, hogy "marketplace". Ebay is egy ilyen marketplace, sőt.. a legnagyobb itt a nyugaton. Ott mégis azonnal és egyértelműen lehet tudni mit, ki, és honnan ad fel. Ez az amazon (meg ezek szerint emag is) trükközik, és mindent megtesz, hogy homályban tartsa a vásárlót. "Nesze itt a termék vedd meg, a többivel ne törődj konzúmer. Ne lépd túl a számodra kijelölt mozgásteret. Te dolgod, hogy fizetsz, többinek meg örülsz ha van. Nyugszik fekszik."
Köszi a segítséget srácok! Segítettetek egy csapdát elkerülni!
-
fatal`
titán
válasz
Pszihonaranc #10094 üzenetére
Ennek semmi köze az Amazonhoz.
Ha fulfilled by Amazon, akkor EU-s raktárból fog jönni, egyébként meg ahonnan az eladó küldi. Jelen esetben ez lehet kína, vagy UK, vagy bármi.
Marketplace.
Olyan terméket érdemes rendelni, ahol legalább a szállító/teljesítő az Amazon (fulfilled by Amazon).
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Pszihonaranc #10096 üzenetére
Ez nem Amazon-specifikus. Ugyanez van pl a román eMagnál. Rendelsz valamit, aztán kiderül nem is Magyarországról küldik, hanem külföldről, aztán ha gond van nincs egy telefonos elérhetőség...
Ez a marketplace sajátossága. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Pszihonaranc #10094 üzenetére
Az eladó értékeléseinél írják hogy Kínából jött.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Pszihonaranc #10092 üzenetére
Ha kínai a cég akkor valószínű az van, hogy amazon fulfilmentet használják mint külföldi cég. Tehát az áru Angliában van raktározva Amazonnál.
Ne aggódj ha fulfilled by Amazon van odaírva akkor nem Kínából jön. -
Pszihonaranc
senior tag
Köszi srácok!
Tehát akkor teljesen mindegy ki az eladó (?) vagy a szállító (?) ha EU amazonból rendelek garantáltan EU-ból jön. Illetve radi8tor példájára utalva nem is az a lényeg, hogy eubol jöjjön, hanem hogy ne legyen külön vámolgatás/adózgatásPont egy ilyen radi8tor felé példával találkoztam amúgy. Az eladó neve : valami_Uk (eladó is és küldő is) közben meg .de-n van. A cég adatai meg valami full kínai név és cím.
Na most ilyenkor mi van? -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
szabi__memo #10090 üzenetére
Ja nálam is volt para, de végül matricát cserélt a csomag EU-n belül.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Hozzátenném az előbb írtakhoz, ha te német oldalról rendeled és Angliából jön, akkor nem kell vámot fizetned, ezt intézi Amazon házon belül!
-
szabi__memo
nagyúr
válasz
Pszihonaranc #10086 üzenetére
Nem. Nem mindig onnan, de azért EU-ból. De UK igen az már vám
-
Pszihonaranc
senior tag
Hali
Mindig garantáltan abból az országból küldik a terméket, amelyik amazonról rendeljük? Tehát ha .de akkor kizárólag Németország, ha .it kizárólag olasz, ha .fr kizárólag Francia stb.
És jól tudom, hogy a .uk az már EU-n kívüli országként vámolás - szarakodásal jár? -
Janaboy
veterán
Sziasztok,
Egy ilyen fülest szeretnék rendelni, de nem egyértelmű, hogy most itt milyen garancia van?
Van egyáltalán? (Mármint a 30 napon túl) [link]Köszi,
Üdv -
martonl
senior tag
válasz
#20238798 #10081 üzenetére
+1
Esetleg ha a töltő konnektor oldali kábele nem cserélhető, akkor szükséges lehet egy utazó adapter hozzá a konnektor eltérő alakja miatt. A legrosszabb eset az, ha a töltő csak 110V-ról képes menni, akkor olyan adapter kell ami tápot is konvertál. Ilyen eset egyre ritkább, de nem lehetetlen. Ez esetben legjobb itt szerezni egy töltőt hozzá, mert az 50/60Hz eltérése miatt a kapcsolóüzemű tápokkal egyéb gond is lehet. -
spm
tag
Sziasztok!
