Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
titán
válasz
kiskuplung #65397 üzenetére
Vagy legalabb nem kompromitalt
-
Raymond
titán
-
gulasoft
őstag
válasz
Raymond #65389 üzenetére
Most akkor biztos én értettem eddig félre. Mindíg azért sír a szája mindenkinek, hogy még a kábeles adat is tömörítetten megy a quest felé, és ez mennyire szar. Most meg azt mondod, hogy az usbc-t fogadni képes monitorok felé is tömörítetten megy az adat, és az szarabb mint a sima DP, és ez hiányzik a q2-q3-ból? Tehát ha usb-bel kötöm a monitort a gépre, akkor az rosszab minőség lesz mint a sima DP?
-
gulasoft
őstag
válasz
KRoy19 #65386 üzenetére
De a quest3 tömörített adatokat vár, bár kevésbé tömörítettet mint a wifin. Gondolom valami saját szabvány, ez a ketyere meg csak áttolja a dp-ről tömörítés nélkül, akkor szerintem a quest azt nem fogja tudni kezelni. De lehet nincs igazam, ezért kérdezem hogy menni fog e ez.
[ Szerkesztve ]
-
VincentVG
senior tag
válasz
gulasoft #65385 üzenetére
pont a quest miatt huztam fel en is a szemoldokomet mert sztem a Q3 egy nagyon jo headset lenne direkt display port connection-el. - de majd kiderul mi lesz a MeganeX el, elvileg a fellelheto 2 normalisnak tuno ( YT ) test-er mar igy probalta es nem panaszkodtak.
nade majd jonnek itt nekunk a nem lefizetett, megbizhato, prohardver belsos embereink!
en csak bennuk bizok.
-
KRoy19
őstag
válasz
VincentVG #65384 üzenetére
Igen, DP + USB jön a gépből és USB C-n megy tovább a headset-be.
gulassoft: Itt Display Port üzemmódban viszi a képet az USB C tovább a headset-nek, tehát olyan értelemben nincs tömörítés, mint a Quest 3-nál, mert nem stream-elve van a kép. DSC viszont van, tehát technikailag van tömörítés, de csak úgy, mint a monitorok esetében.
-
VincentVG
senior tag
válasz
gulasoft #65378 üzenetére
igen, most nem tul jo a helyzet, mazlim volt, pont a legaljan megcsiptem anno. arra majd kivancsi leszek meddig tudjak kifuttatni a DLSS es FG feature-oket a kovetkezo evekben, en optimista vagyok
de azert ezek az 1m feletti VGA arak
elegbrutal fajdalmasak.KRoy19 - koszi, mar nyomkodom is az F5-ot a browserben
-
gulasoft
őstag
válasz
xandrush0831 #65373 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy ma minden nem 2d pixel játék valami 3d engine-ben készül, amibe a Luke Ross-ból kiindulva tényleg nem lenne nagy varázslat vr kombatibilissá tenni. Azért a legtöbb fejlesztő környezetben ez kb. egy gomb, és legfeljebb ha nagyon lusták, akkor az xbox vezőrlőket rakják hozzá, és akkor nem kell a vandokkal foglalkozni.
-
gulasoft
őstag
válasz
VincentVG #65376 üzenetére
Persze jó a 4090, de nekem a 4070ti kevés, és 4090-et nem lehet kapni (vagy használtan 600.000+-ért külföldi vagy pár hónapnyi garival, és ekkora tételnél ha nincs rá magyar vagy amazon gari 1 év legalább, azt nem reszkírozom meg) , ha mégis az is 1.1-1.2milla között van, akkor meg már inkább 5090!
-
gulasoft
őstag
válasz
xandrush0831 #65373 üzenetére
A Metro-t nem csoda hogy bukta lett, ahogy az Alien is egy túlárazott 8 órás élmény. Azért amikor az uevr-osok majdnem minden nem mókolt uevr játékot kb. konfigokkal varázsolnak VR-á, és egy Luke Ross egymagában havi 2 játékot tesz VR kompatibilissé, akkor azért nem olyan nagy meló ezeket vr kompatibilissé tenni.
-
Danecay
addikt
válasz
gulasoft #65370 üzenetére
Értem, köszönöm a részletes kifejtést!
Embere válogatja, de nekem pl. bármennyi szabadidőm is lenne, (sőt az utóbbi sajnos túlságosan is sok lett, tekintve, hogy sajnos munkanélküli lettem, és bármennyire is az ellenkezőjét gondoltam, nem olyan egyszerű valami normális munkához jutni) képtelen lennék ennyit játszani, még a TV előtti kanapéról is, nehogy egy VR headset-el a fejemen. Dec. vége és januárban a The Last of Us 2-t vittem már végig végre valahára, kb 4. év alatt 3. nekifutásra. 30+ óra volt a játékidő, azt hittem sohasem lesz vége
Nekem ugyan van itthon két kiskorú gyerek, de ahhoz már elég nagyok, hogy el lehessen mellettük lenni, ők is csak a kütyüjükbe temetkezve tudnak létezni, olyankor meg olyanok mintha itthon sem lennének. Sohasem voltam éjszakai játékos sem, még kislány koromban is, amikor még maga a PC is újdonság volt a számomra, ami előtt el tudtam ülni egész nap, akkor is, eljött az este 20 óra, 20:30, kapcsoltam ki a gépet és inkább néztem valami filmet a TV-ben. Ez kb. az óta is úgy van, annyi, hogy már leginkább nem TV műsor kínálatot nézek. Na meg én valahogy nem is vagyok így ráfüggve semmire., van, hogy hetekig, de lehet december óta hónapokban is mérni lehetett, hogy meddig nem volt a fejemen a headset. Tegnap vettem már fel végre hosszú idő után, természetesen agyig volt merülve, mondjuk, hogy miért azt nem tudom, mert minden használat után kikapcsolom, de leginkább csak ki akartam próbálni valamit. A HL: Alyx-nek is nekiálltam a nyár végén, ősz elején újra, mert természetesen még azt sem sikerült végig vinnem, ami egyébként igaz bármilyen VR játékra is
, aztán bármennyire is élveztem, egyszer csak alábbhagyott a lelkesedés. Na meg én az ilyen játékokat jobb szeretem állva játszani, ahhoz meg hely kell, ami leginkább a nappaliban van, ahol viszont napközben mászkálás van stb. Aztán majd jön a tavasz, nyár, ősz, és tekintve, hogy kertes házban lakom, mindig lesz mit csinálni, ha mást nem is este grillezni vagy bográcsolni egyet, ami után én már biztosan nem húzok a fejemre semmilyen HMD-t, legyen az egy akár egy ilyen 2e EUR-os csoda, amiről most is folyik a diszkurus
-
kiskuplung
őstag
válasz
xandrush0831 #65373 üzenetére
Így van. Nálam jobb volt a helyzet, a Covidos időkben csomó embert rábeszéltem, akkor sokat toltuk, de azóta a lemorzsolódás kb 90%
A nagyobb megjelenések közül az összes bukta lett, sorban zárnak be a VR stúdiók.
Ami pénzügyileg megéri azok az ilyen Gorilla Tag-szerű borzalmak, amiket 0 Ft-ból le lehet fejleszteni, és buknak rá a parasztok.És őszintén, én már ezt a Behemothot se fejeztem be, annyira unalmas volt. Még ennek a topicnak a gazdája is inkább Beat saberezik meg Skyrimmel játszik az új címek helyett. Én is inkább újra előveszem a Lone echokat, meg az Asgard's wratheket.
A beszélgetésedhez annyit fűznék hozzá, hogy az Oculus márkanév eldobása mutatja milyen dilettáns banda dönt a Facebooknál is. Konkrétan még az én párom is közel 10 éve oculusnak hívja az összes VR eszközt, legyen az bármilyen gyártmányú. Ez lehetett volna a VR Xerox-a.
Szerintem ha lesz is Quest 4 2026-2027 környékén, az lesz az utolsó klasszikus VR headset, és utána már csak MR szemüvegek lesznek, de legalábbis az lesz a fő felhasználási mód (Abrash mondta még évekkel ezelőtt, hogy ez lesz a végső állomás) 1
-
xandrush0831
tag
válasz
gulasoft #65366 üzenetére
Szerintem kevés a VR játékos, és nem éri meg foglalkozni vele. Nekem speciel nincs személyes ismerősöm aki VR-ban játszana, még akkor sem ha minden utolsó kocka kollégát számolok. Minden ilyen irányú beszélgetésem általában így néz ki ha összeakadok egy másik játékossal:
-na te is játszol?
-aha
-mivel?
-hát leginkább VR-ozgatok
-úúú a izé, Oculus Rift-el?Most ha jól kaptam el valami cikkben, a Metro is bukta lett. Az Alien meg egyértelmű hogy bukta lett. Haldoklik az egész, pénzkidobás a fejlesztés.
-
gulasoft
őstag
válasz
Danecay #65367 üzenetére
Hát az attól függ van e amire ráfüggtem. Az avatarban volt hogy este 8-től hajnali 2.ig (jó szobaton becsúszott egy hajnali 5 de akkor nem 8-kor kezdtem), és mivel mind a2d2 írta a gyerekeim felnőttek 2 már nem is lakik velünk a 3. meg meg már egyetemre jár, és hát nem igényli a társaságunkat, unoka meg még nuku, így most van borzasztó sok szabadidő amit az asszony a netflixen üt el, és meg a VR-ban.
Mondjuk mikor elkezdtük a gyerekeket tervezni, már az volt, hogy gyorsan legyártjuk őket, és még aránylag fiatalok leszünk mikor kirepülnek, és élünk mint marci hevesen. Aztán becsúszott a 3. és az kicsit kitolta ezt az időt, de így visszatekintve már nem annyira emlékezve a napi nehézségeke jó volt ez így.
Hát így van az, hogy este 8-ig letudjuk a családi életet, és utána van idő játszani. Ha nincs semmi (most jön majd az Indiana Jones, azt nem tudom mennyire lesz jó.), akkor napi 1-2 óra max.
És egyébként egy nyílt világú játék mindíg VR-élt kiállt főleg ha ennyire szép a környezet.
A subnautica-t is megcsinálták VR-ra és az is mennyire jó volt. A mai VR játékok mind egy csőben játszódnak, ahol cső mérete 30 méter, még az alyx is csak egy cső, pedig hát látható, hogy meg lehet ezt csinálni nagyon jól. A régebbi skyrim VR is nyílt világú volt, lehetett is belerakni nagyon sok órát, no man's sky szintén. Úgyhogy lehetne csinálni, csak hát ugye az nagyob meló.[ Szerkesztve ]
-
a2d2
addikt
válasz
gulasoft #65366 üzenetére
Köszi, majd ránézek.
5 év múlva, mikor nem kell fél milliós vasat izzasztanom a 60FPS-ért hanem megoldja majd egy 150e-es 90FPs-el.
Nem tudom ti hogy csináljátok, de én képtelen vagyok lépést tartani ezzel a játékáradattal. Iszonyat elmaradásaim vannak. Talos Principle-t pl most fejeztem be, 10 éves játék
Van a talonban még vagy 20-30 másik, felük ráadásul már évek óta megvéve, újabbik felük csak egy komoly akciózásra vár (Lone Echo 2, Cyberpunk, stb stb). Gondolom nem vagyok ezzel egyedül.@Danecay: megelőztél, kb ezt nem értem én sem hogy csinálják sokan akár VR akár nem VR játékról legyen szó. Mondjuk Gyuláról pont tudom hogy felnőttek már a gyerekei, nálam még van 3 kiskorú, talán majd 10 év múlva, bár akkor meg asszony fog kivágni
[ Szerkesztve ]
-
Danecay
addikt
válasz
gulasoft #65366 üzenetére
"Azt akkor sem értem hogy nem tudták kiadni VR-ra ezt a játékot ami VR-ért kiált"
Na jó, de nálad minden játék VR-ért kiált"172 órám van benne (dec. 24 óta)"
Ennyit időt szerintem elég kevesen tennének bele egy VR játékba, részben lehet ezért sem tervezték VR-ra, na meg a UBI palettájáról sem rémlik túl sok PCVR only játék.
Amúgy már korábban is kérdezni akartam, hogy Te átlagosan hány órát VR-ozol egy héten, és hogy csinálod? -
gulasoft
őstag
Na nagyjából (még ilyen helikopterek leütése maradt hátra) végigtoltam az alap Avatar frontier of pandorrát a Luke Rossos moddal.
Felraktam egy laptopra is, hogy a lányommal tudjunk játszani, hát ég és föld. Értem, hogy van benne elmosódás, de ha ezt VR-ra adták volna ki, vagy lenne benne rendes VR lehetőség, akkor most mindenki odáig meg vissza lenne, de hát nem sikerült bekapcsolni azt az egy retek kapcsolót (bár az lehet unreal engine-ban van csak, ebben nehezebb lett volna megoldani.)
Flaten is néztem, hát semmi immerzív élményem nem volt, 10 perc után nem is néztem tovább. Elmondhatatlan a különbség. Élesség terén persze jobb a flat, de az ahogy körbevesz a dzsungel repülsz az ikránnal a táj fölött, az pont olyan mintha flaten játszol egy repülőszimulátort, vagy VR-ban, és VR-ban azt mondod wow!
(Bár mint említettem, nekem 1.5-ös a szemem és lehet ezért nem zavar annyira az elmosódottabb kép, az agyam automatikusan kikapcsolja a problémát)
Azt akkor sem értem hogy nem tudták kiadni VR-ra ezt a játékot ami VR-ért kiált, és egy moddernek kell megcsinálni (egyedül dolgozik a srác nincs mögötte 60 ember) ami egy vicc! (Ja végignéztem a stáblistát, gyorsítva 20 percig futott, 10 perc után már dobtam volna a retekbe, de végigszenvedtem, mert kíváncsi voltam mekkora, hát förtelem, az a rengeteg slepp ami ráül arra 20 programozóra, 20 grafikusra, meg 5 zenészre, jó mondjuk egy része a lokalizációban vett részt, de az a stáb egy ötöde). Ezért kerül egy ilyen játék utána 60€-ba.
A gépből 60FPS-nél többet nem nagyon tudtam normál (DLSS Balnced) képminőség mellett kipréselni, de minden percét élveztem.
172 órám van benne (dec. 24 óta), tehát az, hogy a játék megérte e az akciós árát nem kérdéses.
Tényleg várom az 5090 árának normalitzálódását (szerintem 2 hónap múlva 1.1-1.2 milla között lesz itthon és 1 milla körül külföldi oldalakon (pl. amazonon).
Sajnos ez ilyen, de csak ajánlani tudom mindenkinek akinek van egy erősebb gépe (meg egy 1-5-ös szeme)
-
petymeg
addikt
válasz
Tyrone89 #65354 üzenetére
"ebben már a szimulátorozás tényleg bitang lehet"
Sokáig úgy voltam vele, hogy minek ez, végül is IR Trackinggel is jó a szimulátor, úgy már egész követhetők a célpontok. Aztán kikölcsönöztem 2 éve egy Q2-est és beláttam, hogy ez valami egészen más. Tényleg mintha ott ülnék a gépben. Alacsonyan egy város felett egy szűkített fordulóban még a gyomrom is feljebb kúszik, mintha igazi gépben ülnék.
-
0utsider
tag
válasz
kiskuplung #65341 üzenetére
Úgy lehetséges, hogy nem fix az a távolság, ahova fókuszálsz.
Ezt leginkább egy stereogramon tudnám bemmutatni, hogy mire gondolok.Itt van pl ez a repülő:
Ha normál távolságra fókuszálsz, akkor nem látsz belőle semmit.
Ha a kép mögé nézel, akkor pedig kirajzolódik 3D-ben a forma. -
Tyrone89
aktív tag
-
KRoy19
őstag
válasz
Tyrone89 #65352 üzenetére
Eddig még nem láttam konkrét mérést. Szebasztián azt mondja, hogy Pico 4 körüli a FOV, vagy talán egy kicsit kisebb. VR Flight Sim Guy, meg azt mondta, hogy kb. annyi a FOV, mint a Pimax Crystal-on.
De szerintem a következő napokban lesznek mérések is, ahogy jönnek a review-ek. -
KRoy19
őstag
válasz
Dyingsoul #65350 üzenetére
Engem valahogy hidegen hagy az FOV ( persze, lehet, hogy azért, mert soha nem volt rajtam olyan HMD, aminek extrém magas a FOV-ja)
Nekem az éles kép és az Oled a mindenem, a kábel meg nem zavar. (Gyulus incoming)
Lemérhetem majd nektek a FOV-ot, de szerintem nem sok információ tartalommal fog bírni, mert soha nem mértem egy headset-emen sem, szóval nem nagyon tudok összehasonlító adatokkal szolgálni .[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
KRoy19 #65348 üzenetére
Igen, de persze ő is egy tech őrült geek. Engem is lenyűgöz a technológia, még úgy is, hogy értem mert tapasztalni egészen más, mint olvasgatni róla.
Biztos jó kis szemcsi de mindennek van előnye és hátránya is. Kábelhez visszamenni én is nehezen tudnék de ilyen ~50PPD melletti 180-as Hfov-ért simán visszamennék kábelre én is... Csak még ott sem nagyon tartunk.
Jó, mondjuk szimulátorosoknak biztos jó ez a MeganX mert biztosan nagyon komfortos a kábelt leszámítva. A FOV-ot majd csekkold már le nagyon, az érdekelne engem amellett, hogy persze overall milyen a HMD.Egyébként érdekes, hogy már az SDE nem is nagyon jön szóba a topikban, hanem csak inkább a specifikációkat hasonlíthatjuk össze.
Legalább ennyit sikerült leküzdenie a technológiának, hogy már nem szúnyoghálóról, hanem élességről beszélünk...
[ Szerkesztve ]
-
KRoy19
őstag
Közeleg....
[link] -
justsig
csendes tag
Sziasztok,
segítsetek légyszi '. Occulus quest 2-nél megoldható, hogy pc link esetén a pc -s böngészőben megnyitott tartalomnál aktiválódjon az immersive mód? Ha igen, hogyan? Nekem sehogy sem sikerül összehozni.
Köszönöm.
-
Márton
nagyúr
válasz
kiskuplung #65341 üzenetére
A fókusztávolság fix, a szemtengelyek metszéspontja változik.
Az agyad félig át van verve, ő meg több-kevesebb sikerrel beveszi ezt.
Nézz pl. egy mono 360-as légi panorámafotót. Elvileg minden jó távol van, valahogy mégsem olyan az érzés, mintha igazából néznéd, inkább olyan, mintha egy 3m átmérőjű gömb belsejében lennél. Kinyújtod a kezed, szinte meg tudnád érinteni a képet, míg a valóságban ezt nem is próbálnád.
Ezért várom én a legjobban a multifokál hmd-ket -
válasz
kiskuplung #65341 üzenetére
Ebbe a szemkövetés is bekavarhat: ha a HMD látja, hogy távolba nézel, akkor a közeli objektumokat elhomályosíthatja. Kérdés, hogy Neked milyen HMD-d van?
Viszont kösz a tippet, ezt a demót én is kipróbálom. Persze előbb bekészítek magam mellé egy vödröt.
De amikor egy ilyen tök jól néz ki... muszáj, na!
[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
válasz
0utsider #65340 üzenetére
Ismered az Aircar demot? Próbáld már ki te is, mert én anno se értettem, hogy pontosan mi is történik.
Amikor a fülke üvegén a vízcseppekre fókuszálok, akkor azok lesznek élesek, amikor meg mögéjük, a távolba, akkor meg a cseppek elhomályosulnak, pontosan ahogy várnám.
De ezt nem értem egészen, és kérdeztem is itt anno, hogy tekintve, hogy fix a fókusztávolsag a headsetben, ez hogy lehetséges. Hacsak nem az van, hogy ez valami tanult dolog, hiszen az ember jórészt agyával "lát"
-
0utsider
tag
válasz
fatal` #65339 üzenetére
Annó (kb 7 éve) látótér kiesés miatt voltam már szemésznél.
Elkezdett küldözgetni ideg gyógyászhoz. Az meg MRI-re. Stb.
A hosszú várólisták, meg mivel láthatóan a szemorvos még a vizsgálat eredményeit sem tudta leolvasni a papírról, meguntam az egészet.Plusz kaptam a szemészeten egy szemcseppet, ami szerintem valami gócot "feloldott".
A látótér kiesés megszűnt, de a "feloldás" során jópár üvegtesti homály keletkezett a szemeimben. Előfordulhat, hogy ezek kavarnak be néha a fókuszálásomak.A homályokkal ha jól tudom, nem lehet semmit kezdeni.
Max megtanulni velük együtt élni. -
0utsider
tag
válasz
xandrush0831 #65334 üzenetére
VR-ban úgy látok, mint mikor minden tiszta IRL.
IRL pedig úgy 70 %-ban tiszta minden. Tehát többnyire el tudom olvasni még az apró betűket is. Máskor pedig még nagyobb betűméret is problémás.
Ezt szerintem semmilyen szemüveg nem tudná kompenzálni.
Nekem inkább a fókusztávolság beállításával van gond a szemeimnél.
Amit szvsz kiküszöböl az, hogy a HMD-ben külön lencsékbe nézek. -
0utsider
tag
válasz
xandrush0831 #65319 üzenetére
Jelentkezem csak hogy olvass még valakiről, aki jól (sőtt jobban) lát vr-ban szemüveg nélkül.
Bár nincs bevizsgálva a szemem és szemüvegem sincs.
De fókuszálási problémáim vannak.
Van amikor IRL kristálytiszta minden. Máskor pedig erőltetnem kell a szemem, hogy el tudjak olvasni valamit. Tehát mondjuk ugyan azon távolságra lévő, ugyan olyan méretű betűket IRL egyszer el tudom olvasni, máskor pedig tök homály az egész.
Mondjuk úgy, hogy random dioptriás a szemem.
VR-ban ez sosem jön elő. Ott mindig minden tiszta.
Max amikor leveszem a HMD-t akkor látom, hogy megint nem tiszták a monitoron a betűk. -
petymeg
addikt
A bekarikázott "Insert Prism" az a keret? Azt is meg kell hozzá rendeleni?
-
bojan
tag
-
Aki követte az tudja, végül megoldódott a Reverb G2 anomália. A win f*sta össze magát, az új rendszer új gépemen meg már alapból 24H2volt. Helyben adtam el, a srácnak hiba nélkül megy, remélhetőleg sokáig!
-
xandrush0831
tag
válasz
Steve1207 #65316 üzenetére
Majdnem tizedpontosan ugyanaz a szemünk. Én rohadt nagy különbséget látok szemüveggel vs szemüveg nélkül. De ha neked ugyanaz, akkor biztos van más tényező is amin múlik. Én ugyanannyira látok rosszul VR-ban szemüveg nélkül mint IRL, és pont ugyanannyira meg is javul, ha felveszem.
Mondjuk te vagy az első az interneten akit olvasok, és jól lát VR-ban szemüveg nélkül. -
fatal`
titán
válasz
Steve1207 #65316 üzenetére
-1,5-es szemmel szerintem nem látsz tűélesen már 2 méterre se, legalábbis nekem már monitornál is látszik a különbség, ami 1 méterre sincs. Persze lehet, hogy ekkora a különbség a -2 és a -1,5 között.
Gula szeme +-os, ő nagyon közelre nem lát annyira jól (olvasás), ez VR-ban nem túl releváns.
-
Steve1207
veterán
válasz
xandrush0831 #65310 üzenetére
De szemvizsgálaton messzebbre fókuszálunk, mint ami egy headsetnél szükséges. Ezért tartom furának, hogy "csak" -1-nél ezen múljon, hisz akkor élesen kellene még látnunk a körülöttünk lévő dolgokat szemüveg nélkül is 1-2 méterig, ahogy headsetben se fókuszálunk messzebbre.
Mindenesetre én semmi extrát nem vettem észre szemüveggel se, minden tűéles, Q2-n se használtam hozzá emiatt, pedig szintén mínuszos a szemem (-1.25 és -1.5). de biztos függ egyebektől is szem oldalról.#65314 gulasoft: Akkor nálad hasonló, én is sokat forráskódozok, meg az apró mütyűr betűket szeretem, telefonon, monitortávban szinte látni a pixeleket, ahogy a karakterek is felépülnek natív felbontáson, 150ppi alatt szinte minden inkább kényelmetlen közelről.
-
fatal`
titán
válasz
Steve1207 #65309 üzenetére
DE fizikailag közelre láthatsz élesen mindent, hisz a lencse ott van az orrod előtt
Ez nem így működik VR-ban.
1,5-2 méter a lencse fókusztávolsága, így úgy látsz, ahogyan a fizikai világban ekkora távolságra.
-1,5 az már homályos, érdemes lencsét csináltatni. Nekem az egyik szemem -2, a másik -1,75 és nagyon érezhető a különbség
Próbáld ki szemüvegben.
[ Szerkesztve ]
-
gulasoft
őstag
Nekem is 1.5-ös mind a kettő, távolra nem látok jól (meg közelre sem mint a múltkori orvosi alkalmasságin kiderült, igazi programozó vagyok, monitortávolságra tökéletes a szemem.), lehet ezért nem zavarnak annyira mint titeket a luke ross meg az uevr modok :-)
-
xandrush0831
tag
Feleségem megörökölte a 3080-at, valamelyik nap meg említette hogy milyen jó lenne egymás ellen Pavlovozni dust2-n. Arra gondoltam, hogy meglepem egy Q3-al (az állítható FOV miatt). Meg akkor már nekem is jó lenne az az állítható FOV az MSFS-hez.
Vajon összeakad szoftveresen 1 PC-n a Meta vs. Pico? -
Steve1207
veterán
válasz
petymeg #65307 üzenetére
Ha minuszos a szemed, akkor távolra nem látsz, DE fizikailag közelre láthatsz élesen mindent, hisz a lencse ott van az orrod előtt (hogy az épp mit mutat távol az lényegtelen
) . Én -1.5-el szemüveg nélkül használom (ahogy egy monitort is, telót stb), hisz közelre látok ugyanúgy élesen, szimplán beállítás és maga a játék kérdése. Ha MFS, akkor azok amúgy is úgy töltődnek be, ahogy közelebb érsz szerintem, legalábbis a 2024-es verziótól változtattak rajta, hogy cloud alapú (azt most nem tudom mennyire lehet azóta letölteni/előtölteni a map-eket, hogy jobb minőség legyen, de legalább nem száz GB-ban mérhető helyfoglalások vannak így pc-n).
[ Szerkesztve ]
-
xandrush0831
tag
válasz
petymeg #65307 üzenetére
Hát tudni kéne, hogy mennyire homályos az a homályos. VR-ban a távoli dolgok homályosak, mert nincs az a hardver ami olyan felbontást rajzoljon ki, amivel nem azok.
Ha szemüveges vagy, akkor szemüveggel használd igen. Ha rossz a szemed, akkor VR-ban is ugyanúgy rosszul látsz. Én pl közelre jól látok, távolabbra vagyok tré, és ez ugyanúgy kijön a HMD-ben is. Anno pont elhagytam a szemüvegem amikor megjött az első VR-om. Utána amikor meg lett, akkor néztem hogy ja hogy ez ennyivel élesebb.De repcsi szimulátorban a távolban ne várj éles kirajzolásokat. 2-3-4 éve még azzal küzdöttek hogy a műszereket letudják olvasni.
[ Szerkesztve ]
-
petymeg
addikt
Üdv!
Szemüveggel használ valaki Quest 3-at? Lehet hogy kellene nekem, -1-es a szeme és repcsi szimulátornál a távoli dolgok elég homályosak. Vagy valami beállítást rontok el? -
gulasoft
őstag
válasz
fatal` #65304 üzenetére
Nem flatet akarok játszani, csak néha valamit megnézni 4k-ban. Ha flaten akarnék játszani vennék egy 4k-s monitort, de mivel 6 éve nem űltem le egy flat elé csak a céges gaming partykon, ezért gondoltam, hogy egy ilyen kis átveréssel el lehet hitetni a géppel, hogy ott a 4k-s monitor. Megnéztem be van kapcsolva. akkor csak át kell váltanom és annyi?
[ Szerkesztve ]
-
gulasoft
őstag
Ha veszek egy ilyen monitorportba dugható 4k emuláló sticket, akkor fogja engedni 4k-ra állítani a gép a pc-s játékok felbontását, amit utána a q3-al átveszek?
Van ennek alternatívája? (jó tudom a 4k-s monitor csak az kicsit drágább)
Valami ilyesmire gondoltam: [link] -
gulasoft
őstag
válasz
tajati #65299 üzenetére
Nekem még az Bobo M2 van szrintem lassan 4 éve. Nekem nagyon bejön, annyira, hogy a q2-ről egy átalakítóval átraktam a q3-ra. A homlokodon támaszkodik, nem nyomja agyon az arcod. M3+-okból arra kell figyelni két aksis van, a nagyobb horror áron, de 10.000-es aksikkal, a kisebb olcsóbb az 5.000-esaksikkal, mindenképpen érdemes mind a kettőhöz + aksit is rendelni egyből.
Én most egy 15.000-est aplikáltam a nem aksis bobo-mra, ma sikerült megint 6 órát beletolni az avatárba mielőtt kiírta, hogy alacson az aksi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Yongnuo 85mm 1.8 (legújabb modell) - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Yoga Gen1 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Meike 55mm 1.8 Pro objektív - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 370 - i7-G7 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Gen2 - i7-1165G7 I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest