Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- ZIDOO médialejátszók
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Mérlegeli a csúcstechnológiás chipgyártásból való kilépést is az Intel
- Apple MacBook
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
spleenszuru
őstag
Sziasztok!
amazon.com-os rendelés esetén, úgy, hogy USA-ból jönne a rendelés, ha azt írja a termék mellett, hogy "No Import Fees Deposit & HUF 4,759.82 Shipping to Hungary", illetve mikor le is nyitom a részleteket, akkor az Estimated Import Fees Deposit is 0 HUF, akkor biztosra vehetem, hogy nem lesz random, becsülhetetlen értékű vám költségem, csak a leírt 4700 Ft szállítás?
Köszönöm.
-
prime_adam
aktív tag
Sziasztok!
Nagyon alap kérdésem lenne, de semmi infót nem találok hozzá. Meghibásodott egy termék 30 nap után (de azért 1 éven belül) és szeretném jelezni az Amazon felé, hogy garanciálisan cseréljék vagy javítsák, de nincs ilyen opció.Elvileg a seller harmadik fél, tehát nem Amazon. Viszont dispatch by Amazon.
Szóval ott vagyok a rendelésnél, kiválasztom, hogy hibás a termék, erre kidobja, hogy 30 napon túl vagyok, így már nincs visszaküldés, írjak a sellernek. Írnék a sellernek, megint chatbot, kiválasztom, hogy hibás a termék, erre írja, hogy forduljak az Amazonhoz, mert ők küldték ki. És innentől felállt a 22-es csapdája, nem tudom senkinek jelezni a problémát. Kimondott garanciális menüpont meg nincs is.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
magyarmark #10795 üzenetére
Ha amazon az eladó akkor az biztos EU-n belülről érkezik és nem lesz rajta itthon ÁFA és vám.
Nem tudsz külföldi csomagot csomagpontra rendelni. A normál szállítású csomagot is mostanában ExpressOne futárcég hozza, ha nem vagy otthon jönnek másnap, esetleg át tudod ütemezni vagy meghagyhatod nekik a szomszédnál kézbesítést.
-
magyarmark
csendes tag
Sziasztok
Szeretnék amazonról rendelni (amazon.de) mert olcsóbb, és ha jól olvasgattam, akkor elvileg nem lesz a határon semmi plusz költség?, de lenne egy aggodalmam a kiszállítással, milyenek a tapasztalatok?
Mindig automatába rendelek, mert nem vagyok otthon szállítási időkben, egyetlen egyszer vettem egy nagyobb dolgot, mert nem fért volna be az automatába, akkor a futár bedobta a szomszédnak a cuccot, szerencsémre a kedvesebbiknek, ha a másikat találja meg, ők szó nélkül belopták volna.
Azóta is kivétel nélkül automatázok, de most akkorát tudnék spórolni, hogy elgondolkodtam ezen.
Többemeletes panellakásról van szó. -
Garada
őstag
válasz
warcat #10793 üzenetére
Köszi az infót el is kerülte a figyelmem hogy én is ingyen szállítással rendeltem és ez fut most, akkor már mindent értek igazából. Nem mintha annyira sürgős lenne a csomag, csak azért megnyugtatja az embert ha pár nap után legalább a feldolgozást elkezdték és őrölnek a fogaskerekek.
-
warcat
veterán
-
Garada
őstag
Az mennyire normális, hogy napok óta nem kezdődött el a rendelés feldolgozás? Realme Store-ból készleten lévő termékről beszélünk, Amazon.de, bármit rendeltem eddig elég gyorsan zajlott a feldolgozás, szállítás és kézbesítés is (szintén készleten lévő cuccok esetén), azért fura. Péntek reggel rendeltem, azért azóta volt már pár munkanap.
-
pinnacle
nagyúr
válasz
pinnacle #10785 üzenetére
USA-ból rendelt áruval nincs tapasztalatok, hogy maximum mennyi idő után küldik el? Lehet olyan, hogy tévesen szerepelt a magyarországi postázás, mivel már nincs ilyen lehetőség, csak ezt nem mondják meg? Arra várnak majd csak megunom és törlöm a rendelést? Amazonnál állandóan azt mondják, majd küldik, de nem küldik mégsem.