Amazon.com-on találtam egy mifelénk nem nagyon elérhető LG Gram laptop-ot egész korrekt áron. Lehet itt valami olyan buktató amire elsőre rutintalanul nem gondolnék? A gép alapára 320k Ft-ban és mindenféle egyéb ktg-gel együtt 426k Ft (import fees deposit, shipping, exchange rate guarantee) -
martonl
senior tag
válasz
Imi1981 #10074 üzenetére
Hallottam, hogy a Kasperskyvel előfordulhatnak frissítési problémák. Azt nem tudom, honnan szedi ezeket, orosz szerverekről, de gondolom van tükrözésük másfelé is. Tehát ezt csak hallottam, megerősíteni nem tudom és a valóságtartalmát sem tudom ellenőrizni az információnak.
-
Imi1981
veterán
Sziasztok! Már egy ideje van amazon fiókom de még sosem rendeltem onnan. Most viszont vírusirtó kulcsot vásárolnék mert nagyon jó áron van és azt akarom kérdezni, hogy itt szoktak lenni kamu hirdetések , átverések? Olyan jó áron van hogy már fura🙂. Ez lenne az [kép] .
-
akom
őstag
Sziasztok!
Megváltozott a 30-as számom 50-esre, szerettem volna az amazon-on is átírni.
Sajnos az új számra nem jön a megerősítő OTP Token SMS.
Helpdesk-el felvettem a kapcsolatot, majd rendesek voltak a customer service-től felhívtak.
Elmagyarázom a gondom, szépen végig megyünk azon hogy máshonnan megkapom az SMS-eket, nincs semmi SPAM védelem / tiltás a telefonon, igen él a kártya (azon hívtak amúgy..).
Azonosítottak, majd a kis hölgy azt mondja hogy küldi a kódot.. Várunk szépen, semmi. Abban maradtunk hogy visszahív 10 perc múlva (elég rendes tőlük amúgy ez a telefonálgatás). Sajnos nem jött meg az SMS. Annyiban maradtunk hogy leadja a hibát, de kérdezzek rá a mobilszolgáltatómnál is.A kérdésem az lenne, hogy van itt olyan akinek 50-es szám van beállítva? Neki minden SMS megjön?
ui.: csavar az ügyben, hogy az 50-es digit hordoztam telekomhoz. Lehet ez a probléma?
-
warcat
veterán
válasz
szente #10066 üzenetére
Eddig csak like new cuccot vettem ami mellé annyi van odaírva, hogy sérült az eredeti csomagolása.
Itt ki lehet fogni olyan dolgokat, amit a futárszolgálat elkevert vagy át se vettek, de közben jól lelomolták a külső csomagolást (nem mindent küld amazon külön dobozolva). Topikban korábban már említettem, hogy Corsair AX1600i tápom lett így 56.7% vételáronnem volt kibontva,használatbavéve.
Logitech G Pro X Superlight egerem van még ilyen, ezen látszott, hogy kibontották, kipróbálhatták de nem volt használatnak jele, 99% alkohollal azért áttörölgettem alaposan, megelégedéssel használom.
Alapvetően mindennapi használati tárgyat nem vennék úgy, hogy mármegjelentek rajta a használat jelei, telefonra érvényes ez, ráadásul a közölt karcolások extrém zavaróak lehetnek még hátlapon is.
Amúgy a leírások pontosak, nincs értelme trükközniük, mert a németek ingyen tudják visszaküldözgetni ezeket ha nem tetszik az állapota.
De épp ezért nem is olyan könnyű jó üzletet elkapni szerintem, inkább csak niche termékeknél.
Ha jól értelmeztem ezekre a termékekre egy év garancia van a boltban, de a gyártóit érvényesítheted ha hosszabb.
Természetesen csak amazon warehouse-tól fontolgass egyedül vásárlást ne random eladótól. -
warcat
veterán
válasz
dm1970 #10067 üzenetére
Ha elégedett vagy az a lényeg, de amúgy jobban jártál volna, ha veszel egy eleve 10 euróval olcsóbb reklámosat a mailboxde csomagtovábbítós címre ahova ingyen kiküldi amazon, majd kis csomag lévén kb 10-12 euró költséggel hazaküldöd.
A reklám annyiból áll, hogy bekapcsoláskor feldob egy kindle unlimited könyvajánlót amit egy swipe-al átugrasz és olvasol
-
dm1970
aktív tag
válasz
fatal` #10065 üzenetére
Sziasztok!
Köszönöm Mindenkinek a segítséget, az infót!
Elnézést, hogy csak az utolsónak válaszolok.
Regisztráltam, elkezdtem a vásárlást, úgy van, ahogy írtátok, a kosárba tétel után, a cím megadásakor állítja az ÁFA-t, kb. 6€-val emelkedett az ára, a posta maradt.
~42fél lett a vége, mert még rájött az árfolyamgarancia.Köszi még egyszer dm
-
szente
addikt
Sziasztok!
Gondolkozom egy használt telefon vásárlásán az Amazon.de-n. Mire kell figyelnem? Ezekre mennyi gari van? A kategória besorolások mennyire valódiak? Csak a "mint az új" kategóriából szabad válogatni, vagy a "nagyon jó" sincs lelakva?
-
dm1970
aktív tag
Sziasztok!
Még soha nem vásároltam az amazonról, most viszont belefutottam egy viszonylag jó árba, a linkelt terméknél: [link]
Jól látom, hogy ~95+7 juró az ára szállítással együtt?
Erre mehet még rá valami költség?
Amit nem látok, valszeg csak regisztráció után lehet látni, hogy az amazon az eladó vagy valami más cég?Köszönöm előre is a segítséget dm.
-
warcat
veterán
válasz
Petyal #10050 üzenetére
Tervezz úgy, hogy akár mindegyik termék külön fog jönni.Még amazon.de is van, hogy 2-3 darabban küldi a rendelést hiába van bejelölve, hogy minél kevesebb csomagot kérek.Ha ehhez hozzákeversz harmadik felet, az kb garantált, hogy extra csomag lesz.
Össze lehet pakoltatni mailboxde-vel a csomagokat, de nem gazdaságos.Kb 5 darabnál van értelme.
-
Petyal
tag
válasz
warcat #10049 üzenetére
Köszi szépen a részletes segítséget és a tapasztalatokat!
Ezek szerint nem veszik annyira szigorúan, mint gondoltam, szóval küldhetem vissza innen is akár.
Ha több mindent rendelek egyszerre és különböző az eladó, akkor az mailboxde továbbküldés esetén egy csomag lesz, vagy több? -
warcat
veterán
válasz
Petyal #10048 üzenetére
Nem, természetesen jogod van elköltözni, és ettől még él a garancia.
Amikor beszélsz a supportossal és eljuttok a visszaküldésig, akkor kell jelezni, hogy nem Németországban vagy, nem onnan küldenéd vissza, ő alapesetben a rendelésed címét látja, illetve rálát még a te amazonos egyéb megadott címeidre is.Ezért nem defaultként jó ha ott a magyar is. Emlegess international return-t úgy talán leesik neki könnyebben, spanyol amazonnal nekem is volt kis bukdácsolás de ment.
Ha ért is valamennyire a dolgához, akkor még azt is meg tudja oldani, hogy a hozzád legközelebbi amazon fulfillment centerbe kell visszaküldeni és ők elintézik a többi mozgatást az amazon központok közötti saját áruforgalmukkal (Így Szlovákiába ment a garizás tárgya, egy videókártya).Bár mivel ez utóbbi egyáltalán nem működött, eleve refundot ajánlottak fel, és csak a termék amazonhoz visszakerülése volt a lényeg. (ők meg aztán letárgyalták a gyártóval gondolom)
Ha kicsit fapadosabb, akkor igen, Németországba kell visszaküldeni, és ezt az összeget visszatérítik de külön emailt kell írni a megadott címre csatolva a számlát (pl GLS) én ezzel nem vesződtem.
10-12k költség mivel telefon esetén kicsi a csomag.A bolti gariidőn belül nekem eddig mindig vagy azonali cseretermék küldést ajánlottak fel, vagy pedig refundot.
Ezzel kicsit játszadozhatsz is, mert ha a pénzt szeretnéd, akkor egyszerűen megvárod, míg nincs az amazon által forgalmazott, új és bontatlan termék raktáron. -
Petyal
tag
válasz
fatal` #10047 üzenetére
Az Alza is javíttatja sajnos, felhívtam őket. Vagy Szlovákiába, vagy Cssehországba küldik ki. Ha nem sikerül a művelet - a javítás - akkor cserélik, vagy visszafizetik az árát. Az Alza abban jobb mint a többi, hogy nem akadékoskodik /ami tényleg nagy fegyvertény manapság/.
A "garanciális" topikban vannak tapasztalatok képekkel , volt akinek !kifúrták! a telefon négy sarkát, úgy szedték szét. Azért kapta vissza végül az árát, mert képekkel tudta bizonyítani, hogy sértetlenül küldte el.
Amazon: Olvastam olyat, hogy ahová rendelted - vagy ahová a számla szól - onnan kell visszaküldeni nekik, ezért kérdeztem, hogy német címre rendelés esetén onnan is kell intézni a garanciát? -
Petyal
tag
válasz
warcat #10043 üzenetére
Köszi a válaszokat mindenkinek srácok, így már látom, hogy a rendelés része menni fog.
A garanciális ügyintézés hogyan megy, ha netán szükség lenne rá? Ebből a szempontból hogy járok jobban? (Itt bukik el minden magyar beszerzési forrás nálam) Az amazon állítólag cseréli ha gáz van, nem pedig bütyköli.
(A Pixel 7 topikban írta egy srác, hogy mailboxde-s rendelés után gariban vissza kellett küldenie egy hibás telefont és lerakta a haját, mire a folyamatot keresztül tudta verni a rendszeren.) -
warcat
veterán
válasz
Petyal #10042 üzenetére
Unokahúgomnak vettem egyet novemberben, ránézve most jelenleg nincs amazonnak készlete belőle.
Használt/visszaküldött van pár darab. Nemrég volt rá pár nagyobb akció amcsi amazonon, lehet, hogy ide is jutott belőle azért fogytak ki.
Semmi extra trükk nincs benne, csak annyi, hogy a mailboxde-t kell használni német címként és onnan hazaküldeni.Ha van ismerős, az is megfelel, de nem hiszem hogy olcsóbban jön ki nekik is idő és pénz feladni a csomagot.
Kb 14€ lehet a költsége (mailboxde.com díj +GLS), GLS hozza házhoz. -
Petyal
tag
Sziasztok!
Életem első Amazon-os rendelése előtt állok, de elakadtam: Google Pixel 7, itthon nem kapható hivatalosan, szürke importost pedig a garancia miatt nem szeretnék. Amazont ajánlották, de figyeljek, hogy a szállító és az eladó is Amazon legyen. Namost ilyen nincsen.Ha beütöm az Amazon.de-n, hogy Pixel 7-et keresek, akkor kidob mindenfélét, de egyiknél sem Amazon az eladó, amennyiben Magyarba akarom kiszállíttatni. Ha Németo-ba menne, akkor már egyből barátibb az ár, nincs szállítási díj és a tetejében még az eladó is Amazon UK. Ezhogyvanez srácok?
Van lehetőségem arra is, hogy németbe szállíttassam, a rokonok meg elhoznák, az asszony főz nekik jóféle húslevest cserébe, kapnak mellé házipálinkát és mindenki boldog.De ez pl garancia szempontból jó nekem egyáltalán? Meg úgy egyáltalán...
Hogy lenne pl számla ebben az esetben? Annak a neve/címe van rajta, aki kapja a pálinkát, vagy aki adja? ...és ha szükség van a gari érvényesítésére, akkor megint be kell rántanom a rokont (?), újabb húsleves
, újabb pálinka
stb...az már azért nem mindegy...
Légyszi segítsetek ki, hogyan csináljam hogy jó legyen. Készüléket venni nem nehéz, azt szeretném, ha a szolgáltatás a gar.idő végéig tartana, nem pedig csak a pénzügyi tranzakció végéig.
-
martonl
senior tag
Ez így van, ahogy írod. Viszont más eladó esetén is kiírják, ha áfa nélkül számláz. Eddig ez is pontos információ volt nálam, de most már nem az. Sőt, mint írtam, még a megrendelés visszaigazoló e-mailben is az áfa nélküli ár látszik, aztán amikor vonják az összeget, jön a hidegzuhany. És utólag a megrendelés történetben is módosítják az árat ilyenkor. Kizárólag a visszaigazoló e-mail a bizonyíték ilyen esetben.
Egyébként nem értem, ha ez egyszer rendelet, akkor miért nem alkalmazzák. A másik fele pl. az emag. Ha marketplace-ről külföldi partnertől vásárolok, akkor az áfát utólag kell visszakönyörögni. Volt is ebből már probléma. -
martonl
senior tag
válasz
sajtos365 #10034 üzenetére
Nem, én az üzleti fiókról írok. Eu.-n belül ha valaki exportál, és egy másik országban továbbértékesítési céllal vásárolja meg egy Eu. adószámmal rendelkező cég, akkor az áfát egyszer sem szabad felszámítani. Az áfát csak egyszer, a végső értékesítésnél, a célországban fogják megfizetni. Valahogy így szól a rendelet.
Tehát ebben az esetben a külföldi áfa nélküli nettó árat kell fizetni.
Magán fióknál ez nem érdekes, ott azonnal megfizeted az áfát. -
martonl
senior tag
Ha esetleg valaki üzleti fiókkal lenne regisztrálva a német részen, vigyázzon, mert mostanában nekem többször felszámították az áfát. A megrendelés visszaigazoló e-mailben még a rendes ár lászik, aztán simán levonják a kártyáról az áfás árat.
Ilyenkor szétteszik a kezüket, hogy az eladó így számláz és ők nem tudnak mit tenni. Legjobb minél gyorsabban törölni a rendelést ilyen esetben. -
zsozsi67
csendes tag
válasz
#20238798 #10029 üzenetére
Igazából én neveztem el technikai tranzakciónak. A tranzakciók között szerepel. Ugyanúgy néz ki, mint az eredeti. Még a rendelési szám is ugyanaz. Ma délután tűnt fel. Mintha megint vettem volna ugyanazt a dolgot. Lehet, hogy ez kell ahhoz, hogy vissza tudják utalni az eredeti fizetésre? Csak reménykedem.
-
zsozsi67
csendes tag
válasz
#20238798 #10024 üzenetére
Köszönöm a segítséget, Remov és fatal! Akkor írok a jeff@amazon.com-ra. Párhuzamosan elindítsam a chrgeback-et? Vagy várjak pár napot? Azt egyébként a saját bankommal kell intéznem? Lesz@rom a fiókomat, a pénzemet szeretném visszakapni.
Ha nem járok sikerrel sehol sem, akkor szerintetek érdemes ügyvédet keresni?
Ezt azért nem gondoltam volna a nagy Amazonról. Nincs egy kompetens személy, aki ilyenkor be tudna avatkozni? Hihetetlen.Mit lehet ezen ennyit csámcsogni? Ha csak nem ez is az üzlet része. Mármint a lenyúlás. -
zsozsi67
csendes tag
Sziasztok,
Január 12-én rendeltem egy terméket szállítással együtt 363 Euróért. A csomagot rmásnap rendben útjára is indították, de sajnos hozzám már nem érkezett meg. Utólag kiderült, hogy a Magyarországi UPS elhagyta. Felvettem a kapcsolatot az Amazonnal. Elsőre azt a választ kaptam, hogy kivizsgálják mi történt, 15-30 napon belül visszautalják a pénzemet. Válaszoltam, hogy ez így számomra nem elfogatható. Nem az én hibám, azonnal kérem vissza a pénzt. Végül is a pénzt még aznap visszaadták, de ajándékkártyára. Ezt megreklamáltam, kértem, hogy a bankkártyámra utalják vissza az összeget. Itt kezdődött a bonyodalom. Az ajándékkártyámról levették az összeget, megnyugtattak, hogy ez az első lépés a bankkártyára történő utaláshoz. Majd másnap jött egy email, hogy nem tudják visszautalni a pénzem, mivel előtte már ajándékkártyára kiutalták. Természetesen ezt is megreklamáltam. Következő nap jött egy email, hogy rajta vannak a probléma megoldásán, a pénzügyi osztály vizsgálja a lehetőségeket. Itt pár napig ment az oda-vissza levelezgetés, majd vasárnap este jött a hideg zuhany. A pénzügyi osztály sajnos nem tudja az utalást technikailag megoldani, mert ajándékkártyára már egyszer kiutalták a pénzem. Azt írták, menjek be az Amazon fiókomba és az ajándékkártya zsebben látom a visszautalt pénzt. Csakhogy pár nappal ezelőtt az ajándékkártyámról visszavették a pénzemet, mondván ez az első lépés a számlámra történő utaláshoz. Most ott tartok, se áru, se pénzem nincs. Az Amazon meg széttárja a karját.Dühítő. Tehetetlen vagyok.Szerintetek mit kellene tennem? -
bajaki
őstag
Sziasztok!
Egy használt, Amazonon (francia) vásárolt telefon vásárlásán gondolkodom. Az eladó át tudja valahogy rám ruházni a garancia ügyintézésének lehetőségét, vagy probléma esetén mindenképpen abból a fiókból kell indítani, amelyen keresztül rendelve volt?
-
turika86
aktív tag
válasz
warcat #10012 üzenetére
Sziasztok! Remélem tudtok segíteni, mivel vegyes válaszokat kapok, szóval adott egy mac mini m1 amit novemberben 6án vettem és pont beleesik még a holiday return be, (Jan 31)
minden indoklás nélkül visszaküldhetem a kibontott használt gépet? (nyilván az indok az mac mini m2 megérkezése lenne) sok helyen riogatnak h csökkenteni 20%-100% árát a visszaküldött termék árának...köszönöm
-
Dronte
aktív tag
Sziasztok! Láttam már felmerült a Philips korábban. Anno rendeltem egy vasalót amazon.de-ről (Phillips-től, nem közvetlen amazon), ami bár működik, de a gőzgombja gallyra ment. Az amazon fiókban nem találtam jó megoldást, ha beviszem a bp-i Phillips szervizbe az amazon számlával, akkor vajon megjavítják garancián belül? 9 hónapos, szóval még bőven garanciás, 2 év van rá.
Amazon helpdesken annyit mondtak, hogy visszaküldeni tudom és visszatérítik az árát.. ami nekem kérdéses azért kérdéses, főleg hogy maga a gép azért működik
-
flash-
veterán
sziasztok
ezt szeretném megrendelni
[link]
az számomra honnan derül ki hogy van e vám,plusz költség az áron kívül?
Illetve milyen szállítási díja van Magyarországra? -
Czimby
addikt
válasz
zsoltzsolt #10003 üzenetére
Pár nap alatt kiderül szerintem.
-
Czimby
addikt
Köszönöm a választ mindkettőtöknek!
Ezt a légtisztítót szeretném megvenni, de ha nem hoz semmi javulást az allergiámra akkor elállnék a vásárlástól.
Új hozzászólás Aktív témák
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- Lian Li HydroShift II 360 LCD /FANLESS/ GHS2LCD36W (593931)
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RW (593930)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max