Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsozsi67

    csendes tag

    Sziasztok,
    Január 12-én rendeltem egy terméket szállítással együtt 363 Euróért. A csomagot rmásnap rendben útjára is indították, de sajnos hozzám már nem érkezett meg. Utólag kiderült, hogy a Magyarországi UPS elhagyta. Felvettem a kapcsolatot az Amazonnal. Elsőre azt a választ kaptam, hogy kivizsgálják mi történt, 15-30 napon belül visszautalják a pénzemet. Válaszoltam, hogy ez így számomra nem elfogatható. Nem az én hibám, azonnal kérem vissza a pénzt. Végül is a pénzt még aznap visszaadták, de ajándékkártyára. Ezt megreklamáltam, kértem, hogy a bankkártyámra utalják vissza az összeget. Itt kezdődött a bonyodalom. Az ajándékkártyámról levették az összeget, megnyugtattak, hogy ez az első lépés a bankkártyára történő utaláshoz. Majd másnap jött egy email, hogy nem tudják visszautalni a pénzem, mivel előtte már ajándékkártyára kiutalták. Természetesen ezt is megreklamáltam. Következő nap jött egy email, hogy rajta vannak a probléma megoldásán, a pénzügyi osztály vizsgálja a lehetőségeket. Itt pár napig ment az oda-vissza levelezgetés, majd vasárnap este jött a hideg zuhany. A pénzügyi osztály sajnos nem tudja az utalást technikailag megoldani, mert ajándékkártyára már egyszer kiutalták a pénzem. Azt írták, menjek be az Amazon fiókomba és az ajándékkártya zsebben látom a visszautalt pénzt. Csakhogy pár nappal ezelőtt az ajándékkártyámról visszavették a pénzemet, mondván ez az első lépés a számlámra történő utaláshoz. Most ott tartok, se áru, se pénzem nincs. Az Amazon meg széttárja a karját.Dühítő. Tehetetlen vagyok.Szerintetek mit kellene tennem?

Új hozzászólás Aktív témák