Próbáltam írni az eladónak, de onnan olyan automatikus válasz jön, hogy az Amazon küldi. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
nincsnév007 #10788 üzenetére
Akkor amazon váltja át neked Forintra ês keres még valamennyit az átváltáson is (összességében többet fizetsz mintha EUR vennéd meg és a bankod váltja át).
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
nincsnév007 #10786 üzenetére
amazon.de oldalt ajánlott használni. Onnan szinte mindent szállítanak ide.
Persze, tudsz fizetni Ft kártyával én is mindig azt használom. Fizetésnél EUR összeget válassz ki, NE FORINTBAN fizess! -
nincsnév007
addikt
sziasztok, még sose rendeltem az amazonrol. ha egy termékre azt írja hogy deliver to hungary akkor szállít magyarországra? és euroban van megadva az ár akkor én ki tudom fizetni magyar forintos bankkártyával?
-
pinnacle
nagyúr
Sziasztok! USA-ból rendelt árút, mennyi idő után küldik el, illetve a chat előzményt el tudom érni valahol? 19-én rendeltem egy cipőt, tegnap kérdeztem, hogy mi történt vele, valami olyat írtak, hogy beragadt az elosztó központba, de intézkednek. Azt hittem az Amazontól vettem, de kiderült, hogy az Amazintól. Már nem is jelzik, hogy Magyarországra szálltnak.
-
generatoros
tag
válasz
zolnagy #10780 üzenetére
igaz nem amazonos rendelés de nagy ráfaragás volt. atlas nevű kanadai cég. csak őket találtam akik szállianak mo.-ra is egy 0,2mm vastag dozuky fűrész volt a megrendelés tárgya kb 50 dolcs erre rá tették a szintén kb 50 dolcsi szállítási és áfa meg vám költséget( persze ezt a behozatali illeték néven fogalmazta meg a googl fordító) nyeltem nagyot és akkor még 350-es dollár árfolyamon lett egy fűrészem 35 ezerért. így mulat egy magyar úr. okéztam a rendelést, majd 3 nap múltával itt is volt és amagyar vámosok is kértek még kb 8 ezret fogalmam sincs mire mert számlát nem hanem egy értelmezhetetlen írást adtak mellé amiből az kiderült, hogy a vám eljárásra 4-5 ezret vontak a többi nem tudom mi volt mert a vámot nem vonhatták volna ekkora értéknél áfának meg kevés a maradék. egy szónak is száz a vége jó sok pénzért jött a műhelyembe egy japán fűrész.
-
generatoros
tag
válasz
zolnagy #10780 üzenetére
nem rendeltem még soha az amazonról ill. igen, de amerikai címre és egy évente haza látogató ismerős szokta hozni. most azonban kb 6kg lenne ami a repülőre téve többlet utazási költséget jelent neki és nem akarom ezt tőle elfogadni. ahogy én okoskodok a net-es lehetőségek alapján az nekem úgy jön le, ha a német amazonról rendelsz akkor eu-ból jön és nincs áfa és vám sem, mert az amazon beszedi ahogy látom. a másik amazon számomra sem világos, hiszen ott is írja a szállítási költséget és egy becsült behozatali illetéket, így aztán közel dupla áron jön az áru , ha ehhez még áfát is számol az már nem rentabilis vásárlás szerintem. tehát ezt azért valahogy érdemes lesz tisztázni a magyar vámhivatalnál.
-
zolnagy
őstag
Sziasztok!
Jól sejtem, hogy bár az amazon oldalán ezt hozza szállításra és egyéb ktgekre, de megérkezéskor azért számítsak a 27% áfára és a vámra?
-
fila
senior tag
válasz
generatoros #10768 üzenetére
5-6 nap is gáz, de nálam konkrétan ma két hete dekkol a vecsési logisztikán az UPS csomagom, megnövekedett csomagszám indokkal. Ha rendelek még valamit mostanában akkor azt decemberben hozzák majd ki????
-
fatal`
titán
válasz
generatoros #10776 üzenetére
Ez alapján igen. Német amazonnál nem fizetsz itthon semmit, EU-n belül be kell szedniük az adót.
Ilyenkor az a kérdés, hogy lepapírozzák-e rendesen, hogy már megfizetted az adót. De ez csak akkor derül ki szerintem, ha megrendeled. De biztos vannak a topicban, akinek nagyobb tapasztalata van ebben, én nem szoktam EU-n kívülről rendelni.
-
fatal`
titán
válasz
generatoros #10774 üzenetére
Elvileg nem, hiszen beszedi az Amazon.
-
generatoros
tag
válasz
radi8tor #10771 üzenetére
Azt hittem ez csak velem fordult elő. a legnagyobb gond az, hogy a feladó nem ad lehetőséget, hogy a vevő válasszon futárt. Aztán , az, hogy vállalkozókat alkalmaznak, az normális jog értelmezés szerint nem mentesíti őket a felelősség vállalása alól, persze ez nem így van, mert ha beengedek egy szerelőt a lakásomba és miután áttöri a falat, a szomszédomnak kárt okozva, majd megveri a szomszédomat akkor talán én mégsem vagyok felelősségre vonható a verés miatt a fal áttörése már jogvita is lehet. Normális esetben a megbízónak igen is felelősséget kell vállalnia a neki dolgozók cselekedeteiért. lehet rosszul gondolom????
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
generatoros #10770 üzenetére
Az a baj, hogy ők nem UPS futárok, hanem alvállalkozók.
Engem is felbosszantott többször az egyik. Aki ráírta a csomagra hogy címzett ismeretlen.
Mondtam is UPS-nek, hogy ez mégis mi? Korábbi UPS futár megtalált engem, minden futár megtalál.
Aztán bepipultam és 2 ilyen nem kiszállítás után elmentem a csomagért a raktárba és hivatalos panaszt tettem.
Persze semmi értelme nincs ennek, mert nem UPS alkalmazottak... -
generatoros
tag
válasz
LuckyL #10769 üzenetére
Mindig adok a futároknak jattot és ennek ellenére ilyenek. ennek az UPS futárnak nem tudtam adni mert először járt nálam és ugye ahogy írtam vissza is vitte a csomagomat, tehát mégsem járt a megadott címen. ezek után pedig nem is fogok. Amennyiben még egyszer előfordul, panaszleveleket írok. Még most is felzaklat az eset, ha eszembe jut.
-
válasz
generatoros #10768 üzenetére
kérd el a futár számát, kérd meg hogy a tiedet is írja be a telefonjába és adj neki borravalót néha
ezután zökkenőmentes lesz -
generatoros
tag
az ups egy vacak társaság. elég sokat rendelek, de velük még nem volt kapcsolatom. a szállítás napján jött egy emil, hogy ma érkezik a csomagom, nem jött meg, gondoltam majd holnap , akkor sem. 45 ezrem volt benne , kicsit idegesített. felhívtam a magyar képviseletet és közölte a hölgy, nem voltam itthon ezért náluk pihen a csomagom. elég pipa lettem mert már 5-6 nap is eltelt az emil óta. aztán harmadnapra kihozták. . nem volt kedvem vitába keveredni velük, de ellehet képzelni milyen állati vacak és kiszolgáltatott helyzetet éltem meg. ti. nem tudom bizonyítani, hogy nem hozták ki és váltig állította a csaj, hogy márpedig kint voltak nálam csak én nem voltam otthon, csak én tudom, hogy hazudtak mert itthon voltam. én is szívesen kikerülném őket a jövőben.
-
fila
senior tag
Az elmúlt hónapban 3 rendelésem volt. Mind a 3-at más futárszolgálattal küldték.
Egy nem jött még meg, pedig 10 napja megérkezett az UPS vecsési logisztikájára. Írtam az UPS-nek miért nem hozzák ki a csomagot? Annyit írtak vissza, hogy a megnövekedett csomagszám miatt csúszik a kiszállítás, legyek türelemmel.
2 kilós, max 30x30x20--as méretű doboz, semmi extra.El lehet kerülni valahogy, hogy ne UPS-sel küldje a rendeléseimet az Amazon (német)? Ilyen szállítási idő mellett jó lenne elkerülni.
-
válasz
-=RelakS=- #10760 üzenetére
ja, értem, gondolom akkor a "com" dhl express, a "de" pedig sima dhl címkét ad
az utobbit sztem csak postán lehet feladni automatánál nemigen -
válasz
-=RelakS=- #10758 üzenetére
szia, te most az amazon-os visszaküldős csomagról beszélsz?
mert a német amazon nem dhl express címkét ad, hanem sima dhl-est visszaküldés esetén
azt is fel lehet adni alzaboxban? -
-=RelakS=-
veterán
válasz
tuareg85 #10756 üzenetére
Én is ilyen szemeket meresztettem, mikor a DHL-től lekértem a legközelebbi automatát.
Mondom: DHL automata a MOL kúton? Ott Alza van. És tényleg, Alzán keresztül lehet DHL Express csomagot feladni.
Nagyjából 3 nap alatt kiért Las Vegasba -
omfgk
veterán
válasz
-=RelakS=- #10755 üzenetére
Sima 30 napon belüli visszaküldős móka.
Végül leadtam így, hogy a Mailing Label-ből tettem belülre is. -
válasz
-=RelakS=- #10755 üzenetére
Szoval ezzel a DHL-es cimkevel fel lehet adni Alzaboxban? 👀👀👀 En meg szivtam a postaval.
-
-=RelakS=-
veterán
Ilyen nekem sem volt. A DHL-es címkét a csomagra pattintottam, a teljes nyomtatnivalóból egy példányt a csomagba tettem, és Alza boxban feladtam.
Ha nem vársz cserébe semmit, talán így a legegyszerűbb, ha vársz csere árut, akkor a postán van valami nyomtatvány, aminek a kitöltésével talán nem hozza rád a frászt a DHL, hogy az újonnan érkező cuccot vámolja. -
Nekem volt 2 sikeres visszakuldesem ugy, hogy csak beletettem a csomagba +1 peldanyt a kivulre ragasztando return label-bol. Amugy szerintem lehet azert arra epiteni, hogy
- ok maguk a return label-bol ki tudjak keresni, hogy melyik return-hoz tartozik a csomag
- a csomagolas es rajta a return label nem valasztodik szet a benne levo termekektol, mert nekik is erdekuk, hogy ne vesszenek el a dolgok akkor sem, ha nem egy alapos preciz valaki kuldi vissza, tehat szerintem bele sem kell papir
Erdekes unrelated reszlet: az egyik visszakuldesemet valamikor delelott adtam be a magyar postan, es este mar csippant a telefonom a visszateritett penzzel, amikor meg fizikailag max. a posta kozpontjaba erhetett el a csomag, tehat valszeg amint meglatta az amazon a tracking-et, rogton kuldtek is a penzt. -
omfgk
veterán
Visszaküldés esetén mindenképpen van olyan címke amit a csomagba kell tenni, tehát nem a külsejére ragasztani?
Elindítottam egy return-t, Amazon szállította ki, tehát jött is a prepaid DHL, magyar postán feladós label, de csak a Return Mailing Label.
Felül ugye a nevem címem, alatta a német amazonos cím és a 3 vonalkód.
Print all the labels provided. Securely pack the items you are returning, include the barcode with the Return Authorisation Label in the package.
Ez most nem volt. Return Authorisation Label. Mondjuk jó régen küldtem nekik bármit is vissza, de akkor volt egy kis cetli még anno.
Gondoltam ,hogy jobb híján kétszer kinyomtatom a Return Mailing Label-t és egy megy kívülre, egyet meg beleteszek a dobozba is. Úgy csak tudják azonosítani. -
bromi84
tag
Üdv!
Szerintetek érdemes ezt innen rendelni? [link]
Vagyis itt most az eladó noname kínai, de az amazon szállít ezért megbízható?
Lényegesen jobb áron van, mint bárhol máshol hiszen még 40dollár kupon is van rá, ha végig nyomkodom 45e HUF-ban megáll és azt írja abban Áfa szállítás minden benne van, kérdésem ilyenkor még érhet meglepetés rá? -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
generatoros #10747 üzenetére
Ehhez miért kell Google?
Ott van a belépés oldalon az új ügyfél vagy? és egy link:
-
generatoros
tag
csináltam egy másik email címet. most azt kérdezném hogy kell amazon fiókot létrehozni? a keresőbe, ha beírom a kérdésem akkor egy nagy piros alapon az jelenik meg, hogy ezt az oldalt saját érdekemben ne nyissam meg. innentől kezdve tanácstalan vagyok.
-
generatoros
tag
válasz
warcat #10745 üzenetére
nem engedi az új fiók nyitását. azt írja ezen az email címen már van fiók.új email címet nem szeretnék. az , hogy nem enged újra regisztrálni azt elfogadom, de miért nem engedi a törlést vagyis miért tartja fenn a blokkolást ideiglenes jelzővel. miért kell hazudniuk. nem értem. na mindegy is. várom , hátha valaki megtudja mondani, hogyan tudom a blokkolást megszüntetni. egyébként tudom, hogy az angol tudás hiánya az én hibám, de legyen mentségem, hogy 74 éves vagyok és csak az orosz volt kötelező akkor amikor iskolába jártam. az hogy a fiókom inaktív az , ha gond akkor miért nem hívják fel rá a figyelmet? még csak annyit. hogy nem ragaszkodnék a régi fiókhoz, de sokadszor mondom, újra regisztrálni csak másik emillel tudok amit nem szeretnék, mert elfogom felejteni egy idő után. nem okoskodni akarok, ne hogy félre érts köszönöm, mindenkinek, aki segíteni akar. sokat rendelek más fórumokról, de most van 3 cucc amit mások nem forgalmaznak.
-
warcat
veterán
válasz
generatoros #10744 üzenetére
Teljesen normál reakció ennyire inaktív fiók esetén.
Viszont nekem úgy tűnik, hogy semmi 'befektetésed' nincs benne, ha esetleg valaha volt hozzáadott fizetési módod (bankkártya) már rég lejárt, nem látom értelmét, hogy miért akarod visszaszerezni, különösen ha problémát okoz a nyelv.Egyszerűen készíts egy új fiókot, szükség esetén egy új gmail címmel.
-
generatoros
tag
sziasztok! Jó 10 éve regisztráltam az amazonom. elmentettem a jelszavam. nem tudom használtam e valaha, ha igen akkor nem emlékszem. most van pár dolog amit rendelni szeretnék, de nem enged bejelentkezni. nem fogadja el a jelszót új jelszó igénylésre küld egy ideiglenes kódot, amint beírom azt írja ideiglenesen blokkolták a fiókom. innentől kezdve még törölni sem tudom a regisztrációmat chat-elni is csak a jelszóval enged telefon nem opció mert nem beszélek angolul. ilyenkor mi a fenét lehet csinálni??? esetleg valaki járt már így vagy tudtok ajánlani valamilyen megoldást? előre is köszönöm, ha válaszol valaki. ja és e-mailre gép válaszol : linkeket küld ahol adott kérdésekre van csak válasz. hogy lehet a blokkolást így feloldani? megállt minden tudományom.
-
Helló!
Amazontól rendelnék és ezt írja a termék ára alatt:
Nincs behozatali díj letét és 14,32 USD szállítás Magyarországra
Ez azt jelenti, hogy az 53,59 dollár felett nekem már semmilyen áfát és vámot nem kell fizetnem?
Köszönöm szépen!
-
prime_adam
aktív tag
válasz
warcat #10737 üzenetére
Köszi! Alapvetően semmi extra, kerékpárra sárvédők, amik a 3 standard kerékmérethez passzolnak. A gyártó oldalán 2 méret van, az amazonon leírták, hogy "one size", majd a leírásban felsorolták, hogy melyik típus melyik méretű kerékpárhoz jó, de nem lehetett típust választani (és egyébként rákeresve sincs a többi cikkszámra találat). Plusz amit én néztem, az nem is egy termék, hanem egy szett, így előre és hátra is külön cikszámmal van a cucc.
Ráadásul alacsony volt a készlet így nem lehetett rajta sokat gondolkozni és érdeklődni. Szóval végén megrendeltem és remélem korrekt lesz a hozzáállásuk
-
warcat
veterán
válasz
prime_adam #10734 üzenetére
Továbbra sem tudjuk még megközelítőleg sem, hogy mit vásárolnál de ok, valahol a terméknévben, a leírásban vagy legalább a technikai/termékjellemzőknél (lent, a vélemények, hozzászólások előtt) szerepelnie kell egy
gyártói termékkódnak, ami alapján a gyártónál beazonosíthatod, hogy pontosan miről van szó, és ezek után megnézed a gyártó honlapján, szükség esetén rá is kérdezel szintén a gyártónál a termékjellemzőkre.Ezek után ha bizonytalan vagy, hogy tényleg ezt rendelnéd-e meg, rákérdezhetsz amazonnál.
Mindezek után ha rossz terméket küldenek ki, az hibás teljesítés és a visszaküldés költsége őket terheli,adnak egy általuk fizetett DHL labelt amit itthon postán fel lehet adni.
Ha méretbeli problémáktól félsz, például cipőt, ruhát vásárolnál, akkor a vélemények alapján jól el lehet igazodni amíg nem speciális, átlagtól eltérő méretezésed van.
A nap végén pedig ha továbbra is problémásnak gondolod, akkor vedd meg itthon személyesen egy üzletben.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
prime_adam #10734 üzenetére
Amazon az eladó vagy valami más cég?
-
prime_adam
aktív tag
Sziasztok!
Tudom volt már hasonló kérdés, de még mindig bizonytalan vagyok. Amazon.de-n találtam egy terméket nagyon jó akcióban és ingyen szállítással, de a leírás elég zavaros és nem tudom élőben jó lesz-e a termék. Most ilyen esetben, ha visszaküldeném vajon kell érte fizetni vagy mikor és hogy fog kiderülni mennyi a visszaszállítás?Mert egy csomag Németországba nagyon drága szokott lenni és csak azért, hogy hátha jó lesz a cucc, nem szeretnék 5+ ezreket kiadni.
-
gg72
veterán
Jól látom, hogy 50 eur felett ingyenes lett a szállítás a német amazontól?
-
válasz
tuareg85 #10725 üzenetére
Ebben az esetben az lett a megoldas, hogy az elado kuldott egy fuvarlevelszamot (waybill number) es tudtam regisztralni hazhoz jovo csomagfelvetelt itt https://mydhl.express.dhl/hu/hu/schedule-pickup.html
Az persze nem derult ki, hogy ez nekik kerul-e plusz penzbe, szerencsere ram nem akartak terhelni. Es persze a posta problemajat sem megoldottuk, hanem kikerultuk 🤷
Illetve az is jo kerdes, hogy az amazonnak valo visszakuldes eseten is lehetne-e ezt kerni toluk. Szerencsere a nekik valo visszakuldeskor eddig mindig mukodott a postan a label. -
Sziasztok, nem amazon-specifikus a kerdes, hanem inverz return shippinggel kapcsolatos, de az van az amazonnal is, szoval hatha.
Egy inverz return shipping csomagot akartam feladni az elado altal generalt labellel, szokasosan a DHL logo meg a 3 vonalkod van rajta. A postan a renszeruk nem vette be a kodot, azt mondtak, hogy van mostanaban ilyen, nem naluk van a hiba, menjek vissza az eladohoz es kerjek uj kodot. De azt is mondtak, hogy volt olyan, akinek a masodik sem volt jo 🤷 Oszinten nehezemre esik elhinnem, hogy nem a postanal van a hiba, de az ugyintezo nenikek se nagyon tudnak mit tenni. Van esetleg javaslatototok, hogy mivel kellene probalkozni?
(A hibauzenet szovegezese szerint sem magaval a vonalkoddal van gond, meg gyurott sem volt, meg megprobaltuk a telefonomrol is.) -
BinLaden
tag
Sziasztok!
Rendelni szeretnék videó kártyát az amazon.de-ről.
A kérdésem az lenne , hogy a kiterjesztett garancia megéri azt a plusz 40$-árt? -
warcat
veterán
válasz
#79563158 #10721 üzenetére
Kikeresheted a központ telefonszámát ami címzett de nem szükséges, igazából azért éri meg, hogy ne hívogassanak valakit esetleg feleslegesen Olaszországban.
Szóval ráírhatsz kamut is, mert bármilyen futár képes lesz a címzett megtalálására, mert minden nap tömeges szállítmányt kap amazon return center.Email/telefonszámra akkor volna szükségük, ha pl magánszemélynek küldenéd, aki nem tudja átvenni, vagy nem találják meg de ez nem áll fenn.
Én GLS-el küldtem vissza egyet így, a saját emailemet adtam meg, illetve az amazon parkoló telefonszámát.Semmi gond nem volt vele, de te döntésed.
-
#79563158
törölt tag
Olasz Amazonnak kuldenek vissza csomagot, de a futarszolgalat ker email cimet es telefonszamot. Mit kell ilyen esetben megadni? Irtam chaten az Amazonnak, de Kumar csak azt hajtogatja, hogy csak vigyem be a shipping labelt barhova es el fogjak fogadni, ami nyilvan hulyeseg.
-
Pease
csendes tag
Sziasztok!
Amazon.de Marketplace-n keresztül rendeltem egy terméket. Az árban benne volt az Áfa is, számlán és checkoutnál is fel volt tüntetve hogy VAT included.
Jelenleg DHL vámkezelés alatt van, mert a feladó DDU (delivery duties unpaid) -el adta fel a csomagot, amit csatolt commercial invoice hozzá kb kitöltetlen és más ár is szerepel rajta, a számla típusára businesst írt, pedig magánszemély vagyok stb. DHL-nek jeleztem a problémát az amazon oldaláról letöltött számlát nem fogadják el, arra hivatkoznak hogy a NAV-nak bizonyíték kell hogy befizettem az Áfát és IOSS számomat kérték (nincs ilyenem) vagy egy DTP LOA form kitöltését amit nyílván b*szik kitölteni a feladó.Commercial invoiceon 110 usd-t adott meg termékértéknek, amazonos számlámon kb 142 euró volt és 180 körül fizettem áfával együtt.
Érték alapján ahogy én tudom vámmentes lenne a csomagom mert 150 eur termékérték alatt van, de nem áfamentes amit ugye ki is fizettem és most ott tartok, hogy a vámkezelés alatt van a csomag, a feladó nem segítőkész az amazon supportnak 2. alkalommal írtam, ma reggel már reportoltam a sellert is.Mit lehet tenni ilyen esetben? Nem fogadja el a dhl az amazonról generált invoicet, a feladó kamu számlát csatolt a csomaghoz és ha jól tudom az ő hibája miatt van most vámkezelés alatt a csomag, aminek EU-s szabályok szerint ahogy én tudom nem kellene ott lennie. 2x pedig nem szeretném kifizetni az ÁFÁ-t.
Valakinek volt már hasonló problémája?
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
radi8tor #10718 üzenetére
Amazon.com-ról rendeltem.
A visszaküldés már megtörtént, meg is érkezett a címzetthez, Las Vegasba, az Amazon "Returns Department"-hez.
Gondolom, a gyártóval is már leboxolták, amit kellett, mert már érkezik a cseredarab, amit a DHL hoz.
Ezt a cserét akarja a DHL vámolni. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
-=RelakS=- #10717 üzenetére
Milyen országba kell visszaküldened?
És melyik Amazon oldalról rendelted? -
-=RelakS=-
veterán
válasz
somnia #10716 üzenetére
Az Amazon.
Eleve egy DHL Expresses papírt adtak, amivel vissza kellett küldeni. Azzal nem is volt gond, szépen landolt Las Vegasban a csomag.Ugyanakkor a szövegükkel ellentétben nem az eredeti szállítási megoldással küldték a cserét (mintha olvastam volna ilyet), hanem DHL-el.
-
somnia
senior tag
válasz
-=RelakS=- #10715 üzenetére
Ki adta fel DHL-lel? A visszaküldött terméket a postán kell leadni és ők továbbítják a DHL-nek.
Nincs semmiféle kitölteni való meg vámkezelés, egyszerűen az Amazontól kapott és kinyomtatott papír egyik részét a csomagba teszed a másikat, amelyiken a cím van ráragasztod a csomagra. -
-=RelakS=-
veterán
válasz
somnia #10714 üzenetére
Rendeltem Amazontól cuccot.
Megjött, selejt volt, kértem cserét (return/refund)
A selejtet visszaküldtem, a cserét feladták DHL-el
A DHL most vámeljárás alá veti a cserébe küldött csomagot.A zavar az erőben ott van, hogy:
Értelemszerűen a cseréért nem fizettem, csak az eredetiért, ugyanakkor az Amazontól olyan számlát kapott a DHL, amin ingyenes szállítás mellett ott van az áru értéke.Tehát ha a hibás termékért történt fizetéskor keletkezett banki kivonatot adom le, akkor ott növeli az értéket a szállítás meg a vám/áfa/kiscica, amiket ilyenkor elszámolnak.
A csere áruért meg értelemszerűen nem fizettem, ugyanakkor értéke meg van.Így is zavaros?
-
somnia
senior tag
válasz
-=RelakS=- #10713 üzenetére
Most lassan kezdd elölről, úgy, hogy érthető legyen! Ki akar mit csinálni a mivel?
-
-=RelakS=-
veterán
A csere terméket DHL-el küldik vissza, ami meg vámkezelni akarja. Ilyenkor úgy kellene kitölteni, mintha az eredeti rendelést vámkezelnék? Ugye, az új szállítmányért nem fizettem semmit, így annak a dokumentumaival 0Ft-ot tudok bizonyítani.
-
Archttila
veterán
-
warcat
veterán
Ahol ott van, hogy dispatches from: amazon, az elvileg eu-s raktárból elérhető, amennyiben az EU-s aloldalakon nézed (.fr .it stb) egyébként meg amazon US vagy amazon UK lenne feltüntetve.
Marketplace eladókkal nem szoktam foglalkozni csak minősített esetben, mert a sok csalás mellett általában a saját oldalukon (ha valódiak) olcsóbbak.Noctuától vásároltam amazonon keresztül, vagy német bútorgyártótól például, de mindig sokezres eladással rendelkezőktől, reális áron (feltört fiókok is léteznek, anno cryptoláz alatt féláron árult a 'mediamarkt' kártyákat például a karácsonyi időszak alatt, persze csalás)
-
embe
nagyúr
válasz
warcat #10705 üzenetére
Ez ok. De pl. van olyan hogy eladó XY., és az Amazon szállítja. Tehát vannak variációk. De elvileg ez pl. tartalmazza az áfát.
És talán pont ezzel a marketplace felállással bukott egy pert az Amazon. Aminek az volt -emlékeim szerint - a lényege, hogy olyan feltételekkel kell árusítania, mintha ő árulná. -
warcat
veterán
Ez nem amazon, gyakorlatilag csak a marketplace felület van használva belőle.
Kínaiakat ismerve feladja neked ennyiért, aztán a többi költséget te fizeted ha onnan jön.Fejből nem vágom az értékhatárokat, de 27% áfa megy rá biztos ha EU-n kívülről érkezik.De egyébként vagy új eladókról van szó vagy pedig csak pár értékelésük van, és azok is rosszak, egyikőjüktől sem vennék semmit.
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Ennek a cuccnak a megvásárlása során lehet valami buktató?
Eladó és a szállító is kínai. Gondolom itt alapból a gari kérdéses.
De igazán arra lennék kíváncsi, ha Kínából jön, akkor mehet-e rá valami sarc (VÁM, ÁFA stb... )? Vagy alapesetben a vásárlás során kifizetek mindent, így, elvileg, nem menne rá semmi?
A szállítási időből kiindulva vélhetően Kínából jönne. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
-=RelakS=- #10702 üzenetére
Amennyire türelmes vagy
De viccen kívül írjál nekik hogy úgy látod a tracking alapján befutott hozzájuk a csomag és érdeklődni szeretnél mikor indul útjára a csere darab.
Új vevőket másképp kezeli a cég mint régi vásárlókat. Sokan visszaéltek ezzel és zsák homokot küldtek vissza a csomagban. Ezért van hogy nem rögtön megy a csere darab. -
-=RelakS=-
veterán
Amazon mennyit szokott ülni egy termék kicserélésén? (hiányosan érkezett)
Múlt hét pénteken landolt náluk a hibás termék, és azóta sincs mozgás a csere termék rendelési adatainál. -
CptAdamica
veterán
válasz
CptAdamica #10699 üzenetére
Még szerdán létrehoztak nekem 1 panaszt és azt ígérték, hogy 24-48 órán belül feladják. Ma letelt, írtam nekik megint és most azt írták, hogy olyan raktárban van a termék, ami nincs nemzetközi szállításhoz felszerelve és azért tart eddig, de 27-én feladják, mert írta, hogy a becsült szállítás febr 21 és márc 5 között van. Írom neki, hogy a termék adatlapján most is február 29-ét ír szállításnak, majd azt mondja az csak Németországra vonatkozik. Ezután írom neki, hogy bro, átváltottam Magyarországra és akkor is február 29-ét ír, sehol nem említi, hogy ez egy mucsaröcsögei raktárból fog jönni. Úgyhogy lemondtam és elfelejtem az Amazont, ekkora bénázást... 2 hetem ment a levesbe.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- általános iskolai rendszergazda
- Milyen okostelefont vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Filmvilág
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- BestBuy topik
- Háztartási gépek
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- További aktív témák...
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- Lian Li HydroShift II 360 LCD /FANLESS/ GHS2LCD36W (593931)
- Apple iPhone 13 Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro